Magisterské studium Humanitní a společenské vědy v Evropa - Magisterské studium Humanitní a společenské vědy v Evropa hledejte zde!

Magisterské studium Humanitní a společenské vědy v Evropa - Zde naleznete magisterské studium Humanitní a společenské vědy v Evropa

Humanitní a společenské vědy

Aby bylo možné úspěšně získat Masters kvalifikace, budete muset získat počet kreditů složením jednotlivých modulů. Většina učil Masters bude mít několik základních modulů, které musíte vzít a přenést za účelem získání kvalifikace. Posouzení výzkumné mistrů je téměř vždy výhradně jeden disertační modulu nebo projektu.

Humanitní a společenské vědy propaguje a porozumění širokou škálu dovedností tím, že poskytuje studentům s obrovskou škálu kurzů. The skillsets studenti učí může být cenným přes obrovské množství průmyslových odvětví na rostoucím globálním trhu práce.

Evropa, jeden z kontinentů na světě 's sedm, je obvykle známý jako nejzápadnější poloostrov Eurasie. Druhý nejmenší kontinent, s 10180000 (km2), oblast sdružuje 50 zemí.

Magisterské studium Humanitní a společenské vědy v Evropa - Veškeré informace o magisterském studiu Humanitní a společenské vědy v Evropa. Ušetřete čas a kontaktujte školu v Evropa zde!

Čtěte více

MSc V Oboru Organizace A Obchodní Psychologie

University of Liverpool Online Programmes
Online forma Kombinované 3 - 4 semestry Přihlašování započato Spojené království Liverpool

Vylepšete své kariérní vyhlídky jako odborník a stratég pro organizační zlepšení - o rozloze rostoucí poptávky v mezinárodním měřítku - a připravte se na doktorský studijní úspěch s tímto plně on-line mistrů v organizační a podnikání [+]

Magisterske studium Humanitní a společenské vědy v Evropa. Vylepšete své kariérní vyhlídky jako odborník a stratég pro organizační zlepšení - o rozloze rostoucí poptávky v mezinárodním měřítku - a připravte se na doktorský studijní úspěch s tímto plně on-line mistrů v organizační a obchodní psychologie z předním britským univerzitě, v horní 1% po celém světě. Program vyvažuje praktické a výzkumné dovednosti a spojuje vás s pestrou škálou profesionály v dynamické on-line výuky. Získat znalosti, dovednosti a kulturní citlivosti potřebné aplikovat psychologii jako nástroj pro organizační úspěch a individuální pohody na pracovištích po celém světě. Vstupní požadavky - Online MSc v organizace a obchodní psychologie Naše on-line MSc v organizační a obchodní psychologie je zaměřen na profesionály, kteří chtějí dále své kariéry v oboru a získat znalosti, které mohou okamžitě uplatnit ve své práci. Oba dosažené vzdělání a pracovní zkušenosti jsou brány v úvahu, pokud se vztahují na univerzitě. Obecně platí, že budete očekávat, že: - bakalářský titul z akreditované vysoké škole nebo vysoké škole nebo na titul z uznávané instituce srovnatelné a / nebo ekvivalentní britský diplom - jeden rok v pracovní zkušenosti (pro absolventy psychologie) - dvě nebo více let pracovní zkušenosti (u všech ostatních absolventů). Žadatelé, kteří nemají přímo splňovat požadavky na vzdělání budou hodnoceny individuálně, s přihlédnutím k odborné a profesní kvalifikace, a relevantní pracovní zkušenosti. Angličtina způsobilosti Pokud angličtina není vaším rodným jazykem, budete muset prokázat znalosti angličtiny srovnatelné s IELTS 6,5 celkově (7 pro akademické čtení / zápisu), TEEP 6.5, TOEFL 570 papírové nebo 88 internet-based (22 pro čtení / zápis), GCSE C. MATEMATIKA Navíc žadatelé vyžadují maturity C nebo rovnocennou kvalifikaci v matematice. [-]

Po Primární Vzdělávání - Profesionální Magistr Vzdělání

Hibernia College
Online & Campus forma April 2017 Irsko Dublin

Hibernia College Post základní vzdělávání - profesionální mistr školství byla založena s cílem podpořit širší spektrum lidí, aby zvážila výuku jako profese tím, že poskytuje pružnější cestu, aby se stal učitelem plně kvalifikovaný po základní škole. [+]

Hibernia College Post základní vzdělávání - profesionální mistr školství byla založena s cílem podpořit širší spektrum lidí, kteří považují výuku jako profese tím, že poskytuje flexibilnější cestu, aby se stal po základní škole učitel plně kvalifikovaný. Vzhledem ke struktuře programu a kritéria financování způsobilosti můžeme přijímat pouze žádosti od Irska. Blended on-line profesionální mistr vzdělání Tento program, který spojuje on-line obsahu, virtuální výukové prostředí a face-to-face dodávky, je určena k rozvoji profesionály a odborníky, kteří jsou umístěny za lídry v oblasti post-primárního vzdělávání. Program je ideální pro každého, kdo nemá snadný přístup k jedné z tradičních poskytovatelů vzdělávání nebo kdo nemá čas trávit dojíždění do a z přednášek denně. Online studie s Hibernia Hibernia College má prokazatelné zkušenosti v oblasti poskytování dynamické on-line studijní zkušenosti, které nabízejí studující maximální podporu. Naše on-line model je úspěšný, protože se zaměřuje na pomoc odborníky plnit své současné pracovní problémy a neustále staví na interakci studentů a fakulty. My vám s osobním studijním poradcem, který vás prostřednictvím programu s cílem zajistit svůj úspěch. Akreditované Post Primární Masters Tyto výsledky programu v HETAC Level 9 ocenění. Profesionální Master of vzdělávání v Post základní vzdělávání - Předměty Profesionální Master of vzdělávání v Post základní vzdělávání je akreditován v těchto 15 vyučovacích předmětů: Gaeilge, anglicky, moderní jazyky, dějepis, zeměpis, občanská výchova, matematika, fyzika, chemie, biologie, účetnictví, podnikání, ekonomika, zemědělské vědy a hudby. Je nutné vzdělávací pozadí v jedné z výše uvedených předmětů. [-]

Magistr V Potravinách, Společnost A Mezinárodní Správy Potravin

UOC Universitat Oberta de Catalunya
Campus forma Denní studium October 2016 Španělsko Barcelona

Způsob, jak jídlo je vyrábí, zpracovává a co je jedeno se výrazně změnila v průběhu času. Vzhledem k tomu, že je pravděpodobné, že naši prarodiče jedli převážně místní a sezónní potraviny, dnes se odhaduje, že průměrná jídlo cestuje přes 2400 km, z pole na vidličku. Jak se naše jídlo je transportován po celém světě, to je předmětem nesčetných pravidel a předpisů. [+]

Magisterske studium Humanitní a společenské vědy v Evropa. Způsob, jak jídlo je vyrábí, zpracovává a co je jedeno se výrazně změnila v průběhu času. Vzhledem k tomu, že je pravděpodobné, že naši prarodiče jedli převážně místní a sezónní potraviny, dnes se odhaduje, že průměrná jídlo cestuje přes 2400 km, z pole na vidličku. Jak se naše jídlo je transportován po celém světě, to je předmětem nesčetných pravidel a předpisů. Jídlo hraje ústřední roli v naší společnosti, kultury, ekonomiky a osobním životě, ale jen málokdo pochopit, jak jídlo dělá to na našich talířích. The Magisterský program v oboru potravin, společnosti a Governance International Food objasňuje tento proces. Tento program je určen pro zájemce o zvýšení jejich porozumění a analýzu zemědělství a potravinářské politiky, a zvýšení jejich pochopení sociálních, kulturních a ekonomických faktorů, které ovlivňují a formovat vývoj a prosazování správy zemědělství. Tato kombinace představuje příležitost prozkoumat spojení mezi historickými, politické, vědecké, strategických a etických úvah podílejících se na organizaci potravinové politiky a zemědělství na mezinárodní úrovni. Program připravuje studenty identifikovat a vytvářet řešení pro spravedlivé a udržitelné systémy potravin. To přitahuje rozmanitost žáků od profesionálů k těm právě začíná svou kariéru. Všichni naši studenti sdílejí zájem na organizaci potravinových systémů a ve správě potravin. Magisterské se skládá ze dvou povinných specializace, dvěma zvolenými specializace a výzkumného projektu Final. Zaměření je 4 měsíc, 15 ECTS kredit předmět skládá z řady modulů (obvykle 3 nebo 4). Tyto specializace lze užívat samostatně nebo jako součást diplomové. Povinné Specializace: Food Analysis Systems Zásady Mezinárodní Agri-Food Volitelné Specializace: Jídlo a společnost Nařízení potravin (s MSU IFLR) Zajišťování potravin: Posouzení a Action (FAO) posouzení dopadů zabezpečení potravin pro- gramy Pochopení právo na potraviny Závěrečný výzkumný projekt Mistr je v jídlo, společnost a mezinárodní potravinové správě vám poskytuje příležitost věnovat se výzkumné téma ve vaší oblasti zájmu. Můžete spolupracovat se svým zaměstnavatelem, aby vypracovala projekt, nebo můžete zvolit, aby provedla nezávislý výzkumný projekt. UOC poradce musí schválit vaši výzkumnou otázku a bude s vámi spolupracovat na provádění výzkumu ve vhodném a včas. Tato závěrečná Výzkumný projekt (6 nebo 9 ECTS), je nutné k dokončení magisterského v potravinách, společnost a mezinárodní správy potravin a má být dokončena v průběhu trvání magisterského programu. Obecně platí, že výzkum bude multidisciplinární a budou mít praktické uplatnění. Konečná Výzkumný projekt bude hodnocen Akademického výboru. Výbor může obsahovat mentora z vaší společnosti nebo organizace. Dohody s průmyslem o důvěrnosti jsou vždy přísně brány v úvahu. Studenti musí obhájit svůj projekt. To může být provedeno v podstatě (tak dlouho, jak je to synchronní), nebo osobně. Dokončení Final výzkumný projekt je hlavní úkol, který vyžaduje trpělivost a obětavost. Budeme s vámi spolupracovat, aby to zvládnutelné a ujistěte se, že jste získat znalosti a dovednosti potřebné k vynikat v úkolu. Cíle Poskytnout studentům nástroje a znalosti k analýze a pochopení: potravinových systémů a jejich roli ve společnosti; Jak potraviny a zemědělství jsou regulovány na národní i mezinárodní úrovni; Jak agentur a institucí regulovat zemědělství a potravin na národní i mezinárodní úrovni. Chcete-li vytvořit rámec pro výměnu znalostí, zkušeností, programů a názorů mezi účastníky, včetně jiných vysokých škol, výzkumných pracovníků, odborníků, veřejné služby, soukromý sektor a vláda. Vypracovat komplexní pochopení potravinových systémů v místním, regionálním a globálním kontextu. Rozvíjet povědomí o roli, kterou potravin a potravinová politika hrát napříč kulturami, historicky i v současných společnostech. Chcete-li rozvíjet porozumění vztahů mezi ekonomika, životní prostředí, společnosti, kultury a politiky zemědělsko-potravinářského. Vypracovat komplexní pochopení mezinárodního zemědělství a potravinářských regulačních agentur. Rozvíjet schopnost kriticky analyzovat a řešit otázky správy v rámci potravinových systémů. Rozvíjet schopnost aplikovat teorii a znalosti analýzu politiky. Chcete-li rozvíjet znalosti o tom, jak politické zásahy ovlivňují bezpečnost potravin a zemědělskou výrobu. Chcete-li rozvíjet porozumění vztahů mezi ekonomika, životní prostředí, společnosti, kultury a politiky zemědělsko-potravinářského. Vypracovat komplexní pochopení zemědělských předpisů a norem a jejich místních a mezinárodních důsledků. Chcete-li rozvíjet porozumění mezinárodní zemědělství a potravinářských regulačních agentur a odpovídající právní texty. Vypracovat komplexní pochopení zemědělských předpisů, které se vztahují na konkrétní regiony, stejně jako jejich důsledky v mezinárodním měřítku. Chcete-li rozvíjet kompetence v blížící se výzkumný problém v oblasti potravinových systémů. Chcete-li rozvíjet kompetence v artikulaci výzkumnou otázku, sběr dat a artikulovat výsledky výzkumu. Chcete-li rozvíjet kompetence v kriticky hodnocení výzkumu. Kompetence Tento program vás připraví k uspokojení poptávky po znalí a dobře vycvičené potravinových systémů analytiků a vůdců, podporou praktické a kritického učení s mezinárodní perspektivě. Kurzy jsou zaměřeny na: Jednotlivci pracující v nevládních organizací a místních organizací, které se zabývají otázkami souvisejícími s potravinami a zemědělství. Jednotlivci pracující v zemědělsko-potravinářského sektoru. Veřejné správci. Úředníky. Politické analytici. Consultants. Právníci. Novináři se specializovat v potravinách politice. Profesní organizace nebo projekty mezinárodní spolupráce, které řeší otázky související s potravinami a zemědělství. Studenti, kteří chtějí další vzdělávání o otázkách správy věcí veřejných zemědělsko-potravinářského. Studentům poskytne potřebné nástroje pro zlepšení jejich zaměstnatelnosti, že jim práva na informace a vzdělávání, aby byl úspěšný v různých profesích, které budou mít v průběhu svého života, je základním cílem našich postgraduálních programů. Profil studenta Magisterský potravin, společnosti a studenty Governance International Agri-Food obvykle mají zázemí v oblasti související se zemědělsko-potravinářské odvětví, nebo akademické zázemí v zemědělství, antropologie, ekonomie, ekologické studie, vývoj, veřejné zdraví nebo sociologie. Program přitahuje lidi, kteří se chtějí specializovat v zemědělsko-potravinářském odvětví, stejně jako ty, zájem o práci v této oblasti. Mnozí již mají pracovní zkušenosti v zemědělsko-potravinářském odvětví a chtějí rozšířit své znalosti a dovednosti tak, aby se rozvíjet svou kariéru. učební zdroje Materiály budou v angličtině a bude obsahovat písemné studijní materiály, příslušné webové stránky, akademické články, knihy a články v časopise, mezi ostatními. Akademické požadavky Mistr je v potravinách, společnost a mezinárodní potravinové správě je otevřená pro všechny s dobrou sevření angličtiny. OUK je otevřená univerzita, která znamená, že i když nemáte maturitu nebo vysokoškolské vzdělání stále můžete vzít naše kurzy. Nicméně, aby byly způsobilé pro magisterský titul, musíte mít uznávané vysokoškolské vzdělání. Pokud nemáte uznávaný univerzitní diplom pak obdržíte certifikát rovnocennosti namísto stupně. Předchozí znalosti Studijní materiály a výuka jazykem je angličtina. Je zapotřebí silné pochopení angličtiny pro tento program. stupňů Po celý proces hodnocení bylo úspěšně dokončeno, bude UOC vydá Master diplom / postgraduální diplom / specializace certifikát těm účastníkům s akreditovaným univerzitním kvalifikace, který je platný ve Španělsku. Neměli byste mít takovou kvalifikaci, bude certifikát vydány. [-]

Oficiální Magistr V Tvorbě A Rozvoji Digitálních Projektů

FDModa - LCI Barcelona
Campus forma Denní studium 1 rok September 2017 Španělsko Barcelona

Hlavním cílem Master při tvorbě a rozvoji digitálních projektů je nabídnout pokročilé školení a zvláštní povahy, že bude připravovat studenty konkurenčně poskytovat inovativní řešení a nové hodnotové propozice na trhu, který, z technologického hlediska Je to exponenciálně aktivní a je na vzestupu. [+]

Mistr v digitální tvorba a rozvojových projektů Hlavním cílem Master při tvorbě a rozvoji digitálních projektů je nabídnout pokročilé školení a zvláštní povahy, že bude připravovat studenty konkurenčně poskytovat inovativní řešení a nové hodnotové propozice na trhu, který, z technologického hlediska Je to exponenciálně aktivní a je na vzestupu. Digitální návrhář je nyní v centru různých rodin a profesních odvětví, jako jsou audiovizuální komunikaci, grafické tvorby Graphic Arts Reklama Public relations a interakce designu sektorů, a ukazuje rostoucí synergie často spadají průmysl volá zkušenosti a stále více orientuje na digitální média a také poukazují různých odvětvových studií a místní a státní zprávy. Na rozdíl od většiny školení nabízí v oblasti digitálního designu, odlišuje faktor této Masters v digitální tvorba a vývoj projektu je vytvořit to, co je známé jako Front End Designer (Front End nebo frontend Designer) v profesionálním světě , Front End se skládá ze všeho, co má co do činění s tím, co vidíte a komunikovat v digitálním projektu, je to profesionál, který je schopen vymyslet, plán, a také provádět všechny rozvoj nezbytný před finální výrobu takže zajišťuje proveditelnosti, účinnosti a optimalizace navržené projekty. Také studenti si mohou vybrat specializovat se ve dvou oblastech, více experimentální a více orientovaná do světa tvorby, zábavy a kultury, zažít inteligentní občana a inteligentní města, a druhý více zaměřena na strategii přesvědčování, značkové obsahu, více vyvinuté a orientovaná odvětví produktů a spotřebitelské služby. Cíle: Vyškolit odborníky specializující se na tvorbě a vývoji pokročilých digitálních projektů s výběrem specializací: Projekty pro reklamu a strategické komunikace: Studenti budou tvořit na myšlenek a prototypování digitálních komunikačních strategií pro značky a organizací. Pokud jde o praktickou výuku, studenti mohou rozhodnout pro web design a mobilní design projektů designu interakce aplikace do vesmíru: Student bude vytvořen v koncepci a vývoj designu interakce aplikovaného do vesmíru obecně že je, maloobchod, zábava, památky, muzea, infrastrukturu a veřejný prostor ... Pokud jde o praktickou výuku, studenti se mohou rozhodnout pro interaktivní design pro inteligentní města nebo provést pilotní projekt interakce. Studium Program: Data Sheet Kredity: 66 ECTS Doba trvání: 1 rok Kvalifikace: Masters v designu a rozvoje digitálního Projekty jazyk: španělština a angličtina nabídka speciálních itineráře čelit: Digitální Projekty Reklama a strategické komunikace Projekty designu interakce interaktivní prostor První semestr Modul I - Teoretický rámec a kontext (8 ECTS) Modul II - Metodika a pokročilé návrhové procesy pro interaktivní internetové stránky a aplikace (12 ECTS) Modul III - Programování, vývoj a prototypování digitálních rozhraní (12 ECTS) Druhý semestr Modul IV - Správa digitálního designu (6 ECTS) Specialita 1: strategické komunikační projekty a reklamy (10 ECTS) Speciální 2: design projektů interakcí pro prostor (10 ECTS) Mistr závěrečné práce (12 ECTS) Externí Practices (6 ECTS) [-]

Magistr En Diseño Grafico Y PROYECTOS Editoriales

Esdesign - Escuela Internacional de Diseño de Barcelona
Online forma Denní studium 12 měsíců November 2016 Španělsko Barcelona

Especialízate en Diseño Grafico y descubre en profundidad Todos los que lo integran Elementos. [+]

Magisterske studium Humanitní a společenské vědy v Evropa. Al hablar de Diseño Grafico y sus diferentes ámbitos de influencia-Confluencia, ne pasan Mas de 10 segundos hasta comenzar pensar en cuales syn sus disciplinas más complejas e importantes. Y conforme Avanza esta CORRIENTE pensadora en tu cabeza, Cada vez más afianzada queda en ella la idea de que el Diseño EDITORIAL es 100% diseño Grafico. Miramos otras disciplinas y vemos una serie de Caminos cruzados que nos llevan hasta ella; pero cuando nos ponemos delante de la disciplina úvodník, sabemos que todo en ella forma parte del diseño Grafico. Desde el Diseño o elección de la Tipografia con que trabajar hasta el envío del arte finále, pasando por la diskuzi sobre Qué foto o ilustracion ha de acompañar ese u layout Ostatní, Toda Decisión tomada es Puro diseño Grafico. Hoy en día, cualquier Decisión tomada a la Ligera puede suponer un Rotundo Fracaso del Proyecto. Cada una de las opciones elegidas ha de estar pensada, diseñada y programada para obtener un RESULTADO Optimo. Por ello, en este Mistr en Diseño Grafico y Proyectos Editoriales os enseñaremos calibrar cada una de estas decisiones que Cháranu de vuestro Proyecto redakční un Proyecto de EXITO. Tanto en Soportes analógicos como Digitales. Trabajaremos la Tipografia na Nivel mikro, Navegando desde el inicio de la Escritura, el Porque de las Formas caprichosas de algunos velikost textu y al propio Dibujo de la letra. Veremos Cómo comenzar diseñar una Tipografia y Qué herramientas usaremos para su digitalización. Estudiaremos la evolución del mundo editorial Traves del uso de la Tipografia LO largo de la historia. Veremos Cómo conceptualizar un Proyecto que necesita de una forma determinada. Para ello, trabajaremos sobre las decisiones tener en cuenta para desarrollar unos Contenidos atractivos A Los que más adelante daremos la forma adecuada. Veremos Qué nos lleva elegir un rozvržení determinado, por Qué la elección de una o Varias maquetas distintas, Cuál es el flujo de lectura conveniente para hacer Nuestra publicación coherente y atractiva. Entraremos de en el lleno USO del software indicado para el diseño redakční y trabajaremos de forma Avanzada todas y cada una de las herramientas que nos proporciona dicho software. Tanto je nivel tisku como Digital. Haremos que Nuestro ordenador trabaje para nosotros, y žádné al Reves. Y habiendo Tratado el Proyecto redakční como un todo, trataremos de Luz dar A Los Nuevos mercados Editoriales basados ​​en Soportes Digitales así como la producción impresa. Indagaremos en los Nuevos Soportes Editoriales, quioscos Digitales y producción de Revistas Electronicas. Objetivos Los principales objetivos de este Programa syn: Asimilar los conocimientos Históricos, teóricos y prácticos para la correcta comprensión del Proyecto redakční desde la elección y Desarrollo de los Contenidos hasta su producción. Ser capaces de la desarrollar creatividad y la habilidad para poder encontrar soluciones originales y funcionales. Aprender v tomar decisiones para conseguir resultados óptimos. Adquirir el Dominio de las herramientas Digitales dirigidas al mundo redakční. Dominar del lenguaje usado en el Medio y la disciplina. Aprender cada una de las metodologías empleadas en la consecución del Buen Proyecto redakční. Adquirir la capacidad para ser críticos y poder elegir entre un buen Proyecto redakční y uno que no lo es. Dominar las fases de producción y ser capaces de elaborar una buena planificación así como de poder calcular honorarios y Presupuestos. Destinatarios Graduados Superiores en Diseño Licenciados en Comunicacion y Publicidad Licenciados en Bellas Artes Licenciados en Periodismo Licenciados en PUBLICIDAD y Relaciones Públicas Licenciados en Comunicacion audiovizuální PROFESIONÁLOVÉ: En aquellos casos que el alumno acredite estudios Superiores previos UN proceso de Acreditación del título Universitario, el Comité academico evaluará el CV y ​​portfolio del candidato así como el plan de Estudios cursado, que deberá mantener una equivalencia razonable con los actuales Estudios de Grado de la misma prostor. Titulación Las Personas que la superen evaluación del Programa obtendrán la doble titulación: Título propio de ESdesign - Escuela Superior de Diseño de Barcelona y Título propio de la Universidad Internacional de Valencia, que les acreditará como en la especialidad profesionales cursada. SALIDAS profesionales Los alumnos que realicen este Mistr pueden desarrollar su vida Laboral en las siguientes oblastech: Estudios de Diseño Grafico Departamentos de maquetación en Revistas y Editoriales Departamentos creativos de Agencias de Publicidad PROFESIONÁLOVÉ na volné noze, emprendedores, NUEVAS Empresas, uvedení do provozu společnost ... Profesorado Profesorado especializado en cada una de las Áreas temáticas del programa, Mediante el Estudio de casos y la realización de PROYECTOS prácticos, el estudiante obtendrá una formación multidisciplinární pero absolutamente relacionada. Apostamos por un profesorado internacional que aporta diversos puntos de vista sobre el mundo de la comunicación, Cada uno desde su perspectiva profesional. Por ello contamos con PROFESIONÁLOVÉ que la dominan complejidad del proceso desde un punto de vista globální, con Fuertes fundamentos en Campanas Globales en diversos Canales / Soportes de comunicación. Programa / Contenido El Mistr en mistr en Diseño Grafico y Proyectos Editoriales se estructura partir de las siguientes Áreas temáticas que se integran en un Proyecto příčná que se desarrolla LO largo de la Duracion del curso: Historia del Diseño Editorial (4 ECTS) Estudio de la evolución del proceso úvodník, su Diseño y Mercado, je partir del uso de la Tipografia en Revistas, Libros y publicaciones Digitales. El Proyecto Editorial y el Contenido (6 ECTS) Análisis de las VLASTNOSTI propias del Proyecto Editorial partir de unos parámetros si establecer como základen para la publicación de la Información y / O Contenidos preestablecidos (Revistas, Prensa, etc.). Acotación de ESTRUCTURAS, tipografías, Edicion, Ritmo. Se Trata de la valorar versatilidad del proceso que la marcará lectura y la comprensión de la información publicada. El Diseño y Proyecto redakční I (5 ECTS) Una vez definidos los Contenidos del Proyecto úvodník, se Trata de conseguir acotar cada una de las decisiones tomar para poder realizar una práce coherente en la búsqueda de soluciones GRÁFICAS. Elección de formatos, Tipografia, rejilla, fotografia, ilustracion, atd. Herramientas - InDesign (5 ECTS) InDesign como el Buque insignie del software de Edicion; el más Potente, amplio y dedicado programa usado para diseñar. Žádné Sólo se Trata de un software de maquetación y compaginación: se Trata de una herramienta destinada hacernos la vida más sencilla Los diseñadores. Dirección de arte en ilustracion, Fotografía e Infografía (5 ECTS) Un aspecto importantísimo si Nivel redakční es la a veces mal llamada Dirección de Arte. Saber Qué decir y Cómo decirlo es algo zásadní en la sociedad en la que vivimos y šavle hacerlo en el Medio redakční es una obligación, sin MAS. Por ello, centraremos el Contenido de este modulo en la correcta elección de Todos ENO Elementos que acompañarán Los Elementos estrictamente GRAFICOS que diseñemos. Trabajaremos modo de vyšší en estos tres ámbitos, de que acabemos manera manejando y las tendencias controlando que Marcan El Paso del tiempo en dichas disciplinas. El Diseño y Proyecto redakční II (5 ECTS) Una vez definidos los Contenidos del Proyecto úvodník, se Trata de conseguir acotar cada una de las decisiones tomar para poder realizar una práce coherente en la búsqueda de soluciones GRÁFICAS. Elección de formatos, Tipografia, rejilla, fotografia, ilustracion, atd. Herramientas - InDesign (5 ECTS) InDesign como el Buque insignie del software de Edicion; el más Potente, amplio y dedicado programa usado para diseñar. Žádné Sólo se Trata de un software de maquetación y compaginación: se Trata de una herramienta destinada hacernos la vida más sencilla Los diseñadores. Producción redakční (5 ECTS) La Producción editorial en la actualidad ha sufrido numerosos cambios debido a la evolución de la Tecnología. Pero en esencia, la Filosofia es la misma. En este modulo se tratarán temas Relacionados con las Artes GRÁFICAS en Cuanto reproducción e IMPRESION del Producto Grafico, con Qué Soportes y VLASTNOSTI de Cada uno Podemos CONTAR, Qué colores y Tintas Podemos USAR, atd., Así como también veremos Cómo llevar Cabo un Cálculo de presupuesto lo más acertadamente posible; herramientas y métodos de optimización de Costes, reglas básicas para llegar al buen entendimiento con Nuestro clientes y proveedores. El Proyecto redakční digitální I (5 ECTS) Al hablar de PROYECTOS Editoriales, žádné Podemos obviar la importancia que los tienen Nuevos Soportes Digitales en el uso y consumo del mismo Proyecto. Debemos ayudar al alumno pensar en estos Nuevos Soportes, donde el propio receptor rozhodnout Qué tipo de información quiere y Cuando la quiere. El diseñador Debe anticipar las nuevas Formas de Producto redakční adaptadas Los Nuevos Soportes Digitales; se Trata de la correcta elección de Tipografia, barva, imagen, estructura, atd., además de los conocer limites de ampliación, Consulta e Investigación de los Contenidos, consiguiendo Una usabilidad innovadora, intuitiva y seductora para el usuario. Tratará el libro digital en sus Diversas tipologías. Libro Lectura (narrativa, científico y referencial), libro objeto (pieza de comunicación). Producción de libro - Tisk vs eBook. Publicaciones Digitales para tabletas Electronicas iPad y Android. El Proyecto redakční digitální II (5 ECTS) Al hablar de PROYECTOS Editoriales, žádné Podemos obviar la importancia que los tienen Nuevos Soportes Digitales en el uso y consumo del mismo Proyecto. Debemos ayudar al alumno pensar en estos Nuevos Soportes, donde el propio receptor rozhodnout Qué tipo de información quiere y Cuando la quiere. El diseñador Debe anticipar las nuevas Formas de Producto redakční adaptadas Los Nuevos Soportes Digitales; se Trata de la correcta elección de Tipografia, barva, imagen, estructura, atd., además de los conocer limites de ampliación, Consulta e Investigación de los Contenidos, consiguiendo Una usabilidad innovadora, intuitiva y seductora para el usuario. Tratará el libro digital en sus Diversas tipologías. Libro Lectura (narrativa, científico y referencial), libro objeto (pieza de comunicación). Producción de libro - Tisk vs eBook. Publicaciones Digitales para tabletas Electronicas iPad y Android. Proyecto Final del Master (10 ECTS) Además de los superar créditos de los módulos anteriores, Todos los alumnos deberán desarrollar un Proyecto integrální de mistr, consistente en un Proyecto osobní de Diseño Editorial partir de los Contenidos impartidos en el curso. Workshop y unidades de Aprendizaje Escritura, caligrafía, nápisy y Tipografia (2 ECTS) Situarnos en el momento Histórico de la aparición de la Escritura y el alfabeto, pasando por la Escritura manuální y tipográfica, la Tipografia de Plomo y las Diversas tipologías tipográficas. Trataremos la relación entre Escritura, caligrafía, nápisy y Tipografia. Realizaremos sesiones prácticas de popisovaného y redibujo de la letra con diferentes herramientas. Diseño tipográfico (4 ECTS) Introducción al Análisis y diseño de la letra. Se trabajará en la creación de velikost textu alfabéticos desde diferentes ópticas, teniendo en su cuenta Aplicación finále en el del Entorno diseño Grafico. Diseño tipográfico (4 ECTS) Producción digitální de la Tipografia. [-]

MDE Sociální Inovace

Ravensbourne
Campus forma Denní studium Kombinované 1 - 2 let September 2017 Spojené království Londýn + 1 více

Master of Design v sociální inovaci aplikuje čočky designu myšlení k řešení některých z nejkomplikovanějších sociálních, ekologických a ekonomických problémů společnosti. [+]

Mistr designu v sociální inovace aplikuje čočky designu myšlení k řešení některých z nejkomplikovanějších sociálních, ekologických a ekonomických problémů společnosti. Zaměřuje se na organizačních modelů, metod a přístupů potřeba utvářet pozitivní společenské změny, udržitelného růstu a nových obchodních modelů. Tváří v tvář příslibem nevýslovnou růstu se nyní konfrontováni s krutou realitou: že v druhém desetiletí 21. století, tradiční model "business as usual" už není životaschopný. Při uplatňování řadu přístupů k navrhování a vytváření prototypů sociální podniky a modely organizace, budou MDE v sociální inovace vybavit si přístupu založeném na praxi na vkládání inovace v oblasti trvale udržitelného rozvoje, komunitní odolnost, sociální odpovědnosti podniků, rizikového filantropie a organizační agility. Práce s křížovým disciplinární tým odborníků, bude kurz umožní dozvědět se o radikálním myšlenkám, rozvíjet tyto myšlenky a testovat je v "žil" organizační prostředí. MDE Social Innovation prokáže, že mnoho z nejúspěšnějších návrhů, inovací a inovátoři se naučili pracovat přes hranice mezi obory, odvětvími, organizacemi a tradičních služeb. V jeho srdci leží tři principy navrhování: holistický přístup - je třeba přistupovat k inovacím z "celostní" pohledu, opírající se o potenciální dopad, pokud jde o lidi, technologie, životní prostředí, psychické a emocionální smysl a dlouhodobé udržitelnosti jádro záměr - potenciál vyvinout "hlavní záměr" a hodnotové nabídky organizačních modelů na podporu obchodní a hodnoty značky prostřednictvím interakce, sociální hodnoty, spolupráce a nápady generace participativní a inclusive - význam rozvoje sociálních a ekologických řešení, "s" a "o" klíčových zainteresovaných subjektů, zákazníků / trhy atd a ne pouze "k" a "pro" lidi. Kurz se bude rozvíjet své nápady a dovednosti v zaměřené na lidi a organizační vedení jako způsob, jak mění způsob, že veřejné, soukromé a ne-pro-zisk služby jsou tvarovány pomocí designu myšlení metodik. [-]

Mic Magistr Pokročilých Studií V Interkulturní Komunikace

USI Università della Svizzera italiana
Campus forma Kombinované 18 měsíců February 2017 Švýcarsko Lugano

MIC Program se skládá z 20 modulů distribuovaných přes 9 týdnů kurzů. Každý modul stojí 2.5 kreditů, s výjimkou modulu 19 20 (Personal Project), který stojí za 15 ECTS [+]

MIC Master of Advanced Studies v interkulturní komunikaci

Master of Advanced Studies v interkulturní komunikaci (MIC) je součástí-time postgraduální program pro odborníky zabývající se řízení operačních nebo strategických situací, v multikulturním prostředí a řízení multikulturní lidských zdrojů.

Společnost byla založena v roce 2004, MIC je pouze akademický program v interkulturní komunikaci svého druhu v Evropě.

Tento mistr 's program vybavuje účastníky s prostředky se úspěšně vypořádat s multikulturní problémy a příležitosti na odborné, veřejné a osobní úrovni. ... [-]


Magisterský Titul V Oboru Mezinárodních Vztahů A Veřejné Správy

School of Tourism and Hospitality - The OSTELEA Barcelona
Campus forma Denní studium October 2016 Španělsko Barcelona

Mistr v mezinárodních vztahů, diplomacie a Ostelea protokolu má za cíl poskytnout nesmírně profesionalizace a aplikovaný trénink, a je navržen tak, aby bylo zajištěno zkušenosti ve všech třech disciplínách, aby se poskytnout našim studentům s vysokou mírou kapacity řízení, adaptace a vývoj v rámci veřejné sféry, ať vládní nebo nevládní, stejně jako v oblasti mezinárodního obchodu. [+]

Las mezinárodní vztahy Diplomacie a získávat větší význam v naší době, kdy globalizace a moc změn států v závislosti na geografické rozložení ekonomické, politické a. Proto, mezinárodní organizace, vládní nebo nevládní; stejně jako státy, poskytujeme specialisty v mezinárodních vztazích. Mezinárodní vztahy, diplomacie a protokol jsou tři velmi vzájemně provázané skutečnosti, které zavádějí užitečné odkazy. V mezinárodních vztazích, znalosti, hodnocení a stanovisko těch, kteří kolem nás je důležité, a to je důvod, proč diplomacie a doprovodné pravidla protokolu musí být spravovány s komplexní znalosti. Master in International Relations, diplomacie a protokol má za cíl poskytnout školení Ostelea neobyčejně profesionalizace a aplikovanýA je navržen tak, aby bylo zajištěno specializaci ve všech třech disciplínách, s cílem poskytnout našim studentům s vysokou mírou schopnosti managementu, přizpůsobování a rozvoj v rámci veřejné sféry, a to buď vládní nebo nevládní, stejně jako na poli mezinárodního obchodu. Proč studovat Master v mezinárodních vztahů, diplomacie a protokol Ostelea: Ostelea je přidruženým členem Světové organizace cestovního ruchu (OMT), lídr v globální správě cestovního ruchu. Přidejte se k WTO v rámci iniciativ jako je Knowledge Network garantuje akademické kvality programu. Obytné čtyři dny v Bruselu: Ve kterém mnozí rozvoje činností odborné přípravy, jako jsou návštěvy u mezinárodních organizací se sídlem v tomto městě, konferencí a kulatých stolů s vysokými úředníky a zástupci. Přednášky z mezinárodní top - Vrub fakulty: Program má pravidelné mistrovské kurzy vedené vysokými představiteli mezinárodních organizací. Některé z hostujících lektorů jsou Dr. Juli Minoves, předseda Liberální internacionály; nebo Dr. Francisco Granell, čestný generální ředitel Evropské komise; mezi ostatními. Výzkumná skupina: Součástí fakulty Master je integrován do skupiny multidisciplinárního výzkumu v oblasti cestovního ruchu EAE (GRIT-EAE), která se zaměřuje svoji vědeckou produkci v oblasti mezinárodního managementu cestovního ruchu. CÍLE Mistr Mezinárodní vztahy, diplomacie a protokol umožní: INTEGRAL TRÉNINK Nabízí komplexní a kompletní tvorbu právního rámce a implementace protokolu v internacionles vztahů pro profesních organizací na mezinárodní úrovni. MEZINÁRODNĚPRÁVNÍ Vědomím a uplatňování právních zásad diplomacie a více v souvislosti s touto mezinárodního práva veřejného. PŘEHLED Dát studentům důkladné pochopení institucionálního a realitou podnikatelské sféry na mezinárodní scéně. poznatků z příslušného odvětví Poskytovat technickou odbornost protokol a organizaci akcí. FOSTER Propagovat veřejnou přítomnost organizací na mezinárodní scéně. Studijní plán Master in International Relations, diplomacie a protokol Ostelea je rozdělena do 5 modulů: Základy mezinárodních a diplomatických vztahů. Marcojurídico mezinárodních a diplomatických vztahů. mezinárodní hospodářství. Turismoy mezinárodní vztahy. Mistr práce práce. V rámci každé z těchto modulů jsou prezentovány různé předměty. Kariéra Profese Kariéra Services je oblast podpory pro studenty a absolventy Naším cílem je vést a doprovázet studentovi získat nové profesní cíle a dosáhnout lepší shodu mezi vaše očekávání a profesní zájmy s trhem práce. Kariéra Služby Kariéra Workshopy zaměstnanosti Firemní setkání Graduate Program Týdenní Newsletter 4. ročník studijních itinerář Podnikatelé Online práce fórum Pracovní příležitosti Úředníci mezinárodních organizací a nevládních organizací, zejména těch, které souvisejí s cestovním ruchem. Úředníci státních a regionálních vlád s pravomocí v oblasti mezinárodních záležitostí. Ředitelé a specialisté v mezinárodních vztazích od nadnárodních společností. Manažeři nebo odborníci v oblasti vnějších vztahů společnosti nebo jiných subjektů. Konzultanti z veřejných institucí nebo soukromých společností v oblasti řízení akcí na vysoké úrovni. Manažeři nebo specialisté na protokolu a správu událostí mezinárodních organizací nebo nadnárodních korporací. Stupeň Účastník, který úspěšně dokončí program bude trvat: Masters v mezinárodních vztazích, diplomacie a protokolu O Ostelea, School of Tourism & Hopitality. Masters v mezinárodních vztazích, diplomacie a protokolu EAE Business School. Oficiální certifikace z University of Lleida. Za účelem získání stupně z University EAE a je nezbytná pro splnění požadavků používání těchto institucí. [-]

Magistr V Pomalém Umění Italské Kuchyně

University of Gastronomic Sciences (UNISG)
Campus forma Denní studium 1 rok January 2016 Itálie Bra

Určen pro lidi, kteří hledají inovativní model kuchyni založenou na znalosti tradičních italských výrobků a Slow Food filozofie. Mistr kombinuje obě vědy a humanitních rozvíjet znalosti potravinářských výrobků a způsob, jakým jsou vyráběny. Díky tříd s slavných italských kuchařů a významných osobností ve světě gastronomie, program integruje přednášky, studijní cesty po Itálii a stáže zkušenosti v italském Slow Food osterií a restaurací. [+]

Magisterske studium Humanitní a společenské vědy v Evropa. Pomalé Art of italské kuchyně V roce 2014 Pollenzo kuchařskou školu, vyvinutý na univerzitě v gastronomických věd ve spolupráci s Slow Food, uspořádá dva magisterské programy jednoroční v pomalém umění italské kuchyně. Struktura a osnovy budou stejné pro oba kurzy, přičemž jediným rozdílem je, že první bude vyučován v italštině a druhá v angličtině: Od září 2016 - v italštině Od ledna 2017 - v angličtině Každý kurz bude otevřen na maximálně 20 studentů a bude vyučován v Corte Albertina v Pollenzo, vedle ostatních UNISG budov. Kuchařskou školu studenti budou studovat v jedinečném prostředí, v těsném kontaktu s bakalářském, magisterském, Master a Advanced učňovského vzdělávání studentů z celého světa. Budou také moci navštěvovat univerzitu akce a přednášky a účastnit činností otevřené i pro další studenty. Kurz nabízí originální a inovativní vyučovací model, který se zaměřuje na kuchyni vnímána jako vášeň, sdílení a potěšení. Jejím cílem je pomoci všem těm, chtějí vstoupit do kulinářské profese se dozvědět o vaření a to jak z vědeckého a humanistického pohledu (stále nezbytné v těchto dnech), jakož i seznámit se s různými Restaurace vyžití z první ruky. Kurz bude přepínat mezi přednášky a lekce v Pollenzo a praktických zkušenostech přípravy v osterií a restaurací. Kurz bude organizován takto: dva měsíce v Pollenzo, tři měsíce v Osteria vybrán z vodítka Osterie d'Italia zveřejněné Slow Food Editore, dva měsíce v Pollenzo, tři měsíce v italské restauraci, jeden měsíc v Pollenzo. V návaznosti na toto osnov, pod vedením kuchařů UNISG, studenti pak budou moci sdílet své zkušenosti, stejně jako pokrmy a recepty naučili během svého působení na osterií a restaurací. Pokračující interakce mezi tradičními přednáškách a cvičeních bude usnadněno uspořádání Corte Albertina, která nabízí integrovaný kuchyň vybavena pulty a spotřebiči, se kterými se bude také dům ve třídě prostor s stoly a tabuli. Studijní cesty, základním prvkem všech kurzů UNISG, jsou také rys Master v pomalém umění italské kuchyně. Kurz se zaměří nejen na učení o vaření techniky při praktickém vyučování, ale i na znalosti potravinářských výrobků a způsob, jakým jsou vyráběny. Během kurzu se bude konat řada jednání o konkrétních potravinářských výrobků i praktická výuka se bude konat odborníci, včetně hostujících profesorů, producentů, odborné degustátorů a kuchaři, kteří již dlouho úzce spolupracují s UNISG a Slow Food. Studenti kurzu budou mít také jedinečnou příležitost poznat akademického tabulky, UNISG udržitelného jídelny, přes stravování, setkání s hostujícími kuchaři a krátkých obdobích praxe. Master in Slow umění italské kuchyně vydává 1. stupeň magisterský titul v hodnotě 60 kreditů těm, v jejichž předchozí postgraduální diplom a certifikát docházky a navíc získal certifikát dovednosti k ostatním účastníkům. Poplatky Poplatek za mistra v pomalém umění italské kuchyně je € 12.500, která zahrnuje 400 € vyčleněno na úvěry, které mají být naloženy na jídlo karty studenta pro univerzitní kavárně, "Tavole Accademiche," na hodnotu 4000 kreditů. Lavazza, který podporuje projekt kuchařskou školu, si klade za cíl pomáhat studentů v Master o prominutí tuto částku (€ 400.00) pro každého z nich. Proto se ve znění poplatek splatný studenty pro magisterského studia se rovná 12,100 euro. To zahrnuje: Všechny lekce, přednášky a praktická cvičení a demonstrace materiál hřiště (většinou v digitálním formátu) cestování, ubytování a strava během studijní cesty UNISG Kuchařské jednotného používání zařízení a potřeby pro domácnost kit Přístup k wifi síti účasti univerzity v každém případě podporované univerzitou gastronomické vědy a Slow Food třetí strany krytí pojištění odpovědnosti za zdravotní pojištění pro mimoevropských Certifikáty studentů, který vznese registrátor je obědů do kanceláře na lekce dnů poplatek nezahrnuje ubytování během svého pobytu v Pollenzo. [-]

Magistr v oboru Vzdělávání a výuka v cizím jazyce

University of New York in Prague (UNYP)
Campus forma Denní studium September 2017 Česká republika Praha

Magisterský program Vzdělávání a výuka v cizím jazyce je určen pro absolventy s pedagogickými zkušenostmi či aktuálně učící lektory, jež se věnují výuce druhého světového jazyka, nebo školitelům, kteří chtějí budovat svou kariéru v oblasti moderních jazyků a angličtiny jako druhého jazyka. [+]

Magistr v oboru Vzdělávání a výuka v cizím jazyce Magisterský program Vzdělávání a výuka v cizím jazyce je určen pro absolventy s pedagogickými zkušenostmi či aktuálně učící lektory, jež se věnují výuce druhého světového jazyka, nebo školitelům, kteří chtějí budovat svou kariéru v oblasti moderních jazyků a angličtiny jako druhého jazyka. Kurz umožní studentům progresivní vzdělání v oblasti studia a výuky jazyků, které získají v rámci tohoto programu prostřednictvím výzkumů, rozvíjení a využití nově získaných poznatků v této oblasti. Díky tomu se budou schopni lépe prosadit a uplatnit, jakož i zlepšit své kariérní vyhlídky v rámci dalšího a vysokoškolského vzdělávání. Studenti se seznámí se širokou škálou výzkumů v použití jazyků, a to zejména v takových výzkumných činnostech a tématech, která ovlivňují jazykově-vzdělávací oblast, včetně osvojení si komunikace a výuky v cizím jazyce. Seznámí se také s výzkumem jazykového vzdělávání ve vztahu k praktické výuce v reálném prostředí. Získají dovednosti písemně se vyjádřit v daném jazyce a naučí se jej používat i pro účely využití výpočetních výukových nástrojů v rámci aplikace IT. Po absolvování magisterského programu budou schopni vést samostatné výzkumné projekty týkající se vzdělávání a výuky v cizích jazycích. Cíle programu: schopnost studenta analyzovat teorii a výzkum v oblasti aplikované lingvistiky, zejména v případě výzkumné činnosti a teoretických rámců, které mají dopad na vzdělání, výuku a testování v cizích jazycích možnost studenta detailně prozkoumat rozhraní mezi výzkumem jazykové výuky a jeho praktickou aplikací v reálném prostředí schopnost studenta vyhodnotit roli i budoucnost informačních technologií v rámci jazykového vzdělávání na bázi zdrojů vybavit studenta znalostmi o netradičních metodách výuky jazyků (tzv. non-classroom-based method) vybavit studenta zkušenostmi z oblasti výzkumu a výzkumných metod v jazykovém vzdělávání, podpořit ho v uskutečnění a vedení vlastních projektů Studenti jsou povinni se zúčastnit následujících předmětů: Klíčovvé problémy ve výuce cizího jazyka (30 kreditů) Výzkumné metody ve výuce jazyků (30 kreditů) Využití informačních a komunikačních technologií (ICT) ve výuce cizího jazyka (30 kreditů) Získávání znalostí cizího jazyka (30 kreditů) Výzkumný projekt (MAMLL / LL a JLT) (60 kreditů) [-]

Magistr V Vědách Vzdělávání - Umění Ve Vzdělávání

University of Nicosia
Campus forma Denní studium 3 semestry September 2017 Kypr Nicosia Řecko Athény + 2 více

Účelem tohoto programu je dvojí. Na jedné straně, pomoci studentovi získat hluboké znalosti v oblasti specializace přes její území (a) monitorování vzdělávacích kurzů v pokročilé úrovni, (b) zkoumat příslušné literatury, a (c) interakce s fakultou a ostatní studenti. [+]

Magisterske studium Humanitní a společenské vědy v Evropa. Splatnost (roky): 1,5 let Kvalifikace: Vzdělání vědy: Umění a vzdělávání (MED, 1,5 let nebo 3 semestry) Úroveň kvalifikace: 2. cyklus (magisterské studium) Jazyk výuky: Řecký Forma studia: Full a na částečný úvazek Minimální Kredity: 30 Minimální ECTS kreditů činil 90 Profil programu: 7.1 Účel Účelem tohoto programu je dvojí. Na jedné straně, pomoci studentovi získat hluboké znalosti v oblasti specializace přes její území (a) monitorování vzdělávacích kurzů v pokročilé úrovni, (b) zkoumat příslušné literatury, a (c) interakce s fakultou a ostatní studenti. Na druhé straně, je program zaměřen na podporu výzkumné dovednosti prostřednictvím (a) sledování konkrétních kvantitativních a kvalitativních výzkumných kurzy, (b) malým vyšetřování měřítku v rámci různých kurzů a / nebo vypracování diplomové práce, a (c) Účast na seminářích / konferencích obsahu výzkumu. Obecně platí, že celkovým cílem tohoto programu je pomoci studentovi, aby se stal nezávislý myslitel a pedagog vědec. 7.2 Cíle 1. Příprava manažery vzdělávací systém s hlubší znalosti v oblasti umění a jejich výuky. 2. Chcete-li sledovat postup moderního výzkumu do výuky umění a seznámit se s nezbytným výzkumem a metodických nástrojů. 3. Chcete-li získat odborné znalosti, metody a přístupy, které jim pomohou inovovat v oblasti umění a jejich výuky. 4. Získat schopnosti řídit praktické aspekty výuky umění. 5. Vyberte a vytvářet výukové materiály jsou založena na současných učebních trendy hudby a výtvarného umění. Kariérní vyhlídky: Absolventi programu mají tyto možnosti: 9.1 Chcete-li hledat vedoucí pozici na úrovni školy (např Manager Assistant Manager) a / nebo ministerstvo školství a kultury (např Inspektor). 9.2 Chcete-li pracovat jako trenéři na pedagogickém institutu. 9.3 Pochopit akademické pozici na vysoké škole. Přístup k dalšímu studiu: Absolventi programu mohou sledovat doktorské studium. [-]

Magistr V Německá A Francouzská Filozofie

Charles University in Prague Faculty of Humanities
Campus forma Denní studium 2 let October 2016 Česká republika Praha

Naši absolventi mají důkladnou znalost dějin německé a francouzské filosofii 18. a 19. století, klasické a moderní fenomenologie v Německu a ve Francii a dalších vhodných forem současné filozofii vynesené v němčině a / nebo francouzštině. Jsou znalosti o vnímání a reakce na tyto filozofických trendů v českém prostředí. [+]

Jazyk: německý Profil absolventa Naši absolventi mají důkladnou znalost dějin německé a francouzské filosofii 18. a 19. století, klasické a moderní fenomenologie v Německu a ve Francii a dalších vhodných forem současné filozofii vynesené v němčině a / nebo francouzštině. Jsou znalosti o vnímání a reakce na tyto filozofických trendů v českém prostředí. Tento studijní program připravuje své absolventy pro follow-up doktorského studia, a může být relevantně aplikovat v akademických a vědeckých institucí jako naši absolventi jsou kvalifikovaní - vzhledem ke své specializované odborné přípravy a komunikativních a jazykových dovedností -, aby splňovaly specifické požadavky kulturního a politického managementu státních i nestátních sektorů, doma i v zahraničí, v médiích a v nakladatelství. Stipendium 350 Euro [-]

Master Příprava Učitelů Všeobecně Vzdělávacích Předmětů Na Nižších A Vyšších Středních škol: Matematika

Charles University in Prague Faculty of Education
Campus forma Denní studium 2 let October 2016 Česká republika Praha

Cílem studie je poskytnout absolventům s kompletním master vzdělání, které je připraví pro povolání učitele matematiky na nižších a vyšších středních školách všech typů. [+]

Magisterske studium Humanitní a společenské vědy v Evropa. Cílem studie je poskytnout absolventům s kompletním master vzdělání, které je připraví pro povolání učitele matematiky na nižších a vyšších středních školách všech typů. Studie je založena na rovnováze kognitivních, didaktické a pedagogické-psychologické části vzdělávání učitelů. Důraz je kladen na využití didaktických inovací ve výuce matematiky s ohledem na up-to-date didaktických koncepcí. Absolventi budou připraveni pro stavbu školních vzdělávacích programů se zaměřením na integraci různých oblastí matematiky (aritmetiky, algebry, geometrie, statistiky, finanční matematiky, atd) a různých vzdělávacích oborů. Absolventi získají dostatečné množství znalostí a dovedností pro práci v diferencovaný způsob, jak s žáky talentovanými pro matematiku. Popis přijímací zkoušky a kritéria hodnocení 1.. Ústní zkouška. Maximální počet bodů je 30 (2 otázky, každá 15 bodů). Ústní zkouška se skládá z řešení problémů a teoretickou část. Žadatel je požádán, aby seznam dokončených matematických kurzů s krátkými osnov z předchozího vysokoškolského studia. 2. Ústní zkouška - posuzování obecné povědomí žalobců pedagogiky a psychologie, a jejich motivace ke studiu vybraných předmětů - maximální skóre 30 bodů. Celkové skóre - 60 bodů maximum. Témata: Základy matematiky (matematická logika, soupravy); polohové systémy, dělitelnost testy, Diophantine rovnice, Euclidean algoritmus, shoda; lineární algebry (matice, determinanty, soustavy lineárních rovnic, vektorové prostory, lineární zobrazení); relační struktury (pořadí, ekvivalence); polynomy (algebraické a funkční definice polynomu, dělitelnost, algebraické a numerické řešení rovnic); vektory, tvary v E2, E3, E4 a jejich výskyt vztahů studovali pomocí vektorů; souřadnicových systémů, základ; algebraické struktury (skupina, terénu, ring, homomorphism, izomorfismus); geometrické transformace v syntetickém a analytických způsobů, jak v E2: kongruencí v rovině (kombinace, klasifikace, skupina kongruence); Podobné transformace v rovině (klasifikace, skupina podobností); stejnolehlost (Monge věta, Menelaus teorém); afinní transformace ve A2 (klasifikace, syntetické a analytické popisy, skupina afinních transformací); kruh inverze, problémy Appolonius; conics (afinní a metrické vlastnosti); elementární funkce; kalkul (spojitost, limita a derivace - definice, vlastnosti, výpočet, vlastnosti funkcí spojitých na intervalu; věta o střední hodnotě, maximální a minimální; vlastnosti funkce a konstrukce jejího grafu); integrál (primitivní funkce a určitý integrál - definice, vlastnosti, výpočet, použití v geometrii, neurčitý integrál); diferenciální rovnice (jednoduché rovnice s nezávislými proměnnými, lineární diferenciální rovnice prvního řádu, lineární diferenciální rovnice druhého řádu s konstantními proměnných - obecné řešení a řešení s počátečním stavu); Číslo posloupnosti a řady (počet sekvence - vlastnosti, limita posloupnosti a jeho výpočet; číselné řady - vlastnosti, konvergenční kritéria pro řady s nezápornými podmínek, alternující řady, absolutní a non-absolutní konvergence). Podmínky pro přijetí Uchazeči jsou přijímáni ke studiu, pokud splní všechny požadavky pro přijetí: podat žádost včas a se všemi potřebnými údaji a doplňků, doručit ověřenou kopii o absolvování bakalářského studijního programu, složit přijímací zkoušku a dosáhnout alespoň jeden bod a dosáhnout požadovaného počtu bodů určený děkanem, aby splňoval všechny ostatní podmínky uvedené v daném oboru. [-]

Magistr Informatiky, Elektroniky A Radiotechniky

National Research University
Campus forma Denní studium 2 let September 2017 Rusko Moskva

National Research University "Moskva Power Engineering Institute" poskytuje magisterský studijní program v oblasti informatiky, elektroniky a radiotechniky podle ruské státní vzdělávací [+]

National Research University "Moskva Power Engineering Institute" poskytuje magisterský studijní program v oblasti informatiky, elektroniky a radiotechniky podle ruské státní vzdělávací standard v následujících směrech: - Aplikovaná matematika a informatika - Informatika a výpočetní technika - Řízení v inženýrských sítí - Instrumentace - Elektronika a Nano-Electronics - Radio Engineering Proč si vybrat MPEI MPEI studenti mají možnost studovat na jedné z nejprestižnějších univerzit v Rusku podle mnoha žebříčků a přehledů. Pro více než osmdesát let historie MPEI vyškolila obrovské množství kvalifikovaných inženýrů, významných vědců, kteří stáli u počátků mnoha technických vymožeností, zejména vytvoření laserové. Na MPEI Nobelovy ceny vítězové AD Sacharov a PA Cherenkov pracoval v různých obdobích. V 20. století ve speciální designu předsednictva MPEI, která má své vlastní centrum Deep Space sdělení, rozhlasové snímky povrchu Venuše a zadní straně Měsíce byly získány poprvé. Mezi nejznámější absolventy MPEI jsou ex-předseda Státní rady Číny Li Peng a bývalý prezident Rumunska Ion Iliescu, ministrů inženýrství a vedoucích strojírenských firem v mnoha zemích světa. MPEI partnery ve vědě a vzdělávání zahrnuje asi 140 zahraničních univerzit, a takové dobře známé společnosti jako ABB, Siemens, Schneider Electric, EPRI, Škoda, Samsung a další. Získání jedinečné školení v libovolném oboru, absolventi MPEI nikdy mít problémy s následným zaměstnání a realizovat se v žádných vybraných oblastech. Jazyk vzdělání Školení v oblasti informatiky a výpočetní techniky je organizována v angličtině Medium. Školení v jiných oblastech je organizována v ruském jazyce. Ti studenti, kteří se potřebují naučit rusky se vyzývají, aby MPEI předběžný kurz, který poskytuje školení ruského jazyka během 1 akademického roku. UBYTOVÁNÍ PODMÍNKY MPEI zahraniční studenty jsou poskytovány s ubytováním v MPEI hostelu. Hostel pod bezpečnostní dohled má dvoupokojových bloky s koupelnou a WC v každém bloku. Pokoje jsou pro dvě až tři osoby. Tam jsou také ubytovny na chodbě typu s dvoulůžkovými pokoji. Pokoje jsou vybaveny nábytkem, ložní prádlo je také v ceně. Na každém patře hostelu se nachází společná kuchyňka a toaleta. Připojení k internetu lze poskytnout příplatek. V MPEI areálu jsou doplňkové služby, jako je prádelna, obchody, opravy kanceláří, na poště, kulturních center, kaváren a restaurací, atd. Poplatek za ubytování je cca 100 USD za měsíc. POJIŠTĚNÍ Zahraniční studenti musí mít zdravotní pojištění na celou dobu vzdělávání. MPEI pracuje s pojišťovnou, která poskytuje nejkomplexnější pojištění ve výši 200 USD za rok. [-]

MA V Prevenci Násilí Na Základě Pohlaví

Universidad de Salamanca
Online forma Kombinované 20 měsíců September 2017 Španělsko Salamanca

Násilí je jedním z metel naší společnosti, proti které musíme reagovat velmi odlišné způsoby. Prvním z nich je rozhodně není ukázat žádnou toleranci k rovnosti žen a mužů útoky, nicméně, hlavní zbraní je prevence. To znamená vědomí, že domácí násilí je problém každého z nás, a nemůže pokračovat nájmu jako patřící do soukromé sféry ... [+]

Magisterske studium Humanitní a společenské vědy v Evropa. Mistr v Násilí prevenci Násilí je jedním z metel naší společnosti, proti které musíme reagovat velmi odlišné způsoby. Prvním z nich je rozhodně není ukázat žádnou toleranci k rovnosti žen a mužů útoky, nicméně, hlavní zbraní je prevence. To znamená vědomí, že domácí násilí je problém každého z nás, a nemůže pokračovat nájmu jako patřící do soukromé sféry. Ve vyrovnání se slovy našeho rektora, prevence může být účinně uplatnit pouze ze studia všech faktorů, které mají co do činění s fenoménem násilí na základě pohlaví. Všichni musíme zlepšit naše chápání příčin tohoto násilí a základní mechanismy, které mají být vymýceny. A že znalosti musí mít multidisciplinární přístup, protože existuje mnoho různých aspektů, sociální, politické, vzdělávací, zdravotní, právní, psychologické, abychom jmenovali alespoň některé, které se zabývají problémem. To je zaměření tohoto pána, který se rozhodování beru kurz, chci pogratulovat za to, protože jste ukazují odhodlání k řešení strašlivé sociální problém, a proto, že jste si vybrali tréninkový program od závažnosti, konzistenci a excelence pomůže pracovat, aby se zabránilo násilí na základě pohlaví. Společnost tě potřebuje, protože násilí pohlaví nezmizí sám a bohužel je přítomen v odvětvích stále mladší populace by řekl, že reprodukovat chování více typické pro jiné době. Vítejte v elijáis jako spojující univerzitě v Salamance, netrpělivě čeká na univerzitu, která bude brzy je osmileté a byl vždy synonymem pro kvalitu a její závazek k lidem a jejich problémů. Cíle a dovednosti Mistr v Gender Prevence násilí sleduje hlavní cíl, reagovat na naléhavou potřebu vyškolit kvalifikované v oblasti odborníků domácího násilí. Od stávajícího rámce rozvoje osoby a brát jako výchozí bod představy o prevenci, a to prostřednictvím koedukace a nikoli skutečné diskriminaci mezi muži a ženami, na základě pohlaví. Stručně řečeno, cílem je vyvinout nový integrovaný model proti rovné postavení žen a násilí, od prevence, ve všech oblastech, které se podílejí na této velké sociální tragédie. Na konci tréninkového procesu / účastník bude mít možnost: Analýza etiologie sociálních konfliktů, které vedou k genderové problematice a rovného zacházení s lidmi. Vyhodnotit faktory, které způsobují konflikty a poruch z hlediska pohlaví v naší společnosti. Připojte, řídit a interpretovat hlavní zdroje údajů o domácím násilí, a v důsledku toho, rozvíjet základní vysvětlení ohledně specifických forem to. Identifikovat rozmanitost reakce na genderové násilí rozlišovat příspěvky nejvhodnějších modelů prevence pro jevu. Kriticky analyzovat psychologickou realitu násilí na základě pohlaví. Znalost různých opatření a trestní sankce, které se vztahují k domácímu násilí. Schopnost analyzovat současnou legislativu a postup provádí s oběťmi násilí na základě pohlaví. Schopnost realizovat znalosti získané v zásahu v násilí na základě pohlaví. Znát dynamiku provozu center a služeb na ochranu obětí domácího násilí. Mít znalosti o intervenčních technik s oběťmi násilí na základě pohlaví. Přijímací kritéria / Účastník je / profesionálem v oblasti sociální, právní a lékařských věd, kteří se zajímají / a do práce v rámci prevence násilí na základě pohlaví; Lidé s úzkostí při řešení tohoto problému od některého ze svých vrcholů, ať už z psychologických aspektů, právo, vzdělání, reklama, vymáhání práva, sociální práce atd (Není omezen na jakékoliv oblasti znalostí, pokud relevance je hodnocena v konkrétních případech, s komisí, kteří budou nakonec rozhodne). / Postgraduální student / může aspirovat fungovat v úkoly: Vedení a koordinace projektů a programů v oblasti násilí na základě pohlaví. Technické práce ve veřejném a soukromém prostoru v oblasti rodinného. Neziskové sdružení oddané genderové problematice. Koncepce, design, vývoj a realizace projektů pro prevenci násilí páchaného na ženách ve veřejných a soukromých institucí. Typ výuky Náš vzdělávací model je jako ústřední na studenta. To je realizováno asynchronně a 100% on-line, takže / studenti mohou připojit a vzdělávací činnosti nezávisle na čase a prostoru. Vzdělávací proces se provádí ve virtuálním kampusu navrženy na základě nejmodernějších pedagogických principů, čímž podporuje efektivní propojení mezi studenty, učitele a administrátory. Kurzy jsou vyvinuty podle definovaného akademické kalendáře, který umožňuje celou skupinu studentů pokroku stejným tempem až do uzavření programu. Každý kurz nebo subjekt je řízena učitelem nebo specialista, odborný učitel v něm. Před zahájením tréninkového procesu se / studenti obdrží svá data na virtuální kampus, stejně jako další generace iPad zařízení, přes které mají okamžitý přístup k akademické činnosti prováděné na akademické půdě. Během prvních dvou týdnů School / studenti účastní v indukční kurzu, kde znají podrobně vzdělávací proces, naučit se používat virtuální kampus a nainstalovat e-knihy, které jsou používány v každém předmětu. Každý kurz trvá pět týdnů a před zahájením další záležitost se uvažuje týden vybrání. Všechny materiály mají vzdělávací činnosti a hodnotící činnosti, které budou prováděny jednou týdně, mezi nimi jsou: čtení vědecké literatury specialistu, fóra, online kvízy a úkoly. Při vývoji každého subjektu interakci mezi studenty a učiteli, že je podporován účastí v diskusních fórech, případových studií a plnění úkolů. K / studenti mohou požádat o podporu ze svého učitele v každém ročním období. Každý předmět zahrnuje audiovizuální nahrávky hlavní obsah, knihy, doplňkové Digitální knihovna zdroje, přístup k virtuální knihovny s tisíci knih dostupných a synchronním videokonference s / učitelů, kteří usilují o usnadnění výstavby znalostí a řešení pochybnosti. K / studentů, kteří nemají čas a časové dostupnosti podílet se na videokonference, pak může přistupovat nahrané verze. Název Po dokončení Mistra, University of Salamanca přináší / účastníci, kteří splnili všechny požadavky pro přijetí a prošel všechny kurzy a závěrečné disertační práci, na následující řádné titul: Master na rovné postavení žen a násilí Prevence Podporu a poradenství Kvalita akademických a administrativních procesů je sledována v každé z jeho fázích, díky integraci všech počítačových systémů. Jak učitelé, tak studenti jsou průběžně monitorovány, aby se jejich podporu při plnění jejich povinností a závazků. K tomu má zvýšenou skupina odborníků v Centru pro péči o / studentů a učitelů, kteří se rychle vyřešit všechny pochybnosti, otázky nebo obtíže vyplývající v procesu vývoje. [-]