Magisterské studium Design - Magisterské studium Design hledejte zde!

Magisterské studium Design - Zde naleznete magisterské studium Design

Design

Design se považuje za velmi široký pojem a jeho projevy a specifika se velmi různí v závislosti na jeho využití v praxi. Obecně lze říct, že design je umění vytvářet předměty v nejrůznějších oblastech lidské činnosti a zároveň schopnost a znalost jejich výroby a postupů, které se používají, při jejich konstruování. Magisterské studium designu studentům umožňuje zaměřit se právě na tu oblast designu, která je nejvíce zajímá.
 
Magisterské studium designu patří k oborům velmi žádaným. Bez designerů je dnes doslova nemožné něco vyrobit nebo udělat. Pokud někdo chce rekonstruovat nebo dekorovat dům, kontaktuje často interiérového designéra. Pokud chce někdo vydat knihu, bude potřebovat úpravu designérem knih. Designéři grafiky, výrobků, webových stránek, módní návrháři, to všechno jsou kariérní možnosti magisterských studentů designu. Design je velice úzce spojen s uměním, inženýrstvím a výrobou, přičemž každý z těchto oborů design obohacuje o své požadavky a specifika a utváří tím stále se měnící oblast výrobního designu.
 
Zažili jste někdy touhu vytvořit něco uměleckého a zároveň praktického? Nebo vás baví opravovat a vylepšovat nejrůznější předměty a jejich funkce? Pokud ano, měli byste zvážit možnost magisterského studia designu. Zjistěte více o jednotlivých studijních programech nabízených na univerzitách po celém světě!

Čtěte více

Magistr V Animace A Vizuální Efekty

Academy of Art University
Campus forma Denní studium September 2016 Spojené státy americké San Francisco

MZV v animace a vizuální efekty programu se zaměřuje na rozvoj dovedností v některém z mnoha odborných oblastí v rámci animace a vizuálních efektů průmyslu. Tento program vychovává studenty ve všech aspektech animace a vizuálních efektů, od myšlenek na výrobu pošty. [+]

Magisterske studium Design - Magisterske. MFA v animace a vizuální efekty programu Zaměřuje se na rozvoj dovedností v některém z mnoha odborných oblastí v rámci animace a vizuálních efektů průmyslu. Tento program vychovává studenty ve všech aspektech animace a vizuálních efektů, od myšlenek na výrobu pošty. Komunikace, spolupráce a řízení času dovednosti jsou zdůrazněny v celém programu, který má zajistit absolventi jsou aklimatizovaný intenzivní profesionální kultury, která je čeká. MFA animace a vizuální efekty Požadavky Jednotkové Hlavní 27 jednotek Režie Study 18 jednotek Absolvent svobodných umění 12 ks Volitelné předměty * 6 jednotek CELKEM 63 jednotek * za schválení režiséra MFA animace a vizuální efekty Požadavky Titul Úspěšné absolvování závěrečného projektu práce Minimální 2,0 kumulativní GPA Minimální stupeň C, ve všech požadovaných 63 jednotek MFA Program Studijní výsledky Postgraduální studenti budou splňovat následující kritéria Analýza výkonů studenta: MFA práce Project Prezentujte originální práce koncept hodnou stupně MZV Prokázat proveditelnost projektu práce Produkují profesionální standardní projekt, s lokálním obsahem pro průmysl, představí technické a umělecké schopnosti. Technické dovednosti Demonstrovat zařízení s animační techniky a softwaru. Prezentační dovednosti Jasně diskutovat o práci a pracovní proces s přehledem výboru, při použití terminologie v oboru. Účinně hodit myšlenky na hodnotící komisi Vytváření vizuálně působivých, v profesionální kvalitě prezentačních materiálů Preproduction dovednosti (Development Project) Realizovat projekty, které demonstrují pozornost: výzkumu, analytické myšlení, údaj, flexibilitu při řešení problémů, a revizi. Spolupráce Spolupracujte efektivně produkovat kreativní projekty Profesionální Připravenost Předložit komplexní demonstrační kotouč / portfolio demonstrovat na profesionální úrovni dosažení speciálních dovedností Demonstrovat odpovědnost za plánování komplexních projektů, stanovení priorit úkolů a splnění milníků projektu. Dokument workflow projekt. Speciální dovednosti: tradiční animace Prokázat silné dovednosti kreslení a zařízení s anatomií, proporcí, postavou, živočichů, výhled, barvy a design, a složení Vyvinout vizuální příběhy, které podporují komediální nebo dramatické situace Stage příběhy mezi volbami umístění efektivní kamerové Kreslit přesvědčivé postavy, rozvržení, storyboardy a Animatics Aplikovat principy animace vytvořit animovaný pohyb a výkony Speciální dovednosti: storyboardu Prokázat silné dovednosti kreslení a zařízení s kompozicí a barvu a design Vytvoření studie hodnoty, které určují náladu pro každou scénu, použití porozumění světelného zdroje. Prokázat kontinuitu v vizuální vyprávění pomocí účinných možností umístění kamery Speciální dovednosti: 3D animace Použít hlavní principy animace Vytvořte kousky, které předvést výraz a emoce Stage příběhy mezi volbami umístění efektivní kamerové Speciální dovednosti: Modeling Přesvědčivě modelovat formy do 3-rozměry, které demonstrují důkladné znalosti anatomie a prostorovém uspořádání. Zobrazit celou řadu modelovacích dovednostmi, včetně tvrdých povrchů a ekologické. Vytvoření textury, které budou použity na povrch modelu. Produkují standardních zlomové body a wireframes Speciální dovednosti: Vizuální efekty Navrhovat digitální efekty, které vyhovují potřebám obrazů. Vytvoření věrohodné obrázků které kombinuje prvky z různých zdrojů Komponovat záběry pro narativní moc Academy of Art University výsledků učení Absolventi Academy of Art University bude prokázat schopnost: Vytvořte skupinu práce vhodné pro hledání profesionální příležitosti ve svém zvoleném oboru umění a designu. Řešení problémů v jejich tvůrčí oblasti umění a designu, včetně výzkumu a syntézu technické, estetické a koncepční znalosti. Sdělovat své myšlenky profesionálně a spojit se s jejich zamýšleným publikem pomocí vizuálních, ústní a písemné prezentační dovednosti důležité pro jejich oboru. Provést technické, estetické a koncepční rozhodnutí na základě chápání umění a designu principů. Zhodnotit práci ve svém oboru, včetně jejich vlastní práce, s použitím odborné terminologie. Rozpoznat vliv významných kulturních a estetických trendů, a to jak historických i současných, o umění a designu výrobků. Naučte se profesních dovedností a chování potřebné k konkurovat na globálním trhu pro umění a designu. Návštěva www.academyart.edu se dozvědět více o celkových nákladech, medián studentské půjčky dluhu, potenciálního povolání a další informace. Akreditovaným členem WSCUC, NASAD, CIDA (BFA-IAD, MFA-IAD), Naab (B.Arch *, M.ARCH), CTC (Kalifornie učitel pověření). Úřadující studijní program není v současné době nabízejí on-line kurzy. ** B.Arch je v současné době ve stavu kandidátského. [-]

Magistr Vzdělávání V Učení Designu A Technologie

Saint Mary's University of Minnesota Online
Online forma Denní studium Přihlašování započato Spojené státy americké Winona

Integrace technologické poznatky a průkopnický výzkum se M.Ed. v učení design a technologie Program nově definuje, co představuje učení zkoumáním, jak se lidé učí. Pedagogové jsou transformovány do master učitelé, připraven se spojit s dnešním rozmanitém studentů. [+]

Integrace technologické poznatky a průkopnický výzkum se M.Ed. v učení design a technologie programu nově definuje, co představuje učení zkoumáním, jak se lidé učí. Pedagogové jsou transformovány do master učitelé, připraven se spojit s dnešním rozmanitém studentů. Těžit z naší: Inovativní Curriculum: Designed by lídrů v oblasti vzdělávání ve spolupráci se zástupci z vedoucích společností v odvětví technologií. Applied Learning Zkušenost: jde nad rámec teorie které vám pomohou objevit nové způsoby, jak se vzdělávat a inspirovat své studenty. [-]

Oficiální Magistr V Tvorbě A Rozvoji Digitálních Projektů

FDModa - LCI Barcelona
Campus forma Denní studium 1 rok September 2016 Španělsko Barcelona

Hlavním cílem Master při tvorbě a rozvoji digitálních projektů je nabídnout pokročilé školení a zvláštní povahy, že bude připravovat studenty konkurenčně poskytovat inovativní řešení a nové hodnotové propozice na trhu, který, z technologického hlediska Je to exponenciálně aktivní a je na vzestupu. [+]

Magisterske studium Design - Magisterske. Mistr v digitální tvorba a rozvojových projektů Hlavním cílem Master při tvorbě a rozvoji digitálních projektů je nabídnout pokročilé školení a zvláštní povahy, že bude připravovat studenty konkurenčně poskytovat inovativní řešení a nové hodnotové propozice na trhu, který, z technologického hlediska Je to exponenciálně aktivní a je na vzestupu. Digitální návrhář je nyní v centru různých rodin a profesních odvětví, jako jsou audiovizuální komunikaci, grafické tvorby Graphic Arts Reklama Public relations a interakce designu sektorů, a ukazuje rostoucí synergie často spadají průmysl volá zkušenosti a stále více orientuje na digitální média a také poukazují různých odvětvových studií a místní a státní zprávy. Na rozdíl od většiny školení nabízí v oblasti digitálního designu, odlišuje faktor této Masters v digitální tvorba a vývoj projektu je vytvořit to, co je známé jako Front End Designer (Front End nebo frontend Designer) v profesionálním světě , Front End se skládá ze všeho, co má co do činění s tím, co vidíte a komunikovat v digitálním projektu, je to profesionál, který je schopen vymyslet, plán, a také provádět všechny rozvoj nezbytný před finální výrobu takže zajišťuje proveditelnosti, účinnosti a optimalizace navržené projekty. Také studenti si mohou vybrat specializovat se ve dvou oblastech, více experimentální a více orientovaná do světa tvorby, zábavy a kultury, zažít inteligentní občana a inteligentní města, a druhý více zaměřena na strategii přesvědčování, značkové obsahu, více vyvinuté a orientovaná odvětví produktů a spotřebitelské služby. Cíle: Vyškolit odborníky specializující se na tvorbě a vývoji pokročilých digitálních projektů s výběrem specializací: Projekty pro reklamu a strategické komunikace: Studenti budou tvořit na myšlenek a prototypování digitálních komunikačních strategií pro značky a organizací. Pokud jde o praktickou výuku, studenti mohou rozhodnout pro web design a mobilní design projektů designu interakce aplikace do vesmíru: Student bude vytvořen v koncepci a vývoj designu interakce aplikovaného do vesmíru obecně že je, maloobchod, zábava, památky, muzea, infrastrukturu a veřejný prostor ... Pokud jde o praktickou výuku, studenti se mohou rozhodnout pro interaktivní design pro inteligentní města nebo provést pilotní projekt interakce. Studium Program: Data Sheet Kredity: 66 ECTS Doba trvání: 1 rok Kvalifikace: Masters v designu a rozvoje digitálního Projekty jazyk: španělština a angličtina nabídka speciálních itineráře čelit: Digitální Projekty Reklama a strategické komunikace Projekty designu interakce interaktivní prostor První semestr Modul I - Teoretický rámec a kontext (8 ECTS) Modul II - Metodika a pokročilé návrhové procesy pro interaktivní internetové stránky a aplikace (12 ECTS) Modul III - Programování, vývoj a prototypování digitálních rozhraní (12 ECTS) Druhý semestr Modul IV - Správa digitálního designu (6 ECTS) Specialita 1: strategické komunikační projekty a reklamy (10 ECTS) Speciální 2: design projektů interakcí pro prostor (10 ECTS) Mistr závěrečné práce (12 ECTS) Externí Practices (6 ECTS) [-]

Masters V Oblasti Webdesignu A Programování Najdi Mě

Esdesign - Escuela Internacional de Diseño de Barcelona
Online forma Denní studium 12 měsíců May 2016 Španělsko Barcelona

Mistr v oblasti webdesignu a programování multi bod se vztahuje na všechny aspekty nutné, aby student získat dovednosti a znalosti, aby mohl podniknout, spravovat, design a realizovat projekty, služeb a internetových aplikací. [+]

Už jste přemýšlel o množství vizuálních dopadů, které obdržíte denně od webového prostředí prostřednictvím svých více zařízeních? Trvale se snažíme, jsme se dozvěděli, sdílet, se týkají, komunikovat, analyzovat, zahodit informace na internetu. A stejně důležité jako přiměřenost a spolehlivost informací, které jsou, jak jsme se představil. Je proto nezbytné profesionálové schopni porozumět neustále se měnícím médiaA pochopit uživatele, aby zašleme se zárukami sociální a ekonomické pronikání informací a poselství každého z poskytovatelů informací v síti. Mistr v oblasti webdesignu a programování Najdi mě To se vztahuje na všechny aspekty nutné, aby student získat dovednosti a znalosti, aby mohl podniknout, spravovat, design a realizovat projekty, služeb a internetových aplikací. V celém programu budou studenti schopni lépe porozumět a reagovat na potřeby, technologii a reálné možnosti každého klienta nebo projektu účinně reagovat na jeho cílům, stejně jako bytí schopné poskytnout tvůrčí příspěvků, grafika pozemek unikátní a inovativní kousek. V této souvislosti bude stejně důležitých klíčů digitálního designu a rozvoj dovedností a pokynů pro monitorování projektu z zachytit požadavky zákazníků na prezentaci konečného produktu. U tohoto výcviku student bude mít detailní přehled o všech Proces vytváření interaktivní projekt kde je vize podnikání, uživatelské zkušenosti (UX) technologie a designu rozhraní jsou v centru. CÍLE Hlavními cíli tohoto programu jsou: Znát filozofii, mechanismy a dynamiku internetu pochopit tento prostor tvorby a technologie jako jazyk. Získání pracovní proces, asimilovat každý z jeho fází: z briefingu, koncepce a strategické vymezení na základě požadavků zákazníka, navrhovat vývoj a výrobu maket k dodání do výroby. Být schopen řídit, design a realizovat projekt na internetu, samostatně a musí být schopen účastnit se specializovaného týmu. Rozvíjet design místa pod prostorách UX (User Experience), rozvíjet Chcete-li získat znalosti nezbytné pro rozvoj projektů na vytvoření webové stránky a webové aplikace funkční zaměřené na uživatele, a potřeb. Pochopení význam uživatelské zkušenosti jako disciplína, která dává smysl pro všechny technologie a interakce konstrukční práce. Pochopení vlastnosti internetové technologie k realizaci interaktivních prototypů podniknout prezentací charakteristik zákazníků, uplatňování to vše na jiné médium (web a WebApp) v multiplatformní prostředí (obrazovky, tablety a smartphony). Získání schopnost definovat webové strategie klienta, naplánovat projekt, na kterém chcete pracovat, postavení jak organicky, tak prostřednictvím webové platby (SEO a SEM). Zavést nové obchodní modely, podpora podnikatelského ducha životního prostředí a vytvořit nové profesní příležitosti. Příjemci Absolventi designu Absolventi v komunikaci vědy Absolventi telekomunikační techniky a / nebo počítače Absolventi audiovizuální komunikaci Odborníci: V případech, kdy student prokáže předchozí vysokoškolské vzdělání akreditační proces vysokoškolským vzděláním, Akademický výbor vyhodnotí životopis kandidáta a portfolio a dokončili učební plán, který musí udržovat rozumnou rovnocennost s existujících studií Stupeň ze stejné oblasti. Stupeň Lidé, kteří projdou hodnocením programu získá Double Degree: Kurz na ESdesign - Superior design Barcelona hřiště na Mezinárodní univerzita ve Valencii, který připsána je jako profesionálové v specialitou studoval školu. Kariérní vyhlídky Studenti, kteří tento kurz mohou rozvíjet svou kariéru v následujících oblastech: Grafická studia Oddělení web reklamní agentury Marketing, komunikace a design velkých společností Na volné noze odborníci, podnikatelé, začínající firmy, startup společnost ... Fakulta Učitelé se specializací na každé z tematických oblastí programu, prostřednictvím případové studie a realizace praktických projektů, studenti získají multidisciplinární, ale absolutně související odbornou přípravu. Zavázala jsme na mezinárodní fakulty, která přináší různé pohledy na světě komunikace, každý ze své profesní perspektivy. Proto máme odborníky, kteří zvládnout složitost procesu z globálního hlediska, se silnými základy v celosvětových kampaních přes více kanálů / mediální komunikace. Program / Obsah Mistr v oblasti webdesignu a programování multi bod je rozdělen do následujících tematických oblastí, které jsou integrovány do cross-projektu zpracovaného podél délky kurzu: Digitální mediální strategie a řízení projektů V tomto modulu, student čelí pochopení nových způsobů vidět přítomnost a budoucnost v on-line prostředí. K tomu je třeba přizpůsobit nové koncepty (interface design, použitelnost, interakce nebo určování polohy) a přivést ostatní již známé od grafického návrhu do tohoto prostředí. Získané dovednosti, metody a procesy pro rozvoj vhodné produktovou strategii, která stanoví cíle a metriky úspěchu, analyzuje současnou obchodní realitu ve středu, stejně jako plánování a rozvojové strategie. GUI designu Cílem tohoto modulu je syntetizovat architektura, použitelnost a strategie multimediální projekt vytvořením GUI. Dotýká se základní aspekty interaktivní vizuální komunikace a student je představen k zahrnutí prvků interakce a navigace ve více médiích (např webových rozhraní pro mobilní zařízení a plochy). To bude fungovat od pojmů přes skicování vizuální provedením maket a definici knihovny návrhových vzorů. User Experience (UX) Student musí zvládnout klíčové pojmy, které zajišťují bohaté uživatelské zkušenosti. Zkoumá faktory, jako je návrh interakcí, informační architektura, přístupnost, navigační toků, použitelnost. Budeme pracovat na všechny úkoly uplatňovaných v rozvoji konkrétních výsledků (například drátových modelů a prototypů), tento vývoj předstihu produktů a validace těchto výsledků. Programovací jazyky (I a II) Účelem tohoto modulu je naučit se komunikačních protokolů vlastních webových projektů a prohlubovat HTML5, CSS3, Javascript, jQuery a PHP jazyky. Zvláštní pozornost nejvíce používaných rozvojových rámců (laravel, Yii, ..), budou přiděleny. Citlivé design Tento modul má za cíl zvýšit povědomí a zkušenosti design projektů citlivý web: Jak se přizpůsobit různým zařízení? Jak a, co obsah je zobrazen v každém? Pro tento účel jsou definovány všechny nové možnosti, jak požadavky jako grafika softwarových nástrojů, potenciál a. Na konci modulu budou navrženy, vyvinuty a implementovány (a mock-up level) výstup webových řešení platformy. Zaměřit se na problematiku kódu (bootstrap), které ovlivňují vývoj pro více zařízení (citlivých), budou použity. Provedení v nových digitálních prostředích a mobilních zařízení WebApp, nativní aplikace a hybridní aplikace, adaptivní navrhování. V tomto bloku se budeme učit a budeme realizovat všechny aspekty vytváření projektů pro nové digitální prostředí: z pojmů, funkční vymezení a návrhu drátových modelů, na vizuální design a prototypování App je, webapps let a vidět adaptivní navrhování. Jsme prohloubit zvláštním způsobem v oblasti grafiky a použitelnosti rozhodnutích a objevovat nové profesionální nástroje (Sketch, Framer, Origami), nové pracovní postupy a metody, které se dostanou naši digitální projekty mají potřebnou kvalitu a končí na cesty a úspěch na trhu. CMS S a Servery Sada nástrojů pro správu obsahu (CMS), z nichž každá se specializuje na určitý účel (sociální, obchodní, komunikace) bude. To prohloubí využití WordPress a Drupal, snažil podrobnou instalace, konfigurace, použití rozšiřujících modulů a pluginů Jedním z cílů modulu je, že studenti pochopit dynamiku vývoje v klient / server prostředí. Naučte se vydává domén, hostingy, server, FTP, .. Metriky, polohovací, Sociální sítě Modul seznamuje studenty s metodologií a nástrojů měření, analýzy provozu online přítomnost, jako je web. To bude pracovat na získání různé typy metrik a dat s cílem optimalizovat výsledky s použitím nástrojů dostupných na trhu. Budou projednány API populární webové služby (YouTube, Yahoo, Google, atd) a vytváření mashup, končit s nejpoužívanějšími sociálních sítí (jako Facebook, Twitter, atd.) Projektové řízení a podnikání Proces navrhování a komunikace s firmami budou přistupovat z hlediska řízení, koncepční i praktické rovině. Des kontakt se společností až do výstupu z výrobku na trh, student prostřednictvím různých fázích projektu, právní nuance a vést ekonomické podmínky. Být obeznámen s kroky projektu, bude student mít schopnost řídit čas a zdroje. Vyvrcholení projektu Kromě překonání úvěry různých modulů, musí všichni studenti vypracovat závěrečnou hlavního projektu, který se skládá z projektu skupiny z obsahu učil v průběhu programu. Návody vybrat a plán bude zřízen podle studie, a během svého vývoje, k zachování cíle a dosáhnout požadovaných výsledků. [-]

Master (MA / MSc) 3D Stereoskopické Média

Ravensbourne
Campus forma Denní studium Kombinované 1 - 2 let August 2016 Spojené království Londýn + 1 více

Tento kurz využívá pokročilých technických zdrojů Ravensbourne a silným průmyslem připojení, které vám umožní spolupracovat napříč obory v 3D stereoskopické aplikován [+]

MA / MSc stereoskopického 3D Media

Tento kurz využívá pokročilých technických zdrojů Ravensbourne a silným průmyslem připojení, které vám umožní spolupracovat napříč obory v 3D stereoskopické aplikovaný výzkum a práci s nejmodernějšími mediálních technologií vyvíjet a dodávat působivé 3D média na nové platformy.

MA / MSc stereoskopického 3D Media propluje hodně humbuk a mediální půvab spojené s 3D stereoskopické poskytnout vám uzemněné a hluboké zkoumání této oblasti. Práce s profesionály a odborných S3D poskytovatelů technologií a platforem, samozřejmě vybízí k vyšetření všech stran 3D stereoskopické příběhu. To zahrnuje přezkoumání perceptuálního vědy a teorie lidského zraku, stejně zachycování a zobrazovacích technologií, při pohledu na biologii, psychologii a technologií za současné vlny inovací.... [-]


Magistr Ve Strategickém Designu

POLI.Design -Consortium of Politecnico di Milano
Campus forma Denní studium 1 rok October 2016 Itálie Milán

Specializační Mistr ve strategickém Design. Design Value Offering, je první úroveň specializovat Master of Milánu, vytvořeného a vedeného POLI.design, Politecnico di Milano Consortium ve spolupráci s MIP, Politecnico di Milano Graduate School of Business ... [+]

Specializační Mistr ve strategickém Design. Design Value Offering, je první úroveň specializovat Master of Milánu, vytvořeného a vedeného POLI.design, Politecnico di Milano Consortium ve spolupráci s MIP, Politecnico di Milano Graduate School of Business. Mistr je kompletně v angličtině. Strategický Design je projekční činnost, která se týká systému provést servis produktu, tedy integrovaném těla produktů, služeb a komunikačních strategií, které buď herec nebo síť subjektů (podniky, instituce, neziskové organizace atd) vytvářet a rozvíjet, aby se vytvářet hodnoty. To je často prohlašoval, že technologické inovace, kulturní a ekonomické globalizace, a přechod k udržitelnosti životního prostředí způsobují problémy a příležitosti. To je také opakovaně uvedl, že možnost, aby se zabránilo bývalý a využít tato podmínka vyžaduje vývoj tří základních dovedností: visioning, snímání inovací, vytváření řešení vložené do nových obchodních modelů. Volá na schopnost navrhovat produkty a služby, jejichž úspěch dnes předpokládá, co bude nebo může být, normu zítřka. Společenská poptávka po nové generaci výrobků a služeb, v souladu s aktuálními socio-kulturní transformace a jejich udržitelný rozvoj stane příležitostí pro firmy schopné působit v rámci tohoto nového designu myšlení. Toto jedinečné setkání designu a firemní strategii: strategické designu. Cíle Vzdělávací Cílem Master je vybudovat zvláštní pravomoc a kvalifikované profesionalitu ve strategických otázkách designu a v inovacích a designu systému výrobku. Jeho zvláštní účelem je vyškolit odborníky v oblasti integrace produktů, služeb a komunikačních prvků. Bude to tím, že rozvíjí specializované dovednosti směřující k posilování tyto vlastnosti (skutečných i vnímaných) v celkovém procesu, který bude určovat kulturní identitu, senzorické aspekty a udržitelnost navržených řešení. Master Program nabízí na poli zkušenosti z praxe, kde se výzkum a inovace zaměří na reálných případech a situacích. Je zaměřena na vysoký stupeň odborné způsobilosti, neboť jeho cílem je poskytnout koncepční a praktické nástroje použitelné v sociální a ekonomickou realitu dnešního světa. Master Program se snaží: rozvíjet strategické plánování dovedností z hlediska problémů nastavení a řešení problémů; rozvíjet osobní podnikavost aptitude; rozvíjet manažerské dovednosti složitost; rozvíjet schopnosti generovat firemní vize; získat dovednosti pro řízení strategických konstrukčních projektů; získat potřebné nástroje pro komunikaci strategických design projektů. Perspektivy zaměstnanosti Master ve strategickém designu je zaměřen na mladé absolventy, které zažily první zaměstnání, které chtějí založit nebo přesměrovat svou profesní kariéru na hranici mezi designu, řízení a inovací. To je specificky orientován na mladé designéry, kteří se chtějí učit a hodnotit řízení inovací a Business Administration dovednosti a mladé odborníky a manažery se zájmem o pochopení postupů kultury a práce, jak konstrukce určuje obchodní strategie. Absolventi předchozích vydáních Master in strategického designu našli zaměstnání ve dvou hlavních oblastech: jako specialisté na marketing a inovace (marketingové ředitelé, manažeři VaV, průmyslových designérů, produkt / službu a vývojáři značky) a inovace Design Management (jako designové manažery , design ředitelé, projektoví manažeři, produktoví manažeři, obchodní manažeři, brand manažeři a inovační konzultanti System Service Product). Navíc různé studenti zahájily své vlastní design vycházející nových podniků. Závěrečné hodnocení Na konci Master, Účastníci, kteří budou prošly programu a závěrečnou zkoušku, obdrží titul v 1. stupni specializovat Mistr ve strategickém Design, Design Value Offering. Následovat dokončení studia poté, co uvědomí jak je stanoveno pořadí územní sounáležitosti a následné zpětné vazby od stejné, bude účastník získat řadu SRP rovný s podmínkami stanovenými nařízeními, uvedené níže jako informaci: 30 CFP ročně (CNI) 15 CFP ročně (CNAPPC) povinnosti studenta Účast: maximálně 25% absence je souhlasil. Studentské hodnocení Během programu, magisterský fakulta personál, a to prostřednictvím písemných zkoušek a hodnocení projektů a prezentací se konala v celém programu, bude posuzovat pokrok každého studenta. Konečné jednotlivé zkoušky se bude konat, a bude spočívat v diskusi o diplomové práce vyvinuté v průběhu práce na projektu, a je dokončen ke zjištění analytické, teoretické a praktické kompetence získané v průběhu programu každého studenta. Tyto zkoušky a hodnocení bude předsedat fakulty programu. TARGET Specializační Mistr ve strategickém Design je zaměřen na mladé absolventy, kteří chtějí zahájit nebo znovu nasměrovat svou profesní kariéru na hranici mezi designem a managementu. Je určen zejména pro mladé designéry, kteří chtějí pracovat na problémech a otázkách týkajících se řízení inovací a obchodní administrativa a mladých odborníků a manažerů, kteří mají zájem o pochopení postupů kultury a práce na designu a při posilování její potenciální roli při určování obchodních strategií , Požadavky na přijetí Výběr bude založen na posouzení kandidáta dovednosti, postoje a zkušenosti, stejně jako na jejich celkových budoucích cílů, očekávání a cíle. Potřebné dokumenty: - Aktualizovaný CV (pokud možno s fotografií); - Průvodní dopis; - Dva referenční dopisy (dopisy se musí vztahovat k nedávnému pracovní nebo vzdělávací praxe a musí jasně uvést jméno, telefonní číslo a e-mailovou adresu osoby, která je vydala. MDS rada si vyhrazuje právo kontaktovat odkazy v konkrétních případech). - Portfolio není povinné pro výběr, ale je užitečné pro MDS rady při posuzování schopnosti uchazečů a důrazně se doporučuje které mají být zaslány společně s dalšími aplikačními dokumenty. Výběrové řízení zahrnuje vstupní test, dálkovou: kandidáti nejsou nutné vzít zkoušku v Miláně. [-]

Magisterský Program V Textilním Strojírenství

University of Borås
Campus forma Denní studium 2 - 2 let August 2016 Švédsko Boras

Získejte dovednosti a stát připraven o zaměstnání v rámci řízení nebo kvalifikovaných výzkumných funkcí v textilním související strojírenství, například materiálu a designu a vývoje produktů, výrobu, funkčních a interaktivních textilních struktur. [+]

Magisterske studium Design - Magisterske. Magisterský program v textilní   Magisterský program v textilní zaměřuje na progresivních technických textilií, kde hraje klíčovou roli procesu navrhování, ale tam, kde jsou nesmírně důležité pro výsledek i materiálové inženýrství, nano-technologie a crossdisciplinary vhled do textilního hodnotového řetězce. Je určen k vám nárok na zaměstnání v manažerských a vývojové rolí v rámci textilního průmyslu a souvisejících činností. Tam je živý výměna s aktuálním výzkumu v oblasti, silné profesionální vazby a schopnost stimulovat studentům rozvíjet své dovednosti pro zaměstnání kvalifikaci v textilním odvětví, které mohou zahrnovat vědeckou kariéru, nebo rozvoj jejich vlastní podnikání. Vaše schopnost inovace bude podporována a spolu s hlubokou znalost předmětu se stanete dobrou pozici pro vytváření a podporu nových podniků v tomto odvětví. Program bude poskytovat na životní prostředí, ekologické, etické a globalizace související povědomí. Budování osobní síť je důležitá a je podporován ve škole textilu životního prostředí prostřednictvím interakce s řadou lidí v návrhu, technologii a řízení profesí. Po dokončení studia, budete mít dovednosti v a být připraveni na zaměstnání v rámci řízení nebo kvalifikovaných výzkumných funkcí v textilním souvisejících strojírenství, například materiálu a designu a vývoje produktů, výrobu, funkčních a interaktivních textilních struktur. Ty budou připraveny pro kvalifikované úkoly, na pokročilé úrovni v oblasti textilní technologie a dosáhli komplexní pochopení textilní hodnotového řetězce se zaměřením na vývoj, inovace a vůdcovství. Po dokončení studia, budete mít možnost, aby: demonstrovat a aplikovat rozsáhlé znalosti z textilních materiálů, procesů a aplikací; aplikovat základní teorie a metody v materiálech a výrobní technologie; kriticky a systematicky sbírat literaturu a teorii v rámci textilního inženýrství oblasti; olovo a podílet se na vývoj, projektování, výrobu a přizpůsobení moderních a inteligentních textilních výrobků; aplikovat získané poznatky o textilní hodnotového řetězce, se zaměřením na logistiku, účinné využívání zdrojů, udržitelnosti a kvality; integrovat a aplikovat znalosti z oblasti za účelem výzkumu a vývoje a dalších kvalifikovaných činností; rychle získat nové organizační schopnosti a aplikovat je na vývoj a inovace vytvářením, analýzu a kriticky vyhodnocení různých textilních řešení procesů spojených s textilní účely; rozvíjet a design textilních materiálů, výrobků, procesů a systémů v oblasti lidských podmínek a potřeb a cílů společnosti po ekonomicky, sociálně a ekologicky udržitelný rozvoj; podílet se na týmové práci a spolupracovat ve skupinách rozdílné složení. Vstupní požadavky Bakalářská vzdělání v textilní technologie / inženýrství, 180 kreditů, nebo ekvivalentní. Ověřené znalost angličtiny odpovídající kurz anglické B ve švédské střední školy a nebo bakalářský titul z univerzity ve Švédsku, Dánsku, Norsku, Finsku nebo na Islandu. [-]

MBA / MSc V Oblasti Digitálního Marketingu A řízení Značky M2

INSEEC Chambéry campus
Campus forma Denní studium 333 hodin October 2016 Francie Chambéry

MBA / MSc Digital Marketing a řízení značky M2 je tři období, hřiště s 357 hodin face-to-face příprava, která je v hodnotě 60 ECTS nebo 26 US kreditů. Všechny třídy jsou vyučovány v angličtině. [+]

MSc / MBA International Business Management je tři období, hřiště s 357 hodin tváří v tvář-školení, které stojí za 60 ECTS nebo 26 US kreditů. Všechny třídy jsou vyučovány v anglickém jazyce. Cílem kurzu je poskytnout zahraničním studentům znalosti a dovednosti potřebné, aby efektivně pracovat v globálním prostředí se zaměřením na: Řízení značky, digitální strategie a hlavní činnosti a strategie firmy, stejně jako in-hluboké znalosti managementu a marketingu Mobilní marketingové dovednosti rozvíjet praktické dovednosti potřebné pro provoz v profesionálním pracovním prostředí: řízení multikulturních týmů na různých místech použitím účinný rozhodovací abilities.Community management, redakční strategie. KARIÉRNÍ MOŽNOSTI Tento kurz může být přímo aplikovány na práci v Import Export, mezinárodní prodeje, marketingu, nákupu, řízení dodavatelského řetězce a řízení. Požadavky na přijetí MSc: Máte zájem kandidát s BSC. HNS. Stupeň (4 roky studia na vysoké škole řádně vyplněných nebo 5 let pro čínské studenty) s úrovní anglického jazyka kompetence potřebné ke studiu v angličtině. MBA: zájem kandidát s BSC. Stupeň (3 roky studia na vysoké škole řádně vyplněných nebo 4 roky pro čínské studenty) a nejméně 2 roky praxe ve střední poloze řízení s úrovní anglického jazyka kompetence potřebné ke studiu v angličtině. IELTS: 6.5 -7.0 (S kapelou skóre ne méně než 6,0) TOEIC: 750 - TOEFL: 550 - TOEFL IBT: 80 French Odbornost: no předpokladem. Francouzský-as-a-cizojazyčné Výuka zahrnuty v programu. Podat žádost a potřebné dokumenty prostřednictvím e-mailu: akpallattu@inseec.com~~HEAD=dobj. V užším výběru kandidátů budou kontaktováni 1 týden po odeslání žádosti. Můžete také navštívit odkaz programu v naší website:http://masters.inseec.com/programmes-msc-mba/masters-2/international/master-international-digital-management.cfm Pro požadavky, termíny a kontrolní seznam materiálů. Dokladů potřebných s aplikací FORMĚRM: 2 pas velikosti fotky 1 fotokopii cestovního pasu nebo ID 1 kopie diplomů nebo osvědčení prokazující minimálně 3 roky vysokoškolského vzdělávání dokončena (3 roky pro studenty v Číně) Přepisy záznamů 1 doporučující dopis od jednoho z vašich profesorů doklad o znalosti angličtiny PROGRAM COST 8 700 € - platba v Eurech po drátě nebo šekem. [-]

Digitální Módní Strategie Msc

Glasgow Caledonian University, London (GCU London)
Campus forma Denní studium 1 rok September 2016 Spojené království Londýn

Tento 12 měsíců akademický program je unikátní v celosvětovém měřítku, protože se zaměřuje na strategické přijetí, integrace a optimalizace technologie specifické pro různé potřeby odvětví módy. Tento inovativní kurz vyvinut po konzultaci se zúčastněnými stranami vedoucích průmyslu, se zaměřuje na rozvoj absolventy být digitální myšlenkové vůdci budoucnosti. [+]

Magisterske studium Design - Magisterske. British School of Fashion zahajuje světy první MSc Digital Fashion strategie od září 2015 své VPU London Fashion Street kampus, umístěný v srdci East London. Tento 12 měsíců akademický program je unikátní v celosvětovém měřítku, protože se zaměřuje na strategické přijetí, integrace a optimalizace technologie specifické pro různé potřeby odvětví módy. Tento inovativní kurz vyvinut po konzultaci se zúčastněnými stranami vedoucích průmyslu, se zaměřuje na rozvoj absolventy být digitální myšlenkové vůdci budoucnosti. Toho bude dosaženo prostřednictvím výrazné trans-disciplína přístupu programu k učení a důrazem na zapojení průmyslu s čestným profesorem Masterclasses, on-kampusu síťové události, živé Společnost Projekt kalhotky, průmysl návštěvy a kreditní ložisko stáží. Popis programu Digital je rychle rostoucí a rozvíjející se odvětví, a to je zřejmé v rámci módního průmyslu, kterým jsou tradiční modely nabídky a poptávky byla zpochybňována a proměnil prostřednictvím technologie. Britská škola Móda, spolu s módní rady Innovate britské a Velké Británii, určit, že tyto změny se promítají do značné mezery ve znalostech a dovednostech v rámci akademického prostředí i průmyslu. Proto MSc módní Digital strategie byla vytvořena speciálně pro tuto mezeru zaplnit. Program tým se ujal šest měsíců intenzivního výzkumu a radil se s řadou zástupců průmyslu z módy, médií, maloobchod, akademické obce, technologie, investic a správy s cílem zajistit strukturu a obsah programu byly přímo pro trh. Výsledky výzkumu vývoje je uvedeno, že vznikající povaha digitálního odvětví módy vyžaduje jedinečný přístup. Proto se tři hlavní rysy jsou zřejmé: Integrovaný - digitální není "přidat na", jsme přesvědčeni, že technologie může, a měl by být východiskem diferenciace, a proto být zakotveny holisticky jak na strategické a operativní úrovni napříč všemi obchodními funkcemi Co-kreativní - vzhledem k naléhavé povaze předmětné oblasti, účastníci programu budou spoluvytvářet nové poznatky prostřednictvím kritického zhodnocení a vývoji tradičních akademických rámců jak platil žít průmyslové projekty spolupráce Hybridní - Kurz umožní absolventům rozvíjet inovativní kombinaci tvůrčích a analytické dovednosti potřebné k usnadnění transformačních změn se podílejí na digitalizaci módních firem. Proč si vybrat tento program MSc Digital Fashion strategie nabízí osobitý rovnováhu akademické přísnosti a průmyslové praxe po celou dobu jeho učení a hodnocení, která je usnadněno prostřednictvím své sítě čestných profesorů, lékařů v rezidenci a výzkumných pracovníků aktivní. Tento kurz je první svého druhu na celém světě, a proto její absolventi budou mít výhodu prvního tahu na trhu a musí být okamžitě výrazný. Znalosti a dovednosti související s digitální strategii jsou velmi zvyšuje v poptávce po celém světě a aplikace v rámci tohoto odvětví módy dále zvyšuje zaměstnatelnosti vyhlídky. Účastníci průmysl se podílí na vývoji kurzu výzkumu uvedla, že v důsledku své kreditní ložiska stáž, inovační struktuře a zaměřením na průmysl, očekávají, že absolventi programu mají zaměstnání zajištěné před tím, než kompletní. Kariérní možnosti pro absolventy tohoto programu patří: digitální stratégů, digitální manažery, sociální média manažery, e-commerce manažery, obsahu, inovace manažery, manažery značky, marketingové manažery, online vizuální merchandiserů, bloggerů, konzultantů a podnikatelů. [-]

Magistr Architektury I

NewSchool of Architecture and Design
Campus forma Denní studium 2 - 3 let July 2016 Spojené státy americké San Diego

Master of Architecture I stupně je Naab akreditovaných studijních, které připravuje studenty k výkonu státní licensure architektury. Program je rozdělen do dvou stop v závislosti na vzdělání studenta. Studenti, kteří mají bakalářský v architektuře z programu, který nebyl Naab akreditované může dokončit program za dva roky. Studenti, kteří mají bakalářský titul v oboru nepříbuzného stráví další rok učit základy architektury a dokončit titul ve třech letech. [+]

Master of Architecture I stupně je Naab akreditovaných studijních, které připravuje studenty k výkonu státní licensure architektury. Program je rozdělen do dvou stop v závislosti na vzdělání studenta. Studenti, kteří mají bakalářský v architektuře z programu, který nebyl Naab akreditované může dokončit program za dva roky. Studenti, kteří mají bakalářský titul v oboru nepříbuzného stráví další rok učit základy architektury a dokončit titul ve třech letech. [-]

Magistr V řízení Designu

University of Bridgeport
Campus forma Denní studium 2 let September 2016 Spojené státy americké Bridgeport

Zahrnovat kurzy v designu myšlení a řízení podniků, Mistr profesionálních studií ve stupni na Šintaro Akatsu School of Design (SASD) Design Management (MPS) připravuje designové manažery vést tvůrčích týmů v různých konstrukčních a papírenského průmyslu. Vynikající fakulty - a to jak bydliště a hostující - přispívá k rozvoji rušivý myšlení pomocí designu jako opěra pro zvýšení zákaznické potěšení. [+]

Magisterske studium Design - Magisterske. Zahrnující kurzy v designu myšlení a řízení podnikání, Mistr profesionálních studií v designu Management (MPS) studium na Šintaro Akatsu School of Design (SASD) připravuje designové manažery vést tvůrčích týmů v různých konstrukčních a papírenského průmyslu. Vynikající fakulty - a to jak bydliště a hostující - přispívá k rozvoji rušivý myšlení pomocí designu jako opěra pro zvýšení zákaznické potěšení. Design představuje cennou strategickou výhodu - nástroje a postupy pro problém-řešit a inovovat. Vedení tohoto aktiva, schopnost porozumět, optimalizovat a řídit, že energie se stává zásadní pro vnitřní i vnější úspěch organizace. Kategorie přední firmy jako Apple, General Electric, Johnson & Johnson, Bose a Schick vědět, že se to být obchodovatelné pravda. MPS v designu řízení programu na SASD je dvouletý intenzivní program pro profesionály designu všech oborů. Kurzy jsou speciálně navrženy tak, aby reálných problémů, kterým čelí návrháři a vyučují předními odborníky pro správu designu. Přiřazení Tým bázi zaměřit se na řešení praktických problémů a žalovatelné, připravuje studenty, aby okamžitě používat informace a dovednosti učit. Konstrukční Manažeři, kteří absolvují SASD nechat se základními dovednostmi a nástrojů, které se vztahují designu myšlení k řešení nejnaléhavějších obchodní problémy naší doby: udržitelnosti, sociální odpovědnost, a ziskovosti. O programu Správa designu používá správné procesy mozku řešit problémy levý mozek. Jedná se o grab obrazovka z nejlepších výsledků online vyhledávání pro "řízení designu." Existuje více Zpráva podobné dokumenty, než hezké vzory, což naznačuje výsledek projektu Design Management je zpráva, spíše než objekt. Správa designu obsahuje návrh myšlení, návrh služeb a udržitelnost. To vytváří a spravuje informace, služby a zážitky. DM obhajuje a prosazuje design jako klíčový odlišení a hnací síla organizační úspěch. Přehodnotit odbornost. Je to velmi snadné si myslet, že jste odborník na svůj vlastní výrobek. Ale to je jen mýtus: skuteční odborníci jsou vaši zákazníci. Jamie Wong (Vayable) Správa designu obsahuje návrh myšlení, návrh služeb a udržitelnost. To vytváří a spravuje informace, služby a zážitky. DM obhajuje a prosazuje design jako klíčový odlišení a hnací síla organizační úspěch. DM spojuje design, inovace, technologie, správu a zákazníkům poskytují konkurenční výhodu přes "triple bottom line": Sociální / kulturní, environmentální a ekonomické. Kdo jsou designové manažeři? Konstrukční manažeři vedou designové firmy a konstrukčním týmům v kreativních odvětvích. Konstrukční manažeři jsou brand manažerů, kreativní ředitelé, design ředitelé, vedoucí designu, designu stratégové, design výzkumných pracovníků a manažerů a vedoucích pracovníků odpovědných za rozhodování o tom, jak se design používal v celé organizaci. Konstrukční vedoucí oddělení, brand manažeři, kreativní ředitelé, design ředitelé, vedoucí designu, designu stratégové, design výzkumných pracovníků a manažerů a vedoucích pracovníků odpovědných za rozhodování o tom, jak se design používal v organizaci. Význam přesně vnímání a hodnocení kvality Konstrukční manažeři pracovat a vést ostatní k vývoji lepších obchodních řešení. Chcete-li být efektivní vůdce, je nutné mít dvě věci: rafinovaný a zvýšený smysl pro dokonalost a rafinovaný a zvýšené smyslu průměrnosti (průměr, všední). Nejlepší způsob, jak naučit relativní kvality je porovnat svou práci s ostatními "ve svém bezprostředním okolí, to znamená, že přirovnal ji k svými spolužáky 'práce. Naši studenti seznámí s hodnocením, zodpovědnosti a srovnávací, relativní kvality. Těmito prostředky, budete nejvíce schopni zlepšit kvalitu svého vlastního myšlení. [-]

Magistr Výtvarných Umění Ve Fotografii

Brooks Institute
Campus forma Denní studium September 2016 Spojené státy americké Ventura

Mistr výtvarných umění v míře fotografie Brooks Institute je navržen tak, aby připravit studenty, aby významně přispět k rozšiřující se role vizuální zážitek v současném životě. Program zkoumá obrazu-výroba jako kulturní síly, stejně jako způsob sebevyjádření. [+]

Mistr výtvarných umění ve fotografii Stupeň Brooks Institute je navržen tak, aby připravit studenty, aby významně přispět k rozšiřující se role vizuální zážitek v současném životě. Program zkoumá obrazu-výroba jako kulturní síly, stejně jako způsob sebevyjádření. Studenti, kteří sledují magisterský titul ve fotografii může růst intelektuálně i tvořivě přes živé výměny názorů z různých zdrojů a rozsáhlých pohledů, který kombinuje estetický průzkum ve všech formách médií objektiv-based a lehký-založené s akademickým šetření prostřednictvím výzkumu. Mistr výtvarných umění ve fotografii Nabízí přísný program studia pro studenty, kteří touží objevovat nápady a technologie v různých přístupech k vytváření obrazů, které vyjadřují jejich osobní vizi. Práce s instruktory, kteří jsou zkušení profesionálové, mohou se studenti učí prohloubit jejich koncepční komunikaci, rozšířit své umělecké porozumění, a formulovat koherentní a přesvědčivé prohlášení o své práci. 61-úvěrový program zahrnuje ročníkovou práci v oblasti dějin umění a kritiky; historie, věda a psychologie obrazu procesu; a komunikace, podnikání, a vzdělávání, které umožňují absolventům pokračovat v širokou škálu možností kariéry, včetně výuky na vysokoškolské úrovni. Základní kurzy Brooks ústavu MFA ve fotografii se skládá z dvouletého sérii ateliérových seminárních a kurzy, které kladou důraz na kreativní růst a vývoj vizuálního slovníku. Další kurzy zapojit studenta v teoretické, psychologické a estetické zkoumání uměleckého vyjádření. Základní kurzy zahrnují: Dějiny umění: Renaissance do roku 1900 Dějiny umění: 1900 do současnosti Fotografická Teorie Psychologie Obrázky Metody ve Imaging vzdělávání Dějiny fotografie Optika ve výtvarném umění Interdisciplinární aspekty komunikace Současná Kritika Současné zobrazovací systémy Podnikatelské dovednosti pro výtvarných umělců Volitelné možnosti Vedle základních kurzů, MZV ve fotografii curriculum Brooks Institute zahrnuje výběr zaměřených, příslušných volitelných předmětů. Mezi těmito volitelných možností, samozřejmě, jsou *: Výukové Stáže: Studenti pracují s učitel / mentor, aby získali ve třídě a vzdělávací zkušenosti. Grant Psaní: výzkum a vypracovat návrhy pro udělování grantů, rezidencí a stipendií. Self-navrhl stáže a speciální témata. Program Cíle MZV ve fotografii z Brooks Institute poskytuje komplexní program studia jsou určeny k rozvoji výjimečné umělce, kteří se snaží prohloubit své znalosti a povědomí o vizuální komunikaci. Absolventský by měly být vybaveny tak, aby: Vytvořit soudržný tělo původního díla integruje zvládnutí materiálů, metod a konceptů. Formulovat informované perspektivu, která zahrnuje definování estetický přístup, přezkoumání metod a postupů, a poskytnout širší kulturní kontext, ve kterém pochopit tělo z práce. Syntetizovat znalosti získané prostřednictvím různých výzkumných činností vykazující standard akademického integrity a úroveň absolvent kritické analýzy. Zapojit se do tvůrčí spolupráci jako efektivní člen týmu. [-]

Master Of Arts - Média, Umění, Design A Tech Nologie

Hanze University of Applied Sciences, Groningen (Hanze UAS)
Campus forma Denní studium 2 let September 2016 Nizozemsko Groningen

Master of Arts - Media, Art, Design & Tech nologie (MADtech) je vše kolem kombinuje umění a technologie, vytvářet hybridní formy umění, tradièním stejně jako zcela nové, nečekané způsoby, obsah a média. Experimentování, hrát si a hraní jsou životně důležité pro rozvoj metody své práce, opírající se o důkladné zamyšlení. Výtvarnou technologií výzkum je tedy hlavní součástí hlavního programu. Ty se budou podílet na spolupráci uměleckých výzkumných projektů, prozkoumávat možnosti a omezení transdisciplinárních a transmediální situace v současné kultuře. To vám pomůže pochopit vazby mezi estetikou, technologie, významnosti, myšlení a politiky. [+]

Magisterske studium Design - Magisterske. Umělci dělají divné věci s technikou. To shrnuje naše MADtech programu. Chcete-li si představit, interpretovat a změnit lidskou interakci s transformující se světem, který budete používat a umělecky zkoumat různé technologie. Budete-li tak učinit s dráteník mentalitou: play a experimentování jsou důležité aspekty ve vašem vývoji, a bude nést zvláštní důraz na výzkum, co děláte. Tato mentalita, v kombinaci s kritickým postojem reflexní a koncepční dovednosti, povede k neočekávaným perspektiv, což má za následek multimediální umělecké práce. Master of Arts - Media, Art, Design & Tech nologie (MADtech) MADtech je o kombinuje umění a technologii, vytvářet hybridní formy umění, za použití tradičních i zcela nové, neočekávané způsoby, obsah a média. Experimentování, hrát si a hraní jsou životně důležité pro rozvoj metody své práce, opírající se o důkladné zamyšlení. Výtvarnou technologií výzkum je tedy hlavní součástí hlavního programu. Ty se budou podílet na spolupráci uměleckých výzkumných projektů, prozkoumávat možnosti a omezení transdisciplinárních a transmediální situace v současné kultuře. To vám pomůže pochopit vazby mezi estetikou, technologie, významnosti, myšlení a politiky. Obohacení svou práci a nápady Zadáte tento program s vaší vlastní výzkumné téma. Budete rozvíjet a zdokonalovat tyto nápady během svého prvního roku, obohacuje své myšlenky prostřednictvím znalostí a dovedností, které budete získat, experimenty, které budete provádět a spolupráce, které se kterými se setkáte. Druhý rok je téměř úplně věnována vaší maturitní práce a umělecký výzkum, což vedlo k vaší diplomové práce. Během svého času s námi budete součástí komunity, kde je vzdělání, výzkumu a praxe setkávají umělecké a vzájemně posilovat. Hybridní Arts Lab Pro většinu z vaší pracovní, výzkum a přednášky půjdete do naší budovy na Praediniussingel. Tam najdete náš Hybridní Arts Lab, také volal HAL 24/7. Obsahuje výtvarnou technologií výzkumné laboratoře, seminář, projekt, přednáškové a výstavní prostory, média a fotografování studia, společné pracoviště, společná kuchyň a jednotlivých ateliérů. Máte také přístup ke svému studiu 24 hodin denně, sedm dní v týdnu. V HAL zajišťujeme mnoho zařízení, které můžete používat, technologicky i jinak, stejně jako dostatečnou technickou podporu. Pokud požadujete složitější, technologická zařízení, jste vítáni využít zařízení Hanze v Ústavu inženýrství v Assenu. Setkání odborníků, rozhovory umělce a výstavy Můžete navštěvovat zajímavé setkání odborníků, rozhovory umělce a výstav, například lektory Centra aplikovaného výzkumu a inovací Art & Society. Během "Zapíná Festival" mezinárodní workshop s názvem "Recyklace Electronics zde konaly. Dalším zajímavým příkladem je setkání odborníků týkající se photography výzkum v oblasti cross-disciplinární a cross-kulturní umělecké praxe, který zahrnoval současných studentů a absolventů. Každý rok se kurz pro výzkum a vývoj / umění nových médií Practices organizuje různé společné projekty a workshopy, například s posádkou Immersive Media a Blast Theory. Centrum aplikovaného výzkumu a inovací Art & společnost Art & společnost výzkumné centrum Hanze Univerzity aplikovaných věd Groningen pokrývá výzkum založený praxi Minerva Akademii výtvarných umění. Art & společnost výzkumné centrum se skládá ze tří výzkumných skupin: celoživotního vzdělávání v hudbě, obraz v kontextu a populární kultuře, a udržitelnost a inovace. Program první rok První rok: prozkoumat možnosti První ročník tohoto magisterského programu je hlavně o poznávání zvoleném oboru. Budete provádět své vlastní experimenty v naší Hybrid Arts Lab, dráteník s novou technologií v průběhu tvůrčí programování a prozkoumat možnosti výzkumu v uměleckých postupů. To vám umožní zlepšit své znalosti a dovednosti, poznat mezinárodní umělecké praxe, vytvořit nové koncepty a zjistit možnosti uměleckého výzkumu. První rok zdůrazňuje Experimentování v naší Hybrid Arts Lab. Po bohaté tvůrčí programování samozřejmě, stejně jako MAX / MSP. Research & Media Teorie: Následující teorie a výzkum kurzy o vztahu mezi vizuální vnímání psychologii a teorii médií a mezi vnímání a poznávání, aktuální vývoj v teorii médií a propojení mezi umění, vizuální komunikace a vizuální kultury. Účast sérii přednášek na univerzitě v Groningenu. Spolupráce ve společné výzkumné kurz pro výzkum a vývoj / umění nových médií postupů s mistrem studenty univerzity v Groningenu. Pravidelná zasedání kde vy a vaši spolužáci prezentovat a diskutovat výsledky experimentů, dílen, výzkumných projektů a svého vlastního pokroku; k sobě, na odborníky a pro veřejnost. Individuální či kolektivní návštěvy příslušných institucí, festivalů, pracovních míst a výzkumných center. Program druhý rok Realizace své umělecké cíle Na začátku svého druhého ročníku, začnete pracovat na svém absolventském projektu. Většinu svého času bude věnována práci na tomto projektu. Tam bude ještě být třídy, i když méně než v prvním roce. Dohledu bude radit a vést vás a povzbudit svůj pokrok. Vaším cílem je realizovat svůj výzkumný projekt a napište svou diplomovou práci. K dispozici bude spousta příležitostí v průběhu celého roku, aby sdílet to, co jste se naučili a zkušenosti s ostatními během zasedání, diskusí a prezentací. V závislosti na tom, co budete potřebovat, budeme ptát hostující lektory přispět k dohledem vašeho výzkumného projektu. Během série veřejných dialogů, budou studenti druhého ročníku také diskutovat o jejich práci s hostujícími lektory a další, který vám pomůže zlepšit vaši práci a vzít ji na další úroveň. Druhý rok zdůrazňuje Strávit několik hodin v laboratoři, experimentování jednotlivě nebo ve spolupráci s ostatními, se zaměřením na svůj vlastní projekt. Po tvůrčí programové schéma; individuálně nebo kolektivně. Účast sérii přednášek o relevantních subjektů na univerzitě v Groningenu, jako dějiny umění, psychologie umění a umění filozofie. Studium samostatně, pod dohledem svých lektorů. Spojování projekty, spolupracuje s Centrem aplikovaného výzkumu a dalšími partnery hanzovní. Návštěva mezinárodních festivalů, jako je Ars Electronica v Linci, Transmediale v Berlíně a intenzivní studijní cestu do New Yorku. Pravidelné zasedání, kde vy a vaši spolužáci prezentovat a diskutovat výsledky experimentů, dílen, výzkumných projektů a vlastní práci týkající se vašeho absolventského projektu. Prezentace a diskuse o svou práci na veřejných příležitostech, jako jsou festivaly, výstavy a veřejné přednášky. Maturitní práce a diplomové práce Ke konci svého druhého roku, budete dělat svou absolventskou práci a napsat diplomovou práci, ukazuje své analytické schopnosti, kritický pohled a schopnost uvažovat o své vlastní práci, stejně jako ilustraci své výzkumné schopnosti. Díky této práci nám také ukázat svou budoucí místo ve světě umění. Budete prezentovat své umělecké dílo a vaši diplomovou práci na vaší veřejné promoci. Po vaší promoci budete odměněni titul Master of Arts. Žádost o prestižní ocenění Kromě toho, jak druhý rok studentem magisterského studijního programu, můžete požádat o zvláštní ocenění za vynikající studenty výtvarného umění, například na "George Verberg dotace", každoroční, prestižní ocenění ve výši € 10.000. Toto ocenění umožňuje vítěze strávit rok v jedné z pobaltských států, Německa, Polska a Skandinávie, aby tam pracovat jako umělec. Obohacení svou práci a nápady Zadáte tento program s vaší vlastní výzkumné téma. Budete rozvíjet a zdokonalovat tyto nápady během svého prvního roku, obohacuje své myšlenky prostřednictvím znalostí a dovedností, které budete získat, experimenty, které budete provádět a spolupráce, které se kterými se setkáte. Druhý rok je téměř úplně věnována vaší maturitní práce a umělecký výzkum, což vedlo k vaší diplomové práce. Během svého času s námi budete součástí komunity, kde je vzdělání, výzkumu a praxe setkávají umělecké a vzájemně posilovat. Hybridní Arts Lab Pro většinu z vaší pracovní, výzkum a přednášky půjdete do naší budovy na Praediniussingel. Tam najdete náš Hybridní Arts Lab, také volal HAL 24/7. Obsahuje výtvarnou technologií výzkumné laboratoře, seminář, projekt, přednáškové a výstavní prostory, média a fotografování studia, společné pracoviště, společná kuchyň a jednotlivých ateliérů. Máte také přístup ke svému studiu 24 hodin denně, sedm dní v týdnu. V HAL zajišťujeme mnoho zařízení, které můžete používat, technologicky i jinak, stejně jako dostatečnou technickou podporu. Pokud požadujete složitější, technologická zařízení, jste vítáni využít zařízení Hanze v Ústavu inženýrství v Assenu. Setkání odborníků, rozhovory umělce a výstavy Můžete navštěvovat zajímavé setkání odborníků, rozhovory umělce a výstav, například lektory Centra aplikovaného výzkumu a inovací Art & Society. Během "Zapíná Festival" mezinárodní workshop s názvem "Recyklace Electronics zde konaly. Dalším zajímavým příkladem je setkání odborníků týkající se photography výzkum v oblasti cross-disciplinární a cross-kulturní umělecké praxe, který zahrnoval současných studentů a absolventů. Každý rok se kurz pro výzkum a vývoj / umění nových médií Practices organizuje různé společné projekty a workshopy, například s posádkou Immersive Media a Blast Theory. Centrum aplikovaného výzkumu a inovací Art & společnost Art & společnost výzkumné centrum Hanze Univerzity aplikovaných věd Groningen pokrývá výzkum založený praxi Minerva Akademii výtvarných umění. Art & společnost výzkumné centrum se skládá ze tří výzkumných skupin: celoživotního vzdělávání v hudbě, obraz v kontextu a populární kultuře, a udržitelnost a inovace. Požadavky na přijetí Chcete-li být přijat, co potřebujete bakalářský titul v umění (vizuální umění nebo design) nebo rovnocennou předchozí vzdělávání (například vysokoškolské vzdělání nebo diplom v oblasti související). Kromě toho se očekává, že mají dobré znalosti angličtiny. Musíte být schopni číst odborné publikace v angličtině, postupujte podle pokynů v angličtině a vyjádřit sám sebe dobře v anglickém jazyce. Chcete-li prokázat svou způsobilost, budete muset předložit oficiální mezinárodní zkušební certifikát IELTS, TOEFL nebo Cambridge ESOL. Minimální požadavky jsou následující: Mezinárodní IELTS test: skóre alespoň 6,5 Mezinárodní TOEFL test: Internet-založené TOEFL: skóre 90; Computer-založené TOEFL: skóre 232; Paper-založené TOEFL: skóre 575 Cambridge ESOL úroveň C (CAE - C) Více informací o přijetí a aplikaci návštěva: www.hanzegroningen.eu/madtech [-]

Master Of Design (MDE) Projektová Praktiky

HK PolyU School of Design
Campus forma Denní studium 1 rok September 2016 Hongkong Kowloon

Master of Design (design Practices) je hands-on, studio na bázi specializace zaměřena na studenty, kteří chtějí prohloubit své inovativní schopnosti, kteří jsou zvědaví, designu a obchodní integrace, a kteří se těší tvůrčí forma výzvy k podání objekty a nápady že zlepšovat životy lidí. [+]

Master of Design (Design praktiky) je praktický, studio na bázi specializace zaměřena na studenty, kteří chtějí prohloubit své inovační schopnosti, Kteří jsou zvědaví na design a obchodní integrace, a kteří mají tvůrčí formuláře výzvy tvorbě objektů a nápady, které zlepšují životy lidí. Návrháři s bakalářský titul v oboru produktového designu, módní design, designu interakce, architektury, inženýrství produktu, interiérový design nebo komunikační design může najít postupy projektování, že dalším logickým krokem v jejich profesní rozvoj. Cíle Tato specializace se zaměřuje na design jako strategický nástroj pro ekonomiku spotřebitele. Interdisciplinární projekty objetí obchodní strategii a rozvoj značky, identifikaci příležitostí pro inovace a uživatelské zkušenosti. Tento full-time mezinárodní program reaguje na světové průmyslové a technologické transformace se zaměřením na Čínu. vývoj vysoké úrovně výzkumu, analýzy, strategická vize, estetiky a technické mistrovství ve vývoji, výrobě a uvádění na trh designu připravuje studenty pro vedoucí role. Cíle Tato specializace se snaží spojit praktické strategie pro inovace s formální aspekty vývoje designu, tím, že návrh prostřednictvím: vývoj real-world projekt týmová práce přístupy k řešení problémů kulturní úvahy, stejně jako obchodní a technologie potřeby a cíle zákazníků Design podnikání a vytváření značky Vchod Požadavek Bakalářský titul v designu nebo ekvivalent v příbuzném oboru a odborných zkušeností v konstrukci je výhodné. Stipendia Stipendia pro absolventy QS Top design školy (2016/17) Chcete-li off-set 10% nebo 15% (držitel prvotřídní bakalářský titul) výuky, bez ohledu na to, které jsou programy MDE studenti přijati do - použitelné pro absolventy QS nejlepších světových univerzit pro Art & Design. Stipendia (nabízí MDE plný úvazek specializacích) Na základě hospodářské soutěže, aby kompenzovali 25% -50% z ceny školného - pro všechny non-místní studenty a absolventy, kteří PolyU designu přijal nabídku přijímací. Vstupné Termíny Použití lhůta začíná běžet: 25 Lis 2015 První kolo aktualizace: 20 leden 2016 Uzávěrka přihlášek: 29 Dub 2.016 Rozhovor: V polovině února do května 2016 Vyhlášení výsledku: 2 týdny po pohovoru [-]

Master Vnitřní Architektura

Zuyd University of Applied Sciences
Campus forma Denní studium 2 let September 2016 Nizozemsko Maastrichtská

Na mistra vnitra architektury se naučíte vytvořit koncepci prostoru na základě vlastních představ a umělecké vize a si uvědomit, že pojem. [+]

Magisterske studium Design - Magisterske. Mistr Interior Architecture Na mistra vnitra architektury se naučíte vytvořit koncepci prostoru na základě vlastních představ a umělecké vize a si uvědomit, že pojem. Co je to mistr Interior Architecture nabízí? Vnímání a exprese v architektuře interiéru Co dělá určité místo tak charakteristické? Je to světlo, které spadají do určitého úhlu skrz skleněná okna? Materiál a barvy židle, stoly, záclony, stěny, podlahy? Zvláštní zvuky z místnosti? Dotek, vůně věcí? Lidé ...? Fenomenologické aspekty určují atmosféru interiéru. Jádro Interiér na náš pán interiérové ​​architektury není výklenek, nuance nebo aspekt architektury, ale zásadní postoj k okolnímu světu. Jádrem tohoto mistra je pochopení místa ve všech jeho projevech, než začnete transformovat důsledku měnících se potřeb a požadavků. Co se naučíte? Naučíte se vytvořit koncepci prostoru na základě vlastních představ a umělecké vize a uvědomit si, že koncept. Důležitou součástí je, jak prezentovat své závěry jako základní součást vašeho architektonického návrhu. U každého úkolu budete vyzváni k tomu spojení mezi vaší vlastní práce i práce druhých a mezi svým dílem a divákem. Také budete aktivně přispívat do společných projektů. Během dvou let studujete v Maastrichtu, budete mít možnost prohloubit své návrhářské schopnosti, osobní výklad profesionálního situace a uměleckého talentu. Získáte věcnou znalostí, poznatky a dovednosti na základě své vlastní aplikovaný výzkum. Jazyk Angličtina / Dutch. Přednášející také mluví německy. Pro koho? Tento dvouletý magisterský program je otevřen pro vás, pokud máte bakalářský titul v oboru Architektura, nebo jiný bakalářský studijní program, a pokud budete mít požadované příjmu kompetence. Studijní zátěž Obvykle budete studovat a pracovat v Akademii po dobu asi 20 hodin týdně. Kromě toho budete muset studovat doma po dobu asi 20 hodin týdně. Kredity Program se skládá z 120 kreditů celkem. DOBA Na plný úvazek na dobu dvou akademických let, od září do července. První rok Vaše vlastní atelier V prvním roce budete pracovat ve svém vlastním ateliéru, kde se plnění hypotetické úkoly a tam, kde se hodnotí svůj proces návrhu krok za krokem se svými lektory. V těchto úkolů bude zkoumat významnosti, světlo, čas, rozsah a složení. Assigments Začneme úkol s výlety do různých míst, kde se testování těchto svými smysly a prozkoumat to se stavem našeho času v mysli, zevnitř. Můžete výzkum na místě anatomii, vyvolat empatii a výstavbě porozumění. Můžete formulovat záměr, jak vyvážit choreografii smysluplně a ilustrují zamýšlený význam jako dokončené stavby výslovného významnosti. V těchto úkolů teoretický výzkum a analýzy hrají klíčovou roli. Váš maturitní projekt Závěrečné hodnocení master Ve druhém roce bude soustředit na svou práci a konečného pracovního kusu. Váš maturitní projekt je konečné posouzení master. S tímto hodnocením bude důkaz, že jste schopni vykonávat lékařské povolání. Budete místo sebe jako interiérový architekt a předloží vám k vnějšímu světu, takže si můžete vytvořit základ pro budoucí kariéru. Nabízí také možnost kritického příspěvek k diskusi o aktuálních otázkách, a je důležité pro další rozvoj oboru. Zdarma si vybrat Předmětem konečného projektu je možnost zvolit si, ale stále docela blízko v širším slova smyslu interiéru. Je to hypotéza v zastavěné oblasti kontextu. Výběr a motivace svého absolventského projektu je součástí maturitní plánu, který je předložen. Budete muset uzavřít místo a primární myšlenku záměru. Práce a anatomický model Váš maturitní projekt se skládá ze dvou propojených vrstev: práce a anatomické modelu. Práce by měly tvořit základ vašeho projektu, na základě jazyka a teoretického výzkumu v historickém, filozofickém, kulturní a socio-politickém smyslu. Anatomický model je konkrétní realizace vašeho záměru a zahrnuje všechny prostorové prvky. Tým lektorů Mistr spolupracuje s předními odborníky: architektů, interiérových architektů, zástupci z jiných oblastech, jako je historiky umění, pro maximální souvislosti s aktuálním vývojem, za přispění svých odborných znalostí a odborných zkušeností. Diplom a potvrzení Po úspěšném dokončení programu získáte titul Master of interiérové ​​architektury. Stupeň je uznávané Unií nizozemských interiérových architektů (BNI) a můžete se zaregistrovat po dobu dvou let praxe v Nadaci architekta Register (Stichting Bureau Architectenregister). Akademické a zkušební řád (OVZ) Na akademické a zkušební řád (pro které je nizozemský zkratka je OVZ) poskytnout všechny informace, které budete potřebovat o obsahu kurzu, akademický podpora poskytována, a způsob, jakým jsou organizovány zkoušky. Obsahují také informace o požadavcích pro přijetí. Stáhněte soubor pdf aktuální OER (v holandštině) pro tento akademický rok. Požadavky na přijetí Ty jsou přípustné, pokud jste absolvent s bakalářským titulem architektonického návrhu, nebo jiného bakalářského studijního programu, pokud máte požadované příjmu kompetence. Když nemůžete splnit tyto požadavky pro přijetí máte možnost požádat o přijímací zkoušky. Chcete-li tak učinit, pošlete portfolio a průvodní dopis na programu sekretariátu. Všichni studenti, kteří jsou přípustné budou pozváni v červenci na základě posouzení příjmu. Přijímací řízení Jakmile jsme obdrželi vaši přihlášku Vás pozveme na přijímací řízení, která se skládá z následujících kroků: Předvolba na základě vaší motivační dopis, diplom a digitální portfolio. Motivace rozhovor a hodnocení vašeho portfolia. Praktický úkol. Když minete předvolby (1), budeme vás zveme na základě posouzení příjmu, který se bude konat v Maastrichtu za celý den *. Během tohoto dne se bude zkoušet na své vhodnosti pro program. Můžete zobrazit a diskutovat příklady prací ve svém portfoliu s přijímacím výboru (2). Závěrečná část je praktický úkol stanoví přijímací komise (3). * Nebo přes Skype, pokud žijete v zahraničí a nemáte možnost přijít do Maastrichtu. [-]