Hledat Interakční design zde!

Najděte nejlepší Interakční design zde!

Interakční design

Magisterský studijní program v interakci designu je postgraduální studijní program, který učí pokročilé koncepty v interakci a počítačové aplikace použitelnosti. S pomocí moderní generace počítačů a počítačových aplikací spustit téměř vše, co ve svém životě, že je třeba chápat tyto aplikace a vyvíjet aplikace, které jsou uživatelsky přívětivé, je na vzestupu. Tento magisterským studijním programem dokonale zapadá do skládačky přímočarou pilu. Program je zaměřen na počítačové techniky a problémy s použitelností, kterým čelí uživatelé počítačů po celém světě, proto vést studenty metodiky potřebné k vyřešení těchto problémů. Vznikající technologie slouží k výuce studentů na návrhu koncepce a projektování pro budoucnost. Program je zajímavý tím, jak je třeba, aby studenti se učí používat nejnovější a nejdůležitější technologie tak, aby bylo možné snadno přizpůsobit na stále se měnící technologie. To dělá kurz náročný, ale atraktivní také.Programy interakci designu, učí studenty zapsané v programu, vyškolit je na dovednosti, které potřebují pečovat o stávající a vznikající technologie k dosažení úspěchu v obchodní a kulturní využití. Interakce technologie se mění a studenti mají možnost dozvědět se nejnovější špičkové technologie, které byly naplněny nejnovějšími technologickými inovacemi a konstrukční myšlení, který je zaměřený člověk. Zájem a poptávka po magisterském programu v interakci designu je na vzestupu na celém světě, a proto je k dispozici pracovní příležitosti pro absolventy vysokých škol jsou četné, absolventi najdou uplatnění v následujících oblastech: obchod, průmysl, školství, zdravotnictví, média, obrany a vládě.

Čtěte více

Master (MA / MSc) Interaktivní Digitální Média

Ravensbourne
Campus forma Denní studium Kombinované 1 - 2 let Spojené království

MA / MSc Interactive Digital Media je pulzující, interdisciplinární, kolaborativní a náročné postgraduální stáž se zaměřením na praktické i teoretické studie interaktivity v digitálních médiích [+]

MA / MSc Interactive Digital Media

MA / MSc Interactive Digital Media je pulzující, interdisciplinární, kolaborativní a náročné postgraduální stáž se zaměřením na praktické i teoretické studie interaktivity při výrobě digitálních médií; a usiluje o vytvoření návrhářům s potenciálem pro inovace a interakce Vliv projekční praxi, kteří mohou realizovat relevantní a elegantní design návrhy s komerčním potenciálem.

Tento MA / MSc Interactive Digital Media je zvláštní význam pro vás jako lékaře nebo designér, který chce rozvíjet a zdokonalovat své praxi v designu interakce, instalaci, mapování projekce, digitálních her a na uživatele produktového designu.... [-]


Výkonný Master Na Digitální Marketing, Analytické A UX

IEBS - Escuela de Negocios de la Innovación y los Emprendedores
Online forma Denní studium 1125 hodin October 2016 Španělsko Barcelona

Výkonný Master in digitálního marketingu Analytics a UX je nejvíce kompletní program na trhu, aby splňovaly tyto vzdělávací potřeby prakticky odevzdat velké odborníky v on-line marketingu, analytiky a UX, kde se naučíte: [+]

Internet se stal jedním z marketingových a prodejních kanálů pro firmy "elektronický obchod" důležitějších, a jedním z mála sektorů, které vytvářejí pracovní místa. V současné době existuje vysoká poptávka po schopna navrhnout digitální marketingové strategie, optimalizace přilákat provozu, zlepšuje uživatelský komfort a obrácení a analytické schopnosti pro interpretaci dat a zlepšit proces vysoce kvalifikovaných odborníků. Výkonný Master in digitálního marketingu Analytics a UX je nejvíce kompletní program na trhu, aby splňovaly tyto vzdělávací potřeby prakticky odevzdat velké odborníky v on-line marketingu, analytiky a UX, kde se naučíte: Definovat, strategicky plánovat a efektivně řídit on-line náborové kampaně. Získání provoz na vašich webových stránek nebo aplikací pomocí SEO, SEM, displeje a sociální média. Optimalizaci konverze a uživatelský komfort (UX a CRO). Naučit se používat webové analytiky řídit změny v on-line podnikání: analýzu dat a stanovit rozhodovací odpovídající potřebám podniku s cílem zlepšit jejich online investice. Během hovoru můžete přístup k plánu podpory Innova pokrývající 25% Master na digitální marketing, Web Analytics, použitelnost a User Experience, nebo navštivte naše Stipendijní zásad požadující informace. Určeno Výkonný Master in digitálního marketingu Analytics a UX poskytuje školení specificky zaměřené na následujících profilů: On-line marketingoví odborníci, kteří chtějí maximalizovat přítomnost a viditelnost jejich podnikání na internetu. Podnikatelé se inovativních projektů, které vyžadují školení ke zvýšení jejich znalosti v oblasti internetu a digitálních prostředí v pokročilém stádiu projektu. Manažeři a pracovníci zabývající se transformačními procesy svých společností. Manažeři a odborníci, kteří chtějí recyklovat jejich výcvik a začlenit strategický vývoj, že technologie a internetové nabídky firem. Mladí absolventi, kteří chtějí rozvíjet svou kariéru ve světě internetu, digitální marketing, webové analytiky a nových technologií. CÍLE Na konci výkonného Master in digitálního marketingu Analytics a UX vám bude dokonale schopen: Definovat, plánovat a efektivně řídit on-line náborové kampaně. Získat co nejvíce z online sběr kanálu zákazníků. Optimalizaci výkonu a uživatelské zkušenosti vašich stránek. Definovat, plánovat a realizovat program neustálého zlepšování se zaměřením na zákazníka. Optimalizaci konverze a uživatelský komfort (UX). Použití webové analýzy s cílem podnítit změnu v on-line obchodu. Definovat, implementovat a efektivně provozovat systém Web Analytics. Přijímací řízení Výkonný Master in Digital Marketing Analytics a UX má omezený počet 25 míst. Tímto způsobem budeme prosazovat osobní kontakt mezi studentem a učitelem, takže každý učitel stává studentem mentor s přímým a individuální přístup. Žádosti o přijetí jsou zpracovávány v přesném pořadí příjezdu a bude posuzovat hodnotící komise složená z ředitele Master, akademický ředitel a koordinátor přijímací. [-]

Magistr Designu

IIT Institute of Design
Campus forma Denní studium 2 let September 2016 Spojené státy americké Chicago

Mistr designu (MDE) program vítá studenty z celého světa. Absolventi se stal předních myslitelů, výzkumníky, stratégové a aktéry změny u nejvíce in fl uential globálních organizací. Jsou důkazem nové ještě proveditelná řešení nejnáročnějších problémů naší doby. Stručně řečeno, dělají náš svět lepší ... [+]

Interakční design - Interakční design . Mistr designu (MDE) program vítá studenty z celého světa. Absolventi se stal předních myslitelů, výzkumníky, stratégové a aktéry změny u nejvíce in fl uential globálních organizací. Jsou důkazem nové ještě proveditelná řešení nejnáročnějších problémů naší doby. Stručně řečeno, dělají náš svět lepší. Skrz Master of programu studentů designu spolupracovat v multi-disciplinární týmy na reálných projektech s partnery ve zdravotnických, obchod, CPG, občanské výchovy a další. Projekty se zaměřují na místní a globální výzvy, řešení problémů prostřednictvím inovace, přesnost a kreativitu. Bloomberg Businessweek uznává IIT Institute of Design jako jeden z nejlepších světových školách designu. Kromě zkušených designérů, jsme se je přimět studenty, s žádným formálním designu školení platit. Devět-měsíční program Nadace poskytuje předpoklad dovednosti a zkušenosti. Přibližně 50% studentů pochází z non-designu prostředí, jako jsou obchod, strojírenství, svobodných umění, počítačové vědy a architektury. Kurzy Master of Design je dva roky, 54-credit-hodinový studijní program. Více než 80% kurzů v programu jsou Volitelné předměty (semináře a workshopy), které umožňují studentům přizpůsobit své studijní program. Studenti si mohou vybrat kurzy v rozsahu přes komunikační design, produktový design, strategické plánování, uživatelského výzkumu, designu interakce a systémů. Absolventi Rozvíjení profesního rozvoje je prioritou pro studenty ID. Škola hostí RecruitID, dvakrát ročně událost, která čerpá top globální organizace, které chtějí najmout absolventy ID (nebo bezpečné letní stáže pro studenty prvních ročníků) pro celou řadu pozic obvykle svázané k inovacím a novým obchodním příležitostem. Pozice zahrnují stratégů, výzkumníky, projektanty, inovace a komunikačních manažerů. Zaměstnavatelé hodnota ID studentů a absolventů pro své schopnosti, aby se na náročné problémy prostřednictvím uplatňování přísných metod. Organizace zaměstnali našich absolventů, jako jsou: - design Planner - Design stratég - Senior inovace stratég - ředitel vývoje produktů - ředitel inovačních metod - ředitel uživatelského výzkumu - Značka stratég - ředitel Interaction Design - Senior informační architekt - ředitel pro strategii a New Rozvoj podnikání Načasování 4 semestry (2 semestry další s programem Foundation) 54 hodin úvěru (30 kreditních hodin další s programem Foundation) Na plný úvazek rezidence je požadováno pro Master of design programu Chcete-li použít Spusťte aplikaci na Master Design programu dnes. Ke své přihlášce, budete muset poskytnout následující: Portfolio práce. 5-15 stránky, které demonstrují kritické myšlení, pojem průzkum, a navrhovaných řešení. Pro ty žadatele bez bakalářský designu stupně, bude test GRE / GMAT být požadována místo portfolia. (GRE minimální 310/340 nebo 3.0 / 6.0, minimální GMAT 600/800 nebo 3.0 / 6.0) Prohlášení o vzdělávacích cílů. 1-3 stran včetně kariérní cíle a důvody pro studium na Institutu designu. Může být požadováno Další Rozhovor (po telefonu, Skype, nebo osobně). Pokračovat nebo Curriculum Vitae. 2-4 roky odborné praxe je typická, ale nevyžaduje. Budou považovány za plný úvazek stáže, dobrovolnické práce a nezávislých projektů. Přepisy ze všech předcházejících stupňů. Stupně musí být z akreditované vzdělávací instituce s minimální kumulativní GPA 3.0 / 4.0 nebo ekvivalentní. Pro mezinárodní žadatele bez, je nutná TOEFL nebo IETLS zkouška bakalářského nebo magisterský titul z akreditované anglické univerzity. (TOEFL minimum 100, IETLS minimální 7.) Doporučující dopisy. Tři dopisy z profesních nebo akademické odkazy komentování vašich cílů a schopností. Poplatek za podání žádosti. $ 100.00 [-]

Top Master Ve 3D Animaci Postav

FX ANIMATION Barcelona 3D School
Campus forma Denní studium 28 měsíců October 2016 Španělsko Barcelona

Cílem je naučit studenty od nuly zvládnout dvounožec charakter animace, zvířata a zvířata, učení se z principů animace animace a vybavení konec. [+]

Příští hovor: říjen 2016 - REGISTRACE OPEN Doba trvání: 2 akademické roky + 4 měsíce Závěrečný projekt Počet lůžek: 10-12 Centrála: Barcelona Popis a účel Cílem je naučit studenty od nuly zvládnout dvounožec charakter animace, zvířata a zvířata, učení se z principů animace animace a vybavení konec. Je určena pro lidi, kteří chtějí trénovat animátory a charakter designérů a odborníků s 3D zážitek. Požadavky Úroveň uživatel počítače a znalost prostředí Windows. Být 21 let nebo jste udělal kariéru v FX ANIMACE. Master začíná od nuly; není nutná žádná předchozí přípravy. Je orientován a bude mít přednost odborníky zápisu s prokazatelným pracovní zkušenosti, lidé, kteří přicházejí z předchozího vzdělávání v technických či uměleckých oblastech vyššího odborného vzdělávání, vysokoškolskými tituly, postgraduální, mistři nebo ekvivalentní neregulovaného privátní školení. Semináře a master classes Školení na skutečné produkci projektu: 4 hodiny denně mimo vyučování. Kariérní vyhlídky Senior specializované technické v animaci postav pro filmové, reklamní a videoher. Character projektant, modelář, umění pojetí. Dip do zaměstnání Naši studenti pracovali až do konce jeho trénink, projekty, jako například Bubble BIP (Triacom, Super3) a série "DreamWorks Dragons" (Dreamworks) [-]

Masters - Pokročilý Interaktivní Design: Web A Digitální Publikování

Idep Barcelona
Campus forma Denní studium 1 rok October 2016 Španělsko Barcelona

V digitálním věku, kdy je téměř veškerého obsahu, kterou nám přes síto, které jsou v nich velké množství grafických řešení mezi webové stránky, které byly donedávna nejoblíbenější. [+]

Interakční design - Interakční design . V digitálním věku, kdy je téměř veškerého obsahu, kterou nám přes síto, které jsou v nich velké množství grafických řešení mezi webové stránky, které byly donedávna nejoblíbenější. Ale nejen my konzultovat webové stránky z počítače, ale teď budeme informovat, se týkají a dokonce číst prostřednictvím aplikací a digitálních publikací o tablety a smartphony. Tato skutečnost z nich dělá již neplatí tradiční tiskové designérů, kteří se právě přestěhoval z tiskových řešení na digitální, nebo do počítače, tento program i když ví, že nevědí, vizuální prostředky, čtení a komunikace potřebné pro vývoj dobrý produkt. Proto je nutné, aby návrháři jsou propustné nových informačních médií, pochopení složitosti procesu s globálního hlediska čelí technologického vývoje, které představují ze skutečného pochopení možností, které nabízejí, a přizpůsobení digitální kanály tiskové kritéria na nové prostředí digitální komunikace, a tím vytvářet více pracovních příležitostí a dokonce i možnost vytvořit svůj vlastní podnik, nebo si vlastní spuštění. CÍLE S tímto pánem profesionalizace je vybavit studenty potřebnými dovednostmi k výkonu grafických projektů, aplikované na digitální média: od navrhování webových stránek do aplikace nebo digitální publikace (DPS). Učební plán poskytuje studentům ucelený přehled o digitálním a interaktivního designu profesionálním prostředí, se zaměřením na vývoj webových stránek a webapps, aplikací Web 2.0 a nové digitální formáty, a DPS aplikace pro iOS a Android. Na konci si můžete navrhnout, konfigurovat, implementovat webové stránky, aplikace a DPS, produkují makety pro operace zákazníků a pro dodání na výrobě a mají základní znalosti programovacích jazyků vhodných pro rozšířit své tvůrčí možnosti v síti a digitálním prostředí. Kromě toho bude představen v obchodních možnostech rozvoje podnikání. Na konci programu každý student bude muset materiál rozvíjet digitální knihy, která vám umožní propagovat na pracovišti, a také vám pomůže optimalizovat své projekty k předložení soutěží a soutěží. Určeno Absolventi a absolventi se zkušenostmi v oblasti návrhu a grafického softwaru, započitatelných akademické osnov a / nebo portfolia, cítit zájem o digitální design. V opačném případě musíte mít Graduate / Základní kurz v grafickém designu. Přístup a stupeň Přístup vysokoškolské vzdělání (BA, diplom nebo absolvent) a vnitřní výběrové řízení. vlastní magisterský titul udělený Universitat Abat Oliva CEU je získána. Kurikulární Itinerář To Master je výsledkem kombinace akademické vzdělání v absolventa: Digitální a interaktivní design pro Web Aplikace Design a digitální publikace Doporučené vybavení a materiál pro tento program Kromě všech materiálů dodaných školy, a získat maximální využití programu, je doporučeno, že student má následující vybavení: Přenosný nebo stolní počítač, nejlépe Mac. Tablet a smartphone (nejlépe dva, jedna s dalšími iOS a Android). Creative Software Suite, Sketch, Framer a Origami. Stávající osobní doménu. Hosting službu, kde si můžete přizpůsobit jejich práci. [-]

Magistr V Interaktivním Apps Designu

IED – Istituto Europeo di Design Barcelona
Campus forma Denní studium 7 měsíců March 2017 Španělsko Barcelona

Účelem tohoto stupně je vyškolit odborníky schopné znát a pochopit hluboce potřebné dovednosti a nástroje pro rozvoj interaktivní rozhraní, které spojují k dispozici informace o internetu věcí, bez ohledu na typ rozhraní, takže je možné. [+]

Tento program je vyučován v anglickém jazyce Konstrukce, jako obor, se dramaticky mění, a jak se přizpůsobit komplexní reality, který je definován pomocí komunikace a spojení, které jsme vytvořit prostřednictvím několika zařízeními, od obrazovky a rozhraní. Rozhraní definovat rámec pro kontakt a interakce mezi lidmi a stroji. Ty se stávají hlavní přístupový bod k informacím, a jako základní nástroj pro komunikaci v současném prostředí. Osobní komunikace (prostřednictvím e-mailů, videokonference, rychlé zprávy, setkání usnadněn Geolocation, sociální sítě, jen zmínit některé), institucionální komunikace, obchodní transakce, prodejní a distribuční kanály, přístup k informacím, jsou stále častěji prováděny prostřednictvím několika typů rozhraní , Hodně z tohoto sdělení, který je stanoven prostřednictvím několika mobilních zařízení, je založen na aplikacích, které pracují jako komunikační rozhraní mezi uživateli a daty stejně. Hlavním cílem předmětu Účelem tohoto stupně je vyškolit odborníky schopné znát a pochopit hluboce potřebné dovednosti a nástroje pro rozvoj interaktivní rozhraní, které spojují k dispozici informace o internetu věcí, bez ohledu na typ rozhraní, takže je možné. Tím, že zná několik etap tvorby, budou studenti schopni zpracovat projekty z hlediska designu se zaměřením na uživatelské zkušenosti a interakci. Kurz je založen na dvou oblastech obsahu: uživatelské zkušenosti Design (UX) a programování. Uživatel návrh zkušenost je budou vyvinuty ústřední bod, kolem celého programového díla. Studenti získají nástroje přeložit do efektivních metafor složitost obrovské informačních toků, aby se stal užitečné údaje pro uživatele, aby mohli komunikovat s ním efektivně: lepší konstrukce umožňuje lepší interakci, což se promítá do lepší vztah s uživatelem. Chcete-li vědět, jak spravovat uživatelské zkušenosti se stala nejdůležitější konkurenční výhodu v dlouhodobém horizontu. "Prodeje pocházejí z lepší UX". http: //blogs.hbr.org/cs/2013/01/scaling_your_ux_st ...) Podívejte se na rozhovor o Interactive Apps designu s učiteli Alberto Tognazzi a Raquel Navarro-Prieto. Metodologie Studijní plán má praktický přístup a je zaměřen na tržní realitě. Metodika IED Barcelona je založena na představách o učení-by-dělá a User Centered Design, kterou studenti upevnění získávání znalostí prostřednictvím praxe a dosažení zkušenosti řešení reálných problémů a odborným výzvám, analyzovat využití terminálů ze strany uživatelů a jejich integrace ve vývoji. Pod vedením této filozofie, metodologie magisterský stupeň je zaměřen na rozvoj projektů, od počátku nápadu k jeho naplnění a skutečného provedení na trhu. Předměty jsou směrovány z reálného pohledu, s kompletně aktualizovaný obsah, a dána lektorů, kteří pracují špičkoví odborníci, odborníci na jejich předměty a s odbornou praxí. Kurz je založen na dvou místech Obsah: uživatelská design a programování zkušenosti. Odbornost budou získány prostřednictvím dvou didaktických jader: realizace projektu a spolupráce s institucemi. ZAMĚŘENÉ NA Tento mistr je zaměřena na tvůrce se znalostmi o programování, hlavně na objektově orientované programování. Programátoři a inženýři, grafici, umělci s poznatky o objektově orientované programování (Objective C nebo Java jazycích), nebo strukturované programování, používající jazyky, jako je C ++ nebo Javascript; Také, navrhnout profesionály, média a vizuální design, vizuální komunikace, zájem o účast v tomto mezioborovém kurzu na vytvoření užitečných a výkonných rozhraní. Doporučuje se mít pokročilé znalosti, alespoň jeden z následujících programovacích jazyků: Java, JavaScript, C ++, PHP, Phyton. Je nezbytné, aby všichni žadatelé bez předchozí zkušenosti v programování získat základní doménu objektově orientovaného programování (C ++, Java, Javascript). Student Profil: Absolventi v designu od větších, inženýrů, programátorů, vizuální komunikátory, výtvarných umělců. Profesionální výsledky Účastníci budou připraveni čelit výzvám, které představují trhy v dnešní době, pracovat v multidisciplinární týmy ve velkých firmách a organizacích, rozvojových viditelné projektů prostřednictvím obrazovek. Také budou moci provádět své vlastní projekty, založený na interakci mezi uživateli a zařízeními. Tvorba projektů a konstantní analýzy získané během stupeň bude poskytovat silnou schopnost adaptace na různé typy projektů a pracovním prostředí. Studenti budou schopni pracovat v následujících oblastech / funkce: - Rozvoj projektů pro malé, střední a velké společnosti, a také podpora různých rozběhů a nové projekty. - Začlenění do interdisciplinárních týmů v kreativních odděleních v reklamních agentur a studií se zaměřením na interaktivní komunikaci. - Rozhraní grafický design - interakce design pro mobilitu - Komplexní řízení projektů, z pochopení dané problematiky koncepty návrh a rapid prototyping. KOORDINÁTOR Každý velitel je hodnocena odborníkem v oblasti, která má aktivní roli v rozvoji studie plánu a obsahu ve spolupráci s oddělením didaktiky Master prostoru. Koordinátor také podporuje začlenění konkrétních učitelů sektoru, stejně jako vztahy s podniky a institucemi z oblasti znalostí kurzu .. Alberto Tognazzi je semiologist vzděláním a filmaře z povolání, se stal inovace hledač na internetu. Tato zkušenost je shrnut v jeho práci jako konzultant a designér se specializuje na mobilní kultury, s španělského ministerstva kultury. Od vytvoření videosharing platformy v roce 2006, když začal na Movil Film Fest, festival pro krátké filmy vyrobené s mobilními telefony, ve spolupráci s El País, Nokia, Sony Ericsson, Cuatro, MySpace. Od té doby, on byl vytváří projekty a úvahy o mobilním světě z mobilních buněk, Embed.at a Permament.pro * plánování vzdělávání pro všechny IED magisterských kurzů je v souladu s kritérii stanovenými Evropského prostoru vysokoškolského vzdělávání (EHEA). Mistr IED Program přijala úvěrovou strukturu, která navazuje na evropský kreditní systém (ECTS). IED Mistr vydává soukromé stupňů. Doba trvání a frekvence: 7. do 31.března 2016 4.dubna do 17.června 2016 27.června do 18.listopadu 2016 Frekvence: 7 měsíc Rozvrh: pondělí až pátek od 09:00 do 13:00 a od 15:15 do 18:15 [-]

Magistr V Novém Sdělení Médií A Designu Interakce

IAAD Istituto D'Arte Applicata e Design
Campus forma Denní studium 9 měsíců November 2016 Itálie Turín

IAAD Mistr v nových médií a Interaction design byl navržen tak, aby pomoci zaplnit mezery v současném systému vzdělávání týkající se tohoto velmi strategického odvětví, odpovědi na rostoucí poptávku ze strany firem, soukromé a veřejné organizace pro profesionály s konkrétními a diverzifikovaných dovedností spojených s vývojem a nové příležitosti v digitálním světě. [+]

Interakční design - Interakční design . Současná společnost se pohybuje jeho první kroky směrem k "umělé inteligence". Tento výraz může znít bombastický, ale podstata tohoto jevu může být syntetizován v několika slovech: mnoho únavných aktivit, které dnes váží především na lidské inteligence jsou stále převáděny do počítačů, které jsou nakonec schopni číst sémantický význam surové informací, vytvořit rozsáhlou síť výhod a zisků. Moderní digitální prostředí, a "umělé", inteligence, které jsou vyvinuty v i od nich, jsou hluboce mění zaměstnání v každém odvětví, na každé úrovni. Mnoho nových profese jsou vyvíjeny v tomto nastavení, a to není pravda, že většina finančních prostředků EU je umístěna v roce 2014 a dále se chystá k "digitální agendy". IAAD Mistr v nových médií a interakce design byla koncipována tak, aby pomoci zaplnit mezery v současném systému vzdělávání týkající se tohoto velmi strategického odvětví, odpovědi na rostoucí poptávku ze strany firem, soukromé i veřejné organizace pro profesionály se specifickými a diverzifikovaných dovedností spojených s vývojem, a nové možnosti digitálního světa. Mistr cíle a metody. Hlavním cílem Magisterský je vytvořit odborníky schopné dialoguing prostřednictvím digitálních médií, kteří jsou v souladu s "netikety" a účasti Společenství modalit, a především, jsou schopni nejen realizovat integrovanou platformu nebo digitální marketingovou kampaň, ale také hodnotit jejich výkon a rozvojový potenciál. Magisterský ambicí je pracovat jako inovační náboj, místo, ve kterém může být ctižádostiví komunikátory vyškolený v nepřetržitém výměnu mezi teoretickými, praktické a experimentální fáze, což umožňuje pochopení a řízení všech fází novém designu médií. Chcete-li vlak mladé profesionály, IAAD obnoví profesionální prostředí ve své didaktické plánu. Jedním z charakteristických rysů způsobu IAAD je konstanta spolupráce s odvětvovými společnosti a firmy za účelem realizace vázané projekty. Oba obchodní požadavky a požadavky výuky IAAD v partnerských společností se sbíhají do těchto projektů, vytváří situaci, která je dvojnásobně pozitivní: usilující návrháři mají možnost pracovat se společnostmi, které jsou lídry ve svých odvětvích a podniků mohou sledovat a investovat na budoucí talenty. Tento systém také umožňuje simulovat pracovních podmínek v profesionálním prostředí: práce se provádí za určitých termínech, oprava projektů v průběhu jejich provádění fáze pomocí následujících zpětnou vazbu klientů, prostřednictvím týmu a objektivní-orientované práce. Magisterský program je rozdělen do 3 makro oblastech. Jedním z nich je zaměřena na konkrétně "kreativní" dovedností (kreativita techniky, umělecký směr v New Media prostředí, Editace obsahu v New Media prostředí, webové platformy designu, Mobile App Design, audiovizuální vysílání design, digitální PR & Social Media sítě), jiný na Kulturní a informační zázemí nutné pro ty, kteří chtějí provádět tyto nové profese (Digital Economy Sociologické modely, Dějiny nových médií, digitální marketing modely, zpracování velkých objemů dat a Internet věcí), a třetí jeden na technických dovedností a kompetencí (User Interface Design, Project Vývoj techniky, webové platformy pro vývoj, Mobile App Development, hrany internetové technologie). Silný důraz je také kladen na sémantických technologií (sémantický web, Semantic Engineering, ontologie vývoj aplikací), která představuje vyvrcholení a splnění všech didaktického cestě. Tyto obory jsou vyučovány a zkoumány do hloubky a to nejen z teoretického-pojmového hlediska, ale také při pohledu na jejich skutečné uplatnění v médiích, marketingu (R & D, design, reklama), vzdělání a zábavy. Studenti budou požádáni nejen uznat obchodní aspekty projektu, ale také získat marketingové dovednosti podporovat sebe - základní představit a vysvětlit něčí práce a talent. Prezentace a soutěže jsou vysoce hodnocené v průběhu Master. Studenti jsou vedeni k přípravě prezentace pro svou práci a podporoval účast v mezinárodních a národních soutěžích. Hlavní modul - tři makro oblasti Design & Development V nových médiích, je to velmi těžké oddělit skutečnou fázi návrhu (grafický design, design rozhraní) z vývoje aplikací. To je důvod, proč Mistr řeší tyto dva proficiencies conjunctly, klesá jim podle typu komunikace přístroje: Web platforem, mobilních aplikací a audiovizuálních platformách. Digitální PR Mnoho nových povolání, zaměřená více na multimediální obsah než na implantaci technických řešení, vzkvétají v nových médiích: komunitní a sociální mediální manažer, profesionální blogger, manažer e-pověsti, TransMedia web editor, všechny linky inzerenta, atd. Role a proto různé pracovní tóny přetékají. Mistr umožňuje získat obeznámenost s hlavními dovedností spojených: srovnávací analýza, digitální metrický analýzy, real time monitoring, výběrových ovlivňující a pronájem, atd Sémantické, Big dat a Internet věcí Sémantické technologie umožňují počítačům číst význam zpráv, a pak jednat, nebo podle toho reagovat. Mimo jiné, dva pozoruhodné recidivy probíhat: je možné zachytit a analyzovat obrovské toky informací, často různého původu a formátu, získat nové statistické informace (velkých objemů dat), a připojit celou síť počítačů, které jim umožní komunikovat a bez nutnosti lidského zásahu (Internet věcí). Mistr věnuje mnoho didaktické prostředky na těchto oborů vědění. V průběhu akademického roku IAAD bude organizovat didaktické návštěvy firem, výstavy a muzea, speciální workshopy, setkání s odborníky významnými sektoru (možné náklady budou na náklady studenta). FAKULTA Odborníci pracující v příslušných odvětvích akademický předmět, kteří vědí, hlavní hráče v odvětví a dovednosti potřebné, aby byli konkurenceschopní na trhu práce, tvoří IAAD učitelský sbor. Lektoři budou sloužit jako nástroj pomoci studentům zlepšit a pochopit, které je třeba k dokonalosti vstoupit na trh práce s náskokem aspektů něčí profesionality. Příspěvky excelence IAAD věří v hodnoty kulturní a zážitkové kontaminace, otevírání dveří univerzity odborníkům známé národní i mezinárodní úrovni, odborníků, kteří se podílejí na didaktický, vedoucí dílen, seminářů a přednášek. Studenti budou mít jedinečnou příležitost k interakci s "guru" sektoru, kteří se připojí IAAD fakulty jako hostujících profesorů. Požadavky a přijímací řízení. Předběžné modul Předběžný lze přistupovat absolventů a doktorandů v oblasti počítačové vědy, ekonomie, humanitních věd, komunikační vědy, svobodná umění, pedagogických věd, a profesionály, kteří hledají specializaci v nových médiích. Vstupné závisí na vyhodnocení kandidatury, které budou muset být předloženy důkladnou motivační dopis, životopis a portfolio. IAAD si vyhrazuje právo požádat kandidáta, pokud to považují za nutné, další rozhovor v sídle nebo přes Skype. Hlavní modul Vstupné na mistra z předběžný závisí na kladném výsledku zkoušek provedených v průběhu předběžné. Přístup k Mistr je možné pouze se souhlasem koordinátora na základě vyhodnocení akademických titulů, profesionální osnovy a portfolia. Přijímací řízení Žádosti je třeba předložit prostřednictvím e-mailu nebo klasickou poštou. Žádosti musí obsahovat tyto dokumenty: - Curriculum Vitae - motivační dopis - Portfolio Mistr koordinátor, nápomocen akademické rady, které patří do oddělení komunikační design, sdělí výsledky aplikací. IAAD si vyhrazuje právo požádat kandidáta, pokud to považují za nutné, další rozhovor v sídle nebo přes Skype. [-]

Mezinárodní Magistr V Animace 2D / 3D

L'Idem Barcelona
Campus forma Denní studium 1 rok September 2016 Španělsko Barcelona

Als poskytnout estudiants Coneixements i els Habilitats stimulovat jim pròpies kina d'animació, assolir per l'especialització com animadors i AMB solidní technické eficaç. Mateixa tak či onak, je darovat Visio de l'ofici de l'art animació com i / nebo průmysl, Z kandidátské jim tradicionals animació d'eines i la Seva adaptació k nim Noves tecnologies Digitals. [+]

L'IDEM, L'Escola profesionálům ESCULLEN ELS DE L'ANIMACE 2D / 3D Každý měsíc empreses jakýkoliv syn de l'animació referents 2D / 3D odvětví Volen acollir Els alumnes nostres v pràctiques formáty per una incorporació reeixida i immediata v pracovním MON. Tambe profesionálové každý měsíc v actiu jakékoliv Volen začlenit-je vybavit Nostre docent i poskytnout Granet Seu Sorra na projecte Nostre educatiu. objectiu: Als poskytnout estudiants Coneixements i els Habilitats stimulovat jim pròpies kina d'animació, assolir per l'especialització com animadors i AMB solidní technické eficaç. Mateixa tak či onak, je darovat Visio de l'ofici de l'art animació com i / nebo průmysl, Z kandidátské jim tradicionals animació d'eines i la Seva adaptació k nim Noves tecnologies Digitals. POTENCIÁL PUBLIC: Estudiants d'últim psi d'Estudis nadřízení amb bona dibuix základny. Metodika: • Sessions teoricopràctiques. • konferencí i trobades pravidelní AMB odborníků reconeguts internacionalment průmyslu i l'umění kino d'animació. • Assessorament i DOZOR dels Processos z creació dibuix i Tecnica de l'animació. contingut: 1.. Els producció Processos kina d'animació: Comprendre řetězec Planificació producció des žebry pro finalització Projecte. 2. Dibuix v moviment: Perfeccionament art. 3. Tècniques i Principis L'animació: Estudi komplet i detallat z nich na základně vytvořit Illusio z interpretació i moviment. 4. Infografiky: us de l'Eina Photoshop i les Seves aplicacions en l'animació. 5.Animación 2D - Toon Boom: Full Formació na programari komplet Mercat měsíc, za dissenyat específicament na producció d'animació 2D. 6.. To animació 3d - Autodesk Maia: 3D des Iniciació na beton Visio de l'animátor. 7. Projecte end: estudiants Els realitzen jeden Curtmetratge v grup, desenvolupant producció Totes les fází. 8. Pràctiques (200h00): 7 Setmanes. 10 až 27 Juny Juliol / 6 HORES DIARIES: Total 200h. SELECCIÓ: Aspiranti Els Hauran z realitzar předchozího rozhovoru části i amb els ředitelé L'vybavit docent de l'escola za výstavní seu knihu treball. Finalitzar mistr els v estudiants Hauran: - Klipy AMB ANIMACIONS tècniques - Klipy amb ANIMACIONS z personatges - A demoreel z treballs AMB presentació zaměstnanců. - Curtmetratge d'un minut. SOFTWARE: Adobe Photoshop - Autodesk 3D MAYA - Toon Boom Studio - Nuke - 3D Studio Max - After Effects - Flash - Premiere - Final Cut [-]

Magistr V Designu A Technologií Interakce

University of Gothenburg, Department of applied IT
Campus forma Denní studium 2 let September 2016 Švédsko Göteborg

Interakce design je praxe vytváření interaktivních digitálních výrobků, vybavení, systémy a služby. [+]

Mistr v interakci designu a technologie

Interakce design je praxe vytváření interaktivních digitálních produktů, prostředí, systémů a služeb se zaměřuje na chování -., Jak uživatelé jednají a jak výrobky reagují na chování uživatele.

 

Jako takový, to je nezbytnou kázeň v každém návrh projektu, jehož cílem je vytvořit něco složitější a počítačově rozšířená, který má být používán lidmi: počítačový software, hry, interaktivní produkty, jako jsou chytré telefony či MP3 přehrávače, "inteligentních" domovech, auta, oblečení a tak dále.

 

S ohledem na zvýšený důraz na design interakce obecně, a na sociální média, zábavy a nových fyzických produktů, zejména program má za cíl poskytnout interakci návrhářům znalosti a dovednosti potřebné pro splnění stále přesouvá požadavky tohoto rychle se rozvíjejícího segmentu trhu práce.... [-]


Design - 1. úroveň Master Stupně

IED – Istituto Europeo di Design Milan
Campus forma Denní studium 1 rok January 2017 Itálie Milán

Akademický Master in designu si klade za cíl vyškolit novou generaci návrhářů připravena zvážit jakékoli neznámé design jako problém návrhu, a prostřednictvím analýzy trhu a na potřeby současných uživatelů, jak si představoval scénáře budoucnosti, aby se vrátí řešení. [+]

Tento program je vyučován v anglickém jazyce Italský obchodní systém a mezinárodní potřeby odborníků schopných řešit projekt nejen z hlediska technického a výroby, ale především z hlediska strategie a systému. Il Akademické Mistr v designu si klade za cíl vyškolit novou generaci návrhářů připravena zvážit jakékoli neznámé design jako problém návrhu, a prostřednictvím analýzy trhu a na potřeby současných uživatelů, jak si představoval scénáře budoucnosti s cílem vrátit inovativní řešení. Konstrukce se vyvíjí v nástroj, který je schopen inovace strategické cíle společnosti. Tradiční Uživatel-střed přístup (UCD) je transformována z "návrhu na" A "design s" lidmi, přizpůsobení se vývoji dnešního sociálně-ekonomického a výroby. Master je unikátní nabídku školení IED, ke kterému se přidá mimořádný spolupráce s kontinua, jedním z ve světě mezinárodní architektonické poradenství nejvíce inovativní. Pracovní příležitosti: Mistr trénuje profesionály s odborností v designu, inovacích a designu systému schopného rolí v rámci kreativní design a ve strategických a manažerských procesů inovačních studií, projekčních agentur, firem, institucí a realit samostatná výdělečná činnost a self-produkce. Kurz je uznána Ministerstvem školství jako akademického mistra I Úroveň a zachycuje 60 kreditů (CF) platí pro pokračovat ve studiu v Itálii nebo v zahraničí Kdo by se měl zúčastnit: Master in Design je správná specializace pro absolventy, Italové a cizinců, v disciplínách, jako je architektura, inženýrství, design, ekonomika, a patří k humanitním oborům. Metodika a struktura: Mistr, který se zaměřuje na cross-disciplinární týmové práce, metoda je rozvoj myšlení a kreativity používané v nejlepších agentur v rámci projektu, a think-tanku, schopné stimulovat kolektivní myšlení, a tak se provádí sdílení know-how a posílení všechny dovednosti přítomné v něm. Filozofie předmětu, projektu a klientem vychází, vyžaduje, aby zkušenosti účastníkem a uvést do praxe myšlení a procesů získaných metodické (konstrukční myšlení) potírání reálných projektů, a to prostřednictvím procesu založené na týmové práci a učení. Blízký vztah s italskými a mezinárodními společnostmi je příležitost pro účastníky seznámit a zapojit se s realitou, vedoucí ústavu v jejich dovedností prostřednictvím návrhů, případové studie a strategie. Všechny projekty jsou "vedoucí poradce" odborníci vybíráni na základě své odborné znalosti o tématech projektu, konferencí a seminářů se stal příležitostí pro diskusi s odborníky a agenturami, významných osobností designu, podnikání, technologie a ekonomiky , V předběžných fázích mistra jsme zavedeny otázky související s kulturou designu myšlení a metodik formou přednášek, workshopů a laboratorní práce. Poté, účastníci čelí různé fáze projektu, experimentální a iterativní (účel, složitost a různých cílů) na základě učení. Vedle jsou povoleny "pěstovat kurz", které interagují s návrhy na strategické oblasti, technologické a expresivní s úkolem tvorby podněty a postřehy aby nakrmili osobní a profesní růst celého týmu. Akademický Master in designu nabízí možnost setkat se s různými výrobními systémy, neustále stimuluje studenta a brát ji rozvíjet svůj vlastní metodiku projektu, což umožňuje vytvářet jedinečné koncepty, které poskytují konkrétní odpovědi na potřeby trhu s využitím jazyků a moderní znamení. Během druhé části akademického Master in studentů designu čelit projekt práce souběžně s kurikulární prezentující výsledky před výboru vytvořeného pro společnosti a odborníky. Metody designu Cílem kurzu je objasnit způsob profilování designu Mistra. Konfrontace kulturu týmové práce znamenalo jako trim designu vítězství. To pak přesune k prohloubení metody designu myšlení jako nástroj pro inovace, design strategie a design (vstup a výstup) a Double Diamond je chápána jako proces konvergentní a divergentní myšlení designu. Analyzujeme nástroje k vytváření a správu inovací (Customer cestu, Franken prototyping modelů, rezonance Zkoušky, backcasting, kvalitativní výzkum forem národopisného vyprávění). [-]

Magistr V Multimediální Tvorbě

La Salle Universitat Ramon Llull
Campus forma Denní studium 2 semestry September 2016 Španělsko Barcelona

Mistr Universitari v Creació Multimédia (MCM) se zaměřuje na třech disciplínách: Transmedia (narativních, Serious Games Ludificació i) Interacció (HCI, to connexió persones-objectes) a animace (lanoví, motion capture). Je proveeix L'školáci z coneixement necessari za projectes multimediální vytvořit aquestes des d'perspektivy. [+]

Interakční design - Interakční design . Presentació Mistr Universitari v Creació Multimédia (MCM) se zaměřuje na třech disciplínách: Transmedia (narativních, Serious Games Ludificació i) Interacció (HCI, to connexió persones-objectes) a animace (lanoví, motion capture). Je proveeix L'školáci z coneixement necessari za projectes multimediální vytvořit aquestes des d'perspektivy. Persons.Through TransMedia? Les formes d'vysvětlit historie tradicionals i als usuaris transmetre-les ha adequades měsíc, a to pro ně. Slunce Mitjà kanál i ja slunce nejsou suficient. V este panorama objednatele i soci-kulturních vyprávění jim nakonfigurovat com TransMedia je přirozený způsob, jak fer d'vysvětlit historií i els usuaris elles s'enganxin na Segle XXI. Que je je animació? Kino je publicitat, Videojocs Els se Televisió ... prácticament mrňousů els Mitjans audiovizuální skutečné hodnoty je nodreixen z contingut Generat do 3 rozměrech. Poptávka po profesionály Perfils de l'animació 3D je okamžik Optim, requerits poslal profesionály, kteří Dominin tècniques měsíc skutečné hodnoty, així com Conceptes je eines i Els diferents Mitjans adaptats als. Persons.Through Interacció Program je poskytnout finalitat ALS alumnes jich Habilitats, tècniques i Mètodes necessaris čelí conceptualitzar, dissenyar i provádění Prototips z productes nebo projectes Interactius. Conceptualització i Disseny je treballen z coneixement dels Hloubka problemes skutečné hodnoty v domovském počítač i Interacció na coneixement avançat o tècniques d'Interacció. V implentation, als alumnes s'ensenya modernes tècniques z prototipat Rapid com així za necessaries eines jim začlenit se Prototips els Seus, moduly d'aprenentatge že permethrin jeden Millor Interacció usuaris amb els. Technologie v MCM Technologie je centrem multimediální creació. Apps, interaktivní věci instal·lacions, snímače, Interacció přírodní, ... MCM je conceptualitzen materialitzen IDEES i ve formě adequada měsíčně nadále vytvořit nezapomenutelný zážitek. Objectius Jak se vyrovnat creació z qualsevol producte nebo Servei interactiu, pokračoval stupnice, která následovala po sévu i Termini PROVÁDĚ SEU. Oferir globální multimediální coneixement contingut (kreativity, řízené, Zkušenosti d'usuari, Disseny, technologie, continguts bez příkazu I) za záruku jim necessaries báze permeten vyprávění adequades creació i de les IDEES začíná Disseny dirigit SEU l ' usuari konec, implentation z nich i l'architecture implicades i informacions na mecanisme o gestio idoni měsíce. L'alumne, až do konce bude moci komunikovat, je, independentment Seu d'vstupní profil, amb els tres ROLS mysl průmyslu: Původce, desenvolupador i l'umělce. Aprendre životního cyklu d'un des Multimediální producte z implentation conceptualització Seva Seva, kráčející per l'specifica Disseny i, i tenint v contingut Compte, platforma, els "Mitjana" involucrats i rozhraní. O měsíc realització Prototip per l'skutečnou společností, s'apliquen e-strategií komunikace přes "Sociální Mitjana" i "majetek" i reálných čísel na virtuály com quartilla, plakát, web nebo video. Správa Vybavuje z treball multidisciplinari, Z kandidátské metodologií Classiques ným com àgils z gestio o vybavuje. Requisits d'Accès Program Admet profil d'molt amp vstup kvůli naturalesa vlastní multimediální i ja, je, jak transverzály continguts, complementaris na qualsevol profil. Per això je přístupná tot tipus odborníků. Especialment Signální per se Graduats i AMB profesionálů relacionats impartides někdo z vás tří Especialitats, Dissenyadors I escriptors, Enginyers interessats v Interacció i animadors 3D. Per accedir na titulació hlavní universitari (to titulació oficiální přizpůsoben Nou Espai Europeu d'Educació Superior) je requereix: Formació Grau 240 ECTS, Enginyeria nebo llicenciatura v afins disciplínách. Graus Formació v enginyeries nebo 180 ECTS, po superació d'Assignatures compensatòries připojit. Per studie? Aprenentatge interactiu. Aprenentatge metodika d'je založena na teorii plaers LeBlanc. Je fonamenta bona Story vysvětlit i creure, v kariéře, která Motivi d'překážky adequadament v sociální a adaptéry do kval i spolupracovat nebo sdílet čas skenování d'un l'desconegut území. Tot això POT entendre KOM jedním col·lecció d'Experiències plaents že garanteixen i l'aprenentatge se adequats motivació. Cross-Disciplini: grups z treball multidisciplinaris od prvního dne. Durant je program pro fa Ressò z Ludificació Els Vážné hry, TransMedia, Interacció, animació ... i la Seva hostinec v praxi, com konektory amb na Realität který zabírá ens d'avui den, naprosto originální diferent na enrere anys d'uns. Aprenentatge Basat v descobriment, real l'Experiencia i ve projecte. Parametry reals z desenvolupament, companyies jsoucna amb nich quals treballar, projectes enfocats i cent procent implementats nebo formació v hbitých bez příkazu eines jsou alguns exemples. Program s'imparteix v modulárním i Flexibilní Unic Espai, inspirující creatiu i, i fresc příjemné, com MediaDome za exemple místnosti. Horari: Od dilluns do dijous (i alguns divendres) 18: 30h do 21: 30h [-]

Magistr V Interaktivního Designu A Vývoje Her

SCAD - The Savannah College of Art and Design
Campus nebo Online Denní studium September 2016 Hongkong Sham Shui Po Spojené státy americké Savannah + 1 více

V SCAD, bereme vážně hry. Naše interaktivní design a vývoj hry Program získal hlavní cenu v E3 College hry soutěž na dva roky běh, spolu s příjemcem chvály od Princeton Review a animace Career Review. [+]

Není to jen hra - to je kariéra V SCAD, bereme vážně hry. Naše interaktivní design a vývoj hry Program získal hlavní cenu v E3 College hry soutěž na dva roky běh, spolu s příjemcem chvály od Princeton Review a animace Career Review. Z účasti na odborných konferencích k příležitostem ke spolupráci s průmyslovými giganty, naši studenti mají neomezenou možnost vydělávat na jejich vášeň pro interaktivní design. Budeme poskytovat top-of-the-line nástroje, vynikající schopnost a pokročilé osnov, které potřebujete - stačí přinést svůj A-hru. MA v interaktivním designu a vývoji hry K dispozici na adrese: - Hong Kong - Savannah - eLearning ITGM 502 herní design Perspektivy * ITGM 503 metody designu pro interaktivitu * ITGM 505 Hra umění metody * Arth 701 Současné umění CLC 580 Spolupráce † ITGM 705 interaktivní design a média Aplikace ITGM 706 Game projektovou dokumentaci ‡ ITGM 709 Visual Interface a informační design ‡ ITGM 710 znaků Development§ ITGM 715 Interaktivní Web Design§ ITGM 719 Scripting pro interaktivitu # ITGM 721 Prostředí pro hry # ITGM 723 Human-střed interaktivní design ITGM 748 interaktivní design a vývoj her MA Závěrečný projekt - 700-level ANIM, DWRI, FILM, ITGM, MOME, VÝNOSU, PROD, SFDM, SNDS, Thed nebo VSFX volitelný † - 700-level ANIM, DWRI, FILM, ITGM, MOME, VÝNOSU, PROD, SFDM, SNDS, Thed nebo VSFX volitelný Celkový průběh studia: 45 hodin * MFA v interaktivním designu a herní vývoj K dispozici na adrese: - Hong Kong - Savannah - eLearning ITGM 502 herní design Perspektivy * ITGM 503 metody designu pro interaktivitu * ITGM 505 Hra umění metody * Arth 701 Současné umění CLC 580 Spolupráce † ITGM 705 interaktivní design a média Aplikace ITGM 706 Game projektovou dokumentaci ‡ ITGM 709 Visual Interface a informační design ‡ ITGM 710 znaků Development§ ITGM 715 Interaktivní Web Design§ ITGM 719 Scripting pro interaktivitu # ITGM 721 Prostředí pro hry # ITGM 723 Human-střed interaktivní design ITGM 749 ITGM portfolio a obchodní postupy ITGM 755 práce Studio I: Průzkum a Prototype výzkum ITGM 765 práce Studio II: Application a produkce ITGM 779F Graduate pole Internship¶ ITGM 779T Absolvent Výuka Internship¶ ITGM 790 Interaktivní Design a Vývoj her MFA práce - 700-level ANIM, DWRI, FILM, ITGM, MOME, VÝNOSU, PROD, SFDM, SNDS, Thed nebo VSFX volitelný † - 700-level ANIM, DWRI, FILM, ITGM, MOME, VÝNOSU, PROD, SFDM, SNDS, Thed nebo VSFX volitelný - 700-level ANIM, DWRI, FILM, ITGM, MOME, VÝNOSU, PROD, SFDM, SNDS, Thed nebo VSFX volitelný - na 500 až 700-level volitelný - na 500 až 700-level volitelný - na 500 až 700 -level volitelný - na 500 až 700 na úrovni volitelný Celkový průběhu studia: 90 hodin * Kariéra v interaktivní a herní vývoj Staňte se Interactive Designer. Staňte se web designer. Staňte se herní designér. V SCAD, profesionálové navštívit se studenty každé čtvrtletí, pohovory na pozice a prohlížení portfolií. Noví návštěvníci jsou zástupci z Zynga, Blizzard Entertainment, Electronic Arts, Crystal Dynamics a Activision. Tyto příležitosti odrážejí naše postavení jako jednoho ze světově nejuznávanějších univerzit pro studium interaktivního designu a vývoje hry. Spusťte svou kariéru jako profesionální: Herní designer Concept umělec Online hry vývojář / designér Interface designer Modeler / textura umělec Level designer web Designer Umělec životního prostředí UI / UX designer A dostat najatých a najal nejlepší z nejlepších: Epic Games Sucker Punch Productions Firaxis Games Frog design 24 stříška Games Autodesk Gameware Google Blizard Bemis Balkind [-]

Magistr Designu (MDE) Návrh Interakce

HK PolyU School of Design
Campus forma Denní studium 1 rok September 2016 Hongkong Kowloon

Interakce design specializace je zaměřena na studenty, s vášní pro lidi a technologie, kteří mají zájem o budoucnost a chtějí do tvaru, jak jsou informace přístupné a používané, jak prostředí se může změnit v závislosti na potřebách, nebo jak se informace uložené v produktech používání podporu. [+]

Interakční design - Interakční design . Interakce design specializace je zaměřena na studenty, s vášní pro lidi a technologie, kteří mají zájem o budoucnost a chtějí do tvaru, jak jsou informace přístupné a používané, jak prostředí se může změnit v závislosti na potřebách, nebo jak se informace uložené v produktech používání podporu. Ti, kteří mají bakalářský titul v designu (vizuální komunikace, produkt, digitální média, nebo environmentální design), komunikace, informační technologie, nebo dokonce psychologie Možná zjistíte, design, interakční, že je dalším krokem v jejich profesní rozvoj. Cíle Tato specializace se snaží posílit lidské schopnosti a život přes návrh inovačních, interaktivních a prožitkových idejí, na základě syntézy lidského myšlení vzorů a zvyky s technickými prostředky. Kombinace teorie, plánování strategie, výzkumu a technických dovedností jsou základem pro workshopy, které se zabývají vznikajících aspekty designu interakce, založené na lidských potřeb a potěšení jakož i technologický rozvoj. Cíle Tato specializace se snaží spojit teorii a akci: První uvedení lidí v people / technologie rovnice - prozkoumat lidský-centredness pochopení aktivních komunikačních procesů, na nichž je interaktivita postavené učební metody pro analýzu a konstrukci designu interakce práce přes komunikační technologie, rozhraní produktu a servisních systémech se zaměřením na jednu z výše jako alternativní zaměření rozvíjení holistický přístup k interakci člověka střed, který zahrnuje problém, nebo příležitost identifikaci, výzkum, prototypů a provádění Vchod Požadavek Je zapotřebí Bakalářský titul v designu nebo ekvivalent v příbuzném oboru. Kandidáti s jinými terciárním vzděláním doplněných o podstatnou odbornou praxí budou posuzovány případ od případu. Stipendia Stipendia pro absolventy QS Top design školy (2016/17) Chcete-li off-set 10% nebo 15% (držitel prvotřídní bakalářský titul) výuky, bez ohledu na to, které jsou programy MDE studenti přijati do - použitelné pro absolventy QS nejlepších světových univerzit pro Art & Design. Stipendia (nabízí MDE plný úvazek specializacích) Na základě hospodářské soutěže, aby kompenzovali 25% -50% z ceny školného - pro všechny non-místní studenty a absolventy, kteří PolyU designu přijal nabídku přijímací. Vstupné Termíny Použití lhůta začíná běžet: 25 Lis 2015 První kolo aktualizace: 20 leden 2016 Uzávěrka přihlášek: 29 Dub 2.016 Rozhovor: V polovině února do května 2016 Vyhlášení výsledku: 2 týdny po pohovoru [-]

Magistr V Multimediální A Interaktivní Návrh

Istituto Marangoni
Campus forma Denní studium 8 měsíců October 2016 Itálie Milán

Kurz je zaměřen na uchazeče, kteří již mají vysokoškolské vzdělání v oboru grafického designu, fotografie nebo mají podobnou pracovní zkušenosti. Učební osnovy jsou ... [+]

Mistr v multimediální a interaktivní design

Kurz je zaměřen na uchazeče, kteří již mají vysokoškolské vzdělání v oboru grafického designu, fotografie nebo mají podobnou pracovní zkušenosti. Učební plán je navržen tak, aby připravit studenty jako role specialistů na vizuální jazyky à ¢ â, ¬ â € ¹ à ¢ â, ¬ â € ¹ vztahující se k multimediální komunikaci prostřednictvím strategických kompetencí v praktickém využití videa, zvuku a interakce s reálným prostorem . Předložení portfolia, znalost Adobe Photoshop, Illustrator a InDesign a základy fotografování jsou předpokladem pro přístup Mistra. Student bude schopen realizovat multimediální projekt složitosti pro použití v různých kontextech. Od procesu storyboarding bude student získat technické a teoretické znalosti zaměřené na vytvoření video projektu z nastavení na střelbu.Následně student se ponořit do technik a předmětu analýzy s cílem představit návrhy, které se stanou užitečným východiskem pro vypracování projektu pro společnost v průmyslu. V závěrečné fázi kurzu, zkušenosti získané v rámci společnosti a výzkumné metody získané umožní, aby student samostatně vytvořit skutečný projekt, který je inovativní a osobní. Díky použití technik jako jsou například 3D animace a zvukového designu, která platila pro pohyblivého obrazu, bude student vytvořit video, které je zasadit do reálného kontextu fyzického prostoru. Specializujeme se na používání multimediálních jazyků spojených s videem, zvukem, pohyblivé grafiky a 3D animace, vizuální návrhář mají kulturní školení v AEREAS kina, umění a hudba včetně nových trendů v komunikaci.Budou znát základní techniky pro nastavení a natáčení videa pomocí nejinovativnější software, stejně jako plánování experimentální strategie, které jsou v souladu s oblasti nových médií a komunikačních kódů. Vizuální návrhář pracuje jako designér na volné noze, nebo s jedním z mnoha firem, které se zabývají "zkušenosti se značkou", reklama, corporate identity, webové a události design. Pokud takové kariérní příležitosti k dispozici, může to profesionální najít práci v reklamní společnosti, televizní a rozhlasové, agentury, webové video produkce agentury, tiskové kanceláře, nebo v grafické studio, atd. ... [-]


Magisterský Titul V Designu Interakce

Domus Academy
Campus forma Denní studium 12 měsíců September 2016 Itálie Milán

Master je otevřena kandidátům s pozadím a / nebo odborné zkušenosti v konkrétních oblastech, jako je architektura, obchod, módní design, průmyslový design, inženýrství, vedení, médií a internetových stránek, komunikační vědy, informatiky, vizuální a grafického designu , [+]

Interakční design - Interakční design . Kódování. Kreslení. Image. Informační a komunikační technologie. Citlivost designu. Předmět činnosti. Master in Interaction design se narodil díky podnětu výzkumu. O tento moment je vytvoření interaktivního designu výrobku, vložení do života všech dnů digitálních prvků, transformace konstrukčních vizí do tržní příležitosti. Master v interakci designu je prezentován jako výzvu a stal se známý jako touha přinést do světa informačních a komunikačních technologií originality kultury italského designu. kdo je Master je otevřena kandidátům s pozadím a / nebo odborné zkušenosti v konkrétních oblastech, jako je architektura, obchod, módní design, průmyslový design, inženýrství, vedení, médií a internetových stránek, komunikační vědy, informatiky, vizuální a grafického designu , profesních příležitostí Kdo se podílí na Velitel rozvíjí dovednosti a kompetence nezbytné, aby bylo možné pokrýt několik design a strategické role, takový jako Interactive Designer, User Experience Designer Creative Director stratéga ředitel pro design. Cílem Master v interakci designu je vyškolit návrháři, kteří mají praktické a koncepční nástroje potřebné vyvinout strategie pro celý svět informačních a komunikačních technologií, míchání design a kreativní cítění s konkrétnějšími dovednostmi. Pracovní příležitosti mohou být proto mnozí, jako například: výzkumných center, telekomunikační společnosti a architektonických a designérských studií. program Master in Interaction Design je vývoj série vzdělávacích a výzkumných iniciativ vyvinutých v Domus Academy od roku 1983 se zaměřil na téma technologické inovace a design nehmotných vztahů s interaktivní objekty a služby. Projektování, výrobu, propagaci a uvádění na trh výrobku nebo služby v post-industriální společnosti, to vyžaduje designérům velmi specifické dovednosti, schopný komunikovat s různými osobnostmi a jít nad rámec klasické logice trhu. Master in Interaction design je založen na workshopu, podporovaný semináře, výukové programy, přednášky, terénní cvičení a projekty po níž následuje odborná odborníků, prostřednictvím proaktivní vztahu s průběhem Leader a vedoucího projektu. Program je rozdělen do čtyř hlavních modulů, které trvají osm týdnů, z nichž každá obsahuje kurzy a semináře, následuje období stáže osmi týdnů a závěrečné prezentace portfolia. Workshopy jsou projekty přiřazené ke studentům, kteří dávají specifické znalosti založené na učebním plánu magisterského stupně. Seminář začíná prezentací krátké definované fakulty ve spolupráci s externími partnery a firmami profesionály. Studenti budou podporovány časových tříd rozšířit své znalosti na toto téma-specifické, zahrnující designéry, výzkumníky, zúčastněné strany a zástupci podniků. Každý workshop vrcholí v otevřeném prezentaci. Zkušenosti Design a hmotný interakce jsou Core dílny Mistra v interakci designu. Kromě toho mohou studenti doplnit jejich osnov tím, že zvolí volitelného Workshop - Envisioning design, identita, produktovou strategii - a svobodné volby nepovinného dílny. Tyto kurzy, v kombinaci s přednášek, cvičení a cvičení, poskytnout studentům správné nástroje a zkušenosti pro rozvoj jejich profesní kariéry. Patří mezi ně i klíčová témata - design Kultura, digitálním i fyzickým prototyping, výzkum a design metod a nástrojů - a témata týkající se rozvoje každého jednotlivého pracovního stylu - Obchodní pro návrh a osobní značky. Internship Etapa v rámci některých společností v tomto odvětví je významnou součástí vzdělávacího programu, který vám umožní testovat, prohloubit a realizovat to, co jsme se naučili v workshopů a seminářů. Také to je skvělá příležitost, aby začít vytvářet sítě kontaktů a znalostí, užitečný pro jejich profesní budoucnost. Master nabízí dva typy praxe: - praxe v podniku v oblasti jejich zájmu, - intenzivní semináře ve spolupráci se společností v areálu Domus Academy. společnosti Síť odborníků a vedoucích pracovníků z různých oblastí zájmu spolupracuje a komunikuje nepřetržitě a se ziskem s Mistrem v interakci designu Domus Academy, aktivně účastní vzdělávacích programů, seminářů a mezinárodních soutěží pořádaných oddělení. Master spolupracuje s Adobe, Canon, Cisco, Conde Nast, Fujitsu, Fundación Escultor Berrocal, Hager Group, Illywords IKS jádra Consulting, Mattel, Seznamte se s Media Guru MIT Mobile Experience Lab, Motorola, Nokia, Park Hyatt, RCS Mediagroup, Re-Power, Samsung, Studio muzeum Achille Castiglioni. Akreditace Po úspěšném absolvování programu budou studenti dostávat Master diplom Domus Academy. Studenti, kteří splňují požadavky NABA obdrží dosažení studií název Academic mistra 1 úroveň (60 ECTS), který je uznávaným italským ministerstvem univerzity a výzkum (MIUR) přes NABA - Nuova Accademia di Belle Arti Milano. [-]