Magisterské studium Humanitní a společenské vědy Kanada - Magisterské studium hledejte zde!

Magisterské studium Humanitní a společenské vědy Kanada - Zde naleznete magisterské studium

Humanitní a společenské vědy

Aby bylo možné úspěšně získat Masters kvalifikace, budete muset získat počet kreditů složením jednotlivých modulů. Většina učil Masters bude mít několik základních modulů, které musíte vzít a přenést za účelem získání kvalifikace. Posouzení výzkumné mistrů je téměř vždy výhradně jeden disertační modulu nebo projektu.

Humanitní a společenské vědy propaguje a porozumění širokou škálu dovedností tím, že poskytuje studentům s obrovskou škálu kurzů. The skillsets studenti učí může být cenným přes obrovské množství průmyslových odvětví na rostoucím globálním trhu práce.

Kanaďané kladou velký důraz na učení, a vyvinuli prvotřídní vzdělávací systém s vysokými standardy. Nejenže Kanada poskytovat bezpečné, čisté životní prostředí, ale to bylo souhlasně zařazen jako jeden z nejlepších světových míst pro život z hlediska kvality života OSN.

Magisterské studium Humanitní a společenské vědy Kanada. Veškeré informace o magisterském studiu Humanitní a společenské vědy v Kanada. Kontaktujte školu zde!

Čtěte více

Master Of Sociálních Rozvojových Studií

Université Du Québec En Outaouais UQO
Campus forma Denní studium Kombinované September 2017 Kanada Gatineau

Tento multidisciplinární kurz je určen pro kandidáty, kteří chtějí dát nástroje, aby se stal odborníky a rozvíjet vůdčí podniky, které jsou schopny identifikovat stávající problémy a navrhovat inovativní řešení. [+]

Magisterske studium Humanitní a společenské vědy Kanada. Tento multidisciplinární kurz je určen pro kandidáty, kteří chtějí dát nástroje, aby se stal odborníky a rozvíjet vůdčí podniky, které jsou schopny identifikovat stávající problémy a navrhovat inovativní řešení. Seznámí se s hlavními teoriemi vývoje as rozvojem otázky, výzvy, řešení a limity. Oni prohloubit jejich znalosti o různých rozměrů, které spolupracují na komunitní rozvoj a územní dynamice. Také budou rozvíjet jejich schopnost analyzovat a společenských vztahů lidské činnosti, vztahy s životním prostředím a sociálních struktur v územích. Studenti se také zvládnout různé techniky výzkumu a konkrétní akce na rozvoj. Po jejich výcviku, budou získali teoretické a metodologické znalosti potřebné k pochopení a působit na vývoj a jinde. Pravidelného toku - S PAMĚTÍ Tento profil je určen jak pro studenty, kteří chtějí rozvíjet výzkumné schopnosti kandidátů, kteří chtějí vykonávat doktorské studium. Osvojí si metody sběr a analýzu informací, kritickou analýzu ukazatelů vývoje a specifický vývoj výzkumného procesu. Po jejich výcviku se studenti přispívat k rozvoji vývojového výzkumu tím, že píše disertační práci na konkrétní problém v této disciplíně. Pravidelného toku - s testovacími Tento profil je určen pro studenty, kteří chtějí zvýšit své odborné znalosti a podporovat jejich integraci na trhu práce. Budou rozšiřovat své znalosti a dovednosti vývoje a bude mít tedy globální vizi této disciplíny. S písemného testu, naučí procesu výzkumu a vývoje intervence a osvojit dovednosti potřebné v této disciplíně. Po jejich výcviku, budou působit na vývoj jako vysoce kvalifikovaných odborníků. KONCENTRACE územního rozvoje Tato cesta nabízí vzdělávání studentů zaměřenou na územní rozvoj v kanadském Quebecu a obecněji v zemích OECD. Získají kritické chápání hlavních současných problémů výzkumu a praxe, které charakterizují rozvoj těchto území. Koncentrace v oblasti mezinárodního rozvoje Tato koncentrace umožňuje studentům získat základní pojmy ve studiu a praxi rozvoje v zemích globálního Jihu země. Budou prohloubí znalosti o problematice kolem výzkumu a praxe sociálních věd International Development. KONCENTRACE v nativním STUDIA Tato koncentrace poskytuje studentům trénink na původních obyvatel, zejména v Severní a Jižní Americe a jinde ve světě. Studenti se dozvědět více o domorodé ekonomice, domácích společností a různých způsobů Aboriginal správy. Oni důkladně znát různé aspekty výzkumu domorodých obyvatel. VLASTNOSTI V práci této kontroly umožňuje přístup k mnoha stipendií, včetně Labourse povzbuzení pro postgraduální studium s pamětí UQO, na duConseil stipendium Humanities Research stejně jako Výzkumného fondu, společnosti a kultury. Mezinárodní koncentrace vývoj je nabízen i studentům, kteří chtějí získat znalosti nezbytné pro studium a praxe rozvoje v zemích globálního Jihu země. Studenti si mohou pochutnat na mezinárodní dohodu mobility, který zavedla s magisterského programu územního rozvoje univerzity státu Sao Paulo (UNESP). Obohatit svou akademickou kariéru mezinárodního rozměru, studenti mohou provádět studie v zahraničí prostřednictvím dvoustranných dohod se zúčastněnými univerzitami či výměnných programů studentských Úřad pro spolupráci Interuniversity. Studenti mají možnost sledovat průběh podporovat rychlou integraci na trhu práce tím, že rozvíjí vědeckou zkoušku nebo provést psaní výzkumu papíru pro získání výzkumných dovedností a rovněž vedou k doktorskému studiu. tréninkové plány Cesty prezentované na tuto adresu jsou příklady tréninkových plánů. Ty se mohou lišit. Navštivte oficiální tréninkové plány a popisy kursu pro detaily. Obchodní vyhlídky Information Officer Development Officer výzkumný pracovník politolog politický atašé Komunikace důstojník Přednášející na univerzitě (vyžadováno zvládnutí) Programový manažer v NGO pro rozvoj a humanitární pomoc Projektový manažer v mezinárodní organizaci Poradce pro zahraniční záležitosti Konzultant učitelé kolej OBLASTI POUŽITÍ VOŠ a VŠ vzdělávací instituce federální, provinční a komunální organizace poskytující pomoc organizace mezinárodní spolupráce Mezinárodní organizace neziskové organizace CÍLE Celkovým cílem tohoto programu je poskytnout studentům s vysokoškolským vzděláním v prvním cyklu v sociálních vědách, nebo ekvivalent v příbuzném oboru, školení, které jim umožní provádět výzkum a zasáhnout tak, autonomní a rozhodující v oblasti územního rozvoje, mezinárodní i domácí. Komplementární k dělali ve studiu 1. cyklu, to multidisciplinární školení umožní: Prohloubit pochopení problémů a jejich řešení, a jejich omezeními, která je podkladem vývoj v severem a jihem; Zvládnout teoretické a metodologické nástroje s cílem usnadnit toto porozumění; Namočit navrhované řešení problémů vývoje eventuálně uvést do praxe v profesionálním prostředí na severu nebo na jihu. Školení má za cíl poskytnout analytické nástroje a získávání znalostí a to jak pro studenty, kteří se rozhodli jednat o územní rozvoj, mezinárodní nebo nativní as odborníky a studenty, kteří chtějí pokračovat v doktorát nebo práci jako profesionální výzkumníci. Program se také snaží pochopit různé faktory vývoje ve třech koncentracích, stejně jako úspěchy a neúspěchy současného vývoje v různých kontextech. Prostřednictvím různých povinných a volitelných seminářů a terénního zkušeností s programem, program bude prohlubovat v různých orientacích s ohledem na územní rozvoj, mezinárodní i domácí. [-]

Specializačního Studia Absolvent Etiky

Université du Québec à Rimouski UQAR
Campus forma Denní studium September 2017 Kanada Lévis

Specializovaný Diplom (DESS) v etice si klade za cíl získat komplexní znalosti teorií, koncepcí a nástrojů etiky a filozofie kriticky a strukturované přemýšlet o současných problémech a zasáhnout do sociální, profesní nebo organizační. [+]

Specializovaný Diplom (DESS) v etice si klade za cíl získat komplexní znalosti teorií, koncepcí a nástrojů etiky a filozofie kriticky a strukturované přemýšlet o současných problémech a zasáhnout do sociální, profesní nebo organizační. publikum senior etika cykly programy uspokojit širokou zákaznickou základnu, a to zejména pro studenty, kteří právě dokončili bakalářský titul na osoby, které jsou již zapojeny do práce a kteří mají zájem o etické reflexe. Jsou otevřené pro uchazeče s bakalářským titulem, bez ohledu na disciplínu. Pracovní příležitosti hlavní zaměstnavatelé Někteří zaměstnavatelé, jejichž mandát je přímo zaměřen na etiku konkrétně nábor etické absolventy. Toto je jeden případ: Komise etiky vědy a techniky; etickou jednotka Ministerstva zdravotnictví a sociálních službách; Národní rada pro výzkum etika u lidí; Úřad hodnot a etiky ve veřejné správě. Rostoucí důležitost etických otázek a šíření etických komisí v podnicích a organizacích, které propagují umístění absolventů. Na mnoha pracovištích, budou působit jako odborníky nebo poradci. To je případ: vládní a kvazi-vládní organizace; zdravotnická zařízení a sociálních služeb; středních škol a vysokých škol; Právní informační střediska; sdruženími a mezinárodními organizacemi; profesní sdružení; organizace působící v oblasti životního prostředí a kultury. Obecně platí, že rozsáhlé intelektové schopnosti analýzy a syntézy získaných v tréninku etické oceňují velkým počtem zaměstnavatelů. obsazené profese Mnoho organizací mohou těžit z etiky ve specializovaných absolventů služeb. Teoreticky jako výzkumník nebo v praxi, například v animaci a konzultace. Ve skutečnosti, absolventi jsou způsobilí diskutovat o tématech, která ovlivňují různá odvětví lidské činnosti a zpracovávat přísné metody analýzy a syntézy. Vícenásobné příležitosti jsou stále netušené v různých veřejných služeb, ke studiu rodinné problémy, přemístění jev, při propuknutí násilí, organizace volného času, sociální reformy, občanských zákonů a zločinec, nebo podpora kodexů chování. Někteří absolventi také pracovat pro sebe jako konzultanti. Jejich použití je často souvisí s jejich výcvik 1. cyklu. Passage Masters Osm z devíti během specializovaném postgraduální diplom (DESS) v etiky jsou nedílnou součástí mistra etiky. Je tedy možné, aby student zahájil svou cestu Dessel a pokračovat zvládnout. K dokončení svého pána, on musí: mít minimální GPA 02.03.-3.04.; splňují požadavky pro přijetí Mistra; podat novou žádost. CÍLE Z interdisciplinární perspektivě, který umožňuje studentům získat globální chápání teorií, koncepcí a nástrojů posílení postavení etika kriticky myslet a strukturované na současné problémy, pochopit a analyzovat do hloubky etické problémy, a zasáhnout do sociální, profesní nebo organizační. Specifické cíle: použijte přísný přístup ke studiu situací, politik a aktuálních problémů; zvládnout nástroje a etické koncepty; využitím teoretických znalostí analyzovat aktuální problémy v etice a přemýšlet o postupech a intervencí v sociální, profesní nebo organizační. [-]

Specializačního Studia Absolvent Regionálního A územního Rozvoje

Université du Québec à Rimouski UQAR
Campus forma Denní studium September 2017 Kanada Rimouski

Specializovaný Diplom (DESS) v regionální a územní rozvoj jako analytici schopni pochopit složité situace, kterým čelí zúčastněnými stranami zapojenými do sociální, hospodářské a kulturní akce na různých územních úrovních a formulovat diagnózu a řešení vést sociální změny. [+]

Magisterske studium Humanitní a společenské vědy Kanada. Specializovaný Diplom (DESS) v regionální a územní rozvoj jako analytici schopni pochopit složité situace, kterým čelí zúčastněnými stranami zapojenými do sociální, hospodářské a kulturní akce na různých územních úrovních a formulovat diagnózu a řešení vést sociální změny. To řeší problém s přihlédnutím kulturních, historických, identita, hospodářské, politické a ekologické požadavky z hlediska trvanlivosti a šetrnosti k životnímu prostředí. Struktura programu Specializovaný Diplom (DESS) v regionální a územní rozvoj je interdisciplinární program pro řešení jak hospodářským a sociálním rozměrem, kulturní, historické a geografické vývoj. Studenti musí být seznámeni s hlavními teoriemi a modely regionálního rozvoje a územní, a to zejména těch, které charakterizují nedávný pokrok v této oblasti znalostí, jakož i studentů Masters v regionálním rozvoji. Toto školení je doplněn úsilím o posílení schopnosti reakce na zemi. Tato analýza typ aktivity - zásah umožní účastníkům lépe plnit své povinnosti v rámci institucí a organizací, které se věnují podpoře územního rozvoje. Passage Masters Všechny kurzy specializovaného Diplom (DESS) v regionálního a územního rozvoje jsou nedílnou součástí ke kontrole v regionálním rozvoji. Pro jeho mistrovstvím, bude student realizovat výzkumný papír 21 kreditů a povinné 3 úvěrů kurzu. Je tedy možné, aby student začít svou cestu k Master a pokračovat zvládnout. K dokončení svého pána, on musí: mít minimální GPA 02.03.-3.04.; splňují požadavky pro přijetí Mistra; podat novou žádost. oblasti výzkumu Sociální otázky studované učitelé chtějí rezonovat s novinkami: Účinky rozvojových politik na regionální ekonomiky; inovace a územní ukotvení podniků ve venkovských a městských oblastech; společenské přijatelnosti projektů na využití přírodních zdrojů; Multifunkčnost venkova a zemědělství; adaptace místních komunit ke změně klimatu. Regionální rozvoj, osa excelenci ve výzkumu na UQAR UQAR se snaží lépe pochopit problémy a problémy s regiony čelí kvůli současné ekonomické a sociální změny. Výzkumníci spojené s tímto výzkumem analyzuje dynamický Socioterritorial ovlivňují regiony a vyvinout nástroje pro rozvojovou pomoc. Regionální rozvoj je institucionální dominantní pól na výzkum, základní i aplikovaný výzkum s více strukturovanými jednotkami. Toto pole víceoborových studií s obavami dopravena na regionální, národní a mezinárodní. Pracovní příležitosti absolvent do programů regionálního rozvoje tvoří analytici by mohlo objasnit složité situace, s nimiž se potýkají subjekty zapojenými do sociální, hospodářské a kulturní akce na různých územních měřítek a zároveň budou moci stanovit diagnózu a možná řešení k vedení sociální změny. Pod vlivem faktorů, jako je hospodářská restrukturalizace a posílení pocitu identity, je zde, v Quebecu i v zahraničí, obnovený zájem v problematice regionálního uspořádání. Ti s absolventskou hodnost v regionálním rozvoji držet funkce na vysoké úrovni poháněn expanzí vzdělávání, výzkumu, poradenství, intervenci nebo veřejné správě kolem otázek rozvoj regionů. Několik absolventů v regionálním rozvoji mají pracovní místa v těchto prostředích: které se věnují výzkumu a výuky (specializovaných centrech, vysoké školy, univerzity); Soukromé intervence a konzultační struktury; Vláda a zabývající se regionálním rozvojem mezinárodních agentur. CÍLE Cílem tohoto programu je posílit studenty, aby kriticky analyzovat různé aspekty regionálního a územního rozvoje a posílit jejich schopnost podporovat změny a rozvoj procesů v příslušných oblastech politiky. Konkrétně má za cíl vybavit studenty: teoretické a praktické znalosti z multidisciplinárního hlediska nezbytné pro pochopení složitosti problémy regionálního a územního rozvoje, s přihlédnutím k jejich (kulturním, historickým, identitu, ekonomický, politický, institucionální, životního prostředí, atd.) a "požadavky, pokud jde o udržitelnost a šetrnost k životnímu prostředí; znalosti nezbytné pro situovat problémy regionálního rozvoje na různých územních úrovních, zejména na mezinárodní úrovni, a územní směrem národních a mezinárodních otázkách; dovednosti potřebné k výkonu roli analytika reproduktoru nebo analytika konzultant v regionální a územní rozvoj, včetně informací a poradenství pro místní a regionální orgány veřejné správy a veřejného, ​​soukromého a sociálního hospodářství, pokud jde o strategiích, priority či developerské projekty a dál, ale z nich. [-]

Master Of Letters

Université du Québec à Rimouski UQAR
Campus forma Denní studium September 2017 Kanada Rimouski

Masters dopisů má za cíl specializaci v literárních studií, zvyšováním povědomí o textech a sledováním systematické úvahy o teoretických a institucionálních základech disciplíny. [+]

Masters dopisů má za cíl specializaci v literárních studií, zvyšováním povědomí o textech a sledováním systematické úvahy o teoretických a institucionálních základech disciplíny. Tyto tři osy excelenci ve výzkumu jsou tvůrčí psaní, kritiky a literární teorii a literární historii. Které nabízejí společně s University of Quebec v Chicoutimi a Université du Québec Trois-Rivieres, tento program sdružuje 23 výzkumných profesorů a výzkumných pracovníků-tvůrci, jejichž specializace pokrývají všechna témata a přístupy literární vědy. cesty Master of dopisů, sledování výzkum Tato cesta zahrnuje získání větší specializaci, školení v oblasti intenzivního výzkumu a důkladné testování kritické metody psaním rozvinutou analytickou práci (30 kreditů paměť). Tento způsob je vhodný zejména pro studenty, kteří chtějí vykonávat jakékoliv doktorské studium. Master of dopisů, sledování výzkumu-vytvoření Tato cesta je pro studenty, kteří prokázali výjimečné kvality v literární tvorbě. Nabízí možnost zvýšit svou intelektuální autonomii tím, že představí tvůrčí práci a rozvinout metodické úvahy o úloze tvůrčí činnost v oblasti literárních studií. To také pomáhá rozvíjet dovednosti potřebné pro výkon doktorského studia. oblasti výzkumu Výuka tým provádí výzkum a výzkum-vytvoření strukturované kolem ložiska nápravy dopisy programů na třech úrovních: vytváření, knižní kultury, přístupy a metody. Research ukazují starost o doplňování jak z hlediska času, že objekty a metody. tvůrčí psaní Příběh, příběh, román, poezie, haiku, příběh, divadla, pedagogiky a filozofie tvorby. knižní kultury Francouzská literatura starého režimu (XVI-XVIII století), spisy Nového Francii, Quebeku a francouzské literatury devatenáctého a dvacátého století, současné literatury. Přístupy a metody Geocriticism, literární historie, intertextovost, jazyk, mýtus kritika a mythanalysis, vyprávění, onomastika, básnická sbírka poetických žánrů, psychoanalýza, rétoriky, sémantiku, sémiotiky a analýzy diskurzu. Dynamika výzkumu písmeny o výšce UQAR se odráží v různorodosti a kvality probíhajících a dokončených projektů. Souhrnná analýza titulů a děl Magritte Archeologie pověrčivosti (XVI-XVIII století) Digitální knihovna vzácných knih uchovávány ve východní Quebec Spisovatelé psát o románu Kritické vydání úplných děl Louis Hennepin a La Salle Euforie, dysforie v literárních textech Ženy, rétorika a výmluvnost ve starém režimu Henry III (1574-1589) a ideál všemocnosti výmluvnosti HERCULES-XVI: pojednání o rétorice a poetika šestnáctého století Intertextuality a paměť v současné literatuře Joseph-Charles tache polygraf Explorean v básnickém opusu Claude Gauvreau Jean de Préchac nebo příběh spisovatele galantního Dramaturgické rozměr nového francouzského sedmnáctého století Publikováno korpus Témiscouata (korespondence Bernier misionář kněz) Krajiny a identity v současných severoamerických literatur Poetika sbírka povídek Praxe a etické hodnoty ve frankofonní literární tvorby Proust a melancholie Atd. Pracovní příležitosti Školení nadřízeným v dopisech cykly mohou být výhodné pro pozici vedení v několika oblastech, na vedoucí pozici ve veřejné správě nebo k přístupu k postsecondary výukové úlohy: vysokoškolské vzdělání (druhý cyklus); vysokoškolské vzdělání (třetí cyklus); publikování; Směr ve vědecké obci a publikační; Výkonný vědecký časopis nebo literární shromažďování; Externí komunikace; Pozice řízení ve veřejné správě (provinční a federální); Výzkumný pracovník v Bibliothèque et archivu nationales du Québec (banka) nebo jiných velkých knihoven; profesionální výzkum pro univerzitní výzkumné projekty v humanitních oborech; atd. A samozřejmě, existují tvůrčí psaní! Desítky našich absolventů mají své úvěrové knihy nebo knih publikovaných renomovanými vydavateli. CÍLE Ve vědeckých termínech, je program zaměřen na získání specializace v literárních studií, zvyšováním povědomí o textech a sledováním systematické úvahy o teoretických a institucionálních základech disciplíny. Program také počítá s vytvořením výzkumu a praxe v tvorbě. V závislosti na zvolené možnosti student nebo student, cíle jasnější ve třech velkých společností: Varianta A - Výzkum: Pořízení větší specializaci, školení v oblasti intenzivního výzkumu a důkladné testování kritické metody psaním rozvinutou analytickou práci (paměť). Tento způsob je vhodný zejména pro studenty, kteří chtějí vykonávat jakékoliv doktorské studium. Varianta B - výzkum-tvorba: Pro studenty, kteří prokázali výjimečné vlastnosti v literární tvorby, tato varianta nabízí možnost zvýšit jejich intelektuální nezávislost prezentaci díla vytvářet a rozvíjet systematický úvahy o úloze tvůrčí činnosti v literární věda. Tato cesta také poskytuje přístup k doktorskému studiu. Tento program je společně řízen UQAR, UQAC a UQTR. [-]

MA V Historii

Université du Québec à Rimouski UQAR
Campus forma Denní studium September 2017 Kanada Rimouski

MA v historii si klade za cíl vyškolit výzkumníky a specialisty, aby zvážila současnou společnost v historické perspektivě a schopen pochopit úzký vztah mezi přítomností a minulostí. [+]

Magisterske studium Humanitní a společenské vědy Kanada. MA v historii si klade za cíl vyškolit výzkumníky a specialisty, aby zvážila současnou společnost v historické perspektivě a schopen pochopit úzký vztah mezi přítomností a minulostí. Toto školení je otevřen dalším humanitních a spolupráce jsou možné s dalšími programy, které nabízejí UQAR (písmena, zeměpisu, etické a regionální rozvoj). Struktura programu S velkou flexibilitou, MA v historii má školu a 12 kreditů umožňuje výzkumný projekt (30 kreditů paměti) prohloubit své znalosti ve specializované oblasti praxe historika. Tento program také pomáhá rozvíjet dovednosti potřebné pro výkon doktorského studia. oblasti výzkumu Historie výzkumné aktivity rozvíjejí v sociální historie, kulturní historie, politické historie, intelektuální historie a dějin materiálu. Tyto osy vznikající orientací zvýhodněný učitele: Historie mládeže; Historie žen; Domorodý historie; Historie koloniálních společnostech; Historie místních a venkovských společnostech; Sociální reprodukce a vysoká kultura; energie a identity; Historie ideologií; dědictví a místa paměti; sociální dějiny architektury; hmotná kultura; archeologie; orální historie; literární historie; regionální historie; historiografie; epistemologie. Pracovní příležitosti hlavní zaměstnavatelé Kromě přípravy pro postgraduální studium v ​​historii, MA do historie jako učitelé na vysokoškolské úrovni, jakož i výzkumných pracovníků, kteří mohou pracovat v odborných kruzích různorodé a stimulující prostředí: muzeí; veřejné služby a diplomacii; sdělovací prostředky; obchodního a kulturního dědictví organizace; cestovního ruchu úřady; rozvojové agentury; univerzit a vysokých škol; komunikačních agentur a tvorba; vydavatelé; soukromé firmy nebo mediální archeologie; atd. obsazené profese Dovednosti získané umožní absolventům ŘO v historii obsadit velmi různých poloh: Kulturní důstojník rozvoj; Výzkumný pracovník; projektový manažer; zapojený do dědictví a muzeologii; výzkumník a knihovník; Kulturní správce zdrojů; archeolog; Tiskový mluvčí; editor; učitel; atd. CÍLE Magisterský studijní program v historii je navržen tak, aby vlak specialisty v historii, kteří demonstrují efektivní vedení: kázeň ve svých inscenacích a interpretací; techniky a metody produkce a komunikace historického výzkumu. On chce také školit učitele. Nakonec se připravuje na postgraduální studium v ​​historii. Toto školení je součástí pohledu otevřenosti vůči ostatních společenských věd. Profil výzkum (práce stopa) specifické cíle pro školení schopné historiky: vyvinout originální výzkumné strategie splňují požadavky historika praxe; dát tyto strategie na místě přes zásadního charakteru výzkumného projektu; sdělování výsledků výzkumu v podobě paměti. Tento učební plán je nabízena UQAR prodloužení na základě dohody s UQAM. [-]

Master Of Studijních Psychosociálních Postupů

Université du Québec à Rimouski UQAR
Campus forma Denní studium 6 měsíců September 2017 Kanada Rimouski

MA ve studii psychosociálních postupů doprovodných sociální pracovníky, aby jim pomohla obnovit své praktiky a intervence, aby se ve větší míře nasadit potenciál a vytvářet nové poznatky. [+]

MA ve studii psychosociálních postupů doprovodných sociální pracovníky, aby jim pomohla obnovit své praktiky a intervence, aby se ve větší míře nasadit potenciál a vytvářet nové poznatky. Tento program je založen na reflexních výzkumných metodik, historie života, autobiografická, z praxeologie a vysvětlení. Výuka je založena na konkrétních situacích, s nimiž se studenti v jejich různých praktik, namísto pouze spoléhat, neboť je již tradičně případ, na teoretické obsah stanovený předem. Struktura programu MA ve studii psychosociálních postupů umožňuje výzkumný projekt (21 kreditů paměti) strukturované, přísné, vědecké a odborné praxe klientů s cílem zlepšit kvalitu svých operací a zároveň přispívat k rozvoji znalostí o psychosociální praxe. Učitelé jsou naroubovány na projekty studenty, aby jim pomohla v rozvoji znalostí z jejich praxe. Mezi odbornými znalostmi fakulty patří: Usnadnění skupina a řízení změn; autobiografický a samostudium přístup; reflexní přístupy, vnímaví a nových postupů; kolektivní inteligence; mezikulturní sloučení znalostí v akčním výzkumu; Výzkum v první osobě; mezioborové a spirituality. Tento program také pomáhá rozvíjet dovednosti potřebné pro výkon doktorského studia. publikum Tento program je určen pro lidi zabývající se psychosociální praxe, které mohou pocházet z různých odborné přípravy a kteří mohou mít různé tituly: poradce; vyvíjecího činidla; poradce v oblasti lidských zdrojů; ombudsman; trenér; učitel; moderátor; doprovod; koordinátor; právník; pedagog; správce; komunitní pracovník; psychoeducator; psycholog; psychoterapeut; psycholog; sociální pracovník; trenér; trenér; Vztah důstojník; Externí komunikace; atd. Kromě své specializované počátečního výcviku, všichni tito lidé sdílejí skutečnost, pracovat a zasáhnout s lidským systémem (individuální, rodinné, skupinové, komunity či organizace) na základě konkrétních cílů, které se mohou lišit od praxe do druhého. Tento dynamický intervence pro lidi je obor privilegované tímto programem. CÍLE Celkovým cílem této kontroly je umožnit osobám, spojené s lidskou systému: jednotlivce, rodiny, skupiny, komunity nebo organizace, aby přístup strukturován, důsledné myšlení a vědecké kritice na odborné praxi za účelem zlepšit kvalitu svých intervencí a rozšířením své praxe a zároveň přispívat k rozvoji znalostí o psychosociálních postupů. Přesněji řečeno, tato kontrola je umožnit studentovi nebo studenta: analyzovat a hodnotit dynamika, pravidla a racionalitu svého působení jako praktický lékař a praktický lékař, zatímco ve srovnání s jinými existujícími modely, aby se vzaly kritický odstup od jeho obvyklým způsobem pohledu na jeho praxe; rozvíjet schopnosti výzkumu a intervence, které umožní praxe efektivnější a podpořit rozvoj větší autonomie při adaptaci na mnoha změnám; k výrobě poznatků z jeho praktické zásahu a přispět k rozvoji oboru: Psychosociální praxi. [-]

MA V Etiky

Université du Québec à Rimouski UQAR
Campus forma Denní studium September 2017 Kanada Rimouski

MA v etiky si klade za cíl získat komplexní chápání teorií, koncepcí a nástrojů etiky a filozofie umožnit jim kriticky a strukturované myslet na současných problémů tak, aby bylo osvětlit individuální a kolektivní rozhodnutí , [+]

Magisterske studium Humanitní a společenské vědy Kanada. MA v etiky si klade za cíl získat komplexní chápání teorií, koncepcí a nástrojů etiky a filozofie umožnit jim kriticky a strukturované myslet na současných problémů tak, aby bylo osvětlit individuální a kolektivní rozhodnutí , Výzkumná témata v této oblasti jsou definovány na následující témata: imigrace a občanství; mezinárodní a mezikulturní vztahy; lidských práv; technologické, vědecké a biomedicínský rozvoj; Správa veřejných a soukromých správními orgány; kritika ideologie. Struktura programu MA v etiky připravuje jak na pracovišti a výzkumu. Jak to vítá studenty ze všech oborů, obsahuje významné školné (21 kreditů), což umožní získat základní znalosti v etice. MA v etiky rovněž umožňuje výzkumný projekt s interdisciplinární orientaci (24 kreditů paměti) na autora, teorie či teoretických či praktických problémů. Tento program také pomáhá rozvíjet dovednosti potřebné pro výkon doktorského studia. oblasti výzkumu Etické problémy Odborní pracovníci jsou definovány kolem těchto témat: Historie morální filosofie; sociální a politická filozofie; lidských práv; násilí a totalitní ideologie; kulturní rozmanitost a imigrace; Mezinárodní a mezikulturní dialog; přechodné spravedlnost, restorativní justice v zemích po konfliktu; Vztah mezi etikou, vědou a společností; Etika výzkumu a genomiku; klinické etiky a bioetiky; etika a náboženské kultury. Ostatní profesoři z UQAR členové institucionální výzkumné skupiny Ethos může také řídit vzpomínky, které násobí možnosti předmětů, které mohou být léčeny studenty: organizační etika a řízení; Obchodní etika a firemní; profesní etika učitelů; environmentální etika; atd. Ethos sdružuje výzkumné pracovníky z několika institucí nebo organizací, z nichž většina pochází z univerzitní sítě Quebec. Tito výzkumníci pracují v oborech, jako je filozofie, práva, ekonomie, management vědy, medicíny, politologie, ošetřovatelství, sociologii a teologii. publikum senior etika cykly programy uspokojit širokou zákaznickou základnu, a to zejména pro studenty, kteří právě dokončili bakalářský titul na osoby, které jsou již zapojeny do práce a kteří mají zájem o etické reflexe. Jsou otevřené pro uchazeče s bakalářským titulem, bez ohledu na disciplínu. publikum senior etika cykly programy uspokojit širokou zákaznickou základnu, a to zejména pro studenty, kteří právě dokončili bakalářský titul na osoby, které jsou již zapojeny do práce a kteří mají zájem o etické reflexe. Jsou otevřené pro uchazeče s bakalářským titulem, bez ohledu na disciplínu. Pracovní příležitosti hlavní zaměstnavatelé Někteří zaměstnavatelé, jejichž mandát je přímo zaměřen na etiku konkrétně nábor etické absolventy. Toto je jeden případ: Komise etiky vědy a techniky; etickou jednotka Ministerstva zdravotnictví a sociálních službách; Národní rada pro výzkum etika u lidí; Úřad hodnot a etiky ve veřejné správě. Rostoucí důležitost etických otázek a šíření etických komisí v podnicích a organizacích, které propagují umístění absolventů. Na mnoha pracovištích, budou působit jako odborníky nebo poradci. To je případ: vládní a kvazi-vládní organizace; zdravotnická zařízení a sociálních služeb; středních škol a vysokých škol; Právní informační střediska; sdruženími a mezinárodními organizacemi; profesní sdružení; organizace působící v oblasti životního prostředí a kultury. Obecně platí, že rozsáhlé intelektové schopnosti analýzy a syntézy získaných v tréninku etické oceňují velkým počtem zaměstnavatelů. obsazené profese Mnoho organizací mohou těžit z etiky ve specializovaných absolventů služeb. Teoreticky jako výzkumník nebo v praxi, například v animaci a konzultace. Ve skutečnosti, absolventi jsou způsobilí diskutovat o tématech, která ovlivňují různá odvětví lidské činnosti a zpracovávat přísné metody analýzy a syntézy. Vícenásobné příležitosti jsou stále netušené v různých veřejných služeb, ke studiu rodinné problémy, přemístění jev, při propuknutí násilí, organizace volného času, sociální reformy, občanských zákonů a zločinec, nebo podpora kodexů chování. Někteří absolventi také pracovat pro sebe jako konzultanti. Jejich použití je často souvisí s jejich výcvik 1. cyklu. CÍLE Z interdisciplinární perspektivě, tento program umožní studentům získat globální chápání teorií, konceptů a etických nástrojů, které jim umožní kriticky a strukturované myslet na současných problémů, pochopit a analyzovat do hloubky etické problémy informovat individuální a kolektivní rozhodnutí, které řídí různé kontextuální situace, a vést výzkum etiku na autora teorie či teoretických či praktických problémů. Specifické cíle: provádět etický výzkum pomocí přísný a strukturovaný přístup; zvládnout nástroje a etické koncepty; využívat teoretické znalosti analyzovat aktuální problémy v etice; využívat teoretické znalosti k zamyšlení nad postupy a zásahy v sociální, profesní nebo organizační. [-]

Magistr školství (výzkumná Profil)

Université du Québec à Rimouski UQAR
Campus forma Denní studium 12 měsíců September 2017 Kanada Rimouski

Mistr školství poskytuje informace o různých výzkumných přístupů v oblasti vzdělávání, pochopit jejich hlavní základy a prohloubit znalosti v oblasti specializace. [+]

Mistr školství poskytuje informace o různých přístupech k pedagogického výzkumu, pochopit jejich hlavní základy a prohloubit své znalosti ve specializované oblasti vztahující se k jedné ze tří koncentrací: * Školské správy; akademické a sociální (nápravné); vyučování a učení. * Určeno pro studenty, kteří absolvovali Diploma in školské správy. Jejím cílem je také najít řešení problémů teoretické a praktické povahy, jakož i související odborné praxe jako pole pedagogických poznatků. cesty M.Ed., profil výzkum (s pamětí) MA v oblasti vzdělávání, výzkumu cesta (s pamětí) umožňuje výzkumný projekt (21 kreditů paměti) prohloubit své znalosti ve specializované oblasti vztahující se k pedagogických vědách. Tato dráha také pomáhá rozvíjet dovednosti potřebné pro výkon doktorského studia. M.Ed., profesní profil (s testováním) MA ve vzdělání, profesní dráhu (s testováním) umožňuje: prohloubit dovednosti, jako je mluvení ve škole a sociální adaptace, výuky učení či školské správy; seznámit se s výzkumného procesu vědy vzdělávání; k dosažení konkrétního intervenční projekt spojený s realitou se vyskytují v odborné praxi jako součást eseje 9 kreditů. Akademické a sociální vyrovnávací koncentrace poskytuje přístup k Asociace nápravného Quebec (ADOQ). publikum Master of vzdělávání je zaměřena na: učitelé; Administrátoři škola; psychoeducators; výchovné poradce; studenti se zájmem o práci v oblasti vzdělávání a to jak ve škole, než střední škole jako zainteresovaných stran nebo vědců. oblasti výzkumu Témata v rámci vysokého školství v postgraduálním studiu mohou být velmi rozmanité. Témata studie mohou zapsat do některého z následujících způsobů: škola a sociální přizpůsobování, nápravu; vedení školy, řízení a financování vzdělávání; Vývoj student a poznání; didaktika (francouzsky, matematiky, přírodních věd, sociálních studií, etika, hudba, atd); vyučování a učení; praktický výcvik (stáže); psaní, počítání; vytrvalost a akademický úspěch; učitelského povolání; psychologie, filozofie či sociologie vzdělávání; informačních technologií a komunikace v oblasti vzdělávání; atd. Pracovní příležitosti Kromě toho, že prohlubování domény nebo získat dovednosti v oblasti výzkumu, vyššího vzdělávání absolvovat programy zpřístupnit nebo usnadnit přístup k některým pracovních míst: pokrok ve své učitelské kariéry nebo zasahování do vzdělávání; Principy (je-li stupeň nebo Master of školství, koncentrace vedení školy); Učitel zdrojů na různých úrovních (v případě krátkého programu druhého cyklu ve speciálním vzdělávání a Master of vzdělání - profesionální profil - koncentrace akademické a sociální adaptace); školní poradce ve školním stravování; profesionální ve službě či jiných organizací vývoji, řízení a kontrolu výzkumných projektů a rozvoj vzdělávání; přednášející v univerzitních programů vysokoškoláka v oblasti vzdělávání (kurzy spojené s specialitou vyvinuté); College Education (je-li dostatečná disciplinární zaměření je ve vlastnictví); Profesionální univerzitních výzkumných projektů v oblasti vzdělávání; Profesor výzkum ve vzdělávání (pro ty, kteří sledují doktorské studium v ​​oboru, který odpovídá pozic nabízených na univerzitách). CÍLE Možnost M.Ed., výzkum profil, je navržen tak, aby studentovi nebo studenta: vědět, různé vzdělávací přístupy výzkumu; definovat a rozvíjet konkrétní výzkumný problém k tématu vybraných studií; poznat a pochopit hlavní teoretické základy jeho předmět studia; získat základní znalosti a být obeznámeni s příslušnými metodologie výzkumu v oblasti vzdělávání a tématu vybraných studií; plánovat a realizovat výzkumný projekt v oblasti jejich specializace; naučit se efektivně komunikovat výsledky své práce ve svých spisech nebo v seminářích, sympóziích a konferencích; rozvíjet dovednosti potřebné k trestnímu stíhání, pokud existuje, doktorské studium. [-]

Master Of Regionálního Rozvoje

Université du Québec à Rimouski UQAR
Campus forma Denní studium 6 měsíců September 2017 Kanada Rimouski

MA v regionálním rozvoji se zaměřuje na analýzu problémů a výzev rozvoje regionů a oblastí. [+]

Magisterske studium Humanitní a společenské vědy Kanada. MA v regionálním rozvoji se zaměřuje na analýzu problémů a výzev rozvoje regionů a oblastí. Tato analýza vychází zejména z poznatků vyplývajících z této sociologie, politologie, geografie, ekonomika, management vědy a historie. Tím, že studuje realitu Quebecu a Kanadě, ale i jinde ve světě, program si klade za cíl lépe pochopit dynamiku skupiny a složitý proces vývoje v lokální i globální změny životního prostředí. Struktura programu Master of regionálního rozvoje je interdisciplinární program s výukou 24 kreditů, které mohou řešit i ekonomické a sociální, kulturní, historické a geografické vývoj. Zvláštní pozornost je věnována problematice periferních oblastí, a to jak v průmyslových zemích a v zemích třetího světa. Tento program umožňuje také pro výzkumný projekt (paměť 21 kreditů) prohloubit o tematickou oblast studijního regionální rozvoj. To také pomáhá rozvíjet dovednosti potřebné pro výkon doktorského studia. oblasti výzkumu Sociální otázky studované učitelé chtějí rezonovat s novinkami: Účinky rozvojových politik na regionální ekonomiky; inovace a územní ukotvení podniků ve venkovských a městských oblastech; společenské přijatelnosti projektů na využití přírodních zdrojů; Multifunkčnost venkova a zemědělství; adaptace místních komunit ke změně klimatu. Regionální rozvoj, osa excelenci ve výzkumu na UQAR UQAR se snaží lépe pochopit problémy a problémy s regiony čelí kvůli současné ekonomické a sociální změny. Výzkumníci spojené s tímto výzkumem analyzuje dynamický Socioterritorial ovlivňují regiony a vyvinout nástroje pro rozvojovou pomoc. Regionální rozvoj je institucionální dominantní pól na výzkum, základní i aplikovaný výzkum s více strukturovanými jednotkami. Toto pole víceoborových studií s obavami dopravena na regionální, národní a mezinárodní. Pracovní příležitosti absolvent do programů regionálního rozvoje tvoří analytici by mohlo objasnit složité situace, s nimiž se potýkají subjekty zapojenými do sociální, hospodářské a kulturní akce na různých územních měřítek a zároveň budou moci stanovit diagnózu a možná řešení k vedení sociální změny. Pod vlivem faktorů, jako je hospodářská restrukturalizace a posílení pocitu identity, je zde, v Quebecu i v zahraničí, obnovený zájem v problematice regionálního uspořádání. Ti s absolventskou hodnost v regionálním rozvoji držet funkce na vysoké úrovni poháněn expanzí vzdělávání, výzkumu, poradenství, intervenci nebo veřejné správě kolem otázek rozvoj regionů. Několik absolventů v regionálním rozvoji mají pracovní místa v těchto prostředích: které se věnují výzkumu a výuky (specializovaných centrech, vysoké školy, univerzity); Soukromé intervence a konzultační struktury; Vláda a zabývající se regionálním rozvojem mezinárodních agentur. Trénink Master of regionálního rozvoje ke sledování profilu s nebo bez přípravy, což vede v obou případech ke psaní disertační práce. Kromě použití tradičních technik výzkumu společenských věd, profil ve spojení s výcvikem jejich akční výzkum a pozorování účastníka provedenou jako součást praxe. Tento vzorec podporuje odborné dovednosti na realizaci projektu v rámci úkolů prováděných v rámci organizace může doprovázet krok vedení perspektivu regionálního a územního rozvoje. Kurz nenahrazuje výzkum. Kurz je projekt a terénní výzkum, v rámci akce. CÍLE Cílem tohoto programu je posílit studenty k vědecké analýzy různých rozměrů regionálního rozvoje. To neodpovídá profesionálního mistra; Nicméně, to je tvorba analytiků schopných podporovat proces změny a vývoje. Konkrétně se zaměřuje na: upustit od multidisciplinárního pohledu, znalosti a dovednosti potřebné k pochopení problematiky regionálního rozvoje; lokalizovat problémů regionálního rozvoje, jimž čelí národní a mezinárodní problémy; poskytovat školení jako výzkumný pracovník zapojený do regionálního rozvoje. [-]

Magistr školství

University of Windsor
Campus forma Denní studium 16 měsíců September 2017 Kanada Windsor

Tento kurz je program založený vám umožní zkoumat filozofické orientace, koncepční rámce a výzkumných metodik relevantní ke studiu kanadské vzdělávání. [+]

Tento kurz je program založený vám umožní zkoumat filozofické orientace, koncepční rámce a výzkumných metodik relevantní ke studiu kanadské vzdělávání. Program cíle bude dosaženo prostřednictvím dokončení devíti kurzů, následuje vyvrcholení Samozřejmě, že závěrečný seminář projektu, včetně stáž v místní školní rady nebo ministerstva školství. Skvělý způsob, jak poznat kanadskou vzdělávací systém z první ruky. Budete studovat a žít v Kanadě po dobu 16 po sobě jdoucích měsíců. Tento program zahrnuje 10 předepsaných předmětů absolvovaných během 4 podmínek. Studenti si mohou vybrat jednu ze tří specializací: Osnovy Vzdělávací Administration Language Acquisition, kultura a společnost Kurzy mohou zahrnovat Výzkum v oblasti školství Kvalitativní metody pedagogického výzkumu Základy teorie kurikula a rozvoj Srovnávací a International Education Organizační chování ve vzdělávacích institucích Vzdělávací Analýza údajů Sociologické aspekty výchovy Přístupy k rozvoji gramotnosti Informační a komunikační technologie Problémy ve školství Závěrečný seminář projektu Kariérní možnosti: Absolventi tohoto programu Master of školství přesunout do administrativních rolí ve školských rad a vlády. Sání: Září Velikost třídy: 25-35 studentů [-]

Magistr školství

Nipissing University
Campus forma Denní studium Kombinované 2 - 4 let September 2017 Kanada Ontario + 1 více

Master of vzdělávání (MED), program je zaměřen na přípravu vzdělávací vůdce na učební prostředí, jako jsou učebny, školami a jinými vzdělávacími organizacemi. [+]

Magisterske studium Humanitní a společenské vědy Kanada. Mistr školství Master of vzdělávání (MED), program je zaměřen na přípravu vzdělávací vůdce na učební prostředí, jako jsou učebny, školami a jinými vzdělávacími organizacemi. Program je ideální pro školství, zdravotnictví a dalších odborníků. Program je nabízen na plný úvazek a pružná na plný úvazek (Flex-time) bázi. Možnost Flex-time má umožnit profesionály, které se zapojí do trvalého pracovního poměru a v oblastech souvisejících s oblastí výzkumu. Většina kurzů je online, ale studenti mohou také zaregistrovat onsite kurzů (převážně nyní nabízeny ve třech Nipissing univerzitách v North Bay, Bracebridge a Brantford). Na plný úvazek MEd Program je dvouletý program. Studenti v možnosti Flex-time mohou absolvovat během 3-4 let. Kurzy na podzim, zima nebo jaro / léto termíny jsou naplánovány v jednom ze tří způsobů: (i) on-line přes Blackboard Naučte (ii) přímo na místě během několika sezení přes týden, nebo (iii) na místě během několika víkendů. Požadavky na přijetí Minimální požadavky na přijímací úvahu, jsou bakalářský titul s průměrem B na posledních deset plných kurzů (nebo 20 polovina / semestr kurzů) dokončeny. Jedná se o program s omezeným zápis. Vstupné je konkurenceschopná. Pozornost bude věnována vysokoškolské ochranné známky, jakož i doplňující informace požadované s aplikací. Všichni žadatelé jsou povinni poskytnout alespoň tři dopisy akademické doporučení od profesorů nebo jiných vhodných odborníků, kteří mohou mluvit na úrovni jejich přípravy a připravenosti na postgraduální studium. Alespoň jeden z těchto odkazů, musí být od někoho způsobilý k řešení akademické schopnosti a způsobilost žadatele absolvovat postgraduální studium. Odkaz nemůže být od někoho, kdo se osobně týkající se žadatele. Vstupné Advanced Standing Mistr kandidátů vzdělávání mohou získat pokročilé postavení na dobu nejvýše dvou absolventů tříletého úvěru předmětů absolvovaných před době podání žádosti na Nipissing. Advanced stání budou zohledněny pouze u těch absolventů kurzů přijata do šesti let od zápisu do programu med. Žádosti o pokročilé stání budou zohledněny pouze v době přijetí, a jen pro postgraduální studia ukončeného se stupněm "B" nebo vyšší. [-]

Magistr školství

Crandall University
Campus forma Denní studium September 2017 Kanada Moncton

Mistr Crandall University vzdělání je míra určen pro pedagogy, kteří chtějí zlepšit své schopnosti reagovat na potřeby studentů. [+]

Mistr Crandall University vzdělání je míra určen pro pedagogy, kteří chtějí zlepšit své schopnosti reagovat na potřeby studentů. Tento 36 hodin úvěru M.Ed. je nabízen ve dvou koncentracích: gramotnosti vzdělávání a prostředků vzdělávání. Obě koncentrace nabízet aplikace založené na kurzy, tak vybavit pedagogům nástroje potřebné k uplatnit své znalosti. Koncentrace gramotnost Education zálohy jazyk učení ve třídě postupy pro všechny studenty, a možnost zdrojů pro vzdělávání se zaměřuje na výjimečné žáky a začleňující metod. Absolventi programu mohou sloužit jako učitelé, vychovatelé, trenéři gramotnosti, čtení odborníků, pedagogů zdrojů, poradců, nebo výzkumných pracovníků. Žadatelé na M.Ed. musí držet bakalářský pedagogiky, nebo jeho ekvivalent, s minimální stupeň průměr bodu 3.0 (B). Oni jsou také očekává, že mají alespoň ekvivalent jednoho roku pedagogické praxe. Crandall univerzita nabídla Master-úrovni kurzů od roku 2006. S přidáním tří základních kurzů, studenti mohou nyní získat plně akreditované magisterské vzdělání. Advanced Certificate v gramotnosti vzdělávání Crandall University nabízí vzdělávací kurzy absolvent úrovni směrem k vyspělým Certificate in gramotnosti vzdělávání. Hodinový balíček 30 kredit (ukončení některého 5 z 6 kurzů), poskytuje učitelům, kteří jsou držiteli osvědčení 5 s New Brunswick ministerstva školství příležitost k postupu do certifikátu 6, na základě kritérií stanovených Úřad pro učitele certifikace s oddělením školství. Úřad certifikace předmětů rovněž potvrdilo, že lidé, kteří jsou držiteli certifikátu 4 budou moci dokončit jakoukoliv 5 těchto 6 kurzů k postupu do certifikátu 5.Advanced Certificate in gramotnost vzdělávání Některé z kurzů absolventa-úrovni gramotnosti jsou: ED6106: řešení potřeb Bojovat Čtenáři v inkluzivních Učebny ED6126: Jazyk a Reading: vývoj, procesy a sanace ED6136: Čtení v oblastech obsahu ED6216: Psaní výuka v inkluzivních Učebny ED6316: Kulturní gramotnost ve výuce a učení ED6346: Gramotnost v technologii: Připojení pro vyučování a učení Tyto kurzy jsou vyučovány v 4hodina třídách každotýdenní v sobotu ráno. Každý student je zodpovědný navštěvovat třídu a absolvovat 16 - 18 hodin práce mimo školu každý týden. Studenti se zaregistrovat na kurz od kurzu základě, který poskytuje flexibilitu při montáži jednotlivých seznamů kurzu výběrů a termínech. Během léta, Crandall nabízí více urychleným dodáním složený z tříd konají dvakrát týdně v pondělí a ve čtvrtek ráno. Advanced Certificate v Resource vzdělávání Crandall University nabízí kurzy dalšího vzdělávání a přípravy na úrovni směrem k vyspělým Certificate in zdrojů vzdělávání prostřednictvím našeho dalšího vzdělávání odborných studií divize. Hodinový balíček 30 kredit (dokončení všech 7 kurzů), poskytuje učitelům, kteří jsou držiteli osvědčení 5 s New Brunswick ministerstva školství příležitost k postupu do certifikátu 6, na základě kritérií stanovených Úřad pro učitele certifikace s ministerstvem školství. [-]

Magistr Vzdělávání (med) A MA V Digitálních Technologií

Faculty of Education University of Ontario Institute of Technology
Online forma Denní studium Kombinované 12 - 18 měsíců January 2017 Kanada Oshawa + 1 více

V UOIT, Masters školství v digitální technologie je zaměřen na přípravu budoucích vůdců a odborníků v oblasti vzdělávání a technologie. [+]

Magisterske studium Humanitní a společenské vědy Kanada. Přehled Děkujeme za na UOIT Pedagogické fakulty pro on-line absolvent úrovni vzdělávání. Je naprosto nezbytné pro odborníky v oblasti vzdělávání, kteří chápou jak specifické a globální dopady, které technologie se na učení. Společnost také musí tyto osoby být v pozicích, kde mohou nabídnout druh informoval vedení, které je třeba připravit budoucí generace studentů. Nabízíme výjimečný, mezinárodní, online zážitek na částečný a plný úvazek studia v oblasti vzdělávání a digitálních technologií, které vedou k následujících stupňů a diplom: - Master of Arts (MA) v oblasti vzdělávání; - Master of vzdělávání (MED); a - diplom absolventa ve vzdělávání a digitální technologie. Naše MEd absolvent program je navržen tak, aby vás připraví být budoucí vedoucí, vychovatelé a specialisté ve vzdělávání a technologie. Náš program je jedinečný a přední hrana ve svých cílech a přístupy k učení on-line. Nabízíme vysokou kvalitu, zapojení virtuální třídy navrženy tak, aby nejnovější problémy v digitální technologie a vzdělávání pomocí přístupů, které napomáhají učení založeného na spolupráci a spolufinancování výstavby znalostí. Virtuální Učebny S vysokorychlostním připojením k internetu, webovou kameru a náhlavní soupravou s mikrofonem, budete komunikovat se studenty z celého světa v state-of-the-art interaktivních virtuálních třídách. Našich kurzů - Jsou 2-3hodin dlouhá (za týden, za kurz) - mají 10 až 20 studentů ve třídě - jsou vysoce interaktivní a spolupráce s malými a velkými skupinové diskuse - využívají špičkové technologie a zdroje Akademické požadavky: Standard Application - Držte čtyřletého vyznamenáním bakalářský titul - minimální celkové akademické postavení a B (GPA: 3,0 na stupnici 4,3 nebo 73 až 76 procent), - minimální B průměr za poslední dva roky na plný úvazek (čtyři semestry) z Bakalářský titul Non Standard Application Za zvláštních okolností považujeme za nestandardní aplikace od studentů, kteří - byly z univerzity po dobu nejméně 4 roky a nesplňují minimální GPA, ale mají alespoň čtyři roky relevantní odborné praxe - mít 10+ let rozsáhlé a příslušného pracoviště zkušenost s akademickým pověření jiného než bakalářský titul Požadované výsledky testů pro znalosti anglického jazyka: - TOEFL Internet-based: 92-93 - Minimální dílčí skóre: Poslech: 20; Čtení: 20; Mluvení: 19; a psaní: 20) - IELTS *: 7 (Poznámka: výsledky z formátu IELTS General Training nebudou přijaty. ) - MELAB: 85 - CAEL: 70 (bez sub-skóre pod 60) Začátek termíny: - Září (15.května uzávěrka přihlášek) - leden (říjen termín 15. aplikace) - květen (1.března termín) [-]

Doktor Psychologie V Klinické Psychologii

Adler School of Professional Psychology
Campus forma Denní studium September 2017 Kanada Vancouver

Doktor psychologie v klinické psychologie (Psy.D.) Program připravuje studenty pro výkon povolání všeobecné klinické psychologie se zvláštním důrazem na sociálně odpovědné praxe [+]

Doktor psychologie v klinické psychologie

Doktor psychologie v klinické psychologie (Psy.D.) program připravuje studenty pro výkon povolání všeobecné klinické psychologie se zvláštním zaměřením na společensky odpovědné praxe, která zahrnuje vzdělávání a odbornou přípravu týkající se širší sociální a systémové faktory, které přispívají k lidské dysfunkce.

Naše Psy.D. Program zarovnán s učenec profesi model výchovy a vzdělávání, kterou vypracovala Národní rada škol a programů profesionální psychologie pro rozvoj znalostí, dovedností a hodnot v sedmi hlavních oblastech: kompetenčních vztahů, hodnocení, intervence, výzkum a hodnocení, konzultace a vzdělávání, řízení a dohled, a individuální a kulturní rozmanitost. ... [-]