Magisterské studium Design - Magisterské studium Design hledejte zde!

Magisterské studium Design - Zde naleznete magisterské studium Design

Design

Design se považuje za velmi široký pojem a jeho projevy a specifika se velmi různí v závislosti na jeho využití v praxi. Obecně lze říct, že design je umění vytvářet předměty v nejrůznějších oblastech lidské činnosti a zároveň schopnost a znalost jejich výroby a postupů, které se používají, při jejich konstruování. Magisterské studium designu studentům umožňuje zaměřit se právě na tu oblast designu, která je nejvíce zajímá.
 
Magisterské studium designu patří k oborům velmi žádaným. Bez designerů je dnes doslova nemožné něco vyrobit nebo udělat. Pokud někdo chce rekonstruovat nebo dekorovat dům, kontaktuje často interiérového designéra. Pokud chce někdo vydat knihu, bude potřebovat úpravu designérem knih. Designéři grafiky, výrobků, webových stránek, módní návrháři, to všechno jsou kariérní možnosti magisterských studentů designu. Design je velice úzce spojen s uměním, inženýrstvím a výrobou, přičemž každý z těchto oborů design obohacuje o své požadavky a specifika a utváří tím stále se měnící oblast výrobního designu.
 
Zažili jste někdy touhu vytvořit něco uměleckého a zároveň praktického? Nebo vás baví opravovat a vylepšovat nejrůznější předměty a jejich funkce? Pokud ano, měli byste zvážit možnost magisterského studia designu. Zjistěte více o jednotlivých studijních programech nabízených na univerzitách po celém světě!

Čtěte více

Magistr V Animace A Vizuální Efekty

Academy of Art University
Campus forma Denní studium September 2016 Spojené státy americké San Francisco

MZV v animace a vizuální efekty programu se zaměřuje na rozvoj dovedností v některém z mnoha odborných oblastí v rámci animace a vizuálních efektů průmyslu. Tento program vychovává studenty ve všech aspektech animace a vizuálních efektů, od myšlenek na výrobu pošty. [+]

Magisterske studium Design - Magisterske. MFA v animace a vizuální efekty programu Zaměřuje se na rozvoj dovedností v některém z mnoha odborných oblastí v rámci animace a vizuálních efektů průmyslu. Tento program vychovává studenty ve všech aspektech animace a vizuálních efektů, od myšlenek na výrobu pošty. Komunikace, spolupráce a řízení času dovednosti jsou zdůrazněny v celém programu, který má zajistit absolventi jsou aklimatizovaný intenzivní profesionální kultury, která je čeká. MFA animace a vizuální efekty Požadavky Jednotkové Hlavní 27 jednotek Režie Study 18 jednotek Absolvent svobodných umění 12 ks Volitelné předměty * 6 jednotek CELKEM 63 jednotek * za schválení režiséra MFA animace a vizuální efekty Požadavky Titul Úspěšné absolvování závěrečného projektu práce Minimální 2,0 kumulativní GPA Minimální stupeň C, ve všech požadovaných 63 jednotek MFA Program Studijní výsledky Postgraduální studenti budou splňovat následující kritéria Analýza výkonů studenta: MFA práce Project Prezentujte originální práce koncept hodnou stupně MZV Prokázat proveditelnost projektu práce Produkují profesionální standardní projekt, s lokálním obsahem pro průmysl, představí technické a umělecké schopnosti. Technické dovednosti Demonstrovat zařízení s animační techniky a softwaru. Prezentační dovednosti Jasně diskutovat o práci a pracovní proces s přehledem výboru, při použití terminologie v oboru. Účinně hodit myšlenky na hodnotící komisi Vytváření vizuálně působivých, v profesionální kvalitě prezentačních materiálů Preproduction dovednosti (Development Project) Realizovat projekty, které demonstrují pozornost: výzkumu, analytické myšlení, údaj, flexibilitu při řešení problémů, a revizi. Spolupráce Spolupracujte efektivně produkovat kreativní projekty Profesionální Připravenost Předložit komplexní demonstrační kotouč / portfolio demonstrovat na profesionální úrovni dosažení speciálních dovedností Demonstrovat odpovědnost za plánování komplexních projektů, stanovení priorit úkolů a splnění milníků projektu. Dokument workflow projekt. Speciální dovednosti: tradiční animace Prokázat silné dovednosti kreslení a zařízení s anatomií, proporcí, postavou, živočichů, výhled, barvy a design, a složení Vyvinout vizuální příběhy, které podporují komediální nebo dramatické situace Stage příběhy mezi volbami umístění efektivní kamerové Kreslit přesvědčivé postavy, rozvržení, storyboardy a Animatics Aplikovat principy animace vytvořit animovaný pohyb a výkony Speciální dovednosti: storyboardu Prokázat silné dovednosti kreslení a zařízení s kompozicí a barvu a design Vytvoření studie hodnoty, které určují náladu pro každou scénu, použití porozumění světelného zdroje. Prokázat kontinuitu v vizuální vyprávění pomocí účinných možností umístění kamery Speciální dovednosti: 3D animace Použít hlavní principy animace Vytvořte kousky, které předvést výraz a emoce Stage příběhy mezi volbami umístění efektivní kamerové Speciální dovednosti: Modeling Přesvědčivě modelovat formy do 3-rozměry, které demonstrují důkladné znalosti anatomie a prostorovém uspořádání. Zobrazit celou řadu modelovacích dovednostmi, včetně tvrdých povrchů a ekologické. Vytvoření textury, které budou použity na povrch modelu. Produkují standardních zlomové body a wireframes Speciální dovednosti: Vizuální efekty Navrhovat digitální efekty, které vyhovují potřebám obrazů. Vytvoření věrohodné obrázků které kombinuje prvky z různých zdrojů Komponovat záběry pro narativní moc Academy of Art University výsledků učení Absolventi Academy of Art University bude prokázat schopnost: Vytvořte skupinu práce vhodné pro hledání profesionální příležitosti ve svém zvoleném oboru umění a designu. Řešení problémů v jejich tvůrčí oblasti umění a designu, včetně výzkumu a syntézu technické, estetické a koncepční znalosti. Sdělovat své myšlenky profesionálně a spojit se s jejich zamýšleným publikem pomocí vizuálních, ústní a písemné prezentační dovednosti důležité pro jejich oboru. Provést technické, estetické a koncepční rozhodnutí na základě chápání umění a designu principů. Zhodnotit práci ve svém oboru, včetně jejich vlastní práce, s použitím odborné terminologie. Rozpoznat vliv významných kulturních a estetických trendů, a to jak historických i současných, o umění a designu výrobků. Naučte se profesních dovedností a chování potřebné k konkurovat na globálním trhu pro umění a designu. Návštěva www.academyart.edu se dozvědět více o celkových nákladech, medián studentské půjčky dluhu, potenciálního povolání a další informace. Akreditovaným členem WSCUC, NASAD, CIDA (BFA-IAD, MFA-IAD), Naab (B.Arch *, M.ARCH), CTC (Kalifornie učitel pověření). Úřadující studijní program není v současné době nabízejí on-line kurzy. ** B.Arch je v současné době ve stavu kandidátského. [-]

Magistr Vzdělávání V Učení Designu A Technologie

Saint Mary's University of Minnesota Online
Online forma Denní studium Přihlašování započato Spojené státy americké Winona

Integrace technologické poznatky a průkopnický výzkum se M.Ed. v učení design a technologie Program nově definuje, co představuje učení zkoumáním, jak se lidé učí. Pedagogové jsou transformovány do master učitelé, připraven se spojit s dnešním rozmanitém studentů. [+]

Integrace technologické poznatky a průkopnický výzkum se M.Ed. v učení design a technologie programu nově definuje, co představuje učení zkoumáním, jak se lidé učí. Pedagogové jsou transformovány do master učitelé, připraven se spojit s dnešním rozmanitém studentů. Těžit z naší: Inovativní Curriculum: Designed by lídrů v oblasti vzdělávání ve spolupráci se zástupci z vedoucích společností v odvětví technologií. Applied Learning Zkušenost: jde nad rámec teorie které vám pomohou objevit nové způsoby, jak se vzdělávat a inspirovat své studenty. [-]

Masters V Oblasti Webdesignu A Programování Najdi Mě

Esdesign - Escuela Internacional de Diseño de Barcelona
Online forma Denní studium 12 měsíců November 2016 Španělsko Barcelona

Mistr v oblasti webdesignu a programování multi bod se vztahuje na všechny aspekty nutné, aby student získat dovednosti a znalosti, aby mohl podniknout, spravovat, design a realizovat projekty, služeb a internetových aplikací. [+]

Magisterske studium Design - Magisterske. Už jste přemýšlel o množství vizuálních dopadů, které obdržíte denně od webového prostředí prostřednictvím svých více zařízeních? Trvale se snažíme, jsme se dozvěděli, sdílet, se týkají, komunikovat, analyzovat, zahodit informace na internetu. A stejně důležité jako přiměřenost a spolehlivost informací, které jsou, jak jsme se představil. Je proto nezbytné profesionálové schopni porozumět neustále se měnícím médiaA pochopit uživatele, aby zašleme se zárukami sociální a ekonomické pronikání informací a poselství každého z poskytovatelů informací v síti. Mistr v oblasti webdesignu a programování Najdi mě To se vztahuje na všechny aspekty nutné, aby student získat dovednosti a znalosti, aby mohl podniknout, spravovat, design a realizovat projekty, služeb a internetových aplikací. V celém programu budou studenti schopni lépe porozumět a reagovat na potřeby, technologii a reálné možnosti každého klienta nebo projektu účinně reagovat na jeho cílům, stejně jako bytí schopné poskytnout tvůrčí příspěvků, grafika pozemek unikátní a inovativní kousek. V této souvislosti bude stejně důležitých klíčů digitálního designu a rozvoj dovedností a pokynů pro monitorování projektu z zachytit požadavky zákazníků na prezentaci konečného produktu. U tohoto výcviku student bude mít detailní přehled o všech Proces vytváření interaktivní projekt kde je vize podnikání, uživatelské zkušenosti (UX) technologie a designu rozhraní jsou v centru. CÍLE Hlavními cíli tohoto programu jsou: Znát filozofii, mechanismy a dynamiku internetu pochopit tento prostor tvorby a technologie jako jazyk. Získání pracovní proces, asimilovat každý z jeho fází: z briefingu, koncepce a strategické vymezení na základě požadavků zákazníka, navrhovat vývoj a výrobu maket k dodání do výroby. Být schopen řídit, design a realizovat projekt na internetu, samostatně a musí být schopen účastnit se specializovaného týmu. Rozvíjet design místa pod prostorách UX (User Experience), rozvíjet Chcete-li získat znalosti nezbytné pro rozvoj projektů na vytvoření webové stránky a webové aplikace funkční zaměřené na uživatele, a potřeb. Pochopení význam uživatelské zkušenosti jako disciplína, která dává smysl pro všechny technologie a interakce konstrukční práce. Pochopení vlastnosti internetové technologie k realizaci interaktivních prototypů podniknout prezentací charakteristik zákazníků, uplatňování to vše na jiné médium (web a WebApp) v multiplatformní prostředí (obrazovky, tablety a smartphony). Získání schopnost definovat webové strategie klienta, naplánovat projekt, na kterém chcete pracovat, postavení jak organicky, tak prostřednictvím webové platby (SEO a SEM). Zavést nové obchodní modely, podpora podnikatelského ducha životního prostředí a vytvořit nové profesní příležitosti. Příjemci Absolventi designu Absolventi v komunikaci vědy Absolventi telekomunikační techniky a / nebo počítače Absolventi audiovizuální komunikaci Odborníci: V případech, kdy student prokáže předchozí vysokoškolské vzdělání akreditační proces vysokoškolským vzděláním, Akademický výbor vyhodnotí životopis kandidáta a portfolio a dokončili učební plán, který musí udržovat rozumnou rovnocennost s existujících studií Stupeň ze stejné oblasti. Stupeň Lidé, kteří projdou hodnocením programu získá Double Degree: Kurz na ESdesign - Superior design Barcelona hřiště na Mezinárodní univerzita ve Valencii, který připsána je jako profesionálové v specialitou studoval školu. Kariérní vyhlídky Studenti, kteří tento kurz mohou rozvíjet svou kariéru v následujících oblastech: Grafická studia Oddělení web reklamní agentury Marketing, komunikace a design velkých společností Na volné noze odborníci, podnikatelé, začínající firmy, startup společnost ... Fakulta Učitelé se specializací na každé z tematických oblastí programu, prostřednictvím případové studie a realizace praktických projektů, studenti získají multidisciplinární, ale absolutně související odbornou přípravu. Zavázala jsme na mezinárodní fakulty, která přináší různé pohledy na světě komunikace, každý ze své profesní perspektivy. Proto máme odborníky, kteří zvládnout složitost procesu z globálního hlediska, se silnými základy v celosvětových kampaních přes více kanálů / mediální komunikace. Program / Obsah Mistr v oblasti webdesignu a programování multi bod je rozdělen do následujících tematických oblastí, které jsou integrovány do cross-projektu zpracovaného podél délky kurzu: Digitální mediální strategie a řízení projektů V tomto modulu, student čelí pochopení nových způsobů vidět přítomnost a budoucnost v on-line prostředí. K tomu je třeba přizpůsobit nové koncepty (interface design, použitelnost, interakce nebo určování polohy) a přivést ostatní již známé od grafického návrhu do tohoto prostředí. Získané dovednosti, metody a procesy pro rozvoj vhodné produktovou strategii, která stanoví cíle a metriky úspěchu, analyzuje současnou obchodní realitu ve středu, stejně jako plánování a rozvojové strategie. GUI designu Cílem tohoto modulu je syntetizovat architektura, použitelnost a strategie multimediální projekt vytvořením GUI. Dotýká se základní aspekty interaktivní vizuální komunikace a student je představen k zahrnutí prvků interakce a navigace ve více médiích (např webových rozhraní pro mobilní zařízení a plochy). To bude fungovat od pojmů přes skicování vizuální provedením maket a definici knihovny návrhových vzorů. User Experience (UX) Student musí zvládnout klíčové pojmy, které zajišťují bohaté uživatelské zkušenosti. Zkoumá faktory, jako je návrh interakcí, informační architektura, přístupnost, navigační toků, použitelnost. Budeme pracovat na všechny úkoly uplatňovaných v rozvoji konkrétních výsledků (například drátových modelů a prototypů), tento vývoj předstihu produktů a validace těchto výsledků. Programovací jazyky (I a II) Účelem tohoto modulu je naučit se komunikačních protokolů vlastních webových projektů a prohlubovat HTML5, CSS3, Javascript, jQuery a PHP jazyky. Zvláštní pozornost nejvíce používaných rozvojových rámců (laravel, Yii, ..), budou přiděleny. Citlivé design Tento modul má za cíl zvýšit povědomí a zkušenosti design projektů citlivý web: Jak se přizpůsobit různým zařízení? Jak a, co obsah je zobrazen v každém? Pro tento účel jsou definovány všechny nové možnosti, jak požadavky jako grafika softwarových nástrojů, potenciál a. Na konci modulu budou navrženy, vyvinuty a implementovány (a mock-up level) výstup webových řešení platformy. Zaměřit se na problematiku kódu (bootstrap), které ovlivňují vývoj pro více zařízení (citlivých), budou použity. Provedení v nových digitálních prostředích a mobilních zařízení WebApp, nativní aplikace a hybridní aplikace, adaptivní navrhování. V tomto bloku se budeme učit a budeme realizovat všechny aspekty vytváření projektů pro nové digitální prostředí: z pojmů, funkční vymezení a návrhu drátových modelů, na vizuální design a prototypování App je, webapps let a vidět adaptivní navrhování. Jsme prohloubit zvláštním způsobem v oblasti grafiky a použitelnosti rozhodnutích a objevovat nové profesionální nástroje (Sketch, Framer, Origami), nové pracovní postupy a metody, které se dostanou naši digitální projekty mají potřebnou kvalitu a končí na cesty a úspěch na trhu. CMS S a Servery Sada nástrojů pro správu obsahu (CMS), z nichž každá se specializuje na určitý účel (sociální, obchodní, komunikace) bude. To prohloubí využití WordPress a Drupal, snažil podrobnou instalace, konfigurace, použití rozšiřujících modulů a pluginů Jedním z cílů modulu je, že studenti pochopit dynamiku vývoje v klient / server prostředí. Naučte se vydává domén, hostingy, server, FTP, .. Metriky, polohovací, Sociální sítě Modul seznamuje studenty s metodologií a nástrojů měření, analýzy provozu online přítomnost, jako je web. To bude pracovat na získání různé typy metrik a dat s cílem optimalizovat výsledky s použitím nástrojů dostupných na trhu. Budou projednány API populární webové služby (YouTube, Yahoo, Google, atd) a vytváření mashup, končit s nejpoužívanějšími sociálních sítí (jako Facebook, Twitter, atd.) Projektové řízení a podnikání Proces navrhování a komunikace s firmami budou přistupovat z hlediska řízení, koncepční i praktické rovině. Des kontakt se společností až do výstupu z výrobku na trh, student prostřednictvím různých fázích projektu, právní nuance a vést ekonomické podmínky. Být obeznámen s kroky projektu, bude student mít schopnost řídit čas a zdroje. Vyvrcholení projektu Kromě překonání úvěry různých modulů, musí všichni studenti vypracovat závěrečnou hlavního projektu, který se skládá z projektu skupiny z obsahu učil v průběhu programu. Návody vybrat a plán bude zřízen podle studie, a během svého vývoje, k zachování cíle a dosáhnout požadovaných výsledků. [-]

Oficiální Magistr V Tvorbě A Rozvoji Digitálních Projektů

FDModa - LCI Barcelona
Campus forma Denní studium 1 rok September 2016 Španělsko Barcelona

Hlavním cílem Master při tvorbě a rozvoji digitálních projektů je nabídnout pokročilé školení a zvláštní povahy, že bude připravovat studenty konkurenčně poskytovat inovativní řešení a nové hodnotové propozice na trhu, který, z technologického hlediska Je to exponenciálně aktivní a je na vzestupu. [+]

Mistr v digitální tvorba a rozvojových projektů Hlavním cílem Master při tvorbě a rozvoji digitálních projektů je nabídnout pokročilé školení a zvláštní povahy, že bude připravovat studenty konkurenčně poskytovat inovativní řešení a nové hodnotové propozice na trhu, který, z technologického hlediska Je to exponenciálně aktivní a je na vzestupu. Digitální návrhář je nyní v centru různých rodin a profesních odvětví, jako jsou audiovizuální komunikaci, grafické tvorby Graphic Arts Reklama Public relations a interakce designu sektorů, a ukazuje rostoucí synergie často spadají průmysl volá zkušenosti a stále více orientuje na digitální média a také poukazují různých odvětvových studií a místní a státní zprávy. Na rozdíl od většiny školení nabízí v oblasti digitálního designu, odlišuje faktor této Masters v digitální tvorba a vývoj projektu je vytvořit to, co je známé jako Front End Designer (Front End nebo frontend Designer) v profesionálním světě , Front End se skládá ze všeho, co má co do činění s tím, co vidíte a komunikovat v digitálním projektu, je to profesionál, který je schopen vymyslet, plán, a také provádět všechny rozvoj nezbytný před finální výrobu takže zajišťuje proveditelnosti, účinnosti a optimalizace navržené projekty. Také studenti si mohou vybrat specializovat se ve dvou oblastech, více experimentální a více orientovaná do světa tvorby, zábavy a kultury, zažít inteligentní občana a inteligentní města, a druhý více zaměřena na strategii přesvědčování, značkové obsahu, více vyvinuté a orientovaná odvětví produktů a spotřebitelské služby. Cíle: Vyškolit odborníky specializující se na tvorbě a vývoji pokročilých digitálních projektů s výběrem specializací: Projekty pro reklamu a strategické komunikace: Studenti budou tvořit na myšlenek a prototypování digitálních komunikačních strategií pro značky a organizací. Pokud jde o praktickou výuku, studenti mohou rozhodnout pro web design a mobilní design projektů designu interakce aplikace do vesmíru: Student bude vytvořen v koncepci a vývoj designu interakce aplikovaného do vesmíru obecně že je, maloobchod, zábava, památky, muzea, infrastrukturu a veřejný prostor ... Pokud jde o praktickou výuku, studenti se mohou rozhodnout pro interaktivní design pro inteligentní města nebo provést pilotní projekt interakce. Studium Program: Data Sheet Kredity: 66 ECTS Doba trvání: 1 rok Kvalifikace: Masters v designu a rozvoje digitálního Projekty jazyk: španělština a angličtina nabídka speciálních itineráře čelit: Digitální Projekty Reklama a strategické komunikace Projekty designu interakce interaktivní prostor První semestr Modul I - Teoretický rámec a kontext (8 ECTS) Modul II - Metodika a pokročilé návrhové procesy pro interaktivní internetové stránky a aplikace (12 ECTS) Modul III - Programování, vývoj a prototypování digitálních rozhraní (12 ECTS) Druhý semestr Modul IV - Správa digitálního designu (6 ECTS) Specialita 1: strategické komunikační projekty a reklamy (10 ECTS) Speciální 2: design projektů interakcí pro prostor (10 ECTS) Mistr závěrečné práce (12 ECTS) Externí Practices (6 ECTS) [-]

Ma / MSc Výpočetní Provedení

Ravensbourne
Campus forma Denní studium Kombinované 1 - 2 let August 2016 Spojené království Londýn + 1 více

MA / MSc Computational návrh otevírá možnosti počítačového programování v rámci výzkumu vedou kontext pro kreativního průmyslu. [+]

Magisterske studium Design - Magisterske. MA / MSc Výpočetní design otevírá možnosti počítačového programování v rámci výzkumu vedou kontext pro kreativního průmyslu. Tento postgraduální studijní obor je umístěn, a snaží se vám pomoci, aby se zapojily s obrovské vlně zájmu o open source komunity obklopujících kódování vývoj, jako například openFrameworks, Arduino, zpracování a škvárové. Tyto volně dostupné knihovny kódu a hardwaru, aby výkon výpočetních a interakce mnohem širší základnu kreativní uživatele a budete okamžitě vidět imaginativní potenciál, který nabízejí. Výuka ve vizuálním programování s Max / MSP, Pure Data a VVV mohou být také nabízeny. Budete se zobrazí příklady projektů, které využívají takových zařízení, jako je Kinect, Leap Motion a motion capture. Práce na projektu nabídne možnosti, jak dát tyto znalosti do praxe s cílem navrhnout invenční řešení, které reagují na pohyb lidské postavy. Kombinace údajů čerpaných z pozice na obrázku a trojrozměrné virtuální prostředí otevřela fascinující diskutuje o povaze lidského choreografického gesta a způsob, jakým může mít současně vliv jak v digitální a reálných domén. Quadrocopters, robotika a řízení pohybových pohybu přijde v rámci výzkumného zaměření kurzu vám nabízí širokou škálu možných výsledků. Ravensbourne má velmi dobré finanční rapid prototyping zařízení a studenti na MA / MSC Výpočetní design budou mít možnost spojit programování, trojrozměrný design a elektroniku jako základ pro navrhování inovativních, rychlá a zajímavých projektech. Začnete pracovat s odezvou uživatelů a zpětnou vazbu a umístit své práci na projektech v zajímavých místech, jako je například Kinetica Art Fair a Level39 Canary Wharf. To vám dá skvělé způsoby, jak prokázat svou koncepcí v reakci na uživatelské testování a zpětnou vazbu. Kurz se bude vztahovat na různé přístupy k programování a podněcovat bádání do povahy kódu jako média v jeho vlastní pravý. Zde se seznámí s generativní, rekurzivní a algoritmické koncepty na řešení problémů a porozumět historii kódování a jeho vlivu a rozsahu. S tímto druhem zkušenosti za sebou, když necháte kurzu, budete v pozici, aby odpovědné role, jako je produkce nadřízeného, ​​technický ředitel, olova nebo asistent programátor, uživatelskou zkušenost návrhář, výrobce nebo nezávislým konzultantem. [-]

Web-master A Digitální Design

Scuola Politecnica di Design SPD
Campus forma Denní studium 15 měsíců October 2016 Itálie Milán

Cílem Master in Web Design a digitální je vytvořit řadu profesionálů, kteří vědí, jak pracovat v realizaci digitálních mediálních projektů, výrobě a sdílení obsahu a služeb prostřednictvím sociálních médií. Program nabízí vzdělávací cestu, která prochází oblastí designu, digitálního marketingu a nových technologií. [+]

Cílem Master in Web Design a digitální je vytvořit řadu profesionálů, kteří vědí, jak pracovat v realizaci digitálních mediálních projektů, výrobě a sdílení obsahu a služeb prostřednictvím sociálních médií. Program nabízí vzdělávací cestu, která prochází oblastí designu, digitálního marketingu a nových technologií. Studenti tak stimulovat své dovednosti v oblasti designu se strategickou vizí, technických znalostí a používání jazyka k řízení projektů a koordinovat všechny fáze vývoje a rozvoje procesu. Osnovy se pohybuje od kreativního směru kompetentní se zaměřením na web marketing a komunikaci. Vzdělávací program je zaměřen na teorii a praxi provedené v laboratořích; procesy důležité pro učení a získávání znalostí. Projekty sledovat pracovní postup, který zahrnuje definici digitální strategie a jejích cílů, koncepce a design informací programovacího přední / zadní konec je. Užívání jako bod význam pro "uživatelské zkušenosti" sociálních médií, program zkoumá mechanismy, pomocí kterých podniky přizpůsobit své podnikání na novou situaci by měla zahrnovat obsah a navigační toku mezi weby a sociální platformy a naopak. Kurz jako celek, poskytuje studentovi odborné kapacity dialog různých postav zapojených do digitálního komunikačního procesu. ENTRY Mistr je zaměřena na absolventy v oblasti komunikace, fotografie, architektury a designu, výpočetní technika, výpočetní techniky nebo ekvivalentní; a kandidáti, kteří mají významné odborné zkušenosti v tomto odvětví. Počet omezeném prostoru. Proces přijetí je založen na vyhodnocení CV, portfolia a pohovor. Žádost o přijetí musí být zaslána na JPD Academic Office. DOBA Kurz trvá 15 měsíců, od října do prosince následujícího roku. Účast je povinná - plný úvazek - 1500 hodin, včetně lekcích, vedení projektů a stupni. STAGE Na konci didaktického programu, budou absolventi schopni dělat stáž tří měsíců ve firmách, agentur nebo institucí v tomto odvětví. JAZYK Mistr v vyučován v anglickém jazyce. DIPLOMA Po překonání závěrečnou zkoušku, bude student obdrží titul univerzitní mistr vydaného IULM a SPD. Program je 60 kreditů CFU / ECTS. [-]

Master Of Architecture II

NewSchool of Architecture and Design
Campus forma Denní studium 1 rok July 2016 Spojené státy americké San Diego

Master of Architecture II stupně dává studentům, kteří již dokončili Naab akreditovaný bakalářský titul příležitost rozvíjet hlubší pochopení principů designu a teorie. Studenti získají akademické pověření a praktické zkušenosti to trvá usilovat o placenou kariéru ve výuce, stejně jako podobné povolání. [+]

Magisterske studium Design - Magisterske. Master of Architecture II stupně dává studentům, kteří již dokončili Naab akreditovaný bakalářský titul příležitost rozvíjet hlubší pochopení principů designu a teorie. Studenti získají akademické pověření a praktické zkušenosti to trvá usilovat o placenou kariéru ve výuce, stejně jako podobné povolání. [-]

Master Vnitřní Architektura

Zuyd University of Applied Sciences
Campus forma Denní studium 2 let September 2016 Nizozemsko Maastrichtská

Na mistra vnitra architektury se naučíte vytvořit koncepci prostoru na základě vlastních představ a umělecké vize a si uvědomit, že pojem. [+]

Mistr Interior Architecture Na mistra vnitra architektury se naučíte vytvořit koncepci prostoru na základě vlastních představ a umělecké vize a si uvědomit, že pojem. Co je to mistr Interior Architecture nabízí? Vnímání a exprese v architektuře interiéru Co dělá určité místo tak charakteristické? Je to světlo, které spadají do určitého úhlu skrz skleněná okna? Materiál a barvy židle, stoly, záclony, stěny, podlahy? Zvláštní zvuky z místnosti? Dotek, vůně věcí? Lidé ...? Fenomenologické aspekty určují atmosféru interiéru. Jádro Interiér na náš pán interiérové ​​architektury není výklenek, nuance nebo aspekt architektury, ale zásadní postoj k okolnímu světu. Jádrem tohoto mistra je pochopení místa ve všech jeho projevech, než začnete transformovat důsledku měnících se potřeb a požadavků. Co se naučíte? Naučíte se vytvořit koncepci prostoru na základě vlastních představ a umělecké vize a uvědomit si, že koncept. Důležitou součástí je, jak prezentovat své závěry jako základní součást vašeho architektonického návrhu. U každého úkolu budete vyzváni k tomu spojení mezi vaší vlastní práce i práce druhých a mezi svým dílem a divákem. Také budete aktivně přispívat do společných projektů. Během dvou let studujete v Maastrichtu, budete mít možnost prohloubit své návrhářské schopnosti, osobní výklad profesionálního situace a uměleckého talentu. Získáte věcnou znalostí, poznatky a dovednosti na základě své vlastní aplikovaný výzkum. Jazyk Angličtina / Dutch. Přednášející také mluví německy. Pro koho? Tento dvouletý magisterský program je otevřen pro vás, pokud máte bakalářský titul v oboru Architektura, nebo jiný bakalářský studijní program, a pokud budete mít požadované příjmu kompetence. Studijní zátěž Obvykle budete studovat a pracovat v Akademii po dobu asi 20 hodin týdně. Kromě toho budete muset studovat doma po dobu asi 20 hodin týdně. Kredity Program se skládá z 120 kreditů celkem. DOBA Na plný úvazek na dobu dvou akademických let, od září do července. První rok Vaše vlastní atelier V prvním roce budete pracovat ve svém vlastním ateliéru, kde se plnění hypotetické úkoly a tam, kde se hodnotí svůj proces návrhu krok za krokem se svými lektory. V těchto úkolů bude zkoumat významnosti, světlo, čas, rozsah a složení. Assigments Začneme úkol s výlety do různých míst, kde se testování těchto svými smysly a prozkoumat to se stavem našeho času v mysli, zevnitř. Můžete výzkum na místě anatomii, vyvolat empatii a výstavbě porozumění. Můžete formulovat záměr, jak vyvážit choreografii smysluplně a ilustrují zamýšlený význam jako dokončené stavby výslovného významnosti. V těchto úkolů teoretický výzkum a analýzy hrají klíčovou roli. Váš maturitní projekt Závěrečné hodnocení master Ve druhém roce bude soustředit na svou práci a konečného pracovního kusu. Váš maturitní projekt je konečné posouzení master. S tímto hodnocením bude důkaz, že jste schopni vykonávat lékařské povolání. Budete místo sebe jako interiérový architekt a předloží vám k vnějšímu světu, takže si můžete vytvořit základ pro budoucí kariéru. Nabízí také možnost kritického příspěvek k diskusi o aktuálních otázkách, a je důležité pro další rozvoj oboru. Zdarma si vybrat Předmětem konečného projektu je možnost zvolit si, ale stále docela blízko v širším slova smyslu interiéru. Je to hypotéza v zastavěné oblasti kontextu. Výběr a motivace svého absolventského projektu je součástí maturitní plánu, který je předložen. Budete muset uzavřít místo a primární myšlenku záměru. Práce a anatomický model Váš maturitní projekt se skládá ze dvou propojených vrstev: práce a anatomické modelu. Práce by měly tvořit základ vašeho projektu, na základě jazyka a teoretického výzkumu v historickém, filozofickém, kulturní a socio-politickém smyslu. Anatomický model je konkrétní realizace vašeho záměru a zahrnuje všechny prostorové prvky. Tým lektorů Mistr spolupracuje s předními odborníky: architektů, interiérových architektů, zástupci z jiných oblastech, jako je historiky umění, pro maximální souvislosti s aktuálním vývojem, za přispění svých odborných znalostí a odborných zkušeností. Diplom a potvrzení Po úspěšném dokončení programu získáte titul Master of interiérové ​​architektury. Stupeň je uznávané Unií nizozemských interiérových architektů (BNI) a můžete se zaregistrovat po dobu dvou let praxe v Nadaci architekta Register (Stichting Bureau Architectenregister). Akademické a zkušební řád (OVZ) Na akademické a zkušební řád (pro které je nizozemský zkratka je OVZ) poskytnout všechny informace, které budete potřebovat o obsahu kurzu, akademický podpora poskytována, a způsob, jakým jsou organizovány zkoušky. Obsahují také informace o požadavcích pro přijetí. Stáhněte soubor pdf aktuální OER (v holandštině) pro tento akademický rok. Požadavky na přijetí Ty jsou přípustné, pokud jste absolvent s bakalářským titulem architektonického návrhu, nebo jiného bakalářského studijního programu, pokud máte požadované příjmu kompetence. Když nemůžete splnit tyto požadavky pro přijetí máte možnost požádat o přijímací zkoušky. Chcete-li tak učinit, pošlete portfolio a průvodní dopis na programu sekretariátu. Všichni studenti, kteří jsou přípustné budou pozváni v červenci na základě posouzení příjmu. Přijímací řízení Jakmile jsme obdrželi vaši přihlášku Vás pozveme na přijímací řízení, která se skládá z následujících kroků: Předvolba na základě vaší motivační dopis, diplom a digitální portfolio. Motivace rozhovor a hodnocení vašeho portfolia. Praktický úkol. Když minete předvolby (1), budeme vás zveme na základě posouzení příjmu, který se bude konat v Maastrichtu za celý den *. Během tohoto dne se bude zkoušet na své vhodnosti pro program. Můžete zobrazit a diskutovat příklady prací ve svém portfoliu s přijímacím výboru (2). Závěrečná část je praktický úkol stanoví přijímací komise (3). * Nebo přes Skype, pokud žijete v zahraničí a nemáte možnost přijít do Maastrichtu. [-]

Ms Podnikání A Design (entd)

University of Delaware, Alfred Lerner College of Business and Economics
Campus forma Denní studium 11 měsíců September 2016 Spojené státy americké Newark

MS v podnikání a designu (ENTD) je absolventem studijní program Lerner College of Business & Economics a zahrnuje partnerství mezi Horn programu v oblasti podnikání, College of Engineering odboru strojního inženýrství a vysoká škola umění a věd. Program zahrnuje interdisciplinární, zážitkové kurzy zaměřené na podnikatelského ducha, kreativitu a design a prototypy a vývoje nových produktů. Kurzy jsou rozšířeny s obohacováním uranu a příležitostmi, jako jsou soutěže, financování poradenských programů, společenské akce a řadu užitečných zdrojů. Absolvování povinných předmětů a účast na obohacování uranu poskytuje studentům znalosti, dovednosti, připojení a přístupu ke zdrojům potřebných projevovat inovace a daří se jim v rychle se měnícím světě. [+]

Magisterske studium Design - Magisterske. MS v podnikání a designu (ENTD) je absolventem studijní program Lerner College of Business & Economics a zahrnuje partnerství mezi Horn programu v oblasti podnikání, College of Engineering odboru strojního inženýrství a vysoká škola umění a věd. Program zahrnuje interdisciplinární, zážitkové kurzy zaměřené na podnikatelského ducha, kreativitu a design a prototypy a vývoje nových produktů. Kurzy jsou rozšířeny s obohacováním uranu a příležitostmi, jako jsou soutěže, financování poradenských programů, společenské akce a řadu užitečných zdrojů. Absolvování povinných předmětů a účast na obohacování uranu poskytuje studentům znalosti, dovednosti, připojení a přístupu ke zdrojům potřebných projevovat inovace a daří se jim v rychle se měnícím světě. Program využívá kohorty model, ve kterém se vybraná skupina studentů přijatých každý rok. Tito studenti se většina z jejich předmětů spolu ve standardním sekvence, která umožňuje soudržná vzdělávací zkušenost, jakož i rozvoji silných vztahů s ostatními studenty a programu fakulty. Těšíme se na vás přivítat naše první kohortu ENTD studentů na 2015 - akademický rok 16. Program ENTD je určen pro účast na plný úvazek. To umožňuje dokončení programu v 11 měsících. První 2 měsíce, červenci-srpna, jsou vynakládány dokončení on-line kurzu; Zbylých 9 měsíců, září-květen, jsou vynakládány na akademické půdě, aby plně využít fyzických zdrojů univerzity. Program je ideální pro čerstvé absolventy s podniky, strojírenství, umění a dalších stupních, kteří mají zájem získat cenné zkušenosti v oblasti podnikání a designu. Obsah a výstupy požadované kurzy mají za cíl připravit studenty k zahájení začínající firmy, podporu inovací v zavedených společností, a rozvíjet udržitelné řešení sociálních problémů. Volitelné možnosti umožňují zkoumání individuálních zájmů. Uzávěrka aplikovat je květen 31 nebo dokud kohorta je vyplněn. Rozhodnutí o přijetí jsou prováděny průběžně. [-]

Master Of Arts - Média, Umění, Design A Tech Nologie

Hanze University of Applied Sciences, Groningen (Hanze UAS)
Campus forma Denní studium 2 let September 2016 Nizozemsko Groningen

Master of Arts - Media, Art, Design & Tech nologie (MADtech) je vše kolem kombinuje umění a technologie, vytvářet hybridní formy umění, tradièním stejně jako zcela nové, nečekané způsoby, obsah a média. Experimentování, hrát si a hraní jsou životně důležité pro rozvoj metody své práce, opírající se o důkladné zamyšlení. Výtvarnou technologií výzkum je tedy hlavní součástí hlavního programu. Ty se budou podílet na spolupráci uměleckých výzkumných projektů, prozkoumávat možnosti a omezení transdisciplinárních a transmediální situace v současné kultuře. To vám pomůže pochopit vazby mezi estetikou, technologie, významnosti, myšlení a politiky. [+]

Výtvarné umění - Media, Art, Design & Technology (MADtech): www.hanzegroningen.eu/madtech~~number=plural umělci dělají divné věci s technologií. To shrnuje naše MADtech programu. Chcete-li si představit, interpretovat a změnit lidskou interakci s transformující se světem, který budete používat a umělecky zkoumat různé technologie. Budete-li tak učinit s dráteník mentalitou: play a experimentování jsou důležité aspekty ve vašem vývoji, a bude nést zvláštní důraz na výzkum, co děláte. Tato mentalita, v kombinaci s kritickým postojem reflexní a koncepční dovednosti, povede k neočekávaným perspektiv, což má za následek multimediální umělecké práce. Master of Arts - Media, Art, Design & Tech nologie (MADtech) MADtech je o kombinuje umění a technologii, vytvářet hybridní formy umění, za použití tradičních i zcela nové, neočekávané způsoby, obsah a média. Experimentování, hrát si a hraní jsou životně důležité pro rozvoj metody své práce, opírající se o důkladné zamyšlení. Výtvarnou technologií výzkum je tedy hlavní součástí hlavního programu. Ty se budou podílet na spolupráci uměleckých výzkumných projektů, prozkoumávat možnosti a omezení transdisciplinárních a transmediální situace v současné kultuře. To vám pomůže pochopit vazby mezi estetikou, technologie, významnosti, myšlení a politiky. Obohacení svou práci a nápady Zadáte tento program s vaší vlastní výzkumné téma. Budete rozvíjet a zdokonalovat tyto nápady během svého prvního roku, obohacuje své myšlenky prostřednictvím znalostí a dovedností, které budete získat, experimenty, které budete provádět a spolupráce, které se kterými se setkáte. Druhý rok je téměř úplně věnována vaší maturitní práce a umělecký výzkum, což vedlo k vaší diplomové práce. Během svého času s námi budete součástí komunity, kde je vzdělání, výzkumu a praxe setkávají umělecké a vzájemně posilovat. Hybridní Arts Lab Pro většinu z vaší pracovní, výzkum a přednášky půjdete do naší budovy na Praediniussingel. Tam najdete náš Hybridní Arts Lab, také volal HAL 24/7. Obsahuje výtvarnou technologií výzkumné laboratoře, seminář, projekt, přednáškové a výstavní prostory, média a fotografování studia, společné pracoviště, společná kuchyň a jednotlivých ateliérů. Máte také přístup ke svému studiu 24 hodin denně, sedm dní v týdnu. V HAL zajišťujeme mnoho zařízení, které můžete používat, technologicky i jinak, stejně jako dostatečnou technickou podporu. Pokud požadujete složitější, technologická zařízení, jste vítáni využít zařízení Hanze v Ústavu inženýrství v Assenu. Setkání odborníků, rozhovory umělce a výstavy Můžete navštěvovat zajímavé setkání odborníků, rozhovory umělce a výstav, například lektory Centra aplikovaného výzkumu a inovací Art & Society. Během "Zapíná Festival" mezinárodní workshop s názvem "Recyklace Electronics zde konaly. Dalším zajímavým příkladem je setkání odborníků týkající se photography výzkum v oblasti cross-disciplinární a cross-kulturní umělecké praxe, který zahrnoval současných studentů a absolventů. Každý rok se kurz pro výzkum a vývoj / umění nových médií Practices organizuje různé společné projekty a workshopy, například s posádkou Immersive Media a Blast Theory. Centrum aplikovaného výzkumu a inovací Art & společnost Art & společnost výzkumné centrum Hanze Univerzity aplikovaných věd Groningen pokrývá výzkum založený praxi Minerva Akademii výtvarných umění. Art & společnost výzkumné centrum se skládá ze tří výzkumných skupin: celoživotního vzdělávání v hudbě, obraz v kontextu a populární kultuře, a udržitelnost a inovace. Program první rok První rok: prozkoumat možnosti První ročník tohoto magisterského programu je hlavně o poznávání zvoleném oboru. Budete provádět své vlastní experimenty v naší Hybrid Arts Lab, dráteník s novou technologií v průběhu tvůrčí programování a prozkoumat možnosti výzkumu v uměleckých postupů. To vám umožní zlepšit své znalosti a dovednosti, poznat mezinárodní umělecké praxe, vytvořit nové koncepty a zjistit možnosti uměleckého výzkumu. První rok zdůrazňuje Experimentování v naší Hybrid Arts Lab. Po bohaté tvůrčí programování samozřejmě, stejně jako MAX / MSP. Research & Media Teorie: Následující teorie a výzkum kurzy o vztahu mezi vizuální vnímání psychologii a teorii médií a mezi vnímání a poznávání, aktuální vývoj v teorii médií a propojení mezi umění, vizuální komunikace a vizuální kultury. Účast sérii přednášek na univerzitě v Groningenu. Spolupráce ve společné výzkumné kurz pro výzkum a vývoj / umění nových médií postupů s mistrem studenty univerzity v Groningenu. Pravidelná zasedání kde vy a vaši spolužáci prezentovat a diskutovat výsledky experimentů, dílen, výzkumných projektů a svého vlastního pokroku; k sobě, na odborníky a pro veřejnost. Individuální či kolektivní návštěvy příslušných institucí, festivalů, pracovních míst a výzkumných center. Program druhý rok Realizace své umělecké cíle Na začátku svého druhého ročníku, začnete pracovat na svém absolventském projektu. Většinu svého času bude věnována práci na tomto projektu. Tam bude ještě být třídy, i když méně než v prvním roce. Dohledu bude radit a vést vás a povzbudit svůj pokrok. Vaším cílem je realizovat svůj výzkumný projekt a napište svou diplomovou práci. K dispozici bude spousta příležitostí v průběhu celého roku, aby sdílet to, co jste se naučili a zkušenosti s ostatními během zasedání, diskusí a prezentací. V závislosti na tom, co budete potřebovat, budeme ptát hostující lektory přispět k dohledem vašeho výzkumného projektu. Během série veřejných dialogů, budou studenti druhého ročníku také diskutovat o jejich práci s hostujícími lektory a další, který vám pomůže zlepšit vaši práci a vzít ji na další úroveň. Druhý rok zdůrazňuje Strávit několik hodin v laboratoři, experimentování jednotlivě nebo ve spolupráci s ostatními, se zaměřením na svůj vlastní projekt. Po tvůrčí programové schéma; individuálně nebo kolektivně. Účast sérii přednášek o relevantních subjektů na univerzitě v Groningenu, jako dějiny umění, psychologie umění a umění filozofie. Studium samostatně, pod dohledem svých lektorů. Spojování projekty, spolupracuje s Centrem aplikovaného výzkumu a dalšími partnery hanzovní. Návštěva mezinárodních festivalů, jako je Ars Electronica v Linci, Transmediale v Berlíně a intenzivní studijní cestu do New Yorku. Pravidelné zasedání, kde vy a vaši spolužáci prezentovat a diskutovat výsledky experimentů, dílen, výzkumných projektů a vlastní práci týkající se vašeho absolventského projektu. Prezentace a diskuse o svou práci na veřejných příležitostech, jako jsou festivaly, výstavy a veřejné přednášky. Maturitní práce a diplomové práce Ke konci svého druhého roku, budete dělat svou absolventskou práci a napsat diplomovou práci, ukazuje své analytické schopnosti, kritický pohled a schopnost uvažovat o své vlastní práci, stejně jako ilustraci své výzkumné schopnosti. Díky této práci nám také ukázat svou budoucí místo ve světě umění. Budete prezentovat své umělecké dílo a vaši diplomovou práci na vaší veřejné promoci. Po vaší promoci budete odměněni titul Master of Arts. Žádost o prestižní ocenění Kromě toho, jak druhý rok studentem magisterského studijního programu, můžete požádat o zvláštní ocenění za vynikající studenty výtvarného umění, například na "George Verberg dotace", každoroční, prestižní ocenění ve výši € 10.000. Toto ocenění umožňuje vítěze strávit rok v jedné z pobaltských států, Německa, Polska a Skandinávie, aby tam pracovat jako umělec. Obohacení svou práci a nápady Zadáte tento program s vaší vlastní výzkumné téma. Budete rozvíjet a zdokonalovat tyto nápady během svého prvního roku, obohacuje své myšlenky prostřednictvím znalostí a dovedností, které budete získat, experimenty, které budete provádět a spolupráce, které se kterými se setkáte. Druhý rok je téměř úplně věnována vaší maturitní práce a umělecký výzkum, což vedlo k vaší diplomové práce. Během svého času s námi budete součástí komunity, kde je vzdělání, výzkumu a praxe setkávají umělecké a vzájemně posilovat. Hybridní Arts Lab Pro většinu z vaší pracovní, výzkum a přednášky půjdete do naší budovy na Praediniussingel. Tam najdete náš Hybridní Arts Lab, také volal HAL 24/7. Obsahuje výtvarnou technologií výzkumné laboratoře, seminář, projekt, přednáškové a výstavní prostory, média a fotografování studia, společné pracoviště, společná kuchyň a jednotlivých ateliérů. Máte také přístup ke svému studiu 24 hodin denně, sedm dní v týdnu. V HAL zajišťujeme mnoho zařízení, které můžete používat, technologicky i jinak, stejně jako dostatečnou technickou podporu. Pokud požadujete složitější, technologická zařízení, jste vítáni využít zařízení Hanze v Ústavu inženýrství v Assenu. Setkání odborníků, rozhovory umělce a výstavy Můžete navštěvovat zajímavé setkání odborníků, rozhovory umělce a výstav, například lektory Centra aplikovaného výzkumu a inovací Art & Society. Během "Zapíná Festival" mezinárodní workshop s názvem "Recyklace Electronics zde konaly. Dalším zajímavým příkladem je setkání odborníků týkající se photography výzkum v oblasti cross-disciplinární a cross-kulturní umělecké praxe, který zahrnoval současných studentů a absolventů. Každý rok se kurz pro výzkum a vývoj / umění nových médií Practices organizuje různé společné projekty a workshopy, například s posádkou Immersive Media a Blast Theory. Centrum aplikovaného výzkumu a inovací Art & společnost Art & společnost výzkumné centrum Hanze Univerzity aplikovaných věd Groningen pokrývá výzkum založený praxi Minerva Akademii výtvarných umění. Art & společnost výzkumné centrum se skládá ze tří výzkumných skupin: celoživotního vzdělávání v hudbě, obraz v kontextu a populární kultuře, a udržitelnost a inovace. Požadavky na přijetí Chcete-li být přijat, co potřebujete bakalářský titul v umění (vizuální umění nebo design) nebo rovnocennou předchozí vzdělávání (například vysokoškolské vzdělání nebo diplom v oblasti související). Kromě toho se očekává, že mají dobré znalosti angličtiny. Musíte být schopni číst odborné publikace v angličtině, postupujte podle pokynů v angličtině a vyjádřit sám sebe dobře v anglickém jazyce. Chcete-li prokázat svou způsobilost, budete muset předložit oficiální mezinárodní zkušební certifikát IELTS, TOEFL nebo Cambridge ESOL. Minimální požadavky jsou následující: Mezinárodní IELTS test: skóre alespoň 6,5 Mezinárodní TOEFL test: Internet-založené TOEFL: skóre 90; Computer-založené TOEFL: skóre 232; Paper-založené TOEFL: skóre 575 Cambridge ESOL úroveň C (CAE - C) Více informací o přijetí a aplikaci návštěva: www.hanzegroningen.eu/madtech [-]

Master Rozvoj Digitální řešení

BARCELONA TECHNOLOGY SCHOOL
Campus forma Denní studium 9 měsíců October 2016 Španělsko Barcelona

Mistr v digitální řešení pro vývoj je ideální pro studenty, kteří chtějí vstoupit do digitálního průmyslu s pevným základem. Program je v souladu s digitálními znalosti programování a digitální průmysl potřebuje rozvíjet kreativní technická řešení. [+]

Magisterske studium Design - Magisterske. Mistr v DIGITAL řešení pro vývoj Popis programu Tento program je zaměřen na studenty, kteří chtějí vstoupit do digitálního průmyslu s pevným základem. Mistr je v souladu s potřebami nejnáročnější talentů z digitálního průmyslu pro rozvoj tvůrčích technologických řešení. Barcelona Technology Škola zajišťuje všem účastníkům odborné praxe v průběhu a po Masters prostřednictvím praxe / stáže v předních společností v digitálním sektoru. Já se dozvědět, co? Dovednosti, které získají v průběhu programu budou mít nárok za pestrou škálu pracovních rolí v technologickém průmyslu. Kromě programování, naučíte všechny aspekty nejpopulárnějších technologií, jako jsou webové a mobilní vývoj softwaru, řemeslo, agilní, cloud computing, zpracování velkých objemů dat, a za provoz a digitální obchodní strategii. Mistr v digitální řešení pro vývoj je vyučován v anglickém jazyce, což je důvod, proč je nutná znalostí angličtiny podmínkou pro přijetí. DOBA: Mistr v digitální řešení pro vývoj nabízí univerzitní akreditaci 60 kreditů (ECTS). Program trvá devět měsíců (1 akademický rok), a začíná v říjnu 2016. Barcelona Technology Škola je mezinárodní instituce, jeho programy jsou v angličtině, a příjemná tvář a inovativní město Barcelona. Metodika tohoto programu je založen na "učení Project", kde student vytváří a rozvíjí své vlastní řešení a digitálních projektů. READY FOR skvělý závod DIGITAL: Digitální průmysl zažívá silný růst, technologické společnosti potřebují profily jako je ta vaše. Barcelona School Technology spojuje svou kariéru s digitálním průmyslu, jak si vytvořit svůj talent s dovedností a znalostí požadoval. PRAXE / STÁŽ & kariéra: Díky dohodám s Barcelona Technology školy technologickém průmyslu budou mít možnost žít profesionální zkušenosti v některé z předních společností v rámci ekosystémové BTS. Jak podat žádost?Pokud jste vášnivý o programování, chcete přístup k pracovním příležitostem, rozvíjet své digitální talent a mezinárodní zkušenosti v Barceloně, jen potřebujeme: 1. Formulář žádosti 2. motivační dopis v angličtině vysvětluje, jak si myslíte, že bude tato technologie průmysl v příštích 5 let, a jak byste mohli přispět k digitální transformace 3. CV 4. oficiální certifikace angličtině nebo, pokud tomu tak není, aby se BTS test online Inglés. ROZHOVOR: Přijímací výbor a ředitel programu, diskutovat o vaši žádost, a pokud jste fit profil BTS, budeme volat s vámi mluvit, a vědět něco víc o vás. Způsob platby: jednou přijat do programu, pošleme vám dopis se všemi detaily si rezervovat místo v Mistr v digitální řešení pro vývoj. Je nutné, aby se školné programu zabezpečit své místo a získat osvědčení o zařazení do BTS, případně, vyřizování žádostí o vízum. [-]

Magisterský Titul V Oboru Umění, Designu A Multimediálních

Instituto Politécnico de Viseu – Escola Superior de Educação (ESEV)
Campus forma Denní studium 2 let October 2016 Portugalsko Viseu

Druhý vzdělávací cyklus v umění, designu a multimédia se předpokládá jako proudový strukturované návrhu odborné přípravy založené na realizaci významu vizuální kultury a informačních a komunikačních technologií v současné reality. Na druhé straně je třeba konstatovat, že přispěla ke značnému nárůstu v použití obrazu ve všech oblastech technologického pokroku. Fotografie a digitální video, specializovaný software pro image práci, jsou nyní na stejné úrovni s běžnými médii a novými médii současnými tvůrci přesvědčivé nástrojů přijatých v zhmotnění myšlenek v rámci umělecké tvorby, design, reklama. [+]

Představení Druhý vzdělávací cyklus v umění, designu a multimédia se předpokládá jako proudový strukturované návrhu odborné přípravy založené na realizaci významu vizuální kultury a informačních a komunikačních technologií v současné reality. Na druhé straně je třeba konstatovat, že přispěla ke značnému nárůstu v použití obrazu ve všech oblastech technologického pokroku. Fotografie a digitální video, specializovaný software pro image práci, jsou nyní na stejné úrovni s běžnými médii a novými médii současnými tvůrci přesvědčivé nástrojů přijatých v zhmotnění myšlenek v rámci umělecké tvorby, design, reklama. Na konci druhého cyklu studia v Master umění, designu a multimédií by měl být schopen: Pochopení tvořivosti a inovací za jeden z rozhodujících činitelů v konkurenčním obchodním / současném institucionálním rámci; Připojení teoretické a technické znalosti o umění a médií, s cílem rozvíjet dovednosti, jako je, aby mu umožnil zpochybnit uměleckou tvorbu aplikovaný na vizuální komunikaci; Rozvíjet dovednosti propojovacích obsah dvou klíčových oblastí tohoto druhého cyklu, s ohledem na mediálního průmyslu, uměleckého projevu a designu; Rozvíjet Výzkumné projekty / testování a / nebo použití v kontextu, artikulovat specifické dovednosti umění a interaktivních prostředí; Navrhování a zavádění experimentální projekty / Výzkum - akci. Kariéra Tento kurz je otevřen i profesionálové v oblasti umění, designu, reklamy ve sdělovacích prostředcích a vytváření, stejně jako učitelé, kteří leccionem v podobných oblastech, aktualizujte jejich výcvik v umění a multimédia jejich přípravě, včetně (mimo jiné) na adresu: Provedení funkce na obsahových produkčních společností / multimediálních produktů; Rozvíjet koordinaci a vytváření aktivit v oblasti polygrafie; Rozvíjet současné projekty vytváření umělecké. [-]

Ma V Technologiích A Kodexy Komunikace

Link Campus University
Campus forma Denní studium 2 let November 2016 Itálie Řím

Formativní programy se vyznačují silnou experimentální komponenty výsledek různých workshopů činností zaměřených na [+]

Magisterske studium Design - Magisterske. Dobrý technických znalostí je základem pro úspěšné zabývají plánováním a kreativity. Digitální média a rychlost vývoje ICT (informačních a komunikačních technologií), ve skutečnosti výzvu nepřetržitě nových odborníků. Tři roky bakalářského studia a na magisterské studijní programy jsou koncipovány tak, aby poskytovat esenciální nástroje potřebné k výkonu těchto problémů. Zdarma italský jazykový kurz bude nabídnuta všem studentům, kteří předběžně uplatňují první týden v červnu. Prostřednictvím neustálého výzkumu a studií, pak budete ovládat digitální svět, aby jej použít jako nástroj pro vytváření špičkových produktů a navrhnout nové a atraktivní služby pro uživatele. Průběh studia Formativní programy se vyznačují silnou experimentální části, výsledkem různých seminářích činností zaměřených na "vytváření skutečné", ve spolupráci s výzkumnými středisky v rámci univerzity i s dalšími subjekty v souvislosti s ní, teoretické aspekty diskutované při výuce. Další unikátní vlastností předmětu je přítomnost vysoce kvalifikovaných fakulty a zastupuje předních osobností ze světa informačních a komunikačních technologií a designu interakce, které mají bohaté zkušenosti jak na národní i mezinárodní úrovni. Ty tak mohou zajistit přenos zkušeností, odborných znalostí a poznatků shromážděných během své kariéry studentů zapsaných. PRVNÍ ROK Metodika a techniky sociálního výzkumu Sociologie komunikačních jazyků Sociologie nových médií a sociálních sítí Sémiotika artefakty a teorie fotografie Interakce design I Prvky programování I (Web a mobilní) Integrovaný průběh komunikace Kognitivní psychologie Analýzu a vizualizaci databáze Druhý rok Laboratoř počítačové grafiky, modelování a 3D tisk Interakce design II a Design Lab Rozhraní Angličtina pro multimediální komunikaci Materiály, které mají být vybrány Dovednosti [-]

Univerzitní Magistr Uživatelské Prostředí Pro Tvorbu Digitálních Produktů A Služeb *

ESNE - Escuela Universitaria de Diseño, Inovación y Tecnología
Campus forma Kombinované 10 měsíců October 2016 Španělsko Madrid

Master in User Experience a digitálním Product Services chce být kvalifikovaný v jedné z nejžádanějších oborů v rámci odvětví digitálního obsahu a použitelnosti profesionálové. ESNE a Telefónica I + D, průkopníkem ve vytváření týmů uživatelské zkušenosti (UX) společně vyvinuli strukturu a program Master, jejímž prostřednictvím se snaží reagovat na rostoucí poptávku po kvalifikovaných odborníků specifická UX. [+]

* Čeká na ověření Master in User Experience a digitálním Product Services chce být kvalifikovaný v jedné z nejžádanějších oborů v rámci odvětví digitálního obsahu a použitelnosti profesionálové. ESNE a Telefonica R & DA průkopníkem ve tvorbě týmů uživatelské zkušenosti (UX) společně vyvinuli strukturu a program Master, jejímž prostřednictvím se snaží reagovat na rostoucí poptávku po odborníků se zvláštní odborné přípravy ve UX. Tento mistr je zaměřena především na projektanty a výzkumníky uživatelů, stejně jako inženýři, počítač nebo marketingu. S inovativní a praktické metodiky, která podporuje aktivní účast, byly multidisciplinární týmy byly vytvořeny smícháním různých profilů, s cílem vytvořit společný projekt, který může prohloubit uživatelské zkušenosti z různých profesních perspektiv. V tomto smyslu má dva pracovní prostory určené pro praxi společné práci, kde mohou studenti pracovat na rozvoji projektů a špičkových technologických oblastí. Konkrétně se jedná o User Experience Lab Telefonica a CEEIC- podnikání a zaměstnanost Center for Creative Industries ESNE. Kompetence Použít návrhových metod založených na uživatelské zkušenosti, produktový design a digitálních služeb. Schopnost zlepšit použitelnost, přístupnost a obecně zkušenosti uživatelů s produkty nebo služby, které přispívají k rozvoji. Přizpůsobit všechny návrhářské schopnosti do digitálního prostředí dělat zkušenosti uživatelů produktů nebo služeb, které vyvíjejí poskytnout lepší uživatelskou zkušenost. Prokázat pokročilé znalosti principů a metod navrhování na základě uživatelských zkušeností, je efektivně a tvořivě uplatňovat. Zlepšit získávání a udržení vaší firmy zákazníků díky zlepšování svých produktů a služeb, založených na začlenění uživatelské zkušenosti design. Být schopen najít inovativní řešení problémů použitelnost, přístupnost či jiné zjištěných zkušeností uživatelů produktů nebo služeb. Přední konstrukční úkoly produkty a služby na projektech v různých oblastech podnikání, a to jak ve veřejném sektoru a podniky. Pochopení sociální, environmentální, obchodní kontext, ve kterém jsou vyvinuty různé produkty a služby, aplikovat tyto znalosti do inovativních uživatelských zážitků. Pochopení vlivu návrhu uživatelských zkušeností v procesu inovací produktů a služeb. Analyzovat a realizovat nově vznikající technologie a zdroje (RRSS, internet věcí, audiovizuální zdroje ...) z funkčních a obchodní vyhlídky, estetické. Být schopen modelovat chování uživatelů a rozvíjet vzorců užívání a spotřeby, zlepšení navrhování výrobků a služeb. Budete používat techniky a vhodné prostředky pro komunikaci a testování a projekty. Rozvíjet obchodní dovednosti profesionálně komunikovat s potenciálními zákazníky, budou moci vyjádřit hodnotu návrhů na těchto obchodních potřeb. Rozvíjet manažerské dovednosti a spolupráce, která se účastní jako aktivní, promyšlené a odpovědné za tým, ve kterém zapojeny různé disciplíny, a odlišné akademické a podnikatelské kultury členských. osnovy Modul 1. Základy UX designu | 6 ECTS 1.1. Historie a pozadí. sociální, ekonomické a technologické základy (Co je a jak vzniká). Různé školy, různé číselníky a jejich vývoj směrem ke společnému korpusu. 1.2 Současný stav. UX výzvy a příležitosti. Průmysl digitálních produktů a služeb 1.3.- UX odborném kontextu. organizační modely (začínající podniky, poradenství, integrované oddělení ve firmách, atd.). Jednotlivé disciplíny zapojené do procesu, spojené profily, dovednosti a znalosti. UX oddělení společnosti Telefónica i + D. 1.4.- úvodní workshop projekty. 2. Výzkum Modul | 6 ECTS 2.1 Vyšetřete UX. Zdědil vlastních metodik a metodik z jiných oborů. Fáze procesu, typy uživatelů a vhodné metodiky. 2.2 Cíle výzkumu v různých fázích vývoje projektu. Výzkumné týmy a konkrétní metodiky. 2.3. - Interpretace dat a projekty konverze hypotézu. 3. Servis a design Module produktů | 6 ECTS Roční materiál zaměřený na rozvoj projektů, díky kterým se budou zabývat metodika projektu a analýza a implementace koncepcí a technik a metodik pro každou fázi ní. 3.1 Historický úvod k návrhu produktů a služeb. Úloha projektanta v závislosti na jiných fází. Vztah mezi produktový design a design služeb. Kulturní vliv na způsoby, jak přistupují projektů. 3.2 Proces konstrukce: průzkum a koncepce. Nástroje, techniky a metodiky. 3.3 Proces navrhování: Konceptualizace. Usnadnění techniky, myšlenek a stvoření. Spoluvytváření a co-myšlenky. Prototypování jako model myšlení. Nástroje a prototyping techniky. 3.4.- Proces navrhování: Development: Multidisciplinární workflow, QA (Quality Assurance) metodiky. Funkční prototyp. Přehled nástrojů a technik, které umožňují tvorbu digitálního prototypu. Ověřovací projekty. Iterační metoda: zpřesnění, zjednodušení, změny v průběhu realizace projektu. 3.5.- Proces navrhování: Spuštění a evoluce. Komunikační a marketingové strategie. Uživatelské zkušenosti jako prodejní hřiště a tržní hodnotou. 3.6.- Proces konstrukce: sledování chování a vývoj produktu na trhu. Výzkumné metody používat produkt nebo službu:. Kvantitativní a kvalitativní údaje, analytika, analýza použitelnosti, uživatelské rozhovory, atd; analytické chování pro informovaného design. 3.7.- Analýza techniky a interdisciplinární spolupráce v každé fázi projektu. Dovedností a rolí. 4. UX modul pro správu | 6 ECTS 4.1.- Řídící týmy. Talent nábor, výběrová řízení a podporu rozvoje kariéry. Teambuilding a jeho propojení s ostatními souvisejícími profesionály. 4.2.- zařízení modely a organizační struktury. Dovedností, profily a různých dovedností. KPI týmu a KPI Project Management společnosti 4.3. Plánování času a zdrojů. 4.4.- Projekt komunikační strategie. 5. Inovace Modul | 3 ECTS 5.1 Úvod k inovacím: Marcos a přístupy. evoluční inovace a rušivé inovace. 5.2 Inovace v oblasti produktů a služeb. 5.3 Inovace procesů a obchodních modelů. 5.4 Social Innovation. Modul 6. Obchodní strategie | 3 ECTS 6.1 Přehled obchodního hlediska ve vývoji produktů a služeb. 6.2 Návrh obchodní strategie. 6.3 obchodních modelů. Přibližování obchodních modelů v prostředí nejistoty. Vývoj obchodních modelů. 6.4.- metriky úspěšnosti a výkonnosti společnosti a produkt / službu. Modul 7. Emerging Technologies | 6 ECTS 7.1 Přehled technologickým vývojem a jejich roli při vytváření inovativních produktů a služeb. Funkční perspektiva, estetické, obchodní a kritika. 7.2.- sociální, kulturní a etický dopad na společnost a lidského chování. 8. Modul Konstrukční základy | 6 ECTS 8.1.- Obecné principy grafického designu a produktu a jeho využití při návrhu uživatelských zkušeností: Design identity, architektura informací a interakce design. 8.2.- Z dat navrhnout: Metrics a použitelnost studie k vyhodnocení návrhu. 8.3.- Konstrukční a projektová komunikace: Techniky pro efektivní komunikaci. 9. Odborná praxe Modul | 6 ECTS odborná praxe. 10. diplomové práce Module | 12 ECTS Představy a vývoj inovativního návrhu projektu v zájmovém území s využitím všechny znalosti a dovednosti získané v masteru, a to jak intelektuální a technické a odborné. Vzdělávání a profesní Pracovní příležitosti Oblast působení těchto odborníků je obrovský a stále roste. V soukromých společností a veřejným sektorem, a prakticky ve všech odvětvích činnosti; Ve skutečnosti, že je použitelný na všech místech, kde zboží a / nebo služby pro lidi věří. Od bankovnictví po mobilních aplikacích nebo revizi a přepracovat služby nemocnice. Podle nedávné zprávy agentury Nielsen Norman Group User Experience Kariéra, experti pracovních míst UX jsou hlavně v počítačovém průmyslu (23,3%) a v těch odvětvích, kde je mnoho transakcí uskutečněných nebo nabízejí klíčovou obsah online jako jsou: finanční společnosti (10,6%), zdravotnickými službami (6%), vzdělávání (6%), marketing (6%), státní správy (5,6%). Na druhé straně, 16,5% pracovních míst jsou umístěny v UX konzultačních firmách, a sloužící průmyslu různých druhů. Je třeba dodat, že Celkovým cílem tohoto mistra je cílem vyškolit odborníky schopné pracovat v některém z výše uvedených modelů, tedy vést týmy nebo se připojit týmy UX stanoveny pro tvorbu designu projektů inovativních produktů a služeb a související pro lidi. Tak, v osnov oba profily jsou analyzovány a prohlubuje kompetence potřebné v každém případě. obchodní praktiky Telefónica I + D Mormedi [-]

Magisterský Titul V Oboru Designu - Informační Design

L’École de design Nantes Atlantique
Campus forma Denní studium 2 let October 2016 Francie Nantes

Magisterský titul v oboru designu - informace Design Program zkoumá výzvy, které představuje exponenciální předložení údajů a jeho použití, z grafického znázornění na pojímání inovativních služeb založených na data, informace a znalosti. [+]

Tento Master program je k dispozici v angličtině nebo ve francouzštině.

Magisterský titul v oboru designu - informace Design Program zkoumá výzvy, které představuje exponenciální předložení údajů a jeho použití, z grafického znázornění na pojímání inovativních služeb založených na data, informace a znalosti.

Zaměření na informační design

Informace Design Program je umístěn na křižovatce informací vizualizace a služeb designu, a je zaměřen na designéry vyškoleni v grafickém designu nebo interakce designu.

Magisterský program informace Design vlaky návrháři najít svůj hlas v této souvislosti někdy-měnící použití.... [-]