Hledat Interakční design zde!

Najděte nejlepší Interakční design zde!

Interakční design

Magisterský studijní program v interakci designu je postgraduální studijní program, který učí pokročilé koncepty v interakci a počítačové aplikace použitelnosti. S pomocí moderní generace počítačů a počítačových aplikací spustit téměř vše, co ve svém životě, že je třeba chápat tyto aplikace a vyvíjet aplikace, které jsou uživatelsky přívětivé, je na vzestupu. Tento magisterským studijním programem dokonale zapadá do skládačky přímočarou pilu. Program je zaměřen na počítačové techniky a problémy s použitelností, kterým čelí uživatelé počítačů po celém světě, proto vést studenty metodiky potřebné k vyřešení těchto problémů. Vznikající technologie slouží k výuce studentů na návrhu koncepce a projektování pro budoucnost. Program je zajímavý tím, jak je třeba, aby studenti se učí používat nejnovější a nejdůležitější technologie tak, aby bylo možné snadno přizpůsobit na stále se měnící technologie. To dělá kurz náročný, ale atraktivní také.Programy interakci designu, učí studenty zapsané v programu, vyškolit je na dovednosti, které potřebují pečovat o stávající a vznikající technologie k dosažení úspěchu v obchodní a kulturní využití. Interakce technologie se mění a studenti mají možnost dozvědět se nejnovější špičkové technologie, které byly naplněny nejnovějšími technologickými inovacemi a konstrukční myšlení, který je zaměřený člověk. Zájem a poptávka po magisterském programu v interakci designu je na vzestupu na celém světě, a proto je k dispozici pracovní příležitosti pro absolventy vysokých škol jsou četné, absolventi najdou uplatnění v následujících oblastech: obchod, průmysl, školství, zdravotnictví, média, obrany a vládě.

Čtěte více

Ma / MSc Výpočetní Provedení

Ravensbourne
Campus forma Denní studium Kombinované 1 - 2 let August 2016 Spojené království Londýn + 1 více

MA / MSc Computational návrh otevírá možnosti počítačového programování v rámci výzkumu vedou kontext pro kreativního průmyslu. [+]

Interakční design - Interakční design . MA / MSc Výpočetní design otevírá možnosti počítačového programování v rámci výzkumu vedou kontext pro kreativního průmyslu. Tento postgraduální studijní obor je umístěn, a snaží se vám pomoci, aby se zapojily s obrovské vlně zájmu o open source komunity obklopujících kódování vývoj, jako například openFrameworks, Arduino, zpracování a škvárové. Tyto volně dostupné knihovny kódu a hardwaru, aby výkon výpočetních a interakce mnohem širší základnu kreativní uživatele a budete okamžitě vidět imaginativní potenciál, který nabízejí. Výuka ve vizuálním programování s Max / MSP, Pure Data a VVV mohou být také nabízeny. Budete se zobrazí příklady projektů, které využívají takových zařízení, jako je Kinect, Leap Motion a motion capture. Práce na projektu nabídne možnosti, jak dát tyto znalosti do praxe s cílem navrhnout invenční řešení, které reagují na pohyb lidské postavy. Kombinace údajů čerpaných z pozice na obrázku a trojrozměrné virtuální prostředí otevřela fascinující diskutuje o povaze lidského choreografického gesta a způsob, jakým může mít současně vliv jak v digitální a reálných domén. Quadrocopters, robotika a řízení pohybových pohybu přijde v rámci výzkumného zaměření kurzu vám nabízí širokou škálu možných výsledků. Ravensbourne má velmi dobré finanční rapid prototyping zařízení a studenti na MA / MSC Výpočetní design budou mít možnost spojit programování, trojrozměrný design a elektroniku jako základ pro navrhování inovativních, rychlá a zajímavých projektech. Začnete pracovat s odezvou uživatelů a zpětnou vazbu a umístit své práci na projektech v zajímavých místech, jako je například Kinetica Art Fair a Level39 Canary Wharf. To vám dá skvělé způsoby, jak prokázat svou koncepcí v reakci na uživatelské testování a zpětnou vazbu. Kurz se bude vztahovat na různé přístupy k programování a podněcovat bádání do povahy kódu jako média v jeho vlastní pravý. Zde se seznámí s generativní, rekurzivní a algoritmické koncepty na řešení problémů a porozumět historii kódování a jeho vlivu a rozsahu. S tímto druhem zkušenosti za sebou, když necháte kurzu, budete v pozici, aby odpovědné role, jako je produkce nadřízeného, ​​technický ředitel, olova nebo asistent programátor, uživatelskou zkušenost návrhář, výrobce nebo nezávislým konzultantem. [-]

Master Rozvoj Digitální řešení

BARCELONA TECHNOLOGY SCHOOL
Campus forma Denní studium 9 měsíců October 2016 Španělsko Barcelona

Mistr v digitální řešení pro vývoj je ideální pro studenty, kteří chtějí vstoupit do digitálního průmyslu s pevným základem. Program je v souladu s digitálními znalosti programování a digitální průmysl potřebuje rozvíjet kreativní technická řešení. [+]

Mistr v DIGITAL řešení pro vývoj Popis programu Tento program je zaměřen na studenty, kteří chtějí vstoupit do digitálního průmyslu s pevným základem. Mistr je v souladu s potřebami nejnáročnější talentů z digitálního průmyslu pro rozvoj tvůrčích technologických řešení. Barcelona Technology Škola zajišťuje všem účastníkům odborné praxe v průběhu a po Masters prostřednictvím praxe / stáže v předních společností v digitálním sektoru. Já se dozvědět, co? Dovednosti, které získají v průběhu programu budou mít nárok za pestrou škálu pracovních rolí v technologickém průmyslu. Kromě programování, naučíte všechny aspekty nejpopulárnějších technologií, jako jsou webové a mobilní vývoj softwaru, řemeslo, agilní, cloud computing, zpracování velkých objemů dat, a za provoz a digitální obchodní strategii. Mistr v digitální řešení pro vývoj je vyučován v anglickém jazyce, což je důvod, proč je nutná znalostí angličtiny podmínkou pro přijetí. DOBA: Mistr v digitální řešení pro vývoj nabízí univerzitní akreditaci 60 kreditů (ECTS). Program trvá devět měsíců (1 akademický rok), a začíná v říjnu 2016. Barcelona Technology Škola je mezinárodní instituce, jeho programy jsou v angličtině, a příjemná tvář a inovativní město Barcelona. Metodika tohoto programu je založen na "učení Project", kde student vytváří a rozvíjí své vlastní řešení a digitálních projektů. READY FOR skvělý závod DIGITAL: Digitální průmysl zažívá silný růst, technologické společnosti potřebují profily jako je ta vaše. Barcelona School Technology spojuje svou kariéru s digitálním průmyslu, jak si vytvořit svůj talent s dovedností a znalostí požadoval. PRAXE / STÁŽ & kariéra: Díky dohodám s Barcelona Technology školy technologickém průmyslu budou mít možnost žít profesionální zkušenosti v některé z předních společností v rámci ekosystémové BTS. Jak podat žádost?Pokud jste vášnivý o programování, chcete přístup k pracovním příležitostem, rozvíjet své digitální talent a mezinárodní zkušenosti v Barceloně, jen potřebujeme: 1. Formulář žádosti 2. motivační dopis v angličtině vysvětluje, jak si myslíte, že bude tato technologie průmysl v příštích 5 let, a jak byste mohli přispět k digitální transformace 3. CV 4. oficiální certifikace angličtině nebo, pokud tomu tak není, aby se BTS test online Inglés. ROZHOVOR: Přijímací výbor a ředitel programu, diskutovat o vaši žádost, a pokud jste fit profil BTS, budeme volat s vámi mluvit, a vědět něco víc o vás. Způsob platby: jednou přijat do programu, pošleme vám dopis se všemi detaily si rezervovat místo v Mistr v digitální řešení pro vývoj. Je nutné, aby se školné programu zabezpečit své místo a získat osvědčení o zařazení do BTS, případně, vyřizování žádostí o vízum. [-]

Magistr Designu (MDE) Návrh Interakce

HK PolyU School of Design
Campus forma Denní studium 1 rok September 2016 Hongkong Kowloon

Interakce design specializace je zaměřena na studenty, s vášní pro lidi a technologie, kteří mají zájem o budoucnost a chtějí do tvaru, jak jsou informace přístupné a používané, jak prostředí se může změnit v závislosti na potřebách, nebo jak se informace uložené v produktech používání podporu. [+]

Interakční design - Interakční design . Interakce design specializace je zaměřena na studenty, s vášní pro lidi a technologie, kteří mají zájem o budoucnost a chtějí do tvaru, jak jsou informace přístupné a používané, jak prostředí se může změnit v závislosti na potřebách, nebo jak se informace uložené v produktech používání podporu. Ti, kteří mají bakalářský titul v designu (vizuální komunikace, produkt, digitální média, nebo environmentální design), komunikace, informační technologie, nebo dokonce psychologie Možná zjistíte, design, interakční, že je dalším krokem v jejich profesní rozvoj. Cíle Tato specializace se snaží posílit lidské schopnosti a život přes návrh inovačních, interaktivních a prožitkových idejí, na základě syntézy lidského myšlení vzorů a zvyky s technickými prostředky. Kombinace teorie, plánování strategie, výzkumu a technických dovedností jsou základem pro workshopy, které se zabývají vznikajících aspekty designu interakce, založené na lidských potřeb a potěšení jakož i technologický rozvoj. Cíle Tato specializace se snaží spojit teorii a akci: První uvedení lidí v people / technologie rovnice - prozkoumat lidský-centredness pochopení aktivních komunikačních procesů, na nichž je interaktivita postavené učební metody pro analýzu a konstrukci designu interakce práce přes komunikační technologie, rozhraní produktu a servisních systémech se zaměřením na jednu z výše jako alternativní zaměření rozvíjení holistický přístup k interakci člověka střed, který zahrnuje problém, nebo příležitost identifikaci, výzkum, prototypů a provádění Vchod Požadavek Je zapotřebí Bakalářský titul v designu nebo ekvivalent v příbuzném oboru. Kandidáti s jinými terciárním vzděláním doplněných o podstatnou odbornou praxí budou posuzovány případ od případu. Stipendia Stipendia pro absolventy QS Top design školy (2016/17) Chcete-li off-set 10% nebo 15% (držitel prvotřídní bakalářský titul) výuky, bez ohledu na to, které jsou programy MDE studenti přijati do - použitelné pro absolventy QS nejlepších světových univerzit pro Art & Design. Stipendia (nabízí MDE plný úvazek specializacích) Na základě hospodářské soutěže, aby kompenzovali 25% -50% z ceny školného - pro všechny non-místní studenty a absolventy, kteří PolyU designu přijal nabídku přijímací. Vstupné Termíny Použití lhůta začíná běžet: 25 Lis 2015 První kolo aktualizace: 20 leden 2016 Uzávěrka přihlášek: 29 Dub 2.016 Rozhovor: V polovině února do května 2016 Vyhlášení výsledku: 2 týdny po pohovoru [-]

Magistr Designu

Media Design School
Campus forma Denní studium 30 týdnů June 2016 Nový Zéland Auckland

Master of Design je vhodná pro čerstvé absolventy v designu související disciplíny nebo profesionály, kteří mají šest nebo více let v kreativního průmyslu. [+]

Master of design Je vhodný pro čerstvé absolventy v designu související disciplíny nebo profesionály, kteří mají šest nebo více let v kreativního průmyslu. Práce v simulovaném průmyslovém prostředí, naše postgraduální studenti vyzváni, aby výzkum důležitých myšlenek, problém-řešit a vytvářet konstrukční řešení v reakci na různých reálných kalhotky. Tyto kalhotky vyžadují naši studenti umět spolupracovat s ostatními, s cílem vytvořit širokou škálu digitálních a kreativních produktů, služeb a postupů napříč velkým množstvím mediálních platforem. Tento projekt založený na interdisciplinární přístup znamená, že absolventi budou kompletní program s působivým portfoliem naplněné praktické a odpovídající praxe ukázat na svých současných nebo budoucích zaměstnavatelů. Kariéra Cesty Možné kariéry drah pro absolventy Postgraduální diplom v oboru designu zahrnují jak strategické a projektové pozice v designérských studií, firem a poradenských agentur: Design a projektový manažer; Systémy návrhář; Merchandising a branding developer nebo stratég; Udržitelnost návrhář; Interaktivní návrhář; Mobilní technologie značkové; Zkušenosti návrhář uživatele; Design analytik; návrhář obrazovka; Digitální animátor; Informace o návrhář; návrhář zboží a developer; Service návrhář; Transmedia návrhář; Balení návrhář; Marketing a komunikace výkonný; Kreativní ředitel; Reklama ředitel studio; Správce médií; Vydavatel; Sekundární konstrukce učitelů; Design poradce; Správce Design. Součásti kurzu Během Master of Design, budete provádět následující práce v kurzu: Dva (30 kreditů každý), NZQF Level 8. Mistr návrh (15 kreditů), NZQF Level 9. Master Project (45 kreditů), NZQF Level 9. Jeden (ne-pro-úvěr) Postgraduální Toolbox komponent. Způsobilost Aby byly způsobilé pro Master of Design, musí žadatel: Držitelem diplom, který je relevantní pro návrh (např design - grafika, výtvarného umění, Industrial, zboží, Cognitive Science / psychologie, Softwarové inženýrství, informatika, výpočetní technika; NEBO Postgraduální diplom, který má význam pro navrhování; NEBO Stupněm vysokoškoláka a odborná praxe v oblasti související s konstrukcí, který byl schválen mediální design školy akademické radě. [-]

Design Master Interakce

Harbour.Space
Campus forma Denní studium 1 rok Přihlašování započato Španělsko Barcelona

Design Program Harbour Space Interakce poskytuje jedinečné prostředí pro studenty, aby se stal odborníkem z praxe, a aby se zapojily se studenty z vlastních i jiných oborů. [+]

Interakční design - Interakční design . Tento program je vyučován v anglickém jazyce. The Harbour Space Master of designu programu Interaction a nabízí jedinečné prostředí pro studenty, aby se stal odborníkem z praxe, a zapojit se studenty z vlastních i jiných oborů. Program si klade za cíl prozkoumat nové úkoly, kontexty a přístupy pro návrh interakcí a připravuje studenty na výzkum, analyzovat, prototyp, a koncepty v podnikání, sociální a kulturní kontexty v rámci stávajících a nově vznikajících technologií. Projekty, které jsou často spekulativní a kritický, mají za cíl inspirovat debatu o lidských důsledcích různých technologických futures a prozkoumat strategickou roli designu interakce při utváření každodenního života a zároveň upozorňovat na zvýšení relevance designu pro podniky a společnosti. Absolventi jít do práce pro korporace, designérských agentur nebo poradenských firem, akademických a průmyslových výzkumných laboratořích, a nastavit své vlastní designové studio. Kurzy jsou směsí přednášek a hands-on experimentování Pravidelné příležitostí pro průmysl spolupráce s firmami Přístup do sítě předních světových odborníků pracujících v informatice Učitelé, kteří jsou přední lékaři ve svém oboru Častý host lektoři v celé řadě témat v oblasti designu a technologie Praktická firemní kurzy připravující studenty pro životních situacích Multi-disciplinární spolupráce ve skupině a aplikované na konci roku projekty Připojení ke skutečnému disciplíně projekčních a reálných firem v průmyslu struktura programu Tento Master of Interakce designu stupně obsahuje rozsáhlou řadu návrhových případů skutečné interakce pohybujících, jehož prostřednictvím budou studenti získají solidní znalosti kreativní a rozhodovacího procesu v oddělení designu skutečné společnosti nebo designu agentury. Všechny kurzy jsou volitelné, ale důrazně doporučujeme studentům absolvovat kurzy označeny jako jádro. Celkem 1 rok studia se skládá z 15 modulů, včetně 1 modulu Dílny a seminářů, 1 klient a 1 Capstone projekty. Naši profesoři nejsou akademické učitelé - oni jsou prováděny profesionální designéři, které zahájily tisíce úspěšných produktů a služeb, a dělal mnoho vítězné strategická rozhodnutí. Moduly Vznikající technologie pro fyzickou Spaces Mobilní Fyzická Computing User Experience design Podnikatelské design Kybernetika Inteligentní objekty Inovace v Service designu Budoucí wearables Obsah strategie Storytelling, Narrative a interaktivita Správa designu Prodej & Prezentace design Vizualizace dat Audio & Video Motion Graphics Projekční mapování programování Rozhraní pro zdravotně postižené Semináře a workshopy Klient Project Osobní projekt MATH jako druhý jazyk (MSL) Harbour.Space hlavním požadavkem pro všechny studenty v tech je velmi dobrá úroveň matematiky. Každý, kdo postrádá pevné základy matematiky, které potřebují pro kariéru v tech, ale je ochota učit se má domov v naší Základní kurz (internetový odkaz). Studenti získají všechny základní nástroje, které potřebují pokračovat ve studiu v informatice, data vědy či kybernetické bezpečnosti. Absolvování MSL znamená otevření dveří se ucházet o místo na univerzitě Harbour.Space a jakékoli jiné top-sazba tech univerzity na světě. Program Vedení Irene Pereyra Spoluzakladatel, Anton & Irene Anton Repponen Spoluzakladatel, Anton & Irene Kariéra cesta Junior Designer Mid-Weight Designer Senior Designer Art Director Kreativní ředitel Living In BARCELONA Studium v ​​Barceloně má následující výhody: Barcelona je # 1 v Evropě pro kvalitu života a průchodnosti životního prostředí (2012 kvality života města Rankings - Mercer Survey) Barcelona je # 1 na světě pro úroveň infrastruktury a rozvoje měst (2011, Ernst & Young). V regionu Katalánska, kde Barcelona je hlavním městem, významně přispívá ke španělskému HDP. Růst katalánském HDP je v současné době 3,3%, mnohem vyšší než v Evropě v průměru. Vývoz Katalánsku jsou 42,2 mld €, vyšší než v kterékoli jiné části Španělska. 7,000+ inovace a technologické společnosti v průběhu posledních 10 let. Barcelona je 6th v Evropě atraktivity a pohodlí pro podnikání (European Atraktivita Survey 2011 Ernst & Young), Barcelona je 2. místo v Evropě (po Londýně) pro podporována jako obchodní centrum (European Cities Monitor 2011); Barcelona je 2. místo na světě pro pořádání různých mezinárodních konferencí a kongresů (město a zemi World Report 2011, ICCA). Barcelona je hostitel ročního Světového Mobile Congress, který přitahuje tisíce mezinárodních společností, které pracují v odvětví mobilních komunikací. 7000000 + miliony turistů / rok 20 ° C - průměrná teplota v průběhu dne 2437 hodin slunečního svitu / rok Náklady na bydlení 550 euro / měsíc [-]

Magistr Designu

IIT Institute of Design
Campus forma Denní studium 2 let September 2016 Spojené státy americké Chicago

Mistr designu (MDE) program vítá studenty z celého světa. Absolventi se stal předních myslitelů, výzkumníky, stratégové a aktéry změny u nejvíce in fl uential globálních organizací. Jsou důkazem nové ještě proveditelná řešení nejnáročnějších problémů naší doby. Stručně řečeno, dělají náš svět lepší ... [+]

Mistr designu (MDE) program vítá studenty z celého světa. Absolventi se stal předních myslitelů, výzkumníky, stratégové a aktéry změny u nejvíce in fl uential globálních organizací. Jsou důkazem nové ještě proveditelná řešení nejnáročnějších problémů naší doby. Stručně řečeno, dělají náš svět lepší. Skrz Master of programu studentů designu spolupracovat v multi-disciplinární týmy na reálných projektech s partnery ve zdravotnických, obchod, CPG, občanské výchovy a další. Projekty se zaměřují na místní a globální výzvy, řešení problémů prostřednictvím inovace, přesnost a kreativitu. Bloomberg Businessweek uznává IIT Institute of Design jako jeden z nejlepších světových školách designu. Kromě zkušených designérů, jsme se je přimět studenty, s žádným formálním designu školení platit. Devět-měsíční program Nadace poskytuje předpoklad dovednosti a zkušenosti. Přibližně 50% studentů pochází z non-designu prostředí, jako jsou obchod, strojírenství, svobodných umění, počítačové vědy a architektury. Kurzy Master of Design je dva roky, 54-credit-hodinový studijní program. Více než 80% kurzů v programu jsou Volitelné předměty (semináře a workshopy), které umožňují studentům přizpůsobit své studijní program. Studenti si mohou vybrat kurzy v rozsahu přes komunikační design, produktový design, strategické plánování, uživatelského výzkumu, designu interakce a systémů. Absolventi Rozvíjení profesního rozvoje je prioritou pro studenty ID. Škola hostí RecruitID, dvakrát ročně událost, která čerpá top globální organizace, které chtějí najmout absolventy ID (nebo bezpečné letní stáže pro studenty prvních ročníků) pro celou řadu pozic obvykle svázané k inovacím a novým obchodním příležitostem. Pozice zahrnují stratégů, výzkumníky, projektanty, inovace a komunikačních manažerů. Zaměstnavatelé hodnota ID studentů a absolventů pro své schopnosti, aby se na náročné problémy prostřednictvím uplatňování přísných metod. Organizace zaměstnali našich absolventů, jako jsou: - design Planner - Design stratég - Senior inovace stratég - ředitel vývoje produktů - ředitel inovačních metod - ředitel uživatelského výzkumu - Značka stratég - ředitel Interaction Design - Senior informační architekt - ředitel pro strategii a New Rozvoj podnikání Načasování 4 semestry (2 semestry další s programem Foundation) 54 hodin úvěru (30 kreditních hodin další s programem Foundation) Na plný úvazek rezidence je požadováno pro Master of design programu Chcete-li použít Spusťte aplikaci na Master Design programu dnes. Ke své přihlášce, budete muset poskytnout následující: Portfolio práce. 5-15 stránky, které demonstrují kritické myšlení, pojem průzkum, a navrhovaných řešení. Pro ty žadatele bez bakalářský designu stupně, bude test GRE / GMAT být požadována místo portfolia. (GRE minimální 310/340 nebo 3.0 / 6.0, minimální GMAT 600/800 nebo 3.0 / 6.0) Prohlášení o vzdělávacích cílů. 1-3 stran včetně kariérní cíle a důvody pro studium na Institutu designu. Může být požadováno Další Rozhovor (po telefonu, Skype, nebo osobně). Pokračovat nebo Curriculum Vitae. 2-4 roky odborné praxe je typická, ale nevyžaduje. Budou považovány za plný úvazek stáže, dobrovolnické práce a nezávislých projektů. Přepisy ze všech předcházejících stupňů. Stupně musí být z akreditované vzdělávací instituce s minimální kumulativní GPA 3.0 / 4.0 nebo ekvivalentní. Pro mezinárodní žadatele bez, je nutná TOEFL nebo IETLS zkouška bakalářského nebo magisterský titul z akreditované anglické univerzity. (TOEFL minimum 100, IETLS minimální 7.) Doporučující dopisy. Tři dopisy z profesních nebo akademické odkazy komentování vašich cílů a schopností. Poplatek za podání žádosti. $ 100.00 [-]

Mdes "virtuální Realita "

L’École de design Nantes Atlantique
Campus forma Denní studium 2 let November 2016 Francie Nantes

Studenti v této MDes naučí navrhovat inovativní Virtuální a rozšířená realita rozhraní a služby tohoto školení je organizována jako součást double degree společně ... [+]

Tento prezenční 2-letý mistr 's program je vyučován pouze ve francouzském jazyce. Studenti v MDes "virtuální realitě " naučí navrhovat inovativní Virtuální a rozšířená realita rozhraní a služby tohoto školení je organizována jako součást double degree společně ... Zaměření na virtuální realitě: Pokračující vývoj znalostí a nových technologií otevírá rozsáhlé pole působnosti pro experimentování nové služby a aplikace ve virtuální realitě a rozšířená realita. Magisterský program Virtual Reality vlaky návrháři najít svůj hlas v této souvislosti někdy-měnící použití. Studenti, kteří se zaregistrují v tomto programu se naučí navrhovat inovativní Virtuální a rozšířená realita rozhraní a služeb (kurz je organizován jako součást double degree společně provozují L'École de Atlantique designu Nantes a francouzské umění inženýrských škol et Métiers ParisTech Angers (Laval, Francie). Oblasti použití: - Inovativní nástroje pro návrh, - Aplikace používané pro léčebné účely, - Interaktivní zábava ... Design školení a double degree: Studenti jsou povinni provádět několik projektů prováděných prostřednictvím průmyslové spolupráci se točí kolem tohoto tématu a závěrečné studia projekt zabývající se problém týkající se virtuální reality. V průběhu celého tohoto dlouhodobého procesu jsou vedeni a rad expertů, jako jsou návrháři, průmyslovými partnery, výzkumné pracovníky a odborníky. Během jejich pátého roku studenti připraví dvojí míru s cílem zlepšit určité dovednosti: MDes z L'École de Atlantique designu Nantes spolu s magisterský titul v oboru virtuální reality inženýrství a inovace vydaného Arts et Métiers ParisTech Angers (francouzská vysoká škola specializující se na mechanické a průmyslového inženýrství). Akademický program je uzpůsoben tomu, aby studentům sledovat oba kurzy. Předpoklady pro zápis do virtuální reality programu: Bakalářský studijní program nebo ekvivalent v oblasti vztahující se k interakci, multimediální nebo digitální designu.... [-]


Magistr V Interakcí člověka S Počítačem A Designu (hcid)

EIT Digital Master School
Campus forma Denní studium 2 let September 2016 Švédsko Stockholm Itálie Trento Maďarsko Budapešť Španělsko Madrid Německo Berlin Nizozemsko Eindhoven Finsko Espoo Spojené království Londýn Francie Paris + 16 více

Program v lidské vzájemné ovlivňování počítače a designu se zaměřuje na studie, návrhu, vývoje a hodnocení nových uživatelských rozhraní a interaktivních systémů s přihlédnutím k lidské aspekty, na kognitivní a smyslové-motorových úrovní, technologické aspekty, ale i obchodní aspekty. [+]

Proč studovat EIT Digital Human vzájemné ovlivňování počítače a designu program? Program EIT Digital HCID nabízí: Přední linie technický obsah uvnitř pole Studium na dvě stránky evropských předních technických vysokých škol, které vedou k double degree. Dobrý integrace s přizpůsobenými obchodních kurzů v oblasti inovací a podnikání Teze práce dobře zakotvena v průmyslové problémy Přístup do působnosti osmi EIT digitálních inovací směrů činnosti přinejmenším přes letní školy mezi těmito dvěma roky. Přístup k společného umístění center a inovačních ekosystémů z devíti EIT Digital uzlů. Jaký je program všechno znamená? Program Interakce člověka s počítačem a design Zaměřuje se na studie, návrhu, vývoje a hodnocení nových uživatelských rozhraní a interaktivních systémů s přihlédnutím k lidské aspekty, na kognitivní a smyslové-motorových úrovní, technologické aspekty, ale i obchodní aspekty. Program HCID je interdisciplinární program, který nabízí kurzy na design a hodnocení interaktivních systémů se silným důrazem na uživatele-střed projekční techniky: pochopení lidské schopnosti a důsledky používání informačních technologií jako nástroje pro řešení úkolů souvisejících s prací, a rozvoj a vyhodnocování systémů tím, že uživateli ve středu návrhového procesu. Kromě toho bude program vytvořit podnik myšlení, pokud jde o uživatelských profilů, uživatelských segmentů, stylu, značky a vývoji trhu a zavedení produktů. Jaké jsou pracovní příležitosti pro absolventy z programu? Absolventi HCID magisterského programu budou mít nárok na práci v mezinárodních a místních organizací v obou technických a obchodních rolí. Typické tituly jsou: návrhář interakce nebo uživatelské zkušenosti, které navrhují, Interaktivní systémový inženýr, lidské faktory expert, použitelnost inženýr, byznys developer, produktový manažer, nebo poradce. Prostřednictvím svých víceoborových absolventi postoj jsou cenné v otevřených inovačních prostředí, kde různé aspekty (tržní, uživatelé, sociální aspekty, mediální technologie) dohromady. Ty se snadno najít práci v rámci společnosti, které poskytují produkty a služby s přidanou hodnotou, jako jsou telekomunikační společnosti, společnosti hry, e-learning, webové vývojáře, a zábavy. Alternativní cesta by bylo založit vlastní firmu, aby produkt nebo technologie, vývoj mediálního obsahu, rozvoj podnikání nebo poradenské služby. Jaká je struktura programu? Tento program je dvojí studijní program se studiem na vysoké škole v jedné zemi v prvním roce (vstup) a studium na vysoké škole v jiné zemi v druhém roce (exit). Program má integrovaný technický obsah (Technické major) a obchodní obsah (inovace a podnikání - I & E moll). I & E moll je sdílena mezi všechny programy (Link). Nedílnou součástí druhého ročníku je Masters práce (30 ECTS). Struktura a obsah technické hlavní je uveden níže. Kde mohu studovat Jestliže jsem si zvolil HCID? Entry - 1. ročník KTH UPS Aalto Twente Exit - 2. ročník, obor Mobile a všudypřítomný interakce (KTH - Stockholm) Uživatel modelování (Aalto - Helsinky) Nachází interakce (UPS - Paříž) Multimodální interakce (TU Berlin) Inteligentní systémy (Univ. Of Twente) Afektivní computing (UCL - Londýn) Poznávací interakce (UniTN - Trento) Specifické požadavky pro přijetí B.Sc. je zapotřebí titul v oboru počítačových věd, elektrotechniky, výpočetní techniky a informačních systémů. Ve zvláštních případech studenty průmyslového designu, mediální technologie, počítačové lingvistiky a kognitivních věd s dostatečnými dovednostmi v matematice, lze považovat za design a programování software. [-]

Digitálních Médií Master

The Centre for Digital Media - The CDM
Campus forma 1 rok September 2016 Kanada Vancouver

Master of Digital Media je profesionální program mezinárodně uznávané a zapojuje studenty v reálných projektech, kde získají hodnotné [+]

Interakční design - Interakční design . Master of Digital Media je profesionální program, mezinárodně uznávaná a zapojuje studenty v reálných projektech, kde získají cenné zkušenosti ve vedení, školení a propojení přímo na trh. Digitální média je trh velmi in-poptávka na celém světě. V Britské Kolumbii samotné existuje více než 600 společností v oblasti digitálních médií a technologií zábavní souvisejících (60% z nich jsou soustředěny ve Vancouveru), které zaměstnávají více než 16.000 lidí a generují 2,3 miliardy $ v ročních příjmů. Tento program připravuje odborníky pro MDM vyšší úrovni kariéru v průmyslu jako výrobců, tvůrců, projektanty, manažery a podnikatele. Existuje více herních vývojářů na jednoho obyvatele ve Vancouveru, než nějaké jiné město na světě. PARTNERS TRHU Náš program má kořeny v trhu, který pomohl vytvořit. Spolupracujeme s různými místními a mezinárodními organizacemi na vytvoření výjimečné učení a spolupráce příležitosti. Patří mezi ně některé z největších světových firem, včetně Electronic Arts, Disney, Microsoft a Autodesk. Naši partneři nabízejí studentům příležitosti k práci, stáže, stipendia, investice a další. VANCOUVER Město Vancouver, Kanada, se zařadil mezi 20 nejvýznamnějších měst na světě, podle studie vydané Knight Frank Research Center na žádost Citibank. Pořadí bere v úvahu kritéria, jako je hospodářský význam, kvalita života, regionální vliv a politickou moc. Vancouver je nádherný město, které také hostí více než 1100 digitálních mediálních společností a četné lídry a inovátory v oblasti digitálního filmu, televize, videohry a interaktivní reklamy. [-]

Image Morfologie A Vizuální Umění Experiment

Universitatea De Vest Din Timisoara
Campus forma Denní studium 2 let September 2016 Rumunsko Timisoara

Morfologie obrazu a vizuální umění experiment Masters program, vyučován v angličtině, nabízí rámec pro výzkum a vývoj současného umění koncepce a experimentování mezi střední formy vizuálního vyjádření a komunikaci prostřednictvím kreativity, teoretické a technické dovednosti, inbetween instalace, kresby, grafika, sochařství a malířství oblastí. [+]

Fakulta umění a designu je nyní nejdůležitější pivot dynamiky vzdělávání, terénního výzkumu a umělecké tvorby v západní části země, prostřednictvím vlastní strategii rozvoje, jehož cílem je pravidelně aktualizované osnov, v souladu s vysokými školami z evropského prostoru , Osnovy nabídl coveres všechny tři úrovně vysokoškolského vzdělávání, které splňují požadavky strategického plánu Bologna dalšího vzdělávacího programu: Bakalářské studium (šest semestrů), magisterské studium Degree (čtyři semestry) a doktorské studium (šest semestrů), co se týče výtvarného umění, užitého umění a designu domén. Morfologie obrazu a vizuální umění experiment Masters program, vyučován v angličtině, nabízí rámec pro výzkum a vývoj současného umění koncepce a experimentování mezi střední formy vizuálního vyjádření a komunikaci prostřednictvím kreativity, teoretické a technické dovednosti, inbetween instalace, kresby, grafika, sochařství a malířství oblastí. Hlavní tituly kurz Marks z dvou a trojrozměrné kreslení Instalace a Ambient Vizuální experiment mezi ludic a autentický Barva a objem Plast znamení a objekt praktický výzkum Potenciální pozice na trhu práce po promoci Vizuální umělec, organizátor kulturních akcí v soukromých nebo státních institucí, umělecký ředitel, ředitel uměleckých festivalů, kurátor, umělecký adsvisor [-]

Absolvent V Digitálních Projektech

IED – Istituto Europeo di Design Rio de Janeiro
Campus forma Kombinované 400 hodin March 2017 Brazílie Rio de Janeiro

Absolvent v digitální Cílem projektu je podpořit studenty k rozvoji projektů pro digitální média, včetně jeho limitů a možností. [+]

Interakční design - Interakční design . Vystudoval Digitální projekty Jeho cílem je umožnit studentovi rozvíjet projekty pro digitální média, včetně jeho limitů a možností. 2. Panel digitálních projektů Home: březen Lekce: pondělí a středa - 19h30 do 22h30 Hodiny: 400 hodin Portugalský jazyk Popis a cíle: Absolvent v digitální Cílem projektu je podpořit studenty k rozvoji projektů pro digitální média, včetně jeho limitů a možností. Během kurzu Student rozvíjí sérii cvičení a projektů, které vás staví do kontaktu s nápady, metody a nástroje, které podporují inovativní a tvůrčí výsledky. Zakotvena v praxi a spolupráce jako základní prostředek pro pochopení koncepce a vstřebávání obsahu, tento absolvent si klade za cíl umožnit studentovi účast v multidisciplinární týmy k rozvoji komplexních projektů. Cílová skupina: Odborníci z oblasti designu, informačních technologií a dalšími zúčastněnými stranami v oblasti navrhování a rozvojové projekty pro digitální média, jako jsou webové stránky, aplikace, hry, interaktivních exponátů. Témata kurzu: - Design; - Programování; - metodologie designu; - Vizuální umění; - Vizualizace dat; - Infografiky; - Kreativita a inovace. * IED Rio si vyhrazuje právo odložit kurzu v případě, že nedostane usnášeníschopná. Koordinátor: Peter Segreto Peter Segreto je ředitelem Chaos! Video & Design studio, které vyvíjí grafiku a digitální projekty pro kulturní a korporační trhy. Titul v architektuře od FAU-UFRJ a mistr designu od PUC-RJ, kde on vyvinul tezi "Microcinema - dopad nových digitálních technologií na audiovizuální produkci," učí o digitálních médií a podílela se na přednáškách a tabulkách na vysokých školách a Události v Brazílii iv zahraničí. Ředitel ADG Brazílii, koncipovaný a koordinuje Brazílie Digital Award - Brio. Periodizace: 1. semestr (135h) Úvod do digitální design (12h) - Marcelo Alt Úvod do informačních technologií (12h) - Victor Fusco Projekt I (12h) - Peter Segreto Design Interface I (12h) - Marcelo Alt Vývoj webových aplikací (12h) - Victor Fusco Projekt II (12h) - Peter Segreto Creative výzkum (12h) - Eduardo Pucu Kreativita laboratoř (36H) - Renato Alarcão Tematické semináře (15H) 2. semestr (135h) Provedení Rozhraní II (12h) - Marcelo Alt Creative programování I (12h) = Victor Fusco Projekt III (12h) - Peter Segreto Design zkušenosti I (12h) - Marcelo Alt Creative programování II (12h) Victor Fusco Projekt IV (12h) - Peter Segreto Udržitelnost v designu (12h) - Marco Maia Laboratoř fyzikálních rozhraní (36h) - Henry Monnerat Tematické semináře (15H) 3. semestr (130H) TCC (40h) - Peter Segreto a Isabel Xavier Design zkušenosti II (12h) - Marcelo Alt Creative programování III (12h) - Victor Fusco Connections (12h) Prezentační techniky (18h) - Marcelo Alt Digitální prototypování Laboratory (36H) - Bernardo Alevato Ementário: Modul I - Úvod do digitálních projektů (36H) - Eduardo Pucu Úvod do digitální design (12h) revizi základních pojmů a grafický design základen a suaaplicação v rozvojových projektů pro digitální média. Prezentační dovednosti, nástroje a případy, které ilustrují a usnadňují architektonického návrhu cvičení. Úvod do informačních technologií (12h) Prezentace klíčových technologií a jazyků používaných při vývoji digitálních projektů a strukturální a základní znalosti o sítích a počítačů. Projekt I (12h), cvičení pro rozvoj s výhledem na organizaci a prezentaci informací a dat prostřednictvím interaktivních rozhraní. Modul II - Navrhování webové stránky a mobilní aplikace I (36h) - Victor Fusco Interface design I (12h), Úvod do rozhraní design pro digitální prostředky. Informace architektury, datové modelování, vývoj drátových a navigačních toků. Vývoj webových aplikací (12h) Úvod se současnými technologiemi používanými při vývoji webových stránek, portálů a mobilních aplikací. Prezentace strukturálních koncepcí jazyků. Praktická cvičení dosažení pomocí HTML, CSS, JavaScript. Projekt II (12h), design internetových stránek a vývoj aplikací usilující o pochopení všech projektivní kroků a technologií. Proběhlo ve spolupráci s Laboratóro tvořivosti. Modul III - navrhování webových stránek a mobilní aplikace II (36H) - Victor Fusco Provedení Rozhraní II (12h) Definice a rozvoj vzájemných vztahů a přechodu v souladu s předpoklady návrhu. Vývojové reagující rozhraní. Creative programování I (12h) Prezentace základních pojmů výpočetní logiky a designu s využitím algoritmů digitální a analogové nástroje. Projekt III (12h), web design nebo vývoj orientované aplikace pro přímé zahraniční investice River, vaší komunity nebo své okolí. Aplikační techniky kreativního výzkumu v průzkumu problémů, příležitostí a řešení o definování a vyhodnocování. Modul IV - Kreativní programování a experimentální projekty (36H) - Peter Segreto Prožívám Design (12h) Prezentace konceptů ponoření, virtuální realita, rozšířené reality, interaktivní prostory. Kritická analýza a architektonické řešení přístup a úspěch aplikací. Prezentační nástroje a technologie v současné době používá na trhu. Creative programování II (12h), Úvod do kreativní programování pomocí zpracování. Vývoj praktických cvičení aplikovat koncepty prezentované. Projekt IV (12h) Vývoj experimentálního projektu ve spolupráci s Laboratoří fyzických rozhraní. Modul V - Zkušenosti a Immersion (36H) Peter Segreto Design zkušenosti II (12h) Aplikace koncepcí diskutovaných v designu zkušenosti židle I za použití technik, jako je mapování, aplikace pro vytváření rozšířená realita, generace pohlcující prostředí z fotografií a videa. Creative programování III (12h) Vizualizace dat a infografiky pomocí Processign. Connections (12h) spoje židle pořádá setkání s odborníky na trhu, přednášky odborníků, speciální semináře, návštěvy firem a laboratoří. Modul VI - kreativita Laboratory (36H) - Renato Alarcão Praktické a teoretické zkoumání z mnoha cest kreativity a generování nápadů. Vizuálních metafor a kombinací textu a obrázků v tvůrčím procesu. SketchBook výrobu jako experimentální nástroj a objevování. Modul VII - Fyzikální Rozhraní Laboratory (36H) - Henri že Monnerat Koncepty, postupy a technické základy ve vývoji člověk-stroj interaktivních projektů. Prezentace případů a nástrojů používaných při tvorbě fyzikálních a interaktivních rozhraní. Základní pojmy, hardware, prkna, senzory. Rozvojové projekty a praktická cvičení využívající koncepty prezentované. Modul VIII - Digital Prototyping laboratoř (36H) - Bernardo Alevato Prezentační techniky a nástroje, které umožňují prototypování a simulaci digitálních projektů různých povah. Prototypování jako metodologie designu. Vedení testování použitelnosti a vytváření alternativ. Různé prototyping fáze a zvýšení stupně složitosti prototypu. Spolupráce a mentoring ve vývoji prototypů uzavření kurz práce. Modul IX - Metody a techniky (42h) Eduardo Pucu Creative výzkum (12h) Předložení dokumentace a výzkumných metod z multidisciplinárního umaabordagem inspirované etnografie, aby nakrmili nové nápady. Analytické a kreativní techniky pro každou ponoření krok v rámci projektu. User-centric projekty. Udržitelnost v designu (12h) Pojmy a definice, které sbližují myšlenky udržitelnosti do praxe designu. Případy zahrnující předložení nástrojů udržitelnosti a digitálních médií. Rozvoj udržitelného architektonického návrhu postoje. Prezentační techniky (18H) Techniky a prezentační metody. Kritická analýza pozoruhodných případů. Výstavba řeč a vizuální prezentace. Digitální a analogové nástroje. Spolupráce a mentoring ve vývoji prezentací dokončení práce v kurzu. Tematické semináře (30h) Setkání s profesionály na trhu přináší obsah průřezové do všech PZI Rio postgraduálních kurzů, s cílem uvést studenty, vedení projektů v spolupráci a vytvoření komunity, která může podporovat rozvoj inovativních a kreativních projektů. TCC absolvování kurzu práce (40h) - Isabel Xavier Dokončení vývoje samozřejmě práce agreguje údaje, koncepty a zkušenosti sdíleny všemi současnými židle při navrhování komplexní projekt. Vyhledávání je konečný výsledek excelence prezentovat povědomí o projekční praxi, příslušné technické znalosti, jasnosti a expozice objektivity. [-]

Postgraduální Studium V ​​oboru Designu Interakce

IED – Istituto Europeo di Design Sao Paulo
Campus forma Denní studium 18 měsíců September 2016 Brazílie Sao Paulo

Cílem postgraduálního studia v Interaction design z Istituto Europeo di Design - IED São Paulo je vyškolit odborníky schopné poznat a hluboce pochopit dovednosti, schopnosti a nástroje potřebné pro rozvoj projektů interakce. [+]

Cílem postgraduálního studia v Interaction design z Istituto Europeo di Design - IED São Paulo je vyškolit odborníky schopné poznat a hluboce pochopit dovednosti, schopnosti a nástroje potřebné pro rozvoj projektů interakce. Datum zahájení: září / 2015 Dny: úterý a ve čtvrtek (10 setkání) Čas: 19h30 do 22h45 Doba trvání: 18 měsíců Hodiny: 400 hodin Registrace do: září / 2015 Interaction Design je oblast specializovaného designu designu rozhraní a interaktivní zařízení, jako jsou desktopové aplikace, mobilních a digitálních her. Pole není jen o rozhraní člověk-stroj (Computer Interface Human), ale také myslet na používání počítačů jako prostředku komunikace mezi lidmi. Činnost zahrnuje multidisciplinární týmy pracují společně ve výzkumu, plánování, pojmu, idealizace, navigační architekturu, grafické rafinace, prototyping, hodnocení a objevování nových řešení. Je to návrhář interakce zabývat roli koncového uživatele, znát rozsah svých smyslů, jejich potřeb a očekávání ve vztahu k objektu nebo životní prostředí. Interakce projekty by se měla řídit zkušeností, s přihlédnutím k etnografii uživatele a její sociální, kulturní a ekonomické aspekty. Její činnost je v oblasti křížení mezi nových technologií a lidských činností. CHOD Cílem postgraduálního studia v Interaction design z Istituto Europeo di Design - IED São Paulo je vyškolit odborníky schopné poznat a hluboce pochopit dovednosti, schopnosti a nástroje potřebné pro rozvoj projektů interakce. Osy, jimiž se řídí program, jsou: UX (User Experience); Hra myšlení; a Hypermedia. Studenti se seznámí s různými způsoby, jak přistupovat k návrhu etapy, takže je vhodný pro rozvoj lidských rozhraní-střed. DELIVERY Kurz absolvent nabízí profesionálům zlepšení pochopení více aspektů designu interakce a jejími zainteresovanými stranami, jako fázích výzkumu, designu myšlení, zacházení známky, marketingové strategie a logického programování. Doména jen jeden projekt výstavby aspektu narušuje schopnost vidět, jak každý designový prvek (navigace, grafika, text, video atd.), Ovlivňuje ostatní. Kurz se snaží rozvíjet vzhled účastníka na důležitost těchto prvků a přesune ho navrhnout lepší uživatelskou zkušenost. Nejlepší řešení umožňuje lepší interakci, která se promítá do vztahující se k výrobku lepší uživatele. Vědět, jak spravovat zkušenost se stala konkurenční výhodu na nový trh plný tvůrčích a inovačních požadavků. [-]

Magistr V Interakci Designu A Technologií

University of Gothenburg, Department of applied IT
Campus forma Denní studium 2 let September 2016 Švédsko Göteborg

Interakce design je praxe navrhování interaktivních digitálních produktů, prostředí, systémů a služeb. [+]

Mistr v interakci designu a technologie

Interakce design je praxe navrhování interaktivních digitálních produktů, prostředí, systémů a služeb se zaměřuje na chování -. Jak uživatelé jednají a jak výrobky reagují na chování uživatele.

Jako takový, to je třeba disciplína v každém návrhu projektu, jehož cílem je vytvořit něco komplex a počítačově rozšířená, který má být používán lidmi: počítačový software, hry, interaktivní produkty, jako jsou chytré telefony nebo MP3 přehrávače-, "inteligentní" domy, auta, oblečení a tak dále.

Vzhledem k tomu, zvýšené zaměření na interakci designu obecně, a na sociální média, zábavy a nových fyzických produktů zejména Cílem programu je poskytnout interakce návrháři se znalosti a dovednosti potřebné ke splnění stále se měnící požadavky tohoto rychle se rozvíjejícího segmentu trhu práce.... [-]


Magistr V Interaktivním Apps Designu

IED – Istituto Europeo di Design Barcelona
Campus forma Denní studium 7 měsíců March 2017 Španělsko Barcelona

Účelem tohoto stupně je vyškolit odborníky schopné znát a pochopit hluboce potřebné dovednosti a nástroje pro rozvoj interaktivní rozhraní, které spojují k dispozici informace o internetu věcí, bez ohledu na typ rozhraní, takže je možné. [+]

Tento kurz probíhá v angličtině. Konstrukce, jako obor, se dramaticky mění, a jak se přizpůsobit komplexní reality, který je definován pomocí komunikace a spojení, které jsme vytvořit prostřednictvím několika zařízeními, od obrazovky a rozhraní. Rozhraní definovat rámec pro kontakt a interakce mezi lidmi a stroji. Ty se stávají hlavní přístupový bod k informacím, a jako základní nástroj pro komunikaci v současném prostředí. Osobní komunikace (prostřednictvím e-mailů, videokonference, rychlé zprávy, setkání usnadněn Geolocation, sociální sítě, jen zmínit některé), institucionální komunikace, obchodní transakce, prodejní a distribuční kanály, přístup k informacím, jsou stále častěji prováděny prostřednictvím několika typů rozhraní , Hodně z tohoto sdělení, který je stanoven prostřednictvím několika mobilních zařízení, je založen na aplikacích, které pracují jako komunikační rozhraní mezi uživateli a daty stejně. Hlavním cílem předmětu Účelem tohoto stupně je vyškolit odborníky schopné znát a pochopit hluboce potřebné dovednosti a nástroje pro rozvoj interaktivní rozhraní, které spojují k dispozici informace o internetu věcí, bez ohledu na typ rozhraní, takže je možné. Tím, že zná několik etap tvorby, budou studenti schopni zpracovat projekty z hlediska designu se zaměřením na uživatelské zkušenosti a interakci. Kurz je založen na dvou oblastech obsahu: uživatelské zkušenosti Design (UX) a programování. Uživatel návrh zkušenost je budou vyvinuty ústřední bod, kolem celého programového díla. Studenti získají nástroje přeložit do efektivních metafor složitost obrovské informačních toků, aby se stal užitečné údaje pro uživatele, aby mohli komunikovat s ním efektivně: lepší konstrukce umožňuje lepší interakci, což se promítá do lepší vztah s uživatelem. Chcete-li vědět, jak spravovat uživatelské zkušenosti se stala nejdůležitější konkurenční výhodu v dlouhodobém horizontu. "Prodeje pocházejí z lepší UX". http: //blogs.hbr.org/cs/2013/01/scaling_your_ux_st ...) Podívejte se na rozhovor o Interactive Apps designu s učiteli Alberto Tognazzi a Raquel Navarro-Prieto. Metodologie Studijní plán má praktický přístup a je zaměřen na tržní realitě. Metodika IED Barcelona je založena na představách o učení-by-dělá a User Centered Design, kterou studenti upevnění získávání znalostí prostřednictvím praxe a dosažení zkušenosti řešení reálných problémů a odborným výzvám, analyzovat využití terminálů ze strany uživatelů a jejich integrace ve vývoji. Pod vedením této filozofie, metodologie magisterský stupeň je zaměřen na rozvoj projektů, od počátku nápadu k jeho naplnění a skutečného provedení na trhu. Předměty jsou směrovány z reálného pohledu, s kompletně aktualizovaný obsah, a dána lektorů, kteří pracují špičkoví odborníci, odborníci na jejich předměty a s odbornou praxí. Kurz je založen na dvou místech Obsah: uživatelská design a programování zkušenosti. Odbornost budou získány prostřednictvím dvou didaktických jader: realizace projektu a spolupráce s institucemi. ZAMĚŘENÉ NA Tento mistr je zaměřena na tvůrce se znalostmi o programování, hlavně na objektově orientované programování. Programátoři a inženýři, grafici, umělci s poznatky o objektově orientované programování (Objective C nebo Java jazycích), nebo strukturované programování, používající jazyky, jako je C ++ nebo Javascript; Také, navrhnout profesionály, média a vizuální design, vizuální komunikace, zájem o účast v tomto mezioborovém kurzu na vytvoření užitečných a výkonných rozhraní. Doporučuje se mít pokročilé znalosti, alespoň jeden z následujících programovacích jazyků: Java, JavaScript, C ++, PHP, Phyton. Je nezbytné, aby všichni žadatelé bez předchozí zkušenosti v programování získat základní doménu objektově orientovaného programování (C ++, Java, Javascript). Profil studenta: Absolventi v designu od větších, inženýrů, programátorů, vizuální komunikátory, výtvarných umělců. odborné výsledky Účastníci budou připraveni čelit výzvám, které představují trhy v dnešní době, pracovat v multidisciplinární týmy ve velkých firmách a organizacích, rozvojových viditelné projektů prostřednictvím obrazovek. Také budou moci provádět své vlastní projekty, založený na interakci mezi uživateli a zařízeními. Tvorba projektů a konstantní analýzy získané během stupeň bude poskytovat silnou schopnost adaptace na různé typy projektů a pracovním prostředí. Studenti budou schopni pracovat v následujících oblastech / funkce: - Rozvoj projektů pro malé, střední a velké společnosti, a také podpora různých rozběhů a nové projekty. - Začlenění do interdisciplinárních týmů v kreativních odděleních v reklamních agentur a studií se zaměřením na interaktivní komunikaci. - Rozhraní grafický design - interakce design pro mobilitu - Komplexní řízení projektů, z pochopení dané problematiky koncepty návrh a rapid prototyping. KOORDINÁTOR Každý velitel je hodnocena odborníkem v oblasti, která má aktivní roli v rozvoji studie plánu a obsahu ve spolupráci s oddělením didaktiky Master prostoru. Koordinátor také podporuje začlenění konkrétních učitelů sektoru, stejně jako vztahy s podniky a institucemi z oblasti znalostí kurzu .. Alberto Tognazzi je semiologist vzděláním a filmaře z povolání, se stal inovace hledač na internetu. Tato zkušenost je shrnut v jeho práci jako konzultant a designér se specializuje na mobilní kultury, s španělského ministerstva kultury. Od vytvoření videosharing platformy v roce 2006, když začal na Movil Film Fest, festival pro krátké filmy vyrobené s mobilními telefony, ve spolupráci s El País, Nokia, Sony Ericsson, Cuatro, MySpace. Od té doby, on byl vytváří projekty a úvahy o mobilním světě z mobilních buněk, Embed.at a Permament.pro * plánování vzdělávání pro všechny IED magisterských kurzů je v souladu s kritérii stanovenými Evropského prostoru vysokoškolského vzdělávání (EHEA). Mistr IED Program přijala úvěrovou strukturu, která navazuje na evropský kreditní systém (ECTS). IED Mistr vydává soukromé stupňů. Doba trvání a frekvence: 7. do 31.března 2016 4.dubna do 17.června 2016 27.června do 18.listopadu 2016 Frekvence: 7 měsíc Rozvrh: pondělí až pátek od 09:00 do 13:00 a od 15:15 do 18:15 [-]

Magistr V Multimediální Tvorbě

La Salle Universitat Ramon Llull
Campus forma Denní studium 2 semestry September 2016 Španělsko Barcelona

Mistr Universitari v Creació Multimédia (MCM) se zaměřuje na třech disciplínách: Transmedia (narativních, Serious Games Ludificació i) Interacció (HCI, to connexió persones-objectes) a animace (lanoví, motion capture). Je proveeix L'školáci z coneixement necessari za projectes multimediální vytvořit aquestes des d'perspektivy. [+]

Interakční design - Interakční design . Presentació Mistr Universitari v Creació Multimédia (MCM) se zaměřuje na třech disciplínách: Transmedia (narativních, Serious Games Ludificació i) Interacció (HCI, to connexió persones-objectes) a animace (lanoví, motion capture). Je proveeix L'školáci z coneixement necessari za projectes multimediální vytvořit aquestes des d'perspektivy. Persons.Through TransMedia? Les formes d'vysvětlit historie tradicionals i als usuaris transmetre-les ha adequades měsíc, a to pro ně. Slunce Mitjà kanál i ja slunce nejsou suficient. V este panorama objednatele i soci-kulturních vyprávění jim nakonfigurovat com TransMedia je přirozený způsob, jak fer d'vysvětlit historií i els usuaris elles s'enganxin na Segle XXI. Que je je animació? Kino je publicitat, Videojocs Els se Televisió ... prácticament mrňousů els Mitjans audiovizuální skutečné hodnoty je nodreixen z contingut Generat do 3 rozměrech. Poptávka po profesionály Perfils de l'animació 3D je okamžik Optim, requerits poslal profesionály, kteří Dominin tècniques měsíc skutečné hodnoty, així com Conceptes je eines i Els diferents Mitjans adaptats als. Persons.Through Interacció Program je poskytnout finalitat ALS alumnes jich Habilitats, tècniques i Mètodes necessaris čelí conceptualitzar, dissenyar i provádění Prototips z productes nebo projectes Interactius. Conceptualització i Disseny je treballen z coneixement dels Hloubka problemes skutečné hodnoty v domovském počítač i Interacció na coneixement avançat o tècniques d'Interacció. V implentation, als alumnes s'ensenya modernes tècniques z prototipat Rapid com així za necessaries eines jim začlenit se Prototips els Seus, moduly d'aprenentatge že permethrin jeden Millor Interacció usuaris amb els. Technologie v MCM Technologie je centrem multimediální creació. Apps, interaktivní věci instal·lacions, snímače, Interacció přírodní, ... MCM je conceptualitzen materialitzen IDEES i ve formě adequada měsíčně nadále vytvořit nezapomenutelný zážitek. Objectius Jak se vyrovnat creació z qualsevol producte nebo Servei interactiu, pokračoval stupnice, která následovala po sévu i Termini PROVÁDĚ SEU. Oferir globální multimediální coneixement contingut (kreativity, řízené, Zkušenosti d'usuari, Disseny, technologie, continguts bez příkazu I) za záruku jim necessaries báze permeten vyprávění adequades creació i de les IDEES začíná Disseny dirigit SEU l ' usuari konec, implentation z nich i l'architecture implicades i informacions na mecanisme o gestio idoni měsíce. L'alumne, až do konce bude moci komunikovat, je, independentment Seu d'vstupní profil, amb els tres ROLS mysl průmyslu: Původce, desenvolupador i l'umělce. Aprendre životního cyklu d'un des Multimediální producte z implentation conceptualització Seva Seva, kráčející per l'specifica Disseny i, i tenint v contingut Compte, platforma, els "Mitjana" involucrats i rozhraní. O měsíc realització Prototip per l'skutečnou společností, s'apliquen e-strategií komunikace přes "Sociální Mitjana" i "majetek" i reálných čísel na virtuály com quartilla, plakát, web nebo video. Správa Vybavuje z treball multidisciplinari, Z kandidátské metodologií Classiques ným com àgils z gestio o vybavuje. Requisits d'Accès Program Admet profil d'molt amp vstup kvůli naturalesa vlastní multimediální i ja, je, jak transverzály continguts, complementaris na qualsevol profil. Per això je přístupná tot tipus odborníků. Especialment Signální per se Graduats i AMB profesionálů relacionats impartides někdo z vás tří Especialitats, Dissenyadors I escriptors, Enginyers interessats v Interacció i animadors 3D. Per accedir na titulació hlavní universitari (to titulació oficiální přizpůsoben Nou Espai Europeu d'Educació Superior) je requereix: Formació Grau 240 ECTS, Enginyeria nebo llicenciatura v afins disciplínách. Graus Formació v enginyeries nebo 180 ECTS, po superació d'Assignatures compensatòries připojit. Per studie? Aprenentatge interactiu. Aprenentatge metodika d'je založena na teorii plaers LeBlanc. Je fonamenta bona Story vysvětlit i creure, v kariéře, která Motivi d'překážky adequadament v sociální a adaptéry do kval i spolupracovat nebo sdílet čas skenování d'un l'desconegut území. Tot això POT entendre KOM jedním col·lecció d'Experiències plaents že garanteixen i l'aprenentatge se adequats motivació. Cross-Disciplini: grups z treball multidisciplinaris od prvního dne. Durant je program pro fa Ressò z Ludificació Els Vážné hry, TransMedia, Interacció, animació ... i la Seva hostinec v praxi, com konektory amb na Realität který zabírá ens d'avui den, naprosto originální diferent na enrere anys d'uns. Aprenentatge Basat v descobriment, real l'Experiencia i ve projecte. Parametry reals z desenvolupament, companyies jsoucna amb nich quals treballar, projectes enfocats i cent procent implementats nebo formació v hbitých bez příkazu eines jsou alguns exemples. Program s'imparteix v modulárním i Flexibilní Unic Espai, inspirující creatiu i, i fresc příjemné, com MediaDome za exemple místnosti. Horari: Od dilluns do dijous (i alguns divendres) 18: 30h do 21: 30h [-]