Magisterské studium Humanitní a společenské vědy - Magisterské studium Humanitní a společenské vědy hledejte zde!

Magisterské studium Humanitní a společenské vědy - Zde naleznete magisterské studium Humanitní a společenské vědy

Humanitní a společenské vědy

Magisterské studium humanitních a sociálních věd zahrnuje velké množství oborů, lze studovat například lingvistiku, antropologii, filozofii, politické vědy, sociologii, psychologii, teologii, literaturu a mnohé další. Tradice studia humanitních a sociálních věd nás zavede až do dob starověkých civilizací a jsou to obory, které otevírají cestu k mnoha vědním disciplínám, fascinujícím znalostem a objevům, znalostem mezilidské komunikace a záhadám lidské mysli.

Na druhou stranu se však nemusíte bát, že by tyto vědní disciplíny byly zastaralé. Naopak. V rámci těchto oborů se snoubí prastaré vědění s nejnovějšími objevy a znalostmi naší doby. Během studia humanitních nebo společenských věd se sami přesvědčíte, jak jsou tyto tradiční obory propojeny s technikou, a jak využívají všechny dostupné technologické možnosti, které s sebou přináší globalizace a moderní digitální svět. Pokud jste se někdy přistihli, že dumáte nad tím, jak pracuje lidská mysl, nebo třeba jak vznikly umělecké předměty a jak jsou uchovávány, pokud se považujete za tvořivého člověka, pak může být magisterské studium jednoho z humanitních nebo společenskovědních oborů něco pro vás. A možná najdete to pravé místo v cizině.

Začněte tím, že se porozhlédne, co se nabízí! Podívejte se, jaké humanitní a společenskovědní obory existují a kde, a pouze jedním kliknutím se můžete spojit s danou školou a pověřeným pracovníkem školy, který vám poskytne víc informací!

Čtěte více

Masters Titul V Oboru Grafický Design A Publikační Projekty

Escuela Superior de Diseño de Barcelona
Online forma Denní studium 12 měsíců November 2017 Španělsko Barcelona

Specializujeme se na grafický design a objevit do hloubky všechny prvky, které ji tvoří. [+]

Magisterske studium Humanitní a společenské vědy - Magisterske. Když už mluvíme o grafickém designu a různých sfér vlivu-soutoku, ne utrácet více než 10 sekund začít přemýšlet o tom, co jejich nejsložitější a významné disciplíny. A za pochodu Tento proud myslitele v hlavě, stále zavedené v něm je myšlenka, že Editorial Design je 100% grafický design. Podíváme se na ostatních disciplínách a vidíme řadu kříže, které nás vedou k její cesty; ale když se dostaneme před redakční disciplíny, víme, že je to součást grafického designu. Od designu nebo výběru písma pracovat až do předložení závěrečné umění, přes projednání s umělecký směr, na kterém fotografii nebo obrázek musí být součástí tohoto nebo jiného rozložení každé rozhodnutí přijaté je čistě grafický design. Dnes, každé rozhodnutí brát na lehkou váhu může být kompletní selhání projektu. Každá z těchto možností vybraných musí být promyšleno, navržený a naprogramovaný pro dosažení optimálních výsledků. Proto se v tomto Master in grafického designu a publikačních projektů naučíme vás ke kalibraci každého z těchto rozhodnutí, která učiní váš publikační projekt úspěšný projekt. Podporuje analogové i digitální. Typografie práce na mikroúrovni, plachtění od začátku psaní, proč náladové tvary některých postav a výkres dopisu sám. Uvidíme, jak začít navrhování písmo a jaké nástroje budeme využívat pro skenování. Studujeme vývoj vydavatelském světě přes použití typografie skrz historii. Uvidíme, jak conceptualize projekt, který potřebuje určitým způsobem. K tomu budeme pracovat na rozhodnutích, aby zvážila vyvíjet atraktivní obsah, který později poskytne ten správný tvar. Uvidíme, co nás vede k volbě konkrétního rozvržení, proč volba jedné nebo několika různých modelů, což je výhodné čtení tok do naší důsledné a atraktivní publikace. Vstupujeme do zcela použití uvedené pro redakční softwaru pro navrhování a pokročilou formou práce každého a každý jeden z nástrojů poskytovaných takový software. Oba tisk a digitální úrovni. Budeme dělat svou práci na počítači pro nás, ne jiná cesta kolem. A když se snažil publikování projektu jako celku, pokusit se dát zrod nových vydavatelských trzích založených na digitální média, jakož i tiskovou produkci. Budeme zkoumat v nové publikování médií, digitální kiosky a výrobu elektronických časopisů. CÍLE Hlavními cíli tohoto programu jsou: Vstřebat historické, teoretické a praktické znalosti pro správné pochopení redakční projektu od výběru a vývoj obsahu do výroby. Jelikož je schopen rozvíjet kreativitu a schopnost nalézt originální a funkční řešení. Naučte se rozhodovat pro dosažení optimálních výsledků. Zisk zvládnutí digitálních nástrojů zaměřených na publikování. Zvládnutí jazyk používaný ve středu a disciplínu. Naučte se každý z metodik používaných v dosažení dobrého publikování projektu. Získání schopnost být kritický a vybrat si mezi dobrým publikačního projektu, a ten, který není. Dominují fáze výroby a být schopen vyvinout dobré plánování, jakož i pro výpočet poplatků a rozpočty. Studijní plán Master v grafickém designu a publikačních projektů jsou strukturovány z těchto oblastí jsou integrovány do křížového projektu zpracovaného přes 11 témat: Dějiny designu Editorial Studie o vývoji redakčního procesu, designu a trh, prostřednictvím použití typografie v časopisech, knihách a elektronických publikací. Redakční a náplň projektu Analýza charakteristik redakční projektu z parametrů stanovených jako základ pro zveřejňování informací a / nebo přednastavené obsahu (časopisy, noviny, atd.) Dimenzování konstrukcí, písma, editaci rytmu. Je posuzování všestrannost procesu učiní čtení a porozumění zveřejněných informací. Design a publikační projekt I Po definování obsahu vydavatelského projektu, je čím dál úzký každém rozhodnutí mají být přijata s cílem vytvořit soudržný práci při hledání grafické řešení. Volba formátů, typografie, mřížka, fotografie, ilustrace, atd Nástroje - I InDesign InDesign jako vlajková loď pro úpravy softwaru; nejsilnější, komplexní a oddaný program, který slouží k designu. Nejen, že je rozložení stránky a make-up software: je to nástroj, aby nám ulehčili práci designérů. Ilustrační výtvarné směr, fotografování a infografiky Důležitým aspektem je redakčně někdy nesprávně pojmenovaný umělecký směr. Vědět, co říci a jak to říci, je zásadní pro společnosti, ve které žijeme, a vědět, jak to udělat ve vydavatelském prostředí je nutností, nic víc. Proto jsme se zaměřili na obsah tohoto modulu ve správnou volbou pro všechny ty objekty, které doprovázejí přísně grafických prvků navrhujeme. Budeme pracovat jako dílna v těchto třech oblastech, a tak jsme nakonec řízení a kontroly trendy, které označit plynutí času v těchto disciplínách. Design a publikační projekt II Po definování obsahu vydavatelského projektu, je čím dál úzký každém rozhodnutí mají být přijata s cílem vytvořit soudržný práci při hledání grafické řešení. Volba formátů, typografie, mřížka, fotografie, ilustrace, atd Nástroje - InDesign II InDesign jako vlajková loď pro úpravy softwaru; nejsilnější, komplexní a oddaný program, který slouží k designu. Nejen, že je rozložení stránky a make-up software: je to nástroj, aby nám ulehčili práci designérů. publikování Vydavatelství dnes prošla mnoha změnami v důsledku vývoje technologií. Ale v podstatě filozofie je stejná. Tento modul otázky související s tiskem na reprodukci a tisk grafických produktu, který podporuje a charakteristiky každý může říct, jaké barvy a inkousty, které používáme, atd, a také vidět, jak provádět se bude zabývat Výpočet rozpočet tak přesně, jak je to možné; nástroje a metody pro optimalizaci nákladů, základní pravidla se dostat do dobré porozumění s našimi zákazníky a dodavateli. Projekt I digitální publikování Když už mluvíme o vydavatelských projektů, nemůžeme ignorovat význam nových digitálních médií v užívání a konzumaci stejného projektu. Pomáháme studentům přemýšlet o těchto nových médiích, kde přijímač sám rozhodne, jaké informace chcete a kdy chcete. Projektant musí předvídat nové formy redakčního výrobku přizpůsobit nové digitálních médií; to je ta správná volba písma, barva, obrázku, struktury, etc., kromě znát hranice rozšíření, konzultace a výzkum obsahu, jak inovativní, intuitivní a atraktivní uživatelské použitelnost. Bude se zabývat digitální knihy v jeho různých typů. Čtení knihy (beletrie, vědecké a referenční), Book objekt (kus komunikace). Výroba knih - Tisk vs eBook. Elektronické digitální publikace pro iPad a Android tablet. Digitální publikační projekt II Když už mluvíme o vydavatelských projektů, nemůžeme ignorovat význam nových digitálních médií v užívání a konzumaci stejného projektu. Pomáháme studentům přemýšlet o těchto nových médiích, kde přijímač sám rozhodne, jaké informace chcete a kdy chcete. Projektant musí předvídat nové formy redakčního výrobku přizpůsobit nové digitálních médií; to je ta správná volba písma, barva, obrázku, struktury, etc., kromě znát hranice rozšíření, konzultace a výzkum obsahu, jak inovativní, intuitivní a atraktivní uživatelské použitelnost. Bude se zabývat digitální knihy v jeho různých typů. Čtení knihy (beletrie, vědecké a referenční), Book objekt (kus komunikace). Výroba knih - Tisk vs eBook. Elektronické digitální publikace pro iPad a Android tablet. Diplomová Práce Kromě překonání úvěry výše uvedených modulů, by měli všichni studenti vypracovat komplexní hlavního projektu, který se skládá z osobního projektu redakčního designu od obsahu učil v kurzu. Dílna a vzdělávací jednotky Psaní, kaligrafie, nápisy a typografie Najít v historickém okamžiku vzhledu psaní a abecedy, přes ruční a typografické psaní, typografie typografický olova a různých typů. Diskutujeme vztahy mezi psaní, kaligrafie, písma a typografie. Budeme trénincích nápisy a překreslit dopis s různými nástroji. typografické provedení (I) Úvod do analýzy a návrhu dopisu. To bude pracovat na vytvoření znaky abecedy z různých perspektiv, s ohledem na jejich konečné použití v prostředí grafického designu. typografický návrh (II) Výroba digitální typografie. Učební plán je rozdělen do čtyř modulů. Materiály, které tvoří osnovy jsou rozděleny takto: TÉMATA ECTS Dějiny designu Editorial 4 Redakční a náplň projektu 6 Design a publikační projekt (I) 5 Nástroje - InDesign (I) 5 Ilustrační výtvarné směr, fotografování a infografiky 5 Design a publikační projekt (II) 5 Nástroje - InDesign (II) 5 publikování 5 Digitální publikační projekt (I) 5 Digitální publikační projekt (II) 5 Diplomová Práce 10 CELKEM ECTS 60 Požadavky Doporučená profil Tento mistr je zaměřena na lidi, kteří splňují následující profil: Absolventi designu Absolventi komunikace a reklamy Absolventů výtvarného umění Absolventi v žurnalistice Absolventi v reklamě a public relations Absolventi audiovizuální komunikaci V případech, kdy student prokáže předchozí vysokoškolské vzdělávání k procesu akreditace vysokoškolským vzděláním bude akademický výbor vyhodnotit životopis kandidáta a portfolio a dokončili učební plán, který musí udržovat rozumnou rovnocennost existující studie stupněm ve stejné oblasti. Stupeň Lidé, kteří projdou hodnocením programu získají dvojí titul: kurz na ESdesign - Superior School of Design v Barceloně hřiště na Mezinárodní univerzita ve Valencii, který připsána je jako profesionálové v specialitou studoval. Kariérní vyhlídky Studenti, kteří tento mistr může rozvíjet svou kariéru v následujících oblastech: Grafických studií DTP oddělení v časopisech a Publishing Kreativní oddělení reklamních agentur Na volné noze odborníci, podnikatelé, začínající firmy, startup společnost ... [-]

Magistr V Aplikované Psychologie

Sacred Heart University Online
Online forma Denní studium Kombinované Přihlašování započato Spojené státy americké Fairfield

Step up jako agent pozitivních změn s MSAP z Sacred Heart University. Věříme, že úspěch v různých průmyslových odvětvích a profesní pole začíná základní porozumění lidí a jejich chování. [+]

Věříme, že úspěch v různých průmyslových odvětvích a profesní pole začíná základní porozumění lidí a jejich chování. Takže mnoho průmyslových odvětví, dnes komunitní služby a neziskové organizace na světě potřebovat aplikované psychologie vůdce. Step up jako agent pozitivních změn s MSAP z Sacred Heart University. Naše MSAP je unikátně univerzální pověření nabízí dva koncentrace, stejně jako obecnou skladbu. Postaveno na jádro na výzkum, naše MSAP se učí v malých, vysoce interaktivní on-line kurzy podle zadání-vítězný fakulty. Se nevyžaduje bakalářských v psychologii, a studenti mohou vybrat ze tří různých možností dokončení vyvrcholení. Vaše touha pochopit lidské chování s cílem pomáhat ostatním růst a uspět, je nezapomeňte vzít svou kariéru do velkých nových místech. Tři koncentrace: Průmyslové-organizační psychologie Aplikujte psychologii na pracovišti s průmyslovou a organizační koncentraci. To otevře příležitosti v průmyslových lidských zdrojů, na pomoc společnostem zlepšit pracovní síly uspokojení a produktivitu. Tím, že studuje personálního řízení, organizační chování, hodnocení výkonnosti a rozvoje zaměstnanců, získáte dovednosti a zkušenosti, které mohou být použity na různých průmyslových odvětvích. Psychologie Společenství Psychologie specializace Společenství je navržen tak, aby vám pomohou aplikovat teorii psychologie na skupiny na makro úrovni v rozšiřující se veřejnosti a neziskového sektoru. Přečtěte si, jak se psychologie použít na péči o jednotlivce a veřejnosti a práce jako změna agent pro větší dobro. Pomozte dát společenské systémy, na místo, které se zaměřují na preventivní opatření pro skupiny obyvatelstva. General Track Vyberte si čtyři volitelné předměty, které odrážejí vaše osobní a profesní zájmy. Váš MSAP stupeň bude okamžitě poznal, co profesní dráhu si vyberete. Sacred Heart byl souhlasně zařadil mezi nejlepší mistry vysokých škol v zemi. Vzhledem k předpisů, on-line programy Nejsvětějšího Srdce univerzita je již nejsou přijímání žádostí od rezidentů následujících států: Maryland, Severní Karolína, Oregon. [-]

Online Magistr Ve Vyjednávání A řešení Konfliktů

Creighton University Online
Online & Campus forma Kombinované 18 - 24 měsíců September 2017 Spojené státy americké Omaha

Creighton University je online Masters při vyjednávání a řešení konfliktů vyvíjí silné vůdce v celé řadě průmyslových odvětví, které lze systematicky odbourávají problémy, zprostředkovávají různé úhly pohledu, a spolupracovat na inovativních řešení. [+]

Magisterske studium Humanitní a společenské vědy - Magisterske. Creighton University je online Masters při vyjednávání a řešení konfliktů vyvíjí silné vůdce v celé řadě průmyslových odvětví, které lze systematicky odbourávají problémy, zprostředkovávají různé úhly pohledu, a spolupracovat na inovativních řešení. Program je nabízen prostřednictvím Werner ústavu v Creighton University School of Law, řazeny podle Princeton Review v celé své kráse 169 zákona školy (2015). Koncentrace Organizační Spolupráce a řízení konfliktů Mezinárodní jednání a řešení konfliktů Spolupráce zdravotní péče a řešení sporů Flexibilní program umožňuje studentům dokončit své vzdělání úplně online v 18-24 měsíců. Program obsahuje také dvě 5-denní pobyty na Creighton kampusu v Omaha, Nebraska dát studentům možnost vyzkoušet si své schopnosti v role-playing simulací a skupinových cvičení. Studenti se také absolvovat zkušenosti Praktikum z profesionálního či organizační nastavení, které si vyberete. Partnerství s asociací pro řešení konfliktů (ACR) Creighton studenti a čerství absolventi obdrží členství ACR za 50 $ ročně, přestávka výuka $ 200 za semestr, stejně jako další slevy vůči publikací a konferencí. [-]

MSc V Oboru Organizace A Obchodní Psychologie

University of Liverpool Online Programmes
Online forma Kombinované 3 - 4 semestry Přihlašování započato Spojené království Liverpool

Vylepšete své kariérní vyhlídky jako odborník a stratég pro organizační zlepšení - o rozloze rostoucí poptávky v mezinárodním měřítku - a připravte se na doktorský studijní úspěch s tímto plně on-line mistrů v organizační a podnikání [+]

Vylepšete své kariérní vyhlídky jako odborník a stratég pro organizační zlepšení - o rozloze rostoucí poptávky v mezinárodním měřítku - a připravte se na doktorský studijní úspěch s tímto plně on-line mistrů v organizační a obchodní psychologie z předním britským univerzitě, v horní 1% po celém světě. Program vyvažuje praktické a výzkumné dovednosti a spojuje vás s pestrou škálou profesionály v dynamické on-line výuky. Získat znalosti, dovednosti a kulturní citlivosti potřebné aplikovat psychologii jako nástroj pro organizační úspěch a individuální pohody na pracovištích po celém světě. Vstupní požadavky - Online MSc v organizace a obchodní psychologie Naše on-line MSc v organizační a obchodní psychologie je zaměřen na profesionály, kteří chtějí dále své kariéry v oboru a získat znalosti, které mohou okamžitě uplatnit ve své práci. Oba dosažené vzdělání a pracovní zkušenosti jsou brány v úvahu, pokud se vztahují na univerzitě. Obecně platí, že budete očekávat, že: - bakalářský titul z akreditované vysoké škole nebo vysoké škole nebo na titul z uznávané instituce srovnatelné a / nebo ekvivalentní britský diplom - jeden rok v pracovní zkušenosti (pro absolventy psychologie) - dvě nebo více let pracovní zkušenosti (u všech ostatních absolventů). Žadatelé, kteří nemají přímo splňovat požadavky na vzdělání budou hodnoceny individuálně, s přihlédnutím k odborné a profesní kvalifikace, a relevantní pracovní zkušenosti. Angličtina způsobilosti Pokud angličtina není vaším rodným jazykem, budete muset prokázat znalosti angličtiny srovnatelné s IELTS 6,5 celkově (7 pro akademické čtení / zápisu), TEEP 6.5, TOEFL 570 papírové nebo 88 internet-based (22 pro čtení / zápis), GCSE C. MATEMATIKA Navíc žadatelé vyžadují maturity C nebo rovnocennou kvalifikaci v matematice. [-]

Výkonný Master V Sociálních Médií A Strategického Marketingu 2.0

IEBS - Escuela de Negocios de la Innovación y los Emprendedores
Online forma Denní studium 1125 hodin October 2017 Španělsko Barcelona

V Výkonný Master v marketingu, prodeje a bude digitální strategie učit krok za krokem vytvořit integrovaný marketingový plán s přehledem obou konvenčních a digitálních médií, takže si výlet na strategický marketing a produktový marketing přímé, relační a zákazníci skončit s nejmodernějšími metodikami digitálního marketingu, SEO, SEM a sociální média. [+]

Magisterske studium Humanitní a společenské vědy - Magisterske. Skrz historii uvádění na trh se vyvinulo od ohniska výrobku a zákazníka, a to až do věku internetu a sociálních sítí s plnou přizpůsobení marketingového mixu. Takže všechny ty, kteří dnes chtějí připravit k dosažení vedoucí pozice v rámci prodejních a marketingových oddělení musí nevyhnutelně vzniklé v každé jeden z těchto aspektů. V Výkonný Master v marketingu, prodeje a bude digitální strategie učit krok za krokem vytvořit integrovaný marketingový plán s přehledem obou konvenčních a digitálních médií, takže si výlet na strategický marketing a produktový marketing přímé, relační a zákazníci skončit s nejmodernějšími metodikami digitálního marketingu, SEO, SEM a sociální média. Co se budu učit? Na konci Výkonný Master v marketingu, prodeje a digitální strategie vám bude dokonale schopen: Analyzovat a interpretovat základní principy operačních prostředí a trhů. Zeptejte se a interpretovat výzkum trhu a informační zdroje potřebné pro správné rozhodování. Porozumět a řídit základní prvky marketingu a marketingu, procesů a organizační struktury. Rozvíjet schopnost studovat správu klientů procesy a vztahový marketing a vývoj specifických technik. Rozvíjet dovednosti nezbytné pro zvýšení a provádět vyjednávací procesy dovednosti. Strukturování, konfigurovat a spravovat obchodní organizaci společnosti. Vyvinout strategie a spravovat osobní i mediální komunikace. Použitím digitální techniky marketingového řízení. Získání co nejvíce z nástrojů sociální a nových médií. Vytvoření efektivní online kampaně, analyzovat své výsledky a učinit správná rozhodnutí založená na nich. Vylepšete svou kreativitu. Pro koho se to týká? Výkonný Master in marketing, prodej a digitální strategie poskytuje školení specificky zaměřené na následujících profilů: absolventi vysokých škol, kteří chtějí rozvíjet svou profesní kariéru v oblasti marketingu a řízení podniku za účelem převzetí pozice velkou zodpovědnost v této oblasti podnikání. Obchodní profesionály, kteří chtějí vyvíjet, budovat a posilovat jejich obchodní a marketingové znalosti podle aktuálních obchodní dynamiky a tržního prostředí. Podnikatelé, kteří chtějí znát nejvíce inovativní a stávající marketingové techniky, aby budoucí společnosti silný konkurenční nástroj a naučit se co nejvíce řízení podniku. Firemní manažeři, podnikatelé a mladí absolventi, kteří se chtějí naučit, jak získat maximální výkonnosti podniku s prostředky, které každá ze společností, které pracují k dispozici, analyzování, výzkum, které používají techniky řízení nejmodernější a budou moci činit správná rozhodnutí pokaždé. Profesionální Marketing, manažeři produktů a prodejních inženýrů. manažeři malých a středních podniků a manažeři, kteří potřebují naučit strategické dovednosti potřebné k doplnění své tradiční obchodní strategie s inovativní digitální marketingové strategie. Profesionálové a absolventi, kteří se chtějí specializovat na nový způsob marketingu. osnovy Struktura a materiály Výkonný Master v marketingu, prodeje a digitální strategie je členěna následujícím způsobem: Modul 1. Vedení zákazníka a CRM Zákazník a strategický význam pro společnost Pojem CRM Analýza a situace společnosti na trhu Produktový marketing zákazník marketing CRM a zákaznický servis kvalita Analýza a diagnostika portfolia znalost zákazníka a získávání informací Databází a operačních systémů informační vnitřní segmentace Hodnota pro zákazníka a strategie vnitřní růstu Vedení a personální správu kontaktů zařízení Ocenění, integrace a motivace prodejních týmů Pojem loajality zákazníků Programy, systémů a technik věrnost Modul 2. Manažeři produktu Pojetí marketingu a obchodní činnosti v organizacích Organizace a obchodní struktura ekonomické, finanční a marketing management Informace a rozhodování průzkum trhu Kvalitativní a kvantitativní studie Experimentální a pozorovací techniky Interní řízení informací a balanced scorecard Vnitřní podmínky uvádění na trh hospodaření a marketingová orientace k ziskovosti faktory a podmínky prostředí Tržní a konkurenční struktura Spotřebitelské chování Strategické diagnóza SWOT Modul 3. Vztah Marketing Aktuální kontext vztahů mezi výrobci a distributory Polohy a výzvy výrobců a distributorů Vyjednávací techniky Kontext obchodních jednání. Plánování přístup a jednání Nové modely v obchodních organizacích Key account management a řízení trade marketing Z tradičního prodeje nutí týmy obchodní činnosti vedení nároky Globální komunikace ve vztazích se zákazníky direct marketing a marketingový systém vztah strategické úrovně v oboru direct marketing Využívání informací Design akcií. Proměnné přímého marketingu Plánování akcí a kampaní Modul 4. Strategický marketing Pojem plánování. strategické plány a marketingové plány. Strategie výrobek / trh. plánování rozsah Prognózy prodeje. Koncepce a technika stanovování cílů Strategie tržní segmentace strategie polohovací Koncept marketingového mixu. Politiky, strategie a taktiky Strategie a sortiment Strategií rozvoje a inovace výrobků Strategie a oceňování Distribuční strategie, rozšíření a zprostředkování Marketingové a prodejní strategie komunikační strategie Strategie řídit. Propagace a merchandising internacionalizace strategie Modul 5. Marketing Online Strategické základy digitálního marketingu Zobrazení. formáty Zobrazení. Plánování Media Úvod do webové analytiky search engine marketing SEO na straně SEO off stránky Google AdWords a Google Display Modul 6. Sociální Media Plán sociální média RRPP. Nový přístup odesílá obsah Použitelnost a persuadability Monitorovací nástroje a sociální sítě profesionální využití Facebooku Profesionální využití Twitteru Příchozí marketing + sociální reklamy Analytics na sociální média. Scorecard Mistr Závěrečný projekt [-]

Magistr V Politickém Marketingu

Rome Business School
Campus nebo Online Kombinované 9 měsíců March 2017 Itálie Řím

POSLEDNÍ STIPENDIA dispozici, se teď! Magisterský titul v politickém marketingu je zaměřen na poskytování znalosti a dovednosti potřebné pro efektivní a profesionálně řídit komunikaci a marketingové procesy, které podporují politické kampaně a aktivity. [+]

POSLEDNÍ STIPENDIA dispozici, se teď! Práce v politice nikdy zapotřebí tolik odborné kompetence, jako v tomto historickém období. Hrají aktivní roli ve volební kampani na v životě strany, ale také psát o politice na denní bázi, jsou činnosti, které, bez specifického vzdělávání a bez zvládnutí nejvíce up-to-date technik, riskují, že neproduktivní ,

Magisterský titul v politickém marketingu je zaměřen na poskytování znalosti a dovednosti potřebné pro efektivní a profesionálně řídit komunikaci a marketingové procesy, které podporují politické kampaně a aktivity. Politicko-volební marketing - Strategie - průzkum trhu pro politiku - segmentace, zacílení a umístění pro politiku - politicko-volební marketingového mixu - Marketing 2.0 a 3.0 pro politiku Web a sociální média pro politiky - Webové a plánování kampaně sociální média, provádění a kontrola pro politiku - přes Facebook, Twitter, LinkedIn a Google+ pro politické komunikace - Politické blogování - zasílání emailů techniky Řečnictví - Verbální a neverbální komunikace - Zpětná vazba efektivita - aktivní naslouchání - Kroky pro efektivní veřejnou prezentaci Politická Tisková kancelář - Politická žurnalistika - tisková kancelář - plánování činností - provádění akcí a výsledků monitorování. Pořádání akce - Volba a myšlenky nejvhodnější akci za účelem dosažení cílů - definice projektu - definice rozpočtu prostřednictvím hodnocení ekonomických aspektů - podpora: on-line prostřednictvím sociálních médií a online prostřednictvím tradičních médií - praktické organizaci akce. Volební systém a jeho specifika - Pluralita systémy - Většinové systémy - systémy poměrného - Smíšené systémy Vedení pro politiku - Mezilidské vliv - styly vedení - Techniky Spin doctoring - Role a činnost evoluce - Strategie a techniky - Excelence případy Fundraising pro politiku - Fundraising techniky a taktiky - Fundraising vzory - Vedení vztahů s dárci - Rozpočtování a personální modely - efektivní a etické profily - Phone banking, průzkumu a speciální akce Volební řízení kampaní - Tradiční vs digitálních kampaní - Řízení lidských zdrojů a organizace pro volební kampaň - tematická kampaň - Územní kampaň - případové studie Inovativní komunikační techniky pro politiky - Grafické, video a digitální design - Modelování a 3D animace - Augmented reality - Mobilní aplikace - Video mapování Mezinárodní případy Excelence Edsegovi model HOLOS (Mexiko) možnosti učení Tento kurz se mohou účastnit v těchto vzorců: - na akademické půdě, v Rome Business School Řím ústředí. - Distanční vzdělávání, a to prostřednictvím břitu e-learningové platformy s živými přednášek a velký učitel-student interakce. Účastnické poplatky V zájmu zajištění kvalitní školení, účast je omezena na maximálně 20 účastníků. Výběr je založen na vyhodnocení CV a na základě výsledků technicko-motivačních rozhovorů. Účastnický poplatek pro magisterský titul v oboru politického marketingu je € 3.500,00 (včetně DPH). ... [-]

Oficiální Magistr V Tvorbě A Rozvoji Digitálních Projektů

FDModa - LCI Barcelona
Campus forma Denní studium 1 rok September 2017 Španělsko Barcelona

Hlavním cílem Master při tvorbě a rozvoji digitálních projektů je nabídnout pokročilé školení a zvláštní povahy, že bude připravovat studenty konkurenčně poskytovat inovativní řešení a nové hodnotové propozice na trhu, který, z technologického hlediska Je to exponenciálně aktivní a je na vzestupu. [+]

Magisterske studium Humanitní a společenské vědy - Magisterske. Mistr v digitální tvorba a rozvojových projektů Hlavním cílem Master při tvorbě a rozvoji digitálních projektů je nabídnout pokročilé školení a zvláštní povahy, že bude připravovat studenty konkurenčně poskytovat inovativní řešení a nové hodnotové propozice na trhu, který, z technologického hlediska Je to exponenciálně aktivní a je na vzestupu. Digitální návrhář je nyní v centru různých rodin a profesních odvětví, jako jsou audiovizuální komunikaci, grafické tvorby Graphic Arts Reklama Public relations a interakce designu sektorů, a ukazuje rostoucí synergie často spadají průmysl volá zkušenosti a stále více orientuje na digitální média a také poukazují různých odvětvových studií a místní a státní zprávy. Na rozdíl od většiny školení nabízí v oblasti digitálního designu, odlišuje faktor této Masters v digitální tvorba a vývoj projektu je vytvořit to, co je známé jako Front End Designer (Front End nebo frontend Designer) v profesionálním světě , Front End se skládá ze všeho, co má co do činění s tím, co vidíte a komunikovat v digitálním projektu, je to profesionál, který je schopen vymyslet, plán, a také provádět všechny rozvoj nezbytný před finální výrobu takže zajišťuje proveditelnosti, účinnosti a optimalizace navržené projekty. Také studenti si mohou vybrat specializovat se ve dvou oblastech, více experimentální a více orientovaná do světa tvorby, zábavy a kultury, zažít inteligentní občana a inteligentní města, a druhý více zaměřena na strategii přesvědčování, značkové obsahu, více vyvinuté a orientovaná odvětví produktů a spotřebitelské služby. Cíle: Vyškolit odborníky specializující se na tvorbě a vývoji pokročilých digitálních projektů s výběrem specializací: Projekty pro reklamu a strategické komunikace: Studenti budou tvořit na myšlenek a prototypování digitálních komunikačních strategií pro značky a organizací. Pokud jde o praktickou výuku, studenti mohou rozhodnout pro web design a mobilní design projektů designu interakce aplikace do vesmíru: Student bude vytvořen v koncepci a vývoj designu interakce aplikovaného do vesmíru obecně že je, maloobchod, zábava, památky, muzea, infrastrukturu a veřejný prostor ... Pokud jde o praktickou výuku, studenti se mohou rozhodnout pro interaktivní design pro inteligentní města nebo provést pilotní projekt interakce. Studium Program: Data Sheet Kredity: 66 ECTS Doba trvání: 1 rok Kvalifikace: Masters v designu a rozvoje digitálního Projekty jazyk: španělština a angličtina nabídka speciálních itineráře čelit: Digitální Projekty Reklama a strategické komunikace Projekty designu interakce interaktivní prostor První semestr Modul I - Teoretický rámec a kontext (8 ECTS) Modul II - Metodika a pokročilé návrhové procesy pro interaktivní internetové stránky a aplikace (12 ECTS) Modul III - Programování, vývoj a prototypování digitálních rozhraní (12 ECTS) Druhý semestr Modul IV - Správa digitálního designu (6 ECTS) Specialita 1: strategické komunikační projekty a reklamy (10 ECTS) Speciální 2: design projektů interakcí pro prostor (10 ECTS) Mistr závěrečné práce (12 ECTS) Externí Practices (6 ECTS) [-]

Magistr V Mezinárodních Vztahů A Diplomacie (mir)

The International University in Geneva
Campus forma Denní studium Kombinované 1 rok Švýcarsko

Master mezinárodních vztahů a diplomacie (MIR) reaguje na rostoucí poptávku trénovat mladé profesionály v Ženevě rozhodovacích kariéry v mezinárodních organizacích, diplomatických služeb a soukromým sektorem. Nachází se ve stejném městě jako sídla Organizace spojených národů v Evropě, program plně využívá ženevského jedinečné situaci jako svět kapitálu multilaterální diplomacie. MIR poskytuje značné zdroje pro jeho mezinárodní fakulty a studentů k síti s mezinárodními institucemi (UNHCR, EHK OSN, UNCTAD, WTO, WHO, MOP, ITU, WIPO, WEF, ICRC) a diplomatických misí. [+]

HLAVNÍ VÝHODY velitele mezinárodních vztahů a diplomacie Učení v dynamickém prostředí ve Švýcarsku s multikulturním studentský sbor a fakulty pracovat v akademické obce a mezinárodních institucí; Poskytnutí znalosti a dovednosti k analýze mezinárodních otázek, připravovat zprávy politiky a podílet se na mezinárodním rozhodování prostřednictvím mezinárodních konferencí a setkání; Za poznáním systém OSN, mezinárodní režimy, regionální dohody a technickou spolupráci mezi státy; Získání vhled do multilaterální diplomacii bytí v samém srdci "Mezinárodní Ženevy". PROFIL Master mezinárodních vztahů a diplomacie (MIR) reaguje na rostoucí poptávku trénovat mladé profesionály v Ženevě rozhodovacích kariéry v mezinárodních organizacích, diplomatických služeb a soukromým sektorem. Nachází se ve stejném městě jako sídla Organizace spojených národů v Evropě, program plně využívá ženevského jedinečné situaci jako svět kapitálu multilaterální diplomacie. MIR poskytuje značné zdroje pro jeho mezinárodní fakulty a studentů k síti s mezinárodními institucemi (UNHCR, EHK OSN, UNCTAD, WTO, WHO, MOP, ITU, WIPO, WEF, ICRC) a diplomatických misí. MIR PROGRAM PODROBNOSTI Kalendář: Mistr mezinárodních vztahů a diplomacie programu má čtyři Nástupní termíny: září, listopad, březen až květen. Obsah: Vedle základních kurzů mezinárodních vztahů, se zaměřením na systému OSN a Evropské unie, zahraniční politiku a geoeconomics, světové ekonomiky a ekonomické diplomacie, Master mezinárodních vztahů a diplomacie osnov trénuje mladé odborníky pro rozhodování poloh s kurzy mezinárodních obchodních organizací a statistiky, výkonná komunikace a vyjednávání, multimédia a internet. Mistr mezinárodních vztahů a diplomacie se skládá z 14 kurzů přijatých v průběhu jednoho roku. Fakulta: Fakulty v Iug ve Švýcarsku, je mezinárodní zkušenosti v, praktické orientaci a zaměřila se na jejich výuku. Členové fakulty jsou studenta-střed a zavázala podporovat stimulující prostředí pro učení. Studium ve Švýcarsku: Ženeva je hostitel pro Organizaci spojených národů a odbornými organizacemi, jako je Světová obchodní organizace, a je oftern označován jako hlavní město míru a diplomacie, takže je ideální místo pro studium mezinárodních vztahů. Další informace o studiu v Ženevě. Mezinárodní síť International University v Ženevě vybudovala silnou síť, rozvoj výměnných programů s 17 univerzitami po celém světě. Přečtěte si více o naší mezinárodní síti. Svou kariéru s VAŠÍ MIR Absolventi MIR zapojit se do rozhodovacích kariéru v: mezinárodních organizací a diplomatických služeb; firemní obchodní a finanční sektor; médií, nevládních organizací a občanské společnosti. Kariérní servis: Mezinárodní univerzita v Ženevě zajišťuje poradenství na pomoc studentům v jejich kariéře rozhodnutí. Mezinárodní univerzita v Ženevě poskytuje kariérového poradenství na pomoc studentům. MIR VSTUPNÉ Použít on-line na programu MIR: Vyplňte ve formuláři žádosti. Požadavky na vstupní MIR: Studenti, kteří žádají o programu MIR musí poskytnout několik dokumentů. Viz požadavky na přijetí. MIR Školné Výuka Mezinárodní univerzity v Ženevě ve Švýcarsku, je CHF 36.400 pro Master of International Relations programu absolventa. Přečtěte si více o školné. Poplatky zahrnují výukové materiály, pouzdra a učebnice. [-]

Po Primární Vzdělávání - Profesionální Magistr Vzdělání

Hibernia College
Online & Campus forma April 2017 Irsko Dublin

Hibernia College Post základní vzdělávání - profesionální mistr školství byla založena s cílem podpořit širší spektrum lidí, aby zvážila výuku jako profese tím, že poskytuje pružnější cestu, aby se stal učitelem plně kvalifikovaný po základní škole. [+]

Magisterske studium Humanitní a společenské vědy - Magisterske. Hibernia College Post základní vzdělávání - profesionální mistr školství byla založena s cílem podpořit širší spektrum lidí, kteří považují výuku jako profese tím, že poskytuje flexibilnější cestu, aby se stal po základní škole učitel plně kvalifikovaný. Vzhledem ke struktuře programu a kritéria financování způsobilosti můžeme přijímat pouze žádosti od Irska. Blended on-line profesionální mistr vzdělání Tento program, který spojuje on-line obsahu, virtuální výukové prostředí a face-to-face dodávky, je určena k rozvoji profesionály a odborníky, kteří jsou umístěny za lídry v oblasti post-primárního vzdělávání. Program je ideální pro každého, kdo nemá snadný přístup k jedné z tradičních poskytovatelů vzdělávání nebo kdo nemá čas trávit dojíždění do a z přednášek denně. Online studie s Hibernia Hibernia College má prokazatelné zkušenosti v oblasti poskytování dynamické on-line studijní zkušenosti, které nabízejí studující maximální podporu. Naše on-line model je úspěšný, protože se zaměřuje na pomoc odborníky plnit své současné pracovní problémy a neustále staví na interakci studentů a fakulty. My vám s osobním studijním poradcem, který vás prostřednictvím programu s cílem zajistit svůj úspěch. Akreditované Post Primární Masters Tyto výsledky programu v HETAC Level 9 ocenění. Profesionální Master of vzdělávání v Post základní vzdělávání - Předměty Profesionální Master of vzdělávání v Post základní vzdělávání je akreditován v těchto 15 vyučovacích předmětů: Gaeilge, anglicky, moderní jazyky, dějepis, zeměpis, občanská výchova, matematika, fyzika, chemie, biologie, účetnictví, podnikání, ekonomika, zemědělské vědy a hudby. Je nutné vzdělávací pozadí v jedné z výše uvedených předmětů. [-]

University Of Dundee Magistra Vzdělávání

Stafford
Campus forma Denní studium 18 měsíců September 2017 Kuvajt Kuwait Online Jordánsko Jordan Online Spojené arabské emiráty Spojené arabské emiráty Online Írán Írán Online Saúdská Arábie Saúdská Arábie Online Bahrajn Bahrain Online Katar Katar Online Sýrie Sýrie Online Omán Omán Online Libanon Libanon Online + 18 více

Master of programu vzdělávání je nezbytné pro všechny profesionály, kteří pracují ve vzdělávacím prostředí a chtějí zlepšit jejich profesní učení a zlepšit progrese kariérní vyhlídky. Studenti mohou přizpůsobit vzdělávací zkušenost, aby vyhovoval jejich individuální zkušenosti, potřeby a zájmy. Program je přístupný výhradně na dálku přes University virtuální vzdělávací prostředí. [+]

Výhody The Mistr školství program je nezbytný pro všechny profesionály, kteří pracují ve vzdělávacím prostředí a chtějí zlepšit jejich profesní učení a zlepšit progrese kariérní vyhlídky. Studenti mohou přizpůsobit vzdělávací zkušenost, aby vyhovoval jejich individuální zkušenosti, potřeby a zájmy. Program je přístupný výhradně na dálku přes University virtuální vzdělávací prostředí. Program je akreditován International Baccalaureate organizace a úspěšné dokončení účastníky programu můžete zaregistrovat za IB Advanced Certificate výuky a vzdělávání pro výzkum, Certificate in Leadership praxi a Advanced Certificate in Leadership výzkum poskytující možnost honit kariéru na veřejnosti, v soukromí nebo mezinárodních škol po celém světě. Specializace Začleňování a Learner podpora Mateřské / Předčasné školství žák Péče a podpora Mezinárodní vzdělávací Rozvoj matematického myšlení Titul Mistr Vzdělávání - MEd Veřejný zadavatel University of Dundee Způsob Blended learning s workshopy DOBA 18 měsíců (zrychlený režim) Vstupní požadavky Mistr školství je sada postgraduálních modulů v profesního rozvoje pro učitele a profesionály, kteří pracují, mít zkušenosti z práce, nebo aspirují na práci ve vzdělávacím prostředí. K dispozici jsou jak na pracovišti založených a non-pracoviště založené na trasy v rámci programu. Pracoviště založené trasa: Odborníci, kteří v současné době pracují ve vzdělávacím prostředí, a chtějí zlepšit jejich profesní učení a zlepšit progrese kariérní vyhlídky. Musí mít bakalářský titul (jakémkoliv oboru). Pokud váš bakalářský titul nebyl vyučován v angličtině, anglický jazyk Požadavek je IELTS 6.5 (nebo ekvivalent). Non-pracoviště na bázi Roud: Profesionálové, kteří mají předchozí pracovní zkušenosti (ne nutně aktuální) ve vzdělávacím prostředí. Musí být absolvent (jakéhokoliv oboru). Pokud váš bakalářský titul nebyl vyučován v angličtině, anglický jazyk Požadavek je IELTS 6.5 (nebo ekvivalent). Odměna USD 13.600 Aktuální ekvivalent v: USD 13.600 AED 49956 SAR 51004 GBP 8957 Poznámka Všechny poplatky jsou splatné v USD [-]

MDE Sociální Inovace

Ravensbourne
Campus forma Denní studium Kombinované 1 - 2 let September 2017 Spojené království Londýn + 1 více

Master of Design v sociální inovaci aplikuje čočky designu myšlení k řešení některých z nejkomplikovanějších sociálních, ekologických a ekonomických problémů společnosti. [+]

Magisterske studium Humanitní a společenské vědy - Magisterske. Mistr designu v sociální inovace aplikuje čočky designu myšlení k řešení některých z nejkomplikovanějších sociálních, ekologických a ekonomických problémů společnosti. Zaměřuje se na organizačních modelů, metod a přístupů potřeba utvářet pozitivní společenské změny, udržitelného růstu a nových obchodních modelů. Tváří v tvář příslibem nevýslovnou růstu se nyní konfrontováni s krutou realitou: že v druhém desetiletí 21. století, tradiční model "business as usual" už není životaschopný. Při uplatňování řadu přístupů k navrhování a vytváření prototypů sociální podniky a modely organizace, budou MDE v sociální inovace vybavit si přístupu založeném na praxi na vkládání inovace v oblasti trvale udržitelného rozvoje, komunitní odolnost, sociální odpovědnosti podniků, rizikového filantropie a organizační agility. Práce s křížovým disciplinární tým odborníků, bude kurz umožní dozvědět se o radikálním myšlenkám, rozvíjet tyto myšlenky a testovat je v "žil" organizační prostředí. MDE Social Innovation prokáže, že mnoho z nejúspěšnějších návrhů, inovací a inovátoři se naučili pracovat přes hranice mezi obory, odvětvími, organizacemi a tradičních služeb. V jeho srdci leží tři principy navrhování: holistický přístup - je třeba přistupovat k inovacím z "celostní" pohledu, opírající se o potenciální dopad, pokud jde o lidi, technologie, životní prostředí, psychické a emocionální smysl a dlouhodobé udržitelnosti jádro záměr - potenciál vyvinout "hlavní záměr" a hodnotové nabídky organizačních modelů na podporu obchodní a hodnoty značky prostřednictvím interakce, sociální hodnoty, spolupráce a nápady generace participativní a inclusive - význam rozvoje sociálních a ekologických řešení, "s" a "o" klíčových zainteresovaných subjektů, zákazníků / trhy atd a ne pouze "k" a "pro" lidi. Kurz se bude rozvíjet své nápady a dovednosti v zaměřené na lidi a organizační vedení jako způsob, jak mění způsob, že veřejné, soukromé a ne-pro-zisk služby jsou tvarovány pomocí designu myšlení metodik. [-]

Ma V Transkulturního Poradenství

University of Malta
Campus forma Denní studium 18 - 18 měsíců October 2017 Malta Rokle

MA v transkulturního poradenství nabízí University of Malta a University of New Orleans spolupracovní studijní program. Program sdružuje kohorty mezinárodních studentů a vynikající pedagogické fakulty, která zahrnuje akademiky z Evropy a USA. [+]

MA v transkulturního poradenství nabízí University of Malta a University of New Orleans spolupracovní studijní program. Program sdružuje kohorty mezinárodních studentů a vynikající pedagogické fakulty, která zahrnuje akademiky z Evropy a USA. Posláním MA v transkulturní poradenství je vyškolit světové poradce, kteří jsou schopni sloužit rozmanité skupiny obyvatel na celém světě. Absolventi tohoto programu jsou globální občané, kteří jako poradci disponují smysl pro sociální odpovědnost a globální občanské angažovanosti, stejně jako globální kompetence. Za tímto účelem, základem programu je rozvoj transkulturní poradenství působnosti. Program podporuje pochopení a citlivost na kulturní rozmanitost, protože se odráží na celém světě a širší pohled na sociokulturním kontextu, poradenství. Program poskytne studentům s pevnou vědomostní základny a široké spektrum poradenských dovedností a schopností potřebných pro práci v různých prostředích poradenství. Program je určen vybavit studenty znalostmi poradenských teorií a dovedností, stejně jako poskytnout jim možnost procvičit tyto dovednosti pod dohledem a provádět své vlastní úsilí v oblasti výzkumu. Proč studovat na titul v "transkulturní poradenství"? Pokud je poradenství profese je mít celkově vliv, bude to vyžadovat jednotlivce s vědomím, znalosti a dovednosti pro řešení celosvětové výzvy pro duševní zdraví a pohodu. Jako globální propojenost zužuje fyzické a sociální vzdálenost mezi lidmi, budoucnost poradce tréninku spočívá v přípravě odborníků s globálního hlediska. Transkulturní aspekt kurikula se odráží mezinárodní makeup jak pedagogické fakultě a očekávané studentské populace. Zatímco osnovy nadále poskytuje studentům s tradičním poradce tréninku, bude mezinárodní složení programu také poskytnout jim širší výměny kulturních názorů a zkušeností okolních současné teorie poradenství a praxe. Program je nabízen odbor poradenství na University of Malta a odboru vzdělávací vedení, poradenství a nadací (ELCF) na univerzitě v New Orleans. Obě instituce přispívat ke zkušenému pedagogické fakultě programu, a tím vystavuje studenty, aby jak evropské a americké perspektivy transkulturní poradenství. Dodávka Program začíná každý akademický rok v září. Délka kurzu je rozložena na osmnáct měsíců (dvanáct měsíců na plný úvazek a šest měsíců cvičení). Program je rozdělen do tří semestrů, z nichž první dva semestry věnovaných učil složky programu a třetím semestru věnovaného nezávislý studentský výzkum. Posledních šest měsíců budou přiděleny pro cvičení. Žádosti o přijetí budou přijímány průběžně se pravidelně reviduje. Požadavky na přijetí na kurzu je (i) bakalářský Honours degree (druhá třída nebo vyšší) z uznávané instituce; (ii) tři doporučující dopisy; a (iii) certifikované Anglické jazykové znalosti. Všichni kandidáti budou požádáni, aby sedět na pohovor. Pro zájemce o studium se doporučuje konzultovat stránky Požadavky na přijetí na těchto stránkách http://www.um.edu.mt/icp/ma-counseling-counselling~~HEAD=dobj [-]

Magistr V Prognostické, životní Prostředí A Rozvoj

Palacky University
Campus forma Denní studium 2 let September 2017 Česká republika Olomouc

Cílem Foresight, životní prostředí a rozvoj programu je připravit v prognózách zaměřené na odborníky pro kariéru v oblasti životního prostředí a rozvojové politiky a praxe. Doba trvání programu je 2 roky. Student bude udělen titul "Magister", ve zkratce "Mgr.", Který je ekvivalentní k Master of Science (M.Sc.). [+]

Magisterske studium Humanitní a společenské vědy - Magisterske. Univerzita Palackého v Olomouci Univerzita Palackého, založená v roce 1573, je jedním z předních center výuky a výzkumu v České republice. To se skládá z osmi fakult v současné době nabízí tituly v celé řadě oborů, včetně medicíny a dalších přírodních věd, humanitních, společenských věd, stejně jako právní vzdělání. V posledních letech, jednou z nejvyšších priorit univerzity je posílit mezinárodní spolupráci s ostatními institucemi vyššího vzdělávání. Až do dnešního dne více než 1 700 zahraničních studentů studovat na Univerzitě Palackého. Univerzita Palackého se nachází v historickém, ale dynamické město Olomouc. Město samo o sobě je velmi starý a malebné a je obklopen sportovních zařízení a přírodou. Město Olomouc je dobře známý pro svou vysokou hustotou studentů vysokých škol: více než 24 000 studentů ve městě 100 000 obyvatel, aby Olomouc město s nejvyšší hustotou studentů vysokých škol ve střední Evropě. Předvídavost, životní prostředí a rozvoj (FED) je absolventem dvouletého plný úvazek program. Cílem tohoto programu je připravit v prognózách zaměřené na odborníky pro kariéru v oblasti životního prostředí a rozvojové politiky a praxe. Foresight je schopnost předvídat, co se může stát, nebo může být zapotřebí v budoucnosti, a zároveň s ohledem na budoucnost, jako něco, co můžeme vytvořit nebo tvar. Prognostické předpokládá, že budoucnost není předem stanovena, ale může vyvíjet v různých směrech. Foresight zahrnuje přemýšlet o budoucnosti, debatovat o budoucnosti a utvářet budoucnost, pomocí participační a víceoborových přístupů. Vývoj ve jménu program představuje pro pobočku společenských věd, které řeší otázky vyvolávající obavy rozvojové politiky a osvědčených postupů. Prostředí je zkratka pro akademické oblasti, která systematicky studuje lidskou interakci s prostředím a zahrnuje zejména faktory, které mají vliv na lidský blahobyt a udržitelného rozvoje. Po úspěšném absolvování programu budou studenti být vybaveno pro práci ve veřejném sektoru, tak i v soukromém sektoru a to jak na národní i mezinárodní úrovni. Tyto postgraduální studenti mohou být použity ve vládních či nevládních institucí, které spolupracují na vývoji nebo projektů souvisejících s životním prostředím, zejména na místech, kde plánování a budoucí trendy analýzy je to naprostá nezbytnost. Kromě toho mohou najít kariéru v soukromém sektoru, a to zejména v high-tech společností, které jsou závislé na schopnosti sledovat a formulovat budoucí trendy v daném odvětví. Spousta stipendií a mezinárodních příležitostí jsou k dispozici studentům FED. Prospěchového stipendia a stipendia Mistr kurz pro cizince přiznává studentům s velmi dobrými studijními výsledky, zatímco Vavroušek a Stipendia pro mobilitu, jsou navrženy tak, aby podporovaly stáže a studentské výzkumné projekty realizované v takzvaných rozvojových zemích. Katedra rozvojových studií je v současné době spolupracuje s více než dvaceti univerzitách v rámci programů Erasmus + a Erasmus Mundus. Program ERASMUS finančně podporuje a umožňuje provádět část studijního programu studentů na univerzitě v jiné evropské zemi. Oddělení rovněž nabízí exkurze do mezinárodních institucí a organizací pro rozvoj. [-]

Teorie A Praxe Překladu

Universitatea De Vest Din Timisoara
Campus forma Denní studium 2 let September 2017 Rumunsko Timisoara

Teorie a praxe překladu program je na plný úvazek učil magisterský titul, který navazuje na bakalářský studijní program v aplikovaných moderních jazyků. [+]

Oddělení moderních jazyků přidružených k fakultě dopisů, historie a teologie má za úkol nabídnout studentům vysoký standard vzdělávání v oblasti cizích jazyků a literatur. Nové mezinárodní kritéria hodnocení studijních programů, stejně jako nové požadavky trhu práce určuje zavádění inovativních více dynamických a pragmatické, vzdělávací strategie. Ústav moderních jazyků rovněž usiluje o dosažení vynikající akademické kvality a posílenou mezinárodní viditelnost. Všichni členové katedry se aktivně podílejí na výuce vysokoškolských studentů a absolventů na základové porozumění širokého spektra oborů s následnou příležitost pro hloubkové studie ve zvolené oblasti. Teorie a praxe překladu program je na plný úvazek učil magisterský titul, který navazuje na bakalářský studijní program v aplikovaných moderních jazyků. Tento program je určen především, ale nejen, pro absolventy moderních jazyků se specializací v angličtině nebo ve francouzštině, nebo jakýkoli jiný absolvent, který ovládá jeden z těchto jazyků na úrovni B2-C1 Společného evropského referenčního rámce. Studie kryt 2 akademické roky (4 semestry). Studium je přiděleno 120 přenosných kreditů, 30 / semestr. Korelující svůj cíl s požadavky trhu práce, překladatelské teorie a praxe Program vychovává specialisty s komplexními a doplňujícími dovednostmi, druh vzdělání potřebné pro vedení v rychle se měnícím světě. Hlavními tituly kurzu jsou: překlad Metodika Terminologie Překlad ekvivalence, evropské instituce Pokročilá analýza textu Analýza diskurzu literární překlady ekonomické Překlady právní překlady Audio-vizuální Překlady Intersemiotic Překlady Specializované překlady tlumočnické techniky Potenciální pozice na trhu práce po promoci Naši absolventi mohou pracovat jako překladatelé, tlumočníci, učitelé, specialista Public Relations, úředník lidských zdrojů, antropologů, atd [-]

Master Mezinárodní Komunikace

Hanze University of Applied Sciences - Groningen, the Netherlands
Campus forma Denní studium 3 semestry September 2017 Nizozemsko Groningen Spojené království Leeds Itálie Milán Litva Vilnius + 6 více

Program má kompetence založené, hands-on přístup. Jako součást týmu, budete navrhovat komunikační strategie pro klienty, kteří potřebují výsledky. Akademický úspěch nestačí být úspěšný v tomto programu. Budete muset prokázat sebe jako tvůrčí řešit problémy, který je schopen měřit až profesionálních standardů, jakož i akademické kvality. [+]

Magisterske studium Humanitní a společenské vědy - Magisterske. Zvládnout mezinárodní komunikaci: www.hanzegroningen.eu/mic Vítejte na Master v mezinárodní komunikaci Tento dvojí studijní program je nabízen ve spolupráci s Geert Hofstede Consortium. Čtyři univerzity, vše specializující se na firemní komunikaci a public relations v mezinárodním kontextu, profesionální, spojily své síly za účelem vytvoření Geert Hofstede Consortium. Konsorcium nabízí jedinečnou společného magisterský program v mezinárodní komunikaci (MIC). Program je studium na plný úvazek v průběhu tří semestrů (90 ES). Budete studovat na dvou univerzitách, s možností studovat v Holandsku, Itálii, Velké Británii a Litvě. Absolventi obdrží dva tituly a osvědčení od Geert Hofstede Consortium. Master in International komunikace (MIC) je společný program vyvinutý v úzké spolupráci mezi partnery Geert Hofstede Consortium: Hanze University of Applied Sciences, Groningen, Nizozemsko IULM University, Milán, Itálie Univerzita ve Vilniusu, Litva Leeds Beckett University, Velká Británie Mezinárodní komunikace Master (MIC) je ambiciózní program pro ty, kteří usilují o mezinárodní kariéru v komunikaci. Ať už jste v nedávné době absolvoval, nebo jsou v současné době pracuje, MIC Vás připravuje na kariéru jako komunikační lékaře ve vedoucích manažerských pozicích nebo poradenství, odpovědný za externí a interní komunikaci organizace. Vzdělávací koncepce Program má kompetence založené, hands-on přístup. Jako součást týmu, budete navrhovat komunikační strategie pro klienty, kteří potřebují výsledky. Akademický úspěch nestačí být úspěšný v tomto programu. Budete muset prokázat sebe jako tvůrčí řešit problémy, který je schopen měřit až profesionálních standardů, jakož i akademické kvality. jádro programu První semestr vám představí v plné šíři profese. Jaké jsou role a odpovědnosti komunikační odborník v organizaci ze strategického hlediska? Které hlavní funkční oblasti existují? Jak se kultura vliv komunikaci? Jaký je vztah mezi organizací a jejím mezinárodním a multikulturním prostředí? Všechny úkoly a projekty se zaměřují na udržitelnost. Specializace Ve druhém semestru budete absolvovat řadu oborů od jednoho z konsorcia univerzit podle vašeho výběru. Tyto obory se mění podle toho, co se děje v oboru. Hanze UAS, Groningen nabízí specializace otázkám manažer Media Analytics a globálních společenských výzev a Big Datum a vizualizace, mezikulturní vzdělávání a řízení projektů. disertační práce Musíte prokázat osvojení těchto kompetencí potřebných k získání titulu Master in mezinárodní komunikaci. Vy si vyberete profesionální roli a analyticky vyřešit problém pro vnější klienta (pracovní in-house nebo jako poradce). Výsledkem tohoto projektu bude založena na aplikovaný výzkum a využití vhodného metodiky. Každý problém vyžaduje řešení z mezinárodní nebo interkulturní perspektivě. Jeden program, dva stupně Lhůta 90 ECTS studijní program vám umožní studovat na dvou konsorcium partnerských univerzitách. Každý z nich budete udělují magisterský titul. Obdržíte také certifikát konsorcia o tom, že jste úspěšně dokončili Mezinárodní Společná magisterský program, vyvinutý s podporou Evropské unie. Všechny tituly jsou plně akreditovány. profil promoce Jako absolvent Master v mezinárodní komunikaci vám bude interkulturně příslušný komunikační odborník schopen pracovat v globálním kontextu. Budete mít možnost předvídat změny a rozvíjet, implementovat a spravovat dlouhodobá a inovativní řešení komunikačních problémů. Jako absolvent, budete mít dovednosti a znalosti potřebné k práci na manažerské nebo poradenské úrovni. Kariérní vyhlídky Téměř všechny MIC absolventi našli zaměstnání buď v průběhu nebo krátce po svém absolventském projektu. Absolventi našli uplatnění jako manažeři public relations, komunikační konzultanti korporátní, Marketing & Komunikace hlavami a režiséry značky. Firmy kde naši absolventi našli pozice patří Google, Edelman PR, Ogilvy Group, Walt Disney, Hewlett Packard, IBM a ABN AMRO Bank. Vstupní požadavky Bakalářský titul v souvisejících oborech: komunikace, humanitních, společenských věd, obchod, management, lingvistice; Lze také zvážit rozsáhlé pracovní zkušenosti v příbuzných oborech. Osvědčení o doklad o dostatečné znalosti anglického jazyka: buď IELTS s celkovým výsledkem 6,5 a pod 5,5 nebo TOEFL IBT celkem 90 žádné dílčí skóre s minimálním 18 Reading, 17 v poslechu, 20 v mluvení a 17 v písemné formě. Vaše IELTS nebo TOEFL nesmí být starší než dva roky. [-]