Hledat Interakční design zde!

Najděte nejlepší Interakční design zde!

Interakční design

Magisterský studijní program v interakci designu je postgraduální studijní program, který učí pokročilé koncepty v interakci a počítačové aplikace použitelnosti. S pomocí moderní generace počítačů a počítačových aplikací spustit téměř vše, co ve svém životě, že je třeba chápat tyto aplikace a vyvíjet aplikace, které jsou uživatelsky přívětivé, je na vzestupu. Tento magisterským studijním programem dokonale zapadá do skládačky přímočarou pilu. Program je zaměřen na počítačové techniky a problémy s použitelností, kterým čelí uživatelé počítačů po celém světě, proto vést studenty metodiky potřebné k vyřešení těchto problémů. Vznikající technologie slouží k výuce studentů na návrhu koncepce a projektování pro budoucnost. Program je zajímavý tím, jak je třeba, aby studenti se učí používat nejnovější a nejdůležitější technologie tak, aby bylo možné snadno přizpůsobit na stále se měnící technologie. To dělá kurz náročný, ale atraktivní také.Programy interakci designu, učí studenty zapsané v programu, vyškolit je na dovednosti, které potřebují pečovat o stávající a vznikající technologie k dosažení úspěchu v obchodní a kulturní využití. Interakce technologie se mění a studenti mají možnost dozvědět se nejnovější špičkové technologie, které byly naplněny nejnovějšími technologickými inovacemi a konstrukční myšlení, který je zaměřený člověk. Zájem a poptávka po magisterském programu v interakci designu je na vzestupu na celém světě, a proto je k dispozici pracovní příležitosti pro absolventy vysokých škol jsou četné, absolventi najdou uplatnění v následujících oblastech: obchod, průmysl, školství, zdravotnictví, média, obrany a vládě.

Čtěte více

Ma / MSc Výpočetní Provedení

Ravensbourne
Campus forma Denní studium Kombinované 1 - 2 let August 2017 Spojené království Londýn + 1 více

MA / MSc Computational návrh otevírá možnosti počítačového programování v rámci výzkumu vedou kontext pro kreativního průmyslu. [+]

Interakční design - Interakční design . MA / MSc Výpočetní design otevírá možnosti počítačového programování v rámci výzkumu vedou kontext pro kreativního průmyslu. Tento postgraduální studijní obor je umístěn, a snaží se vám pomoci, aby se zapojily s obrovské vlně zájmu o open source komunity obklopujících kódování vývoj, jako například openFrameworks, Arduino, zpracování a škvárové. Tyto volně dostupné knihovny kódu a hardwaru, aby výkon výpočetních a interakce mnohem širší základnu kreativní uživatele a budete okamžitě vidět imaginativní potenciál, který nabízejí. Výuka ve vizuálním programování s Max / MSP, Pure Data a VVV mohou být také nabízeny. Budete se zobrazí příklady projektů, které využívají takových zařízení, jako je Kinect, Leap Motion a motion capture. Práce na projektu nabídne možnosti, jak dát tyto znalosti do praxe s cílem navrhnout invenční řešení, které reagují na pohyb lidské postavy. Kombinace údajů čerpaných z pozice na obrázku a trojrozměrné virtuální prostředí otevřela fascinující diskutuje o povaze lidského choreografického gesta a způsob, jakým může mít současně vliv jak v digitální a reálných domén. Quadrocopters, robotika a řízení pohybových pohybu přijde v rámci výzkumného zaměření kurzu vám nabízí širokou škálu možných výsledků. Ravensbourne má velmi dobré finanční rapid prototyping zařízení a studenti na MA / MSC Výpočetní design budou mít možnost spojit programování, trojrozměrný design a elektroniku jako základ pro navrhování inovativních, rychlá a zajímavých projektech. Začnete pracovat s odezvou uživatelů a zpětnou vazbu a umístit své práci na projektech v zajímavých místech, jako je například Kinetica Art Fair a Level39 Canary Wharf. To vám dá skvělé způsoby, jak prokázat svou koncepcí v reakci na uživatelské testování a zpětnou vazbu. Kurz se bude vztahovat na různé přístupy k programování a podněcovat bádání do povahy kódu jako média v jeho vlastní pravý. Zde se seznámí s generativní, rekurzivní a algoritmické koncepty na řešení problémů a porozumět historii kódování a jeho vlivu a rozsahu. S tímto druhem zkušenosti za sebou, když necháte kurzu, budete v pozici, aby odpovědné role, jako je produkce nadřízeného, ​​technický ředitel, olova nebo asistent programátor, uživatelskou zkušenost návrhář, výrobce nebo nezávislým konzultantem. [-]

Magistr Designu (MDE) Návrh Interakce

HK PolyU School of Design
Campus forma Denní studium 1 rok September 2016 Hongkong Kowloon

Interakce design specializace je zaměřena na studenty, s vášní pro lidi a technologie, kteří mají zájem o budoucnost a chtějí do tvaru, jak jsou informace přístupné a používané, jak prostředí se může změnit v závislosti na potřebách, nebo jak se informace uložené v produktech používání podporu. [+]

Interakce design specializace je zaměřena na studenty, s vášní pro lidi a technologie, kteří mají zájem o budoucnost a chtějí do tvaru, jak jsou informace přístupné a používané, jak prostředí se může změnit v závislosti na potřebách, nebo jak se informace uložené v produktech používání podporu. Ti, kteří mají bakalářský titul v designu (vizuální komunikace, produkt, digitální média, nebo environmentální design), komunikace, informační technologie, nebo dokonce psychologie Možná zjistíte, design, interakční, že je dalším krokem v jejich profesní rozvoj. Cíle Tato specializace se snaží posílit lidské schopnosti a život přes návrh inovačních, interaktivních a prožitkových idejí, na základě syntézy lidského myšlení vzorů a zvyky s technickými prostředky. Kombinace teorie, plánování strategie, výzkumu a technických dovedností jsou základem pro workshopy, které se zabývají vznikajících aspekty designu interakce, založené na lidských potřeb a potěšení jakož i technologický rozvoj. Cíle Tato specializace se snaží spojit teorii a akci: První uvedení lidí v people / technologie rovnice - prozkoumat lidský-centredness pochopení aktivních komunikačních procesů, na nichž je interaktivita postavené učební metody pro analýzu a konstrukci designu interakce práce přes komunikační technologie, rozhraní produktu a servisních systémech se zaměřením na jednu z výše jako alternativní zaměření rozvíjení holistický přístup k interakci člověka střed, který zahrnuje problém, nebo příležitost identifikaci, výzkum, prototypů a provádění Vchod Požadavek Je zapotřebí Bakalářský titul v designu nebo ekvivalent v příbuzném oboru. Kandidáti s jinými terciárním vzděláním doplněných o podstatnou odbornou praxí budou posuzovány případ od případu. Stipendia Stipendia pro absolventy QS Top design školy (2016/17) Chcete-li off-set 10% nebo 15% (držitel prvotřídní bakalářský titul) výuky, bez ohledu na to, které jsou programy MDE studenti přijati do - použitelné pro absolventy QS nejlepších světových univerzit pro Art & Design. Stipendia (nabízí MDE plný úvazek specializacích) Na základě hospodářské soutěže, aby kompenzovali 25% -50% z ceny školného - pro všechny non-místní studenty a absolventy, kteří PolyU designu přijal nabídku přijímací. Vstupné Termíny Použití lhůta začíná běžet: 25 Lis 2015 První kolo aktualizace: 20 leden 2016 Uzávěrka přihlášek: 29 Dub 2.016 Rozhovor: V polovině února do května 2016 Vyhlášení výsledku: 2 týdny po pohovoru [-]

Master Digitálního Designu

Harbour.Space
Campus forma Denní studium 1 rok Přihlašování započato Španělsko Barcelona

The Harbour Space Master of programu digitálního designu a nabízí jedinečné prostředí pro studenty, aby se stal odborníkem z praxe, a zapojit se studenty z vlastních i jiných oborů. Program si klade za cíl prozkoumat nové úkoly, kontexty a přístupy pro návrh interakcí a připravuje studenty na výzkum, analyzovat, prototyp, a koncepty v podnikání, sociální a kulturní kontexty v rámci stávajících a nově vznikajících technologií. [+]

Interakční design - Interakční design . Tento program je vyučován v anglickém jazyce. The Harbour Space Master of programu digitálního designu a nabízí jedinečné prostředí pro studenty, aby se stal odborníkem z praxe, a zapojit se studenty z vlastních i jiných oborů. Program si klade za cíl prozkoumat nové úkoly, kontexty a přístupy pro návrh interakcí a připravuje studenty na výzkum, analyzovat, prototyp, a koncepty v podnikání, sociální a kulturní kontexty v rámci stávajících a nově vznikajících technologií. Projekty, které jsou často spekulativní a kritický, mají za cíl inspirovat debatu o lidských důsledcích různých technologických futures a prozkoumat strategickou roli designu interakce při utváření každodenního života a zároveň upozorňovat na zvýšení relevance designu pro podniky a společnosti. Absolventi jít do práce pro korporace, designérských agentur nebo poradenských firem, akademických a průmyslových výzkumných laboratořích, a nastavit své vlastní designové studio. Kurzy jsou směsí přednášek a hands-on experimentování Pravidelné příležitostí pro průmysl spolupráce s firmami Přístup do sítě předních světových odborníků pracujících v informatice Učitelé, kteří jsou přední lékaři ve svém oboru Častý host lektoři v celé řadě témat v oblasti designu a technologie Praktická firemní kurzy připravující studenty pro životních situacích Multi-disciplinární spolupráce ve skupině a aplikované na konci roku projekty Připojení ke skutečnému disciplíně projekčních a reálných firem v průmyslu struktura programu Tento Master of Digital designu stupně obsahuje rozsáhlou řadu návrhových případů skutečné interakce pohybujících, jehož prostřednictvím budou studenti získají solidní znalosti kreativní a rozhodovacího procesu v oddělení designu skutečné společnosti nebo designu agentury. Všechny kurzy jsou volitelné, ale důrazně doporučujeme studentům absolvovat kurzy označeny jako jádro. Celkem 1 rok studia se skládá z 15 modulů, včetně 1 modulu Dílny a seminářů, 1 klient a 1 Capstone projekty. Naši profesoři nejsou akademické učitelé - oni jsou prováděny profesionální designéři, které zahájily tisíce úspěšných produktů a služeb, a dělal mnoho vítězné strategická rozhodnutí. Moduly Vznikající technologie pro fyzickou Spaces Mobilní Fyzická Computing User Experience design Podnikatelské design Kybernetika Inteligentní objekty Inovace v Service designu Budoucí wearables Obsah strategie Storytelling, Narrative a interaktivita Správa designu Prodej & Prezentace design Vizualizace dat Audio & Video Motion Graphics Projekční mapování programování Rozhraní pro zdravotně postižené Semináře a workshopy Klient Project Osobní projekt Program Vedení Irene Pereyra Spoluzakladatel, Anton & Irene Anton Repponen Spoluzakladatel, Anton & Irene Kariéra cesta Junior Designer Mid-Weight Designer Senior Designer Art Director Kreativní ředitel Living In BARCELONA Studium v ​​Barceloně má následující výhody: Barcelona je # 1 v Evropě pro kvalitu života a průchodnosti životního prostředí (2012 kvality života města Rankings - Mercer Survey) Barcelona je # 1 na světě pro úroveň infrastruktury a rozvoje měst (2011, Ernst & Young). V regionu Katalánska, kde Barcelona je hlavním městem, významně přispívá ke španělskému HDP. Růst katalánském HDP je v současné době 3,3%, mnohem vyšší než v Evropě v průměru. Vývoz Katalánsku jsou 42,2 mld €, vyšší než v kterékoli jiné části Španělska. 7,000+ inovace a technologické společnosti v průběhu posledních 10 let. Barcelona je 6th v Evropě atraktivity a pohodlí pro podnikání (European Atraktivita Survey 2011 Ernst & Young), Barcelona je 2. místo v Evropě (po Londýně) pro podporována jako obchodní centrum (European Cities Monitor 2011); Barcelona je 2. místo na světě pro pořádání různých mezinárodních konferencí a kongresů (město a zemi World Report 2011, ICCA). Barcelona je hostitel ročního Světového Mobile Congress, který přitahuje tisíce mezinárodních společností, které pracují v odvětví mobilních komunikací. 7000000 + miliony turistů / rok 20 ° C - průměrná teplota v průběhu dne 2437 hodin slunečního svitu / rok Náklady na bydlení 550 euro / měsíc [-]

Magistr Designu

IIT Institute of Design
Campus forma Denní studium 2 let September 2016 Spojené státy americké Chicago

Mistr designu (MDE) program vítá studenty z celého světa. Absolventi se stal předních myslitelů, výzkumníky, stratégové a aktéry změny u nejvíce in fl uential globálních organizací. Jsou důkazem nové ještě proveditelná řešení nejnáročnějších problémů naší doby. Stručně řečeno, dělají náš svět lepší ... [+]

Mistr designu (MDE) program vítá studenty z celého světa. Absolventi se stal předních myslitelů, výzkumníky, stratégové a aktéry změny u nejvíce in fl uential globálních organizací. Jsou důkazem nové ještě proveditelná řešení nejnáročnějších problémů naší doby. Stručně řečeno, dělají náš svět lepší. Skrz Master of programu studentů designu spolupracovat v multi-disciplinární týmy na reálných projektech s partnery ve zdravotnických, obchod, CPG, občanské výchovy a další. Projekty se zaměřují na místní a globální výzvy, řešení problémů prostřednictvím inovace, přesnost a kreativitu. Bloomberg Businessweek uznává IIT Institute of Design jako jeden z nejlepších světových školách designu. Kromě zkušených designérů, jsme se je přimět studenty, s žádným formálním designu školení platit. Devět-měsíční program Nadace poskytuje předpoklad dovednosti a zkušenosti. Přibližně 50% studentů pochází z non-designu prostředí, jako jsou obchod, strojírenství, svobodných umění, počítačové vědy a architektury. Kurzy Master of Design je dva roky, 54-credit-hodinový studijní program. Více než 80% kurzů v programu jsou Volitelné předměty (semináře a workshopy), které umožňují studentům přizpůsobit své studijní program. Studenti si mohou vybrat kurzy v rozsahu přes komunikační design, produktový design, strategické plánování, uživatelského výzkumu, designu interakce a systémů. Absolventi Rozvíjení profesního rozvoje je prioritou pro studenty ID. Škola hostí RecruitID, dvakrát ročně událost, která čerpá top globální organizace, které chtějí najmout absolventy ID (nebo bezpečné letní stáže pro studenty prvních ročníků) pro celou řadu pozic obvykle svázané k inovacím a novým obchodním příležitostem. Pozice zahrnují stratégů, výzkumníky, projektanty, inovace a komunikačních manažerů. Zaměstnavatelé hodnota ID studentů a absolventů pro své schopnosti, aby se na náročné problémy prostřednictvím uplatňování přísných metod. Organizace zaměstnali našich absolventů, jako jsou: - design Planner - Design stratég - Senior inovace stratég - ředitel vývoje produktů - ředitel inovačních metod - ředitel uživatelského výzkumu - Značka stratég - ředitel Interaction Design - Senior informační architekt - ředitel pro strategii a New Rozvoj podnikání Načasování 4 semestry (2 semestry další s programem Foundation) 54 hodin úvěru (30 kreditních hodin další s programem Foundation) Na plný úvazek rezidence je požadováno pro Master of design programu Chcete-li použít Spusťte aplikaci na Master Design programu dnes. Ke své přihlášce, budete muset poskytnout následující: Portfolio práce. 5-15 stránky, které demonstrují kritické myšlení, pojem průzkum, a navrhovaných řešení. Pro ty žadatele bez bakalářský designu stupně, bude test GRE / GMAT být požadována místo portfolia. (GRE minimální 310/340 nebo 3.0 / 6.0, minimální GMAT 600/800 nebo 3.0 / 6.0) Prohlášení o vzdělávacích cílů. 1-3 stran včetně kariérní cíle a důvody pro studium na Institutu designu. Může být požadováno Další Rozhovor (po telefonu, Skype, nebo osobně). Pokračovat nebo Curriculum Vitae. 2-4 roky odborné praxe je typická, ale nevyžaduje. Budou považovány za plný úvazek stáže, dobrovolnické práce a nezávislých projektů. Přepisy ze všech předcházejících stupňů. Stupně musí být z akreditované vzdělávací instituce s minimální kumulativní GPA 3.0 / 4.0 nebo ekvivalentní. Pro mezinárodní žadatele bez, je nutná TOEFL nebo IETLS zkouška bakalářského nebo magisterský titul z akreditované anglické univerzity. (TOEFL minimum 100, IETLS minimální 7.) Doporučující dopisy. Tři dopisy z profesních nebo akademické odkazy komentování vašich cílů a schopností. Poplatek za podání žádosti. $ 100.00 [-]

Top Master Ve 3D Animaci Postav

FX ANIMATION Barcelona 3D School
Campus forma Denní studium 28 měsíců October 2016 Španělsko Barcelona

Cílem je naučit studenty od nuly zvládnout dvounožec charakter animace, zvířata a zvířata, učení se z principů animace animace a vybavení konec. [+]

Interakční design - Interakční design . Příští hovor: říjen 2016 - REGISTRACE OPEN Doba trvání: 2 akademické roky + 4 měsíce Závěrečný projekt Počet lůžek: 10-12 Centrála: Barcelona Popis a účel Cílem je naučit studenty od nuly zvládnout dvounožec charakter animace, zvířata a zvířata, učení se z principů animace animace a vybavení konec. Je určena pro lidi, kteří chtějí trénovat animátory a charakter designérů a odborníků s 3D zážitek. Požadavky Úroveň uživatel počítače a znalost prostředí Windows. Být 21 let nebo jste udělal kariéru v FX ANIMACE. Master začíná od nuly; není nutná žádná předchozí přípravy. Je orientován a bude mít přednost odborníky zápisu s prokazatelným pracovní zkušenosti, lidé, kteří přicházejí z předchozího vzdělávání v technických či uměleckých oblastech vyššího odborného vzdělávání, vysokoškolskými tituly, postgraduální, mistři nebo ekvivalentní neregulovaného privátní školení. Semináře a master classes Školení na skutečné produkci projektu: 4 hodiny denně mimo vyučování. Kariérní vyhlídky Senior specializované technické v animaci postav pro filmové, reklamní a videoher. Character projektant, modelář, umění pojetí. Dip do zaměstnání Naši studenti pracovali až do konce jeho trénink, projekty, jako například Bubble BIP (Triacom, Super3) a série "DreamWorks Dragons" (Dreamworks) [-]

Digitálních Médií Master

The Centre for Digital Media - The CDM
Campus forma 1 rok September 2016 Kanada Vancouver

Master of Digital Media je profesionální program mezinárodně uznávané a zapojuje studenty v reálných projektech, kde získají hodnotné [+]

Master of Digital Media je profesionální program, mezinárodně uznávaná a zapojuje studenty v reálných projektech, kde získají cenné zkušenosti ve vedení, školení a propojení přímo na trh. Digitální média je trh velmi in-poptávka na celém světě. V Britské Kolumbii samotné existuje více než 600 společností v oblasti digitálních médií a technologií zábavní souvisejících (60% z nich jsou soustředěny ve Vancouveru), které zaměstnávají více než 16.000 lidí a generují 2,3 miliardy $ v ročních příjmů. Tento program připravuje odborníky pro MDM vyšší úrovni kariéru v průmyslu jako výrobců, tvůrců, projektanty, manažery a podnikatele. Existuje více herních vývojářů na jednoho obyvatele ve Vancouveru, než nějaké jiné město na světě. PARTNERS TRHU Náš program má kořeny v trhu, který pomohl vytvořit. Spolupracujeme s různými místními a mezinárodními organizacemi na vytvoření výjimečné učení a spolupráce příležitosti. Patří mezi ně některé z největších světových firem, včetně Electronic Arts, Disney, Microsoft a Autodesk. Naši partneři nabízejí studentům příležitosti k práci, stáže, stipendia, investice a další. VANCOUVER Město Vancouver, Kanada, se zařadil mezi 20 nejvýznamnějších měst na světě, podle studie vydané Knight Frank Research Center na žádost Citibank. Pořadí bere v úvahu kritéria, jako je hospodářský význam, kvalita života, regionální vliv a politickou moc. Vancouver je nádherný město, které také hostí více než 1100 digitálních mediálních společností a četné lídry a inovátory v oblasti digitálního filmu, televize, videohry a interaktivní reklamy. [-]

Magistr V Designu A Technologií Interakce

University of Gothenburg, Department of applied IT
Campus forma Denní studium 2 let September 2016 Švédsko Göteborg

Interakce design je praxe vytváření interaktivních digitálních výrobků, vybavení, systémy a služby. [+]

Mistr v designu a technologií interakce

Interakce design je praxe vytváření interaktivních digitálních produktů, prostředí, systémů a služeb se zaměřuje na chování -., Jak uživatelé jednají a jak výrobky reagují na chování uživatele.

 

Jako takový, to je nezbytnou kázeň v každém návrh projektu, jehož cílem je vytvořit něco složitější a počítačově rozšířená, který má být používán lidmi: počítačový software, hry, interaktivní produkty, jako jsou chytré telefony či MP3 přehrávače, "inteligentních" domovech, auta, oblečení a tak dále.

 

S ohledem na zvýšený důraz na design interakce obecně, a na sociální média, zábavy a nových fyzických produktů, zejména program má za cíl poskytnout interakci návrhářům znalosti a dovednosti potřebné pro splnění stále přesouvá požadavky tohoto rychle se rozvíjejícího segmentu trhu práce.... [-]


Mdes "virtuální Realita "

L’École de design Nantes Atlantique
Campus forma Denní studium 2 let November 2016 Francie Nantes

Studenti v této MDes naučí navrhovat inovativní Virtuální a rozšířená realita rozhraní a služby tohoto školení je organizována jako součást double degree společně ... [+]

Tento prezenční 2-letý mistr 's program je vyučován pouze ve francouzském jazyce. Studenti v MDes "virtuální realitě " naučí navrhovat inovativní Virtuální a rozšířená realita rozhraní a služby tohoto školení je organizována jako součást double degree společně ... Zaměření na virtuální realitě: Pokračující vývoj znalostí a nových technologií otevírá rozsáhlé pole působnosti pro experimentování nové služby a aplikace ve virtuální realitě a rozšířená realita. Magisterský program Virtual Reality vlaky návrháři najít svůj hlas v této souvislosti někdy-měnící použití. Studenti, kteří se zaregistrují v tomto programu se naučí navrhovat inovativní Virtuální a rozšířená realita rozhraní a služeb (kurz je organizován jako součást double degree společně provozují L'École de Atlantique designu Nantes a francouzské umění inženýrských škol et Métiers ParisTech Angers (Laval, Francie). Oblasti použití: - Inovativní nástroje pro návrh, - Aplikace používané pro léčebné účely, - Interaktivní zábava ... Design školení a double degree: Studenti jsou povinni provádět několik projektů prováděných prostřednictvím průmyslové spolupráci se točí kolem tohoto tématu a závěrečné studia projekt zabývající se problém týkající se virtuální reality. V průběhu celého tohoto dlouhodobého procesu jsou vedeni a rad expertů, jako jsou návrháři, průmyslovými partnery, výzkumné pracovníky a odborníky. Během jejich pátého roku studenti připraví dvojí míru s cílem zlepšit určité dovednosti: MDes z L'École de Atlantique designu Nantes spolu s magisterský titul v oboru virtuální reality inženýrství a inovace vydaného Arts et Métiers ParisTech Angers (francouzská vysoká škola specializující se na mechanické a průmyslového inženýrství). Akademický program je uzpůsoben tomu, aby studentům sledovat oba kurzy. Předpoklady pro zápis do virtuální reality programu: Bakalářský studijní program nebo ekvivalent v oblasti vztahující se k interakci, multimediální nebo digitální designu.... [-]


Magistr V Multimediální A Interaktivní Návrh

Istituto Marangoni
Campus forma Denní studium 8 měsíců October 2016 Itálie Milán

Kurz je zaměřen na uchazeče, kteří již mají vysokoškolské vzdělání v oboru grafického designu, fotografie nebo mají podobnou pracovní zkušenosti. Učební osnovy jsou ... [+]

Mistr v multimediální a interaktivní design

Kurz je zaměřen na uchazeče, kteří již mají vysokoškolské vzdělání v oboru grafického designu, fotografie nebo mají podobnou pracovní zkušenosti. Učební plán je navržen tak, aby připravit studenty jako role specialistů na vizuální jazyky à ¢ â, ¬ â € ¹ à ¢ â, ¬ â € ¹ vztahující se k multimediální komunikaci prostřednictvím strategických kompetencí v praktickém využití videa, zvuku a interakce s reálným prostorem . Předložení portfolia, znalost Adobe Photoshop, Illustrator a InDesign a základy fotografování jsou předpokladem pro přístup Mistra. Student bude schopen realizovat multimediální projekt složitosti pro použití v různých kontextech. Od procesu storyboarding bude student získat technické a teoretické znalosti zaměřené na vytvoření video projektu z nastavení na střelbu.Následně student se ponořit do technik a předmětu analýzy s cílem představit návrhy, které se stanou užitečným východiskem pro vypracování projektu pro společnost v průmyslu. V závěrečné fázi kurzu, zkušenosti získané v rámci společnosti a výzkumné metody získané umožní, aby student samostatně vytvořit skutečný projekt, který je inovativní a osobní. Díky použití technik jako jsou například 3D animace a zvukového designu, která platila pro pohyblivého obrazu, bude student vytvořit video, které je zasadit do reálného kontextu fyzického prostoru. Specializujeme se na používání multimediálních jazyků spojených s videem, zvukem, pohyblivé grafiky a 3D animace, vizuální návrhář mají kulturní školení v AEREAS kina, umění a hudba včetně nových trendů v komunikaci.Budou znát základní techniky pro nastavení a natáčení videa pomocí nejinovativnější software, stejně jako plánování experimentální strategie, které jsou v souladu s oblasti nových médií a komunikačních kódů. Vizuální návrhář pracuje jako designér na volné noze, nebo s jedním z mnoha firem, které se zabývají "zkušenosti se značkou", reklama, corporate identity, webové a události design. Pokud takové kariérní příležitosti k dispozici, může to profesionální najít práci v reklamní společnosti, televizní a rozhlasové, agentury, webové video produkce agentury, tiskové kanceláře, nebo v grafické studio, atd. ... [-]


Magistr Designu Interakce

Estonian Academy of Arts
Campus forma Denní studium 2 let August 2017 Estonsko Tallinn

MA v interakci s návrhem programu se zaměřuje na lidské-střed design. Pokračující vývoj inteligentní technologie pro spotřebitele zvýšila potřebu dobře navržených intuitivním uživatelským rozhraním a zkušeností. [+]

Interakce Design je rychle se rozvíjející tvůrčí pole. Pokračující vývoj inteligentní technologie pro spotřebitele zvýšila potřebu dobře navržených intuitivním uživatelským rozhraním a zkušeností. Ať už je to mobilní aplikace, digitální displej na počítači v domácnosti, front-end služby webového bázi nebo složitý systém zahrnující různé digitální a fyzické zkušenosti, interakce design je nedílnou součástí. Interakce návrháři cílem je, aby setkání uživatelů s důmyslným informací a strojního zařízení, jak snadné a příjemné je to možné. Náš program je zaměřen na lidské-střed design. Uživatel výzkum, analýzy a testování tvoří základ učebních osnov. Teoretické studie jsou postaveny kolem praktický design projektů založených na skutečných kalhotky společnostmi, od Estonska a ze zahraničí. User-based, agilní design a výrobek / služba vývoj metody zajistit řádnou výsledek projektů. Spolupráce našeho magisterského programu s oddělením grafického designu propůjčuje solidní soustředění na dovednosti a nástroje grafického uživatelského rozhraní design - vizualizace dat, digitální typografie, vizuální design, grafiku pohybu, GUI prototypů, atd Spolupráce s odděleními produktového designu, interiérové ​​architektury a program Design & Engineering rozšiřuje rozsah učiva na hmotném interakci a interaktivních prostorů. Physical computing, nositelná technologie a virtuální realita jsou pokryty projektů na vypracování studií. Absolventi interakce vzoru studijního programu bude dobře vybaveny tak, aby provádět složité rozvojové projekty výrobek / službu a řídit mezinárodní multi-disciplinární týmy. Očekáváme, že naši studenti mají velmi odlišné zázemí. Předchozí zkušenosti v oblasti návrhu a vývoje software je užitečné, ale v žádném případě nutné. V průběhu prvního pololetí daného programu, soubor úvodních kurzů pomáhá studentům se seznámit s návrhem, programováním a podnikání. Uvítáme každého, kdo má vážný zájem o projektování interakce, rozhraní a uživatelské zkušenosti. Pokud se chcete naučit pracovat jako specialista nebo vedoucí týmu v oblasti designu interakce, připojit k naší rodině zahraničních studentů! Program je vyučován týmem zkušených mentorů: uprostřed Moradganjeh je vášnivý o vývoji přístupů lidské orientovaný k postupu inovativní design. Po ukončení vysokoškolského studia v strojírenství v Íránu, uprostřed obdrželo MA v Interaction design z Umea Institute of Design ve Švédsku. Ten již dříve pracoval na globální design a inovace firma ideo, stejně jako pro Google a Microsoft. Tanel Karp's Zvláštní zájem spočívá v neziskových a komunitních projektů zaměřených na studovaných grafický design na Estonské akademii umění a MA (s vyznamenáním) na návrh a vývoj virtuálních prostředí na univerzitě v Tartu v Estonsku. Tanel je jedním z tvůrců Hooandja (estonský crowdfunding plošinou) a jdem na to globálního projektu odpadky vyčištění. Jaak Kaevats je interakce designér prozkoumávat důsledky a aplikace nových technologií. Má titul BA v oboru grafického designu z Estonské akademii výtvarných umění, a dokončil MA v interakce člověka s počítačem na Universität für KIG Linci v Rakousku. Kromě toho řada odborníků z estonských a zahraničních firem podporují náš program sdílením svých zkušeností a mentoring studentské projekty. Profily zaměstnání pro absolventy:   interakce designer   Interface designer   Zkušenosti designer Uživatel   Service designer   správce design   Vedoucí týmu Design Školné za rok: 3000 EUR Požadavky na přijetí   Aplikace (předložen prostřednictvím Dream Použít v období od 1. března do 1. května)   50 € poplatek za podání žádosti (platba bankovním převodem)   Bakalářský titul   Oficiální přepis záznamů (přeložena do estonštiny, angličtině nebo ruštině a ověřená)   Doklad o znalosti anglického jazyka: FCE nebo CAE, IELTS 5.5+ nebo TOEFL 70+   Kopie datové stránky pasu nebo občanského průkazu   životopis   portfolio   Motivační dopis Rozhovor [-]

Absolvent V Digitálních Projektech

IED – Istituto Europeo di Design Rio de Janeiro
Campus forma Kombinované 400 hodin March 2017 Brazílie Rio de Janeiro

Absolvent v digitální Cílem projektu je podpořit studenty k rozvoji projektů pro digitální média, včetně jeho limitů a možností. [+]

Interakční design - Interakční design . Tento program je v portugalštině Učil Vystudoval Digitální projekty Jeho cílem je umožnit studentovi rozvíjet projekty pro digitální média, včetně jeho limitů a možností. 2. Panel digitálních projektů Home: March Lekce: pondělí a středa - 19h30 do 22h30 Hodiny: 400 hodin Portugalský jazyk Popis a cíle: Absolvent v digitální Cílem projektu je podpořit studenty k rozvoji projektů pro digitální média, včetně jeho limitů a možností. Během kurzu Student rozvíjí sérii cvičení a projektů, které vás staví do kontaktu s nápady, metody a nástroje, které podporují inovativní a tvůrčí výsledky. Zakotvena v praxi a spolupráce jako základní prostředek pro pochopení koncepce a vstřebávání obsahu, tento absolvent si klade za cíl umožnit studentovi účast v multidisciplinární týmy k rozvoji komplexních projektů. Cílová skupina: Odborníci z oblasti designu, informačních technologií a dalšími zúčastněnými stranami v oblasti navrhování a rozvojové projekty pro digitální média, jako jsou webové stránky, aplikace, hry, interaktivních exponátů. Témata kurzu: - Design; - Programování; - metodologie designu; - Vizuální umění; - Vizualizace dat; - Infografiky; - Kreativita a inovace. * IED Rio si vyhrazuje právo odložit kurzu v případě, že nedostane usnášeníschopná. Koordinátor: Peter Segreto Peter Segreto je ředitelem Chaos! Video & Design studio, které vyvíjí grafiku a digitální projekty pro kulturní a korporační trhy. Titul v architektuře od FAU-UFRJ a mistr designu od PUC-RJ, kde on vyvinul tezi "Microcinema - dopad nových digitálních technologií na audiovizuální produkci," učí o digitálních médií a podílela se na přednáškách a tabulkách na vysokých školách a Události v Brazílii iv zahraničí. Ředitel ADG Brazílii, koncipovaný a koordinuje Brazílie Digital Award - Brio. Periodizace: 1. semestr (135h) Úvod do digitální design (12h) - Marcelo Alt Úvod do informačních technologií (12h) - Victor Fusco Projekt I (12h) - Peter Segreto Design Interface I (12h) - Marcelo Alt Vývoj webových aplikací (12h) - Victor Fusco Projekt II (12h) - Peter Segreto Creative výzkum (12h) - Eduardo Pucu Kreativita laboratoř (36H) - Renato Alarcão Tematické semináře (15H) 2. semestr (135h) Provedení Rozhraní II (12h) - Marcelo Alt Creative programování I (12h) = Victor Fusco Projekt III (12h) - Peter Segreto Design zkušenosti I (12h) - Marcelo Alt Creative programování II (12h) Victor Fusco Projekt IV (12h) - Peter Segreto Udržitelnost v designu (12h) - Marco Maia Laboratoř fyzikálních rozhraní (36h) - Henry Monnerat Tematické semináře (15H) 3. semestr (130H) TCC (40h) - Peter Segreto a Isabel Xavier Design zkušenosti II (12h) - Marcelo Alt Creative programování III (12h) - Victor Fusco Connections (12h) Prezentační techniky (18h) - Marcelo Alt Digitální prototypování Laboratory (36H) - Bernardo Alevato Ementário: Modul I - Úvod do digitálních projektů (36H) - Eduardo Pucu Úvod do digitální design (12h) revizi základních pojmů a grafický design základen a suaaplicação v rozvojových projektů pro digitální média. Prezentační dovednosti, nástroje a případy, které ilustrují a usnadňují architektonického návrhu cvičení. Úvod do informačních technologií (12h) Prezentace klíčových technologií a jazyků používaných při vývoji digitálních projektů a strukturální a základní znalosti o sítích a počítačů. Projekt I (12h), cvičení pro rozvoj s výhledem na organizaci a prezentaci informací a dat prostřednictvím interaktivních rozhraní. Modul II - Navrhování webové stránky a mobilní aplikace I (36h) - Victor Fusco Interface design I (12h), Úvod do rozhraní design pro digitální prostředky. Informace architektury, datové modelování, vývoj drátových a navigačních toků. Vývoj webových aplikací (12h) Úvod se současnými technologiemi používanými při vývoji webových stránek, portálů a mobilních aplikací. Prezentace strukturálních koncepcí jazyků. Praktická cvičení dosažení pomocí HTML, CSS, JavaScript. Projekt II (12h), design internetových stránek a vývoj aplikací usilující o pochopení všech projektivní kroků a technologií. Proběhlo ve spolupráci s Laboratóro tvořivosti. Modul III - navrhování webových stránek a mobilní aplikace II (36H) - Victor Fusco Provedení Rozhraní II (12h) Definice a rozvoj vzájemných vztahů a přechodu v souladu s předpoklady návrhu. Vývojové reagující rozhraní. Creative programování I (12h) Prezentace základních pojmů výpočetní logiky a designu s využitím algoritmů digitální a analogové nástroje. Projekt III (12h), web design nebo vývoj orientované aplikace pro přímé zahraniční investice River, vaší komunity nebo své okolí. Aplikační techniky kreativního výzkumu v průzkumu problémů, příležitostí a řešení o definování a vyhodnocování. Modul IV - Kreativní programování a experimentální projekty (36H) - Peter Segreto Prožívám Design (12h) Prezentace konceptů ponoření, virtuální realita, rozšířené reality, interaktivní prostory. Kritická analýza a architektonické řešení přístup a úspěch aplikací. Prezentační nástroje a technologie v současné době používá na trhu. Creative programování II (12h), Úvod do kreativní programování pomocí zpracování. Vývoj praktických cvičení aplikovat koncepty prezentované. Projekt IV (12h) Vývoj experimentálního projektu ve spolupráci s Laboratoří fyzických rozhraní. Modul V - Zkušenosti a Immersion (36H) Peter Segreto Design zkušenosti II (12h) Aplikace koncepcí diskutovaných v designu zkušenosti židle I za použití technik, jako je mapování, aplikace pro vytváření rozšířená realita, generace pohlcující prostředí z fotografií a videa. Creative programování III (12h) Vizualizace dat a infografiky pomocí Processign. Connections (12h) spoje židle pořádá setkání s odborníky na trhu, přednášky odborníků, speciální semináře, návštěvy firem a laboratoří. Modul VI - kreativita Laboratory (36H) - Renato Alarcão Praktické a teoretické zkoumání z mnoha cest kreativity a generování nápadů. Vizuálních metafor a kombinací textu a obrázků v tvůrčím procesu. SketchBook výrobu jako experimentální nástroj a objevování. Modul VII - Fyzikální Rozhraní Laboratory (36H) - Henri že Monnerat Koncepty, postupy a technické základy ve vývoji člověk-stroj interaktivních projektů. Prezentace případů a nástrojů používaných při tvorbě fyzikálních a interaktivních rozhraní. Základní pojmy, hardware, prkna, senzory. Rozvojové projekty a praktická cvičení využívající koncepty prezentované. Modul VIII - Digital Prototyping laboratoř (36H) - Bernardo Alevato Prezentační techniky a nástroje, které umožňují prototypování a simulaci digitálních projektů různých povah. Prototypování jako metodologie designu. Vedení testování použitelnosti a vytváření alternativ. Různé prototyping fáze a zvýšení stupně složitosti prototypu. Spolupráce a mentoring ve vývoji prototypů uzavření kurz práce. Modul IX - Metody a techniky (42h) Eduardo Pucu Creative výzkum (12h) Předložení dokumentace a výzkumných metod z multidisciplinárního umaabordagem inspirované etnografie, aby nakrmili nové nápady. Analytické a kreativní techniky pro každou ponoření krok v rámci projektu. User-centric projekty. Udržitelnost v designu (12h) Pojmy a definice, které sbližují myšlenky udržitelnosti do praxe designu. Případy zahrnující předložení nástrojů udržitelnosti a digitálních médií. Rozvoj udržitelného architektonického návrhu postoje. Prezentační techniky (18H) Techniky a prezentační metody. Kritická analýza pozoruhodných případů. Výstavba řeč a vizuální prezentace. Digitální a analogové nástroje. Spolupráce a mentoring ve vývoji prezentací dokončení práce v kurzu. Tematické semináře (30h) Setkání s profesionály na trhu přináší obsah průřezové do všech PZI Rio postgraduálních kurzů, s cílem uvést studenty, vedení projektů v spolupráci a vytvoření komunity, která může podporovat rozvoj inovativních a kreativních projektů. TCC absolvování kurzu práce (40h) - Isabel Xavier Dokončení vývoje samozřejmě práce agreguje údaje, koncepty a zkušenosti sdíleny všemi současnými židle při navrhování komplexní projekt. Vyhledávání je konečný výsledek excelence prezentovat povědomí o projekční praxi, příslušné technické znalosti, jasnosti a expozice objektivity. [-]

Image Morfologie A Vizuální Umění Experiment

Universitatea De Vest Din Timisoara
Campus forma Denní studium 2 let September 2016 Rumunsko Timisoara

Morfologie obrazu a vizuální umění experiment Masters program, vyučován v angličtině, nabízí rámec pro výzkum a vývoj současného umění koncepce a experimentování mezi střední formy vizuálního vyjádření a komunikaci prostřednictvím kreativity, teoretické a technické dovednosti, inbetween instalace, kresby, grafika, sochařství a malířství oblastí. [+]

Fakulta umění a designu je nyní nejdůležitější pivot dynamiky vzdělávání, terénního výzkumu a umělecké tvorby v západní části země, prostřednictvím vlastní strategii rozvoje, jehož cílem je pravidelně aktualizované osnov, v souladu s vysokými školami z evropského prostoru , Osnovy nabídl coveres všechny tři úrovně vysokoškolského vzdělávání, které splňují požadavky strategického plánu Bologna dalšího vzdělávacího programu: Bakalářské studium (šest semestrů), magisterské studium Degree (čtyři semestry) a doktorské studium (šest semestrů), co se týče výtvarného umění, užitého umění a designu domén. Morfologie obrazu a vizuální umění experiment Masters program, vyučován v angličtině, nabízí rámec pro výzkum a vývoj současného umění koncepce a experimentování mezi střední formy vizuálního vyjádření a komunikaci prostřednictvím kreativity, teoretické a technické dovednosti, inbetween instalace, kresby, grafika, sochařství a malířství oblastí. Hlavní tituly kurz Marks z dvou a trojrozměrné kreslení Instalace a Ambient Vizuální experiment mezi ludic a autentický Barva a objem Plast znamení a objekt praktický výzkum Potenciální pozice na trhu práce po promoci Vizuální umělec, organizátor kulturních akcí v soukromých nebo státních institucí, umělecký ředitel, ředitel uměleckých festivalů, kurátor, umělecký adsvisor [-]

Postgraduální Studium V ​​oboru Designu Interakce

IED – Istituto Europeo di Design Sao Paulo
Campus forma Denní studium 18 měsíců September 2016 Brazílie Sao Paulo

Cílem postgraduálního studia v Interaction design z Istituto Europeo di Design - IED São Paulo je vyškolit odborníky schopné poznat a hluboce pochopit dovednosti, schopnosti a nástroje potřebné pro rozvoj projektů interakce. [+]

Interakční design - Interakční design . Tento program je v portugalštině Učil Cílem postgraduálního studia v Interaction design z Istituto Europeo di Design - IED São Paulo je vyškolit odborníky schopné poznat a hluboce pochopit dovednosti, schopnosti a nástroje potřebné pro rozvoj projektů interakce. Datum zahájení: září / 2015 Dny: úterý a ve čtvrtek (10 setkání) Čas: 19h30 do 22h45 Doba trvání: 18 měsíců Hodiny: 400 hodin Registrace do: září / 2015 Interaction Design je oblast specializovaného designu designu rozhraní a interaktivní zařízení, jako jsou desktopové aplikace, mobilních a digitálních her. Pole není jen o rozhraní člověk-stroj (Computer Interface Human), ale také myslet na používání počítačů jako prostředku komunikace mezi lidmi. Činnost zahrnuje multidisciplinární týmy pracují společně ve výzkumu, plánování, pojmu, idealizace, navigační architekturu, grafické rafinace, prototyping, hodnocení a objevování nových řešení. Je to návrhář interakce zabývat roli koncového uživatele, znát rozsah svých smyslů, jejich potřeb a očekávání ve vztahu k objektu nebo životní prostředí. Interakce projekty by se měla řídit zkušeností, s přihlédnutím k etnografii uživatele a její sociální, kulturní a ekonomické aspekty. Její činnost je v oblasti křížení mezi nových technologií a lidských činností. CHOD Cílem postgraduálního studia v Interaction design z Istituto Europeo di Design - IED São Paulo je vyškolit odborníky schopné poznat a hluboce pochopit dovednosti, schopnosti a nástroje potřebné pro rozvoj projektů interakce. Osy, jimiž se řídí program, jsou: UX (User Experience); Hra myšlení; a Hypermedia. Studenti se seznámí s různými způsoby, jak přistupovat k návrhu etapy, takže je vhodný pro rozvoj lidských rozhraní-střed. DELIVERY Kurz absolvent nabízí profesionálům zlepšení pochopení více aspektů designu interakce a jejími zainteresovanými stranami, jako fázích výzkumu, designu myšlení, zacházení známky, marketingové strategie a logického programování. Doména jen jeden projekt výstavby aspektu narušuje schopnost vidět, jak každý designový prvek (navigace, grafika, text, video atd.), Ovlivňuje ostatní. Kurz se snaží rozvíjet vzhled účastníka na důležitost těchto prvků a přesune ho navrhnout lepší uživatelskou zkušenost. Nejlepší řešení umožňuje lepší interakci, která se promítá do vztahující se k výrobku lepší uživatele. Vědět, jak spravovat zkušenost se stala konkurenční výhodu na nový trh plný tvůrčích a inovačních požadavků. [-]

Magistr V Novém Sdělení Médií A Designu Interakce

IAAD Istituto D'Arte Applicata e Design
Campus forma Denní studium 9 měsíců November 2016 Itálie Turín

IAAD Mistr v nových médií a Interaction design byl navržen tak, aby pomoci zaplnit mezery v současném systému vzdělávání týkající se tohoto velmi strategického odvětví, odpovědi na rostoucí poptávku ze strany firem, soukromé a veřejné organizace pro profesionály s konkrétními a diverzifikovaných dovedností spojených s vývojem a nové příležitosti v digitálním světě. [+]

Současná společnost se pohybuje jeho první kroky směrem k "umělé inteligence". Tento výraz může znít bombastický, ale podstata tohoto jevu může být syntetizován v několika slovech: mnoho únavných aktivit, které dnes váží především na lidské inteligence jsou stále převáděny do počítačů, které jsou nakonec schopni číst sémantický význam surové informací, vytvořit rozsáhlou síť výhod a zisků. Moderní digitální prostředí, a "umělé", inteligence, které jsou vyvinuty v i od nich, jsou hluboce mění zaměstnání v každém odvětví, na každé úrovni. Mnoho nových profese jsou vyvíjeny v tomto nastavení, a to není pravda, že většina finančních prostředků EU je umístěna v roce 2014 a dále se chystá k "digitální agendy". IAAD Mistr v nových médií a interakce design byla koncipována tak, aby pomoci zaplnit mezery v současném systému vzdělávání týkající se tohoto velmi strategického odvětví, odpovědi na rostoucí poptávku ze strany firem, soukromé i veřejné organizace pro profesionály se specifickými a diverzifikovaných dovedností spojených s vývojem, a nové možnosti digitálního světa. Mistr cíle a metody. Hlavním cílem Magisterský je vytvořit odborníky schopné dialoguing prostřednictvím digitálních médií, kteří jsou v souladu s "netikety" a účasti Společenství modalit, a především, jsou schopni nejen realizovat integrovanou platformu nebo digitální marketingovou kampaň, ale také hodnotit jejich výkon a rozvojový potenciál. Magisterský ambicí je pracovat jako inovační náboj, místo, ve kterém může být ctižádostiví komunikátory vyškolený v nepřetržitém výměnu mezi teoretickými, praktické a experimentální fáze, což umožňuje pochopení a řízení všech fází novém designu médií. Chcete-li vlak mladé profesionály, IAAD obnoví profesionální prostředí ve své didaktické plánu. Jedním z charakteristických rysů způsobu IAAD je konstanta spolupráce s odvětvovými společnosti a firmy za účelem realizace vázané projekty. Oba obchodní požadavky a požadavky výuky IAAD v partnerských společností se sbíhají do těchto projektů, vytváří situaci, která je dvojnásobně pozitivní: usilující návrháři mají možnost pracovat se společnostmi, které jsou lídry ve svých odvětvích a podniků mohou sledovat a investovat na budoucí talenty. Tento systém také umožňuje simulovat pracovních podmínek v profesionálním prostředí: práce se provádí za určitých termínech, oprava projektů v průběhu jejich provádění fáze pomocí následujících zpětnou vazbu klientů, prostřednictvím týmu a objektivní-orientované práce. Magisterský program je rozdělen do 3 makro oblastech. Jedním z nich je zaměřena na konkrétně "kreativní" dovedností (kreativita techniky, umělecký směr v New Media prostředí, Editace obsahu v New Media prostředí, webové platformy designu, Mobile App Design, audiovizuální vysílání design, digitální PR & Social Media sítě), jiný na Kulturní a informační zázemí nutné pro ty, kteří chtějí provádět tyto nové profese (Digital Economy Sociologické modely, Dějiny nových médií, digitální marketing modely, zpracování velkých objemů dat a Internet věcí), a třetí jeden na technických dovedností a kompetencí (User Interface Design, Project Vývoj techniky, webové platformy pro vývoj, Mobile App Development, hrany internetové technologie). Silný důraz je také kladen na sémantických technologií (sémantický web, Semantic Engineering, ontologie vývoj aplikací), která představuje vyvrcholení a splnění všech didaktického cestě. Tyto obory jsou vyučovány a zkoumány do hloubky a to nejen z teoretického-pojmového hlediska, ale také při pohledu na jejich skutečné uplatnění v médiích, marketingu (R & D, design, reklama), vzdělání a zábavy. Studenti budou požádáni nejen uznat obchodní aspekty projektu, ale také získat marketingové dovednosti podporovat sebe - základní představit a vysvětlit něčí práce a talent. Prezentace a soutěže jsou vysoce hodnocené v průběhu Master. Studenti jsou vedeni k přípravě prezentace pro svou práci a podporoval účast v mezinárodních a národních soutěžích. Hlavní modul - tři makro oblasti Design & Development V nových médiích, je to velmi těžké oddělit skutečnou fázi návrhu (grafický design, design rozhraní) z vývoje aplikací. To je důvod, proč Mistr řeší tyto dva proficiencies conjunctly, klesá jim podle typu komunikace přístroje: Web platforem, mobilních aplikací a audiovizuálních platformách. Digitální PR Mnoho nových povolání, zaměřená více na multimediální obsah než na implantaci technických řešení, vzkvétají v nových médiích: komunitní a sociální mediální manažer, profesionální blogger, manažer e-pověsti, TransMedia web editor, všechny linky inzerenta, atd. Role a proto různé pracovní tóny přetékají. Mistr umožňuje získat obeznámenost s hlavními dovedností spojených: srovnávací analýza, digitální metrický analýzy, real time monitoring, výběrových ovlivňující a pronájem, atd Sémantické, Big dat a Internet věcí Sémantické technologie umožňují počítačům číst význam zpráv, a pak jednat, nebo podle toho reagovat. Mimo jiné, dva pozoruhodné recidivy probíhat: je možné zachytit a analyzovat obrovské toky informací, často různého původu a formátu, získat nové statistické informace (velkých objemů dat), a připojit celou síť počítačů, které jim umožní komunikovat a bez nutnosti lidského zásahu (Internet věcí). Mistr věnuje mnoho didaktické prostředky na těchto oborů vědění. V průběhu akademického roku IAAD bude organizovat didaktické návštěvy firem, výstavy a muzea, speciální workshopy, setkání s odborníky významnými sektoru (možné náklady budou na náklady studenta). FAKULTA Odborníci pracující v příslušných odvětvích akademický předmět, kteří vědí, hlavní hráče v odvětví a dovednosti potřebné, aby byli konkurenceschopní na trhu práce, tvoří IAAD učitelský sbor. Lektoři budou sloužit jako nástroj pomoci studentům zlepšit a pochopit, které je třeba k dokonalosti vstoupit na trh práce s náskokem aspektů něčí profesionality. Příspěvky excelence IAAD věří v hodnoty kulturní a zážitkové kontaminace, otevírání dveří univerzity odborníkům známé národní i mezinárodní úrovni, odborníků, kteří se podílejí na didaktický, vedoucí dílen, seminářů a přednášek. Studenti budou mít jedinečnou příležitost k interakci s "guru" sektoru, kteří se připojí IAAD fakulty jako hostujících profesorů. Požadavky a přijímací řízení. Předběžné modul Předběžný lze přistupovat absolventů a doktorandů v oblasti počítačové vědy, ekonomie, humanitních věd, komunikační vědy, svobodná umění, pedagogických věd, a profesionály, kteří hledají specializaci v nových médiích. Vstupné závisí na vyhodnocení kandidatury, které budou muset být předloženy důkladnou motivační dopis, životopis a portfolio. IAAD si vyhrazuje právo požádat kandidáta, pokud to považují za nutné, další rozhovor v sídle nebo přes Skype. Hlavní modul Vstupné na mistra z předběžný závisí na kladném výsledku zkoušek provedených v průběhu předběžné. Přístup k Mistr je možné pouze se souhlasem koordinátora na základě vyhodnocení akademických titulů, profesionální osnovy a portfolia. Přijímací řízení Žádosti je třeba předložit prostřednictvím e-mailu nebo klasickou poštou. Žádosti musí obsahovat tyto dokumenty: - Curriculum Vitae - motivační dopis - Portfolio Mistr koordinátor, nápomocen akademické rady, které patří do oddělení komunikační design, sdělí výsledky aplikací. IAAD si vyhrazuje právo požádat kandidáta, pokud to považují za nutné, další rozhovor v sídle nebo přes Skype. [-]

Magistr V Interaktivním Apps Designu

IED – Istituto Europeo di Design Barcelona
Campus forma Denní studium 7 měsíců March 2017 Španělsko Barcelona

Účelem tohoto stupně je vyškolit odborníky schopné znát a pochopit hluboce potřebné dovednosti a nástroje pro rozvoj interaktivní rozhraní, které spojují k dispozici informace o internetu věcí, bez ohledu na typ rozhraní, takže je možné. [+]

Interakční design - Interakční design . Tento program je vyučován v anglickém jazyce Konstrukce, jako obor, se dramaticky mění, a jak se přizpůsobit komplexní reality, který je definován pomocí komunikace a spojení, které jsme vytvořit prostřednictvím několika zařízeními, od obrazovky a rozhraní. Rozhraní definovat rámec pro kontakt a interakce mezi lidmi a stroji. Ty se stávají hlavní přístupový bod k informacím, a jako základní nástroj pro komunikaci v současném prostředí. Osobní komunikace (prostřednictvím e-mailů, videokonference, rychlé zprávy, setkání usnadněn Geolocation, sociální sítě, jen zmínit některé), institucionální komunikace, obchodní transakce, prodejní a distribuční kanály, přístup k informacím, jsou stále častěji prováděny prostřednictvím několika typů rozhraní , Hodně z tohoto sdělení, který je stanoven prostřednictvím několika mobilních zařízení, je založen na aplikacích, které pracují jako komunikační rozhraní mezi uživateli a daty stejně. Hlavním cílem předmětu Účelem tohoto stupně je vyškolit odborníky schopné znát a pochopit hluboce potřebné dovednosti a nástroje pro rozvoj interaktivní rozhraní, které spojují k dispozici informace o internetu věcí, bez ohledu na typ rozhraní, takže je možné. Tím, že zná několik etap tvorby, budou studenti schopni zpracovat projekty z hlediska designu se zaměřením na uživatelské zkušenosti a interakci. Kurz je založen na dvou oblastech obsahu: uživatelské zkušenosti Design (UX) a programování. Uživatel návrh zkušenost je budou vyvinuty ústřední bod, kolem celého programového díla. Studenti získají nástroje přeložit do efektivních metafor složitost obrovské informačních toků, aby se stal užitečné údaje pro uživatele, aby mohli komunikovat s ním efektivně: lepší konstrukce umožňuje lepší interakci, což se promítá do lepší vztah s uživatelem. Chcete-li vědět, jak spravovat uživatelské zkušenosti se stala nejdůležitější konkurenční výhodu v dlouhodobém horizontu. "Prodeje pocházejí z lepší UX". http: //blogs.hbr.org/cs/2013/01/scaling_your_ux_st ...) Podívejte se na rozhovor o Interactive Apps designu s učiteli Alberto Tognazzi a Raquel Navarro-Prieto. Metodologie Studijní plán má praktický přístup a je zaměřen na tržní realitě. Metodika IED Barcelona je založena na představách o učení-by-dělá a User Centered Design, kterou studenti upevnění získávání znalostí prostřednictvím praxe a dosažení zkušenosti řešení reálných problémů a odborným výzvám, analyzovat využití terminálů ze strany uživatelů a jejich integrace ve vývoji. Pod vedením této filozofie, metodologie magisterský stupeň je zaměřen na rozvoj projektů, od počátku nápadu k jeho naplnění a skutečného provedení na trhu. Předměty jsou směrovány z reálného pohledu, s kompletně aktualizovaný obsah, a dána lektorů, kteří pracují špičkoví odborníci, odborníci na jejich předměty a s odbornou praxí. Kurz je založen na dvou místech Obsah: uživatelská design a programování zkušenosti. Odbornost budou získány prostřednictvím dvou didaktických jader: realizace projektu a spolupráce s institucemi. ZAMĚŘENÉ NA Tento mistr je zaměřena na tvůrce se znalostmi o programování, hlavně na objektově orientované programování. Programátoři a inženýři, grafici, umělci s poznatky o objektově orientované programování (Objective C nebo Java jazycích), nebo strukturované programování, používající jazyky, jako je C ++ nebo Javascript; Také, navrhnout profesionály, média a vizuální design, vizuální komunikace, zájem o účast v tomto mezioborovém kurzu na vytvoření užitečných a výkonných rozhraní. Doporučuje se mít pokročilé znalosti, alespoň jeden z následujících programovacích jazyků: Java, JavaScript, C ++, PHP, Phyton. Je nezbytné, aby všichni žadatelé bez předchozí zkušenosti v programování získat základní doménu objektově orientovaného programování (C ++, Java, Javascript). Student Profil: Absolventi v designu od větších, inženýrů, programátorů, vizuální komunikátory, výtvarných umělců. Profesionální výsledky Účastníci budou připraveni čelit výzvám, které představují trhy v dnešní době, pracovat v multidisciplinární týmy ve velkých firmách a organizacích, rozvojových viditelné projektů prostřednictvím obrazovek. Také budou moci provádět své vlastní projekty, založený na interakci mezi uživateli a zařízeními. Tvorba projektů a konstantní analýzy získané během stupeň bude poskytovat silnou schopnost adaptace na různé typy projektů a pracovním prostředí. Studenti budou schopni pracovat v následujících oblastech / funkce: - Rozvoj projektů pro malé, střední a velké společnosti, a také podpora různých rozběhů a nové projekty. - Začlenění do interdisciplinárních týmů v kreativních odděleních v reklamních agentur a studií se zaměřením na interaktivní komunikaci. - Rozhraní grafický design - interakce design pro mobilitu - Komplexní řízení projektů, z pochopení dané problematiky koncepty návrh a rapid prototyping. KOORDINÁTOR Každý velitel je hodnocena odborníkem v oblasti, která má aktivní roli v rozvoji studie plánu a obsahu ve spolupráci s oddělením didaktiky Master prostoru. Koordinátor také podporuje začlenění konkrétních učitelů sektoru, stejně jako vztahy s podniky a institucemi z oblasti znalostí kurzu .. Alberto Tognazzi je semiologist vzděláním a filmaře z povolání, se stal inovace hledač na internetu. Tato zkušenost je shrnut v jeho práci jako konzultant a designér se specializuje na mobilní kultury, s španělského ministerstva kultury. Od vytvoření videosharing platformy v roce 2006, když začal na Movil Film Fest, festival pro krátké filmy vyrobené s mobilními telefony, ve spolupráci s El País, Nokia, Sony Ericsson, Cuatro, MySpace. Od té doby, on byl vytváří projekty a úvahy o mobilním světě z mobilních buněk, Embed.at a Permament.pro * plánování vzdělávání pro všechny IED magisterských kurzů je v souladu s kritérii stanovenými Evropského prostoru vysokoškolského vzdělávání (EHEA). Mistr IED Program přijala úvěrovou strukturu, která navazuje na evropský kreditní systém (ECTS). IED Mistr vydává soukromé stupňů. Doba trvání a frekvence: 7. do 31.března 2016 4.dubna do 17.června 2016 27.června do 18.listopadu 2016 Frekvence: 7 měsíc Rozvrh: pondělí až pátek od 09:00 do 13:00 a od 15:15 do 18:15 [-]