Magisterské studium Humanitní a společenské vědy v Evropa - Magisterské studium Humanitní a společenské vědy v Evropa hledejte zde!

Magisterské studium Humanitní a společenské vědy v Evropa - Zde naleznete magisterské studium Humanitní a společenské vědy v Evropa

Humanitní a společenské vědy

Aby bylo možné úspěšně získat Masters kvalifikace, budete muset získat počet kreditů složením jednotlivých modulů. Většina učil Masters bude mít několik základních modulů, které musíte vzít a přenést za účelem získání kvalifikace. Posouzení výzkumné mistrů je téměř vždy výhradně jeden disertační modulu nebo projektu.

Humanitní a společenské vědy propaguje a porozumění širokou škálu dovedností tím, že poskytuje studentům s obrovskou škálu kurzů. The skillsets studenti učí může být cenným přes obrovské množství průmyslových odvětví na rostoucím globálním trhu práce.

Evropa, jeden z kontinentů na světě 's sedm, je obvykle známý jako nejzápadnější poloostrov Eurasie. Druhý nejmenší kontinent, s 10180000 (km2), oblast sdružuje 50 zemí.

Magisterské studium Humanitní a společenské vědy v Evropa - Veškeré informace o magisterském studiu Humanitní a společenské vědy v Evropa. Ušetřete čas a kontaktujte školu v Evropa zde!

Čtěte více

Masters Titul V Oboru Grafický Design A Publikační Projekty

Escuela Superior de Diseño de Barcelona
Online forma Denní studium 12 měsíců November 2017 Španělsko Barcelona

Specializujeme se na grafický design a objevit do hloubky všechny prvky, které ji tvoří. [+]

Magisterske studium Humanitní a společenské vědy v Evropa. Když už mluvíme o grafickém designu a různých sfér vlivu-soutoku, ne utrácet více než 10 sekund začít přemýšlet o tom, co jejich nejsložitější a významné disciplíny. A za pochodu Tento proud myslitele v hlavě, stále zavedené v něm je myšlenka, že Editorial Design je 100% grafický design. Podíváme se na ostatních disciplínách a vidíme řadu kříže, které nás vedou k její cesty; ale když se dostaneme před redakční disciplíny, víme, že je to součást grafického designu. Od designu nebo výběru písma pracovat až do předložení závěrečné umění, přes projednání s umělecký směr, na kterém fotografii nebo obrázek musí být součástí tohoto nebo jiného rozložení každé rozhodnutí přijaté je čistě grafický design. Dnes, každé rozhodnutí brát na lehkou váhu může být kompletní selhání projektu. Každá z těchto možností vybraných musí být promyšleno, navržený a naprogramovaný pro dosažení optimálních výsledků. Proto se v tomto Master in grafického designu a publikačních projektů naučíme vás ke kalibraci každého z těchto rozhodnutí, která učiní váš publikační projekt úspěšný projekt. Podporuje analogové i digitální. Typografie práce na mikroúrovni, plachtění od začátku psaní, proč náladové tvary některých postav a výkres dopisu sám. Uvidíme, jak začít navrhování písmo a jaké nástroje budeme využívat pro skenování. Studujeme vývoj vydavatelském světě přes použití typografie skrz historii. Uvidíme, jak conceptualize projekt, který potřebuje určitým způsobem. K tomu budeme pracovat na rozhodnutích, aby zvážila vyvíjet atraktivní obsah, který později poskytne ten správný tvar. Uvidíme, co nás vede k volbě konkrétního rozvržení, proč volba jedné nebo několika různých modelů, což je výhodné čtení tok do naší důsledné a atraktivní publikace. Vstupujeme do zcela použití uvedené pro redakční softwaru pro navrhování a pokročilou formou práce každého a každý jeden z nástrojů poskytovaných takový software. Oba tisk a digitální úrovni. Budeme dělat svou práci na počítači pro nás, ne jiná cesta kolem. A když se snažil publikování projektu jako celku, pokusit se dát zrod nových vydavatelských trzích založených na digitální média, jakož i tiskovou produkci. Budeme zkoumat v nové publikování médií, digitální kiosky a výrobu elektronických časopisů. CÍLE Hlavními cíli tohoto programu jsou: Vstřebat historické, teoretické a praktické znalosti pro správné pochopení redakční projektu od výběru a vývoj obsahu do výroby. Jelikož je schopen rozvíjet kreativitu a schopnost nalézt originální a funkční řešení. Naučte se rozhodovat pro dosažení optimálních výsledků. Zisk zvládnutí digitálních nástrojů zaměřených na publikování. Zvládnutí jazyk používaný ve středu a disciplínu. Naučte se každý z metodik používaných v dosažení dobrého publikování projektu. Získání schopnost být kritický a vybrat si mezi dobrým publikačního projektu, a ten, který není. Dominují fáze výroby a být schopen vyvinout dobré plánování, jakož i pro výpočet poplatků a rozpočty. Studijní plán Master v grafickém designu a publikačních projektů jsou strukturovány z těchto oblastí jsou integrovány do křížového projektu zpracovaného přes 11 témat: Dějiny designu Editorial Studie o vývoji redakčního procesu, designu a trh, prostřednictvím použití typografie v časopisech, knihách a elektronických publikací. Redakční a náplň projektu Analýza charakteristik redakční projektu z parametrů stanovených jako základ pro zveřejňování informací a / nebo přednastavené obsahu (časopisy, noviny, atd.) Dimenzování konstrukcí, písma, editaci rytmu. Je posuzování všestrannost procesu učiní čtení a porozumění zveřejněných informací. Design a publikační projekt I Po definování obsahu vydavatelského projektu, je čím dál úzký každém rozhodnutí mají být přijata s cílem vytvořit soudržný práci při hledání grafické řešení. Volba formátů, typografie, mřížka, fotografie, ilustrace, atd Nástroje - I InDesign InDesign jako vlajková loď pro úpravy softwaru; nejsilnější, komplexní a oddaný program, který slouží k designu. Nejen, že je rozložení stránky a make-up software: je to nástroj, aby nám ulehčili práci designérů. Ilustrační výtvarné směr, fotografování a infografiky Důležitým aspektem je redakčně někdy nesprávně pojmenovaný umělecký směr. Vědět, co říci a jak to říci, je zásadní pro společnosti, ve které žijeme, a vědět, jak to udělat ve vydavatelském prostředí je nutností, nic víc. Proto jsme se zaměřili na obsah tohoto modulu ve správnou volbou pro všechny ty objekty, které doprovázejí přísně grafických prvků navrhujeme. Budeme pracovat jako dílna v těchto třech oblastech, a tak jsme nakonec řízení a kontroly trendy, které označit plynutí času v těchto disciplínách. Design a publikační projekt II Po definování obsahu vydavatelského projektu, je čím dál úzký každém rozhodnutí mají být přijata s cílem vytvořit soudržný práci při hledání grafické řešení. Volba formátů, typografie, mřížka, fotografie, ilustrace, atd Nástroje - InDesign II InDesign jako vlajková loď pro úpravy softwaru; nejsilnější, komplexní a oddaný program, který slouží k designu. Nejen, že je rozložení stránky a make-up software: je to nástroj, aby nám ulehčili práci designérů. publikování Vydavatelství dnes prošla mnoha změnami v důsledku vývoje technologií. Ale v podstatě filozofie je stejná. Tento modul otázky související s tiskem na reprodukci a tisk grafických produktu, který podporuje a charakteristiky každý může říct, jaké barvy a inkousty, které používáme, atd, a také vidět, jak provádět se bude zabývat Výpočet rozpočet tak přesně, jak je to možné; nástroje a metody pro optimalizaci nákladů, základní pravidla se dostat do dobré porozumění s našimi zákazníky a dodavateli. Projekt I digitální publikování Když už mluvíme o vydavatelských projektů, nemůžeme ignorovat význam nových digitálních médií v užívání a konzumaci stejného projektu. Pomáháme studentům přemýšlet o těchto nových médiích, kde přijímač sám rozhodne, jaké informace chcete a kdy chcete. Projektant musí předvídat nové formy redakčního výrobku přizpůsobit nové digitálních médií; to je ta správná volba písma, barva, obrázku, struktury, etc., kromě znát hranice rozšíření, konzultace a výzkum obsahu, jak inovativní, intuitivní a atraktivní uživatelské použitelnost. Bude se zabývat digitální knihy v jeho různých typů. Čtení knihy (beletrie, vědecké a referenční), Book objekt (kus komunikace). Výroba knih - Tisk vs eBook. Elektronické digitální publikace pro iPad a Android tablet. Digitální publikační projekt II Když už mluvíme o vydavatelských projektů, nemůžeme ignorovat význam nových digitálních médií v užívání a konzumaci stejného projektu. Pomáháme studentům přemýšlet o těchto nových médiích, kde přijímač sám rozhodne, jaké informace chcete a kdy chcete. Projektant musí předvídat nové formy redakčního výrobku přizpůsobit nové digitálních médií; to je ta správná volba písma, barva, obrázku, struktury, etc., kromě znát hranice rozšíření, konzultace a výzkum obsahu, jak inovativní, intuitivní a atraktivní uživatelské použitelnost. Bude se zabývat digitální knihy v jeho různých typů. Čtení knihy (beletrie, vědecké a referenční), Book objekt (kus komunikace). Výroba knih - Tisk vs eBook. Elektronické digitální publikace pro iPad a Android tablet. Diplomová Práce Kromě překonání úvěry výše uvedených modulů, by měli všichni studenti vypracovat komplexní hlavního projektu, který se skládá z osobního projektu redakčního designu od obsahu učil v kurzu. Dílna a vzdělávací jednotky Psaní, kaligrafie, nápisy a typografie Najít v historickém okamžiku vzhledu psaní a abecedy, přes ruční a typografické psaní, typografie typografický olova a různých typů. Diskutujeme vztahy mezi psaní, kaligrafie, písma a typografie. Budeme trénincích nápisy a překreslit dopis s různými nástroji. typografické provedení (I) Úvod do analýzy a návrhu dopisu. To bude pracovat na vytvoření znaky abecedy z různých perspektiv, s ohledem na jejich konečné použití v prostředí grafického designu. typografický návrh (II) Výroba digitální typografie. Učební plán je rozdělen do čtyř modulů. Materiály, které tvoří osnovy jsou rozděleny takto: TÉMATA ECTS Dějiny designu Editorial 4 Redakční a náplň projektu 6 Design a publikační projekt (I) 5 Nástroje - InDesign (I) 5 Ilustrační výtvarné směr, fotografování a infografiky 5 Design a publikační projekt (II) 5 Nástroje - InDesign (II) 5 publikování 5 Digitální publikační projekt (I) 5 Digitální publikační projekt (II) 5 Diplomová Práce 10 CELKEM ECTS 60 Požadavky Doporučená profil Tento mistr je zaměřena na lidi, kteří splňují následující profil: Absolventi designu Absolventi komunikace a reklamy Absolventů výtvarného umění Absolventi v žurnalistice Absolventi v reklamě a public relations Absolventi audiovizuální komunikaci V případech, kdy student prokáže předchozí vysokoškolské vzdělávání k procesu akreditace vysokoškolským vzděláním bude akademický výbor vyhodnotit životopis kandidáta a portfolio a dokončili učební plán, který musí udržovat rozumnou rovnocennost existující studie stupněm ve stejné oblasti. Stupeň Lidé, kteří projdou hodnocením programu získají dvojí titul: kurz na ESdesign - Superior School of Design v Barceloně hřiště na Mezinárodní univerzita ve Valencii, který připsána je jako profesionálové v specialitou studoval. Kariérní vyhlídky Studenti, kteří tento mistr může rozvíjet svou kariéru v následujících oblastech: Grafických studií DTP oddělení v časopisech a Publishing Kreativní oddělení reklamních agentur Na volné noze odborníci, podnikatelé, začínající firmy, startup společnost ... [-]

MSc V Oboru Organizace A Obchodní Psychologie

University of Liverpool Online Programmes
Online forma Kombinované 3 - 4 semestry Přihlašování započato Spojené království Liverpool

Vylepšete své kariérní vyhlídky jako odborník a stratég pro organizační zlepšení - o rozloze rostoucí poptávky v mezinárodním měřítku - a připravte se na doktorský studijní úspěch s tímto plně on-line mistrů v organizační a podnikání [+]

Vylepšete své kariérní vyhlídky jako odborník a stratég pro organizační zlepšení - o rozloze rostoucí poptávky v mezinárodním měřítku - a připravte se na doktorský studijní úspěch s tímto plně on-line mistrů v organizační a obchodní psychologie z předním britským univerzitě, v horní 1% po celém světě. Program vyvažuje praktické a výzkumné dovednosti a spojuje vás s pestrou škálou profesionály v dynamické on-line výuky. Získat znalosti, dovednosti a kulturní citlivosti potřebné aplikovat psychologii jako nástroj pro organizační úspěch a individuální pohody na pracovištích po celém světě. Vstupní požadavky - Online MSc v organizace a obchodní psychologie Naše on-line MSc v organizační a obchodní psychologie je zaměřen na profesionály, kteří chtějí dále své kariéry v oboru a získat znalosti, které mohou okamžitě uplatnit ve své práci. Oba dosažené vzdělání a pracovní zkušenosti jsou brány v úvahu, pokud se vztahují na univerzitě. Obecně platí, že budete očekávat, že: - bakalářský titul z akreditované vysoké škole nebo vysoké škole nebo na titul z uznávané instituce srovnatelné a / nebo ekvivalentní britský diplom - jeden rok v pracovní zkušenosti (pro absolventy psychologie) - dvě nebo více let pracovní zkušenosti (u všech ostatních absolventů). Žadatelé, kteří nemají přímo splňovat požadavky na vzdělání budou hodnoceny individuálně, s přihlédnutím k odborné a profesní kvalifikace, a relevantní pracovní zkušenosti. Angličtina způsobilosti Pokud angličtina není vaším rodným jazykem, budete muset prokázat znalosti angličtiny srovnatelné s IELTS 6,5 celkově (7 pro akademické čtení / zápisu), TEEP 6.5, TOEFL 570 papírové nebo 88 internet-based (22 pro čtení / zápis), GCSE C. MATEMATIKA Navíc žadatelé vyžadují maturity C nebo rovnocennou kvalifikaci v matematice. [-]

Výkonný Master V Sociálních Médií A Strategického Marketingu 2.0

IEBS - Escuela de Negocios de la Innovación y los Emprendedores
Online forma Denní studium 1125 hodin October 2017 Španělsko Barcelona

V Výkonný Master v marketingu, prodeje a bude digitální strategie učit krok za krokem vytvořit integrovaný marketingový plán s přehledem obou konvenčních a digitálních médií, takže si výlet na strategický marketing a produktový marketing přímé, relační a zákazníci skončit s nejmodernějšími metodikami digitálního marketingu, SEO, SEM a sociální média. [+]

Magisterske studium Humanitní a společenské vědy v Evropa. Skrz historii uvádění na trh se vyvinulo od ohniska výrobku a zákazníka, a to až do věku internetu a sociálních sítí s plnou přizpůsobení marketingového mixu. Takže všechny ty, kteří dnes chtějí připravit k dosažení vedoucí pozice v rámci prodejních a marketingových oddělení musí nevyhnutelně vzniklé v každé jeden z těchto aspektů. V Výkonný Master v marketingu, prodeje a bude digitální strategie učit krok za krokem vytvořit integrovaný marketingový plán s přehledem obou konvenčních a digitálních médií, takže si výlet na strategický marketing a produktový marketing přímé, relační a zákazníci skončit s nejmodernějšími metodikami digitálního marketingu, SEO, SEM a sociální média. Co se budu učit? Na konci Výkonný Master v marketingu, prodeje a digitální strategie vám bude dokonale schopen: Analyzovat a interpretovat základní principy operačních prostředí a trhů. Zeptejte se a interpretovat výzkum trhu a informační zdroje potřebné pro správné rozhodování. Porozumět a řídit základní prvky marketingu a marketingu, procesů a organizační struktury. Rozvíjet schopnost studovat správu klientů procesy a vztahový marketing a vývoj specifických technik. Rozvíjet dovednosti nezbytné pro zvýšení a provádět vyjednávací procesy dovednosti. Strukturování, konfigurovat a spravovat obchodní organizaci společnosti. Vyvinout strategie a spravovat osobní i mediální komunikace. Použitím digitální techniky marketingového řízení. Získání co nejvíce z nástrojů sociální a nových médií. Vytvoření efektivní online kampaně, analyzovat své výsledky a učinit správná rozhodnutí založená na nich. Vylepšete svou kreativitu. Pro koho se to týká? Výkonný Master in marketing, prodej a digitální strategie poskytuje školení specificky zaměřené na následujících profilů: absolventi vysokých škol, kteří chtějí rozvíjet svou profesní kariéru v oblasti marketingu a řízení podniku za účelem převzetí pozice velkou zodpovědnost v této oblasti podnikání. Obchodní profesionály, kteří chtějí vyvíjet, budovat a posilovat jejich obchodní a marketingové znalosti podle aktuálních obchodní dynamiky a tržního prostředí. Podnikatelé, kteří chtějí znát nejvíce inovativní a stávající marketingové techniky, aby budoucí společnosti silný konkurenční nástroj a naučit se co nejvíce řízení podniku. Firemní manažeři, podnikatelé a mladí absolventi, kteří se chtějí naučit, jak získat maximální výkonnosti podniku s prostředky, které každá ze společností, které pracují k dispozici, analyzování, výzkum, které používají techniky řízení nejmodernější a budou moci činit správná rozhodnutí pokaždé. Profesionální Marketing, manažeři produktů a prodejních inženýrů. manažeři malých a středních podniků a manažeři, kteří potřebují naučit strategické dovednosti potřebné k doplnění své tradiční obchodní strategie s inovativní digitální marketingové strategie. Profesionálové a absolventi, kteří se chtějí specializovat na nový způsob marketingu. osnovy Struktura a materiály Výkonný Master v marketingu, prodeje a digitální strategie je členěna následujícím způsobem: Modul 1. Vedení zákazníka a CRM Zákazník a strategický význam pro společnost Pojem CRM Analýza a situace společnosti na trhu Produktový marketing zákazník marketing CRM a zákaznický servis kvalita Analýza a diagnostika portfolia znalost zákazníka a získávání informací Databází a operačních systémů informační vnitřní segmentace Hodnota pro zákazníka a strategie vnitřní růstu Vedení a personální správu kontaktů zařízení Ocenění, integrace a motivace prodejních týmů Pojem loajality zákazníků Programy, systémů a technik věrnost Modul 2. Manažeři produktu Pojetí marketingu a obchodní činnosti v organizacích Organizace a obchodní struktura ekonomické, finanční a marketing management Informace a rozhodování průzkum trhu Kvalitativní a kvantitativní studie Experimentální a pozorovací techniky Interní řízení informací a balanced scorecard Vnitřní podmínky uvádění na trh hospodaření a marketingová orientace k ziskovosti faktory a podmínky prostředí Tržní a konkurenční struktura Spotřebitelské chování Strategické diagnóza SWOT Modul 3. Vztah Marketing Aktuální kontext vztahů mezi výrobci a distributory Polohy a výzvy výrobců a distributorů Vyjednávací techniky Kontext obchodních jednání. Plánování přístup a jednání Nové modely v obchodních organizacích Key account management a řízení trade marketing Z tradičního prodeje nutí týmy obchodní činnosti vedení nároky Globální komunikace ve vztazích se zákazníky direct marketing a marketingový systém vztah strategické úrovně v oboru direct marketing Využívání informací Design akcií. Proměnné přímého marketingu Plánování akcí a kampaní Modul 4. Strategický marketing Pojem plánování. strategické plány a marketingové plány. Strategie výrobek / trh. plánování rozsah Prognózy prodeje. Koncepce a technika stanovování cílů Strategie tržní segmentace strategie polohovací Koncept marketingového mixu. Politiky, strategie a taktiky Strategie a sortiment Strategií rozvoje a inovace výrobků Strategie a oceňování Distribuční strategie, rozšíření a zprostředkování Marketingové a prodejní strategie komunikační strategie Strategie řídit. Propagace a merchandising internacionalizace strategie Modul 5. Marketing Online Strategické základy digitálního marketingu Zobrazení. formáty Zobrazení. Plánování Media Úvod do webové analytiky search engine marketing SEO na straně SEO off stránky Google AdWords a Google Display Modul 6. Sociální Media Plán sociální média RRPP. Nový přístup odesílá obsah Použitelnost a persuadability Monitorovací nástroje a sociální sítě profesionální využití Facebooku Profesionální využití Twitteru Příchozí marketing + sociální reklamy Analytics na sociální média. Scorecard Mistr Závěrečný projekt [-]

Magisterský Titul V Oboru Násilí Na Základě Pohlaví A Rovných Příležitostí

VIU Valencian International University
Online forma Kombinované 1 rok April 2017 Španělsko Valencia

Hlavním cílem Master in Násilí proti ženám a rovné příležitosti je poskytnout vědecký základ, aktuální a profesionální, zaměřené na odbornou specializaci, zlepšit školení odborníků k provádění účinné intervence rovnost a komplexní péče oběťmi násilí, násilí na základě pohlaví. [+]

Master in Násilí proti ženám a rovné příležitosti Hlavním cílem Master in Násilí proti ženám a rovné příležitosti je poskytnout vědecký základ, aktuální a profesionální, zaměřené na odbornou specializaci, zlepšit školení odborníků k provádění účinné intervence rovnost a komplexní péče oběťmi násilí, násilí na základě pohlaví. Specifické cíle velitele jsou: Podporovat šíření a aktualizaci znalostí a zkušeností na základě vědeckých důkazů a kvalitativních kritérií pro intervenci s oběťmi domácího násilí, jakož i vytváření strategií, aby přijaly účinná rovnost mezi muži a ženami. Zvýšit zájem / profesionály, aby zahrnuly do svých vyjádřeních znalostí, technik a metodik s cílem zlepšit účinnost a efektivitu intervencí realizovaných as. Design, řídit a zasáhnout na základě rovnosti mezi muži a ženami a preventivních programů a komplexní opatření proti násilí programů pohlaví. Kariérní vyhlídky Po dokončení pána, bude profesionální moci pracovat v různých jednotkách, které veřejné instituce určené pozornost žen, delegací a subdelegací, subjekty zabývajícími se rovností, obcí, krajských rad, kraje, atd Podobně, četné nevládní organizace pro péči o ženské oběti násilí na základě pohlaví a boje za rovnost žen. Vládní organizace známé prestiž jako Červeného kříže, Caritas Lékaři du Monde, Lékaři bez hranic, atd Tento mistr nabízí mnoho hodin rovnosti (přes 150) potřebné pro nárok na postavení subjektů pro rovné zacházení, které vyžadují alespoň takové množství hodin školení v této oblasti, aby nárok na těchto pracovních míst. Na druhou stranu, bude to mistr trénovat osobu, aby pokračovala ve výzkumu a výuky jak na primární, sekundární a vysokoškolské úrovni v oblasti odborného vzdělávání nebo výuky. Ideální studentů profil Profil příjem doporučená pro tento předmět by měl absolventi stupně (nebo ekvivalent) v jakékoliv oblasti znalostí, nejlépe v sociálních a právních věd, humanitních a lékařských věd zájem dozvědět se o uplatnění otázky týkající se rovnosti pohlaví ve svém oboru a mají zájem na ukončení diskriminace na základě pohlaví. kritéria pro přijetí V případě, že poptávka převyšuje nabídku míst, akademický výbor stupně přezkoumat životopisy kandidátů, aby mohl rozhodnout, zda je relevantní či nikoli přiznat právo na registraci, podle profilů příjmů a předchozí požadavky na vzdělávání stanovena. Pro takový případ, vypracuje Komise seřazených seznam zásluh kandidátů podle následujících kritérií: Akademický záznam (50%) Odborná praxe (10%) dodatečné školení (30%) Znalost jiných jazycích než v mateřském jazyce (10%) bude mít přednost při kvalifikaci angličtinu před ostatními jazyky [-]

Magistr V Politickém Marketingu

Rome Business School
Campus nebo Online Kombinované 9 měsíců March 2017 Itálie Řím

POSLEDNÍ STIPENDIA dispozici, se teď! Magisterský titul v politickém marketingu je zaměřen na poskytování znalosti a dovednosti potřebné pro efektivní a profesionálně řídit komunikaci a marketingové procesy, které podporují politické kampaně a aktivity. [+]

POSLEDNÍ STIPENDIA dispozici, se teď! Práce v politice nikdy zapotřebí tolik odborné kompetence, jako v tomto historickém období. Hrají aktivní roli ve volební kampani na v životě strany, ale také psát o politice na denní bázi, jsou činnosti, které, bez specifického vzdělávání a bez zvládnutí nejvíce up-to-date technik, riskují, že neproduktivní ,

Magisterský titul v politickém marketingu je zaměřen na poskytování znalosti a dovednosti potřebné pro efektivní a profesionálně řídit komunikaci a marketingové procesy, které podporují politické kampaně a aktivity. Politicko-volební marketing - Strategie - průzkum trhu pro politiku - segmentace, zacílení a umístění pro politiku - politicko-volební marketingového mixu - Marketing 2.0 a 3.0 pro politiku Web a sociální média pro politiky - Webové a plánování kampaně sociální média, provádění a kontrola pro politiku - přes Facebook, Twitter, LinkedIn a Google+ pro politické komunikace - Politické blogování - zasílání emailů techniky Řečnictví - Verbální a neverbální komunikace - Zpětná vazba efektivita - aktivní naslouchání - Kroky pro efektivní veřejnou prezentaci Politická Tisková kancelář - Politická žurnalistika - tisková kancelář - plánování činností - provádění akcí a výsledků monitorování. Pořádání akce - Volba a myšlenky nejvhodnější akci za účelem dosažení cílů - definice projektu - definice rozpočtu prostřednictvím hodnocení ekonomických aspektů - podpora: on-line prostřednictvím sociálních médií a online prostřednictvím tradičních médií - praktické organizaci akce. Volební systém a jeho specifika - Pluralita systémy - Většinové systémy - systémy poměrného - Smíšené systémy Vedení pro politiku - Mezilidské vliv - styly vedení - Techniky Spin doctoring - Role a činnost evoluce - Strategie a techniky - Excelence případy Fundraising pro politiku - Fundraising techniky a taktiky - Fundraising vzory - Vedení vztahů s dárci - Rozpočtování a personální modely - efektivní a etické profily - Phone banking, průzkumu a speciální akce Volební řízení kampaní - Tradiční vs digitálních kampaní - Řízení lidských zdrojů a organizace pro volební kampaň - tematická kampaň - Územní kampaň - případové studie Inovativní komunikační techniky pro politiky - Grafické, video a digitální design - Modelování a 3D animace - Augmented reality - Mobilní aplikace - Video mapování Mezinárodní případy Excelence Edsegovi model HOLOS (Mexiko) možnosti učení Tento kurz se mohou účastnit v těchto vzorců: - na akademické půdě, v Rome Business School Řím ústředí. - Distanční vzdělávání, a to prostřednictvím břitu e-learningové platformy s živými přednášek a velký učitel-student interakce. Účastnické poplatky V zájmu zajištění kvalitní školení, účast je omezena na maximálně 20 účastníků. Výběr je založen na vyhodnocení CV a na základě výsledků technicko-motivačních rozhovorů. Účastnický poplatek pro magisterský titul v oboru politického marketingu je € 3.500,00 (včetně DPH). ... [-]

Magistr V Primárním Vzdělávání

Hibernia College
Online & Campus forma Kombinované 18 - 24  April 2017 Irsko Dublin

Master in primární pedagogiky - profesionální mistr školství Post základním vzdělávání byla založena s cílem podpořit širší spektrum lidí, aby zvážila učitele na základní škole jako profese tím, že poskytuje pružnější cestu, aby se stal plně kvalifikovaný učitel a není požadavek na mít předchozí zkušenost s pedagogickou, aby byly způsobilé požádat o tento kurz. [+]

The mistr v základním vzdělávání - Professional Master of vzdělávání v Post základní vzdělávání byla založena s cílem podpořit širší spektrum lidí, aby zvážila základní školní výuku jako profese tím, že poskytuje flexibilnější cestu, aby se stal plně kvalifikovaný učitel, a to není požadavek mít předchozí zkušenosti s výukou, aby byly způsobilé žádat o tomto kurzu. Vzhledem ke struktuře programu a kritéria financování způsobilosti můžeme přijímat pouze žádosti od Irska. Blended Online Mistr v základním vzdělávání Konstrukce mistra v primárním vzdělávání, míchání on-line a face-to-face výuka, je ideální pro každého, kdo nemá snadný přístup k jedné z tradičních poskytovatelů vzdělávání nebo kdo nemá čas trávit dojíždění do a z přednášek denně. Online studie s Hibernia Hibernia College má prokazatelné zkušenosti v oblasti poskytování dynamické on-line studijní zkušenosti, které nabízejí studující maximální podporu. Naše on-line model je úspěšný, protože se zaměřuje na pomoc odborníky plnit své současné pracovní problémy a neustále staví na interakci studentů a fakulty. My vám s osobním studijním poradcem, který vás prostřednictvím programu s cílem zajistit svůj úspěch. Od svého prvního příjmu studentů v roce 2003, Hibernia College primární vzdělávání učitelů se rozrostla do té míry, že nyní poskytuje více učitelů základních škol každý rok, než jakýkoli jiný kurz v zemi. Jeho absolventi nyní pracují jako učitelé a ředitelů ve školách celostátní a jsou velmi pokládaný výuky komunity. Akreditované Master of primárního vzdělávání Tyto výsledky programu v HETAC Level 9 ocenění. Magisterské programy v základním vzdělávání - Předměty Cílem stupně primárního vzdělávání je poskytnout držitelům stupně s učebními pomůckami a aplikované znalosti, aby se informoval, reflexní a pedagogicky zdatní učitelé základních škol. Osnova je rozdělen do osmi modulů takto: - Modul 1 Základy výchovy 1 - Modul 2 Základní Výuka Metodiky - Modul 3 Výuka Předmět Mastery - Modul 4 Výuka Metodiky - Modul 5 Škola Zkušenosti a odborná praxe 1, Školní Zkušenosti a odborná praxe 2, behaviorální problémy a speciální vzdělávací potřeby - Modul 6 Základy výchovy 2 - Modul 7 Rozšířené škola Zkušenosti a Odborná praxe - Modul 8 Výzkumné metody a výzkumný projekt [-]

Magistr V Mezinárodních Vztahů A Diplomacie (mir)

The International University in Geneva
Campus forma Denní studium Kombinované 1 rok Švýcarsko

Master mezinárodních vztahů a diplomacie (MIR) reaguje na rostoucí poptávku trénovat mladé profesionály v Ženevě rozhodovacích kariéry v mezinárodních organizacích, diplomatických služeb a soukromým sektorem. Nachází se ve stejném městě jako sídla Organizace spojených národů v Evropě, program plně využívá ženevského jedinečné situaci jako svět kapitálu multilaterální diplomacie. MIR poskytuje značné zdroje pro jeho mezinárodní fakulty a studentů k síti s mezinárodními institucemi (UNHCR, EHK OSN, UNCTAD, WTO, WHO, MOP, ITU, WIPO, WEF, ICRC) a diplomatických misí. [+]

Magisterske studium Humanitní a společenské vědy v Evropa. HLAVNÍ VÝHODY velitele mezinárodních vztahů a diplomacie Učení v dynamickém prostředí ve Švýcarsku s multikulturním studentský sbor a fakulty pracovat v akademické obce a mezinárodních institucí; Poskytnutí znalosti a dovednosti k analýze mezinárodních otázek, připravovat zprávy politiky a podílet se na mezinárodním rozhodování prostřednictvím mezinárodních konferencí a setkání; Za poznáním systém OSN, mezinárodní režimy, regionální dohody a technickou spolupráci mezi státy; Získání vhled do multilaterální diplomacii bytí v samém srdci "Mezinárodní Ženevy". PROFIL Master mezinárodních vztahů a diplomacie (MIR) reaguje na rostoucí poptávku trénovat mladé profesionály v Ženevě rozhodovacích kariéry v mezinárodních organizacích, diplomatických služeb a soukromým sektorem. Nachází se ve stejném městě jako sídla Organizace spojených národů v Evropě, program plně využívá ženevského jedinečné situaci jako svět kapitálu multilaterální diplomacie. MIR poskytuje značné zdroje pro jeho mezinárodní fakulty a studentů k síti s mezinárodními institucemi (UNHCR, EHK OSN, UNCTAD, WTO, WHO, MOP, ITU, WIPO, WEF, ICRC) a diplomatických misí. MIR PROGRAM PODROBNOSTI Kalendář: Mistr mezinárodních vztahů a diplomacie programu má čtyři Nástupní termíny: září, listopad, březen až květen. Obsah: Vedle základních kurzů mezinárodních vztahů, se zaměřením na systému OSN a Evropské unie, zahraniční politiku a geoeconomics, světové ekonomiky a ekonomické diplomacie, Master mezinárodních vztahů a diplomacie osnov trénuje mladé odborníky pro rozhodování poloh s kurzy mezinárodních obchodních organizací a statistiky, výkonná komunikace a vyjednávání, multimédia a internet. Mistr mezinárodních vztahů a diplomacie se skládá z 14 kurzů přijatých v průběhu jednoho roku. Fakulta: Fakulty v Iug ve Švýcarsku, je mezinárodní zkušenosti v, praktické orientaci a zaměřila se na jejich výuku. Členové fakulty jsou studenta-střed a zavázala podporovat stimulující prostředí pro učení. Studium ve Švýcarsku: Ženeva je hostitel pro Organizaci spojených národů a odbornými organizacemi, jako je Světová obchodní organizace, a je oftern označován jako hlavní město míru a diplomacie, takže je ideální místo pro studium mezinárodních vztahů. Další informace o studiu v Ženevě. Mezinárodní síť International University v Ženevě vybudovala silnou síť, rozvoj výměnných programů s 17 univerzitami po celém světě. Přečtěte si více o naší mezinárodní síti. Svou kariéru s VAŠÍ MIR Absolventi MIR zapojit se do rozhodovacích kariéru v: mezinárodních organizací a diplomatických služeb; firemní obchodní a finanční sektor; médií, nevládních organizací a občanské společnosti. Kariérní servis: Mezinárodní univerzita v Ženevě zajišťuje poradenství na pomoc studentům v jejich kariéře rozhodnutí. Mezinárodní univerzita v Ženevě poskytuje kariérového poradenství na pomoc studentům. MIR VSTUPNÉ Použít on-line na programu MIR: Vyplňte ve formuláři žádosti. Požadavky na vstupní MIR: Studenti, kteří žádají o programu MIR musí poskytnout několik dokumentů. Viz požadavky na přijetí. MIR Školné Výuka Mezinárodní univerzity v Ženevě ve Švýcarsku, je CHF 36.400 pro Master of International Relations programu absolventa. Přečtěte si více o školné. Poplatky zahrnují výukové materiály, pouzdra a učebnice. [-]

Oficiální Magistr V Tvorbě A Rozvoji Digitálních Projektů

FDModa - LCI Barcelona
Campus forma Denní studium 1 rok September 2017 Španělsko Barcelona

Hlavním cílem Master při tvorbě a rozvoji digitálních projektů je nabídnout pokročilé školení a zvláštní povahy, že bude připravovat studenty konkurenčně poskytovat inovativní řešení a nové hodnotové propozice na trhu, který, z technologického hlediska Je to exponenciálně aktivní a je na vzestupu. [+]

Mistr v digitální tvorba a rozvojových projektů Hlavním cílem Master při tvorbě a rozvoji digitálních projektů je nabídnout pokročilé školení a zvláštní povahy, že bude připravovat studenty konkurenčně poskytovat inovativní řešení a nové hodnotové propozice na trhu, který, z technologického hlediska Je to exponenciálně aktivní a je na vzestupu. Digitální návrhář je nyní v centru různých rodin a profesních odvětví, jako jsou audiovizuální komunikaci, grafické tvorby Graphic Arts Reklama Public relations a interakce designu sektorů, a ukazuje rostoucí synergie často spadají průmysl volá zkušenosti a stále více orientuje na digitální média a také poukazují různých odvětvových studií a místní a státní zprávy. Na rozdíl od většiny školení nabízí v oblasti digitálního designu, odlišuje faktor této Masters v digitální tvorba a vývoj projektu je vytvořit to, co je známé jako Front End Designer (Front End nebo frontend Designer) v profesionálním světě , Front End se skládá ze všeho, co má co do činění s tím, co vidíte a komunikovat v digitálním projektu, je to profesionál, který je schopen vymyslet, plán, a také provádět všechny rozvoj nezbytný před finální výrobu takže zajišťuje proveditelnosti, účinnosti a optimalizace navržené projekty. Také studenti si mohou vybrat specializovat se ve dvou oblastech, více experimentální a více orientovaná do světa tvorby, zábavy a kultury, zažít inteligentní občana a inteligentní města, a druhý více zaměřena na strategii přesvědčování, značkové obsahu, více vyvinuté a orientovaná odvětví produktů a spotřebitelské služby. Cíle: Vyškolit odborníky specializující se na tvorbě a vývoji pokročilých digitálních projektů s výběrem specializací: Projekty pro reklamu a strategické komunikace: Studenti budou tvořit na myšlenek a prototypování digitálních komunikačních strategií pro značky a organizací. Pokud jde o praktickou výuku, studenti mohou rozhodnout pro web design a mobilní design projektů designu interakce aplikace do vesmíru: Student bude vytvořen v koncepci a vývoj designu interakce aplikovaného do vesmíru obecně že je, maloobchod, zábava, památky, muzea, infrastrukturu a veřejný prostor ... Pokud jde o praktickou výuku, studenti se mohou rozhodnout pro interaktivní design pro inteligentní města nebo provést pilotní projekt interakce. Studium Program: Data Sheet Kredity: 66 ECTS Doba trvání: 1 rok Kvalifikace: Masters v designu a rozvoje digitálního Projekty jazyk: španělština a angličtina nabídka speciálních itineráře čelit: Digitální Projekty Reklama a strategické komunikace Projekty designu interakce interaktivní prostor První semestr Modul I - Teoretický rámec a kontext (8 ECTS) Modul II - Metodika a pokročilé návrhové procesy pro interaktivní internetové stránky a aplikace (12 ECTS) Modul III - Programování, vývoj a prototypování digitálních rozhraní (12 ECTS) Druhý semestr Modul IV - Správa digitálního designu (6 ECTS) Specialita 1: strategické komunikační projekty a reklamy (10 ECTS) Speciální 2: design projektů interakcí pro prostor (10 ECTS) Mistr závěrečné práce (12 ECTS) Externí Practices (6 ECTS) [-]

Master Ve Středoevropském Srovnávacích Studií (CECs)

Faculty of Social Sciences, Charles University (FSV UK)
Campus forma Denní studium 2 let October 2017 Česká republika Praha

Středoevropské Srovnávací studie (CECs) je dvouletém anglicky psaných magisterský studijní program, který se zaměřuje na oblasti Německa, Rakouska a zemí Visegrádské skupiny (Česká republika, Slovensko, Polsko a Maďarsko) s přesahem do sousedních regionů. Nabízí důkladné srovnávací a multidisciplinární pochopení historických, politických, hospodářských a kulturních vývoje v těchto zemích. [+]

Magisterske studium Humanitní a společenské vědy v Evropa. Středoevropské Srovnávací studie (CECs) je dvouletém anglicky psaných magisterský studijní program, který se zaměřuje na oblasti Německa, Rakouska a zemí Visegrádské skupiny (Česká republika, Slovensko, Polsko a Maďarsko) s přesahem do sousedních regionů. Nabízí důkladné srovnávací a multidisciplinární pochopení historických, politických, hospodářských a kulturních vývoje v těchto zemích. Zaměřuje se na srovnávací analýzy v těchto oblastech: politické systémy ve 20. století, politický vývoj od roku 1990, ekonomika, evropská integrace, kultury a historie společnosti v 19. a 20. století. To také nabízí studentům možnost učit se nebo zlepšit své znalosti v některých slovanských jazyků oblasti. Popis přijímací zkoušky a kritéria hodnocení Kromě žádosti musí být k dispozici následující dokumenty: 1. Kopie diplomu ukazují dokončení bakalářského nebo magisterského studia, nebo potvrzení o probíhajících studií v akademickém roce, že tyto studie budou dokončeny; 2. Přepis značek a akademické výsledky z předchozích studií vysokých škol; 3. CV 4. Motivační dopis potvrzení o studiu může být substituovaná přepis známek, za předpokladu, že jsou ze stejného akademického roku jako aplikace. Všechny dokumenty, které nejsou původně v českém, slovenském nebo anglickém jazyce, musí být přesně přeloženy do angličtiny. Podmínky pro přijetí Přijímací komise se bude posuzovat uchazeče o studium na základě předložených dokladů a dát jim pořadí od 1 -10 bodů. Limit bodem pro přijímání žadatelů se stanoví děkan. Předpokladem pro přijetí je ukončené vysokoškolské studium. Informace o výkonu absolventů Absolventi získají hluboké znalosti o regionu střední Evropy, se zvláštním důrazem na historický, politický a hospodářský rozvoj v 20. století a počátku 21. století. Absolventi budou také moci používat základní analytické politologii teorie a porovnat široké trendy a vývoj ve středoevropském regionu. Jako součást programu Mezinárodní teritoriální studia absolventům v tomto oboru jsou připraveni aplikovat získané znalosti a dovednosti ve vysoce specializovaných odvětvích různých částí veřejné správy, nevládních a vládních organizací, stejně jako pokračovat ve akademickou kariéru v České republice nebo v zahraničí. [-]

MDE Sociální Inovace

Ravensbourne
Campus forma Denní studium Kombinované 1 - 2 let September 2017 Spojené království Londýn + 1 více

Master of Design v sociální inovaci aplikuje čočky designu myšlení k řešení některých z nejkomplikovanějších sociálních, ekologických a ekonomických problémů společnosti. [+]

Mistr designu v sociální inovace aplikuje čočky designu myšlení k řešení některých z nejkomplikovanějších sociálních, ekologických a ekonomických problémů společnosti. Zaměřuje se na organizačních modelů, metod a přístupů potřeba utvářet pozitivní společenské změny, udržitelného růstu a nových obchodních modelů. Tváří v tvář příslibem nevýslovnou růstu se nyní konfrontováni s krutou realitou: že v druhém desetiletí 21. století, tradiční model "business as usual" už není životaschopný. Při uplatňování řadu přístupů k navrhování a vytváření prototypů sociální podniky a modely organizace, budou MDE v sociální inovace vybavit si přístupu založeném na praxi na vkládání inovace v oblasti trvale udržitelného rozvoje, komunitní odolnost, sociální odpovědnosti podniků, rizikového filantropie a organizační agility. Práce s křížovým disciplinární tým odborníků, bude kurz umožní dozvědět se o radikálním myšlenkám, rozvíjet tyto myšlenky a testovat je v "žil" organizační prostředí. MDE Social Innovation prokáže, že mnoho z nejúspěšnějších návrhů, inovací a inovátoři se naučili pracovat přes hranice mezi obory, odvětvími, organizacemi a tradičních služeb. V jeho srdci leží tři principy navrhování: holistický přístup - je třeba přistupovat k inovacím z "celostní" pohledu, opírající se o potenciální dopad, pokud jde o lidi, technologie, životní prostředí, psychické a emocionální smysl a dlouhodobé udržitelnosti jádro záměr - potenciál vyvinout "hlavní záměr" a hodnotové nabídky organizačních modelů na podporu obchodní a hodnoty značky prostřednictvím interakce, sociální hodnoty, spolupráce a nápady generace participativní a inclusive - význam rozvoje sociálních a ekologických řešení, "s" a "o" klíčových zainteresovaných subjektů, zákazníků / trhy atd a ne pouze "k" a "pro" lidi. Kurz se bude rozvíjet své nápady a dovednosti v zaměřené na lidi a organizační vedení jako způsob, jak mění způsob, že veřejné, soukromé a ne-pro-zisk služby jsou tvarovány pomocí designu myšlení metodik. [-]

Magistr V Prognostické, životní Prostředí A Rozvoj

Palacky University
Campus forma Denní studium 2 let September 2017 Česká republika Olomouc

Cílem Foresight, životní prostředí a rozvoj programu je připravit v prognózách zaměřené na odborníky pro kariéru v oblasti životního prostředí a rozvojové politiky a praxe. Doba trvání programu je 2 roky. Student bude udělen titul "Magister", ve zkratce "Mgr.", Který je ekvivalentní k Master of Science (M.Sc.). [+]

Magisterske studium Humanitní a společenské vědy v Evropa. Univerzita Palackého v Olomouci Univerzita Palackého, založená v roce 1573, je jedním z předních center výuky a výzkumu v České republice. To se skládá z osmi fakult v současné době nabízí tituly v celé řadě oborů, včetně medicíny a dalších přírodních věd, humanitních, společenských věd, stejně jako právní vzdělání. V posledních letech, jednou z nejvyšších priorit univerzity je posílit mezinárodní spolupráci s ostatními institucemi vyššího vzdělávání. Až do dnešního dne více než 1 700 zahraničních studentů studovat na Univerzitě Palackého. Univerzita Palackého se nachází v historickém, ale dynamické město Olomouc. Město samo o sobě je velmi starý a malebné a je obklopen sportovních zařízení a přírodou. Město Olomouc je dobře známý pro svou vysokou hustotou studentů vysokých škol: více než 24 000 studentů ve městě 100 000 obyvatel, aby Olomouc město s nejvyšší hustotou studentů vysokých škol ve střední Evropě. Předvídavost, životní prostředí a rozvoj (FED) je absolventem dvouletého plný úvazek program. Cílem tohoto programu je připravit v prognózách zaměřené na odborníky pro kariéru v oblasti životního prostředí a rozvojové politiky a praxe. Foresight je schopnost předvídat, co se může stát, nebo může být zapotřebí v budoucnosti, a zároveň s ohledem na budoucnost, jako něco, co můžeme vytvořit nebo tvar. Prognostické předpokládá, že budoucnost není předem stanovena, ale může vyvíjet v různých směrech. Foresight zahrnuje přemýšlet o budoucnosti, debatovat o budoucnosti a utvářet budoucnost, pomocí participační a víceoborových přístupů. Vývoj ve jménu program představuje pro pobočku společenských věd, které řeší otázky vyvolávající obavy rozvojové politiky a osvědčených postupů. Prostředí je zkratka pro akademické oblasti, která systematicky studuje lidskou interakci s prostředím a zahrnuje zejména faktory, které mají vliv na lidský blahobyt a udržitelného rozvoje. Po úspěšném absolvování programu budou studenti být vybaveno pro práci ve veřejném sektoru, tak i v soukromém sektoru a to jak na národní i mezinárodní úrovni. Tyto postgraduální studenti mohou být použity ve vládních či nevládních institucí, které spolupracují na vývoji nebo projektů souvisejících s životním prostředím, zejména na místech, kde plánování a budoucí trendy analýzy je to naprostá nezbytnost. Kromě toho mohou najít kariéru v soukromém sektoru, a to zejména v high-tech společností, které jsou závislé na schopnosti sledovat a formulovat budoucí trendy v daném odvětví. Spousta stipendií a mezinárodních příležitostí jsou k dispozici studentům FED. Prospěchového stipendia a stipendia Mistr kurz pro cizince přiznává studentům s velmi dobrými studijními výsledky, zatímco Vavroušek a Stipendia pro mobilitu, jsou navrženy tak, aby podporovaly stáže a studentské výzkumné projekty realizované v takzvaných rozvojových zemích. Katedra rozvojových studií je v současné době spolupracuje s více než dvaceti univerzitách v rámci programů Erasmus + a Erasmus Mundus. Program ERASMUS finančně podporuje a umožňuje provádět část studijního programu studentů na univerzitě v jiné evropské zemi. Oddělení rovněž nabízí exkurze do mezinárodních institucí a organizací pro rozvoj. [-]

Ma V Transkulturního Poradenství

University of Malta
Campus forma Denní studium 18 - 18 měsíců October 2017 Malta Rokle

MA v transkulturního poradenství nabízí University of Malta a University of New Orleans spolupracovní studijní program. Program sdružuje kohorty mezinárodních studentů a vynikající pedagogické fakulty, která zahrnuje akademiky z Evropy a USA. [+]

MA v transkulturního poradenství nabízí University of Malta a University of New Orleans spolupracovní studijní program. Program sdružuje kohorty mezinárodních studentů a vynikající pedagogické fakulty, která zahrnuje akademiky z Evropy a USA. Posláním MA v transkulturní poradenství je vyškolit světové poradce, kteří jsou schopni sloužit rozmanité skupiny obyvatel na celém světě. Absolventi tohoto programu jsou globální občané, kteří jako poradci disponují smysl pro sociální odpovědnost a globální občanské angažovanosti, stejně jako globální kompetence. Za tímto účelem, základem programu je rozvoj transkulturní poradenství působnosti. Program podporuje pochopení a citlivost na kulturní rozmanitost, protože se odráží na celém světě a širší pohled na sociokulturním kontextu, poradenství. Program poskytne studentům s pevnou vědomostní základny a široké spektrum poradenských dovedností a schopností potřebných pro práci v různých prostředích poradenství. Program je určen vybavit studenty znalostmi poradenských teorií a dovedností, stejně jako poskytnout jim možnost procvičit tyto dovednosti pod dohledem a provádět své vlastní úsilí v oblasti výzkumu. Proč studovat na titul v "transkulturní poradenství"? Pokud je poradenství profese je mít celkově vliv, bude to vyžadovat jednotlivce s vědomím, znalosti a dovednosti pro řešení celosvětové výzvy pro duševní zdraví a pohodu. Jako globální propojenost zužuje fyzické a sociální vzdálenost mezi lidmi, budoucnost poradce tréninku spočívá v přípravě odborníků s globálního hlediska. Transkulturní aspekt kurikula se odráží mezinárodní makeup jak pedagogické fakultě a očekávané studentské populace. Zatímco osnovy nadále poskytuje studentům s tradičním poradce tréninku, bude mezinárodní složení programu také poskytnout jim širší výměny kulturních názorů a zkušeností okolních současné teorie poradenství a praxe. Program je nabízen odbor poradenství na University of Malta a odboru vzdělávací vedení, poradenství a nadací (ELCF) na univerzitě v New Orleans. Obě instituce přispívat ke zkušenému pedagogické fakultě programu, a tím vystavuje studenty, aby jak evropské a americké perspektivy transkulturní poradenství. Dodávka Program začíná každý akademický rok v září. Délka kurzu je rozložena na osmnáct měsíců (dvanáct měsíců na plný úvazek a šest měsíců cvičení). Program je rozdělen do tří semestrů, z nichž první dva semestry věnovaných učil složky programu a třetím semestru věnovaného nezávislý studentský výzkum. Posledních šest měsíců budou přiděleny pro cvičení. Žádosti o přijetí budou přijímány průběžně se pravidelně reviduje. Požadavky na přijetí na kurzu je (i) bakalářský Honours degree (druhá třída nebo vyšší) z uznávané instituce; (ii) tři doporučující dopisy; a (iii) certifikované Anglické jazykové znalosti. Všichni kandidáti budou požádáni, aby sedět na pohovor. Pro zájemce o studium se doporučuje konzultovat stránky Požadavky na přijetí na těchto stránkách http://www.um.edu.mt/icp/ma-counseling-counselling~~HEAD=dobj [-]

Teorie A Praxe Překladu

Universitatea De Vest Din Timisoara
Campus forma Denní studium 2 let September 2017 Rumunsko Timisoara

Teorie a praxe překladu program je na plný úvazek učil magisterský titul, který navazuje na bakalářský studijní program v aplikovaných moderních jazyků. [+]

Magisterske studium Humanitní a společenské vědy v Evropa. Oddělení moderních jazyků přidružených k fakultě dopisů, historie a teologie má za úkol nabídnout studentům vysoký standard vzdělávání v oblasti cizích jazyků a literatur. Nové mezinárodní kritéria hodnocení studijních programů, stejně jako nové požadavky trhu práce určuje zavádění inovativních více dynamických a pragmatické, vzdělávací strategie. Ústav moderních jazyků rovněž usiluje o dosažení vynikající akademické kvality a posílenou mezinárodní viditelnost. Všichni členové katedry se aktivně podílejí na výuce vysokoškolských studentů a absolventů na základové porozumění širokého spektra oborů s následnou příležitost pro hloubkové studie ve zvolené oblasti. Teorie a praxe překladu program je na plný úvazek učil magisterský titul, který navazuje na bakalářský studijní program v aplikovaných moderních jazyků. Tento program je určen především, ale nejen, pro absolventy moderních jazyků se specializací v angličtině nebo ve francouzštině, nebo jakýkoli jiný absolvent, který ovládá jeden z těchto jazyků na úrovni B2-C1 Společného evropského referenčního rámce. Studie kryt 2 akademické roky (4 semestry). Studium je přiděleno 120 přenosných kreditů, 30 / semestr. Korelující svůj cíl s požadavky trhu práce, překladatelské teorie a praxe Program vychovává specialisty s komplexními a doplňujícími dovednostmi, druh vzdělání potřebné pro vedení v rychle se měnícím světě. Hlavními tituly kurzu jsou: překlad Metodika Terminologie Překlad ekvivalence, evropské instituce Pokročilá analýza textu Analýza diskurzu literární překlady ekonomické Překlady právní překlady Audio-vizuální Překlady Intersemiotic Překlady Specializované překlady tlumočnické techniky Potenciální pozice na trhu práce po promoci Naši absolventi mohou pracovat jako překladatelé, tlumočníci, učitelé, specialista Public Relations, úředník lidských zdrojů, antropologů, atd [-]

Magisterský Titul V Oboru Pedagogiky

Bath Spa University
Campus forma Denní studium 1 rok September 2017 Spojené království Bath

Oba vzdělávací studie a Mezinárodní vzdělávací a globální občanství ocenění součástí profesionálního mistra 's programem v rámci pedagogickou školu a nabízí směs [+]

Magisterský titul v oblasti pedagogiky

Oba vzdělávací studie a Mezinárodní vzdělávací a globální občanství ocenění součástí profesionálního mistra 's programem v rámci pedagogickou školu a nabízí směs teorie a praxe se odborného rozvoje v rámci globální a mezinárodním kontextu.

Studenti pocházejí z celé řady zemí - z Kypru, Gambie, Spojené státy, Německo, Indonésie, Čína, Japonsko, a tak dále, stejně jako Spojené království. Oni také přijít z mnoha prostředí. Některé mají vzdělávací studie jako první titul, zatímco jiní byli mořští biologové, hudebníci nebo odborníci na vláknové optiky. Vítáme tuto rozmanitost. Všichni přicházejí, ale s dobrou prvního stupně a žízní vědět více o vzdělávání: ... [-]


Magistr V Udržitelný Mír Prostřednictvím Sportu

International University of Monaco
Campus forma Denní studium 16 měsíců September 2017 Monako Monte-Carlo

Master v udržitelném míru prostřednictvím sportu (MSPS) byl navržen s přispěním jednotlivců a odborníků ze světa míru, sportu a akademické obce. [+]

Mistr v udržitelný mír prostřednictvím sportu

 

Budování míru, prosazování míru a mírové vzdělávání jsou dlouhodobé a mnohostranné úsilí.

 

Budování udržitelného míru vyžaduje specifické dovednosti v oblasti diplomacie a řešení konfliktů, ale to také znamená realizaci ambiciózních vzdělávacích procesů pro budoucí generace.

 

Podpora udržitelné míru zahrnuje výuku, učení a odesláním soubor hodnot, které pomáhají překonat politické, sociální, rasové a náboženské rozdíly, že dnes jsou často na počátku konfliktů.

 

Je velmi důležité, v komplexním prostředí držet pragmatický přístup a jednat v srdci ohrožených komunitách, kde napětí jsou latentní, mír je křehký a sociální soudržnost je slabá.... [-]