Magisterské studium Business, ekonomie, administrativa v Jižní Amerika - Magisterské studium Business, ekonomie, administrativa v Jižní Amerika hledejte zde!

Magisterské studium Business, ekonomie, administrativa v Jižní Amerika - Zde naleznete magisterské studium Business, ekonomie, administrativa v Jižní Amerika

Business, ekonomie, administrativa

Magisterský studijní program vám dává možnost buď dále své znalosti o konkrétní otázku nebo vzletu v úplně jiným způsobem pomocí dovednosti, které jste získali z předchozího bakalářského titulu.

Mistr 's titul v oboru Business, Ekonomie, Administrativa je skvělá volba pro studenty se zájmem o strategii, managementu a ekonomie. Absolventi Master 's titul v oboru Business, Ekonomie, Administrativa mít příležitost pracovat pro organizace jak v soukromém, tak ve veřejném sektoru, nebo se svým vlastním šéfem.

Jižní Amerika je čtvrtým největším kontinentem. Je rozdělen politicky do 12 nezávislých zemí. Jižní Amerika je domov pro majestátní pohoří And a tajemné řeky Amazonky. Svět 's největší deštný prales s miliony druhů exotických zvířat, je také nalezený v Jižní Americe.

Magisterské studium Business, ekonomie, administrativa v Jižní Amerika - Veškeré informace o magisterském studiu Business, ekonomie, administrativa v Jižní Amerika. Ušetřete čas a kontaktujte školu v Jižní Amerika zde!

Čtěte více

Master In International Hotelového Managementu

Vatel Switzerland - International Business School Hotel & Tourism Management
Campus forma Denní studium 2 - 4 semestry February 2017 Turecko Istanbul Francie Lyon Paraguay Asuncion Rusko Kotel Argentina Buenos Aires Španělsko Madrid Spojené státy americké Los Angeles Švýcarsko Martigny Mexiko Mexico City Moskva Kanada Quebec Nîmes Salta Paris Maroko Marrakech Thajsko Bangkok Mauricius Quatre Bornes Singapur Tunisko Cité Montplaisir Bordeaux Vietnam Ho Chi Minh City Belgie Brusel + 36 více

Mistr osnovy nabízí talentovaným studentům náročné a přitom kombinace akademické kurzy a projekty pro dosažení vyšších strategická pozice v pohostinství [+]

Master in International Hotelnictví

Dnes, pohostinství a cestovního ruchu je kosmopolitní a globalizovaná, a proto skauti pro vyškolení pracovníci.

Mistr titul v International Hotel and Management cestovního ruchu kombinuje přístup k výuce univerzitní s profesionálním okraji, jehož cílem je vyškolit provozní a vyšších manažerů v oblasti pohostinství s širokou škálou zařízení a vybavení, které se týkají mezinárodních společností.

Tento program připravuje studenty pro specializované výkonné a manažerských pozic v pohostinství a cestovním ruchu společností. Program kombinuje řízení vědy špičkovou s tradiční know-how v oblasti hotelů a restaurací vedení. Kurz práce je posílena prostřednictvím okamžité uplatnění poznatků v praktických nastavení.... [-]


Master Especializado en Dirección Estratégica de Recursos Humanos & Management Skills

ADEN Chile
Online & Campus forma Denní studium February 2017 Chile Santiago

Configura TU MASTER ESPECIALIZADO [+]

Configura TU MASTER ESPECIALIZADO Objetivos POTENCIA TU CARRERA Sé el estratega de tu propia carrera profesional, elige especializarte en más de 70 programas de alto impacto empresarial. APLICA TUS CONOCIMIENTOS Aprovecha 50 simuladores de negocio que te permitirán vivenciar y reproducir situaciones propias del mundo empresarial. APRENDE DE LOS EXPERTOS Un cuerpo académico de jerarquía internacional, con vasta experiencia directiva. VINCÚLATE CON UNA RED INTERNACIONAL Vincúlate con más de 50.000 ejecutivos de las empresas más importantes de América Latina y España. ACCEDE A UN MBA CON RECONO- CIMIENTO INTERNACIONAL Un MBA de primer nivel, acreditado por ACBSP (USA) y válido en la Comunidad Europea. Plan de estudios El Máster especializado se compone de tres periodos: el primero es común y está centrado en los fundamentos de la gestión de la empresa; este período es presencial y se desarrolla con un alto contenido práctico con encuentros mensuales durante 10 meses. Los dos períodos restantes son de especialización, donde profundizarás tu aprendizaje en un área específica de interés, estos períodos son en formato online, donde podrás interactuar con profesionales de otros países; podrás elegir entre las siguientes especializaciones: PROGRAMA DE HABILIDADES DIRECTIVAS-Presencial 100 hs Master Especializado en Dirección Estratégica de Recursos Humanos-Online Contenido académico El Máster especializado se compone de tres periodos: el primero es común y está centrado en los fundamentos de la gestión de la empresa; este período es presencial y se desarrolla con un alto contenido práctico con encuentros mensuales durante 10 meses. Los dos períodos restantes son de especialización, donde profundizarás tu aprendizaje en un área específica de interés, estos períodos son en formato online, donde podrás interactuar con profesionales de otros países. Certificación El Master es certificado por Euncet Business School y UCI Extension [-]

Master Especializado en Dirección Estratégica de Recursos Humanos & Management Skills

ADEN campus Lima
Online & Campus forma Denní studium March 2017 Peru Lima

Configura TU MASTER ESPECIALIZADO [+]

Magisterske studium Business, ekonomie, administrativa v Jižní Amerika. Configura TU MASTER ESPECIALIZADO Objetivos POTENCIA TU CARRERA Sé el estratega de tu propia carrera profesional, elige especializarte en más de 70 programas de alto impacto empresarial. APLICA TUS CONOCIMIENTOS Aprovecha 50 simuladores de negocio que te permitirán vivenciar y reproducir situaciones propias del mundo empresarial. APRENDE DE LOS EXPERTOS Un cuerpo académico de jerarquía internacional, con vasta experiencia directiva. VINCÚLATE CON UNA RED INTERNACIONAL Vincúlate con más de 50.000 ejecutivos de las empresas más importantes de América Latina y España. ACCEDE A UN MBA CON RECONO- CIMIENTO INTERNACIONAL Un MBA de primer nivel, acreditado por ACBSP (USA) y válido en la Comunidad Europea. Plan de estudios El Máster especializado se compone de tres periodos: el primero es común y está centrado en los fundamentos de la gestión de la empresa; este período es presencial y se desarrolla con un alto contenido práctico con encuentros mensuales durante 10 meses. Los dos períodos restantes son de especialización, donde profundizarás tu aprendizaje en un área específica de interés, estos períodos son en formato online, donde podrás interactuar con profesionales de otros países; podrás elegir entre las siguientes especializaciones: PROGRAMA DE HABILIDADES DIRECTIVAS-Presencial 100 hs Master Especializado en Dirección Estratégica de Recursos Humanos-Online Contenido académico El Máster especializado se compone de tres periodos: el primero es común y está centrado en los fundamentos de la gestión de la empresa; este período es presencial y se desarrolla con un alto contenido práctico con encuentros mensuales durante 10 meses. Los dos períodos restantes son de especialización, donde profundizarás tu aprendizaje en un área específica de interés, estos períodos son en formato online, donde podrás interactuar con profesionales de otros países. Certificación El Master es certificado por Euncet Business School y UCI Extension [-]

MAESTRIA En Administración Y Dirección De Empresas Isead / Uptc

ISEAD Business School
Online & Campus forma Kombinované 14  Kolumbie

La MAESTRIA en Dirección y Administración de los Empresas desarrolla conocimientos, habilidades y Competências odst. ejercer puestos de responsabilidad directiva y ejecutiva. Nuestro mistr desarrolla en los participantes el Espiritu emprendedor orientado descubrir oportunidades de que negocio aporten chrabrost la Empresa. Registro Calificado del Ministerio de Educación Nacional de Kolumbie.Resolución N º 3863 del 11 de Mayo de 2011 [+]

La MAESTRIA en Dirección y Administración de los Empresas desarrolla conocimientos, habilidades y Competências odst. ejercer puestos de responsabilidad directiva y ejecutiva. Nuestro mistr desarrolla en los participantes el Espiritu emprendedor orientado descubrir oportunidades de que negocio aporten chrabrost la Empresa.

En la Universidad convenio con Pedagógica y Tecnológica de Kolumbie

Registro Calificado del Ministerio de Educación Nacional de Kolumbie. Resolución N º 3863 del 11 de Mayo de 2011

Dirigido

Esta dirigido PROFESIONÁLOVÉ kon responsabilidad directiva y que ejecutiva quieran fortalecer las capacidades de Gestion y la vize globální e integradora odst. hacer Frente los RETOS Cada Vez Más y complejos cambiantes del Mundo de la Empresa.... [-]


Magistr V Oblasti Marketingu A Prodeje

ADEN Business School
Online forma Denní studium February 2017 Argentina Mendoza

Mistr v marketingu a prodeje byl navržen pro dokončené 100% on-line, široká pružná pracovní doba, absolutní geografická nezávislost [+]

Magisterske studium Business, ekonomie, administrativa v Jižní Amerika. Master in MARKETING A PRODEJ Bylo konstruována pro dokončeno 100% on-line široký pružná pracovní doba Absolutní geografická nezávislost To má 9 specifické moduly jednotlivých disciplín marketingu a prodeje, které umožní vytvoření nezapomenutelných zážitků, které zvyšují loajalitu svých zákazníků. CÍLE Na konci dokončené mistra marketingu a prodeje, bude účastník dosáhly těchto cílů přenosu: Změnit způsob, jak dělat marketing společnosti Znalost procesu vytváření poptávky Naučte se aplikovat Neuromarketing na rozhodování Určit různé společenské chování a jak se tvoří komunity Aplikovat různé formy zážitkové marketing Vypracovat akční plán relační Navrhnout a realizovat úspěšné hodnotové propozice Pochopení obchodní fenomén, z porozumění a řízení strategie rozvoje zkušeností Definovat a vyvinout nástroje pro řízení podniku Realizovat podnikatelský plán se silným důrazem na prodejní Zhodnotit roli částí plánu, stejně jako dopad každého rozhodnutí o realizaci a uvedení do provozu Review, vyhodnocovat a zlepšovat postupy řízení prodeje ve firmě Plánovat nezbytné obchodní struktury dosáhnout prostřednictvím prodejních týmů, pevný vztah s klientem Identifikovat potřebné a účinné nástroje pro obchodní týmy dosáhnout jejich profesionalitu tváří v tvář stále náročnějších trzích Chcete-li zjistit dopad obchodních rozhodnutí na výsledky příjemci Odborníci, kteří jsou držiteli řídící funkce spojené s komerční oblasti, podnikatele a ty, kteří se chtějí naučit nový způsob uvádění na trh a zlepšit jejich správu prodejních dovedností. akademický obsah Modul 1: Marketing a příležitosti Modul 2: Vztah Company - Market Modul 3: Plány a Propozice Hodnota Modul 4: Strategický Management Service. Modul 5: Plánování a organizace řízení prodeje. Modul 6: Lidský faktor v účinnosti prodejní tým. Modul 7: Sledování a řízení prodeje Řízení Modul 8: Integrační modul Modul 9: Podnikatelská etika a sociální odpovědnost podniků. END mistrovských PRACÍ aplikované znalosti Hlavním rysem Aden International Business School je jeho zaměření na aplikovaný znalosti a dovednosti naučil pracovat. To umožňuje našim studentům vést podnikatelské projekty související s každým tréninkového diktátu. Chcete-li to provést během programu dokončena student musí aktivně případovou analýzu, projektový development, specializované dílny, řízení projektů a činnosti, které přímo souvisejí s řízením účasti. Tyto aplikace se provádí pomocí specializovaného softwaru, videokonference, simulaci platformou a jiných technických prostředků. Videokonferenční INTERAKTIVNÍ Integrační v každém modulu a prezentačních videokonference. Prostřednictvím revoluční technologie začleněné jako prostředek interakce účastník / učitele, videokonference platforma, přes který budeme podporovat mentoring, sítí v prezentačních setkání, setkání integrátorů v každém modulu a aplikovat nové učební činnosti jako řešení kufry a rozvoj společných projektů. Osvědčení Na konci programu certifikace ze strany EUNCET - Katalánská polytechnická univerzita, připočítal dokončení příslušných studií Master v marketingu a řízení prodeje (*), s finální práce schválena. Společně s certifikátem budou mít akademický zpráva popisovat všechny položky na pořad jednání a příslušných tříd dosažených studentem. Účastník obdrží také certifikát vydaný University of California v Irvine - prodloužení a Aden International Business School, připsání posouzení doplněné 140 hodin Specializace programu v Neuromarketing (^). Osvědčení musí být doprovázena akademického podrobnou zprávu příslušná témata (první 4 modulů), do programu uznaného Universitiy of California v Irvine - rozšíření. Účastník obdrží také dvojí certifikaci ADEN International Business School a McKenna School of Business (Pensylvánie, USA), připsání hodnocení programu doplněné Specializace v zákaznických služeb a řízení prodeje (^) 140 hodin. Osvědčení musí být doprovázena akademického zprávu obsahující podrobnosti o relevantních témat programu uznána McKenna School of Business .. Metodologie ADEN ONLINE dosáhla za posledních 10 let inovativní vzdělávací zkušenost pro manažery a obchodní manažery. Tento program je určen pro dokončené 100% on-line s širokým zeměpisným pružné pracovní doby a absolutní nezávislosti. Vedoucí pracovníci z celého světa si vybrat tento program jako příležitost k lepšímu sami na nejvyšší úrovni, a to bez rušení s jejich pracovními povinnostmi, čas strávený s rodinou či rekreačních aktivit. Hlavním motorem výukovém procesu specializace je dána kontextu, v němž je student neustále napadal, motivované a doprovázené konstantní interaktivitu s programový ředitel a specialistů na starosti každého předmětu. Účastníci pro vstup do platformy by měly zahrnovat tyto aktivity týdně: Analyzovat čtení a výzkumných a vývojových aktivit chování vztahující se k nim. Analyzovat a reagovat multimediální materiál související dotazníky. Studovat navrhované případové studie a navrhovat řešení Zúčastněte se fóra stanovisek teoretické i praktické základy. Interakce s spoluhráčů, rozhodovat se a uplatňovat je v simulátoru. Podílet se na integraci videokonferencí a virtuálních workshopů s odborníky. Učitel / student a interakce Student / žák byl zvýšen synchronně a / nebo asynchronně, tedy učitelé a studenti mohou nebo nemusí odpovídat hodiny vstupu na nástupiště a podobně komunikovat neustále při řešení všechny dotazy. Kromě hromadách prostřednictvím videokonference v reálném čase v celém programu optimalizovat vztah mezi všemi účastníky. Geografický prostor vymezený studenta při připojení z domova, letiště, atd. buď z PC, notebook, tablet nebo chytrý telefon. Tj žádný fyzikální učebny, které vyžadují fyzickou posunutí nebo plány na dodržování předpisů, ale neustálou výměnu nápadů, návrhů, projektů a rozvoje sítí mezi účastníky pod vedením školitele vedené ředitelem mistra jako profesionální specialisty je požadováno náboj každého předmětu. Interaktivní vzdělávací platforma. Custom doprovod. Přecházel. akademické kvality. Žádné pevné plány nebo zeměpisné posunutí. Přímý odkaz na pracovní činnosti. Videokonference bylo naplánováno. Případ analýza a developerský projekt. multikulturní vzdělávání. 100% Přijetí pro mobil. Přístup k virtuálním kampusu Účastník obdrží uživatelské jméno a osobní heslo, pomocí nichž bude identifikován ve virtuálním kampusu Aden (www.aden.org/online). Svým vstupem do areálu bude umožněn postupně obsah každého z modulů, které tvoří program. Obsah se skládá z: Mid materiály vyvinuté odborníky v předmětu, prezentované v různých digitálních formátech (dokumenty, videa, prezentace, grafy, koncepce mapy, speciální vazby, atd.) Aplikační cvičení, sebehodnocení, hry a vývoj případu. Videokonference. Diskuse a konzultace. [-]

Master Of Business Administration

Eseade Instituto Universitario
Campus forma Kombinované 4 semestry August 2016 Argentina Buenos Aires

Program zahrnuje vývoj orientovaný schopností a dovedností pro správu obsahu. Jsou analyzovány, se systémovým pohledu, všech oblastech společnosti. [+]

Program zahrnuje vývoj orientovaný schopností a dovedností pro správu obsahu. Jsou analyzovány, se systémovým pohledu, všech oblastech společnosti. Teoretické koncepty mají praktický protějšek, a to prostřednictvím projednávání případů používání simulátorů a rozvoji praktické práce. Výcvik umožňuje absolvent sloužit ve vedoucích pozicích národních a mezinárodních firem, stejně jako spravovat a rozvíjet vlastní podnik. Určeno Manažeři, generální manažeři a vedoucí národních a mezinárodních firem, kteří chtějí zdokonalit své dovednosti k dokončení jejich schopností a dovedností, stejně jako zlepšit rozhodování v globálním kontextu zlepšování své manažerské schopnosti přizpůsobit se aktuálním prostředí. Odborníci z různých oborů s potenciálním ctižádostivého řízení podniku a podnikání. Také jsou předmětem tohoto programu podnikatelů, kteří aspirují na vytvářet, spravovat a pěstovat své vlastní podnikání. Metodologia Naše výuka metodologie je založena na následujících pilířích: Představení trvalé pobídky pro účastníky komunikovat s fakulty a vytvářet svá vlastní řešení, použití koncepty a teorie do reálných situacích. Analýza a diskuse s cílem zlepšit rozhodování Diskuse o případových studií a aplikací simulačních modelů. [-]

CEMS Master Je V Mezinárodním Managementu (CEMS MIM)

CEMS - The Global Alliance in Management Education
Campus forma Denní studium 1 rok September 2016 Maďarsko Budapešť Portugalsko Lisboa Rakousko Vídeň Indie Kolkata Rusko St Petersburg Belgie Louvain-la-Neuve Singapur Brazílie Sao Paulo Španělsko Barcelona Kanada London Švédsko Stockholm Čína Peking Švýcarsko St.Gallen Česká republika Praha Francie Paris Turecko Istanbul Dánsko Kodaň Japonsko Tokio Hongkong Finsko Helsinki Nizozemsko Rotterdam Itálie Milán Německo Kolínská voda Norsko Bergen Irsko Dublin Spojené království Londýn Polsko Varšava Austrálie Sydney + 52 více

CEMS MIM je postgraduální, pre-zkušenosti stupeň otevřena vybranou skupinu zapsaných studentů v magisterském programu v jednom z 28 předních institucí [+]

CEMS MIM magisterský program v oboru International Management

CEMS je strategická aliance obchodních škol, nadnárodních společností a nevládních organizací, které společně nabízejí CEMS magisterského in International Management (MIM). Správní úřad CEMS se nachází na HEC areálu poblíž Paříže, s programem a firemní vztahy řízena specializovaný tým v rámci každého členského školy. Najdete zde všechny CEMS členské univerzity pomocí klíčových slov "CEMS" v Master in Management Compass vyhledávači nebo kliknutím na seznamu CEMS partnerů.

CEMS MIM je pre-zážitek postgraduální stupeň otevřena vícejazyčné studenti zapsaní v magisterském programu v řízení v jednom z členských škol CEMS. Studenti studují na své domovské univerzitě po dobu jednoho semestru, a pak stráví druhý semestr na jiném členském školy CEMS. Někteří studenti se mohou dokonce rozhodnout, aby se oba semestry v zahraničí, ve dvou různých školách ("tri-národní track"). Další klíčové komponenty kurzu patří: základní kurzy ve strategii a cross-kulturní management, volitelných předmětů, dovednosti semináře, podnikatelský projekt a závazný mezinárodní stáž.... [-]


3continent Magistr Globálního řízení

Antwerp Management School
Campus forma Denní studium 1 rok August 2016 Belgie Antverpy Brazílie Fortaleza Spojené státy americké New York + 4 více

Co lepší připravit mladé lidi pro úspěšnou profesionální kariéru, než se jim nabídnout globální pohled na řízení?Nejlepší způsob, jak ukázat novou generaci vůdců, jak podniky pracují v [+]

3Continent Master of Global Management

Co lepší připravit mladé lidi pro úspěšnou profesionální kariéru, než se jim nabídnout globální pohled na řízení? Nejlepší způsob, jak ukázat novou generaci vůdců, jak podniky pracují v různých regionech je, které jim zblízka. Tím, že nechá studenti zažívají různé kultury a učení o významu rozmanitosti, důvěra, spolupráce a dobrých životních podmínek zvířat, budou extrahovat klíčové poznatky o odborné dělat a co nedělat, a jak být vyváženější lidská bytost. Jako výsledek, budou tyto budoucí vedoucí zjistí, že to, co je dobré pro podnikání, může být dobré i pro společnost. ... [-]


Master In Economics And Finance

Universidad Arturo Prat
Online forma Denní studium 4 semestry February 2017 Chile Santiago

Master in Economics and Finance, jejíž orientace je vysoce profesionální, si klade za cíl poskytnout integrovaný a použít v analýze ekonomických a finančních problémů složitosti ve společnosti a pohledu kapitálového trhu. [+]

Magisterske studium Business, ekonomie, administrativa v Jižní Amerika. Master in Economics and Finance, jejíž orientace je vysoce profesionální, si klade za cíl poskytnout integrovaný a použít v analýze ekonomických a finančních problémů složitosti ve společnosti a pohledu kapitálového trhu. Cílem programu je poskytnout studentům s ekonomickou a finanční teorie a její aplikace, kombinující konceptuální modely se skutečnými případy, přičemž zároveň rozvíjet své kapacity pro analýzu, hodnocení a integraci hlavních otázek řeší v těchto disciplínách. Absolventi magisterského programu v oboru ekonomie a financí by se měly stát vůdci v řešení charakteristik otevřeném světě složitosti trhu, a výzvou, aby provedla nové projekty, čelí změny a dynamiku finančních trhů a aplikace koncepty v ekonomickém a finančním řízení organizací. k. Komu je určena? Tento program je zaměřen na profesionály, kteří pracují, nebo si přejí vstoupit do oblasti managementu podnikání a dále vyžadují a / nebo doplnit svou kariéru se studiem v oblasti ekonomického a finančního řízení. b. Profesní očekávání Po dokončení tréninkového procesu jste připraveni k: Zlepšit kvalitu vašich rozhodnutí ve vašem pracovišti. Integrace otázek specializovaných oblastech hospodářského typu - finanční. Použít nástroje pro správu zaměřené na to, aby efektivní rozhodnutí na základě technických znalostí. Poskytují vysokou vedení a komunikační dovednosti, vyjednávání a řešení konfliktů. Můžete desempeñarte jako: Finanční manažer. Plánování správce. Specializovat na finanční a ekonomické otázky poradce. Podnikatel. Obchodní konzultant. Ekonomický výzkumník. Účtovat vysoké řízení. Představuje Mistr Závěrečný projekt Závěrečný projekt Master (TFM), je koncipován jako profesionální výrobek, který studenti musí rozvíjet v reakci na nějaký problém, potřeby nebo příležitosti z reálné a existující společnosti v různých oblastech praxe, že splňuje podmínky pro titul. TFM se provádí v týmech tří studentů, s podporou a poradenství ze dvou učitelů: specialista v programu a metodik, což umožňuje kompletní tento proces podle plánu. Obrana nebo konec podpory TFM se provádí 100% on-line, nebo osobně. Stupeň Po dokončení Master, Arturo Prat Univerzita státu Chile udělena zahraničním studentům, kteří splňují všechny požadavky programu, za následujících podmínek: Master in Economics and Finance Chilské žadatelé by měli konzultovat odpovídající kvalifikaci. Země Úmluva o uznávání kvalifikací v Chile jsou: Bilaterální smlouva: Brazílie, Kolumbie, Ekvádor, Španělsko a Uruguay. Multilaterální Smlouva: Bolívie, Kostarika, El Salvador, Guatemala, Honduras, Nikaragua a Peru. Arturo Prat univerzita je veřejná a je akreditována Národní akreditační komisí (v rámci Ministerstva školství, mládeže a Chile agentury). Požadavky na přijetí List řádně vyplněný vstupné. Řádně vyplněný dopis o záměru. Ověřený nebo notářsky ověřený identifikační, průkazu totožnosti nebo průkaz totožnosti fotokopii. Certifikovaný fotokopie (notář Víra nebo instituce vysokoškolského vzdělávání, který vydává) Akademický Diplom, osvědčení o titulu nebo zákona bakalářský titul nebo Professional stupně (kariéra vysokoškolské vzdělání, se po dobu alespoň čtyř let ) udělený instituce vyššího univerzitního vzdělávání s rozlišením a státního uznání. Aktualizováno osnovy. Investice do programu je 6950 USD Náklady na certifikaci Na vyvrcholení štamgastů, a před vstupem do kurzu přípravy závěrečnou práci v magisterském studiu musí student provést platbu ve výši USD 990 (990 dolarů) na pokrytí nákladů vyplývajících z procesu certifikace, vydávání titulu , apostillaje stejné v Chile a poslal kurýrem do místa bydliště Grandee. [-]

Absolvent V Marketingu A Módní Komunikace

IED – Istituto Europeo di Design Rio de Janeiro
Campus forma Kombinované 400 hodin March 2017 Brazílie Rio de Janeiro

Kurz Postgraduální v marketingu a komunikace IED Fashion Rio módních odborníků schopných vytvářet a implementovat komunikační strategie a marketingu z vnímání příležitostí, kombinující identitu značek v současném marketingu kontextu. [+]

Vytvořit a implementovat komunikační strategie a marketingu z vnímání příležitostí, kombinující identitu značek v současném marketingu kontextu. 3. Panel a Mkt s módou Home: březen Třídy: úterý a čtvrtek - 19h30 do 22h30 Hodiny: 400 hodin Portugalský jazyk Popis a cíle: Kurz Postgraduální v marketingu a komunikace IED Fashion Rio Profesionální způsob schopni vytvářet a realizovat komunikační a marketingové strategie z vnímání příležitostí, kombinující identitu značek v současném marketingu kontextu. S důrazem na brazilském scéně v jeho rozhraní s domácím a zahraničním trhu a využívání segmentů - od výroby až po zkušenosti spotřeby - kurz nabízí kurzy, které se zaměřují na komunikační a marketingové strategie, módní řetězec, chování, inovace, maloobchod, branding a kreativní ekonomiku, také představovat workshopy vedené profesionály. Publikum: Návrháři ze všech oblastí, profesionálové s školení a mírou v módě, textilu, reklama, komunikace, žurnalistiky, marketingu a příbuzných oborů, jakož i lidé se zkušenostmi v módním průmyslu. Témata kurzu: Kulturní: Módní systémy, rozhraní Současná móda, chování a inovace, trendy a nové scénáře, kreativní ekonomiky a podnikání; Řetěz a Fashion Market; Procesy a řízení značky. Technika: Řízení značky; Módní Marketingový plán; Strategic Marketing; Finance; Registrace známky a duševní vlastnictví; Integrovaná komunikace; Komunikační plán; Módní komunikace. Projetual: Plánování projektu Marketing a komunikace. Závěrečný stvoření projekt v módní oblasti marketingu a komunikace zkoumání různých jazycích, obsah a techniky. * IED Rio si vyhrazuje právo odložit kurz, pokud nechcete dostat se usnášet. Koordinace: Gláucia Centeno Gláucia Centeno je novinář s školení v oblasti módy. Mistr ve sděleních PUC-Rio, odborník na historii Brazílie Cândido Mendes University a podnikání filmu a televizní FGV. Vyučuje v pregraduální a postgraduální v oboru Business Administration, komunikace a designu v institucích Cândido Mendes, Senai Cetiqt, UVA a Estacio. Koordinovaná průběh Fashion Design Unipli do roku 2011 a na Fashion Center Estacio do roku 2006. Výzkumný pracovník v oblasti módy, kultury a identity, také sloužil jako manažer postgraduálních kurzů v chování výzkumu a spotřebitele Senai Cetiqt a módní design vzdálenosti ve stejné instituci. Moduly: Modul 1 - 30H Semináře: 30H se bude konat diskuse o současných otázkách trhu a setká se s průřezových témat až po postgraduální kurzy. Modul 2 - 36H Marketing a komunikace Móda - Pojmy: 18H V této věci se bude zabývat koncepty, kontext a terminologii vztahující se k oblasti marketingu, komunikace a módy. Módní kultura: 18H Disciplína současné systémy a módní fenomén rozhraní z různých oblastí poznání a módní odkazy týkající se stylů, kontextů a trhy. Rovněž se bude zabývat vztahy mezi módy a různých oblastech pro vytváření nových diskurzy. Modul 3 - 36H Řetěz a Fashion Market: 12H V tomto kurzu, budou studenti kontaktovat fungování módní řetězce a jeho specifika, textilní vlákna uvádění výrobku na trh, přes předení průmysl, tkaní, výroba, dokončovací práce, a distribuce beneficiamentos fashion produkt. Řízení značky: 12H Tento kurz představí pojetí značky, jakož i metody, postupy a nástroje řízení procesů ve vztahu k dílčích značek a produktových řad, které tvoří módní značku, vysoce relevantní v současném kontextu prvků. Význam procesu v módě: 12H od symbolické a komunikativní aspekty objektů módních související; disciplína bude zabývat výstavbu významu v produktivním sféře a vztah k předmět objekt, stejně jako výrobní podmínky, agenty, kontextech. Modul 4 - 36H Chování a inovace: 12h Spotřeba jev jako zkušeností a jejich vztah s novými chování a praxe inovací v současné společnosti budou hlavními prvky, na které se vztahuje v této disciplíně. Trendy a nové scénáře: 12H trend koncept, makro a microtêndencias. V tomto kurzu student bude mít přístup k nástrojům pro výzkum v oblasti módy, a mapování techniky a záznam trendů pro výstavbu nových scénářů. Creative Economy: 12H velký význam současné scény, bude kreativní ekonomika a podnikání je třeba řešit jako strategie schopen integrovat různé sektory a pákový místní rozvoj, z referencí identifikace kulturního a tvůrčího odvětví. Modul 5 - 36H Workshop 1 - Případ Brazílie: 12H Jeden z kurzu diferenciálů, tento modul se zaměřuje na Brazílii a jeho specifika v národním i mezinárodním módním trhu. Kurz představí kulturní a sociální moderní prostředí; výstřelky, nové chování, místní kultury a specifických územních souvislostech. Workshop 2 - TCC: Br trhu Outlook: 24H Tento workshop si klade za cíl představit diverzifikace módní segmenty v Brazílii a jeho specifika a její hlavní perspektivy, jako je luxus, lidová Market, Fast Fashion, DNA místa, e commerce, mezi ostatními. Obsah vystupoval v tomto workshopu bude reference pro vedení (Závěr práce v kurzu) TCC Modul 6 - 36H Strategický Marketing: 24H Disciplína přítomen obsahu, jako je marketing ukazatele Analysis, diagnózu a prováděcí strategie, tržní cyklus a marketingového mixu v kontextu módy. Módní plán Marketing: 12H V tomto kurzu, kroky a prvky marketingového plánu, směřující na módní oblasti budou řešeny s ohledem na situační analýzu trhu, organizační informace, analýzy spotřebitelů a taktiky tržních a provozních činností. Modul 7 - 36H Integrovaná komunikace: Tematická 24H velký význam na trhu, bude tento kurz představí různé typy komunikace (strategické, taktické a operativní) a jeho použití v současném kontextu. Charakteristika a zvláštnosti použití různých médií (TV, rádio, internet, noviny, venkovní a mobilní). Komunikační plán: 12H budou řešeny v této disciplíně krocích a prvků komunikačního plánu, stejně jako jejich přípravy a rozvoje v kontextu módy. Modul 8 - 42H Módní Komunikace: 18H Kontemplovat oblasti jako odborného tisku, reklamy, PR a akce, kurz se bude zabývat využití médií v současném světě módy, své rozmanité použitelnosti a různých platformách. Vizuální Merchandising: 12H toto discilina Student bude mít kontakt s možným diskursů týkajících se oblasti módy, stejně jako odraz a realizaci jazyka a jeho přírody jako reprezentace a komunikační objekt. Také budou prezentovány strategie pro vybudování prostorů a komunikační produkt prvky a služby, aby podporovaly zkušenosti, které posílí identitu značky a vztah s veřejností. Digital Marketing: 12h Kurz se bude zabývat specifika digitálních kanálů přímého marketingu a nástroje pro spolupráci pro budování obsahu, mimo vnímání spotřebitelů a on-line vztah. Také diskutovali o digitální obchod a marketing plánování aktivit v prostředí internetu. Modul 9 - 36H Právní a finanční aspekty podnikání: 21H pochopení finančního životního prostředí, nákladů a cen, právní ochrany autorství, duševního vlastnictví, výsad a tematické záznamy budou zahrnuty v tomto kurzu. Eco udržitelnost a sociální odpovědnost: Z 15H velkým důrazem dnes, tento obsah bude řešena v disciplíně prostřednictvím kontextu módy v současné scény z referenčních hodnot udržitelnosti a sociální odpovědnosti. Modul 10 - 36H Metodologie výzkumu 12 Úvod do základů vědecké metodologie a hlavních linií epistemological myšlení, s důrazem na současné názory. Usilovat 12H Disciplína se bude diskutovat o plánování a konsolidaci profesní kariéry v současném podnikatelském prostředí: Výuka Vysokoškolské vzdělávání: 12H Career Management. Job absolvování kurzu - 40H TCC - Dokončení práce v kurzu: 40H Tento kurz bude probíhat použity projektů marketing a módní komunikace se zaměřením na brazilském scéně, vztahující se k jedné z perspektiv a přístupů prezentovány v celém průběhu. [-]

Absolvent V Oblasti Strategického Design A Inovace

IED – Istituto Europeo di Design Sao Paulo
Campus forma Denní studium 18 měsíců March 2017 Brazílie Sao Paulo

Kurz Postgraduální diplom ve strategickém Design a Inovace Istituto Europeo di Design - IED São Paulo má za cíl rozvíjet schopnosti a dovednosti a poskytovat zkušenosti zaměřené na uplatňování designu myšlení, jak posílit strategii podnikání hodnotového řetězce. [+]

Magisterske studium Business, ekonomie, administrativa v Jižní Amerika. Kurz Postgraduální diplom ve strategickém Design a Inovace Istituto Europeo di Design - IED São Paulo To má za cíl rozvíjet schopnosti a dovednosti a poskytovat zkušenosti zaměřené na uplatňování designu myšlení, jak posílit strategii podnikání hodnotového řetězce. Datum zahájení: duben Dny: pondělí a ve středu (10 zasedání) Hodiny: 19h30 do 22h45 Doba trvání: 18 měsíců Hodiny: 400 hodin Registrace do: duben Scénář: Současná úroveň složitosti, konkurenceschopnost a efektivitu praktikuje v různých odvětvích trhu, a společnost jako celek, s sebou přináší rostoucí poptávku po stále více kreativní řešení a nové metodiky a inovativních nástrojů. Oblasti strategického designu je konfigurován jako přístup k pochopení "obraz" o obchodní požadavky, které jdou nad rámec, takže tradiční souvisí více s fázi návrhu nového návrhu výrobku, služby nebo atmosféry. Tento nový přístup redefinuje, jak jsou problémy řešeny kreativně, se zaměřením na identifikaci nových příležitostí pro akci. V důsledku toho, metodiky a nástroje podílející se na strategickém designu se stal hybnou pákou inovačních schopností, přičemž přednost mají poskytovat hodnotu pro lidi a přinášet významné výsledky organizací. Chod: Kurz Postgraduální diplom ve strategickém Design a Inovace Istituto Europeo di Design - IED São Paulo má za cíl rozvíjet schopnosti a dovednosti a poskytovat zkušenosti zaměřené na uplatňování designu myšlení, jak posílit strategii podnikání hodnotového řetězce. Kurz se zaměřuje na kulturu inovací a strategického myšlení v procesu tvorby, řízení a zavádění nových řešení na trhu. V tomto smyslu, kurz nabízí vzdělávací zkušenost směřující k odborníků a podnikatelů z různých oblastí vzdělávání, kteří se zajímají o tvůrčím přístupem ke splnění dnešním výzvám trhu, zejména v oblastech řízení, branding a vývoj nových produktů a služeb. V tomto smyslu je samozřejmě založen na sadě konceptů, nástrojů a inovačních procesů vedených designu a user-centric, jako je Metadesign, designu myšlení, lidské-střed, Design Driven inovace, mezi ostatními. Dodávka: Kurz je zaměřen na přípravu myšlení věnovanou rozvoji kreativní strategie, zaměřené na odborníky a podnikateli z různých oblastí. Hodnoty sami multidisciplinární aspekty designu. Funguje systémovou a kontextuální vizi příspěvků a "postižení" uživatelů k identifikaci nových řešení v oblasti produktů / služeb, překládat hodnoty a aspirace lidí v budoucích a životaschopných řešení. Aktivní účastníci v postoji spojovat kreativitu, metody řízení a podnikatelské vize pro rozvoj podnikání a projektů, a návrh jako katalyzátor pro tvorbu hodnot procesu. V průběhu modulu budou studenti seznámeni s novým obchodním modelům podporovaných tvůrčí vize, udržitelného a odpovědného prostřednictvím rozvojových projektů a různé workshopy ve spolupráci s učiteli, odborníky a inspirativní profesionálů, kteří sdílejí své znalosti ve stejnou dobu řídit provádění různých projektů. Absolvent programy, které nabízí na Fakultě technologické v Istituto Europeo di design jsou v dodržování zákonů a splňují usnesení CNE / CES Žádné 1 z 03.4.2001 a odstavce 1, 8. června 2007 MEC, ministerstvo Vzdělání. Kurz je rozdělen do disciplínách (360h) a na konci programu, musí student předložit seminární práce, projekt nebo tezi, podle zvolené pro tuto třídu (40h) modality, celkem 400h. Cíl: Kurz Postgraduální diplom ve strategickém Design a Inovace Istituto Europeo di design -IED São Paulo má za cíl rozvoj dovedností a schopností a poskytují zážitky zaměřené na uplatňování designu myšlení, jak posílit strategii podnikání hodnotového řetězce. Kurz se zaměřuje na kulturu inovací a strategického myšlení v procesu tvorby, řízení a implementace nových řešení na trhu, a je zaměřena na odborníky a podnikateli z různých oborů vzdělávání, zainteresovaných v tvůrčím přístupu k řešení problémů na trhu, a to zejména v oblasti řízení, branding a vývoj nových výrobků a služeb. V tomto smyslu je samozřejmě založen na sadě konceptů, nástrojů a inovačních procesů vedených designu a user-centric, jako je Metadesign, designu myšlení, lidské-střed, Design Driven inovace, mezi ostatními. V průběhu modulu budou studenti seznámeni s novým obchodním modelům podporovaných tvůrčí vize, udržitelného a odpovědného prostřednictvím rozvojových projektů a různé workshopy ve spolupráci s učiteli, odborníky a inspirativní profesionálů, kteří poskytují "know-how" a podporu pro provádění různých vzorů. Metodika: Kurz je rozdělen do tří fází: - I. etapa - Interdisciplinární centrum důvodů - Advanced porozumění designu, zaměřená na historické, projekty, udržitelnost a socio-kulturní trendy. - Phase II - design a inovace - se zaměřil na návrh myšlení jako základ pro kreativní procesy a inovačních oborů hledají diferenciaci a koncepční změnu ve vývoji a konstrukci nových modelů. - Fáze III - Business Design & Creative Leadership - Tato fáze představuje disciplíny zaměřené na strategické řízení a vize designu jako enabler nového obchodu, a umožnit studentovi, aby jednala jako lídr v oblasti tvůrčích procesů a inovace aplikované Veřejný: Tento program je určen pro odborníky a podnikatele z různých oblastí: inovace, design, kreativní ekonomiky, managementu, marketingu, designu, inženýrství, komunikace, architektura a dalších oblastech, kteří chtějí prozkoumat své znalosti a vést procesy aplikované na projektu rozvoje a pojmů výrobku , Koordinace: Fabiano Pereira Virginio Mistr designu od FAU-USP, se zlepšením v italském designu v Miláně IED, podílel, comoconvidado, iniciativa Walking Moderní Lab -Innovative mobility v Postautomobile byl podporován Humboldtově univerzitě v Berlíně. Působí jako strategický design konzultant pro firmy a organizace, jako jsou Senai, Sebrae, plakal a dopadu HubSP, pro různé aplikace: Proces inovace, design myšlení a řízení znalostí. Je to jeden z tvůrců projektu "žijících design myšlení", která vyvíjí semináře a praktické zkušenosti při vytváření inovativních řešení pro podnikatele a agenty sociálních inovací. To má asi 15 let zkušeností v akademickém jako profesor a koordinátor kurzů av současnosti je odpovědná za celkovou koordinaci absolventů kurzů z Istituto Europeo di design -IED São Paulo. Designer s 17 let zkušeností, také pracoval v nadnárodních společnostech, jako je Philips Design, která vyvinula projekty pro globální trh a podílel se na mezinárodních workshopech inovací a nových příležitostí na trhu. Také se zúčastnil jako porotce ocenění: Inova senai 2010 Abilux 2010 a brazilský House Museum v roce 2012. Oceněné a vybrané projekty: Roche Vítěz prostorové intervence 2012, Hannover iF Design Awards 2009 -Semifinalista v kategorii designu inovace pro nové výrobky. Projekt Pokyny Final: Práce Závěr kurzu Závěrečný projekt je nezbytný a potřebný krok k získání kurz certifikaci dokončení. V průběhu kurzu bude student zvolit téma konečného projektu a během konkrétního modulu bude řídit učitelů. Řízení znalostí a metod vědecké metody a strategie pro správu a prezentaci obsahu generovaného průběhu a TCC. [-]

Programy Dalšího Vzdělávání

The Coppead Graduate School of Business, the Federal University of Rio de Janeiro
Campus forma Kombinované March 2017 Brazílie Rio de Janeiro

COPPEAD nabízí 160 hodin programů dalšího vzdělávání zaměřených na zkušené profesionály, kteří chtějí rozšířit své znalosti a zkušenosti v konkrétní podnikové praxi. [+]

COPPEAD nabízí 160 hodin programů dalšího vzdělávání zaměřených na zkušené profesionály, kteří chtějí rozšířit své znalosti a zkušenosti v konkrétní podnikové praxi, jako jsou:

Service Management Six Sigma Řízení projektů Retail Management Logistiky. [-]

Strategické řízení Lidí

Fundação Dom Cabral Business School
Campus forma Denní studium 7 dny March 2017 Brazílie Nova Lima Francie Fontainebleau + 2 více

Strategický Řízení lidí je mezinárodní program, který zdůrazňuje, jak důležité je sladit řízení lidí na obchodní strategii. [+]

Strategický Řízení lidí je mezinárodní program, který zdůrazňuje, jak důležité je sladit řízení lidí na obchodní strategii. Vedení, motivace, mobilizace a přizpůsobivost jsou studovány jako kritické faktory pro dosažení výsledků.

Tento program byl v držení Fundação Dom Cabral ve spolupráci s Inseadu, Francii, na jedenáct let. Programu fakulty vyzývá všechny účastníky, aby přemýšlela o stávajících paradigmat, porozumět požadavkům vztáhl společností a organizační prostředí a hlavně rozšířit jejich repertoár otázek a možných odpovědí v těchto kontextech.

Kdo by se měl zúčastnit

 ... [-]


Magisterské Studium Na Strategické řízení Lidských Zdrojů / Organizační

Pontificia Universidad Católica de Chile (PUC), Economics Institute
Campus forma Kombinované February 2017 Chile Santiago

Školy managementu a psychologie na Katolické univerzitě v Chile sešli nabídnout Master ve strategické oblasti lidských zdrojů a organizační chování ... [+]

Mistr ve strategickém lidských zdrojů a organizační chování (MRH-UC)

Školy managementu a psychologie na Katolické univerzitě v Chile sešli nabídnout Master ve strategickém lidských zdrojů a organizační chování, je jedinečný svého druhu za podpory dvou nejprestižnějších škol NAC ional a latinsko-v příslušných oblastech.

Tento program se zaměřuje na interdisciplinární charakter jevů spojených s řízením lidí v organizacích a nabízí chilskou i zahraničních odborníků komplexní program, ve kterém lidé vidí jako zdroj konkurenční výhody pro organizace. Doplňkové vize vyplývající z obchodní administrativy a organizační psychologie jsou integrovány poskytovat solidní a konkrétní nástroje, které mohou být dány do služeb zlepšení účinnosti a efektivity řízení lidských zdrojů v organizaci reagovat pevně na výzvy a úloha těchto látek v organizacích dnes. ... [-]


Magistr Ve Veřejné Správě

IESA - Instituto de Estudios Superiores de Administración
Campus forma Kombinované 18 měsíců October 2016 Venezuela Caracas

Master in Public Management (MGP), je přispět k lepšímu fungování veřejného sektoru, neziskových organizací a veřejných vztahů ... [+]

Mistr ve veřejné správy

Master in Public Management (MGP), je přispět k lepšímu fungování veřejného sektoru, nevládní organizace a partnerství veřejného a soukromého sektoru prostřednictvím vytvoření lidí zavázala k zemi a vědomí, že dosažení společného cíle Záleží na kvalitě konstrukce a n vlnovky, nebo provedení a realizaci veřejných politik.

Master in Public Management nabízí správnou kombinaci moderních konceptů a technik v oblasti řízení a veřejné politiky organizace a procesů vést, vyjednávat, zvládat konflikty a vytvářet efektivní změny v institucích, které konsensu. Tento program klade důraz na neustálé spojení, které musí existovat mezi cíli, dobrých životních podmínek obyvatel a jak má člověk nutně musí být kombinovány k vytvoření požadovaných výsledků z finančních a lidských zdrojů na podmínky prostředí, které ovlivňují možnosti pro opravdovou transformaci společnosti. ... [-]