Dálkové magisterské studium Design - Dálkové magisterské studium Design hledejte zde!

Dálkové magisterské studium Design - Zde naleznete Dálkové magisterské studium Design

Design

Mistři odkazuje na dokončení v magisterském studijním programu, který připravuje studenty prohloubit své znalosti v určité záležitosti nebo rozvíjet svou kariéru. Většina mistrů jsou poskytovány ze strany státních nebo veřejných vysokých škol.

Design je speciální disciplína s obrovskou škálou aplikací. Konstrukci objekt nebo proces je klíčem k uspokojování potřeb klientů. Unikátní myšlení, výzkum, analýza a řešení problémů kombinovat pro výrobu produktů v korporátní, školství, státní správy a prostředí ne-pro-ziskové.

 

Zatímco kurzy distančního vzdělávání mají data splatnosti, které musí být splněny, je báječný dohoda o shodě o tom, kdy můžete provádět úkoly při studiu na dálku. S on-line, mohl opustíte diskusní skupinu podle potřeby vrátit se do práce a pak se připojit po práci v případě potřeby. Kurzy distančního vzdělávání může být v libovolném místě, máte přístup k Internetu. Můžete dokonce absolvovat kurzy z internetového salonku v každém hotelu na celém světě, pokud budete potřebovat dovolenou.

Dálkové magisterské studium Design - Veškeré informace o Dálkové magisterském studiu Design. Ušetřete čas a kontaktujte školu zde!

Čtěte více

Magisterský Titul V Oboru Interiérového Designu

Escuela Superior de Diseño de Barcelona
Online forma Denní studium 12 měsíců May 2017 Španělsko Barcelona

Řešit interiérové ​​projekty přizpůsobit potřebám uživatelů, kteří budou zabírat prostor. [+]

Dálkové magisterske studium Design . Rozhlédněte se kolem sebe a podívat se na prostoru kolem vás, tak či onak byl navržen od záměru, byl navržen tak, aby splňovaly specifické potřeby, vyřešit problém. V podstatě se jedná o jeden z aspektů, které definují design, poměrně mladý v jejich pedagogické disciplíny, ale to je součástí naší DNA a vycházející z naší kreativní schopnosti nalézt řešení těchto problémů, které nás vznikají. To vyžaduje transformační proces, který začíná v oblasti návrhu a nakonec se vyvíjet v tomto případě konkrétní mezery, domovy obývají a rozvíjet je součástí života každé lidské bytosti. To je důvod, proč bydlení design trh je extrémně velký, my všichni potřebujeme místo k životu, a vyžaduje odborníky schopné vyvíjet projekty, které se mohou hodit jako oblek na míru každého uživatele, který přenášejí, a to nejen potřeb základní, ale osobnost, sociální projekce. Nicméně, design interiéru je složitější, než na první pohled může zdát, skládající se ze součtu několika postupů, které mají dodržovat, aby úspěšně splnit úkol projektu. Od prvních nápadů k dodání díla strávit několik měsíců, ve kterém budete muset následovat metodiku práce naplánované, tuhé kontrastuje s kreativitou myšlenkou, která je srdcem každého projektu. V Masters v Interior Design dáme nezbytné pro studenty učit se a rozvíjet metodiku přizpůsobení proyectual jazyk, a aby mohla reagovat na budoucí interiérové ​​projekty, založené na poli kreativity, pomáhají nástroje hledat jazyk jako umožňující znamenají a prezentovat nápady s kulturním základě pozadu řešit v imaginativním způsobem na různé projekty, které mohou nastat, a tím vypořádat se s jeho složitostí. Tato metodika by měla propojit kreativitu přes návrh a materiální produkce tohoto nápadu do prostoru po tužšího směrů, které zahrnují psaní celého projektu v detailu, kalkulace a kontrolu nákladů, řízení práce, dodací bydlení k zákazníkovi. CÍLE Hlavními cíli tohoto programu jsou: Získání individuální pracovní metodiky pro optimalizaci, řídit a kontrolovat různé doby chodu projektu. Poskytnout nástroje, aby bylo možné nasměrovat, navrhnout a realizovat projekt interiérového designu od počátku až po dodání díla klientovi. Vezměte ekonomickou kontrolu nad prací, po předložení zákaznických poplatků, měření, kontrola rozpočtů a práce. Prohloubit znalosti o různých místností, aby pomohl projekt s větší agilitu. Naučit se ovládat projekt v různém měřítku až do vývoje konstrukčních detailů. Poskytnout studentům znalosti a techniky reprezentace prezentovat vizuálně čistý projekt. Na konci kurzu budou mít studenti materiál vytvořený vyvinout digitální portfolio, které jim umožní podporovat sebe na pracovišti. Studijní plán Master in Interior Design se skládá z těchto předmětů, které jsou integrovány do konečného hlavního projektu poskytnout potřebné nástroje, aby vytvořily projekt interiérového designu. Prostor pro reflexi Poskytnout studentovi Odkazy klíčové postavy v interiéru bydlení, které v té době představovalo přestoupení nebo inovací, a to buď jejich způsobu bytí obydlený, nebo použití stavebních materiálů, jak pracovat se světlem, která se snaží otevřít stávající rámec a někdy příliš typecast máte interiér bydlení. Bude se snažit otevřít rámec studenta s analýzou a kritikou prostoru, funkční program pro studenty motivovat k experimentu, vyšetřovat a přestupujete ve skříni interiéru a vytvářet vlastní mapy reference. Metodika a řízení: další kroky v projektu Student musí zvládnout kroky v každé fázi projektu, založený na metodice, která umožní přizpůsobení a měl by řídit projekt od jeho počátku až po dodání zákazníkovi. Od prvního nápadu od zákazníka briefingu výpočet poplatků, přes každou fázi projektu, zpráv, měření a veškeré potřebné dokumentace vědět, jak zvládnout práci, při pohledu na konci kurzu každý student vyvíjí vlastní metodiku procesu , Vybavení Seznámit studenty s realizací projektu instalacemi, dimenzování. Z nejlepší umístění jeho rámci projektu, na křižovatce různých zařízení a jejich problémy. Pracujeme na významu světla v interiéru, z analýzy výskytu přirozeného světla v prostoru, na umělém světle v technické části, jako jsou světla, teplota podání barev, typů a účinky na kontrolu jedním z nejdůležitějších aspektů interiéru. instalatérské, plyn, elektrický, data, klimatizace a topení jsou také zahrnuty v interiéru projektu pro řádné plnění. Mezery a vztahy mezi nimi Historický a evoluční pohled na prostor, v kombinaci s funkční a programové analýzy každého pobytu a možných vztahů mezi nimi. V kuchyni se spojí s pokoji a to zase souvisí s obývacím pokojem. Vany opouštějící koupelnu má být umístěn v místnosti, kde je koupelna stává malé lázně. My ponořit se do stupňů soukromí domova, který představuje každý pobyt. Sociologie, nové způsoby života Většina z výstavby dnes udělal, je zaměřena na to, co nazýváme "standardní" rodina (otec, matka, děti). Nicméně najdeme velké změny v životech jednotlivců i sociální. Bydlení pro mladé páry (s vyhlídkami na zvýšení), bydlení pro seniory, neúplných domovy, domovy skupin mládeže, mimo jiné; který spolu s nárůstem zkušeností jako co-bydlení nebo ko-hosting, položená změny soustředit se při navrhování bydlení a přizpůsobit novým sociálním potřebám. Navrhování prostory, které pojmou mnohostranné využití a jsou adaptabilní, někdy funkční potřeby mohou omezit budoucí využívání. Práce doma Tento modul má za cíl prohloubit programové problémy, které studenti mohou být nalezeny. Je stále běžnější najít lidi, kteří mohou dělat svou práci z domova místo. Musíme tedy najít místo v něm, že je pohodlné, ergonomické, povzbuzující ... Práce z domova uvolňuje mnoho aspektů vytvořit svůj vlastní plán, vyhnout se posunu, mimo jiné, ale také třeba vytvořit samostatný prostor, který umožňuje prostorově psychologicky diferencovat domů do práce dává zvláštní zacházení rozvíjet aktivity ve většině produktivní, jak je to možné. Součástí studie a analýzy počtu případů v obchodním domě, bude student podívat se hlouběji do aspektů souvisejících s prací, jako je ergonomie. Styling, cítit jako doma Kolonizovat vnitřku projektů ze strany lidí, kteří okupují a společně pracovat na integraci nábytek, obrazy, koberce, osobní sbírky, závěsy, objekty v detailu. Cílem je, aby bydlení personalizované, unikátní místo, kde se budete cítit pohodlně a zároveň hledáme harmonii všech prvků s prostorem. Konstrukci a výrobu, vstupujeme práci Poté, co jste napsal technickou stránku, začíná fáze výstavby. Vzhledem k tomu, že je velmi složité, je nutné mít k dispozici dostatek techniky postavit, co jsme projekcí. Je to doba, kdy konstruktér musí řídit vztah s průmyslem, být schopen řešit problémy, které vznikají v procesu a rozhodovat v krátkém časovém období, to je seznámit studenty do práce s různými fázemi ze kterých se skládá, z demolice na bydlení povlaků buď na úrovni podlahy, stropu, stěn, dřeva a nábytku, ovládající dobu realizace dodat dokončený projekt ke klientovi. Konstrukce a výroba, materiály Materiály jsou základní součástí díla. Musíte mít kontrolu a dostatečné znalosti o různých materiálů pro řádné plnění, jeho různé způsoby použití a způsoby, jak jim pracovat za různých podmínek dokončit rozvoji nejvíce podrobností jakékoliv konstruktivní prvek, navrhování a řešení případných problémů. Reprezentační techniky Důležitost vědět, jak prezentovat nápady klientovi vizuálně přitažlivý a intuitivní způsob, jak dát studentům potřebné nástroje pro rozložení a připravit všechny různé dokumenty vytvořené v různých programů do jediného dokumentu nebo souboru před jeho prezentace. Také jsme vám nástroje k vidění fotografie montáž snímků, které pomáhají prosadit myšlenku k zákazníkovi. Vizuální stránka je základním nástrojem pro projekt projde nástroje oči. Diplomová Práce The Final magisterskému projektu zahrnuje všechny dozvěděl, že student získal v průběhu Masters v různých předmětech. Bude realizovat bydlení program v předem definovaném prostoru s briefingu potenciálního zákazníka se svými potřebami a kde se snaží, aby student prokázat, že je schopen aplikovat všechny znalosti učil v různých předmětech, a provést požadavky od počátku k dodání stejného zákazníka. Učební plán je rozdělen do čtyř modulů. Materiály, které tvoří osnovy jsou rozděleny takto: TÉMATA ECTS Prostor pro reflexi 5 Metodika a řízení: další kroky v projektu 5 Vybavení 5 Mezery a vztahy mezi nimi 5 Sociologie, nové způsoby života 5 Práce doma 5 Styling, cítit jako doma 5 Konstrukce a výroba, materiály 5 Konstrukci a výrobu, vstupujeme práci 5 Reprezentační techniky 5 Diplomová Práce 10 CELKEM ECTS 60 Požadavky Doporučená profil Tento mistr je zaměřena na lidi, kteří splňují následující profil: Absolventi v designu architekti technické architekti Stavební inženýři Absolventů výtvarného umění V případech, kdy student prokáže předchozí vysokoškolské vzdělávání k procesu akreditace vysokoškolským vzděláním bude akademický výbor vyhodnotit životopis kandidáta a portfolio a dokončili učební plán, který musí udržovat rozumnou rovnocennost existující studie stupněm ve stejné oblasti. Stupeň Lidé, kteří projdou hodnocením programu získají dvojí titul: kurz na ESdesign - Superior School of Design v Barceloně hřiště na Mezinárodní univerzita ve Valencii, který připsána je jako profesionálové v specialitou studoval. Kariérní vyhlídky Studenti, kteří tento mistr může rozvíjet svou kariéru v následujících oblastech: Interiérová studia Studovat interiérové ​​architektury oddělení specializovaných obchodů s nábytkem nebo služby architektury interiéru Velké korporace se soustředí na bydlení rehabilitaci, jakož i nové konstrukce domů, které nabízejí produkty "na klíč" [-]

MA V Návrhu A Vývoje Produktů

Escuela Superior de Diseño de Barcelona
Online forma Denní studium 12 měsíců November 2017 Španělsko Barcelona

Seznamte nástroje nezbytné pro vytváření výrobku od prvního kontaktu se společností prostřednictvím různých fázích vývoje. [+]

Jak by měl objekt? Přemýšlejte, jak to musí mít, například, židle, aniž by posouzeny před vším, který ovlivňuje naši budoucí židli sám, nebo v podstatě myšlenka "trik", aby mohla podporovat hýždě; nejen že by chtěli začít vůz před koně, riskovali bychom, že to by bylo zbytečné. On by pak splnit naše "trik", váš cíl? Je zřejmé, že objekt musí být krásné generovat přitažlivost k potenciální spotřebitele; ale to, co hodnota by generovat krásnějšího židli, pokud nepříjemné, není dobře zapadá s tabulkou, Marsu na chodník, když jsem se hýbat, nesedí rozpočet společnosti, ... Bezcenné. Vždy, když není jasně specifikovat briefing jsme museli udělat nepříjemné křeslo; například pro návštěvníka není cítit v pohodě a rychle odejít. V tomto magisterský titul v oboru produktového designu navrhují pochopit, jak není cíl, ale jako důsledek. Když jsou všechny faktory, aby zvážila (obchodní, sociální kontext, cílová skupina, použitelnost, funkčnost, ...) jsou stanoveny a analyzovány studenta, bude forma přestane být poněkud svévolné. Program poskytuje průmyslového designu nástroje potřebné pro výrobu produktu od prvního kontaktu s firmou prostřednictvím různých fázích vývoje. CÍLE Hlavními cíli tohoto programu jsou: Poskytnout znalosti a dovednosti k vytváření nových objektů. Školení schopnost vytvářet kreativní, formálně a koncepčně inovativní produkty. Naučit se vyrábět a odůvodnit rozhodnutí, která ovlivní výsledek. Rozvíjet své vlastní metodiky pro návrhového procesu. Volba optimální metodiku pro každý proces. Volba materiálu a vhodný výrobní postup pro daný produkt určen. Předvídat a řešit výrobní problémy. Zvládnout technický jazyk materiálů, procesů a vazeb. 3d generovat agilní fyzické svazky, které slouží k provedení nezbytných změn v projektu podle analýz kusů. Pomocí digitálních modelovací nástroje pro komunikaci nápady a projekty a na technickou rozhodování. Správa fáze projektu. Vypočítejte poplatků a rozpočty. Vyjednat dohody o důvěrnosti a spolupráce s firmami. Porozumět a definovat instruktáž. Studijní plán Mistr v designu a vývoj produktu je strukturován z těchto oblastí a subjektů, které poskytují studentům znalosti a nástroje k projektu: koncepční prostor Výzkum a uživatelský komfort Bude zaveden analýza nástroje Stavební projekt kontext, který může pomoci studentům identifikovat příležitosti a problémy spojené s výrobkem. Vzhledem k tomu, tvořivost zapojeni do procesu navrhování je nemožné vytvořit metodiku, která paute proces a následující efektivně garantovat nám úspěšného výsledku; ale můžeme použít různé metody, aby nám pomohli projekt efektivně a lokalizovat prostor pro inovace. vzniknou vztahy uživatelsky produktů a uživatelsky kontext. Kurz pomůže studentům vyjádřit se a pochopení návrhu slovní zásobu. cross četby Navrhuje rychlé ponoření do kreativního světa. Předmětem projektivní charakteru, který si klade za cíl naučit studenty dívat se na svět kolem sebe jinýma očima; čtení, tlumočení, neustále výslechu. Povzbuzovat studenta čelí projekt se stejným aktivní a kritický postoj. Bude analyzovat, proč a jak jsou objekty narodili; dává hodnotu ty objekty, které mají silný koncepční zatížení a intimní vztah s uživatelem, tyto dva faktory, které v konečném důsledku určují tvar. plocha pro správu Projektový management Proces navrhování a komunikace s firmami z hlediska řízení, koncepční a praktické úrovni je třeba řešit. Vzhledem k tomu, kontakt s firmou opustíte výrobek na trh, student prostřednictvím různých fázích projektu, právní nuance a ekonomické podmínky se budou řídit. Být obeznámen s kroky projektu, bude student mít schopnost řídit čas a zdroje. zastoupení area 3D modelování / CAD student bude zahájeno ve využívání SolidWorks pro 2D kreslení a modelování parametrizovat 3D těleso. Vytváření složitých dílů a sestav. 3D rendering Připravte se na 3DStudio MAX a VRay pro vykreslení scénáře modelované části: naučit se světlem, místo kamer, vytvářet materiály a aplikovat mapy. grafické komunikační nástroje Jsou zahrnuty v tomto kurzu nástrojů, které pomáhají studentům ve správnou komunikaci projektů; položit základy pro přípravu jasné, vysvětlující a atraktivní sloužit myšlenku komunikovat grafické dokumenty. Základní postupy fotografování, rozložení, typografie, grafické zdroje budou provedeny, atd. výrobní plocha Materiály a transformační procesy (I) - plasty, keramika / sklo student bude představen v procesech transformace plastů, keramiky a skla. Studujeme nejčastější procesy s důrazem na technické požadavky, objem výroby, fixní náklady, jakož i nejdůležitější plasty. Kompozitů a diskutovat výhody nanotechnologických materiálů. Materiály a transformační procesy (II) - kovu, dřeva student bude představen v transformačních procesů kovů a dřeva. Studujeme nejčastější procesy s důrazem na technické požadavky, objemů výroby a fixní náklady. oblast Proyectual Projekty (I) - Význam pojmu Projekty jsem rozvíjet tvůrčí schopnosti studentů a motivovat jejich chuť pro inovace, rozvoj čerstvé, krátké a agilní projekty. Projekty v tomto tématu generována kreativitu přednost před všemi ostatními cennými aspekty. koncepčně silné produkty prováděcí předměty získané v koncepční oblasti budou prohledávány. budou poskytnuty důraz na verbální komunikaci a prezentaci prvních nápadů a projektů. Projekty (II) - Původ podobě Projekty II bude realizovat omezení spojené s projekty pro společnosti se zvláštními a omezenými brienfings. Projekty zdůrazňují důležitost rozhodování v různých fázích návrhového procesu. Student se seznámí s formálním práci a pochopit, kde vzniká forma, nic náhodné. Zatímco koncepčních projektů I primábamos proti dalším aspektům; V této fázi prožíváme potřebu formalizace v souladu s studií a analýz provedených před začátkem projektu. budou poskytnuty důraz na verbální komunikaci a prezentaci prvních nápadů a projektů. Diplomová Práce Závěrečný hlavní projekt zahrnuje realizaci Studentka projektu, který získané dovednosti ve všech předmětů vyučovaných v masteru platí. Tyto předměty by neměly fungovat jako samostatné entity. Student nebude asimilovány znalosti učil, pokud nemáte schopnost aplikovat učení se v průběhu celého roku v praktickém projektu. Učební plán je rozdělen do čtyř modulů. Materiály, které tvoří osnovy jsou rozděleny takto: TÉMATA ECTS Koncepční Area - Výzkum a zkušenosti uživatelů 5 Koncepční plocha - Cross Čtení 5 Oblast řízení - Projektový management 5 Projekty I - - Projekty Oblast Význam Concept 5 Zastoupení Oblast - Grafické komunikační nástroje 5 / td> Zastoupení Oblast - 3D modelování / CAD 5 Zastoupení Oblast - 3D rendering 5 Projekty II - - Project prostor Původ Formulář 5 Výrobní plocha - Materiály a procesy transformace I - plasty, keramika / Skleněné 5 Výrobní plocha - Materiály a procesy transformace II - kovy, Woods 5 Projekty Area - Závěrečný hlavní projekt 10 CELKEM ECTS 60 Požadavky Doporučená profil Tento mistr je zaměřena na lidi, kteří mají následující profil: Absolventi designu Inženýři v průmyslovém designu Absolventů výtvarného umění architekti Absolventi v oblasti strojírenství, technologie, výroby nebo konstrukce univerzitních profesorů v oblastech strojírenství, technologie, výroby nebo konstrukce. profesní profily se zkušenostmi v této oblasti V případech, kdy student akredituje předchozí vysokoškolské vzdělávání k procesu akreditace vysokoškolským vzděláním, akademický výbor bude hodnotit životopis a portfolio kandidáta a osnovy vyplněný, což by mělo udržet přiměřenou rovnocennost existující studie stupně ve stejné oblasti. Stupeň Lidé, kteří projdou hodnocením programu získají dvojí titul: kurz na ESdesign - Superior School of Design v Barceloně hřiště na Mezinárodní univerzita ve Valencii, který připsána je jako profesionálové v specialitou studoval. Kariérní vyhlídky Studenti, kteří tento mistr může rozvíjet svou kariéru v následujících oblastech: Studie Průmyslový design technické a inovační oddělení Obal 3D Modeler materiály Výzkum Na volné noze odborníci, podnikatelé, začínající firmy, startup společnost ... [-]

Masters Titul V Oboru Grafický Design A Publikační Projekty

Escuela Superior de Diseño de Barcelona
Online forma Denní studium 12 měsíců November 2017 Španělsko Barcelona

Specializujeme se na grafický design a objevit do hloubky všechny prvky, které ji tvoří. [+]

Dálkové magisterske studium Design . Když už mluvíme o grafickém designu a různých sfér vlivu-soutoku, ne utrácet více než 10 sekund začít přemýšlet o tom, co jejich nejsložitější a významné disciplíny. A za pochodu Tento proud myslitele v hlavě, stále zavedené v něm je myšlenka, že Editorial Design je 100% grafický design. Podíváme se na ostatních disciplínách a vidíme řadu kříže, které nás vedou k její cesty; ale když se dostaneme před redakční disciplíny, víme, že je to součást grafického designu. Od designu nebo výběru písma pracovat až do předložení závěrečné umění, přes projednání s umělecký směr, na kterém fotografii nebo obrázek musí být součástí tohoto nebo jiného rozložení každé rozhodnutí přijaté je čistě grafický design. Dnes, každé rozhodnutí brát na lehkou váhu může být kompletní selhání projektu. Každá z těchto možností vybraných musí být promyšleno, navržený a naprogramovaný pro dosažení optimálních výsledků. Proto se v tomto Master in grafického designu a publikačních projektů naučíme vás ke kalibraci každého z těchto rozhodnutí, která učiní váš publikační projekt úspěšný projekt. Podporuje analogové i digitální. Typografie práce na mikroúrovni, plachtění od začátku psaní, proč náladové tvary některých postav a výkres dopisu sám. Uvidíme, jak začít navrhování písmo a jaké nástroje budeme využívat pro skenování. Studujeme vývoj vydavatelském světě přes použití typografie skrz historii. Uvidíme, jak conceptualize projekt, který potřebuje určitým způsobem. K tomu budeme pracovat na rozhodnutích, aby zvážila vyvíjet atraktivní obsah, který později poskytne ten správný tvar. Uvidíme, co nás vede k volbě konkrétního rozvržení, proč volba jedné nebo několika různých modelů, což je výhodné čtení tok do naší důsledné a atraktivní publikace. Vstupujeme do zcela použití uvedené pro redakční softwaru pro navrhování a pokročilou formou práce každého a každý jeden z nástrojů poskytovaných takový software. Oba tisk a digitální úrovni. Budeme dělat svou práci na počítači pro nás, ne jiná cesta kolem. A když se snažil publikování projektu jako celku, pokusit se dát zrod nových vydavatelských trzích založených na digitální média, jakož i tiskovou produkci. Budeme zkoumat v nové publikování médií, digitální kiosky a výrobu elektronických časopisů. CÍLE Hlavními cíli tohoto programu jsou: Vstřebat historické, teoretické a praktické znalosti pro správné pochopení redakční projektu od výběru a vývoj obsahu do výroby. Jelikož je schopen rozvíjet kreativitu a schopnost nalézt originální a funkční řešení. Naučte se rozhodovat pro dosažení optimálních výsledků. Zisk zvládnutí digitálních nástrojů zaměřených na publikování. Zvládnutí jazyk používaný ve středu a disciplínu. Naučte se každý z metodik používaných v dosažení dobrého publikování projektu. Získání schopnost být kritický a vybrat si mezi dobrým publikačního projektu, a ten, který není. Dominují fáze výroby a být schopen vyvinout dobré plánování, jakož i pro výpočet poplatků a rozpočty. Studijní plán Master v grafickém designu a publikačních projektů jsou strukturovány z těchto oblastí jsou integrovány do křížového projektu zpracovaného přes 11 témat: Dějiny designu Editorial Studie o vývoji redakčního procesu, designu a trh, prostřednictvím použití typografie v časopisech, knihách a elektronických publikací. Redakční a náplň projektu Analýza charakteristik redakční projektu z parametrů stanovených jako základ pro zveřejňování informací a / nebo přednastavené obsahu (časopisy, noviny, atd.) Dimenzování konstrukcí, písma, editaci rytmu. Je posuzování všestrannost procesu učiní čtení a porozumění zveřejněných informací. Design a publikační projekt I Po definování obsahu vydavatelského projektu, je čím dál úzký každém rozhodnutí mají být přijata s cílem vytvořit soudržný práci při hledání grafické řešení. Volba formátů, typografie, mřížka, fotografie, ilustrace, atd Nástroje - I InDesign InDesign jako vlajková loď pro úpravy softwaru; nejsilnější, komplexní a oddaný program, který slouží k designu. Nejen, že je rozložení stránky a make-up software: je to nástroj, aby nám ulehčili práci designérů. Ilustrační výtvarné směr, fotografování a infografiky Důležitým aspektem je redakčně někdy nesprávně pojmenovaný umělecký směr. Vědět, co říci a jak to říci, je zásadní pro společnosti, ve které žijeme, a vědět, jak to udělat ve vydavatelském prostředí je nutností, nic víc. Proto jsme se zaměřili na obsah tohoto modulu ve správnou volbou pro všechny ty objekty, které doprovázejí přísně grafických prvků navrhujeme. Budeme pracovat jako dílna v těchto třech oblastech, a tak jsme nakonec řízení a kontroly trendy, které označit plynutí času v těchto disciplínách. Design a publikační projekt II Po definování obsahu vydavatelského projektu, je čím dál úzký každém rozhodnutí mají být přijata s cílem vytvořit soudržný práci při hledání grafické řešení. Volba formátů, typografie, mřížka, fotografie, ilustrace, atd Nástroje - InDesign II InDesign jako vlajková loď pro úpravy softwaru; nejsilnější, komplexní a oddaný program, který slouží k designu. Nejen, že je rozložení stránky a make-up software: je to nástroj, aby nám ulehčili práci designérů. publikování Vydavatelství dnes prošla mnoha změnami v důsledku vývoje technologií. Ale v podstatě filozofie je stejná. Tento modul otázky související s tiskem na reprodukci a tisk grafických produktu, který podporuje a charakteristiky každý může říct, jaké barvy a inkousty, které používáme, atd, a také vidět, jak provádět se bude zabývat Výpočet rozpočet tak přesně, jak je to možné; nástroje a metody pro optimalizaci nákladů, základní pravidla se dostat do dobré porozumění s našimi zákazníky a dodavateli. Projekt I digitální publikování Když už mluvíme o vydavatelských projektů, nemůžeme ignorovat význam nových digitálních médií v užívání a konzumaci stejného projektu. Pomáháme studentům přemýšlet o těchto nových médiích, kde přijímač sám rozhodne, jaké informace chcete a kdy chcete. Projektant musí předvídat nové formy redakčního výrobku přizpůsobit nové digitálních médií; to je ta správná volba písma, barva, obrázku, struktury, etc., kromě znát hranice rozšíření, konzultace a výzkum obsahu, jak inovativní, intuitivní a atraktivní uživatelské použitelnost. Bude se zabývat digitální knihy v jeho různých typů. Čtení knihy (beletrie, vědecké a referenční), Book objekt (kus komunikace). Výroba knih - Tisk vs eBook. Elektronické digitální publikace pro iPad a Android tablet. Digitální publikační projekt II Když už mluvíme o vydavatelských projektů, nemůžeme ignorovat význam nových digitálních médií v užívání a konzumaci stejného projektu. Pomáháme studentům přemýšlet o těchto nových médiích, kde přijímač sám rozhodne, jaké informace chcete a kdy chcete. Projektant musí předvídat nové formy redakčního výrobku přizpůsobit nové digitálních médií; to je ta správná volba písma, barva, obrázku, struktury, etc., kromě znát hranice rozšíření, konzultace a výzkum obsahu, jak inovativní, intuitivní a atraktivní uživatelské použitelnost. Bude se zabývat digitální knihy v jeho různých typů. Čtení knihy (beletrie, vědecké a referenční), Book objekt (kus komunikace). Výroba knih - Tisk vs eBook. Elektronické digitální publikace pro iPad a Android tablet. Diplomová Práce Kromě překonání úvěry výše uvedených modulů, by měli všichni studenti vypracovat komplexní hlavního projektu, který se skládá z osobního projektu redakčního designu od obsahu učil v kurzu. Dílna a vzdělávací jednotky Psaní, kaligrafie, nápisy a typografie Najít v historickém okamžiku vzhledu psaní a abecedy, přes ruční a typografické psaní, typografie typografický olova a různých typů. Diskutujeme vztahy mezi psaní, kaligrafie, písma a typografie. Budeme trénincích nápisy a překreslit dopis s různými nástroji. typografické provedení (I) Úvod do analýzy a návrhu dopisu. To bude pracovat na vytvoření znaky abecedy z různých perspektiv, s ohledem na jejich konečné použití v prostředí grafického designu. typografický návrh (II) Výroba digitální typografie. Učební plán je rozdělen do čtyř modulů. Materiály, které tvoří osnovy jsou rozděleny takto: TÉMATA ECTS Dějiny designu Editorial 4 Redakční a náplň projektu 6 Design a publikační projekt (I) 5 Nástroje - InDesign (I) 5 Ilustrační výtvarné směr, fotografování a infografiky 5 Design a publikační projekt (II) 5 Nástroje - InDesign (II) 5 publikování 5 Digitální publikační projekt (I) 5 Digitální publikační projekt (II) 5 Diplomová Práce 10 CELKEM ECTS 60 Požadavky Doporučená profil Tento mistr je zaměřena na lidi, kteří splňují následující profil: Absolventi designu Absolventi komunikace a reklamy Absolventů výtvarného umění Absolventi v žurnalistice Absolventi v reklamě a public relations Absolventi audiovizuální komunikaci V případech, kdy student prokáže předchozí vysokoškolské vzdělávání k procesu akreditace vysokoškolským vzděláním bude akademický výbor vyhodnotit životopis kandidáta a portfolio a dokončili učební plán, který musí udržovat rozumnou rovnocennost existující studie stupněm ve stejné oblasti. Stupeň Lidé, kteří projdou hodnocením programu získají dvojí titul: kurz na ESdesign - Superior School of Design v Barceloně hřiště na Mezinárodní univerzita ve Valencii, který připsána je jako profesionálové v specialitou studoval. Kariérní vyhlídky Studenti, kteří tento mistr může rozvíjet svou kariéru v následujících oblastech: Grafických studií DTP oddělení v časopisech a Publishing Kreativní oddělení reklamních agentur Na volné noze odborníci, podnikatelé, začínající firmy, startup společnost ... [-]

Masters V Reklamě Designu A Inovací V Komunikaci Značky

Escuela Superior de Diseño de Barcelona
Online forma Denní studium 12 měsíců November 2017 Španělsko Barcelona

S tímto programem budete komunikátor s otevřenou a tvůrčí mysl, a získat pohled na průřezu designu. [+]

Společnost jako jsme před pár lety věděl, již neexistuje. Vliv technologického pokroku je tak velký, že nikdo neodváží, aby se dlouhodobé předpovědi o tom, kam směřujeme. Jakékoliv rasy, a to zejména těch, které souvisejí s komunikací a značky vyžaduje neustálé zpochybňování svých vlastních parametrů a zdůvodnění. Jaké to bylo před 10 lety, to je historie. Záleží na tom, jak jsme se přizpůsobit náš způsob pracuje na konstantní digitální a sociálnímu pokroku. Komunikátory dnes musí pochopit hluboký vztah mezi technikou, osobních hodnot a lidských vztahů, aby se vztahují na značky. V opačném případě nebudou mít generovat příslušné zprávy pro značek a produktů. Tato úvaha se rodí tento Masters v reklamě designu a inovací v komunikaci značky. A také to, naštěstí, vždy bude fakt známý východiskem nutné: Kreativita. Myšlenka, svůj příběh, aplikaci, která spojuje s lidmi, a Tweet mobilizovat tisíce lidí. Stručně řečeno, tvořivosti, v nejširším slova smyslu, to stane se více než kdy jindy měřítko pro jakékoliv komunikátoru. V počátečním bodem a také samotnému účelu řízení značky. Dnes komunikátory musí být skutečné znalosti houby. Jen co se dozvěděla o způsob, jakým lidé komunikovat a vyjadřovat se rozhodl mohou vzniknout myšlenky, návrhy, nápady, produkty nebo příslušné akce. Je to již nestačí přesvědčit. Teď se musíme pohnout. Reklama, stejně jako ostatní disciplíny obchodního sdělení, musí být krok vpřed a vyvíjet se alespoň na stejnou rychlostí jako společnost. A v tomto mistra navrhujeme pro přípravu odborníků a připravit je postarat se o této nové a vzrušující prostředí. CÍLE Hlavními cíli tohoto programu jsou: Život s závratí. Ten pocit, že nemůžete ovládat všechno bylo dát místo k pobytu. Dávno pryč jsou kampaně, které se nebere v úvahu sociální složka a úprava je v reálném čase v závislosti na spotřebitelské reakcí. Tento pocit je třeba chápat a přijímám ho jako další parametr. S cílem vyškolit odborníky otevřené a kreativní mysli. Na hodnotu tvořivost. Prohlašují, že to jako životní styl, způsob myšlení, spíše než jako nástroj, který nám může pomoci získat proslulost v určitém čase. Zoom a zveřejňuje nejnovější trendy v chování. Pouze hluboké znalosti sociální a individuální chování, bude přijímat platná rozhodnutí. Rodinné struktury, vzory spotřeby, nové priority a potřeby, více než kdy jindy ... jsou výchozími body pro známek. Řešení různých typů spotřebitelů z emocionální a technologicky. Mnohem humánní a citlivější na včetně motivace a chování novou perspektivu. Cvičení schopnost generovat relevantní obsah přes mnoho sociálních partnerů navrhlo a pod dohledem odborníků na nejvyšší úrovni praktických cvičení. Nabídka návrháři a komunikační profesionálové představu o designu průřezu. Digitální média a fyzická média se nachází v návrhu a kreativity soudržnosti a kontinuitě zpráv. Poskytnout studentům dostatečně široký nových technologií a vznikající znalostí, a jak ovlivňují vztah mezi lidmi a značek. Získání schopnost najít kontaktní místa, která lze připojit spotřebitele a značek / produktů. Naučit se vyprávět příběhy okolo značek, které generují udržitelná, relevantní a vrátit se citové vazby. Analyzovat úlohu značek ve společnosti z pohledu spotřebitele. Co se očekává od značek, a to, co mají nabídnout výměnou za obchodní transakce. Porozumět účelu různých sociálních sítí a jejich specifickou funkci jako prostředek k zprostředkovat emocionalita a sdílení informací. Vědět, jak řídit řeč stejné značky S využitím charakteristiky každé technické vlastnosti. Studijní plán Masters v reklamě design a inovace v oblasti komunikačních struktuře ochranné známky z těchto oblastí jsou integrovány do křížového projektu zpracovaného přes 10 subjektů: Mírněte se a Buďte kreativní Kreativita není nástrojem, ale způsob chápání světa. Jen mysli více kreativní, že vyvíjet nová řešení, která vzniknou opakující se problémy. Tento modul nejen pochopit mechanismy kreativní mysli, ale také způsob, jak přivést do popředí našeho života. Máme řešení umožňují kreativitu z širší perspektivy, do té doby jej realizovat v oblasti komunikace, prostřednictvím případových studií a cvičení. Cíl: Přístup od vzrušení a technologie Jak je žena v domácnosti v roce 2015? Co jeden? A teenager? Pochopení toho, co je motivuje, způsob, jakým byly ponořeny v digitálním světě a jak komunikovat, jsou aspekty, které tento modul přináší na stůl. Tento kurz se ponořit do více skupin spotřebitelů používaných v marketingu, obvykle seskupeny podle věku a sociálně-ekonomické úrovni z hlediska, které kombinují emocionální a psychické část s tím, jak využíváme technologie v průběhu celého dne hledat řešení. Duše Značky: Značky s duší Již daleko za doby, kdy značky zahájena jednosměrně zprávy. V současné době neexistuje žádná značka, která nemá konečný účel, kterým se stanoví trvalý vztah se svými zákazníky z velmi lidské perspektivy. Něčím přispět ke společnosti, se stal jedním více rozhovorů kolem problematických otázek či iluzí, které se pohybují. Sociální role, které nemohou být fiktivní nebo do galerie. Značky se musí naučit potit, že realita a poctivost k připojení trvale. Vyprávění & Branded Content Proč jsou značky, které mají co říct? Koho zajímá, jestli továrna byla otevřena v roce 1952? Jaké jsou některé značky plazí na Facebooku jako pozdních čtyřicátých letech v nočních klubech? Proč značka šamponu chcete, abych šťastná pondělí? Značky a produkty musí najít svou vlastní zdůvodnění, proč jsou v tomto světě, mimo prodejní cookies nebo tenisky. Tento modul bude dávat klíče k nalezení spojovací body mezi značkou a konkrétní publikum a dělat svou historii zahrnující spotřebitele. Technologie Nikdy předtím technologie dostala velký vliv na naše životy. Nedávné pokroky v neuromarketingu, internet věcí, 3D tisk, rozšířená realita, umělá inteligence, zpracování velkých objemů dat ... Všechno, co dělá společnost posunout z technologického hlediska je pravděpodobné, aby se stal nový způsob, pro interakci s spotřebitele. Tento modul posoudí všechny technologie prudce roste právě teď a pravděpodobně bude mít důležitou roli v nadcházejících letech. To není stát se experty na tuto technologii, ale vím, jejich potenciál z hlediska značek. Sociální trendy Jak nakupovat, co jíme, kde najdeme pár, řízení naší doby, způsob, jakým jsme se přesunout, vztah s naším prostředím ... Všechno se mění. Tento modul bude objevovat realitu složený z mnoha malých změn, jakož i ponořit do důvodů je v dolní části všechny tyto změny pohybu. Návrh Příčný Můžete si myslet, že dobrý designér nebo komunikátoru musí být schopen syntetizovat design nebo představu o rozsahu, který je nutný kdykoli, buď polovinu stránky svislý nebo aplikace, prostřednictvím TV spotu nebo mikinu. Tento modul chce jít trochu dál. Jeho cílem je prohloubit vizuální rozměr značek, aby bylo možné pochopit, jak budovat image značky přes to. Jak syntetizovat hodnoty a cíle známky, daleko za logo nebo firemní identity. Sociální sítě Tento modul zkoumá roli značek v sociálních sítích. A v roli sociálních sítí v životě spotřebitelů. Každá sociální síť má svůj vlastní jazyk a způsob vyjadřování. A dnes je skoro důležitější vědět, jak je nepoužít jinak. Studenti budou vedeni prostřednictvím prohlídky různých sociálních sítí, aby si mentální mapu formou praktických cvičení a reálných příkladech jsme se odhalit nejlepší způsob, jak využít tyto sociální sítě s cílem vždy pro navázání spojení a spoluúčast s našimi zákazníky. Mobilní zařízení lidských přívěsky Tablety a smartphony byly stanoveny v kapsách a domácnostech po celém světě, a už ne otěhotnět náš život bez jejich neocenitelnou pomoc. Ty se staly otáčivých dveří pro šíření informací a obsahu na závratnou rychlostí. Vše je přijato rychle a bez ohlédnutí. Chápeme dynamiku tohoto vztahu, a porozumět tomu, jak do života našich spotřebitelů v neinvazivní způsobem. Diplomová Práce Navrhují projekt, který umožňuje uplatňují nejvyšší počet získaných znalostí v průběhu Masters. Konečný počet studentů bude určovat formát a zaměření projektu, takže jak učitel a žák je užitečné a inspirující nástroj. Učební plán je rozdělen do čtyř modulů. Materiály, které tvoří osnovy jsou rozděleny takto: TÉMATA ECTS Mírněte se a Buďte kreativní 6 Cíl: Přístup od vzrušení a technologie 6 Duše Značky: Značky s duší 6 Vyprávění & Branded Content 6 Technologie 5 Sociální trendy 5 Návrh Příčný 6 Sociální sítě 6 mobilní zařízení. lidských přívěsky 4 Diplomová Práce 10 CELKEM ECTS 60 Požadavky Doporučená profil Tento program je zaměřen na lidi, kteří mají následující profil: Absolventi designu Absolventi komunikace a reklamy Absolventů výtvarného umění Absolventi audiovizuální komunikaci Absolventi marketingu Akreditovaní profesionálové v oblasti designu zkušenosti, reklamní nebo komunikačních odděleních firem se zkušenostmi solidním akademické osnov a / nebo portfolia. Kreativní ředitelé a ředitelé strategického plánování reklamních agentur cítit zájem o reklamě a komunikaci, které mají pocit, že jsou zahlceni neustálým vývojem komunikačních nástrojů, digitálním světě a nové chování spotřebitelů; a / nebo je třeba je recyklovat nebo aktualizovat své znalosti v pragmatické a použitelné pro své projekty. V případech, kdy student prokáže předchozí vysokoškolské vzdělávání k procesu akreditace vysokoškolským vzděláním bude akademický výbor vyhodnotit životopis kandidáta a portfolio a dokončili učební plán, který musí udržovat rozumnou rovnocennost existující studie stupněm ve stejné oblasti. Stupeň Lidé, kteří projdou hodnocením programu získají dvojí titul: kurz na ESdesign - Superior School of Design v Barceloně hřiště na Mezinárodní univerzita ve Valencii, který připsána je jako profesionálové v specialitou studoval. Kariérní vyhlídky Studenti, kteří se tohoto programu mohou rozvíjet svou kariéru v následujících oblastech: Kreativní oddělení reklamní agentury. Strategické plánování oddělení agentury a inzerenti. Marketingové oddělení a komunikace podniky. Účty oddělení reklamních agentur. Firemní značky a grafické studio, mediální agentury. Na volné noze odborníci, podnikatelé, začínající firmy, začínajících ... [-]

Magistr V Multi-zařízení Webdesignu A Programování

Escuela Superior de Diseño de Barcelona
Online forma Denní studium 12 měsíců November 2017 Španělsko Barcelona

Domina jakékoliv prostředky tak, že zpráva dosáhne uživatel optimálně přizpůsobit každému ze zařízení. [+]

Dálkové magisterske studium Design . Už jste přemýšlel o množství vizuálních dopadů, které obdržíte denně od webového prostředí prostřednictvím svých více zařízeních? Neustále informovat, hledat, podíl, se týkají, komunikovat, analyzovat, vyřadit, ... informace poskytované na internetu. Tak důležitá, je spolehlivost informací, jako je například, jak je uvedeno a přizpůsobí se každé ze zařízení. Na trhu je nezbytné mít k dispozici odborníky schopné pochopit neustálé proměny životního prostředí, pochopit uživatele, aby vám posílat informace a zprávy. Mistr v oblasti webdesignu a programování multi bod se vztahuje na všechny aspekty nutné, aby student získat dovednosti a znalosti, aby mohl podniknout, spravovat, design a realizovat projekty, služeb a internetových aplikací. V průběhu kurzu budou studenti schopni lépe porozumět a reagovat na potřeby, technologii a reálné možnosti každého klienta nebo projektu poskytnout účinnou reakci na jeho cíle, stejně jako bytí schopni nabídnout grafické tvůrčích příspěvků, jedná se o unikátní a inovativní kousek. V této souvislosti bude stejně důležitých klíčů digitálního designu a rozvoj dovedností a pokynů pro monitorování projektu z zachytit požadavky zákazníků na prezentaci konečného produktu. S tímto výcviku žák bude mít podrobný přehled o celém procesu vytváření interaktivní projekt, kde obchodní vize, uživatelské zkušenosti (UX) technologie a design rozhraní jsou v centru. CÍLE Hlavními cíli tohoto programu jsou: Pochopení nové způsoby pohledu na současnost a budoucnost v on-line prostředí. Získání dovedností a znalostí nových koncepcí (návrhu rozhraní, použitelnost, interakce nebo přemisťují) a přizpůsobit jiné již známé grafický design tohoto prostředí. Být schopen řídit, navrhnout a implementovat internetový projekt autonomně, nebo být schopen se podílet na specializovaných rolí definovaných pro každý zúčastněný tým. Získávají pracovní proces, přičemž v každé fázi projektu: briefingu, vytvoření koncepce, strategické / objektivní definice založené na potřeby zákazníků, vývoj GUI, prototyping, programování front-endu. Učení syntetizovat webu architekturu, použitelnost a strategie multimediálního projektu tím, že navrhne jeho grafické rozhraní a pracovat s drátových modelů. Chápat význam uživatelské zkušenosti (User Experience) jako disciplína, která dává smysl ke společné práci technologie, designu a interakci. Naučte komunikační protokoly a patentovaných technologií projektů s více přístroji a na internetu, aby lépe pochopit, jaké požadavky je třeba každou aplikaci to vše na jiné médium (web a WebAPP) v multiplatformní prostředí (obrazovky, tablet a smartphone). Získání schopnost definovat webové strategie klienta, naplánovat projekt, na kterém chcete pracovat, postavení jak organicky, tak prostřednictvím webové platby (SEO a SEM). Podpora podnikání a podnikatelských dovedností řídit projekty na úrovni rozpočtů, organizační schémata, řízení dodavatelů a plánování. Profesionálové sdílet s každodenního života profesionálním studiu, vidět, jak se vypořádat projekty a nejlepší způsob, jak vyřešit problémy při vývoji multidispositvo produktu. Na konci kurzu budou mít studenti materiál vytvořený vyvinout digitální portfolio, které jim umožní podporovat sebe na pracovišti. Studijní plán Master in Web Design a programování multi bod je strukturován z těchto oblastí jsou integrovány do křížového projektu zpracovaného přes 10 subjektů: Digitální mediální strategie a řízení projektů V tomto modulu se student čelí pochopení nových způsobů pohledu na současnost i budoucnost v on-line prostředí. K tomu je nutné přizpůsobit nové koncepty (návrh rozhraní, použitelnost, interakce nebo přemisťují) a přizpůsobit ostatním již známé od grafického návrhu do tohoto prostředí. Získané dovednosti, metody a postupy pro vytvoření vhodného produktovou strategii, která definuje cíle a metriky úspěšnosti, analyzuje současnou realitu podnikání ve středu, stejně jako plánování a rozvojové strategie. User Experience (UX) Student musí zvládnout klíčové pojmy, které zajišťují bohaté uživatelské zkušenosti. Zkoumá faktory, jako je návrh interakcí, informační architektura, přístupnost, navigační toků, použitelnost. Budeme pracovat na všechny úkoly uplatňovaných v rozvoji konkrétních výsledků (například drátových modelů a prototypů), tento vývoj předstihu produktů a validace těchto výsledků. GUI designu Cílem tohoto modulu je syntetizovat architektura, použitelnost a strategie multimediální projekt vytvořením GUI. Dotýká se základní aspekty interaktivní vizuální komunikace a student je představen k zahrnutí prvků interakce a navigace ve více médiích (např webových rozhraní pro mobilní zařízení a plochy). To bude fungovat od pojmů přes skicování vizuální provedením maket a definici knihovny návrhových vzorů. vývoj frontend Účelem tohoto modulu je naučit komunikačních protokolů vlastní webové projekty a prohloubit jazyky HTML5, CSS3, jQuery ... Citlivé design Tento modul má za cíl zvýšit povědomí a zkušenosti design projektů citlivý web: Jak se přizpůsobit různým zařízení? Jak a, co obsah je zobrazen v každém? Pro tento účel jsou definovány všechny nové možnosti, jak požadavky jako grafika softwarových nástrojů, potenciál a. Na konci modulu budou navrženy, vyvinuty a implementovány (a mock-up level) výstup webových řešení platformy. Zaměřit se na problematiku kódu (bootstrap), které ovlivňují vývoj pro více zařízení (citlivých), budou použity. Prototypů a End Arts Předkládání návrhů je jedním z klíčových bodů tohoto projektu, jehož cílem modulu je rozšířit zdroje a poskytují nástroje pro předkládání návrhů pro zákazníky, zlepšit argumentario, kvalitu a dokončit reálnější (InvisionApp a Marvel). Na druhé straně je nezbytné, aby do souvislostí různé procesy v projektu digitální a různé subjekty zapojené. Budeme věnovat zvláštní pozornost krok mezi originálním designem zařízení a programování pro hladký průchod mezi designéry a programátory, minimalizovat chyby a šetří čas (Zeplin). Správa CMS Sada nástrojů pro správu obsahu (CMS), z nichž každá se specializuje na určitý účel (sociální, obchodní, komunikace) bude. To prohloubí využívání Wordpress, se snaží podrobně instalaci, konfiguraci a rozšíření pomocí modulů a pluginů. A konečně, Student bude znát dynamiku vývoje v prostředí klient / server a pochopení problémů souvisejících domén, hostingy, atd Provedení v nových digitálních prostředích a mobilních zařízení WebApp, nativní aplikace a hybridní aplikace, adaptivní navrhování. V tomto bloku se budeme učit a bude implementovat všechny aspekty vytváření projektů pro nové digitální prostředí: od pojmů, funkční vymezení a vytvoření drátových modelů, na vizuální design a prototypování aplikací a webapps a vidět adaptivní navrhování. My prohloubit zvláštním způsobem v grafické a použitelnost rozhodnutí a objevovat nové profesionální nástroje (skica), nové pracovní postupy a metody, které budou dostávat naše digitální projekty mají kvalitu a potřebné povrchové úpravy pro cestování a tržní úspěch , Digitální Analytics: metriky pro optimalizaci webových stránek Jednou z velkých výhod digitálního prostředí je schopnost měřit jakýchkoli interakcí ze strany uživatelů. To nám umožňuje získat cenné informace o jejich typ a chování k optimalizaci výkonu webu a učinit rozhodnutí více úspěšné podnikání. Cílem tohoto modulu je při navrhování systému měření s cílem zjistit pracovní metodiku, naučit nasadit a nakonfigurovat základní funkce a získat potřebné KPI. Projektové řízení a podnikání Detail výrobní fáze digitálního projektu, od kontaktu se zákazníkem k uvedení produktu na trh. Identifikujeme různé role a nástroje používané při řízení digitálního projektu. Budeme podat přehled o důsledcích a požadavků na vedení projektu digitální, aby studenti mohli být vědomi z nich a brát v úvahu všechny faktory, aby úspěšně realizovat projekt. Diplomová Práce Kromě překonání kreditů různých modulů, všichni studenti musí vytvořit finální hlavního projektu, který se skládá z osobního výzkumný projekt z obsahu učil v průběhu programu. Ačkoli většina z TFM se provádí individuálně, budou zřízeny skupiny a osobní konzultace na začátku, zvolit a naplánovat předmět studia, a během svého vývoje k udržení cílů a dosažení požadovaných výsledků. Dílna a vzdělávací jednotky Prostřednictvím odborníky v oboru, dílny, kde získají nové poznatky, rozvíjet své dovednosti a vyměňovat si dojmy budou dodány. backend workshop Tento workshop se ponořit do otázek týkajících se backend. To znamená, že problémy strukturu souborů a zvláštní pozornost bude věnována v jazycích jako PHP, JavaScript a jQuery. RRSS Zavedení strategií pro maximalizaci sílu sociálních sítí a zvýšit úspěšnost multimediálních produktů. budou prezentovány případové studie. workshop skica Skica se stává měřítkem pro vaše multimediální návrhů; nejuniverzálnější, komplexní a vyhrazený software používá pro návrh v on-line prostředí. Nejen, že je web layout software: jedná se o nástroj, aby nám ulehčili práci designérů. Učební plán je rozdělen do čtyř modulů. Materiály, které tvoří osnovy jsou rozděleny takto: TÉMATA ECTS Digitální mediální strategie a řízení projektů 5 User Experience (UX) 5 GUI designu 5 vývoj frontend 5 Citlivé design 5 Prototypů a End Arts 5 Správa CMS 5 Design v nových digitálních prostředích a mobilních zařízení. WebApp, nativní aplikace a hybridní aplikace, adaptivní navrhování 5 Digitální Analytics: metriky pro optimalizaci webových stránek 5 Projektové řízení a podnikání 5 Diplomová Práce 10 CELKEM ECTS 60 Požadavky Doporučená profil Tento mistr je zaměřena na lidi, kteří mají následující profil: Absolventi v designu Absolventi v komunikaci vědy Absolventi telekomunikační techniky a / nebo počítače Absolventi audiovizuální komunikaci V případech, kdy student prokáže předchozí vysokoškolské vzdělávání k procesu akreditace vysokoškolským vzděláním bude akademický výbor vyhodnotit životopis kandidáta a portfolio a dokončili učební plán, který musí udržovat rozumnou rovnocennost existující studie stupněm ve stejné oblasti. Stupeň Lidé, kteří projdou hodnocením programu získají dvojí titul: kurz na ESdesign - Superior School of Design v Barceloně hřiště na Mezinárodní univerzita ve Valencii, který připsána je jako profesionálové v specialitou studoval. Kariérní vyhlídky Studenti, kteří tento mistr může rozvíjet svou kariéru v následujících oblastech: Grafická studia Oddělení web reklamní agentury Pracoviště marketing, komunikace a designu velkých firem Účty oddělení reklamních agentur Na volné noze odborníci, podnikatelé, začínající firmy, uvedení do provozu společností atd [-]

Magistr Vzdělávání V Učení Designu A Technologie

Saint Mary's University of Minnesota Online
Online forma Denní studium Přihlašování započato Spojené státy americké Winona

Integrace technologické poznatky a průkopnický výzkum se M.Ed. v učení design a technologie Program nově definuje, co představuje učení zkoumáním, jak se lidé učí. Pedagogové jsou transformovány do master učitelé, připraven se spojit s dnešním rozmanitém studentů. [+]

Integrace technologické poznatky a průkopnický výzkum se M.Ed. v učení design a technologie programu nově definuje, co představuje učení zkoumáním, jak se lidé učí. Pedagogové jsou transformovány do master učitelé, připraven se spojit s dnešním rozmanitém studentů. Těžit z naší: Inovativní Curriculum: Designed by lídrů v oblasti vzdělávání ve spolupráci se zástupci z vedoucích společností v odvětví technologií. Applied Learning Zkušenost: jde nad rámec teorie které vám pomohou objevit nové způsoby, jak se vzdělávat a inspirovat své studenty. [-]

Mezinárodní Master In Event Management (opatření)

ESODE
Campus nebo Online Denní studium Kombinované 7 - 10 měsíců March 2017 Španělsko Madrid Španělsko Online + 2 více

Díky mistr v mezinárodních soutěžích (MER), které mohou být součástí vzrušujícího odvětví jako jsou akce. Pomocí tohoto programu získají potřebné dovednosti pro řízení události od začátku až do konce, stejně jako přímá jako opravdový vůdce. [+]

Dálkové magisterske studium Design . Program Prezentace Tento pán poskytnout nástroje, které se naučit zvládat řízení, monitorování a kontrolu události. díky Mistr v mezinárodních soutěžích (MER), Budeš součástí vzrušující odvětví, jako události. Pomocí tohoto programu získají potřebné dovednosti pro řízení události od začátku až do konce, stejně jako přímá jako opravdový vůdce. CÍLE Výcvikový program Mezinárodní Master in Event MĚŘENOSleduje tyto cíle: Poskytnout vědomosti, dovednosti a specifické techniky pro přípravu odborníků, kteří mohou řídit, organizovat a řídit všechny druhy akcí, a stávají se tak skutečný organizátor akce. Rozvíjet dovednosti a odborné dovednosti, vést a řídit řízení a organizování akcí. Poskytují detailní znalost širokého typologie akcí, stejně jako nejnovější trendy a postupy v průmyslu pro vedení a upevňovat svou kariéru v managementu událostí. Určeno Absolventi, absolventi a absolventi vysokých škol, kteří si přejí , aby se specializují na správu a řízení akcí všeho druhu. Podnikatelé, manažeři nebo oblastní manažeři v současné době vyvíjí výlučná nebo částečně jeho kariéra organizovat a koordinovat setkání, konference a jakékoliv události, veřejné i soukromé. Osoby, které mají zájem na získání kvalitního vzdělání ve vedení, řízení a organizování akcí, které jim umožní rozvíjet profesionálně v této oblasti. Pořad jednání moduly Program je rozdělen do tří tematických bloků. Po úspěšném absolvování celého programu bude student získat titul mistra samotné školy. Stupeň 1 - Plánování události Manažerské techniky a komplexní plánování akce Společenská odpovědnost firem Marketingové komunikační nástroje a události Protokol a její aplikace na organizaci akcí Místa a Spaces Fáze 2 - EVENT DESIGN kreativní design koncepční návrh manažerských dovedností události Nové technologie používané k událostem Fáze 3 - EVENT PRODUCTION výrobní proces Provádění. V den "D" Post-event. Měření a řízení výkonnosti Metodologie Mistr v rámci některého ze způsobů, umožňuje studentům postupuje podle svých potřeb, a poskytují možnost pokračovat v jejich profesní činnosti, přičemž sleduje mistra. Výukový program ONLINE To se bude konat prakticky s poskytnutím všech učebních materiálů prostřednictvím Virtuální třídaTaké počítá. s personalizované výukové programy. zatímco režim míchanéKromě toho, že podporu Virtuální třída a osobní konzultace, bude čelit třídy na víkend. metoda Tento pán je vyučován dvěma způsoby: Blended: bude trvat 10 měsíců byl předán tvář tříd jeden víkend měsíčně. Má také podporu virtuální učebny a osobní konzultace. ON-LINE: To bude trvat po dobu 7 měsíců. praktiky ESODE nabízí možnost studentům možnost žádat o umístění v sektoru *. Jsou to není povinné. * V závislosti na obchodních potřeb. volání ONLINE OZNÁMENÍ Říjen 2016 - Zapsat Březen 2017 - Zapsat Blended OZNÁMENÍ Říjen 2016 - Zapsat ADRESA A KOORDINACE Akademické koordinační: Ana Gallego Carmona Lektor / a: Nayra Montesinos Stupeň ESODE studenti po dokončení výcvikového programu bude udělena Mistr v mezinárodních soutěžích, Vlastní školu. cena Online: 2450 € Blended: 4900 € [-]

Master Analýzy Webových Stránek, Použitelnost A User Experience (UX)

IEBS - Escuela de Negocios de la Innovación y los Emprendedores
Online forma Denní studium 600 hodin October 2017 Španělsko Barcelona

V Master in Web Analytics, použitelnost a User Experience (UX) je vytvořena tak, aby sledovat, měřit a zlepšovat investiční společnost prostřednictvím akčního plánu a neustálé zlepšování, který zahrnuje umění a vědu dosažení úspěchu prostřednictvím datové, použitelnosti a konverze s cílem podnítit změnu v on-line obchodu. [+]

Rameno a profesionalizace digitálního sektoru spolu se zvýšenou konkurencí v odvětvích, jako jsou "mobilní" nebo "e-commerce" vyšší společnosti monitorovat, měřit a optimalizovat reklamní proces a nákup v každé z etap, a otočit každou návštěvu do obchodní příležitost tím, že nabízí nezapomenutelné zážitky. Za účelem vyřešení těchto problémů a s jediným cílem, kterým je zlepšení výsledků vznikat nové profesní profily, například digitální analytik a optimalizátor konverzí (CRO) a uživatelské zkušenosti (UX). V Master in Web Analytics, použitelnost a User Experience (UX) je vytvořena tak, aby sledovat, měřit a zlepšovat investiční společnost prostřednictvím akčního plánu a neustálé zlepšování, který zahrnuje umění a vědu dosažení úspěchu prostřednictvím datové, použitelnosti a konverze s cílem podnítit změnu v on-line obchodu. Co se budu učit? Po ukončení Master in Web Analytics, použitelnost a User Experience (UX) vám bude dokonale schopen: Optimalizaci výkonu a uživatelské zkušenosti vašich stránek. Definovat, plánovat a realizovat program neustálého zlepšování se zaměřením na zákazníka. Optimalizaci konverze a uživatelský komfort (UX). Použití webové analýzy s cílem podnítit změnu v on-line obchodu. Definovat klíčové faktory (KPI) a provést panelů. Definovat, implementovat a efektivně provozovat systém Web Analytics. Pro koho se to týká? Master in Web Analytics, použitelnost a User Experience (UX) poskytuje školení specificky zaměřené na následujících profilů: On-line marketingoví odborníci, kteří potřebují optimalizovat kampaně a marketingové investice digitální, zlepšení efektivnosti investic, zvýšení návratnosti investic a optimalizovat náklady. Podnikatelé, kteří potřebují podpořit změnu svých internetových projektů. Manažeři a vedoucí marketinku, webmasteři, webové programátory a zodpovědné internetové portály, kteří potřebují dohnat na nejnovější techniky analýzy webových stránek. Ředitelé a manažeři malých a středních podniků, kteří chtějí optimalizovat konverze prostřednictvím svých internetových stránek. Mladí absolventi, kteří chtějí rozvíjet svou kariéru ve světě internetu, digitálního marketingu a nových technologií, a chtějí, aby se specializují na webové analytice, použitelnost a uživatelskou zkušenost. osnovy Struktura a materiály Master in Web Analytics, Použitelnost a User Experience (UX) je členěna následujícím způsobem: Modul 1. Úvod do Web Analytics web analytics, definice, vlastnosti a ekosystém Webové analytické nástroje Zákazník jako zdroj informací Modul Google Analytics 2. Základní Domů a správu Google Analytics Vytvoření cílů a cest Události, vlastních proměnných, profily a filtry Vytváření segmenty a sledování kampaně Integrace s AdWords a Nástroje pro webmastery Sledování transakcí Výstrahy a přizpůsobené zprávy 3. Modul Google Analytics pro pokročilé tagging Page a rozšířené filtry regulární výrazy Excel to Google Analytics Modul 4. Analýza digitálního marketingu Analýza médií a kampaní Analýza elektronického obchodu Multichannel a remarketing s analýzou Google Analytics Analýza sociálních médií Vychytávání testovací vodiče Analýza činností off ROPO Analýza obsahu Analýza design a UX Modul 5. KPI a Scorecards Definování KPI a dashboardy on-line Scorecard pro online zobrazení reklamních kampaní Scorecard pro SEO kampaně Scorecard pro PPC kampaní Scorecard pro uživatelské zkušenosti Scorecard pro kampaně sociálních médií Scorecard pro e-mailových kampaní 6. Modul User Experience Uživatel-střed design, definice, vlastnosti a trendy UX Metody výzkumu Definování metriky a cíle UX Plánovací proces UX Psaní pro web-centric uživatele Modul 7 Úvod do konverze optimalizace Konverze optimalizace, definice a vlastnosti Trojice Metoda konverze Definování metriky a konverzní cíle Plánování testů, kde začneme? Plánování testů, jak stanovit priority? Zákazník nákup cyklus on-line Vstup Vytváření stránek Test A / B a více proměnnými Modul 8. Optimalizace webových stránek Optimalizace pro mobilní zařízení Optimalizace domovské stránce a produktu Optimalizace Nástroje konverze Závěrečná Project [-]

Magistr V Gamifikace A TransMedia Vyprávění

IEBS - Escuela de Negocios de la Innovación y los Emprendedores
Online forma Denní studium 750 hodin October 2017 Španělsko Barcelona

Master in gamifikace a TransMedia vyprávění je prezentován jako kompletní tréninkový program, který spojuje dvě komplexní a naprosto současné oblastí: gamifikace a transmediality. [+]

Dálkové magisterske studium Design . Gamifikace a aplikace metod herním světě v žádném rekreačním prostředí je čím dál více aplikací a výhod v oblasti obchodu a marketingu, zdravotnictví, školství, lidí, atd. Proč jsou stále více a více firem, které vsadit a uplatňovat tuto disciplínu. Master in gamifikace a TransMedia vyprávění je prezentován jako kompletní tréninkový program, který spojuje dvě komplexní a naprosto současné oblastí: gamifikace a transmediality. V těchto virtuálních prostředích pro spolupráci, jsou hry, které přichází s různými disciplínami kolem osy 4 návrhu nezapomenutelný zážitek: dobré příběhy založené na rozhodnutích učiněných uživateli se počítají; výkonné vizuální estetické akordy jsou navrženy tak, aby "cílovou skupinu"; Herní prvky jsou sestaveny a konečná realizace platforma je rozhodnuto. S Master in gamifikace a TransMedia vyprávění se naučit znát základy gamifikace a zákony herního designu a jeho aplikace do světa podnikání, vytváření skriptů TransMedia a nakonec plánovat, prototiparlo a běh. Co se budu učit? Po ukončení Master in gamifikace a TransMedia vyprávění vám bude dokonale schopen: Navrhnout a realizovat technický plán gamifikace a TransMedia. Provádět věrnostní kampaně na všech platformách, analogové i digitální. Znát zákony "Game Design" s cílem zajistit realizaci "nezapomenutelných zážitků". Přední inovativní projekty v gamifikace a dosažení cílů na základě odměn. Zvýšit zapojení zákazníků a uživatelů prostřednictvím herní mechaniky. Inovovat a vést změny v rámci existujícího podniku. Pro koho se to týká? Master in gamifikace a TransMedia vyprávění poskytuje školení specificky zaměřené na následujících profilů: Podnikatelé, kteří chtějí vyvíjet nové obchodní modely, trendy a aplikovat se specializují v oblasti gamifikace. Marketingoví odborníci, UX, komunikace, vývoj designu a hledají nové modely a postupy integrovat loajalitu. Manažeři a konzultanti, kteří hledají nové obchodní modely a uplatňovat nové techniky ke stávajícím. Technici a inženýři, kteří chtějí rozšířit své vzdělání a znalosti polí. Profesionální digitální prostředí. osnovy Struktura a materiály Master in gamifikace a TransMedia vyprávění je organizován následujícím způsobem: Modul 1. herní design Hrát a hrát. O co jde? Není to jen videohry. 4 osy Vlastnosti a dovednosti ze hry. Hráči a lidé Metrická. Onboarding a vyvažování Typy hráčů. Uživatel člověk. Cílová skupina a taxonomie Metrická. Flow, Maslow a úroková křivka Monomýtus a tajemný val Další metriky. Potěšení, mechanické, pravidla a cíle Konstrukce hra gamifikace. Protokol. Odměny. ROI Modul 2. Prostředí Transmedia Transmedia příběhů klíče Struktura a případy s TransMedia vyprávění TransMedia nástroje pro sestavení své architektuře Spotřebitel v éře TransMedia médií a inovací médií Architecture Transmedia Bible vaše konečné uplatnění TransMedia vyprávění Modul 3. Guion Nelineární Dramaturgie a scénář Otevřená metoda. Základní mechanismy Otevřená metoda. Strukturální mechanismy Uzavřená metoda. Etapy cesty hrdiny a archetypů Od nápadu k storyboard Praktická konstrukce skriptu Modul 4. Pro herní design To, co jsem přivést na trh Co přináší mi hraní Modul 5. psychologie, serendipity a tvořivost Okamžiky vhledu. postoje tvořivost Otevření plechovku. představ techniky Potraviny pro kreativitu. Co potřebuji, abych mohl pokračovat být kreativní? Co teď? Vyhodnocení nápadů Emotion jako tvůrčího procesu a objektivním výrobku Motivace. Co určuje mou motivaci a mým uživatelům? Gamifikace jako proces učení a předurčení Modul 6. Game Storytelling a analogový hra Logické a herní motory Modul 7 UX Essentials DCU techniky I techniky II Uživatelské prostředí I User Experience II iterativní návrh hratelnost 8. Praktická aplikace modul. gamifikace Trendy v gamifikace. Některé pojmy a nástroje Gamifikace v oblasti medicíny, rehabilitace, sportovní a wellness Gamifikace v oblasti lidských zdrojů Gamifikace v oblasti vzdělávání a odborné přípravy Gamifikace v oblasti marketingu Gamifikace v oblasti solidarity, životní prostředí a sociální povědomí Gamifikace v oblasti kultury 9. Hravé Learning Module Gamificando na školení pro HR Co je to, že "hra založená na učení"? 10. Prototyping Module a Playtest Úvod do prototypů základní nástroje Co, kdy a jak? pokročilé nástroje Nízké náklady na maximální výkon prototyping Závěry a doporučení pro závěrečný projekt Modul 11. Přístupnost Essentials předpisy Design for all Nástroje zařízení Mistr Závěrečný projekt [-]

Výkonný Master Na Digitální Marketing, Analytické A UX

IEBS - Escuela de Negocios de la Innovación y los Emprendedores
Online forma Denní studium 1125 hodin October 2017 Španělsko Barcelona

Master in digitálního marketingu Analytics a UX je program navržen tak, aby splňovaly tuto potřebu, ruka skvělých profesionálů, kteří prakticky naučí nejmodernější techniky, které integrují digitální marketing, rozdělen do tří fází: vychytávání "řízení dopravy "konverze a použitelnost" CRO a UX "a měření a analýza" Analytické Digital ". [+]

Internet a digitální média se staly základními marketingové kanály a prodeje -ecommerce-. Nedostatek opravdu kvalifikovaných odborníků na digitální marketing dělá to jeden z nejžádanějších profilů, jak digitální nativní společnosti, jako například společností v procesu digitalizace. Master in digitálního marketingu Analytics a UX je program navržen tak, aby splňovaly tuto potřebu, ruka skvělých profesionálů, kteří prakticky naučí nejmodernější techniky, které integrují digitální marketing, rozdělen do tří fází: vychytávání "řízení dopravy "konverze a použitelnost" CRO a UX "a měření a analýza" Analytické Digital ". V Master in Digital Marketing se naučíte navrhovat digitální marketingové strategie, optimalizace přilákat provozu, zlepšení konverze a uživatelské zkušenosti, rozvíjet své analytické schopnosti interpretovat data a zlepšení procesu. Co se budu učit? Po dokončení Master na digitální marketing, Analytics a UX vám bude dokonale schopen: Definovat, strategicky plánovat a spravovat digitální marketingové kampaně. Získat co nejvíce z online sběr kanálu zákazníků. Získání provoz na vaše webové stránky nebo App SEO, SEM, displeje a sociální média. Optimalizaci konverze a uživatelský komfort (UX a CRO). Definovat, plánovat a realizovat program neustálého zlepšování se zaměřením na zákazníka. Naučit se používat webové analytiky s cílem podnítit změnu v digitálním podnikání. Definovat, implementovat a efektivně provozovat systém Web Analytics. Pro koho se to týká? Výkonný Master in Digital Marketing Online poskytuje školení specificky zaměřené na následujících profilů: On-line marketingoví odborníci, kteří chtějí maximalizovat přítomnost a viditelnost jejich podnikání na internetu. Podnikatelé se inovativních projektů, které vyžadují školení ke zvýšení jejich znalosti v oblasti internetu a digitálních prostředí v pokročilém stádiu projektu. Manažeři a pracovníci zabývající se transformačními procesy svých společností. Manažeři a odborníci, kteří chtějí recyklovat jejich výcvik a začlenit strategický vývoj, že technologie a internetové nabídky firem. Marketing absolventi se zkušenostmi, kteří chtějí rozvíjet svou kariéru ve světě internetu, digitální marketing, webové analytiky a nových technologií. osnovy Struktura a materiály Master in Digital Marketing je členěna následujícím způsobem: Modul 1. Online Media Planning Reklama v online médiích vývoji a trendech Online plánování strategie Zdroje informací a zákaznické sledování Multichannel analýza a atribuční modely Modul 2. Úvod do Web Analytics web analytics, definice, vlastnosti a ekosystém Webové analytické nástroje Zákazník jako zdroj informací 3. Google Analytics modul Základní Domů a správu Google Analytics Vytvoření cílů a cest Události, vlastních proměnných, profily a filtry Vytváření segmenty a sledování kampaně Integrace s AdWords a Nástroje pro webmastery Sledování transakcí Výstrahy a přizpůsobené zprávy Modulu 4. Grafický Inzerce Efektivní správa online grafické reklamy Reklamní sítě, reklamní formáty a trendy Grafická reklama s Google pro tvorbu grafických reklam 5. Vyhledávací modul Vyhledávač reklama, definice, vlastnosti a trendy Definování metriky a cíle v SEO a PPC efektivní řízení placeného vyhledávání kampaně. PPC AdWords Editor I. Úvod SEO azyl SEO II. klíčové slovo výzkumu SEO III. budování zpětných odkazů SEO IV. příchozí marketing V. SEO SEO audit 6. Modul Google Analytics pro pokročilé tagging Page a rozšířené filtry regulární výrazy Excel to Google Analytics Modul 7. Analýza digitálního marketingu Analýza médií a kampaní Analýza elektronického obchodu Multichannel a remarketing s analýzou Google Analytics Analýza sociálních médií Vychytávání testovací vodiče Analýza činností off ROPO Analýza obsahu Analýza design a UX 8. Modul Social Media sociální sítě a komunitní řízení Budování a udržování sociální sítě Kampaní a sociální mediální strategie Reklama v sociálních sítích obsah viralization Modul 9. E-mail a affiliate sítě E-mailových kampaní, definice a vlastnosti Budování a udržování databází kontaktů Nástroje pro e-mailových kampaní Psát e-maily, které přeměňují affiliate sítě Modul 10. KPI a Scorecards Definování KPI a dashboardy on-line Scorecard pro online zobrazení reklamních kampaní Scorecard pro SEO kampaně Scorecard pro PPC kampaní Scorecard pro uživatelské zkušenosti Scorecard pro kampaně sociálních médií Scorecard pro e-mailových kampaní Modul 11. Právní aspekty Třídy zákonnosti. Ochrana osobních údajů on-line Evropskými a mezinárodními předpisy 12. Modul User Experience Uživatel-střed design, definice, vlastnosti a trendy UX Metody výzkumu Definování metriky a cíle UX Plánovací proces UX Psaní pro web-centric uživatele Modul 13. Úvod do konverze optimalizace Konverze optimalizace, definice a vlastnosti Trojice Metoda konverze Definování metriky a konverzní cíle Plánování testů, kde začneme? Plánování testů, jak stanovit priority? Zákazník nákup cyklus on-line Vstup Vytváření stránek Test A / B a více proměnnými 14. Modul Optimalizace webových stránek Optimalizace pro mobilní zařízení Optimalizace domovské stránce a produktu Optimalizace Nástroje konverze Závěrečný projekt Master of Digital Marketing [-]

Online Magisterské Programy Ve Fotografii

Flexible Learning with Falmouth University
Online forma Kombinované 2 let January 2017 Spojené království Cornwall

Studie s talentovanými odborníky v fotografování v mezinárodním měřítku být součástí globální komunity podobně smýšlejících profesionálů [+]

Dálkové magisterske studium Design . Přehled kurzů Tento kurz vám vybaví poznání, pochopení a dovednosti smysluplně zapojit technologicky a společensky se rozvíjející médium, a uspět ve stále složitějším a konkurenčních tvůrčích odvětví. V průběhu kurzu budete využít potenciál svých vlastních nápadů a praxe umístěním svůj individuální specializaci v rámci tvůrčích odvětví, což vám umožní uspět a významně přispět v rámci celé řadě odborných kontextech. Tento kurz sdružuje talentované odborníky z praxe v mezinárodním měřítku s ambicí uspět, inovovat a olovo, což umožňuje dynamické křížové opylování přístupy ve fotografii a průzkumu kritických pohledů. Po úspěšném absolvování tohoto kurzu, kromě toho, že mezinárodně uznávané postgraduální kvalifikace, budete mít jednotlivec nebo skupina, sofistikovaných projektů zveřejnitelného normy, které budete moci použít jako základ, aby vás do další fáze ve své kariéře a udržení své praxi mimo ni. Level: 7 Doba trvání: 2 roky Forma studia: flexibilní Learning Kdo je tento kurz určen? Cílem tohoto kurzu je zvýšit tvůrčí, kritické a odborné znalosti odborníků z praxe, kteří jsou v rané fázi jejich kariéry, stejně jako poskytnout těm, kteří se již etablovali v rámci odborného arény příležitost vyslechnout svou praxi a prohloubit kvalita a propracovanost jejich tvůrčí výstup. Je navržen tak, aby širokou škálu praktických lékařů, od těch, kteří používají fotografování pochybovat o svět kolem nich ty, jejichž praxe dotazuje médium sám. Typické žadatelé mohou pracovat jako novináře, kritiky ve fotografii, kurátory, na volné noze, nebo obchodní nebo studiových vlastníků. Obsah předmětu Budete muset provést čtyři 30-úvěr moduly a jeden 60-kreditní projekt (180 kreditů celkem). Pozice a praxe 30 kreditů Informování kontexty 30 kreditů Povrchy a strategie 30 kreditů Udržitelné vyhlídky 30 kreditů Závěrečný hlavní projekt 60 kreditů Hodnocení Posouzení Celoroční s žádnými formálními vyšetření Projekty, jednotlivé zprávy a živé on-line prezentací Jak budete studovat Můžete si vybrat: Studie úplně on-line bez účasti jakýchkoli face-to-face dílny Studie on-line a účastnit se volitelných bytových seminářů, které se konají jednou za dva roky na různých místech, jako je Velká Británie, USA, Asii nebo na Středním východě. Typický workshop začne v pátek a končí v pondělí. Semináře jsou organizovány tak, aby se shodují s hlavními festivaly a události. Falmouth budou mít za cíl poskytnout informace o těchto obytných příležitosti po celém 4 měsíce předem, takže máte spoustu času zařídit docházku. Účast se důrazně doporučuje, i když není povinné. Studijní aktivity Tam se bude řídit výukové činnosti, které zahrnují: Stručné on-line prezentací představit klíčové koncepty Malá skupina a třídní diskuse a Kritické zásahy s cílem usnadnit interakci a dialog On-line kritiky testovat předpoklady, nápady a získat zpětnou vazbu od kolegů a lektorů Individuální i skupinové konzultace po celou dobu kurzu nezávislá studie Sebehodnocení a vzájemné zpětné vazby Financování studia Můžete využít: Falmouth Flexibilní Stipendium: Maximální 3300 £ za způsobilého studenta Absolventi sleva (15% až Falmouth absolventy) Zkontrolujte termíny pro žádost o stipendium. Pro více informací o těchto stipendiích a ostatní finanční pomoci, kontaktujte nás na +44 (0) 1223 447713 Jak se přihlásit Veškeré podrobnosti o tom, jak aplikovat prosím navštivte naše webové stránky www.flexible.falmouth.ac.uk Předloží kopii svého prvního studia osvědčení nebo Level 6, které odpovídají kvalifikaci a certifikátu IELTS / TOEFL, pokud angličtina není vaším rodným jazykem Předloží popis vašich zkušeností, motivace pro studium kurzu, jak si myslíte, že bude rozvíjet svou kariéru a aspirace Předložit návrh projektu, který bude nastínit zájmových oblastech a výzkumné cíle, které hodláte prozkoumat a sledovat v průběhu kurzu. Všechny aplikace jsou posuzovány individuálně. Pozvánky pro on-line rozhovory mohou být provedeny na základě vyhodnocení vaší žádosti. Pozdní přihlášky lze zvážit, pokud jsou k dispozici místa. Prosím, kontaktujte nás pro bezplatné poradenství. Volejte 0800 5999123 nebo +44 (0) 1223 447713 [-]

Mastère Professionnel SDS Světového Designu

ESMAC : École Supérieure des Métiers des Arts appliqués et de la Culture
Online forma Kombinované 2 let Přihlašování započato Libanon Libanon Online Senegal Senegal Online Alžírsko Alžírsko Online Francouzská Polynésie Francouzsky Polynésie Online Pobřeží slonoviny Cote d'Ivoire Online Francie Francie Online Mauricius Mauritius Online Francouzská Guyana Francouzská Guyana Online Belgie Belgie Online Réunion Reunion Online Martinik Martinique Online Švýcarsko Švýcarsko Online Demokratická republika Kongo Konžské demokratické republiky (Zair) Online Guadeloupe (Fr.) Guadeloupe Online Lucembursko Luxembourg Online Kongo Kongo ROC (Brazzaville) Online Maroko Maroko Online Kanada Kanada Online Niger Niger Online Tunisko Tunisko Online + 38 více

Le MASTERE PROFESSIONNEL SDS® světového designu est un diplôme européen Délivré par l'INSHED. La formace Permet d'être professionnellement opérationnel Dès le debut de votre carrière et de bénéficier d'une bonne employabilité, au-delà même de votre pays d'origine. [+]

FORMACE Suivre sa formace dálku Appréhender les différentes étapes de l'vypracování d'un projet culturel Savoir piloter simultanément plusieurs Projets. Elaborer un Projet personál. Asseoir un niveau d'anglais Professionnel opérationnel. Maîtriser toutes les techniky pluridisciplinaires dans tous les typy de konstrukce: graphique, architektura et objet. DÉBOUCHÉS PROFESSIONNELS Le MASTERE PROFESSIONNEL SDS® světového designu est un diplôme européen Délivré par l'INSHED. La formace Permet d'être professionnellement opérationnel Dès le debut de votre carrière et de bénéficier d'une bonne employabilité, au-delà même de votre pays d'origine. Vstupné Pour amorcer VOTRE projet de formace, rien de navíc jednoduchý, il vous suffit de la telecharger Prezentace détaillée de la formace qui vous Interesse. Partir de ce moment-là: Nous vous accompagnons dans votre reflexe, Nous réfléchissons avec vous sur l'adéquation de votre parcours avec la formace choisie, Nous validons avec vous tous les aspekty Pratiques (stadium, examens, emploi, střídání ...), Nous vous conseillons également sur les differents financements possibles, Et bien Sur, nos conseils, comme la cena en poplatku de votre dokumentace, sont gracieux. [-]

Mastère Professionnel SDS řízení Designu

ESMAC : École Supérieure des Métiers des Arts appliqués et de la Culture
Online forma Kombinované 2 let Přihlašování započato Francouzská Polynésie Francouzsky Polynésie Online Pobřeží slonoviny Cote d'Ivoire Online Francie Francie Online Mauricius Mauritius Online Francouzská Guyana Francouzská Guyana Online Belgie Belgie Online Réunion Reunion Online Guadeloupe (Fr.) Guadeloupe Online Švýcarsko Švýcarsko Online Demokratická republika Kongo Konžské demokratické republiky (Zair) Online Martinik Martinique Online Lucembursko Luxembourg Online Kongo Kongo ROC (Brazzaville) Online Maroko Maroko Online Kanada Kanada Online Niger Niger Online Tunisko Tunisko Online Libanon Libanon Online Senegal Senegal Online Alžírsko Alžírsko Online + 38 více

Le MASTERE PROFESSIONNEL SDS® DESIGN MANAGEMENT est un diplôme européen Délivré par l'INSHED. La formace Permet d'être professionnellement opérationnel Dès le debut de votre carrière et de bénéficier d'une bonne employabilité, au-delà même de votre pays d'origine. [+]

Dálkové magisterske studium Design . FORMACE Suivre une formace online. Elaborer un Projet personál. Savoir concevoir toutes les étapes de l'organizace d'un projet designu. Prendre la mesure des réalités économiques et des enjeux de la fonction managériale. Pouvoir se positionner comme un manažer d'une équipe projet. Obtenir un bon niveau d'anglais Professionnel. Choisir sa Specializace Parmi les 3 proposées: Grafický design, průmyslový design, interiérový design. DÉBOUCHÉS PROFESSIONNELS Le MASTERE PROFESSIONNEL SDS® DESIGN MANAGEMENT est un diplôme européen Délivré par l'INSHED. La formace Permet d'être professionnellement opérationnel Dès le debut de votre carrière et de bénéficier d'une bonne employabilité, au-delà même de votre pays d'origine. Vstupné Pour amorcer VOTRE projet de formace, rien de navíc jednoduchý, il vous suffit de la telecharger Prezentace détaillée de la formace qui vous Interesse. Partir de ce moment-là: Nous vous accompagnons dans votre reflexe, Nous réfléchissons avec vous sur l'adéquation de votre parcours avec la formace choisie, Nous validons avec vous tous les aspekty Pratiques (stadium, examens, emploi, střídání ...), Nous vous conseillons également sur les differents financements possibles, Et bien Sur, nos conseils, comme la cena en poplatku de votre dokumentace, sont gracieux. [-]

Masters Zasedání, Pobídek, Konvence A Událostí, Myši

ESODE
Campus nebo Online Denní studium Kombinované Přihlašování započato Španělsko Madrid

Mistr zasedání, pobídkách, úmluv a výstavy, bude MICE program, zařídíme vše nezbytné, aby se specializují na oblasti velké poptávce v dnešní době nástrojů: Obchodní turistika. [+]

Včasná registrace slevy Program Mistr zasedání, pobídkách, úmluv a výstavy, myši bude poskytovat vše nezbytné, aby se specializují na oblasti velké poptávce v dnešní době nástrojů: Obchodní turistika. Tento typ turistiky aktivně rozvíjí po celém světě, je stále běžnější, protože je jedinečnou příležitostí pro rozvoj podnikání. Tím se student tohoto Masters budou kvalifikováni k provádění od začátku do konce plánování a rozvoje obchodní jednání, konference, konvence, motivační výlety a další podobné akce k nim (konference, setkání, konferencí, sympozií, fóra semináře, kurzy) vyzval k různým účelům a velikostí. Nástupní termíny: Face: listopad 2016 Částečný úvazek: říjen 2016 Online: únor, červen a listopad 2016 CÍLE Poskytnout teoretickou a praktickou výuku nutné zabývat se zárukami úspěchu všech činností souvisejících s MICE průmyslu a obchodní cestovní ruch, a to jak z oblasti soukromého podnikání a veřejné společnosti. Techniky jízdy efektivně provozovat a spravovat jednotlivé provozní fáze různé typy akcí a řešit eventuality s komplexní a integrované vize, s výhradou kritérií efektivnosti, účinnosti a ziskovosti. Rozvíjet dovednosti nezbytné pro hlubokou znalostí v oboru v její rozmanitosti a posilovat základní dovednosti při plnění vedoucí role v profesní organizaci kongresů, konferencí, podněty, veletrhů a dalších akcí. AUDIENCE SŠ zájem o řízení a organizaci akcí. Odborníci spojené s odvětví cestovního ruchu (odpovědné oddělení události v hotelech, cestovní kanceláře specializující se na firemní turistiku a pobídek, výstaviště, předsednictvo konvence, kongresové, atd), zájem na posílení jejich odbornou přípravu v oblasti MICE. Nadšený profesionální organizace akce, který si přeje stát se odborníky schopné řídit různé činnosti MICE průmyslu. * V případě, že nejsou poskytovat vysokoškolské vzdělání bude požadovat, aby prokázali tři roky praxe. Moduly 1. 2 Úvod do MICE sektor. Klasifikace na trhu; 3 typy událostí. Strategické řízení v oblasti MICE 4. Faktory a hráči v segmentu MICE 5. Marketing a komunikace v červnovém MICE sektor. Protokol se na organizaci akcí v červenci. Koordinace a řízení týmů 8. Výrobní MICE průmyslu události 9. Post-event. Měření a řízení výkonnosti METODIKA A ZPŮSOB ESODE nabízí tuto Masters třemi způsoby: osobně, a SEMIPRESENCAIL ONLINE, poskytují alternativy k starším studentem. Tak podle obličeje nebo smíšené formátu, student obdrží: SESSIONS teoretické a praktické: vedené nejrenomovanějších profesionály. Teoretická příprava zahrnuje případové studie, jejichž metodika umožňuje studentům přiblížit realitu okamžiku. VZDĚLÁVÁNÍ ve virtuálním Areál: Průběžné sledování prostřednictvím výcvikového platformy a otevřené konzultace 24 hodin. Technické návštěvy na místa a zajímavosti: Student bude mít možnost navštívit zajímavá místa (Convention Bureau, unikátních míst, výstaviště, atd) V on-line režimu student obdrží veškeré informace a rady prostřednictvím virtuální třídy a bude mít učitele pro jejich rozvoj. PRAXE Učebna: Curriculum Practices zaplatil € 7.990 po dobu 4 měsíců v nejlepším agenturách událostí ve Španělsku. Blended: 4,900 € Možnost vyžádání praktik. Online: 2,450 € Možnost vyžádání praktik. Studenti, kteří se rozhodnou pokračovat Master provedených v rámci modality osnov postupů Placené agentur a zaručený velký vliv na MICE průmyslu. Studenti, kteří se rozhodnou zvolit online nebo smíšené formátu, bude moci aplikovat praktické, ale nejsou povinné. Takže, vždy přemýšlel o komplexní školení vždy usilovat o komplexní školení, které kombinuje teoretické do praktické. * Studenti, kteří pracují v podnicích v tomto odvětví by mohly ověřit své praktiky. CERTIFIKACE ESODE studenti po dokončení vzdělávacího programu, získal titul Master of schůzek, pobídek, úmluv a události, MICE. [-]

Magistr V Textilním A Povrchů Designu

IED – Istituto Europeo di Design Madrid
Campus nebo Online Denní studium 1 rok October 2017 Španělsko Madrid

Master of Textil a povrchů design připravuje studenty na kreativní aspekty jejich práce, pomáhá jim vyjadřovat své myšlenky na základě souboru estetických kritérií, jakož i na ekonomiku zdrojů, vybrat nejlepší způsoby pro provádění projektu k termínu. [+]

Dálkové magisterske studium Design . Tento program je probíhají ve španělštině The Master of Textil a povrchů designu nabízí zvláštní odbornou přípravu v návrhu vzoru tisků vztahujících se na celé řadě oblastí: textil a výrobky (tapety, keramický, zboží pro domácnost atd.), a vlaky profesionálům vyvíjet konstrukce pro specifické povrchy, které jim umožní přijímat rozhodnutí týkající se techniky a výrobních procesů na Základem jejich možností a účely, učení o průmyslových, polo-průmyslových a manuálních procesů používaných v každé z nich, s jejich specifickým lexikonu a technické zvláštnosti. The Master of Textil a povrchů designu připravuje studenty na kreativní aspekty jejich práce, pomáhá jim vyjadřovat své myšlenky na základě souboru estetických kritérií, jakož i na ekonomiku zdrojů, vybrat nejlepší způsoby, jak nesou projekt termínu. Mistr rozpoznává obrovské nároky, které představuje toto odvětví, a je jediná svého druhu ve Španělsku. Mistr textilu a povrchů designu je koncipován pro ty, kteří chtějí specializovat v oblasti " [-]