Magisterské studium Business, ekonomie, administrativa Francie - Magisterské studium hledejte zde!

Magisterské studium Business, ekonomie, administrativa Francie - Zde naleznete magisterské studium

Business, ekonomie, administrativa

Francie je jednou z hlavních destinací pro postgraduální vzdělávání a přivítala mezinárodní studenty z celého světa. Je ideálním místem pro získání absolvent titul v oboru podnikání v důsledku pozice Francie jako ekonomického a společenského centra v Evropě, stejně jako ve světě. Vydělávat magisterský titul v oboru podnikání, může ekonomika a správa ve Francii ukázat jako zajímavé vzdělávací zkušenost, jak si studenti mohou těžit z mezinárodní studentské populace, vynikající akademických programů a spousta odborných a profesního rozvoje příležitostí.

Studenti hledají Master v podnikání, může ekonomika a správa ve Francii si vybrat z programů v oblastech, jako jsou finance, podnikání, mezinárodní obchod, informační technologie, logistika a cestovní ruch, abychom jmenovali alespoň některé.Mistr v podnikání, bude ekonomika a správa v programech Francii poskytnout studentům hlubší pochopení teorie a praxe v náročných učebních osnov, zatímco ponořit se hlouběji do konkrétní oblasti specializace.

Další informace o magisterský titul v oboru ekonomie a podnikání a správy ve Francii po přečtení níže uvedených programů. Udělejte další krok směrem k vašemu vzdělání dnes!

Čtěte více

Magistr V řízení

IESEG School of Management Lille - Paris
Campus forma Denní studium 2 let September 2016 Francie Paris

Master of Science v managementu je navržen tak, aby vlak liniových manažerů, které mají strategickou vizi společnosti. Tento projekt je rozdělen do tří oblastí. Ucelený získávání znalostí programu s obecným a strategický rozměr ... [+]

Cíle:

 

Master of Science v managementu je navržen tak, aby vlak liniových manažerů, které mají strategickou vizi společnosti. Tento projekt je rozdělen do tří oblastí.

Ucelený získávání znalostí programu s obecným a strategický rozměr vzdělávacího programu:

obecné kultury, porozumět podnikatelského prostředí: ekonomika, historie, geopolitika ... komunikační nástroje a podporu rozhodování: jazyk, vyjednávání, kvantitativní metody ... všechny disciplíny managementu diskutované v rámci teoretických a praktických hledisek: marketing, audit, lidské zdroje, finance ...

Jeden z ovládacího zařízení odbornost, který je postaven kolem průběhu povinných předmětů a četných misích v podnikání.... [-]


Magisterský Program V Oboru Mezinárodního Managementu

Université Catholique de Lille – Masters du RIZOMM
Campus forma Denní studium Kombinované 1 - 2 let September 2016 Francie Lille + 1 více

Naše magisterský kurz vás vtáhnou do srdce mezinárodního obchodu, jak je vysvětleno lidmi, kteří zažívají ji na denní bázi. Získáte komplexní strategickou vizi globálního světa a zároveň získat povědomí o tom, jak může vaše činy ovlivnit vyvážený rozvoj naší planety. [+]

V souvislosti s rostoucí globalizací, firmy hledají zaměstnance, kteří umí víc než jedno zaměstnání a mají mezinárodní rozhled. Naším cílem je připravit vás na pomoc podnikům v jejich mezinárodním rozvoji se zvukovou pochopení kulturních rozdílů a jejich významu v rámci prodeje, nákupu, dopravy a financí. Naše National Diploma Magisterské studium vás ponoří v srdci mezinárodního obchodu, jak je vysvětleno lidmi, kteří zažívají ji na denní bázi. Získáte komplexní strategickou vizi globálního světa a zároveň získat povědomí o tom, jak může vaše činy ovlivnit vyvážený rozvoj naší planety. Váš znalost cizích jazyků a vaše kulturní citlivosti se ukáže značné odborné aktiv. Studijní program: Magisterský 1: 70% z předmětů vyučovaných v angličtině / 30% Předmětů vyučovaných ve francouzštině Magisterský 2: 100% Předmětů vyučovaných v angličtině Praxe International Management: Strategický management, interkulturní komunikace, Supply chain management, finance, mezinárodní vyjednávání, International Human Resources International nákup, financování obchodu, marketingu, strategie Partnership ... Etc. Management: Strategický management marketing, řízení projektů atd ... Podnikatelské prostředí: Mezinárodní obchod a výroba, globalizace a kultura, mezinárodního obchodního práva, Společenská odpovědnost a udržitelný rozvoj sociálního podnikání ... Atd Jazyky: Angličtina a obchodní komunikace, TOEIC příprava, druhý jazyk Profesních dovedností moduly: Business hra, Podklady pro zahraniční stáže, profesionální syntézou, práce ... Atd Doba: Magisterský 1: Září až březen: kurzy // dubna do července: Internship Magisterském 2: Září do května: Part-time trénink doba / částečný úvazek na University května do července: stáž nebo září do března: Kurzy // dubna do července: Internship International Business Kariéra INTERNATIONAL MANAGER: Můžete dohlížet na globální operace společnosti. Máte horlivé chápání potřeb společnosti v zahraničí, jakož i kulturní, politické a provozní problémy a příležitosti na zahraničních trzích. Manažer nákupu: Kupujete výrobky pro organizace používat nebo prodávat. Ty hodnotí dodavatele, sjednávat smlouvy, a kvalita hodnocení produktů. Další příklady: Sales Support koordinátor, manažer vývozu, Global Sourcing projektový manažer Key Account Manager, projektový analytik [-]

Magistr V Pohostinství řízení A Globální Cestovní Ruch

INSEEC Bordeaux
Campus forma Denní studium September 2016 Francie Bordeaux

Cílem tohoto programu je poskytnout studentům s dovednostmi v oblasti managementu, marketingu a managementu specifické pro pohostinství a cestovní ruch.To dešifruje klíčové faktory v tomto sektoru [+]

Master in Hospitality Management & Global cestovní ruch

Cílem tohoto programu je poskytnout studentům s dovednostmi v oblasti managementu, marketingu a managementu specifické pro pohostinství a cestovního ruchu industries.It dekóduje klíčové faktory v tomto odvětví tím, že řeší své různé zúčastněné strany.

Absolventi jsou přijímáni jako: produktový manažer v rámci cestovní kanceláře nebo cestovního ruchu, Event Manager, Operations Manager v oblasti pohostinství, projektový manažer, obchodní cestovní ruch poradce, Area Manager ...

Mnoho společností jsou partnery tohoto programu: Hilton, Club Med, Accor, Havas, Sodexo, MSC Cruises, Intercontinental, McDonalds, Amex, Trafalgar, Palais des Congrès, Office de Tourisme de Paris ...... [-]


Inseec Bakalářský Chambéry (3 Roky) BBM

INSEEC Chambéry campus
Campus forma Denní studium 972 hodin October 2016 Francie Chambéry

INSEEC Bakalář Chambéry BBM je program, kurz tři roky s 972 hodin v tváří v tvář tříd a stojí 180 ECTS nebo 90 US kreditů. Všechny třídy jsou vyučovány v anglickém jazyce. [+]

INSEEC Bakalář Chambéry BBM je program, kurz tři roky s 972 hodin v tváří v tvář tříd a stojí 180 ECTS nebo 90 US kreditů. Všechny třídy jsou vyučovány v anglickém jazyce. Cílem kurzu je poskytnout zahraničním studentům znalosti a dovednosti potřebné, aby efektivně pracovat v globálním prostředí se zaměřením na: Firemní kultura, řízení a osobní rozvoj, stejně jako in-hluboké znalosti marketingu. Semináře stimulovat tvořivost, schopnost inovovat a spravovat. Zkušenosti Dovednosti rozvíjet osobní a praktické dovednosti potřebné pro provoz v profesionálním pracovním prostředí: řízení multikulturních týmů na různých místech, efektivní rozhodování. KARIÉRNÍ MOŽNOSTI Tento kurz je možné přímo aplikovat na práci v mezinárodní marketing a management. Stáž nebo semestr v zahraničí Během druhého pololetí třetího ročníku studentů, mohou si vybrat ze dvou možností: První možnost: pětiměsíční stáž, která bude ověřena pomocí písemné zprávy a ústní prezentaci získání 30 ECTS kreditů. Druhá možnost: semestr v zahraničí v jedné z našich partnerských univerzit, které budou potvrzeny získáním 30 ECTS. UMÍSTĚNÍ: Nachází se v Savoie, INSEEC Chambéry Campus má výjimečnou geografickou polohu: V blízkosti do Itálie, Švýcarska a Německa, Méně než jednu hodinu jízdy autem od dvou mezinárodních letišť (Lyon-Saint Exupéry a Ženeva-International), Přibližně jednu hodinu od známých lyžařských středisek ve francouzských Alpách. Požadavky na přijetí: Požadavky na přijetí: Kandidáti s úrovní A (ukončené střední vzdělání). S úrovní znalosti anglického jazyka potřebných k následovat angličtinu -taught 3 rok program. Francouzština Odbornost: no předpokladem. Francouzský-as-a-cizojazyčné Výuka zahrnuty v programu. Zápis do tříletý bakalářský titul v vyšších studií PŘIJÍMACÍ ZKOUŠKA Logické uvažování TEST Tento test zahrnuje logické myšlení a porozumění. English Test Požadovaná úroveň odpovídá, že žáka v posledním ročníku střední školy. Testy, aby bylo možné ověřit schopnosti kandidáta v následujících oblastech: gramatika, slovní zásoba, porozumění. MOTIVACE ROZHOVOR Motivace dotazník je vyplněn v den zkoušky před ústní zkouškou. Motivace rozhovor umožňuje kandidáty ukázat svou osobnost, a vysvětlit motivace a profesní cíle, které jsou pro ně důležité, a to i pokud jsou stále nejasné představy. To umožňuje porotě posoudit studenta motivace pro zápis ve vyšších studií a pokud jeho / její profil odpovídá požadavkům programu. Dokumenty požadované: 2 pas velikosti fotky 1 fotokopii cestovního pasu nebo ID 1 kopie úrovni (ukončené střední vzdělání) certifikáty. Přepisy záznamů 1 doporučující dopis od jednoho z vašich profesorů Přihláška Budete kontaktováni na pohovor členem našeho přijímací rady. Id email: akpallattu@inseec.com Odkaz Program na našich webových stránkách: http: //international.inseec.com/inseec-bba-bachelor-mba.cfm PROGRAM COST: 6 990 € za rok-platba v eurech, po drátě nebo zkontrolovat. [-]

Mezinárodní Magistr V Luxusním řízení (imlux)

MIP Politecnico di Milano School of Management
Campus forma Denní studium 1 rok September 2016 Francie Reims

Luxusního zboží průmysl se zabývá konkrétně s touhou po dokonalosti a výjimečné, a ukázala v posledních letech jako mimořádně odolný průmysl. Z velké části kvůli rostoucí poptávce na asijském trhu a relativně konzistentní poptávky ze strany tradičních trzích, luxusní průmysl se i nadále zobrazovat trendy slibné růstové v jasném kontrastu k výkonu srovnatelných odvětví v posledních několika letech. Avšak navzdory tomu, oblast luxusního řízení je z velké části nejsou pokryty tradičními studie v manažerské teorii. [+]

Magisterske studium Business, ekonomie, administrativa Francie. Ve spolupráci s NEOMA Business School, Francie Datum zahájení: Září 2016 Doba trvání:12 měsíců Formát: Full Time Poplatek: € 15.000, Vyučován v jazyce:Angličtina Umístění: MIP Politecnico di Milano Graduate School of Business (Itálie), NeOmA Business School (Francie) Požadovaná kvalifikace: Ideální kandidát má 4 roky starý mládenec v jakékoliv disciplíně. Uchazeči musí mít 240 nebo 180 ECTS ECTS + relevantní pracovní zkušenosti, aby se nárok na double degree Luxusního zboží průmysl se zabývá konkrétně s touhou po dokonalosti a výjimečné, a ukázala v posledních letech jako mimořádně odolný průmysl. Z velké části kvůli rostoucí poptávce na asijském trhu a relativně konzistentní poptávky ze strany tradičních trzích, luxusní průmysl se i nadále zobrazovat trendy slibné růstové v jasném kontrastu k výkonu srovnatelných odvětví v posledních několika letech. Avšak navzdory tomu, oblast luxusního řízení je z velké části nejsou pokryty tradičními studie v manažerské teorii. Mezinárodní Master in Luxury Managementu je 12 měsíční program, se studenty dělící svůj čas mezi studiem v Remeši, hlavním a největším městem v oblasti Champagne ve Francii, a Miláně, jeden z předních světových módních centrech. Kurz, zcela vyučován v anglickém jazyce, bude naučit studenty význam propojení tradičních manažerské postupy a teorie s koncepcí a metodik potřebných pro uspokojení potřeb moderního luxusního zboží průmysl. To vyžaduje vynikající a vynikající řemeslné zpracování, vynikající a řezná hrana návrhářské schopnosti, jedinečný dodání zkušeností zákazníků v celé všech interakcí se zákazníky a budování silného významu přes branding. Ty jsou dosaženy prostřednictvím řady formativních a hands-on metodik, včetně: Výuka a vštěpovat základy luxusního řízení, se zvláštním zřetelem k doplnění dovedností a znalostí nezbytných pro správu luxusní značky, a proto není typicky vyučovaných v konvenčních studiích řízení. Poskytování odbytiště pro studenty se dostat do kontaktu s klíčovými hráči v tomto odvětví, což pro rozvoj smysluplných souvislostí a navazování kontaktů. Poskytovat studentům možnost získat pracovní zkušenosti ve spolupráci s luxusní společnosti se sídlem na pomoc v progresi pracovní schopnosti a dovednosti. Náležitosti žádosti: Přihláška (www.applyformasters.net) Poplatek za podání žádosti (€ 100) CV nebo životopis v angličtině Průvodní dopis v angličtině Kopie diplomů a akademických přepisů Kopie anglického certifikát (TOEFL, TOEIC nebo ekvivalent) pro non-rodilí mluvčí Jeden doporučující dopis Žadatelé budou muset sedět na poslední motivačního pohovoru. Uzávěrka přihlášek: Viz www.mip.polimi.it/imlux~~V aktualizované termínů aplikace. Pro více informací a aplikačního pomoci, napište infomasters@mip.polimi.it~~V [-]

Magistr V Designu (MDE) "zdravotní A Sociální Inovace"

L’École de design Nantes Atlantique
Campus forma Denní studium 2 let October 2016 Francie Nantes

MDE Zdravotní a sociální inovace má za cíl identifikovat a zkušenosti, jak design může zlepšit každodenní život skrze zdraví, kvalitu života dané skupiny obyvatelstva (senioři, děti atd), zprostředkování, kolektivní identitu ... Tento program je vyučován ve francouzštině. [+]

Tento prezenční 2-rok magisterský program je vyučován ve francouzštině. MDE "Zdraví a sociální inovace" si klade za cíl identifikovat a zkušenosti, jak design může zlepšit každodenní život skrze zdraví, kvalitu života og dané skupiny obyvatelstva (senioři, děti, atd), mediace, kolektivní identitu ... Zaměření na zdravotnictví a sociální inovace: Průměrná délka života roste déle, design musí usilovat o to, aby si mysleli, kolektivně-up odpovědné odpovědi na vznikající problémy, jako jsou životní podmínky, zdravotní problémy, mezi péči a léčbě, zajištění životní prostor, aby se přizpůsobily každém kroku života ... Magisterský studijní program Health & Social Innovation vlaky návrháři najít svůj hlas v této souvislosti stále se měnící použití. Oblasti použití: - zařízení přizpůsobené pro diabetes a astmatu léčby, - Hry a vzdělávací hračky, - Životní prostor design a zlepšení, - Uspořádání prostorů specializovaných na konkrétní populace: signage, prostor design, nábytek, výrobky ... Předpoklady pro zápis: Bakalářské vzdělání nebo ekvivalent v designu (prostorové, grafický, komunikace, interakce, mutimedia, produktu nebo průmyslový design) nebo vnitřní architektura). Můžete aplikovat předtím, než skutečně získal herforementioned míru. Doporučuje se úroveň CEFR B2 ve francouzštině.... [-]


MSc Marketing A Analytických údajů

NEOMA Business School
Campus forma Kombinované 12 měsíců September 2016 Francie Paris

Tváří v tvář rostoucí digitalizaci podnikání a multiplikaci kanálů interakce mezi spotřebiteli a značkami, konkurenční výhoda spočívá více než kdy jindy ve schopnosti pochopit složitost trhu a předvídat jejich vývoj. [+]

Magisterske studium Business, ekonomie, administrativa Francie. Přihlášena v tréninku RNCP - Úroveň HLAVA I (BAC 5) Tváří v tvář rostoucí digitalizaci podnikání a multiplikaci kanálů interakce mezi spotřebiteli a značkami, konkurenční výhoda spočívá více než kdy jindy ve schopnosti pochopit složitost trhu a předvídat jejich vývoj. Tak velký datový fenomén dnes představuje jedinečnou příležitost pro značky, aby přehodnotili svou inovací, komunikace, distribuce a služeb pro lepší zkušenosti zákazníků. Takže firmy potřebují více než kdy jindy, aby marketingové pracovníky s analytickými a prediktivních schopností lépe identifikovat problémy a nejvíce optimální rozhodnutí hlediska návratnosti investic. MS Marketing a dat Analytics se stane na křižovatce marketing, technologie a prediktivní přístupy s cílem dosáhnout lepší marketing výkon. CÍLE Pochopit výzvy a příležitosti spojené s marketingové rozhodování v rámci zpracování velkých objemů dat Porozumět kotvu a systémové a organizační složitosti v souvislosti s digitální transformací značek Zadejte metody a nejpokročilejších technických materiálů operace zpracování velkých objemů dat Prediktivní analytická mobilizace pro rozhodování a marketingové výkonnosti značky SILNÉ STRÁNKY Předchůdce a perfektní polohování fit s aktuálními obchodními potřebami Příležitost k rozvoji nebo posílení analytické rozměr marketingových s rozhodovací pravomocí Relevantní vzdělávací obsah a spojuje akademické učení a manažerských posudky Didaktický pedagogiky a zkušenostní mobilizaci kolektivní inteligence prostřednictvím různých formátech: Projekty, výzvy, simulace a situační ... Animace navržena v úzké spolupráci s největším počtem zúčastněných společností a pokrok ve zpracování velkých objemů dat využití marketingu. PROGRAM KONTROLA analytické údaje BIG přístup ke zlepšení rozhodovacího a marketing optimalizace KING FUNDAMENTALS stanovených v rozhodnutí o registraci: Strategie Marketing - chování spotřebitele a kupující - Řízení značky - Marketing a digitální komunikace - Multichannel distribuce - Customer Relationship Management (CRM) - Marketingové služby - uvedení nových produktů a otevřeným inovacím - Mezinárodní marketing. Organizace a technologické systémy: Digitální Transformation - nové obchodní modely a spoluspotřebitelství - Organizační chování, rozhodnutí a výkon - Projektový management a IT - Manažerské informační systémy - Operations Management. Metody a nástroje DATA BIG: Údaje Driven Marketing - Marketingový výzkum - Výzkumné metody Kvalitativní - Datamining (deskriptivní a prediktivní) s SPSS - Aplikovaná ekonometrie a časové řady - relační databáze a Business Reporting (SQL, tabulky a tabulky; SAS , Python, R) - Ochrana dat a etika - Vizualizace dat. Zpracování velkých objemů dat Analytics: návratnost investic do marketingu a optimalizace - Marketing Analytics - Prodej a Business Analytics - Revenue Management a cena - Supply Chain a operací Analytics - Market předvídání - SEO / SEM - Social Media Intelligence - sémantické a Text Mining - Web Analytics - Maloobchodní Analytics. Kvalifikace a lidského dovednosti: kreativního myšlení a emoční inteligence - schopnost vést a týmové ve stavebnictví - osobní rozvoj a sebepoznání - Osobní Branding - Komunikační a přesvědčování - Řešení konfliktů a vyjednávání. REZIDENČNÍ SEMINÁŘ '' zpracování velkých objemů dat SHAZOVÁNÍ '' - partnerskou spolupráci s Imperial College v Londýně Účastníci MS Marketing & Data Analytics budou mít možnost zúčastnit intenzivní seminář 3 dny v Londýně v KPMG Centra pro moderní Analytics na Imperial College. Vzdělávací program bude splňovat některé partnerské firmy z centrálních a předních výzkumných pracovníků fakulty kolem velkých datových problémů v oblasti marketingu a strategie a analytických páky pro inovace, tvorbu a výkonnost hodnoty. Imperial College je multidisciplinární univerzita, založená v South Kensington v centru Londýna, specializující se na vědy, management, inženýrství a medicíny. To je pravidelně zařazen mezi 10 nejlepších univerzit. PROJEKTY a simulace Simulace ON LINE Markstrat Navrhování komplexní environmentální marketingové strategie a rozhodovat se pro High Tech výrobků pro diferencované trhy. Identifikovat a analyzovat správné údaje deklinace strategických a operativních marketingových politik pro lepší výkon ve srovnání s konkurencí. CRM SIMULACE SHRNUTÍ scénář založený na cvičení a ponoření na farmách s databázi CRM ve spolupráci s partnerskou značky. Obava, kontextualizace a analýza vícekanálových dat o zákaznících, aby se zvýšila účinnost, optimalizaci CRM kampaní a zvyšování hodnoty pro zákazníka. STRATEGICKÉ vyvrcholení Příprava projektu a kříž na marketingové poslání dat analytik a reproduktor po všech seminářích Moh. To je příležitost mobilizovat statistiky a prediktivní přístupy k marketingu rozhodování v daném odvětví (FMCG, B2B, farmaceutické, bankovnictví a pojišťovnictví, ...) nebo určitý kanál (mobilní analytiky, sociální analytika, digitální analytics ...). PROFESSIONAL PRÁCE Práce se skládá z výzkumu provedeného účastník pod vedením dohlížející odborníka. Jedná se o cvičení v hlubokém zamyšlení přezkoumat a vyřešit problém tím, že kombinuje přezkoumání odborné literatury a kvalitativní terénní studie a / nebo kvantitativně vrátit ke zvážení výsledků a poskytování operativní doporučení. MS práce je příležitostí k prohloubení znalostí v konkrétní oblasti a svědčí o odborné znalosti studenta v kontextu profesionálního ocenění. Některé obchodní CÍLE marketing analytik Kmenová data manažer / analytik obchodní analytik CRM Manažer Analytics Consumer & Market Analyst Znalost Vedoucí digitální produkt Chief údaje důstojník Market (ing) výzkumník Digitální analytik / web analytics Zákazník a vícekanálový manažer Správce zkušenosti zákazníků Marketing dat expert / poradce Konzultant / Project Manager zpracování velkých objemů dat analytika marketingový konzultant Digitální data důstojník / marketingový manažer digitalv Data mining manažer Plánovač údaje Odpovědný za poznání zákazníka / pohotovostní Market Konzultant SI / SIM Vedoucí zákazník cesta Pověsti značky manažer Manažer Spolecnost Intelligence ÚROKY reprodukovaná trénink RNCP. Okruh Level 1 (5). na částečný úvazek školení poskytované v areálu Paříže. NÁROK Otevřeno pro kandidáty, kteří jsou držiteli Bac + 4/5, zkušené manažery, profesionály VSTUPNÉ Volba žádosti, motivačního pohovoru a English Test poplatek za podání žádosti €: 100 DOBA 12 měsíců (400 hodin) - 3 dny (čtvrtek, pátek, sobota) každé 3 týdny v paralelním misi v podnikání ZPĚT října 2016 Nákladů na školení € 15,000 VSTUPNÉ SESSION 2016 1. zasedání - Výběrová Rozhovory: 1 pondělí února 2016 2. část - výběr Rozhovory: úterý 01.03.2016 3. zasedání - Výběrová Rozhovory: Pondělí, 14. března 2016 4. zasedání - výběr Rozhovory: Pondělí, 4. dubna 2016 5. zasedání - výběr rozhovory: Pondělí 18. dubna 2016 6. relace - výběr Rozhovory: Pondělí, 9. května 2016 7. zasedání - výběr Rozhovory: Pondělí, 23. května 2016 8. zasedání - výběr Rozhovory: Pondělí, 6. června 2016 9. zasedání - výběr Rozhovory: Pondělí, 13. června 2016 10. zasedání - výběr Rozhovory: Úterý, 5. července 2016 11. zasedání - výběr Rozhovory: Úterý, 5. září 2016 [-]

Mezinárodní Magistr V Oblasti řízení

Audencia Nantes School of Management
Campus forma Denní studium 12 - 24 měsíců September 2016 Francie Nantes

Program IMM připravuje mladé odborníky pro řízení kariéry na mezinárodních trzích a společnosti. Mezinárodní Master in Management je nabízí ABE (Aliance pro Business Education). [+]

Mezinárodní Mistr V Managementu

Program IMM připravuje mladé odborníky pro řízení kariéry na mezinárodních trzích a společnosti.

Studenta různé kulturní a akademické zázemí přidat k mezinárodní příchuť programu a odrážejí realitu dnešního globálního obchodního prostředí. Program kombinuje podrobnou studii o obecných témat vedení s multikulturní, mezinárodní perspektivy a dává studentům možnost vyzkoušet si studium až ve dvou různých zemích.

Studenti s alespoň 4 roky bakalářského studia mohou požádat o ročním programu a studenty s 3-letou stupně mohou požádat o Extended (dvouleté) programu.

Mezinárodní Master in Management je nabízí ABE (Aliance pro Business Education). Na 4 Equis akreditovaných partnerské školy v této aliance, jsou:... [-]


Mezinárodní Obchod A řízení Programu

IPAG Business School
Campus forma Denní studium 1 rok September 2016 Francie Paris Nice + 1 více

Mezinárodní obchod a řízení programu (IBMP - Master 1) je program čtvrtého ročníku na úrovni, která umožňuje studentům získat s in-hluboké znalosti v oblasti podnikání a řízení v mezinárodním kontextu prostřednictvím studia funkčních oblastí financí, projektového řízení a marketing. [+]

Magisterske studium Business, ekonomie, administrativa Francie. Mezinárodní obchod a řízení programu (IBMP - Master 1) je program čtvrtého ročníku na úrovni, která umožňuje studentům získat s in-hluboké znalosti v oblasti podnikání a řízení v mezinárodním kontextu prostřednictvím studia funkčních oblastí financí, projektového řízení a marketing. Kontextové předmětům, jako jsou ekonomie, interkulturního managementu a informačních technologií dále rozvíjet znalostní základny studenta, nabídnout jim ucelené chápání koncepce řízení napříč různými obory. Vyučovací metody Kurzy jsou dodávány prostřednictvím kombinace přednášek a menších výukových skupinách, kde je interakce student-učitel povzbudil. Většina modulů jsou skupinové projekty, kde studenti mají možnost získat z první ruky zkušenosti s prací v multikulturním týmu. Prezentace a zprávy jsou součástí kontinuálního procesu hodnocení hodnocení a závěrečné zkoušky v každém modulu se posadil na konci semestru. Studenti, kteří se účastní tohoto programu mají pestrou škálu profesních cílů a pocházejí z mnoha různých prostředí. Tím, že spojíme své znalosti a zkušenosti, žáci si navzájem pomáhají k dosažení svých akademických cílů. [-]

Rigorózní Titul V Oboru Finančních Technikách

ESSEC Business School
Campus forma Denní studium 1 rok September 2016 Francie Cergy-Pontoise

Intenzivní jednoroční program Advanced Master in Finanční techniky je určen pro studenty, absolventy vysokých škol, kteří se chtějí zaměřit na financování obchodu [+]

Intenzivní jednoroční program Advanced Master in Finanční techniky je určen pro studenty, postgraduální úrovni, kteří se chtějí zaměřit na financování obchodu a finančního inženýrství řešit rostoucí potřeby mezinárodních zprostředkovatelů ohledně finančních odborníků (banky, pojišťovny, institucionální investory). Podrobnou magisterský program je vynikající způsob, jak doplnit svůj první trénink s obchodním odbornými znalostmi, který je plně uznávané na trhu. Je to také způsob, jak rozvíjet své manažerské schopnosti a otevírají nové pracovní příležitosti. Advanced Master in Finanční techniky "Finanční inženýrství Asie" track, částečně se sídlem v Singapuru: - je zařazen podle Financial Times jako # 2 po celém světě rigorózní v Finanční techniky - poskytuje studentům ucelený pohled na finanční inženýrství - Integruje 4 až 6 měsíců firemní terénní projekty a zajišťuje mezinárodní expozici s výlety do Londýna a Hong Kong... [-]


Magistr V Managementu

emlyon business school
Campus forma Denní studium 2 - 3 let September 2016 Francie Lyon

Připojte se k # 5 MSc v managementu na světě! (FT září 2010) [+]

EMLYON MSc Management má za cíl pomoci každému z vás rozvíjet své profesionální projekt a získat podnikatelské dovednosti potřebné k jeho dosažení. Jejím cílem je připravit pro své první práci, stejně jako pro časné kariéry vývoje.

Ten správný program pro správné osobní projekt

Před koncem tohoto akademického roku, získáte bakalářský titul v jakékoli oblasti. Máte pocit, že je na čase, abyste strávili dlouhou dobu v zahraničí a dostat své magisterské studium v ​​jiné zemi. Máte pocit, jako je třeba postavit na jiný způsob výuky, být blíže k očekáváním trhu práce.

Máte pocit, jako je třeba rozvíjet své dovednosti v manažerské field.You pocit, že je třeba připravit se na podnikání dobrodružství a chcete být připraveni splnit to, co firmy očekávají za účelem provádění své profesionální projekt. ... [-]


Magistr V řízení

ESSCA School of Management
Campus forma Denní studium 2 let August 2016 Francie Angers

Mistr v přijímacím zkouškám 1 až ESSCA prostřednictvím mezinárodních kanálů je otevřen zájemcům nebo by mohla držet cizí stupeň bakalářské úrovni, po dobu nejméně 3 let studia ... [+]

Pokud jde o mezinárodní SOUTĚŽE S účinností od 1. Master

 

1. CALENDRIER 2013

• Osobní pohovory se konají od prosince 2013 do začátku července 2014.

Rozhodnutí Vstupné Komise jsou každý měsíc. Studenti se "aplikace se důrazně doporučuje" musí udělat první placení školného, ​​20% z roční částky, a vrátit smlouvu výuku podepsána. Za těchto podmínek, dostanou pre-akceptační dopis ESSCA.

• oficiálními potvrzení přijetí žádosti je odeslána v květnu, červnu nebo červenci.

• Konečné výsledky jsou sdělovány poštou nejpozději do poloviny července 2014.

 

 

... [-]

CEMS Master Je V Mezinárodním Managementu (CEMS MIM)

CEMS - The Global Alliance in Management Education
Campus forma Denní studium 1 rok September 2016 Francie Paris

CEMS MIM je postgraduální, pre-zkušenosti stupeň otevřena vybranou skupinu zapsaných studentů v magisterském programu v jednom z 28 předních institucí [+]

CEMS MIM magisterský program v oboru International Management

CEMS je strategická aliance obchodních škol, nadnárodních společností a nevládních organizací, které společně nabízejí CEMS magisterského in International Management (MIM). Správní úřad CEMS se nachází na HEC areálu poblíž Paříže, s programem a firemní vztahy řízena specializovaný tým v rámci každého členského školy. Najdete zde všechny CEMS členské univerzity pomocí klíčových slov "CEMS" v Master in Management Compass vyhledávači nebo kliknutím na seznamu CEMS partnerů.

CEMS MIM je pre-zážitek postgraduální stupeň otevřena vícejazyčné studenti zapsaní v magisterském programu v řízení v jednom z členských škol CEMS. Studenti studují na své domovské univerzitě po dobu jednoho semestru, a pak stráví druhý semestr na jiném členském školy CEMS. Někteří studenti se mohou dokonce rozhodnout, aby se oba semestry v zahraničí, ve dvou různých školách ("tri-národní track"). Další klíčové komponenty kurzu patří: základní kurzy ve strategii a cross-kulturní management, volitelných předmětů, dovednosti semináře, podnikatelský projekt a závazný mezinárodní stáž.... [-]


Zvládnout Matematické Modely V Ekonomii A Finance (mmef)

University Paris 1 Panthéon-Sorbonne
Campus forma Denní studium 1 rok September 2016 Francie Paris

První rok postgraduálního studia (Diplôme Universitaire), MMEF - Matematické metody v ekonomii a finance, je [+]

První rok Absolvent studia: První rok postgraduálního studia (Diplôme Universitaire), MMEF - Matematické metody v ekonomii a finance, je jeden rok, plný úvazek, mezinárodní program, který je vyučován v anglickém jazyce. Kurzy odpovídají těm, které učil v prvním ročníku postgraduálního studia, které se v Boloňské evropského akademického systému je prvním rokem M1 z Masters. Kurzy pocházet z pre-existujících kurzů na univerzitě, s intenzivní kurzy ve francouzštině. Stupeň se věnuje vzdělávání studentů v použití matematických modelů v ekonomii a finance: matematické ekonomie, strategická analýza, teorie rozhodování, stochastické modely, matematické financí a optimalizačních modelů. Školení je postaven kolem velkého spektra kurzů, jejichž cílem je poskytnout znalosti pro modelization hospodářských a finančních problémů, pro matematické formalizace a nástroje pro numerické řešení. Nové modely v financí, ekonomie a teorie rozhodování potřebují soudržné školení v těchto oblastech. Asi 50 studentů jsou vítáni každý rok. Vstupné se provádí na základě vynikající akademické kvality. Všichni žadatelé musí být plynulý v psané a mluvené angličtiny a mají uznaný bakalářský titul nebo ekvivalent (180 kreditů v systému Bologna). Přednost se dává studentům v ekonomie, finance nebo matematiky. Matematické aptitude a pracovní zkušenosti mohou být užitečné. Pokračování na Master QEM Erasmus Mundus: Po prvním roce MMEF Udělen, úspěšní studenti, kteří chtějí získat magisterský studijní program, se mohou vztahovat na: - QEM1, první rok (QEM1) velitele Erasmus Mundus samozřejmě, QEM - modely a metody kvantitativní ekonomie; nebo - zrychlil dráha, která odpovídá kombinaci letního semestru a druhém roce QEM (QEM2). Po úspěšném absolvování programu QEM, studenti mohou vstoupit jeden z doktorského studia, které Université Paris 1 Panthéon-Sorbonne se podílejí na. Soutěž v rámci QEM je velmi vysoká; pouze 30% z MMEF studentů bylo přijato do QEM Erasmus Mundus Master na základě vynikající akademické kvality. Naše dosavadní zkušenosti s předchozí MMEF studenti navštěvovat QEM, ukazuje, že intenzivní kurzy v matematice s aplikacemi v ekonomii a finance, umožňuje pro úspěch v QEM. Studenti, které jsou vybrány pro zrychlené trati mají možnost strávit letní semestr v jednom z následujících QEM partnerských univerzit: Universität Bielefeld, Université Catholique de Louvain, Université Paris 1 Panthéon-Sorbonne nebo Universita Ca'Foscari Venezia. [-]

Magistr V Mezinárodním Obchodu (udělený Grenoble Graduate School Of Business, Francie)

Management Development Institute of Singapore (MDIS)
Campus forma Denní studium 15 - 24 měsíců August 2016 Francie Grenoble

Konečným cílem Masters v International Business programu je připravit studenty pro práci v manažerských pozicích v neustále se měnícím mezinárodním prostředí, kde moderní technologie a multikulturní situace zaujímají stále významnější místo v každodenním životě společnosti ... [+]

Magisterske studium Business, ekonomie, administrativa Francie. Konečným cílem Masters v mezinárodním programu Business je připravit studenty na práci v manažerské pozici v neustále se měnícím mezinárodním prostředí, kde moderní technologie a multikulturní situace, zaujímají stále významnější místo v každodenním životě společnosti. MIB je kvalitní komplexní program of Business Administration subjektů, které jsou všechny studované z mezinárodního hlediska. Program je zaměřen na znalosti požadované manažerů v různých odvětvích pracovat v mezinárodních společnostech a prostředích. MIB je silný všeobecný program, který integruje všechny základní kurzy a používá Průřezové přístupy aplikovat tyto základní oblasti a zároveň poskytuje studentům s mezinárodním zaměřením. Proč si vybrat Grenoble Graduate School of Business? - Master in International Business (MIB) umístila na 13. ve Financial Times globální mistrů pořadí. Včetně 3. místo v "mezinárodní mobilitu". - Žebříčku 27. ve Financial Times European Business školy Pořadí v roce 2013. - Grenoble Ecole de Management je jedním z mála obchodních škol (1% škol po celém světě), že mají tři akreditace, které odlišují přední mezinárodní obchodní školy: EQUIS (European zlepšování systému kvality), AACSB (Sdružení pro Advance Collegiate školy podnikání ) a AMBA (asociace MBA). - An sdruží škola a člen Mikroekonomie sítě pro konkurenceschopnost (MOC) z Harvard Business School Michael Porter. - Průkopníkem v oblasti řízení technologií a multikulturní řízení - bilance teoretického i praktického vzdělávání managementu - Skutečně International Business School v srdci francouzských Alp Metody hodnocení Každý kurz je hodnocen podle písemných prací a zkouškou. Promoce Studenti, kteří úspěšně dokončí program bude udělena prestižní Master in International Business udělena přímo Grenoble Graduate School of Business. CURRICULUM účetnictví Mezinárodní účetní a Finanční analýza Rozpočtu a controllingu Finance a ekonomie Podnikové finance International Management finančních rizik Mikroekonomie konkurenceschopnost Strategie a operace Strategické řízení Projektové řízení Mezinárodní operace a řízení dodavatelského řetězce Správa technologie a inovace marketing Marketing Management Mezinárodní marketing Strategický marketing a plánování IT a webové aplikace Správa informačních systémů International Management Interkulturní a etické otázky v mezinárodním podnikání řízení lidí a organizací mezinárodní obchod Mezinárodní jednání Ekonomika v mezinárodním podnikání Právní prostředí mezinárodního obchodu Globální obchodní operace Globální obchodní vztahy Obchod Výzkum a analýza Metodologie výzkumu pro mezinárodní manažery I Metodologie výzkumu pro mezinárodní manažery II Jazyk Module 1. semestr Jazyk Module 2. Semestr Požadavky na přijetí Zúčastněné žadatelé musí mít následující: Všichni žadatelé musí být ve věku 20 let a výše Bakalář-level, bakalářský titul v každém předmětu s dobrou studijní průměr Pracovní zkušenost není povinné GMAT se nevyžaduje pro tento program Anglický jazyk Požadavky IELTS: 6.5 s minimálně 6,0 ve všech oblastech (poslech, čtení, psaní a mluvení) TOEFL: vypočítán na bázi 240 / internet na bázi 94 (Minimální počet bodů z 22 v každé pásmo) Pearson Test z angličtiny (PTE), s minimem 63 Cambridge Proficiency zkoušky: A, B, C [-]