Dálkové magisterské studium Design - Dálkové magisterské studium Design hledejte zde!

Dálkové magisterské studium Design - Zde naleznete Dálkové magisterské studium Design

Design

Mistři odkazuje na dokončení v magisterském studijním programu, který připravuje studenty prohloubit své znalosti v určité záležitosti nebo rozvíjet svou kariéru. Většina mistrů jsou poskytovány ze strany státních nebo veřejných vysokých škol.

Design je speciální disciplína s obrovskou škálou aplikací. Konstrukci objekt nebo proces je klíčem k uspokojování potřeb klientů. Unikátní myšlení, výzkum, analýza a řešení problémů kombinovat pro výrobu produktů v korporátní, školství, státní správy a prostředí ne-pro-ziskové.

 

Zatímco kurzy distančního vzdělávání mají data splatnosti, které musí být splněny, je báječný dohoda o shodě o tom, kdy můžete provádět úkoly při studiu na dálku. S on-line, mohl opustíte diskusní skupinu podle potřeby vrátit se do práce a pak se připojit po práci v případě potřeby. Kurzy distančního vzdělávání může být v libovolném místě, máte přístup k Internetu. Můžete dokonce absolvovat kurzy z internetového salonku v každém hotelu na celém světě, pokud budete potřebovat dovolenou.

Dálkové magisterské studium Design - Veškeré informace o Dálkové magisterském studiu Design. Ušetřete čas a kontaktujte školu zde!

Čtěte více

Magistr Vzdělávání V Učení Designu A Technologie

Saint Mary's University of Minnesota Online
Online forma Denní studium Přihlašování započato Spojené státy americké Winona

Integrace technologické poznatky a průkopnický výzkum se M.Ed. v učení design a technologie Program nově definuje, co představuje učení zkoumáním, jak se lidé učí. Pedagogové jsou transformovány do master učitelé, připraven se spojit s dnešním rozmanitém studentů. [+]

Dálkové magisterske studium Design . Integrace technologické poznatky a průkopnický výzkum se M.Ed. v učení design a technologie programu nově definuje, co představuje učení zkoumáním, jak se lidé učí. Pedagogové jsou transformovány do master učitelé, připraven se spojit s dnešním rozmanitém studentů. Těžit z naší: Inovativní Curriculum: Designed by lídrů v oblasti vzdělávání ve spolupráci se zástupci z vedoucích společností v odvětví technologií. Applied Learning Zkušenost: jde nad rámec teorie které vám pomohou objevit nové způsoby, jak se vzdělávat a inspirovat své studenty. [-]

Online Magisterské Programy Ve Fotografii

Flexible Learning with Falmouth University
Online forma Kombinované 2 let September 2017 Spojené království Cornwall

Studie s talentovanými odborníky v fotografování v mezinárodním měřítku být součástí globální komunity podobně smýšlejících profesionálů [+]

Přehled kurzů Tento kurz vám vybaví poznání, pochopení a dovednosti smysluplně zapojit technologicky a společensky se rozvíjející médium, a uspět ve stále složitějším a konkurenčních tvůrčích odvětví. V průběhu kurzu budete využít potenciál svých vlastních nápadů a praxe umístěním svůj individuální specializaci v rámci tvůrčích odvětví, což vám umožní uspět a významně přispět v rámci celé řadě odborných kontextech. Tento kurz sdružuje talentované odborníky z praxe v mezinárodním měřítku s ambicí uspět, inovovat a olovo, což umožňuje dynamické křížové opylování přístupy ve fotografii a průzkumu kritických pohledů. Po úspěšném absolvování tohoto kurzu, kromě toho, že mezinárodně uznávané postgraduální kvalifikace, budete mít jednotlivec nebo skupina, sofistikovaných projektů zveřejnitelného normy, které budete moci použít jako základ, aby vás do další fáze ve své kariéře a udržení své praxi mimo ni. Level: 7 Doba trvání: 2 roky Forma studia: flexibilní Learning Kdo je tento kurz určen? Cílem tohoto kurzu je zvýšit tvůrčí, kritické a odborné znalosti odborníků z praxe, kteří jsou v rané fázi jejich kariéry, stejně jako poskytnout těm, kteří se již etablovali v rámci odborného arény příležitost vyslechnout svou praxi a prohloubit kvalita a propracovanost jejich tvůrčí výstup. Je navržen tak, aby širokou škálu praktických lékařů, od těch, kteří používají fotografování pochybovat o svět kolem nich ty, jejichž praxe dotazuje médium sám. Typické žadatelé mohou pracovat jako novináře, kritiky ve fotografii, kurátory, na volné noze, nebo obchodní nebo studiových vlastníků. Obsah předmětu Budete muset provést čtyři 30-úvěr moduly a jeden 60-kreditní projekt (180 kreditů celkem). Pozice a praxe 30 kreditů Informování kontexty 30 kreditů Povrchy a strategie 30 kreditů Udržitelné vyhlídky 30 kreditů Závěrečný hlavní projekt 60 kreditů Hodnocení Posouzení Celoroční s žádnými formálními vyšetření Projekty, jednotlivé zprávy a živé on-line prezentací Jak budete studovat Můžete si vybrat: Studie úplně on-line bez účasti jakýchkoli face-to-face dílny Studie on-line a účastnit se volitelných bytových seminářů, které se konají jednou za dva roky na různých místech, jako je Velká Británie, USA, Asii nebo na Středním východě. Typický workshop začne v pátek a končí v pondělí. Semináře jsou organizovány tak, aby se shodují s hlavními festivaly a události. Falmouth budou mít za cíl poskytnout informace o těchto obytných příležitosti po celém 4 měsíce předem, takže máte spoustu času zařídit docházku. Účast se důrazně doporučuje, i když není povinné. Studijní aktivity Tam se bude řídit výukové činnosti, které zahrnují: Stručné on-line prezentací představit klíčové koncepty Malá skupina a třídní diskuse a Kritické zásahy s cílem usnadnit interakci a dialog On-line kritiky testovat předpoklady, nápady a získat zpětnou vazbu od kolegů a lektorů Individuální i skupinové konzultace po celou dobu kurzu nezávislá studie Sebehodnocení a vzájemné zpětné vazby Financování studia Můžete využít: Falmouth Flexibilní Stipendium: Maximální 3300 £ za způsobilého studenta Absolventi sleva (15% až Falmouth absolventy) Zkontrolujte termíny pro žádost o stipendium. Pro více informací o těchto stipendiích a ostatní finanční pomoci, kontaktujte nás na +44 (0) 1223 447713 Jak se přihlásit Veškeré podrobnosti o tom, jak aplikovat prosím navštivte naše webové stránky www.flexible.falmouth.ac.uk Předloží kopii svého prvního studia osvědčení nebo Level 6, které odpovídají kvalifikaci a certifikátu IELTS / TOEFL, pokud angličtina není vaším rodným jazykem Předloží popis vašich zkušeností, motivace pro studium kurzu, jak si myslíte, že bude rozvíjet svou kariéru a aspirace Předložit návrh projektu, který bude nastínit zájmových oblastech a výzkumné cíle, které hodláte prozkoumat a sledovat v průběhu kurzu. Všechny aplikace jsou posuzovány individuálně. Pozvánky pro on-line rozhovory mohou být provedeny na základě vyhodnocení vaší žádosti. Pozdní přihlášky lze zvážit, pokud jsou k dispozici místa. Prosím, kontaktujte nás pro bezplatné poradenství. Volejte 0800 5999123 nebo +44 (0) 1223 447713 [-]

MA V Návrhu A Vývoje Produktů

Esdesign - Escuela Internacional de Diseño de Barcelona
Online forma Denní studium 12 měsíců November 2016 Španělsko Barcelona

Seznamte nástroje nezbytné pro vytváření výrobku od prvního kontaktu se společností prostřednictvím různých fázích vývoje. [+]

Dálkové magisterske studium Design . Jak by měl objekt? Přemýšlejte, jak to musí mít, například, židle, aniž by posouzeny před vším, který ovlivňuje naši budoucí židli sám, nebo v podstatě myšlenka "trik", aby mohla podporovat hýždě; nejen že by chtěli začít vůz před koně, riskovali bychom, že to by bylo zbytečné. On by pak splnit naše "trik", váš cíl? Je zřejmé, že objekt musí být krásné generovat přitažlivost k potenciální spotřebitele; ale to, co hodnota by generovat krásnějšího židli, pokud nepříjemné, není dobře zapadá s tabulkou, Marsu na chodník, když jsem se hýbat, nesedí rozpočet společnosti, ... Bezcenné. Vždy, když není jasně specifikovat briefing jsme museli udělat nepříjemné křeslo; například pro návštěvníka není cítit v pohodě a rychle odejít. V tomto mistra navrhnout pochopit, jak není cílem, ale v důsledku toho. Když se všechny faktory, aby zvážila (obchodní, sociální, cílová skupina, použitelnost, funkčnost, ...), jsou stanoveny a analyzovány student, bude formulář přestane být poněkud svévolné. Program poskytuje potřebné nástroje pro generování výrobku od prvního kontaktu se společností prostřednictvím různých fázích vývoje. CÍLE Hlavními cíli tohoto programu jsou: Poskytnout vědomosti a dovednosti k vytvoření nových objektů. Školení možnost vytvářet kreativní, formálně a koncepčně inovativní produkty. Naučte se dělat a odůvodnit rozhodnutí, které mají vliv na výsledek. Rozvíjet vlastní metodiky během procesu návrhu. Volba optimální metodiky pro každý proces. Výběr materiálu a vhodný výrobní proces pro produkt určen. Předvídat a řešit výrobní problémy. Zvládnutí technického jazyka materiálů, procesů a vazeb. 3d generovat agilní fyzické svazky, které slouží provést nezbytné změny v projektu, podle analýz kusů. Používání digitálních modelovací nástroje pro komunikaci nápady a projekty a rozhodovací techniky. Správa fáze projektu. Vypočítejte poplatků a rozpočty. Vyjednat dohody o důvěrnosti a spolupráci s firmami. Pochopit a definovat instruktáž. Příjemci Absolventi designu Absolventi komunikace a reklamy Absolventů výtvarného umění Absolventi v žurnalistice Absolventi v reklamě a public relations Absolventi audiovizuální komunikaci Odborníci: V případech, kdy student prokáže předchozí vysokoškolské vzdělávání k procesu akreditace vysokoškolským vzděláním bude akademický výbor vyhodnotit životopis kandidáta a portfolio a dokončili učební plán, který musí udržovat rozumnou rovnocennost existující studie stupněm ve stejné oblasti. Stupeň Lidé, kteří projdou hodnocením programu získá Double Degree: Kurz na ESdesign - Superior design Barcelona hřiště na Mezinárodní univerzita ve Valencii, který připsána je jako profesionálové v specialitou studoval školu. Kariérní vyhlídky Studenti, kteří tento mistr mohou rozvíjet svou kariéru v následujících oblastech: Grafických studií DTP oddělení v časopisech a Publishing Kreativní oddělení reklamních agentur Na volné noze odborníci, podnikatelé, začínající firmy, startup společnost ...   Fakulta Učitelé se specializací na každé z tematických oblastí programu, prostřednictvím případové studie a realizace praktických projektů, studenti získají multidisciplinární, ale absolutně související odbornou přípravu. Zavázala jsme na mezinárodní fakulty, která přináší různé pohledy na světě komunikace, každý ze své profesní perspektivy. Proto máme odborníky, kteří zvládnout složitost procesu z globálního hlediska, se silnými základy v celosvětových kampaních přes více kanálů / mediální komunikace. Program / Obsah MA v Masters v grafickém designu a Redakční Projekty jsou rozděleny do těchto oblastí, které jsou integrovány do cross-projektu zpracovaného podél délky kurzu: Editorial design Historie (4 ECTS) Studie o vývoji redakčního procesu, designu a trh, prostřednictvím použití typografie v časopisech, knihách a elektronických publikací. Redakční obsah projektu (6 ECTS) Analýza charakteristik redakční projektu z parametrů stanovených jako základ pro zveřejňování informací a / nebo přednastavené obsahu (časopisy, noviny, atd.) Dimenzování konstrukcí, písma, editaci rytmu. To je univerzálnost procesní hodnoty učiní čtení a porozumění zveřejněných informací. Projekt design a publikování I (5 ECTS) Po definování obsahu vydavatelského projektu, je čím dál úzký každém rozhodnutí mají být přijata s cílem vytvořit soudržný práci při hledání grafické řešení. Volba formátů, typografie, mřížka, fotografie, ilustrace, atd Nástroje - InDesign (5 ECTS) InDesign jako vlajková loď pro úpravy softwaru; nejsilnější, komplexní a oddaný program, který slouží k designu. Nejen, že je rozložení stránky a make-up software: je to nástroj, aby nám ulehčili práci designérů. Ilustrace umělecký směr, fotografie a infografiky (5 ECTS) Důležitým aspektem je redakčně někdy nesprávně pojmenovaný umělecký směr. Vědět, co říci a jak to říci, je zásadní pro společnosti, ve které žijeme, a vědět, jak to udělat ve vydavatelském prostředí je nutností, nic víc. Proto se zaměřujeme obsah tohoto modulu ve správném výběru všech těchto prvků, které doprovázejí přísně grafické prvky navrhujeme. Budeme pracovat jako dílna v těchto třech oblastech, a tak jsme nakonec řízení a kontroly trendy, které označit plynutí času v těchto disciplínách. Design a publikační projekt II (5 ECTS) Po definování obsahu vydavatelského projektu, je čím dál úzký každém rozhodnutí mají být přijata s cílem vytvořit soudržný práci při hledání grafické řešení. Volba formátů, typografie, mřížka, fotografie, ilustrace, atd Nástroje - InDesign (5 ECTS) InDesign jako vlajková loď pro úpravy softwaru; nejsilnější, komplexní a oddaný program, který slouží k designu. Nejen, že je rozložení stránky a make-up software: je to nástroj, aby nám ulehčili práci designérů. Publishing (5 ECTS) Vydavatelství dnes prošla mnoha změnami v důsledku vývoje technologií. Ale v podstatě filozofie je stejná. Tento modul otázky související s tiskem na reprodukci a tisk grafických produktu, který podporuje a charakteristiky každý může říct, jaké barvy a inkousty, které používáme, atd, a také vidět, jak provádět se bude zabývat Výpočet rozpočet tak přesně, jak je to možné; nástroje a metody pro optimalizaci nákladů, základní pravidla se dostat do dobré porozumění s našimi zákazníky a dodavateli. Digitální publikační projekt I (5 ECTS) Když už mluvíme o vydavatelských projektů, nemůžeme ignorovat význam nových digitálních médií v užívání a konzumaci stejného projektu. Pomáháme studentům přemýšlet o těchto nových médiích, kde přijímač sám rozhodne, jaké informace chcete a kdy chcete. Projektant musí předvídat nové formy redakčního výrobku přizpůsobit nové digitálních médií; to je ta správná volba písma, barva, obrázku, struktury, etc., kromě znát hranice rozšíření, konzultace a výzkum obsahu, jak inovativní, intuitivní a atraktivní uživatelské použitelnost. Bude se zabývat digitální knihy v jeho různých typů. Čtení knihy (beletrie, vědecké a referenční), Book objekt (kus komunikace). Výroba knih - Tisk vs eBook. Elektronické digitální publikace pro iPad a Android tablet. Digitální publikační projekt II (5 ECTS) Když už mluvíme o vydavatelských projektů, nemůžeme ignorovat význam nových digitálních médií v užívání a konzumaci stejného projektu. Pomáháme studentům přemýšlet o těchto nových médiích, kde přijímač sám rozhodne, jaké informace chcete a kdy chcete. Projektant musí předvídat nové formy redakčního výrobku přizpůsobit nové digitálních médií; to je ta správná volba písma, barva, obrázku, struktury, etc., kromě znát hranice rozšíření, konzultace a výzkum obsahu, jak inovativní, intuitivní a atraktivní uživatelské použitelnost. Bude se zabývat digitální knihy v jeho různých typů. Čtení knihy (beletrie, vědecké a referenční), Book objekt (kus komunikace). Výroba knih - Tisk vs eBook. Elektronické digitální publikace pro iPad a Android tablet. Konečný návrh Master (10 ECTS) Kromě překonání úvěry výše uvedených modulů, by měli všichni studenti vypracovat komplexní hlavního projektu, který se skládá z osobního projektu redakčního designu od obsahu učil v kurzu.   Dílna a vzdělávací jednotky Psaní, kaligrafie, nápisy a typografie (2 ECTS) Najít v historickém okamžiku vzhledu psaní a abecedy, přes ruční a typografické psaní, typografie typografický olova a různých typů. Diskutujeme vztahy mezi psaní, kaligrafie, písma a typografie. Budeme trénincích nápisy a překreslit dopis s různými nástroji. Typografický návrh (4 ECTS) Úvod do analýzy a návrhu dopisu. To bude pracovat na vytvoření znaky abecedy z různých perspektiv, s ohledem na jejich konečné použití v prostředí grafického designu. Typografický návrh (4 ECTS) Výroba digitální typografie. [-]

Magistr En Diseño Grafico Y PROYECTOS Editoriales

Esdesign - Escuela Internacional de Diseño de Barcelona
Online forma Denní studium 12 měsíců November 2016 Španělsko Barcelona

Especialízate en Diseño Grafico y descubre en profundidad Todos los que lo integran Elementos. [+]

Al hablar de Diseño Grafico y sus diferentes ámbitos de influencia-Confluencia, ne pasan Mas de 10 segundos hasta comenzar pensar en cuales syn sus disciplinas más complejas e importantes. Y conforme Avanza esta CORRIENTE pensadora en tu cabeza, Cada vez más afianzada queda en ella la idea de que el Diseño EDITORIAL es 100% diseño Grafico. Miramos otras disciplinas y vemos una serie de Caminos cruzados que nos llevan hasta ella; pero cuando nos ponemos delante de la disciplina úvodník, sabemos que todo en ella forma parte del diseño Grafico. Desde el Diseño o elección de la Tipografia con que trabajar hasta el envío del arte finále, pasando por la diskuzi sobre Qué foto o ilustracion ha de acompañar ese u layout Ostatní, Toda Decisión tomada es Puro diseño Grafico. Hoy en día, cualquier Decisión tomada a la Ligera puede suponer un Rotundo Fracaso del Proyecto. Cada una de las opciones elegidas ha de estar pensada, diseñada y programada para obtener un RESULTADO Optimo. Por ello, en este Mistr en Diseño Grafico y Proyectos Editoriales os enseñaremos calibrar cada una de estas decisiones que Cháranu de vuestro Proyecto redakční un Proyecto de EXITO. Tanto en Soportes analógicos como Digitales. Trabajaremos la Tipografia na Nivel mikro, Navegando desde el inicio de la Escritura, el Porque de las Formas caprichosas de algunos velikost textu y al propio Dibujo de la letra. Veremos Cómo comenzar diseñar una Tipografia y Qué herramientas usaremos para su digitalización. Estudiaremos la evolución del mundo editorial Traves del uso de la Tipografia LO largo de la historia. Veremos Cómo conceptualizar un Proyecto que necesita de una forma determinada. Para ello, trabajaremos sobre las decisiones tener en cuenta para desarrollar unos Contenidos atractivos A Los que más adelante daremos la forma adecuada. Veremos Qué nos lleva elegir un rozvržení determinado, por Qué la elección de una o Varias maquetas distintas, Cuál es el flujo de lectura conveniente para hacer Nuestra publicación coherente y atractiva. Entraremos de en el lleno USO del software indicado para el diseño redakční y trabajaremos de forma Avanzada todas y cada una de las herramientas que nos proporciona dicho software. Tanto je nivel tisku como Digital. Haremos que Nuestro ordenador trabaje para nosotros, y žádné al Reves. Y habiendo Tratado el Proyecto redakční como un todo, trataremos de Luz dar A Los Nuevos mercados Editoriales basados ​​en Soportes Digitales así como la producción impresa. Indagaremos en los Nuevos Soportes Editoriales, quioscos Digitales y producción de Revistas Electronicas. Objetivos Los principales objetivos de este Programa syn: Asimilar los conocimientos Históricos, teóricos y prácticos para la correcta comprensión del Proyecto redakční desde la elección y Desarrollo de los Contenidos hasta su producción. Ser capaces de la desarrollar creatividad y la habilidad para poder encontrar soluciones originales y funcionales. Aprender v tomar decisiones para conseguir resultados óptimos. Adquirir el Dominio de las herramientas Digitales dirigidas al mundo redakční. Dominar del lenguaje usado en el Medio y la disciplina. Aprender cada una de las metodologías empleadas en la consecución del Buen Proyecto redakční. Adquirir la capacidad para ser críticos y poder elegir entre un buen Proyecto redakční y uno que no lo es. Dominar las fases de producción y ser capaces de elaborar una buena planificación así como de poder calcular honorarios y Presupuestos. Destinatarios Graduados Superiores en Diseño Licenciados en Comunicacion y Publicidad Licenciados en Bellas Artes Licenciados en Periodismo Licenciados en PUBLICIDAD y Relaciones Públicas Licenciados en Comunicacion audiovizuální PROFESIONÁLOVÉ: En aquellos casos que el alumno acredite estudios Superiores previos UN proceso de Acreditación del título Universitario, el Comité academico evaluará el CV y ​​portfolio del candidato así como el plan de Estudios cursado, que deberá mantener una equivalencia razonable con los actuales Estudios de Grado de la misma prostor. Titulación Las Personas que la superen evaluación del Programa obtendrán la doble titulación: Título propio de ESdesign - Escuela Superior de Diseño de Barcelona y Título propio de la Universidad Internacional de Valencia, que les acreditará como en la especialidad profesionales cursada. SALIDAS profesionales Los alumnos que realicen este Mistr pueden desarrollar su vida Laboral en las siguientes oblastech: Estudios de Diseño Grafico Departamentos de maquetación en Revistas y Editoriales Departamentos creativos de Agencias de Publicidad PROFESIONÁLOVÉ na volné noze, emprendedores, NUEVAS Empresas, uvedení do provozu společnost ... Profesorado Profesorado especializado en cada una de las Áreas temáticas del programa, Mediante el Estudio de casos y la realización de PROYECTOS prácticos, el estudiante obtendrá una formación multidisciplinární pero absolutamente relacionada. Apostamos por un profesorado internacional que aporta diversos puntos de vista sobre el mundo de la comunicación, Cada uno desde su perspectiva profesional. Por ello contamos con PROFESIONÁLOVÉ que la dominan complejidad del proceso desde un punto de vista globální, con Fuertes fundamentos en Campanas Globales en diversos Canales / Soportes de comunicación. Programa / Contenido El Mistr en mistr en Diseño Grafico y Proyectos Editoriales se estructura partir de las siguientes Áreas temáticas que se integran en un Proyecto příčná que se desarrolla LO largo de la Duracion del curso: Historia del Diseño Editorial (4 ECTS) Estudio de la evolución del proceso úvodník, su Diseño y Mercado, je partir del uso de la Tipografia en Revistas, Libros y publicaciones Digitales. El Proyecto Editorial y el Contenido (6 ECTS) Análisis de las VLASTNOSTI propias del Proyecto Editorial partir de unos parámetros si establecer como základen para la publicación de la Información y / O Contenidos preestablecidos (Revistas, Prensa, etc.). Acotación de ESTRUCTURAS, tipografías, Edicion, Ritmo. Se Trata de la valorar versatilidad del proceso que la marcará lectura y la comprensión de la información publicada. El Diseño y Proyecto redakční I (5 ECTS) Una vez definidos los Contenidos del Proyecto úvodník, se Trata de conseguir acotar cada una de las decisiones tomar para poder realizar una práce coherente en la búsqueda de soluciones GRÁFICAS. Elección de formatos, Tipografia, rejilla, fotografia, ilustracion, atd. Herramientas - InDesign (5 ECTS) InDesign como el Buque insignie del software de Edicion; el más Potente, amplio y dedicado programa usado para diseñar. Žádné Sólo se Trata de un software de maquetación y compaginación: se Trata de una herramienta destinada hacernos la vida más sencilla Los diseñadores. Dirección de arte en ilustracion, Fotografía e Infografía (5 ECTS) Un aspecto importantísimo si Nivel redakční es la a veces mal llamada Dirección de Arte. Saber Qué decir y Cómo decirlo es algo zásadní en la sociedad en la que vivimos y šavle hacerlo en el Medio redakční es una obligación, sin MAS. Por ello, centraremos el Contenido de este modulo en la correcta elección de Todos ENO Elementos que acompañarán Los Elementos estrictamente GRAFICOS que diseñemos. Trabajaremos modo de vyšší en estos tres ámbitos, de que acabemos manera manejando y las tendencias controlando que Marcan El Paso del tiempo en dichas disciplinas. El Diseño y Proyecto redakční II (5 ECTS) Una vez definidos los Contenidos del Proyecto úvodník, se Trata de conseguir acotar cada una de las decisiones tomar para poder realizar una práce coherente en la búsqueda de soluciones GRÁFICAS. Elección de formatos, Tipografia, rejilla, fotografia, ilustracion, atd. Herramientas - InDesign (5 ECTS) InDesign como el Buque insignie del software de Edicion; el más Potente, amplio y dedicado programa usado para diseñar. Žádné Sólo se Trata de un software de maquetación y compaginación: se Trata de una herramienta destinada hacernos la vida más sencilla Los diseñadores. Producción redakční (5 ECTS) La Producción editorial en la actualidad ha sufrido numerosos cambios debido a la evolución de la Tecnología. Pero en esencia, la Filosofia es la misma. En este modulo se tratarán temas Relacionados con las Artes GRÁFICAS en Cuanto reproducción e IMPRESION del Producto Grafico, con Qué Soportes y VLASTNOSTI de Cada uno Podemos CONTAR, Qué colores y Tintas Podemos USAR, atd., Así como también veremos Cómo llevar Cabo un Cálculo de presupuesto lo más acertadamente posible; herramientas y métodos de optimización de Costes, reglas básicas para llegar al buen entendimiento con Nuestro clientes y proveedores. El Proyecto redakční digitální I (5 ECTS) Al hablar de PROYECTOS Editoriales, žádné Podemos obviar la importancia que los tienen Nuevos Soportes Digitales en el uso y consumo del mismo Proyecto. Debemos ayudar al alumno pensar en estos Nuevos Soportes, donde el propio receptor rozhodnout Qué tipo de información quiere y Cuando la quiere. El diseñador Debe anticipar las nuevas Formas de Producto redakční adaptadas Los Nuevos Soportes Digitales; se Trata de la correcta elección de Tipografia, barva, imagen, estructura, atd., además de los conocer limites de ampliación, Consulta e Investigación de los Contenidos, consiguiendo Una usabilidad innovadora, intuitiva y seductora para el usuario. Tratará el libro digital en sus Diversas tipologías. Libro Lectura (narrativa, científico y referencial), libro objeto (pieza de comunicación). Producción de libro - Tisk vs eBook. Publicaciones Digitales para tabletas Electronicas iPad y Android. El Proyecto redakční digitální II (5 ECTS) Al hablar de PROYECTOS Editoriales, žádné Podemos obviar la importancia que los tienen Nuevos Soportes Digitales en el uso y consumo del mismo Proyecto. Debemos ayudar al alumno pensar en estos Nuevos Soportes, donde el propio receptor rozhodnout Qué tipo de información quiere y Cuando la quiere. El diseñador Debe anticipar las nuevas Formas de Producto redakční adaptadas Los Nuevos Soportes Digitales; se Trata de la correcta elección de Tipografia, barva, imagen, estructura, atd., además de los conocer limites de ampliación, Consulta e Investigación de los Contenidos, consiguiendo Una usabilidad innovadora, intuitiva y seductora para el usuario. Tratará el libro digital en sus Diversas tipologías. Libro Lectura (narrativa, científico y referencial), libro objeto (pieza de comunicación). Producción de libro - Tisk vs eBook. Publicaciones Digitales para tabletas Electronicas iPad y Android. Proyecto Final del Master (10 ECTS) Además de los superar créditos de los módulos anteriores, Todos los alumnos deberán desarrollar un Proyecto integrální de mistr, consistente en un Proyecto osobní de Diseño Editorial partir de los Contenidos impartidos en el curso. Workshop y unidades de Aprendizaje Escritura, caligrafía, nápisy y Tipografia (2 ECTS) Situarnos en el momento Histórico de la aparición de la Escritura y el alfabeto, pasando por la Escritura manuální y tipográfica, la Tipografia de Plomo y las Diversas tipologías tipográficas. Trataremos la relación entre Escritura, caligrafía, nápisy y Tipografia. Realizaremos sesiones prácticas de popisovaného y redibujo de la letra con diferentes herramientas. Diseño tipográfico (4 ECTS) Introducción al Análisis y diseño de la letra. Se trabajará en la creación de velikost textu alfabéticos desde diferentes ópticas, teniendo en su cuenta Aplicación finále en el del Entorno diseño Grafico. Diseño tipográfico (4 ECTS) Producción digitální de la Tipografia. [-]

Masters V Reklamě Designu A Inovací V Komunikaci Značky

Esdesign - Escuela Internacional de Diseño de Barcelona
Online forma Denní studium 12 měsíců November 2016 Španělsko Barcelona

S tímto programem budete komunikátor s otevřenou a tvůrčí mysl, a získat pohled na průřezu designu. [+]

Dálkové magisterske studium Design . Společnost jako jsme před pár lety věděl, již neexistuje. Vliv technologického pokroku je tak velký, že nikdo neodváží, aby se dlouhodobé předpovědi o tom, kam směřujeme. Jakékoliv rasy, a to zejména těch, které souvisejí s komunikací a značky vyžaduje neustálé zpochybňování svých vlastních parametrů a zdůvodnění. Jaké to bylo před 10 lety, to je historie. Záleží na tom, jak jsme se přizpůsobit náš způsob pracuje na konstantní digitální a sociálnímu pokroku. Novináři dnes musí pochopit hluboký vztah mezi technologií, osobních hodnot a mezilidských vztahů. V opačném případě nebudou mít generovat příslušné zprávy pro značek a produktů. Tato úvaha se narodil Masters v reklamě designu a inovací v komunikačních Trademark. A také to, naštěstí, vždy bude fakt známý východiskem nutné: Kreativita. Myšlenka, svůj příběh, aplikaci, která spojuje s lidmi, a Tweet mobilizovat tisíce lidí. Stručně řečeno, tvořivosti, v nejširším slova smyslu, to stane se více než kdy jindy měřítko pro jakékoliv komunikátoru. V počáteční bod a ve stejném účelu. Dnes komunikátory musí být skutečné znalosti houby. Jen co se dozvěděla o způsob, jakým lidé komunikovat a vyjadřovat se rozhodl mohou vzniknout myšlenky, návrhy, nápady, produkty nebo příslušné akce. Je to již nestačí přesvědčit. Teď se musíme pohnout. Reklama, stejně jako ostatní disciplíny obchodního sdělení, musí být krok vpřed a vyvíjet se alespoň na stejnou rychlostí jako společnost. A v tomto Masters navrhujeme pro přípravu odborníků a připravit je na ujmout této nové a vzrušující prostředí. CÍLE Hlavními cíli tohoto programu jsou: Život s závratí. Ten pocit, že nemůžete ovládat všechno bylo dát místo k pobytu. Dávno pryč jsou kampaně, které se nebere v úvahu sociální složka a úprava je v reálném čase v závislosti na spotřebitelské reakcí. Tento pocit je třeba chápat a přijímám ho jako další parametr. S cílem vyškolit odborníky otevřené a tvůrčí mentality. Na hodnotu tvořivost. Prohlašují, že to jako životní styl, způsob myšlení, spíše než jako nástroj, který nám může pomoci získat proslulost v určitém čase. Přiblížení a propagovat nejnovější trendy v chování. Pouze hluboké znalosti sociální a individuální chování, bude přijímat platná rozhodnutí. Rodinné struktury, vzory spotřeby, nové priority a potřeby, více než kdy jindy ... jsou výchozími body pro známek. Řešení různé typy spotřebitelů z emocionální a technologicky. Mnohem humánní a citlivější na motivací a chování zakoupit novou perspektivu. Cvičení schopnost generovat relevantní obsah přes mnoho navrhl a dohlížel na nejlepší profesionálové cvičení. Nabídka návrháři a komunikační profesionálové vize průřezového designu. Digitální média a fyzická média se nachází v návrhu a kreativity soudržnosti a kontinuitě zpráv. Poskytnout studentům dostatečně široký nových nově vznikajících technologií a znalostí, a jak ovlivňují vztah mezi lidmi a značek. Získání schopnost najít kontaktní místa, která lze připojit spotřebitele a značek / produktů. Naučit se vyprávět příběhy okolo značek, které generují udržitelná, relevantní a vrátit se citové vazby. Analyzovat úlohu značek ve společnosti z pohledu spotřebitele. To, co se očekává od značky a to, co mají nabízet výměnou za obchodní transakce. Pochopit smysl různých sociálních sítí a jejich specifickou roli jako prostředek k zprostředkovat emocionalita a sdílet informace. Vědět, jak řídit řeč stejné značky S využitím charakteristiky každé technické vlastnosti. Příjemci Absolventi designu Absolventi komunikace a reklamy Absolventů výtvarného umění Absolventi audiovizuální komunikaci Absolventi marketingu Odborníci: V případech, kdy student prokáže předchozí vysokoškolské vzdělání akreditační proces vysokoškolským vzděláním, Akademický výbor vyhodnotí životopis kandidáta a portfolio a dokončili učební plán, který musí udržovat rozumnou rovnocennost s existujících studií Stupeň ze stejné oblasti. Stupeň Lidé, kteří projdou hodnocením programu získají dvojí titul: kurz na ESdesign - Superior School of Design v Barceloně hřiště na Mezinárodní univerzita ve Valencii, který připsána je jako profesionálové v specialitou studoval. Kariérní vyhlídky Studenti, kteří tento mistr mohou rozvíjet svou kariéru v následujících oblastech: Kreativní oddělení reklamní agentury. Strategické plánování oddělení agentury a inzerenti. Marketingové oddělení a komunikace podniky. Účty oddělení reklamních agentur. Firemní značky a grafické studio, mediální agentury. Na volné noze odborníci, podnikatelé, začínající firmy, začínajících ... Fakulta Učitelé se specializací na každé z tematických oblastí programu, prostřednictvím případové studie a realizace praktických projektů, studenti získají multidisciplinární, ale absolutně související odbornou přípravu. Zavázala jsme na mezinárodní fakulty, která přináší různé pohledy na světě komunikace, každý ze své profesní perspektivy. Proto máme odborníky, kteří zvládnout složitost procesu z globálního hlediska, se silnými základy v celosvětových kampaních přes více kanálů / mediální komunikace. Program / Obsah Mistr kreativity a inovace v komunikaci značky je strukturován z různých oborů jsou integrovány do cross-projektu zpracovaného podél trati. MODULY Mírněte se a Buďte kreativní Kreativita není nástrojem, ale způsob chápání světa. Jen mysli více kreativní, že vyvíjet nová řešení, která vzniknou opakující se problémy. Tento modul nejen pochopit mechanismy kreativní mysli, ale také způsob, jak přivést do popředí našeho života. Máme řešení umožňují kreativitu z širší perspektivy, do té doby jej realizovat v oblasti komunikace, prostřednictvím případových studií a cvičení. Cíl: Přístup od vzrušení a technologie Jak je žena v domácnosti v roce 2015? Co jeden? A teenager? Pochopení toho, co je motivuje, způsob, jakým byly ponořeny v digitálním světě a jak komunikovat, jsou aspekty, které tento modul přináší na stůl. Tento kurz se ponořit do více skupin spotřebitelů používaných v marketingu, obvykle seskupeny podle věku a sociálně-ekonomické úrovni z hlediska, které kombinují emocionální a psychické část s tím, jak využíváme technologie v průběhu celého dne hledat řešení. Duše Značky: Značky s duší Již daleko za doby, kdy značky zahájena jednosměrně zprávy. V současné době neexistuje žádná značka, která nemá konečný účel, kterým se stanoví trvalý vztah se svými zákazníky z velmi lidské perspektivy. Něčím přispět ke společnosti, se stal jedním více rozhovorů kolem problematických otázek či iluzí, které se pohybují. Sociální role, které nemohou být fiktivní nebo do galerie. Značky se musí naučit potit, že realita a poctivost k připojení trvale. Vyprávění & Branded Content Proč jsou značky, které mají co říct? Koho zajímá, jestli továrna byla otevřena v roce 1952? Jaké jsou některé značky plazí na Facebooku jako pozdních čtyřicátých letech v nočních klubech? Proč značka šamponu chcete, abych šťastná pondělí? Značky a produkty musí najít svou vlastní zdůvodnění, proč jsou v tomto světě, mimo prodejní cookies nebo tenisky. Tento modul bude dávat klíče k nalezení spojovací body mezi značkou a konkrétní publikum a dělat svou historii zahrnující spotřebitele. Technologie Nikdy předtím technologie dostala velký vliv na naše životy. Nedávné pokroky v neuromarketingu, internet věcí, 3D tisk, rozšířená realita, umělá inteligence, zpracování velkých objemů dat ... Všechno, co dělá společnost posunout z technologického hlediska je pravděpodobné, aby se stal nový způsob, pro interakci s spotřebitele. Tento modul posoudí všechny technologie prudce roste právě teď a pravděpodobně bude mít důležitou roli v nadcházejících letech. To není stát se experty na tuto technologii, ale vím, jejich potenciál z hlediska značek. Sociální trendy Jak nakupovat, co jíme, kde najdeme pár, řízení naší doby, způsob, jakým jsme se přesunout, vztah s naším prostředím ... Všechno se mění. Tento modul bude objevovat realitu složený z mnoha malých změn, jakož i ponořit do důvodů je v dolní části všechny tyto změny pohybu. Návrh Příčný Můžete si myslet, že dobrý designér nebo komunikátoru musí být schopen syntetizovat design nebo představu o rozsahu, který je nutný kdykoli, buď polovinu stránky svislý nebo aplikace, prostřednictvím TV spotu nebo mikinu. Tento modul chce jít trochu dál. Jeho cílem je prohloubit vizuální rozměr značek, aby bylo možné pochopit, jak budovat image značky přes to. Jak syntetizovat hodnoty a cíle známky, daleko za logo nebo firemní identity. Sociální sítě Tento modul zkoumá roli značek v sociálních sítích. A v roli sociálních sítí v životě spotřebitelů. Každá sociální síť má svůj vlastní jazyk a způsob vyjadřování. A dnes je skoro důležitější vědět, jak je nepoužít jinak. Studenti budou vedeni prostřednictvím prohlídky různých sociálních sítí, aby si mentální mapu formou praktických cvičení a reálných příkladech jsme se odhalit nejlepší způsob, jak využít tyto sociální sítě s cílem vždy pro navázání spojení a spoluúčast s našimi zákazníky. Mobilní zařízení lidských přívěsky Tablety a smartphony byly stanoveny v kapsách a domácnostech po celém světě, a už ne otěhotnět náš život bez jejich neocenitelnou pomoc. Ty se staly otáčivých dveří pro šíření informací a obsahu na závratnou rychlostí. Vše je přijato rychle a bez ohlédnutí. Chápeme dynamiku tohoto vztahu, a porozumět tomu, jak do života našich spotřebitelů v neinvazivní způsobem.   Vyvrcholení projektu Navrhují projekt, aby se co nejvíce aplikovat znalosti získané v Mistra. Konečný počet studentů bude určovat formát a zaměření projektu, takže jak učitel a žák je užitečné a inspirující nástroj. [-]

Masters V Oblasti Webdesignu A Programování Najdi Mě

Esdesign - Escuela Internacional de Diseño de Barcelona
Online forma Denní studium 12 měsíců November 2016 Španělsko Barcelona

Mistr v oblasti webdesignu a programování multi bod se vztahuje na všechny aspekty nutné, aby student získat dovednosti a znalosti, aby mohl podniknout, spravovat, design a realizovat projekty, služeb a internetových aplikací. [+]

Už jste přemýšlel o množství vizuálních dopadů, které obdržíte denně od webového prostředí prostřednictvím svých více zařízeních? Trvale se snažíme, jsme se dozvěděli, sdílet, se týkají, komunikovat, analyzovat, zahodit informace na internetu. A stejně důležité jako přiměřenost a spolehlivost informací, které jsou, jak jsme se představil. Je proto nezbytné profesionálové schopni porozumět neustále se měnícím médiaA pochopit uživatele, aby zašleme se zárukami sociální a ekonomické pronikání informací a poselství každého z poskytovatelů informací v síti. Mistr v oblasti webdesignu a programování Najdi mě To se vztahuje na všechny aspekty nutné, aby student získat dovednosti a znalosti, aby mohl podniknout, spravovat, design a realizovat projekty, služeb a internetových aplikací. V celém programu budou studenti schopni lépe porozumět a reagovat na potřeby, technologii a reálné možnosti každého klienta nebo projektu účinně reagovat na jeho cílům, stejně jako bytí schopné poskytnout tvůrčí příspěvků, grafika pozemek unikátní a inovativní kousek. V této souvislosti bude stejně důležitých klíčů digitálního designu a rozvoj dovedností a pokynů pro monitorování projektu z zachytit požadavky zákazníků na prezentaci konečného produktu. U tohoto výcviku student bude mít detailní přehled o všech Proces vytváření interaktivní projekt kde je vize podnikání, uživatelské zkušenosti (UX) technologie a designu rozhraní jsou v centru. CÍLE Hlavními cíli tohoto programu jsou: Znát filozofii, mechanismy a dynamiku internetu pochopit tento prostor tvorby a technologie jako jazyk. Získání pracovní proces, asimilovat každý z jeho fází: z briefingu, koncepce a strategické vymezení na základě požadavků zákazníka, navrhovat vývoj a výrobu maket k dodání do výroby. Být schopen řídit, design a realizovat projekt na internetu, samostatně a musí být schopen účastnit se specializovaného týmu. Rozvíjet design místa pod prostorách UX (User Experience), rozvíjet Chcete-li získat znalosti nezbytné pro rozvoj projektů na vytvoření webové stránky a webové aplikace funkční zaměřené na uživatele, a potřeb. Pochopení význam uživatelské zkušenosti jako disciplína, která dává smysl pro všechny technologie a interakce konstrukční práce. Pochopení vlastnosti internetové technologie k realizaci interaktivních prototypů podniknout prezentací charakteristik zákazníků, uplatňování to vše na jiné médium (web a WebApp) v multiplatformní prostředí (obrazovky, tablety a smartphony). Získání schopnost definovat webové strategie klienta, naplánovat projekt, na kterém chcete pracovat, postavení jak organicky, tak prostřednictvím webové platby (SEO a SEM). Zavést nové obchodní modely, podpora podnikatelského ducha životního prostředí a vytvořit nové profesní příležitosti. Příjemci Absolventi designu Absolventi v komunikaci vědy Absolventi telekomunikační techniky a / nebo počítače Absolventi audiovizuální komunikaci Odborníci: V případech, kdy student prokáže předchozí vysokoškolské vzdělání akreditační proces vysokoškolským vzděláním, Akademický výbor vyhodnotí životopis kandidáta a portfolio a dokončili učební plán, který musí udržovat rozumnou rovnocennost s existujících studií Stupeň ze stejné oblasti. Stupeň Lidé, kteří projdou hodnocením programu získá Double Degree: Kurz na ESdesign - Superior design Barcelona hřiště na Mezinárodní univerzita ve Valencii, který připsána je jako profesionálové v specialitou studoval školu. Kariérní vyhlídky Studenti, kteří tento kurz mohou rozvíjet svou kariéru v následujících oblastech: Grafická studia Oddělení web reklamní agentury Marketing, komunikace a design velkých společností Na volné noze odborníci, podnikatelé, začínající firmy, startup společnost ... Fakulta Učitelé se specializací na každé z tematických oblastí programu, prostřednictvím případové studie a realizace praktických projektů, studenti získají multidisciplinární, ale absolutně související odbornou přípravu. Zavázala jsme na mezinárodní fakulty, která přináší různé pohledy na světě komunikace, každý ze své profesní perspektivy. Proto máme odborníky, kteří zvládnout složitost procesu z globálního hlediska, se silnými základy v celosvětových kampaních přes více kanálů / mediální komunikace. Program / Obsah Mistr v oblasti webdesignu a programování multi bod je rozdělen do následujících tematických oblastí, které jsou integrovány do cross-projektu zpracovaného podél délky kurzu: Digitální mediální strategie a řízení projektů V tomto modulu, student čelí pochopení nových způsobů vidět přítomnost a budoucnost v on-line prostředí. K tomu je třeba přizpůsobit nové koncepty (interface design, použitelnost, interakce nebo určování polohy) a přivést ostatní již známé od grafického návrhu do tohoto prostředí. Získané dovednosti, metody a procesy pro rozvoj vhodné produktovou strategii, která stanoví cíle a metriky úspěchu, analyzuje současnou obchodní realitu ve středu, stejně jako plánování a rozvojové strategie. GUI designu Cílem tohoto modulu je syntetizovat architektura, použitelnost a strategie multimediální projekt vytvořením GUI. Dotýká se základní aspekty interaktivní vizuální komunikace a student je představen k zahrnutí prvků interakce a navigace ve více médiích (např webových rozhraní pro mobilní zařízení a plochy). To bude fungovat od pojmů přes skicování vizuální provedením maket a definici knihovny návrhových vzorů. User Experience (UX) Student musí zvládnout klíčové pojmy, které zajišťují bohaté uživatelské zkušenosti. Zkoumá faktory, jako je návrh interakcí, informační architektura, přístupnost, navigační toků, použitelnost. Budeme pracovat na všechny úkoly uplatňovaných v rozvoji konkrétních výsledků (například drátových modelů a prototypů), tento vývoj předstihu produktů a validace těchto výsledků. Programovací jazyky (I a II) Účelem tohoto modulu je naučit se komunikačních protokolů vlastních webových projektů a prohlubovat HTML5, CSS3, Javascript, jQuery a PHP jazyky. Zvláštní pozornost nejvíce používaných rozvojových rámců (laravel, Yii, ..), budou přiděleny. Citlivé design Tento modul má za cíl zvýšit povědomí a zkušenosti design projektů citlivý web: Jak se přizpůsobit různým zařízení? Jak a, co obsah je zobrazen v každém? Pro tento účel jsou definovány všechny nové možnosti, jak požadavky jako grafika softwarových nástrojů, potenciál a. Na konci modulu budou navrženy, vyvinuty a implementovány (a mock-up level) výstup webových řešení platformy. Zaměřit se na problematiku kódu (bootstrap), které ovlivňují vývoj pro více zařízení (citlivých), budou použity. Provedení v nových digitálních prostředích a mobilních zařízení WebApp, nativní aplikace a hybridní aplikace, adaptivní navrhování. V tomto bloku se budeme učit a budeme realizovat všechny aspekty vytváření projektů pro nové digitální prostředí: z pojmů, funkční vymezení a návrhu drátových modelů, na vizuální design a prototypování App je, webapps let a vidět adaptivní navrhování. Jsme prohloubit zvláštním způsobem v oblasti grafiky a použitelnosti rozhodnutích a objevovat nové profesionální nástroje (Sketch, Framer, Origami), nové pracovní postupy a metody, které se dostanou naši digitální projekty mají potřebnou kvalitu a končí na cesty a úspěch na trhu. CMS S a Servery Sada nástrojů pro správu obsahu (CMS), z nichž každá se specializuje na určitý účel (sociální, obchodní, komunikace) bude. To prohloubí využití WordPress a Drupal, snažil podrobnou instalace, konfigurace, použití rozšiřujících modulů a pluginů Jedním z cílů modulu je, že studenti pochopit dynamiku vývoje v klient / server prostředí. Naučte se vydává domén, hostingy, server, FTP, .. Metriky, polohovací, Sociální sítě Modul seznamuje studenty s metodologií a nástrojů měření, analýzy provozu online přítomnost, jako je web. To bude pracovat na získání různé typy metrik a dat s cílem optimalizovat výsledky s použitím nástrojů dostupných na trhu. Budou projednány API populární webové služby (YouTube, Yahoo, Google, atd) a vytváření mashup, končit s nejpoužívanějšími sociálních sítí (jako Facebook, Twitter, atd.) Projektové řízení a podnikání Proces navrhování a komunikace s firmami budou přistupovat z hlediska řízení, koncepční i praktické rovině. Des kontakt se společností až do výstupu z výrobku na trh, student prostřednictvím různých fázích projektu, právní nuance a vést ekonomické podmínky. Být obeznámen s kroky projektu, bude student mít schopnost řídit čas a zdroje. Vyvrcholení projektu Kromě překonání úvěry různých modulů, musí všichni studenti vypracovat závěrečnou hlavního projektu, který se skládá z projektu skupiny z obsahu učil v průběhu programu. Návody vybrat a plán bude zřízen podle studie, a během svého vývoje, k zachování cíle a dosáhnout požadovaných výsledků. [-]

Mastère Professionnel SDS Světového Designu

ESMAC : École Supérieure des Métiers des Arts appliqués et de la Culture
Online forma Kombinované 2 let Přihlašování započato Kanada Kanada Online Demokratická republika Kongo Konžské demokratické republiky (Zair) Online Libanon Libanon Online Kongo Kongo ROC (Brazzaville) Online Francouzská Polynésie Francouzsky Polynésie Online Niger Niger Online Francouzská Guyana Francouzská Guyana Online Senegal Senegal Online Martinik Martinique Online Pobřeží slonoviny Cote d'Ivoire Online Guadeloupe (Fr.) Guadeloupe Online Maroko Maroko Online Francie Francie Online Tunisko Tunisko Online Belgie Belgie Online Alžírsko Alžírsko Online Švýcarsko Švýcarsko Online Mauricius Mauritius Online Lucembursko Luxembourg Online Réunion Reunion Online + 38 více

Le MASTERE PROFESSIONNEL SDS® světového designu est un diplôme européen Délivré par l'INSHED. La formace Permet d'être professionnellement opérationnel Dès le debut de votre carrière et de bénéficier d'une bonne employabilité, au-delà même de votre pays d'origine. [+]

Dálkové magisterske studium Design . FORMACE Suivre sa formace dálku Appréhender les différentes étapes de l'vypracování d'un projet culturel Savoir piloter simultanément plusieurs Projets. Elaborer un Projet personál. Asseoir un niveau d'anglais Professionnel opérationnel. Maîtriser toutes les techniky pluridisciplinaires dans tous les typy de konstrukce: graphique, architektura et objet. DÉBOUCHÉS PROFESSIONNELS Le MASTERE PROFESSIONNEL SDS® světového designu est un diplôme européen Délivré par l'INSHED. La formace Permet d'être professionnellement opérationnel Dès le debut de votre carrière et de bénéficier d'une bonne employabilité, au-delà même de votre pays d'origine. Vstupné Pour amorcer VOTRE projet de formace, rien de navíc jednoduchý, il vous suffit de la telecharger Prezentace détaillée de la formace qui vous Interesse. Partir de ce moment-là: Nous vous accompagnons dans votre reflexe, Nous réfléchissons avec vous sur l'adéquation de votre parcours avec la formace choisie, Nous validons avec vous tous les aspekty Pratiques (stadium, examens, emploi, střídání ...), Nous vous conseillons également sur les differents financements possibles, Et bien Sur, nos conseils, comme la cena en poplatku de votre dokumentace, sont gracieux. [-]

Mastère Professionnel SDS řízení Designu

ESMAC : École Supérieure des Métiers des Arts appliqués et de la Culture
Online forma Kombinované 2 let Přihlašování započato Mauricius Mauritius Online Lucembursko Luxembourg Online Réunion Reunion Online Kanada Kanada Online Demokratická republika Kongo Konžské demokratické republiky (Zair) Online Libanon Libanon Online Kongo Kongo ROC (Brazzaville) Online Francouzská Polynésie Francouzsky Polynésie Online Niger Niger Online Francouzská Guyana Francouzská Guyana Online Senegal Senegal Online Guadeloupe (Fr.) Guadeloupe Online Pobřeží slonoviny Cote d'Ivoire Online Martinik Martinique Online Maroko Maroko Online Francie Francie Online Tunisko Tunisko Online Belgie Belgie Online Alžírsko Alžírsko Online Švýcarsko Švýcarsko Online + 38 více

Le MASTERE PROFESSIONNEL SDS® DESIGN MANAGEMENT est un diplôme européen Délivré par l'INSHED. La formace Permet d'être professionnellement opérationnel Dès le debut de votre carrière et de bénéficier d'une bonne employabilité, au-delà même de votre pays d'origine. [+]

FORMACE Suivre une formace online. Elaborer un Projet personál. Savoir concevoir toutes les étapes de l'organizace d'un projet designu. Prendre la mesure des réalités économiques et des enjeux de la fonction managériale. Pouvoir se positionner comme un manažer d'une équipe projet. Obtenir un bon niveau d'anglais Professionnel. Choisir sa Specializace Parmi les 3 proposées: Grafický design, průmyslový design, interiérový design. DÉBOUCHÉS PROFESSIONNELS Le MASTERE PROFESSIONNEL SDS® DESIGN MANAGEMENT est un diplôme européen Délivré par l'INSHED. La formace Permet d'être professionnellement opérationnel Dès le debut de votre carrière et de bénéficier d'une bonne employabilité, au-delà même de votre pays d'origine. Vstupné Pour amorcer VOTRE projet de formace, rien de navíc jednoduchý, il vous suffit de la telecharger Prezentace détaillée de la formace qui vous Interesse. Partir de ce moment-là: Nous vous accompagnons dans votre reflexe, Nous réfléchissons avec vous sur l'adéquation de votre parcours avec la formace choisie, Nous validons avec vous tous les aspekty Pratiques (stadium, examens, emploi, střídání ...), Nous vous conseillons également sur les differents financements possibles, Et bien Sur, nos conseils, comme la cena en poplatku de votre dokumentace, sont gracieux. [-]

Master Analýzy Webových Stránek, Použitelnost A User Experience (UX)

IEBS - Escuela de Negocios de la Innovación y los Emprendedores
Online forma Denní studium 600 hodin October 2016 Španělsko Barcelona

Internet se stal jedním z kanálů komunikace, reklamy a prodeje nejdůležitější "e-commerce" a jedním z mála sektorů, které vytvářejí pracovní místa. V současné době existuje vysoká poptávka po schopných těchto příležitostí efektivně řídit vysoce kvalifikovaných odborníků. [+]

Dálkové magisterske studium Design . Internet se stal jedním z kanálů komunikace, reklamy a prodeje nejdůležitější "e-commerce" a jedním z mála sektorů, které vytvářejí pracovní místa. V současné době existuje vysoká poptávka po schopných těchto příležitostí efektivně řídit vysoce kvalifikovaných odborníků. Master in Web Analytics, použitelnost a User Experience (UX) je program určený ke splnění této potřeby, ruka velkých profesionálů (režisér a profesor masteru je považován Association Web Analytics jeden ze tří nejlepších webové analytiky na světě), že prakticky vás naučí: Definovat, plánovat a realizovat program neustálého zlepšování se zaměřením na zákazníka. Optimalizaci výkonu a uživatelské zkušenosti svých webových stránek Optimalizaci konverze a prodeje. Definovat, implementovat a efektivně provozovat systém Web Analytics. Během hovoru můžete přístup k plánu podpory Innova ve výši 25% z částky tohoto kurzu navštívit naši stipendium zásad požadující informace. Určeno On-line marketingoví odborníci, kteří potřebují optimalizovat kampaně a online marketing investice, zlepšení efektivnosti investic, zvýšení návratnosti investic a optimalizovat náklady .. Podnikatelé, kteří potřebují podpořit změnu svých internetových projektů. Manažeři a vedoucí marketinku, webmasteři, webové programátory a zodpovědné internetové portály, kteří potřebují dohnat na nejnovější techniky analýzy webových stránek. Ředitelé a manažeři malých a středních podniků, kteří chtějí optimalizovat konverze prostřednictvím svých internetových stránek. Mladí absolventi, kteří chtějí rozvíjet svou kariéru ve světě internetu, digitálního marketingu a nových technologií, a chtějí, aby se specializují na webové analytice, použitelnost a uživatelskou zkušenost. CÍLE Optimalizaci výkonu a uživatelské zkušenosti vašich stránek. Definovat, plánovat a realizovat program neustálého zlepšování se zaměřením na zákazníka. Optimalizaci konverze a uživatelský komfort (UX). Použití webové analýzy s cílem podnítit změnu v on-line obchodu. Definovat klíčové faktory (KPI) a provést panelů. Definovat, implementovat a efektivně provozovat systém Web Analytics. Přijímací řízení Mistr má omezený počet 25 míst. Tímto způsobem budeme prosazovat osobní kontakt mezi studentem a učitelem, takže každý učitel stává studentem mentor s přímým a individuální přístup. Žádosti o přijetí jsou zpracovávány v přesném pořadí příjezdu a bude posuzovat hodnotící komise složená z ředitele Master, akademický ředitel a koordinátor přijímací. [-]

Magistr V Gamifikace A TransMedia Vyprávění

IEBS - Escuela de Negocios de la Innovación y los Emprendedores
Online forma Denní studium 750 hodin October 2016 Španělsko Barcelona

Master in gamifikace a TransMedia vyprávění je prezentován jako kompletní tréninkový program, který spojuje dvě komplexní a naprosto současné oblastí: gamifikace a transmediality. [+]

El mistr v gamifikace a TransMedia vyprávění Je předkládán jako kompletní tréninkový program, který spojuje dvě komplexní a naprosto současné oblastí: gamifikace a transmediality. První chápán jako využívání zákonů herní design, psychologie a myšlení přesvědčit "pozitivní" v jiném rekreační oblasti exkluzivně. Druhý založen na použití prostředků všudypřítomné projevu a řízení společné obsahu, participativní kultury a konvergenci médií, to vše díky řadě médií a platforem, jako je komická, knihy, sociální sítě, virtuální a rozšířená realita, filmy, hry a videohry a aplikací. V těchto virtuálních prostředích pro spolupráci, jsou hry, které přichází s různými disciplínami kolem osy 4 návrhu nezapomenutelný zážitek: dobré příběhy založené na rozhodnutích učiněných uživateli se počítají; výkonné vizuální estetické akordy jsou navrženy tak, aby "cílovou skupinu"; Herní prvky jsou sestaveny a konečná realizace platforma je rozhodnuto. Po dokončení tohoto vzdělávacího programu budete moci: Znát základy gamifikace a jeho aplikací do světa obchodu. Naučte se zákony herního designu. Definovat plán gamifikace, prototiparlo a běh. Vytvořte skripty a storytellings schopen přeložit hodnoty společnosti prostřednictvím různých nosičů založených na strategii TransMedia. Během hovoru můžete přístup k plánu podpory Innova pokrývající 25% Master in gamifikace a TransMedia vyprávění nebo navštivte naše Stipendijní zásad požadující informace. Určeno Master in gamifikace a TransMedia vyprávění poskytuje školení specificky zaměřené na následujících profilů: Podnikatelé, kteří chtějí vyvíjet nové obchodní modely, trendy a aplikovat se specializují v oblasti gamifikace. Marketingoví odborníci, UX, komunikace, vývoj designu a hledají nové modely a postupy integrovat loajalitu. Manažeři a konzultanti, kteří hledají nové obchodní modely a uplatňovat nové techniky ke stávajícím. Technici a inženýři, kteří chtějí rozšířit své vzdělání a znalosti polí. Profesionální digitální prostředí. CÍLE Po ukončení Master in gamifikace a TransMedia vyprávění vám bude dokonale schopen: Navrhnout a realizovat technický plán gamifikace a TransMedia. Provádět věrnostní kampaně na všech platformách, analogové i digitální. Znát zákony "Game Design" s cílem zajistit realizaci "nezapomenutelných zážitků". Přední inovativní projekty v gamifikace a dosažení cílů na základě odměn. Zvýšit zapojení zákazníků a uživatelů prostřednictvím herní mechaniky. Inovovat a vést změny v rámci existujícího podniku. Přijímací řízení Master in gamifikace a TransMedia vyprávění má omezený počet 25 míst. Tímto způsobem budeme prosazovat osobní kontakt mezi studentem a učitelem, takže každý učitel stává studentem učitele s přímým a osobní služby pro zajištění kvality vzdělávání. Žádosti o přijetí jsou zpracovávány v přesném pořadí příjezdu a bude posuzovat hodnotící komise složená z ředitele Master, akademický ředitel a koordinátor přijímací. [-]

Výkonný Master Na Digitální Marketing, Analytické A UX

IEBS - Escuela de Negocios de la Innovación y los Emprendedores
Online forma Denní studium 1125 hodin October 2016 Španělsko Barcelona

Výkonný Master in digitálního marketingu Analytics a UX je nejvíce kompletní program na trhu, aby splňovaly tyto vzdělávací potřeby prakticky odevzdat velké odborníky v on-line marketingu, analytiky a UX, kde se naučíte: [+]

Dálkové magisterske studium Design . Internet se stal jedním z marketingových a prodejních kanálů pro firmy "elektronický obchod" důležitějších, a jedním z mála sektorů, které vytvářejí pracovní místa. V současné době existuje vysoká poptávka po schopna navrhnout digitální marketingové strategie, optimalizace přilákat provozu, zlepšuje uživatelský komfort a obrácení a analytické schopnosti pro interpretaci dat a zlepšit proces vysoce kvalifikovaných odborníků. Výkonný Master in digitálního marketingu Analytics a UX je nejvíce kompletní program na trhu, aby splňovaly tyto vzdělávací potřeby prakticky odevzdat velké odborníky v on-line marketingu, analytiky a UX, kde se naučíte: Definovat, strategicky plánovat a efektivně řídit on-line náborové kampaně. Získání provoz na vašich webových stránek nebo aplikací pomocí SEO, SEM, displeje a sociální média. Optimalizaci konverze a uživatelský komfort (UX a CRO). Naučit se používat webové analytiky řídit změny v on-line podnikání: analýzu dat a stanovit rozhodovací odpovídající potřebám podniku s cílem zlepšit jejich online investice. Během hovoru můžete přístup k plánu podpory Innova pokrývající 25% Master na digitální marketing, Web Analytics, použitelnost a User Experience, nebo navštivte naše Stipendijní zásad požadující informace. Určeno Výkonný Master in digitálního marketingu Analytics a UX poskytuje školení specificky zaměřené na následujících profilů: On-line marketingoví odborníci, kteří chtějí maximalizovat přítomnost a viditelnost jejich podnikání na internetu. Podnikatelé se inovativních projektů, které vyžadují školení ke zvýšení jejich znalosti v oblasti internetu a digitálních prostředí v pokročilém stádiu projektu. Manažeři a pracovníci zabývající se transformačními procesy svých společností. Manažeři a odborníci, kteří chtějí recyklovat jejich výcvik a začlenit strategický vývoj, že technologie a internetové nabídky firem. Mladí absolventi, kteří chtějí rozvíjet svou kariéru ve světě internetu, digitální marketing, webové analytiky a nových technologií. CÍLE Na konci výkonného Master in digitálního marketingu Analytics a UX vám bude dokonale schopen: Definovat, plánovat a efektivně řídit on-line náborové kampaně. Získat co nejvíce z online sběr kanálu zákazníků. Optimalizaci výkonu a uživatelské zkušenosti vašich stránek. Definovat, plánovat a realizovat program neustálého zlepšování se zaměřením na zákazníka. Optimalizaci konverze a uživatelský komfort (UX). Použití webové analýzy s cílem podnítit změnu v on-line obchodu. Definovat, implementovat a efektivně provozovat systém Web Analytics. Přijímací řízení Výkonný Master in Digital Marketing Analytics a UX má omezený počet 25 míst. Tímto způsobem budeme prosazovat osobní kontakt mezi studentem a učitelem, takže každý učitel stává studentem mentor s přímým a individuální přístup. Žádosti o přijetí jsou zpracovávány v přesném pořadí příjezdu a bude posuzovat hodnotící komise složená z ředitele Master, akademický ředitel a koordinátor přijímací. [-]

Masters Zasedání, Pobídek, Konvence A Událostí, Myši

ESODE
Campus nebo Online Denní studium Kombinované Přihlašování započato Španělsko Madrid

Mistr zasedání, pobídkách, úmluv a výstavy, bude MICE program, zařídíme vše nezbytné, aby se specializují na oblasti velké poptávce v dnešní době nástrojů: Obchodní turistika. [+]

Včasná registrace slevy Program Mistr zasedání, pobídkách, úmluv a výstavy, myši bude poskytovat vše nezbytné, aby se specializují na oblasti velké poptávce v dnešní době nástrojů: Obchodní turistika. Tento typ turistiky aktivně rozvíjí po celém světě, je stále běžnější, protože je jedinečnou příležitostí pro rozvoj podnikání. Tím se student tohoto Masters budou kvalifikováni k provádění od začátku do konce plánování a rozvoje obchodní jednání, konference, konvence, motivační výlety a další podobné akce k nim (konference, setkání, konferencí, sympozií, fóra semináře, kurzy) vyzval k různým účelům a velikostí. Nástupní termíny: Face: listopad 2016 Částečný úvazek: říjen 2016 Online: únor, červen a listopad 2016 CÍLE Poskytnout teoretickou a praktickou výuku nutné zabývat se zárukami úspěchu všech činností souvisejících s MICE průmyslu a obchodní cestovní ruch, a to jak z oblasti soukromého podnikání a veřejné společnosti. Techniky jízdy efektivně provozovat a spravovat jednotlivé provozní fáze různé typy akcí a řešit eventuality s komplexní a integrované vize, s výhradou kritérií efektivnosti, účinnosti a ziskovosti. Rozvíjet dovednosti nezbytné pro hlubokou znalostí v oboru v její rozmanitosti a posilovat základní dovednosti při plnění vedoucí role v profesní organizaci kongresů, konferencí, podněty, veletrhů a dalších akcí. AUDIENCE SŠ zájem o řízení a organizaci akcí. Odborníci spojené s odvětví cestovního ruchu (odpovědné oddělení události v hotelech, cestovní kanceláře specializující se na firemní turistiku a pobídek, výstaviště, předsednictvo konvence, kongresové, atd), zájem na posílení jejich odbornou přípravu v oblasti MICE. Nadšený profesionální organizace akce, který si přeje stát se odborníky schopné řídit různé činnosti MICE průmyslu. * V případě, že nejsou poskytovat vysokoškolské vzdělání bude požadovat, aby prokázali tři roky praxe. Moduly 1. 2 Úvod do MICE sektor. Klasifikace na trhu; 3 typy událostí. Strategické řízení v oblasti MICE 4. Faktory a hráči v segmentu MICE 5. Marketing a komunikace v červnovém MICE sektor. Protokol se na organizaci akcí v červenci. Koordinace a řízení týmů 8. Výrobní MICE průmyslu události 9. Post-event. Měření a řízení výkonnosti METODIKA A ZPŮSOB ESODE nabízí tuto Masters třemi způsoby: osobně, a SEMIPRESENCAIL ONLINE, poskytují alternativy k starším studentem. Tak podle obličeje nebo smíšené formátu, student obdrží: SESSIONS teoretické a praktické: vedené nejrenomovanějších profesionály. Teoretická příprava zahrnuje případové studie, jejichž metodika umožňuje studentům přiblížit realitu okamžiku. VZDĚLÁVÁNÍ ve virtuálním Areál: Průběžné sledování prostřednictvím výcvikového platformy a otevřené konzultace 24 hodin. Technické návštěvy na místa a zajímavosti: Student bude mít možnost navštívit zajímavá místa (Convention Bureau, unikátních míst, výstaviště, atd) V on-line režimu student obdrží veškeré informace a rady prostřednictvím virtuální třídy a bude mít učitele pro jejich rozvoj. PRAXE Učebna: Curriculum Practices zaplatil € 7.990 po dobu 4 měsíců v nejlepším agenturách událostí ve Španělsku. Blended: 4,900 € Možnost vyžádání praktik. Online: 2,450 € Možnost vyžádání praktik. Studenti, kteří se rozhodnou pokračovat Master provedených v rámci modality osnov postupů Placené agentur a zaručený velký vliv na MICE průmyslu. Studenti, kteří se rozhodnou zvolit online nebo smíšené formátu, bude moci aplikovat praktické, ale nejsou povinné. Takže, vždy přemýšlel o komplexní školení vždy usilovat o komplexní školení, které kombinuje teoretické do praktické. * Studenti, kteří pracují v podnicích v tomto odvětví by mohly ověřit své praktiky. CERTIFIKACE ESODE studenti po dokončení vzdělávacího programu, získal titul Master of schůzek, pobídek, úmluv a události, MICE. [-]

Magistr V Motion Media Designu

SCAD - The Savannah College of Art and Design
Campus nebo Online Denní studium September 2017 Spojené státy americké Atlanta Savannah

Najít globální publikum pro své pohybové vzory média na SCAD. V poslední době se naši studenti vytvořili otvor vizuální pro Super Bowl - nejvíce zobrazenou televizní vysílání v historii USA. Další zkušenosti stejně jako tyto Čekají tu na vás, stejně jako nespočet příležitostí k interakci s hostující odborníky, studovat pod štábem Motion Media duchovních a být zaměstnáni prostřednictvím největších světových značek. [+]

Dálkové magisterske studium Design . Dejte si kariéru v pohybu médií do plné účinnosti Najít globální publikum pro své pohybové vzory média na SCAD. V poslední době se naši studenti vytvořili otvor vizuální pro Super Bowl - nejvíce zobrazenou televizní vysílání v historii USA. Další zkušenosti stejně jako tyto Čekají tu na vás, stejně jako nespočet příležitostí k interakci s hostující odborníky, studovat pod štábem Motion Media duchovních a být zaměstnáni prostřednictvím největších světových značek. Budete se vaše vysněné práci s mocí světově první specializovaný studijní program v Motion Media designu za vámi. MA v Motion Media designu K dispozici na adrese: - Savannah - eLearning MOME 501 Screen designu a typografie * MOME 502 Analýza pohybu a aplikace * MOME 503 Motion Media Souvislosti a aplikací * Arth 701 Současné umění CLC 580 Spolupráce † MOME 705 Vizualizace a Concept Storyboarding MOME 709 Motion Media kameru a střih MOME 729 Dynamic Typografie MOME 748 Motion Media design MA Závěrečný projekt SFDM 719 Teorie a aplikace Media SFDM 721 Studio Business Practice - 700-level ANIM, DWRI, film, ITGM, MOME parfu, PROD, SFDM, SNDS, Thed nebo VSFX volitelný † - 700-level MOME volitelný Celkový průběh studia: 45 hodin * MFA v pohybu mediálního designu K dispozici na adrese: - Atlanta - Savannah - eLearning MOME 501 Screen designu a typografie * MOME 502 Analýza pohybu a aplikace * MOME 503 Motion Media Souvislosti a aplikací * Arth 701 Současné umění CLC 580 Spolupráce † MOME 705 Vizualizace a Concept Storyboarding MOME 709 Motion Media kameru a střih MOME 729 Dynamic Typografie MOME 735 Motion Media Design Studio I: práce předvýrobních MOME 749 Motion Media design portfolio MOME 775 Motion Media Design Studio II: Vývoj práce MOME 779F Graduate pole Internship ‡ MOME 779T Absolvent Výuka Internship ‡ MOME 790 Motion Media design MFA práce SFDM 719 Teorie a aplikace Media SFDM 721 Studio Business Practice - 700-level ANIM, DWRI, FILM, ITGM, MOME, VÝNOSU, PROD, SFDM, SNDS, Thed nebo VSFX volitelný † - 700-level ANIM, DWRI, FILM, ITGM, MOME, VÝNOSU, PROD, SFDM, SNDS, Thed nebo VSFX volitelný - 700-level MOME volitelný - na 500 až 700-level volitelný - na 500 až 700-level volitelný - na 500 až 700-level volitelný - na 500 až 700 na úrovni volitelný Celkový průběhu studia: 90 hodin * Kariéra v Motion Media designu Staňte se Motion Media designer. Staňte se výtvarník. Staňte se obchodní designer. SCAD studenti aktivně přijímáni podle dnešních powerhouse společností, včetně společnosti Apple, CNN, DIGITALKITCHEN, ESPN, Fox Sports, Industrial Light & Magic, MTV, NBC Sports, Showtime Networks, Sony Pictures Entertainment, Turner Broadcasting a The Weather Channel. Spusťte svou kariéru jako profesionální: Broadcast designer Editor Komerční designer Kreativní ředitel Umělecký ředitel Motion Media designer Motion Media výrobce Výroba umělec / grafika animator Výtvarník A dostat najatých a najal nejlepší z nejlepších: AMC Networks Akademie filmového umění a věd Bento Box Zábava ILM Industrial Light & Magic Neviditelné děti Jeden Korálek Účastníků Media Psyop [-]

Mgr. Design Interiéru

SCAD - The Savannah College of Art and Design
Campus nebo Online Denní studium September 2017 Spojené státy americké Savannah Atlanta

Jako student SCAD, budete mít exkluzivní přístup k univerzitě opakovaně jmenovitém číslo jedna pro studium interiéru design DesignIntelligence. Jmenoval mezi nejlepší americké architektury a designu školy, obě naše bakalářské a magisterské programy pravidelně dostávat ohlas v průmyslu. [+]

Umně uspořádat svou kariéru Jako student SCAD, budete mít exkluzivní přístup k univerzitě opakovaně jmenovitém číslo jedna pro studium interiéru design DesignIntelligence. Jmenoval mezi nejlepší americké architektury a designu školy, obě naše bakalářské a magisterské programy pravidelně dostávat ohlas v průmyslu. Pomocí společných projektů, můžete pracovat na převratné nový vývoj, jako SCADpad® - mikro-bydlení projekt, který sbíral globální lis pro SCAD studenty - řešení designu výzvám zítřka. Design interiéru mise: SCAD design interiéru oddělení existuje vést studenty, aby se inovativní návrháři interiérů schopen kritického myšlení, efektivní komunikace a spolupráce týmová práce, s důrazem na profesní etiku a hodnoty v rámci sociální, životního prostředí a globální projekční praxi. MA v interiérovém designu K dispozici na adrese: - Atlanta - Savannah - eLearning INDS 702 Interior Design seminář INDS 706 Design interiéru teorie a kritiky INDS 709 Výzkumné metody pro Interior Design INDS 721 Emerging Vnitřní materiály INDS 726 Environmentální Psychologie pro Interior Design INDS 740 Současné problémy v Interior Design INDS 749 Interior Design MA Závěrečný projekt - Na 500 na 700-úrovni volitelný - na 500 až 700 na úrovni volitelný Celkový průběhu studia: 45 hodin MFA v interiérovém designu K dispozici na adrese: - Atlanta - Savannah INDS 502 Technická nadace pro Interior Design * INDS 503 vizualizace návrhů, komunikace a dokumentace * INDS 504 Interior Design Studio aplikace * INDS 702 Interior Design seminář INDS 706 Design interiéru teorie a kritiky INDS 709 Výzkumné metody pro Interior Design INDS 712 Graduate Interior Design Studio I: Analýza a návrh Live-pracovních Nastavení INDS 714 Graduate Interior Design Studio II: Prostředí pro zvláštní populace INDS 726 Environmentální Psychologie pro Interior Design INDS 740 Současné problémy v Interior Design INDS 751 Graduate Interior Design Studio III: Inclusive design u zvláštních skupin pacientů INDS 752 Graduate Interior Design Studio IV: Prostředí pro veřejné Interakce INDS 779F Graduate pole Internship † INDS 779T Absolvent Výuka Internship † INDS 779F Graduate pole Internship ‡ INDS 779T Absolvent Výuka Internship ‡ INDS 791 Graduate Interior Design Studio V: práce I - Rozvoj Výzkum informovat design INDS 792 Graduate Interior Design Studio VI: práce II - Informovaný design Aplikace - 700-level polí volitelný - na 500 až 700-level volitelný - na 500 až 700-level volitelný - na 500 až 700-level volitelný - na 500 až 700 na úrovni volitelný Celkový průběhu studia: 90 hodin * Kariéra v interiérovém designu Staňte se návrhář interiérů. Staňte design novinář. Staňte se pohostinství designér. Návrháři interiérů identifikovat, výzkum a kreativně řešit problémy týkající se funkce, bezpečnost a kvalitu interiérových prostředí. Považují účel, krásu a styl, tvarování mezery, které nejvíce záleží. Spusťte svou kariéru jako profesionální: Hospitality designer Retail designer Design novinář Firemní designer Návrhář interiérů Světelný design Vybavení plánovač Zdravotnické zařízení designer Plánovač Space A dostat najatých a najal nejlepší z nejlepších: Ainsworth Noah Amanda Nisbet design Americký institut architektů Extell Development Corporation Green Building Služby HBA / Hirsch Bedner Associates Zachování Resource Center New Orleans Roger Ferris + Partners SCAD Museum of Art [-]

Magistr V Interaktivního Designu A Vývoje Her

SCAD - The Savannah College of Art and Design
Campus nebo Online Denní studium September 2017 Hongkong Sham Shui Po Spojené státy americké Savannah + 1 více

V SCAD, bereme vážně hry. Naše interaktivní design a vývoj hry Program získal hlavní cenu v E3 College hry soutěž na dva roky běh, spolu s příjemcem chvály od Princeton Review a animace Career Review. [+]

Dálkové magisterske studium Design . Není to jen hra - to je kariéra V SCAD, bereme vážně hry. Naše interaktivní design a vývoj hry Program získal hlavní cenu v E3 College hry soutěž na dva roky běh, spolu s příjemcem chvály od Princeton Review a animace Career Review. Z účasti na odborných konferencích k příležitostem ke spolupráci s průmyslovými giganty, naši studenti mají neomezenou možnost vydělávat na jejich vášeň pro interaktivní design. Budeme poskytovat top-of-the-line nástroje, vynikající schopnost a pokročilé osnov, které potřebujete - stačí přinést svůj A-hru. MA v interaktivním designu a vývoji hry K dispozici na adrese: - Hong Kong - Savannah - eLearning ITGM 502 herní design Perspektivy * ITGM 503 metody designu pro interaktivitu * ITGM 505 Hra umění metody * Arth 701 Současné umění CLC 580 Spolupráce † ITGM 705 interaktivní design a média Aplikace ITGM 706 Game projektovou dokumentaci ‡ ITGM 709 Visual Interface a informační design ‡ ITGM 710 znaků Development§ ITGM 715 Interaktivní Web Design§ ITGM 719 Scripting pro interaktivitu # ITGM 721 Prostředí pro hry # ITGM 723 Human-střed interaktivní design ITGM 748 interaktivní design a vývoj her MA Závěrečný projekt - 700-level ANIM, DWRI, FILM, ITGM, MOME, VÝNOSU, PROD, SFDM, SNDS, Thed nebo VSFX volitelný † - 700-level ANIM, DWRI, FILM, ITGM, MOME, VÝNOSU, PROD, SFDM, SNDS, Thed nebo VSFX volitelný Celkový průběh studia: 45 hodin * MFA v interaktivním designu a herní vývoj K dispozici na adrese: - Hong Kong - Savannah - eLearning ITGM 502 herní design Perspektivy * ITGM 503 metody designu pro interaktivitu * ITGM 505 Hra umění metody * Arth 701 Současné umění CLC 580 Spolupráce † ITGM 705 interaktivní design a média Aplikace ITGM 706 Game projektovou dokumentaci ‡ ITGM 709 Visual Interface a informační design ‡ ITGM 710 znaků Development§ ITGM 715 Interaktivní Web Design§ ITGM 719 Scripting pro interaktivitu # ITGM 721 Prostředí pro hry # ITGM 723 Human-střed interaktivní design ITGM 749 ITGM portfolio a obchodní postupy ITGM 755 práce Studio I: Průzkum a Prototype výzkum ITGM 765 práce Studio II: Application a produkce ITGM 779F Graduate pole Internship¶ ITGM 779T Absolvent Výuka Internship¶ ITGM 790 Interaktivní Design a Vývoj her MFA práce - 700-level ANIM, DWRI, FILM, ITGM, MOME, VÝNOSU, PROD, SFDM, SNDS, Thed nebo VSFX volitelný † - 700-level ANIM, DWRI, FILM, ITGM, MOME, VÝNOSU, PROD, SFDM, SNDS, Thed nebo VSFX volitelný - 700-level ANIM, DWRI, FILM, ITGM, MOME, VÝNOSU, PROD, SFDM, SNDS, Thed nebo VSFX volitelný - na 500 až 700-level volitelný - na 500 až 700-level volitelný - na 500 až 700 -level volitelný - na 500 až 700 na úrovni volitelný Celkový průběhu studia: 90 hodin * Kariéra v interaktivní a herní vývoj Staňte se Interactive Designer. Staňte se web designer. Staňte se herní designér. V SCAD, profesionálové navštívit se studenty každé čtvrtletí, pohovory na pozice a prohlížení portfolií. Noví návštěvníci jsou zástupci z Zynga, Blizzard Entertainment, Electronic Arts, Crystal Dynamics a Activision. Tyto příležitosti odrážejí naše postavení jako jednoho ze světově nejuznávanějších univerzit pro studium interaktivního designu a vývoje hry. Spusťte svou kariéru jako profesionální: Herní designer Concept umělec Online hry vývojář / designér Interface designer Modeler / textura umělec Level designer web Designer Umělec životního prostředí UI / UX designer A dostat najatých a najal nejlepší z nejlepších: Epic Games Sucker Punch Productions Firaxis Games Frog design 24 stříška Games Autodesk Gameware Google Blizard Bemis Balkind [-]