Magisterské studium Business v Spojené státy americké - Kalifornie, CA - Magisterské studium Business v Spojené státy americké - Kalifornie, CA hledejte zde!

Magisterské studium Business v Spojené státy americké - Kalifornie, CA - Zde naleznete magisterské studium Business v Spojené státy americké - Kalifornie, CA

Business

Mistři se uděluje studentům, kteří dokončili studium postgraduální úrovně v určitém oboru nebo oblasti odborné praxe a zároveň demonstruje vysokou úroveň mistrovství během procesu.

Master in Business programů poskytuje studentům prazákladní pochopení podnikových zásad, které je připraví na kariéru v oblasti malé firmy, nadnárodní korporace nebo vládní organizace.

United States of America je velká země v Severní Americe, často označované jako "USA ", "USA ", "Spojené státy ", "Amerika ", nebo prostě " státy ". Americké vysoké školy jsou financovány "školného " účtované studentovi, který je často velmi drahé, velmi často sahající až do desítek tisíc dolarů ročně.

Kalifornie má nejvyšší populaci mezi všechny americké státy s ekonomikou soupeřit celé země. To je doma k největší univerzitní systém ve Spojených státech.

Magisterské studium Business v Spojené státy americké - Kalifornie, CA - Veškeré informace o magisterském studiu Business v Spojené státy americké - Kalifornie, CA Ušetřete čas a kontaktujte školu v Spojené státy americké - Kalifornie, CA zde!

Čtěte více

Magistr V Podnikání Internet 2.

ESEUNE Business School
Campus forma Denní studium Kombinované 9 měsíců September 2016 Spojené státy americké Silicon Valley + 1 více

Tento mistr je studována lidé, kteří nejsou omezeny pozorovat, jak se svět mění, chcete být protagonisty této změny. MIB2.0 of ESEUNE ... [+]

Mistr v Internet Business 2.0

Tento mistr je studována lidé, kteří nejsou omezeny pozorovat, jak se svět mění, chcete být protagonisty této změny. MIB2.0 z ESEUNE si klade za cíl:

Vyškolit vybudovat od základu nové obchodní modely, které přispívají ke změně ve výrobě modelu (podnik 2.0) Připravit odborníky, kteří chápou potenciál nových nástrojů, konceptů a myšlenek, které vznikají kolem Web 2.0 (sociální sítě, comunicades, crossumers, on-line marketing ...) a zúčastněte se ostrou zatáčku na způsobu, jakým podniky spravovat své zákazníky , komunikovat s okolím (stávající zákazníci, noví zákazníci, dodavatelé, atd.) a zvyšují pověst jejich společnosti, značky, produktů a služeb. Vybavte účastníky v jejich schopnosti vytvářet inovativní myšlenky a proměnit je do ziskových podniků, jež závisejí na síle internetu (elektronické trhy, sociální sítě, nová média ....) a technologie (telefony, iPad, nanotechnologie, sítě .. .) ... [-]