Magisterské studium Humanitní a společenské vědy Indie - Magisterské studium hledejte zde!

Magisterské studium Humanitní a společenské vědy Indie - Zde naleznete magisterské studium

Humanitní a společenské vědy

Aby bylo možné úspěšně získat Masters kvalifikace, budete muset získat počet kreditů složením jednotlivých modulů. Většina učil Masters bude mít několik základních modulů, které musíte vzít a přenést za účelem získání kvalifikace. Posouzení výzkumné mistrů je téměř vždy výhradně jeden disertační modulu nebo projektu.

Humanitní a společenské vědy propaguje a porozumění širokou škálu dovedností tím, že poskytuje studentům s obrovskou škálu kurzů. The skillsets studenti učí může být cenným přes obrovské množství průmyslových odvětví na rostoucím globálním trhu práce.

Indie, oficiálně Indická republika, je země v jižní Asii. Jedná se o sedmou největší zemí podle oblasti, druhé nejlidnatější zemí s více než 1.2 miliardy lidí, a nejlidnatější demokracie na světě

Magisterské studium Humanitní a společenské vědy Indie. Veškeré informace o magisterském studiu Humanitní a společenské vědy v Indie. Kontaktujte školu zde!

Čtěte více

Magistr Sociální Práce V Oblasti Rozvoje Lidských Zdrojů A řízení (TKO)

Christ University Bangalore
Campus forma Denní studium 2 let July 2017 Indie Bangalore

Tento program připravuje studenty stavět kariéru v oddělení HR průmyslových odvětví, nemocnic, nevládních organizací a dalších organizací. Tento dvouletý kurz spojuje základní oblasti pole s nových trendů v oblasti řízení lidských zdrojů. Osnovy nese některé foundational a metody dokumenty týkající se lidského chování, pomáhá ... [+]

Magisterske studium Humanitní a společenské vědy Indie. Mistr sociální práce v oblasti rozvoje lidských zdrojů a řízení (MSW) Rozvoj lidských zdrojů a MSW- Management (MSWHRDM) je nový program, který je nabízen v oddělení sociální práce. Tento program připravuje studenty stavět kariéru v oddělení HR průmyslových odvětví, nemocnic, nevládních organizací a dalších organizací. Tento dvouletý kurz spojuje základní oblasti pole s nových trendů v oblasti řízení lidských zdrojů. Osnovy nese některé foundational a metody dokumenty týkající se lidského chování, které pomáhají procesy, rozvoj, zdraví a lidské zdroje. Curriculum zapojuje studenty na základní oblasti řízení lidských zdrojů v souvislosti s pořízením, řízení a rozvoj lidských zdrojů, včetně oblastí, jako je posílení zaměstnanců a jejich zapojení, podpora zaměstnanců a asistentského programy, sociální odpovědnosti podniků, rovnováhy mezi pracovním životem a vedení, osobní a zákonů týkajících se rodina a děti. Optimální kombinace teorie a praxe orientace je v tomto kurzu. Břemeno osnov kromě sdílení znalostí a vytváření znalostí je na kreativitu, kritické myšlení a rozvoj dovedností. Rovný weightage je dána jak práci ve třídě, stejně jako terénní výuky na bázi. Cíle Chcete-li rozvíjet znalosti a profesionalitu v oblasti rozvoje lidských zdrojů a řízení. Chcete-li rozvíjet znalosti a dovednosti v oblasti zajišťování zapojení zaměstnanců. Chcete-li rozvíjet znalosti a dovednosti v oblasti vzdělávání a rozvoje. Chcete-li rozvíjet znalosti a dovednosti na zajištění zaměstnanců pohodu. Chcete-li zlepšit poznatky o pracovních podmínkách, legislativní aspekty, jakož i různých procesů rozvoje lidských zdrojů v organizacích. Highlights Přes čtyři semestru studenti se budou podílet na dovednosti vývoje dílnách. Kromě praktické dovednosti se studenti seznámí s technickými dovednostmi v oblastech, jako je Excel, SAP, jakož i dalších analytického softwaru. Mini průzkum a hlavní výzkum disertační práce bude contexted v průmyslu, a bude provedena v souladu s potřebami průmyslu a se potvrzení odborníků v dané oblasti. Výzkumný problém a metodika upravena bude integrovat teoretické a intervenční znalosti studentů. To usnadňuje studentům rozvíjet analytické, jakož i řešení problémů dovednosti. Internship Studenti budou mít celkem šest měsíců stáží celkem ve čtyřech semestrech v průmyslu a dalších organizací, kde je HR hodnocení provádí. Student bude usnadněn sledovat a studovat personální postupy do hloubky v různých odvětvích / agentur. Plánované stáž relace jsou rozděleny do jednotlivých měsících ((I-září, II-leden-únor, III-duben, IV leden únor) Posouzení a hodnocení Všechny teorie papíry mají koncové semestrální písemné zkoušky a praktické papíry (sociální práci Praktické, akce projektu, a výzkumný projekt ii) bude mít na konci semestru rigorózní zkouška / demonstrace. Volitelné předměty, Skill Lab a výzkumného projektu budu mít jen vnitřní hodnocení. [-]

Magistr Sociální Práce Klinické A Komunitní Praxe (MSW)

Christ University Bangalore
Campus forma Denní studium 4 semestry July 2017 Indie Bangalore

MSW v klinické praxi a ve Společenství je Post absolvent program zaměřený na připravit studenty na vysoce kvalitní profesionály, kteří se mohou na vedoucí postavení v odvětví rozvoje, zdravotní a sociální péče. Tento program poskytuje studentům možnost pochopit pojmy a problémy a rozvíjet odborné znalosti potřebné pro dva specializations- komunitního rozvoje a klinické sociální práce ... [+]

Mistr sociální práce klinické a Společenství praxe (MSW) MSW v klinické praxi a ve Společenství je Post absolvent program zaměřený na připravit studenty na vysoce kvalitní profesionály, kteří se mohou na vedoucí postavení v odvětví rozvoje, zdravotní a sociální péče. Tento program poskytuje studentům možnost pochopit pojmy a problémy a rozvíjet odborné znalosti potřebné pro dva specializations- rozvoj obcí a klinické sociální práce. Tento kurz poskytuje četné opportunities- uvnitř i vně univerzity se studenty na celostní rozvoj. Tento program nabízí studentům možnost najít umístění v různých odvětvích, jako je rozvoj, zdraví, výzkum sociálních služeb a odvětví sociální péče, stejně jako správní nebo výzkumu postojů ve vládních i nevládních organizací na národní i mezinárodní úrovni. Budou vyvíjeny a vyzváni, aby jejich práce inovativní a self-nařídil Podnikatelské kvality studentů v oblasti sociální, zdravotní, výzkumu a vývoje sektoru. Cíle Chcete-li zajistit vzdělávání a školení o klinické a komunitní praxe. Pro zvýšení zaměstnatelnosti studentů v oblasti sociálního rozvoje, zdravotní výzkum a sociální péče Chcete-li zajistit profesionální programy rozvoje orientovaného na základě výzkumu, komunitních služeb a etické postupy. Chcete-li vytvořit platformu, která zvyšuje kreativní, podnikatelské a kritické mysli odborníků sociální práce. Chcete-li pěstovat hodnoty společenské odpovědnosti, profesionalitě v poskytování služeb a kapacit v integraci znalosti, dovednosti a postoje. Highlights Tento kurz je určen na pomoc studentům rozvíjet své dovednosti, postoje a hodnoty, potřebných k pochopení dynamiky společnosti a usilovat o dosažení cílů spravedlnosti, rovnosti a posílení. Tyto osnovy je dokonalým spojením teorie, výzkumu a praxe třídy pokoj učení, akční Labs, projektů, seminářů, konferencí, služby učení a terénní učební na základě, který poskytuje expozici a pomáhá studentům projevit svou vášeň pro společenskou odpovědnost. Studenti jsou vyškoleni, aby růst a rozvíjet se do zralých odborníků, kteří jsou schopni rozhodování samostatně, mají schopnost kriticky myslet a má pravomoc potřebnou k vytvoření smysluplné vztahy posílit jednotlivce, skupiny a komunity. Program Internship Studenti budou mít šest měsíců stáže v organizacích, kde klinické a komunitní práce se provádí. Studenti získají expozici pole na klinicky i komunitní praxi. Plánované stáž relace jsou rozděleny do jednotlivých měsících v organizacích v Indii nebo v zahraničí. Posouzení a hodnocení Všechny teorie papíry mají koncové semestrální písemné zkoušky a praktické papíry (sociální práci Praktické, akce projektu, a výzkumný projekt ii) bude mít na konci semestru rigorózní zkouška / demonstrace. Volitelné předměty, Skill Lab a výzkumného projektu budu mít jen vnitřní hodnocení. [-]

M.cr.a. V Experimentálních Mediálního Umění Praktik

Srishti Institute of Art, Design and Technology
Campus forma Denní studium 2 let July 2017 Indie Bangalore

Master in výtvarných umění v experimentální mediální umění (EMA) je obor umělecké praxe, dialogu a šetření ukázalo, že integruje umění, vědy a technologie. To vloží teoretické i praktické experimenty s cílem posílit experimentální využití technologií, médií a modalit. Transdiciplinarity kurzu podporuje spolupráci, inovace a udržitelné přístupy k vyjádření a vytvořit zážitky. [+]

Magisterske studium Humanitní a společenské vědy Indie. M.Cr.A. V experimentální mediální umění Practices Master in výtvarných umění v experimentální mediální umění (EMA) je obor umělecké praxe, dialogu a šetření ukázalo, že integruje umění, vědy a technologie. To vloží teoretické i praktické experimenty s cílem posílit experimentální využití technologií, médií a modalit. Transdiciplinarity kurzu podporuje spolupráci, inovace a udržitelné přístupy k vyjádření a vytvořit zážitky. Program je zaměřen na výtvarných lékařů, kteří mají zájem v různých médiích a modalit. Konkrétně se jedná o program, zve studenty a odborníky zájem o prozkoumání kognitivních, vizuální, experimentální, vědecké, interaktivních a narativní aspekty vědy a techniky. Studenti z různých prostředí, jako je umění, počítačové inženýrství, humanitní vědy, vědy a společenské vědy se doporučuje, aby prováděly tuto interdisciplinární magisterský program. Dvouletý M.Cr.A. zahrnuje výzkum a studiové zkoumání tématu volby studentů, s cílem produkovat rafinované skupinu práce, která vrcholí v M.Cr. A. výstava. Hlavní oblasti umělecké praxe a výzkumu patří: historie Electronic Arts 'a praxi, zvukové umění, člověkem a strojem rozhraní, komplexní a adaptivní přirozené a biologické systémy, kreativní kartografii, občan vědy, inteligentní materiály a bio-umění. Prostřednictvím kombinace studio, teorie a projekty, studentům rozvíjet formální, intelektuální a koncepční aspekty jejich umělecké praxe a procesu. Tam jsou také příležitostí pro umělce, aby rozvíjet svou uměleckou praxi prostřednictvím dlouhé a krátkodobých programů umělec-in-bydliště. V prvním roce programu jsou studenti ponoří do teorie kurzů, které byli vystaveni novým způsobům myšlení a rozhodování. Druhý ročník je věnován definici práce, průzkumu a výroby, přes sérii studiových a seminárních kurzů. Disciplíny Program je informován o těchto učebních oborů: botanická Art Současné umění Practices Kurátorské studie film Hra Art, Design and Development Matematické a fyzikální vědy fotografování Vizuální efekty Research and Collaboration Studenti v rámci tohoto programu budou mít možnost pracovat na těchto laboratořích na Srishti. Centrum pro experimentální mediálního umění (CEMA) ArtScienceBLR Srishti Labs (Desky) Centrum vzdělávání, výzkumu, vzdělávání a rozvoj (CERTAD) Design + Životní prostředí + Law Laboratory (DEL Laboratory) Prázdné Project Noise Stín osvobození Project IMPACT hran Srishti Films Kabir Project Klíčové hodnoty v učebních osnovách Experimentální rámce a postupy Experimentování, selhávají a učení Challanging existující teoretické a praktické vzory a procesy Připojení, informování, vzdělávání a sdílení znalostí s obcemi a odborníky Vytváření nových forem projevu, interpretace a zkušeností Náročné předpoklady s hands-on šťourat a vytváření Struktura kurzu Studia podporovat aktivní, kontextuální učení kde studenti rozvíjet základní disciplinární dovednosti a znalosti. Studia usnadnit spolupráci v oblasti kreativní design řešení složitých, otevřenými problémy Semináře poskytují intenzivní učení zkušenosti v oblasti výroby a dělá, napříč různými obory. Stáž s průmyslem nebo design studio je povinný pro studenty na konci 1. ročníku pro M.Des. Vlastní započatý projekt je konec semestru výzvou, která umožňuje studentovi, aby se zapojily do designu založené na projektech výzkumu / soudním nebo správním. Studenti začínají tím, že píše svůj návrh projektu a vymezení rozsahu jejich projektu a jsou mentored fakulty / profesionálními designéry. Volitelné předměty jsou svobodných umění kurzy zaměřené pěstovat intelektuální a reflexní schopnosti u studentů a motivovat je k sondování hlouběji a přiblížit jejich design procesu v celostním způsobem. Capstone projektu je završením výzkumu, schopností a znalostí získaných v průběhu posledních tří semestrů. Studenti jsou povinni předložit svůj návrh výstupu a nařízené dokument práce. Studenti jsou mentored během tohoto závěrečného projektu a projít semináře získat zpětnou vazbu od fakulty a vrstevníky learning Poskytuje rámec pro rozvoj praktických dovedností a kritického analysisthat výzvu a přehodnocení dosavadních vědomostí systémy, zvyklosti a aplikace umění, vědy a techniky. Získávají repertoár nástrojů pro kritiky, odrážejí a vytvářejí; a vybudovat solidní teoretický základ, aby se zapojily do souvislostí a jejich praxe v rámci větších hranic společnosti, kultuře, obchodu a vědy. Expozice myšlenky prostřednictvím vizuálních, textů, artefakty a zvuk, zabývajících se historií médií, umění a věd, humánní technologie, vlivů věd na vizuální kultury a paměti, vnímání a poznávání. Laboratoře pro vývoj a používání nástroje / software / technologie / experimenty, které udržují samostatnou praxi a výzkumu. Aktivní zapojení a kritika s a, non-tradiční, tradiční i moderní postupy a procesy. Rámec a nástroje pro kultivovat nezávislého výzkumu a praxe, které se vyvíjejí do linie vyšetřování a vybudovat odpovídající skupinu práce. Expozice, ponoření a spolupráce s komunitami, institucí a odborníků pro kritiky a reflexe. Mentorství (umělec-in-bydliště, profesionálové), účast na seminářích, sympozií a konferencí, prozkoumat různé myšlenkové proudy a disciplín. schopnosti Rozvoj transciplinary a experimentální přístupy k jejich praxi a výzkumu. Rozvíjením rámců, které integrují celou řadu technologií, médií a způsobů pro expresi a zkušeností Budování vlastního linii vyšetřování a rozvoj experimentálních metod pro jejich praxe. Intergating a conceptualizing celou řadu teoretických perspektiv, kritiky vyvíjet nové teoretické myšlenky Vyvinout silné narativní a vyprávění dovednosti Kriticky situování něčí praxe, výzkumu a perspektivu v rámci většího přírodního a sociálního světě Příležitosti Potenciální / průzkumných domény tréninku / práce jsou následující: Umění Arts Science (Sonic umění, bio art, optika, atd.) Výpočetní a generativní umění, multimodální Instalace Multimediální platformy a publikování Interaktivních a digitálních objektů Creative Arts a školství (hry, výuky cizích jazyků, atd.) design Rozhraní a zkušenosti design Multimodální internetové platformy (hmatové, zvukové, atd) Komunikace Design (mobil, software, aplikace, atd.) Multimodální vizualizace dat a prezentace Kreativní průmysly Creative Media Speciální efekty a animace Gaming experimentální Film Inteligentní Média a Objects (textil, mobilní telefon, atd.) Digitální vyprávění a Storytelling Dotazy Pro další informace, laskavě e-mail Meena Vari na meena@srishti.ac.in nebo e-mail Abhiyan Humánní na abhiyan@srishti.ac.in [-]

M.cr.a. Multimediálních Digitálních Umění

Srishti Institute of Art, Design and Technology
Campus forma Denní studium 2 let July 2017 Indie Bangalore

Srishti nabízí 2-leté magisterského programu v animaci na jeho hlavním kampusem v Bangalore. Studenti si mohou vybrat pro práci s různými technikami (2D a / nebo 3D, tradiční, experimentální, zastavit pohyb) rozvíjet své schopnosti jako vypravěčů, výtvarníků a režisérů. Součástí osnov je základní vstupy do animační techniky, filmový jazyk, vyprávění, obrazové procesy a zvyšování dovedností. Nabízíme také možnosti pro experimentování, inovaci a kreativní spolupráce. [+]

M.Cr.A. v oblasti digitálních médií umění Animace na Srishti na magisterské úrovni rozvíjí tvůrčí i osobní vyjádření. Poskytuje rámec pro odborníky z různých oborů vstoupit do světa animace a rozšiřuje své hranice prostřednictvím svých unikátních pohledů a zkušeností. Doporučujeme studentům zkoumat a rozvíjet osobní styly, umělecké vize a hlasy prostřednictvím svých filmařských postupů. Jejím cílem je rovněž poskytnout široké znalosti animace filmu odráží na samostatnou praxi, průmyslu a experimentování v indickém kontextu. Srishti nabízí 2-leté magisterského programu v animaci na jeho hlavním kampusem v Bangalore. Studenti si mohou vybrat pro práci s různými technikami (2D a / nebo 3D, tradiční, experimentální, zastavit pohyb) rozvíjet své schopnosti jako vypravěčů, výtvarníků a režisérů. Součástí osnov je základní vstupy do animační techniky, filmový jazyk, vyprávění, obrazové procesy a zvyšování dovedností. Nabízíme také možnosti pro experimentování, inovaci a kreativní spolupráce. Disciplíny Program je informován o těchto učebních oborů: ANIMACE Hra Art, Design and Development Vizuální efekty Literatura / Psaní výkon Studie Screen Klíčové hodnoty v učebních osnovách nerušeně Představivost osobní vyjádření Kulturní inovace Experiment / Prozkoumat / Vymyslet Struktura kurzu Studia podporovat aktivní, kontextuální učení kde studenti rozvíjet základní disciplinární dovednosti a znalosti. Studia usnadnit spolupráci v oblasti kreativní design řešení složitých, otevřenými problémy Semináře poskytují intenzivní učení zkušenosti v oblasti výroby a dělá, napříč různými obory. Stáž s průmyslem nebo design studio je povinný pro studenty na konci 1. ročníku pro M.Des. Vlastní započatý projekt je konec semestru výzvou, která umožňuje studentovi, aby se zapojily do designu založené na projektech výzkumu / soudním nebo správním. Studenti začínají tím, že píše svůj návrh projektu a vymezení rozsahu jejich projektu a jsou mentored fakulty / profesionálními designéry. Volitelné předměty jsou svobodných umění kurzy zaměřené pěstovat intelektuální a reflexní schopnosti u studentů a motivovat je k sondování hlouběji a přiblížit jejich design procesu v celostním způsobem. Capstone projektu je završením výzkumu, schopností a znalostí získaných v průběhu posledních tří semestrů. Studenti jsou povinni předložit svůj návrh výstupu a nařízené dokument práce. Studenti jsou mentored během tohoto závěrečného projektu a projít semináře získat zpětnou vazbu od fakulty a vrstevníky Learning: Navigace na cesty díky kombinaci povinných kurzů, vybraných kurzů, přednášek, workshopů, volitelných a týmové / individuálních projektů kloubových v multidisciplinárním umění a designu kontextu. Nezávislé učení s úzkými vedením od mentorů Koncepce, vývoj a výroba vyvrcholení projektu nebo práce po dobu dvou semestrů schopnosti Expression, tvořivost, zručnost a řešení problémů, které mohou komunikovat s rozmanitým průmyslem a uměleckých souvislostech Umělecké sensibility- citlivost, vyvážení, opatření, důraz na detail, atd. Mít zvídavost, zvědavost, metodické výslechu, kontextuální perspektivu Vytváření a budování beletrii, pochopení fungování vytvořeného světa Vynalézavý myšlení, riskování - blížící se neznámo Pochopení publika a budování divácké zážitky Příležitosti Můžete pracovat v odvětví reklamy, televize, filmu a interaktivních médií. Můžete pokračovat ve své praxi, rozvíjet své vlastní práci a stali podnikateli. Můžete sledovat svůj výzkum a činit i nadále PhD. Můžete pracovat pro zavedené design firmy a výrobních domů. Můžete si vytvořit své vlastní projekty a žádat o granty. studenti Works https://vimeo.com/88736762 http://vimeo.com/117367770 http://vimeo.com/117365507 http://vimeo.com/117367050 http://vimeo.com/117583008 Dotazy Pro další informace, laskavě e-mail Sandeep Ashwath na sandeep@srishti.ac.in [-]

M.des. Ve Veřejných Prostorách Prostorově

Srishti Institute of Art, Design and Technology
Campus forma Denní studium 2 let July 2017 Indie Bangalore

Program podporuje empatický a reflexní návrháři jsou schopni zapojit se s teorií a veřejného pořádku. Rozvíjí schopnost vyrovnat se s složitosti a procházet vrstvy fyzikálních a jiných než fyzických kontextů, které definují veřejná prostranství. Cílem je využít tuto komplexní pochopení pro konstrukci dynamických systémech, včetně a citlivých zásahů. [+]

Magisterske studium Humanitní a společenské vědy Indie. M.Des. ve veřejném prostoru design Studenti zobrazující jejich práci z designu samozřejmě veřejný prostor, který prozkoumal urbanismu prostřednictvím mapování. Předmět: Tvorba Místa Veřejná místa jsou někdy lokality pro střetu rasy, třídy, pohlaví a ekonomie. Ale jsou také místa synergie a kolektivem kde jednotlivci a komunity mohou komunikovat mezi sebou navzájem. V indickém kontextu, v němž pastorační společenství mají za travní porosty jako veřejné pozemky, které každý má dobytek může se pasou nebo ulice, které se stanou, aby trhy se mění kde pouliční prodavači mají tradičně shromažďovali prodávat svou produkci. S vznikajících technologií, jako je internet věcí a cloud computing budeme stále připojovat všechny a všechno bezproblémově síti, dále stírají hranice mezi veřejným a soukromým. To vše dodává rozmanité rozměry slovo "veřejné". Je důležité pochopit tento měnící se dynamiku veřejného prostoru. Program podporuje empatický a reflexní návrháři jsou schopni zapojit se s teorií a veřejného pořádku. Rozvíjí schopnost vyrovnat se s složitosti a procházet vrstvy fyzikálních a jiných než fyzických kontextů, které definují veřejná prostranství. Cílem je využít tuto komplexní pochopení pro konstrukci dynamických systémech, včetně a citlivých zásahů. Disciplíny Program je informován o těchto učebních oborů: Prostorová tvorba architektura krajina sociologie Urbanistických studií a design Grafika na ochranu životního prostředí studie udržitelnosti Policy Studies a právo životního prostředí kulturní studie Zachování kulturního dědictví městské a regionální plánování Ekologie a životní prostředí Research and Collaboration Židle UNESCO Srishti Films Design + Životní prostředí + Law Laboratory (DEL Laboratory) design EARTH Learning Network na udržitelnost (objektivu) -India Student interakci s Public Space Design Moderátor Klíčové hodnoty Doktorandů ve veřejné prostorově jsou evolucionisté ve svém srdci a absorbovat tyto základní hodnoty: empatický - Jako veřejný prostor designérů ceníme "těch druhých" přes "já". I když jsme přináší sebe do designu je informována prostřednictvím uvedení sami v jiných botách a tím, že empatie vůči všem. inclusive - My zajistit, aby prostory, navrhujeme jsou inkluzivní a přístupná všem. Udržitelného - Usilujeme o udržitelný místo tvorby který udržuje v rovnováze ekologické, komunitní a ekonomické otázky. adaptabilní - Máme plány na změnu. Jsme přizpůsobit neustále se měnící kontexty a zajistit našim vzory jsou odolnější vůči měnící se sociální a environmentální potřeby a problémy. Struktura kurzu Studia podporovat aktivní, kontextuální učení kde studenti rozvíjet základní disciplinární dovednosti a znalosti. Studia usnadnit spolupráci v oblasti kreativní design řešení složitých, otevřenými problémy Semináře poskytují intenzivní učení zkušenosti v oblasti výroby a dělá, napříč různými obory. Stáž s průmyslem nebo design studio je povinný pro studenty na konci 1. ročníku pro M.Des. Vlastní započatý projekt je konec semestru výzvou, která umožňuje studentovi, aby se zapojily do designu založené na projektech výzkumu / soudním nebo správním. Studenti začínají tím, že píše svůj návrh projektu a vymezení rozsahu jejich projektu a jsou mentored fakulty / profesionálními designéry. Volitelné předměty jsou svobodných umění kurzy zaměřené pěstovat intelektuální a reflexní schopnosti u studentů a motivovat je k sondování hlouběji a přiblížit jejich design procesu v celostním způsobem. Capstone projektu je završením výzkumu, schopností a znalostí získaných v průběhu posledních tří semestrů. Studenti jsou povinni předložit svůj návrh výstupu a nařízené dokument práce. Studenti jsou mentored během tohoto závěrečného projektu a projít semináře získat zpětnou vazbu od fakulty a vrstevníky learning Učení je řízen záběru s teorií / diskursu, reflektivní praxe a zkušeností reálného světa. Tento přístup umožňuje komplexní expozici možností po celém světě a vytváří povědomí o současném kontextu. Studenti na exkurzi v Banni pastvinách Kutch, Foto se svolením: School of Založení a preparativní studia. learningový program součásti patří: Teoretická a koncepční znalosti přístupů k veřejné prostorově, aktuální problémy a diskursů po celém světě Použití konstrukčního myšlení nástroje pro výzkum souvislostí, analyzovat a syntetizovat a konceptualizovat řešení. Pochopení metod a nástrojů komplexních studií v projektu a / nebo ve veřejném diskursu prostorově Spolupráce mezi vrstevníky, praktiků a komunity. Použití živé projekty / příležitostí k vytváření a testování zásahy / participativní design v komunitních prostorech. Kapacita soupravy Po úspěšném absolvování kurzu, absolventi budou mít následující možnosti: Učenec Zkoumat a zabývat se systematicky zkoumat kulturní, politické, ekologické a historické jedinečnosti místa a složitosti kontextů Určit, co je být známý v mnohostranných souvislostech a vhodně přizpůsobit disciplínu specifické znalosti pro řešení problémů. Kritika omezení, otázka předpoklady a omezení; samostatně uvažovat a usilovat o hlubší zapojení v oblasti znalostí. podnikatelská leader Design, zapojit a spravovat bezpečná, udržitelná a vrstvené zakázek pro lidi s veřejným prostorem. Schopnost porozumět, analyzovat a syntetizovat informace, vybrat a použít vhodné metody výzkumu a komunikace. Praktik Identifikovat, prozkoumat, experimentovat s reálnými a koncepčních rámců a rozvíjet inovativní praxi. Činit informovaná rozhodnutí a rozšiřovat ideje umění, designu, politiky a udržitelnosti, aby se jejich vlastní praxe informovanější a obohacená. Global Citizen Použijte participativní přístup, aby se zapojily s komunitami a efektivně komunikovat své názory na širokou škálu publika. Buďte citliví vůči regionálním perspektivám, respekt různorodosti a pomoci byly navrženy pro spravedlivé a inkluzivní komunity. Příležitosti Zaměstnanost v kreativních odvětvích, jako je architektura, design krajiny, interiérů a urbanismu Zaměstnanost ve výzkumných a vývojových organizací, nevládní organizace a sociální podniky pracující v městském sektoru Absolventi se mohou stát moderní design odborník, podnikatel, design poradce nebo akademik Absolventi by mohly pracovat a mít aktivní zapojení do rozvíjejících se oblastech, jako je vytváření veřejné politiky a design veřejného prostoru a plánování Dotazy Pro další informace, laskavě e-mail Mary Jacob Kuruvilla na maryjacob@srishti.ac.in [-]

M.des. V Oblasti Informačních Umění A Projekční Praxi Informační

Srishti Institute of Art, Design and Technology
Campus forma Denní studium 2 let July 2017 Indie Bangalore

Informační Arts a informační design hřiště na Srishti bude zkoumat myšlenku, že veškerá data jsou vyprávění. Informace jsou vyprávění, ale s účelností. Příběhy řemesla naši identitu, oni léčit, informuje, napadat a jsou věci, z nichž naše životy jsou vyrobeny z. [+]

M.Des. v informačních Arts and Information projekční praxi My uchovat a předávat kulturu, jazyk a vše historický rekord, zda mýtus či reálné, používat sílu příběhu. Vyprávění nebo příběhy, které nejsou jen ústní a písemné, ale v umění, tance, hudby a dramatu, zahrnující filozofie, historie, politiky, životního prostředí a sociálních věd. Informační Arts a informační design hřiště na Srishti bude zkoumat myšlenku, že veškerá data jsou vyprávění. Informace jsou vyprávění, ale s účelností. Příběhy řemesla naši identitu, oni léčit, informuje, napadat a jsou věci, z nichž naše životy jsou vyrobeny z. Tradiční hranice vyprávění neustále rozděleny do rozhraní globální a místní, tradiční a moderní. Přístup k informacím je provedením fyzické hranice světa, ve kterém žijeme propustná. S více obrazovkami, konstantní připojení, sociální a masová média vzala na zcela nové podobě. Vyprávění se stala všeprostupující, ať už je to složité data, která je třeba účinně šířit do různých publika, za použití různých médií, nebo jej využít jako nástroj pro výzkum s komunit v toku. V prostorách "je poetický cesta přes malebné krajině Andamanech. Chaitali Pai použil akvarelů vylíčit tekutost vody a voskové malby odhalují pohyby písku a vody při přílivu a odlivu. Ze společnosti založené na znalostech, je výzvou k přesunu do společnosti moudrosti bázi. Za tímto účelem se snažíme najít způsob, jak bezproblémově čerpat z podstaty a ducha šaška, básníka a potulného pěvců v našich moderních podobách. Se tím, že program Informační Arts and Information Design je o tvorbě sám jako vypravěč, je behroopiya, jehož příběhy jsou řemeslně přes jemné čočky času a prostoru, kultur a souvislostí, informace, znalosti a těžbu moudrosti. Ilustrace z Anukriti Kedia knihy, které hovoří o životě tibetských uprchlíků žijících v Bylakuppe, Indie. Disciplíny Program je informován o těchto učebních oborů: ANIMACE Současné umění Practices Digital Arts Experimentální Media Arts film Hra Art, Design and Development jazykové umění textilní Arts Matematiku a přírodní vědy fotografování Správa designu Human Centered design systémy design informační technologie Vizuální komunikace design Estetika a kritických studií kulturní studie Dědictví a ochrana Public History Research and Collaboration Program je úzce spjata s širokým výzkumem a praxí rozsah prostorů: Centrum pro vzdělávání, výzkumu, vzdělávání a rozvoj (CERTAD) Centrum pro veřejnou historie (CPH) Design + Životní prostředí + Law Laboratory (DEL Laboratory) Srishti Films Ilustrace z Anukriti Arora knize, "The ginormous přítele", dětské knihy inspirované z jejích interakcí s komunitou na Bylakuppe tibetské. Klíčové hodnoty Důsledky návrhu spočívá ani ne tak ve své schopnosti komunikovat jak v hodnotách, které informují jejich pojetí. V IAIDP, jejichž účelem budování příběhu a jeho použití pro komunikaci je zakotven v etiky a empatie, odpovědnost, hlubokým pochopením a základním zakořenění sebe v životním prostředí. Na IAIDP budou definovány naše práce a informovala hodnotami: empatický Telling etické Engagement odpovědný Šíření ztělesněný Vyprávění Ekologické uvědomění Struktura kurzu Studia podporovat aktivní, kontextuální učení kde studenti rozvíjet základní disciplinární dovednosti a znalosti. Studia usnadnit spolupráci v oblasti kreativní design řešení složitých, otevřenými problémy Semináře poskytují intenzivní učení zkušenosti v oblasti výroby a dělá, napříč různými obory. Stáž s průmyslem nebo design studio je povinný pro studenty na konci 1. ročníku pro M.Des. Vlastní započatý projekt je konec semestru výzvou, která umožňuje studentovi, aby se zapojily do designu založené na projektech výzkumu / soudním nebo správním. Studenti začínají tím, že píše svůj návrh projektu a vymezení rozsahu jejich projektu a jsou mentored fakulty / profesionálními designéry. Volitelné předměty jsou svobodných umění kurzy zaměřené pěstovat intelektuální a reflexní schopnosti u studentů a motivovat je k sondování hlouběji a přiblížit jejich design procesu v celostním způsobem. Capstone projektu je završením výzkumu, schopností a znalostí získaných v průběhu posledních tří semestrů. Studenti jsou povinni předložit svůj návrh výstupu a nařízené dokument práce. Studenti jsou mentored během tohoto závěrečného projektu a projít semináře získat zpětnou vazbu od fakulty a vrstevníky Učební přístupy Podílíme se na integrovaném multidisciplinárního vzdělávání Zkoumáme ruce na způsoby, jak crafting, návrh a vývoj pro tradiční a digitálních platformách Posilujeme naši Učíme se s kritickými perspektiv a účelnosti Prověříme do komunit a souvislostí pomocí participačních přístupů Stavíme několik způsobů vyjadřování pro zapojení v rozličných disciplínách Používáme narativní struktury a technologie k vytvoření komunikace Podíváme se na více svázané přístupy, aby prošetřila, interpretovat, zapojit se a překládat příběhy. My se daří v živé diskuze, rozhovor, citlivé a etické výslechu na řadě otázek Doporučujeme nezávislé, soběstačné motivované učení Devangana Dash má barevné ilustrace z její knihy "Jungle rozhlasu, který se dívá na birdcalls a hudbě Bandipur lesa. Schopnost Soupravy Tento kurz umožní studentům v jejich: Schopnost informovat a komunikovat prostřednictvím vyprávění Možnost podívat se na všechna data jako vyprávění Schopnost komunikovat a spolupracovat s komunitami, kontexty a omezení Schopnost ovlivňovat a pochopit diváky vede k novějším interpretací toho, co příběh by mohl být Příležitosti Výše uvedené schopností soupravy by mohlo vést k příležitostem, jako jsou: Můžete pokračovat / projekční praxi umění, být podnikatelem nebo designový poradce Můžete pracovat v odvětvích interaktivních médií, televize a publikování Můžete pracovat na nevládními organizacemi / organizacemi, které pracují se sociálními, ekologickými zájmy Můžete pracovat s vyučování a učení v různých kontextech Můžete pracovat pro zavedené design firmy a výrobních domů Můžete sledovat svůj výzkum a činit i nadále PhD. Můžete si vytvořit své vlastní projekty a žádat o granty. Dotazy Pro další informace, laskavě email Srivi Kalyan na srivi.kalyan@srishti.ac.in [-]

M.des. V Designu Dědictví, Plánování A řízení

Srishti Institute of Art, Design and Technology
Campus forma Denní studium 2 let July 2017 Indie Bangalore

Otevřen pro studenty ve všech disciplínách designu, kurz si klade za cíl naplnit hlubokou znalost postavený a nehmotného kulturního dědictví a přírodní prostředí v designu. A obohacovat, interpretovat, plán a integrovat dědictví místo s citlivou a kompatibilním designem. Master of Design v dědictví designu, plánování a řízení připravuje studenty s dovedností, znalostí a nástrojů pro identifikaci, dokument, hodnotit, chránit, spravovat, interpretovat kulturní a přírodní dědictví. [+]

Magisterske studium Humanitní a společenské vědy Indie. M.Des. V Heritage designu, plánování a řízení Identifikace významných prvků architekturu, staveb, památek - přírodních a kulturních v Belur - akademické cvičení prováděném Srishti studenta jako součást SUI-Srishti Collaborative (Zdroj: SUI-Srishti; Dr. Jyoti Hosagrahar) V rychle se měnícím a rychle se globalizujícím světě, jedinečnost a identita místa se stávají důležitou a neobnovitelný zdroj. Kulturního a přírodního dědictví jsou dobře pružiny pro tradičních i současných tvůrčích postupů zakotvených v lokalitě a místě. Jak můžeme identifikovat a posoudit kulturní (hmotné a nehmotné) a environmentální dědictví místa? Jak můžeme řídit a chránit tyto cenné zdroje? Jak můžeme zlepšit taková místa a ve prospěch svých komunit způsobem, který je slučitelný s hodnotami dědictví? Jak je možné místa, jejich kulturní a přírodní zdroje informovat a inspirovat design a kreativní postupy? Jak můžeme podpořit místní komunity řídit jejich dědictví? Otevřen pro studenty ve všech disciplínách designu, kurz si klade za cíl naplnit hlubokou znalost postavený a nehmotného kulturního dědictví a přírodní prostředí v designu. A obohacovat, interpretovat, plán a integrovat dědictví místo s citlivou a kompatibilním designem. Master of Design v dědictví designu, plánování a řízení připravuje studenty s dovedností, znalostí a nástrojů pro identifikaci, dokument, hodnotit, chránit, spravovat, interpretovat kulturní a přírodní dědictví. Budou plánovat kreativní řešení s minimálními zásahy a trvalé zlepšení základní infrastruktury, prezentace míst a jejich jedinečnost ku prospěchu místních komunit. Studenti se také naučí odvodit poznatky a principy designu z kulturního a přírodního dědictví míst k objevování nových způsobů, že současné tvůrčí postupy, včetně architektury a urbanismu může být informovány a obohacené historie, kultury, ekologie, tradice, komunita, a řemesla. Program je pulsující multidisciplinární platformu pro teoretické a praktické působení v kontextu specifického terénu, aby se zapojily širokou škálu akademických studií z architektury a urbanismu na humanitní obory, kulturní geografie, vedení, podnikání a cestovního ruchu. Kurz je program Katedry UNESCO v oblasti kultury, stanoviště, a udržitelného rozvoje na Srishti. Jako takový, studenti získají znalosti s mezinárodními (národními a) normy a standardy v oblasti správy kulturního dědictví, včetně Úmluvy o světovém dědictví. Budou také zkoumat nové přístupy k řízení a navrhování s dědictvím ve prospěch místních komunit, lépe plánovat místa a živit kulturní podnikání kompatibilní s hodnotami dědictví jednotlivých míst. Disciplíny Program je informován o těchto učebních oborů: Architektura a urbanismus systémy design kurátorské praxe Výzkum - umění a design Ekologie a životní prostředí městské a regionální plánování Research and Collaboration Studenti mají možnost pracovat v rámci akademických strukturách a / nebo fungují napříč těmito centry a laboratořích: Židle UNESCO Srishti Films Design + Životní prostředí + Law Laboratory (DEL Laboratory) Bangalore Human Sciences iniciativy (BHSI) Centrum pro veřejnou historie (CPH) Kabir Project Kulturní mapování dědictví Belur - posuzování a mapování význam - akademické cvičení provádět Srishti studenta jako součást SUI-Srishti Collaborative (Zdroj: SUI-Srishti; Dr. Jyoti Hosagrahar) Klíčové hodnoty Kulturního a přírodního dědictví jsou cenným non-obnovitelné zdroje Mezi nejdůležitější hodnoty dědictví kulturního a přírodního dědictví prvků je třeba chránit, pěstovat, a prezentovány v souladu s mezinárodními normami a standardy. Moderní design a plánování své kořeny v a je kompatibilní s klíčem kulturního a přírodního dědictví a místo identity podporu udržitelného rozvoje. struktura kurzu Studia podporovat aktivní, kontextuální učení kde studenti rozvíjet základní disciplinární dovednosti a znalosti. Studia usnadnit spolupráci v oblasti kreativní design řešení složitých, otevřenými problémy Semináře poskytují intenzivní učení zkušenosti v oblasti výroby a dělá, napříč různými obory. Stáž s průmyslem nebo design studio je povinný pro studenty na konci 1. ročníku pro M.Des. Vlastní započatý projekt je konec semestru výzvou, která umožňuje studentovi, aby se zapojily do designu založené na projektech výzkumu / soudním nebo správním. Studenti začínají tím, že píše svůj návrh projektu a vymezení rozsahu jejich projektu a jsou mentored fakulty / profesionálními designéry. Volitelné předměty jsou svobodných umění kurzy zaměřené pěstovat intelektuální a reflexní schopnosti u studentů a motivovat je k sondování hlouběji a přiblížit jejich design procesu v celostním způsobem. Capstone projektu je završením výzkumu, schopností a znalostí získaných v průběhu posledních tří semestrů. Studenti jsou povinni předložit svůj návrh výstupu a nařízené dokument práce. Studenti jsou mentored během tohoto závěrečného projektu a projít semináře získat zpětnou vazbu od fakulty a vrstevníky schopnosti Po úspěšném absolvování kurzu, absolventi budou mít specializaci v designu souvisí dědictví a plánování v řadě designových oborů od architektury, urbanismu a plánování až po vizuální komunikace, textilu, výrobků a systémů, a film (založený na bázi studenta disciplína). Dále by studenti získají následující možnosti: Znalosti a porozumění: Koncepční jasnost kolem toho, co a proč k zachování kulturního dědictví a podporovat rozvoj kulturního dědictví kompatibilní Porozumění klíčových mezinárodních norem a standardů na celém ochrany a správy kulturního a přírodního dědictví Komunikační dovednosti: Pochopení toho, jak navrhnout a plánovat v různých měřítcích a zároveň povzbuzovat a zachování kulturního dědictví Specifické dovednosti související dědictví, jako například inventarizace a vyhodnocení hrozeb, které vyplývají principy návrhu ze studie zdrojů dědictví. Seznámení se s profesionální psaní, jako jsou granty návrhů a zpráv Praktického dovednosti: Pochopení toho, jak navrhnout a plánovat místa na ochranu kulturního dědictví. Schopnost navrhnout nejen jako individuální designér, ale také jako součást multidisciplinární skupiny a místní komunity. Příležitosti M. Des v dědictví designu, plánování a řízení by se otevírají tyto příležitosti úspěšných absolventů: Zaměstnanost v památkových oblastech ochrany související Vylepšené pracovní příležitosti s specializaci a zdokonalování v dědictví kompatibilní designu v nejrůznějších tvůrčích profesních postupů z architektury, urbanismu a plánování až po vizuální komunikace, textilu, výrobků a systémů, a film (založený na studenta základny disciplíny). Zaměstnanost ve výzkumných a vývojových organizací, nevládní organizace a sociální podniky, které pracují v jakémkoli oboru postavené dědictví, řemesla, textil, hudba, tanec, divadlo, nebo současných tvůrčích postupů. Zaměstnanost s podniky v oblasti pohostinství a organizací zaměřených na kulturní turistiku a ekoturistiku. Zaměstnanost se muzeí a galerií Staňte se konstrukce podnikatel Nastartovat kreativní podnik Staňte se akademická v návrhu programu [-]

Magistr Techniky V Počítačové Bezpečnosti A Digitálních Forenzní

K L University
Campus forma Denní studium July 2017 Indie Guntur

Aby studenti dosáhnout úrovně kompetencí, poznávání a poznání při získávání teoretických základů v uvedených oborů týkajících se informatiky a výpočetní techniky na úrovni postgraduální. [+]

Program Cíle vzdělávání Aby studenti dosáhnout úrovně kompetencí, poznávání a poznání při získávání teoretických základů z uvedených oborů týkajících se informatiky a výpočetní techniky na úrovni postgraduální Musí být schopen provádět výzkum a vývoj zavazují v zaostřené a rozvíjejících se oblastí a domén do užšího výběru pro disciplínu - Computer Science and Engineering Určete, návrh, vývoj, prototyp a testování aplikací, které jsou spojené s doménami dokončených pro program Být schopen dosáhnout ruce na praxi při používání jiný typ nástrojů, které jsou spojené s teoretickými aspekty zahrnuty v programu, a musí být schopen provádět výzkum, a zavazují vypracování projektu s využitím nástrojů. Porozumět a praktikovat profesionální etiky Uznávat profesní i osobní odpovědnost vůči společnosti a vykonávat všechny činnosti, které prospívají společnost Usilovat o celoživotní učení jako prostředek ke zvýšení znalosti a dovednosti potřebné, aby přispěly k betterments z povolání. Musí se naučit pracovat v týmech zejména pro provádění realizaci projektů Program Výsledky Aplikovat poznatky, pojmy, metody a algoritmy, techniky při provádění řešení problémů, které se týkají oblastí domény, které jsou do užšího výběru pro disciplínu Computer Science and Engineering. Identifikovat, formulovat, výzkumná literatura a najít řešení problémů a kriticky zhodnotit řešení problémů, které se týkají oblasti specializace do užšího výběru pro disciplínu "a výpočetní techniky" Určete, design a vyvinout řešení složitých problémů inženýrské specializace oblastí a domén do užšího výběru pro program Provádět experimenty s použitím různých typů nástrojů, které pomáhají analyzovat, navrhovat vyhodnocování a testování aplikací souvisejících s oblastí specializace Být schopen inovativní a inkubovat výsledky výzkumu prostřednictvím rozvoje pilotů a musí být schopen podporovat komercializaci interakcí s ekosystém v souvislosti s fakultou specializující se na podobných místech. Funkce účinně jako jednotlivec i jako člen týmu pro návrh a vývoj aplikací, provádět výzkum a nalézt řešení problémů hořících. Prokázat chápání společenských, zdraví, bezpečnost, právní a kulturní otázky prostřednictvím začlenění a provádění příslušných technických postupů v průběhu projektu a realizace LAB. Porozumět a zavázat se k profesní etiky prostřednictvím adaptace norem a standardů Být schopen přinést ve společenských otázkách, jako je minimalizace energie, odstranění znečištění atd, do technických řešení určených pro řešení složitých problémů Prokazují znalosti a porozumění řídících a obchodních praktik, které se týkají oblasti specializace [-]

Mistři V Historických Studií

Nalanda University
Campus forma Denní studium 4 semestry August 2017 Indie Dillí

Škola historických studií (SHS) je dynamická komunita členy fakulty a postgraduální studenty, zabývající se systematického a důkladného vyšetřování do některé ze základních otázek, které se týkají historické zkušenosti uvnitř i mimo Asii. Pěti tahy školy, archeologie, asijské propojení, dějiny umění, Global History a Hospodářské dějiny, jsou postaveny na základech starověkého Nalanda, především její role jako kanál indických zářivých intelektuálních, náboženských a ekonomických vazeb se světem, a Cílem školy historických studií je otevřít hranice poznání v oblasti propojení mezi historií, paměti a času v asijských a non-asijských kulturních, historických a filozofických kontextech je také inspirovat a utrpěl slavné scholastické dědictví antického Nalanda. [+]

Magisterske studium Humanitní a společenské vědy Indie. Škola historických studií Škola historických studií (SHS) je dynamická komunita členy fakulty a postgraduální studenty, zabývající se systematického a důkladného vyšetřování do některé ze základních otázek, které se týkají historické zkušenosti uvnitř i mimo Asii. Pěti tahy školy, archeologie, asijské propojení, dějiny umění, Global History a Hospodářské dějiny, jsou postaveny na základech starověkého Nalanda, především její role jako kanál indických zářivých intelektuálních, náboženských a ekonomických vazeb se světem, a Cílem školy historických studií je otevřít hranice poznání v oblasti propojení mezi historií, paměti a času v asijských a non-asijských kulturních, historických a filozofických kontextech je také inspirovat a utrpěl slavné scholastické dědictví antického Nalanda. Studenti ve škole historických studií získají ostrou znalosti o srovnávací a trans-regionální historie, jakož i globální historie, a rozvíjet důkladné pochopení metodologických a teoretických otázek, důležitých pro multidisciplinární historického výzkumu. Prvořadým cílem SHS je vybavit studenty požadované dovednosti a schopnosti vykonávat originální a inovativní výzkum na základě archeologických nálezů, archivních pramenů v klasických i moderních jazyků a terénní výzkum. Škola historických studií podporuje výzkum založený na spolupráci se studenty a fakulty z přidružených univerzitách a institucích, studium v ​​zahraničí zkušenosti a odborné přípravy v indické a / nebo cizího jazyka. Studenti by měli usilovat o interdisciplinární výzkum, vybrat kurzy v souvislosti se svými výzkumnými zájmy na jiných oborů / školách a studovat klasickou i moderní jazyk, zlepšit své výzkumné dovednosti. zaostřovacích polí K přítlačné plochy školy jsou: Asijské spoje archeologie Historie umění Globální historie Hospodářské dějiny Magisterský program Škola historických studií v současné době nabízí mezinárodně konkurenceschopné magisterský program, a brzy bude vyvíjet Ph.D. Program zaměřený na globální a srovnávací historie. Všichni studenti magisterského jsou povinni získat minimálně 48 kreditů rozloženy na více než 4 semestry. Osnovy obsahuje mix základních a volitelných předmětů. První dva semestry pokrytí základních kurzů volitelných předmětů a jednu základní jazykový kurz; zatímco třetí a čtvrtý semestry zdůrazňovat více na infuzi výzkumné dovednosti u studentů magisterských důrazem více na specializovaných volitelných předmětů, předem jazykových kurzů a práce komponentů. Každý student si může vybrat z řady jazyků jsou nabízeny ve škole, viz. Sanskrt, Pali, korejštině a čínštině. Výzkum zaměření školy je dobře podporován kontrolovaných čtení, psaní disertační a terénních prací. Škola věří, že interdisciplinární studie zvyšuje vzdělávací zkušenost a umožňuje studentovi napadnout něčí vlastní víry učením nejen různé "fakta" informací z různých oborů, ale Klíčové je, že různé metody a způsoby myšlení. Mnoho kurzy SHS a škola buddhistických studií, filozofie a srovnávací religionistika (SBS) jsou cross uvedené spolu navzájem. Pracovní příležitosti Kromě výuky, výzkumu a akademické kariéry Nalanda Studenti jsou hledání zaměstnání v podnicích a vládního sektoru, médií a žurnalistiky, diplomacie, mezinárodních organizací a muzeí. spolupráce Škola zavedla připojení pro společný výzkum propojení s institucemi po celém světě. Některé z hlavní jsou: Nalanda-Sriwijaya centrum, Ústav jihovýchodních asijských studií (Singapur) Chulalongkorn University (Thajsko) Peking University (Čína) Archaeological Survey of India (ASI, Indie), Evropské konsorcium pro studium asijské Field (ECAF, Francie) Mezinárodního institutu pro asijských studií (IIAS, Nizozemsko) Kurzy na škole Základní kurzy představování Asie Metodologie výzkumu Kritické četba historických studií Volitelné Za poznáním Indo-perské historií Historie a filologie v Pre-modernosti Vývoj islámského myšlení: Concepts, národy, Spaces Intelektuální historie Indie v raném novověku Veřejnost a Patrimonies: Dědictví, historie a paměti v globální světů jižní Asie Témata v východoasijských Náboženství a myšlení pochopení Sufism Vizualizace jižní Asii: Sítě a Média Rivers of Monsoon Asia: přírodní prostředí, společnost a ekonomiku společně Ganga a Irrawaddy South Asian buddhismus (y) Kulturní výměny mezi předmoderní jižní a jihovýchodní Asie: Z 'větší Indie "na" sanskrtského Cosmopolis "(a dál) Buddhismus v globálním současného umění, od západu na východ Úvod do vizuální kultury v koloniální Indii Pre-moderní korejské historie Indického oceánu Propojení: pohybu osob, zboží a nápady v celé východní Africe a indonéské souostroví Jazykové kurzy Úvod do sanskrtského I Úvod do sanskrtského II Intermediate sanskrtu I úvodní Korean Pali Fakulta Pankaj Mohan: {} Dean Pankaj Mohan studoval jazyky východní Asie, historie a kultury, zpočátku na univerzitě Jawaharlal Nehru v New Delhi a následně na Pekingské univerzitě v Pekingu, Seoul National University, Soul a Australian National University, Canberra, kde získal titul Ph.D. stupeň ve východním historii asijské. Učil korejského jazyka, klasické čínské a různé kurzy v korejštině a východoasijské dějin na Australian National University, University of Sydney a University of Copenhagen v letech 1991 a 2009. V červenci 2009 byl jmenován profesorem a děkanem Fakulty mezinárodních korejských studií Akademie korejských studií, Jižní Korea a zastával tuto pozici až do ledna 2015, kdy se přestěhoval do Nalanda univerzitě. Aditya Malik: {} Professor Aditya Malik byl vyškolen v oboru filozofie, archeologie, historie, sociální antropologii a religionistiku na sv College (Dillí), Deccan vysoká škola (Pune) a jižní Asii institutu univerzity v Heidelbergu (Německo), odkud on přijal jeho Ph. D. v dějinách náboženství, a habilitační (profesorský studia) v moderní indické studií. Byl Senior Fellow Research Council (německý Heidelberg); Visiting Faculty, Ústav pro pokročilé studium, Hebrew University (Jerusalem); Hostující profesor, Cluster inovační centrum, univerzitě v Dillí; Fellow, Max-Weber-Centrum pro pokročilé Social Research Science (Erfurt / Německo); Zástupce ředitele, Nový Zéland Jižní Asie Centre (NZSAC); Associate Director, New Zealand Indie Research Institute (NZIRI); a vedoucí náboženských studií na univerzitě v Canterbury, Nový Zéland. Sraman Mukherjee: {odborný asistent} Sraman Mukherjee dokončil jeho Ph.D. z Centra pro studia ve společenských vědách, Kalkata a University of Kalkaty. Cvičil se jako historik koloniální a raně post-koloniálního jižní Asii, jeho práce zkoumá politiku dědictví při pohledu na moderní biografie míst, objektů, pomníků, a disciplinárních a institucionálních dějin archeologie a muzeí. Sraman zastával výzkumné pozice Postdoktorský na Mezinárodním ústavem asijských studií (Leiden), na katedře dějin umění a Ústavu pokročilé studium na University of Minnesota (Minneapolis) a Královského nizozemského institutu jihovýchodní Asie a Karibiku studie (KITLV, Leiden), a plná termín pozice vyučování na univerzitě předsednictví (Kolkata). Kashshaf Ghani: {odborný asistent} Kashshaf Ghani získal titul Ph.D. v oboru historie na univerzitě v Kalkatě. Jeho disertace prozkoumal Sufi rituály a zbožné praktiky v jižní Asii přes Sufi objednávek, připojením do oblastí mimo jižní Asii. Jeho pole zájmu patří Sufism Islám v jižní Asii a muslimských společnostech se zaměřením na pre-moderní Indie (1000-1800). Zastával výzkumné pozice v asijské společnosti, Kalkata; univerzita Sorbonna-Nouvelle, Paříž, a na Zentrum Moderner Orientu, Berlin. Samuel Wright: {odborný asistent} Samuel Wright získal titul Ph.D. z University of Chicago. Jeho výzkum kombinuje intelektuální, politické, literární, sociálních a jazykových kontextů se studiem dějin na počátku moderní Indie (15. až 18. století). Jeho publikace span domény sociální, politické, literární a intelektuální historie. Ranu Roychoudhuri: {odborný asistent} Ranu Roychoudhuri získala postgraduální vzdělávání a doktorát (2015) na University of Chicago. Ona je historik fotografie a specializuje se na dokumentární žánr. Její doktorský výzkum zaměřený na estetických konvencí a sociokulturních důsledky masově rozesílají fotografiemi v dvacátého století v Indii. Její oblasti výzkumu a výuky zajímavými místy mediální archeologie, výtvarné trh, filmovou historii, současné umění a historii fotografování. Murari Kumar Jha {asistent} Murari Jha absolvovat školení v oblasti historického výzkumu na univerzitě v Leidenu, Nizozemsko (2006-2013) a také na univerzitě Jawaharlal Nehru v New Delhi (1999-2006). Má doktorát z Ústavu dějin, Univerzita Leiden a jiným PhD z Centra pro studia historie, univerzitě Jawaharlal Nehru. V Nizozemsku Murari naučil holandštiny a dělal výzkum založený na (VOC) záznamy o Holandská východní Indie společnost je v Národním archivu, Haag. Jeho studie v Nizozemsku byl podpořen prestižní zahrnuje programu financovaného NWO (Nizozemí Organizace pro vědecký výzkum) a během jeho PhD získal na vysoce konkurenčním společenství -AIO (Assistent v Opleiding) - od LUF (Leiden University Fund). Z Leiden Murari stěhoval do Singapuru, kde pracoval jako postgraduální výzkumný pracovník katedry historie, NUS Christine Vial Kayser {hostující asistent} Christine Vial Kayser studoval dějiny umění na University of Paris-Sorbonne, a následně kvalifikována jako správce muzea od Institut National du Patrimoine v Paříži. Po několik let jako správce muzea navštěvovala Goldsmiths College v Londýně, vydělávat MRES a pak PhD z Paris-Sorbonne v soudobých dějin umění. Přicházející ze západní pozadí, se zaměřuje na asijské umění, kterou zkoumá ze srovnávacího pohledu, se zvláštním zájmem o duchovní a fenomenologické. Abhishek S. Amar: {hostující docent} Abhishek S. Amar se specializuje na archeologickém historii jihoasijských náboženství zejména buddhismu a hinduismu. Poté, co dokončil jeho Ph.D. v historii od SOAS získal stipendium od Kate Hamburger Kolleg na Ruhr University v Německu v roce 2009, aby provedla výzkum na inter-náboženské interakcí v raně středověké Indie. Amar má co-editoval mezioborový pohled na napadené buddhistické stránek: Bodhgaya Jataka (2012) a také publikoval články v předních odborných časopisech a upravovat sbírky. Nejčastější dotazy Můžete mi poslat více informací o tomto programu? Kompletní informace o všech nabízených programů na Nalanda univerzitě lze nalézt na následující adrese: http://www.nalandauniv.edu.in/schools/ Když je uzávěrka přihlášek pro tento program? Které usilují kandidáti mohou požádat o nabízených programů na Nalanda univerzitě v průběhu celého roku. Univerzita následuje Rolling vstupné. My vyhodnotí žádosti, jak se objeví, tím užšího výběru a jejich rozhovory s kandidáty v pravidelných intervalech. Kandidátů v užším výběru budou dotazováni od ledna 2017 a dále. Kandidáti se objevují ve své závěrečné zkoušky svého bakalářského stupně v roce 2017 se může také zaregistrovat pro přijetí. Sedadla jsou omezené a jsou vyplněny na dřív přijde, je první obsloužen. Brzy aplikace pomáhají při zajišťování sedadla ve škole a ubytování volby. Aby se zabránilo zklamání na těchto frontách je vhodné požádat o přijetí u nejdříve. Posledním dnem pro podání žádosti o první kolo přijímacího řízení v akademickém roce 2017 je 1.dubna. Kolik to stojí programu? Náklady na programové poplatek Podrobnosti Sem 1 Sem 2 Sem 3 Sem 4 Sem 1 Sem 2 Sem 3 Sem 4 Poplatky za studium 28000 INR 28000 INR 28000 INR 28000 INR $ 470 $ 470 $ 470 $ 470 Vstupné 6000 INR NULA NULA NULA 100 dolarů NULA NULA NULA Záloha (stornovat) 6000 INR NULA NULA NULA 100 dolarů NULA NULA NULA Celkový 40000 INR 28000 INR 28000 INR 28000 INR $ 670 $ 470 $ 470 $ 470 ... [-]

Mistři V Psychoterapii A Poradenství (MPC)

Indian Board of Alternative Medicines
Online forma Kombinované 2 let Přihlašování započato Indie Kolkata

Vyučovacím jazykem tohoto kurzu je angličtina. To trvá dva roky dokončit, ale v závislosti na schopnosti a výkon [+]

Indické rady alternativní medicíny (Department of Vzdálenost a dalšího vzdělávání): Indická rada alternativní medicíny nabízí distanční vzdělávání alternativní medicíny kurzy na pregraduální a postgraduální diplom, udělen a doktorandské úrovni pro studenty z Indie a po celém světě. Umístěný v Kalkatě (Kolkata) v Západním Bengálsku, jsme mezinárodně uznávané celostní medicína školení institut. Naše korespondenční kurzy pokrývají širokou škálu alternativní medicíny oborů, včetně: Akupunktura; Léčivé bylinářství; Přírodního léčení; Reiki terapie; Reflexní a Yoga & masáž. Mistr je v psychoterapii a poradenství - (MPC) Studijní program: Vyučovacím jazykem tohoto kurzu je angličtina. To trvá dva roky dokončit, ale v závislosti na schopnosti a výkonu studenta, může být dokončen v kratší dobu. Tento kurz je otevřen pro absolventy z jakéhokoliv proudu. Lekce na všech sedmi předmětů každý rok jsou zasílány leteckou poštou. MPC certifikát a Marksheet je udělován úspěšným studentům. Obsah předmětu: - První rok: anatomie a fyziologie; Základy psychologie; Vývojová psychologie; Psychopatologie a duševní zdraví; Poradenství a Psychologie zdraví; Poradenských technik a hodnocení; Manželství a rodinné poradenství - druhý ročník: Principy a techniky psychoterapie; Chování terapie; Psychoterapie; Klinického hodnocení; Psychologické testy pro posuzování; Zvládání stresu; Metodologie výzkumu a statistiky Zkouška: Student je povoleno určité množství času na studium lekce po němž otázka papíry jsou zasílány na studenta. K dispozici bude čtrnáct papíry a student bude požádán, aby odpověděl totéž v místě svého bydliště. Všechny otázka dokumenty musejí být řešeny a odpovědi poslán do ústavu pro hodnocení. [-]

Master Of Sociální Práce (MSW)

Parul University
Campus forma Denní studium Kombinované 2 - 4 let July 2017 Indie Vadodara + 1 více

Ve skutečnosti, sociální práce je ten, pomáhající profese, jehož ctil etický kodex je jasné, o jeho morální poslání zmocnit klienty a řeší i společnosti a průmyslu. Hlavním posláním profese sociální práce je posílit lidský blahobyt a přispět k uspokojení základních lidských potřeb všech lidí, se zvláštním důrazem na potřeby a posílení postavení lidí, kteří jsou ohroženi, utlačovaných a žije v chudobě. [+]

Magisterske studium Humanitní a společenské vědy Indie. Ve skutečnosti, sociální práce je ten, pomáhající profese, jehož ctil etický kodex je jasné, o jeho morální poslání zmocnit klienty a řeší i společnosti a průmyslu. Hlavním posláním profese sociální práce je posílit lidský blahobyt a přispět k uspokojení základních lidských potřeb všech lidí, se zvláštním důrazem na potřeby a posílení postavení lidí, kteří jsou ohroženi, utlačovaných a žije v chudobě. Historický a vytváří sociální práce je zaostření profese na individuální pohody v sociálním kontextu a blaho společnosti. Fakulta sociálních práce na Parul univerzity se zaměřuje na transformaci jednotlivců tím, že jim platformu pro získání sociální práci vzdělání a znalosti prostřednictvím interakce a úzce spolupracují s společnost jako celek, pomáhá při posilování a up-gradaci společnosti a pochopení role organizací pro vytváření lepší společnosti. Tato transformace je dosaženo potřebou poháněným a dynamické osnov, sociálních intervencí, výzkumu a vytváření sítí a liasioning s vládními i nevládními organizacemi. Cíle Tyto kurzy na Fakultě sociálních práce musí připravit studenty na: Chcete-li získat porozumění o konceptu, historie a filozofie sociální práce a rozvinout znalostní základnu o profese sociální práce, její praxe a aplikací. Chcete-li porozumět koncepci a různých procesů sociální práce se zvláštním zřetelem na indické společnosti. Chcete-li pochopit různé indické sociálních problémů a jejich roli při jejich řešení v profesionálním způsobem. Parul University nabízí dynamické a příslušných programů na bakalářské & magisterském stupni v sociální práci a řízení lidských zdrojů. To také určuje nové oblasti pro praxi sociální práce a vyvíjí inovační strategie prostřednictvím akčních projektů vycházejících z praxe v oblasti výzkumu a pole. Kurz je zaměřen na klíčový význam relevantních subjektů, orientace návštěvy, Souběžná práce v terénu, vesnicka tábory, studijní cesty, terénní práce semináře, Přenosné dovedností, Viva Voce a zablokovat umístění. Vidění Snažíme se být jedním z nejlepších škol sociální práce a řízení lidských zdrojů ve stavu, které nabízejí komplexní příležitost k růstu pro naše studenty. Pulzující centrum pro duševní vývoj, výrobu kvalifikovaný, kompetentní a zručný Professionals- jedničkou v oblasti propagace různých komunit advokát integrovaný a inkluzivní model sociální práce a lidských zdrojů, to vše v zařízení, které podporuje osvědčené vzdělávací postupy. Mise Fakulta sociálních práce je odhodlána získat vysokou kvalitu výuky, posilování, rozvoj komunity prostřednictvím vedení a služby. Naším posláním je podporovat sociální odpovědnost týkající se sociální a ekonomické spravedlnosti, kvalitu života a multikulturní komunity, založené na rovnosti všech lidí. Vzhledem k tomu, ústavu pro vytváření a šíření znalostí, institut zajišťuje dosažení sociální práce vzdělávání a cílů lidských zdrojů za účelem zmírnění a prevenci sociálních problémů a rovnost rolí ve společnosti pro jednotlivce, rodiny a komunity. práce v terénu Terénní práce je součástí učebních osnov na všech semestrů na Fakultě sociální práce. Terénní nese celkem šest kreditů v každém semestru. Polní práce je zaměřena na vesnicích, nevládní organizace, nemocnice, průmysl a společenské aktivity v každém semester.The studentů jsou vystaveny sociálních otázek a problémů, kterým čelí. Také studenti jsou dány příležitosti k provádění výzkumných projektů vyřešit problémy, které byly identifikovány studenty. Průmyslové návštěvy Terénní práce je součástí učebních osnov na všech semestrů na Fakultě sociální práce. Terénní nese celkem šest kreditů v každém semestru. Polní práce je zaměřena na vesnicích, nevládní organizace, nemocnice, Industries a společenských aktivit každý semestr. Studenti jsou vystaveny sociálních otázek a problémů, kterým čelí lidé. Také studenti jsou dány příležitosti k provádění výzkumných projektů vyřešit problémy, které byly identifikovány studenty. Rural Camp Venkovských Tábor byl po dobu 7 dnů organizována Fakulta sociální práce ve spolupráci s Gujarat Mineral Development Corporation (gmdc), ve vesnici Panandhro, Kutchh v listopadu 2015. Tábor byl organizován pro TKO a TKO (HRM) tak, aby poskytnout studentům možnost získat praktické dovednosti a mohou být vystaveni venkovských komunit v jiném okrese. Studenti Parul univerzity vytvořil Awareness jednotku, na zdraví a osobní hygiena, první pomoc, gramotnosti prostřednictvím pouličních her, parodií a FGD zaměřené na skupinových diskuzí na širokou škálu témat, jako je plánování rodiny, sexuální výchovu, reprodukčního zdraví, rozvoj podnikání a PRA-Participatory Rural Appraisal a Bio-plynový generátor. Studie a průzkum byl také proveden na úrovni vzdělávání a socio-ekonomickým profilem mezi vesničany. Studenti dostali expozici pozorovat hornické činnosti na Lignit projektu gmdc a expertních jednání. Cíle venkova Camp bylo získat praktické zkušenosti v oblasti metodiky pro výzkum pochopit venkovském prostředí různých okresů a různé kulturní rozmanitost a jejich sociálních otázek v rámci státu, porozumět procesu plánování a organizování skupinu Camp a zkušenosti bydlení, analýza a interpretace dat shromažďovány, Příprava zprávy. Struktura kurzu Semestr 1 Úvod do sociální práce profese Lidský růstový a chování Ideologie sociální práce Současná sociální problém Filozofie sociální práce práce v terénu Soft Skills Rural Camp Semestr 2 Sociální Případ práce Sociální práce se skupinou Organizace Community Psychopatologie Sociální práce Vědecko-I práce v terénu Soft Skills Disertační práce Semestr 3 Labour Welfare a HRM Lékařské a psychiatrické sociální práce Společenská odpovědnost firem Sociální práce Vědecko-II práce v terénu studie Tour Disertační práce Volený Semestr 4 Community Program Mental Health Rodina Dítě a péče o mládež Psychiatrické sociální práce Kriminologie a nápravné sociální práce práce v terénu blok umístění ústní zkouška Volený [-]