Magisterské studium Business, ekonomie, administrativa Španělsko - Magisterské studium hledejte zde!

Magisterské studium Business, ekonomie, administrativa Španělsko - Zde naleznete magisterské studium

Business, ekonomie, administrativa

Magisterský studijní program vám dává možnost buď dále své znalosti o konkrétní otázku nebo vzletu v úplně jiným způsobem pomocí dovednosti, které jste získali z předchozího bakalářského titulu.

Mistr 's titul v oboru Business, ekonomika a správa získat důkladné školení v konkrétních oblastech v oblasti obchodní administrativy: Účetnictví a audit, finance, mezinárodní obchod, marketing a strategii a organizaci. Absolventi bude mít lepší rozhled a schopnost řešit problémy spojené s obchodní administrativa.

Španělsko, oficiálně Španělské království, je suverénní stát a členský stát Evropské unie. Nachází se na Pyrenejském poloostrově v jihozápadní Evropě. Španělské univerzity regulovat přístup k vlastní stupňů a opravit akademické poplatky. Mohou také nabídnout neoficiální postgraduální tituly. Hlavní město Madrid má možná největší počet barů na obyvatele některého evropského města a velmi aktivní noční život.

Magisterské studium Business, ekonomie, administrativa Španělsko. Veškeré informace o magisterském studiu Business, ekonomie, administrativa v Španělsko. Kontaktujte školu zde!

Čtěte více

Magisterský Titul V Oboru Marketing Managementu A řízení Podniku

EAE Business School
Campus forma Denní studium 1 rok April 2017 Španělsko Barcelona

Plný úvazek magisterský program Marketing a obchodní řízení EAE Business School nabízí odborné znalosti a manažerské dovednosti, aby ... [+]

Mistr v marketingu a řízení prodeje

Uvádění na trh výrobků a služeb se potýkají s čím dál náročnější spotřebitelů a nových distribučních kanálů. Nových informačních technologií energii všem účastníkům trhu, dominují slouží k zajištění konkurenční reakci v globálním prostředí a místního času.

Plný úvazek magisterský program Marketing a obchodní řízení EAE Business School nabízí odborné znalosti a manažerské dovednosti rozvíjet marketingové politiky schopen řídit možných scénářů.

 

Prostřednictvím rozvoje tohoto programu je určena k dosažení cílů fondu amental následující: ... [-]


Magisterský Titul V Oboru Managementu Sport A Volný čas

School of Tourism and Hospitality - The OSTELEA Barcelona
Campus nebo Online Denní studium October 2016 Španělsko Barcelona

Oba moderní sportovní jako nejslavnější cvičení pravidelně, jsou nedílnou součástí volnočasových aktivit, volný čas a vlastní průmyslovou městských společnostech cestovního ruchu. Tím se zabrání oddělit studii o sportu, její vývoj a její proměny v dnešních vyspělých společnostech, pochopení role, že desempeñanlas volný čas postupy a ... [+]

Mistr v Sportovní management & Leisure Oba moderní sportovní jako nejslavnější cvičení pravidelně, jsou nedílnou součástí volnočasových aktivit, volný čas a vlastní průmyslovou městských společnostech cestovního ruchu. To brání samostatné studium sportu, její vývoj a proměny v dnešních vyspělých společnostech, pochopení role desempeñanlas postupů pro volný čas a rekreační využití, včetně cestovního ruchu. Master in Sports & Leisure řízení Ostelea navrhuje nezbytné reagovat na potřeby v oblasti řízení organizací zabývajících se jak sportu jako volnočasových aktivit a sportovně-rekreační turistiky. S jasně praktickou a profesionalizace povolání, tento mistr se zaměřuje na vzdělávání odborníků řídících sektorů Deportivo, volný čas a cestovní ruch, ze sociálně odpovědné a odhodlaného pohledu. Proč studovat Master in Sports Management & Leisure Ostelea Orientované manažerské a vůdčí schopnosti, s podporou a zkušenostmi EAE Business School v této oblasti. Tento mistr je vyučován dvěma způsoby: Online s finální fázi v Barceloně, nebo sto procent účasti v Barceloně. On-line režim je založen na metodice směsného: To umožňuje kombinovat studium s ostatními podmínkami pracovního a rodinného charakteru. Všechny kurzy obsahují výukový program on-line v reálném čase, nebo zpoždění, podle potřeb studentů. Má také konečnou etapu v Barceloně, s rozsáhlým programem praktických činností, kontrol na místě a sportovních orgánů. V modality jedna outdoortraining provádí: S cílem podporovat rozvoj klíčových dovedností a kompetencí v výkonné, skupinové aktivity tak, aby se určit a překonat slabiny, zároveň upevňovat silné jsou vyvinuty. Směr programu: Program je provozován Rodrigo de la Fuente, který spojil své profesionální basketbalový kariéru, senior mezinárodní ve všech kategoriích národního týmu Španělska, s úspěšnou kariéru v obchodním světě. S jasně praktickou a profesionalizace povolání, tento mistr se zaměřuje na školení odborníků Deportivo řízení, volného času a cestovního ruchu, ze sociálně odpovědné a odhodlaného perspektivy. Barcelona sportovní Město jako světové třídy. Hostí mnoho mezinárodních sportovních akcí, nabízí výjimečné zařízení, a drželi největší sportovní události (olympijské hry, Formule 1 Grand Prix Masters Mil, UEFA Champions League, svět basketbal, plavání a fotbal). Curriculum Master in Management & volný čas Sport Ostelea je rozdělena do 6 modulů: Sport: Úvod a historie. L Sportovní management. LL Sport Management a relax řízení. Marketing, komunikace a Public Relations. Manažerské dovednosti ve sportu a zábavní společnosti. Diplomová práce. Kariéra Profese Kariéra Services je oblast podpory pro studenty a absolventy Naším cílem je vést a doprovázet studentovi získat nové profesní cíle a dosáhnout lepší shodu mezi vaše očekávání a profesní zájmy s trhem práce. Kariéra Služby Webináře měsíční vývoj talentů Online podnikatelé cyklus Servisní Headhunters poradenství Online práce fórum Pracovní příležitosti Adresa subjektů, středisek nebo sport, nebo některý z jejich funkčních oblastí akcí. Řízení Obchodní služby sportovní nebo zájmové činnosti, z některého ze svých funkčních oblastí. Poradenství sportovní a volnočasové aktivity. Výroba a distribuce sportovního vybavení. Svazy, ligy, kluby a sdružení v oblasti sportu. Veřejné orgány správy s působností v oblasti sportu a volného času. [-]

Magistr Online - Mezinárodní Obchod

Instituto Europeo de Posgrado
Online forma Kombinované 14 měsíců September 2016 Španělsko Alcobendas

Mistr v mezinárodním obchodu umožňuje studentům jako specialista efektivně obsadit pozice odpovědnosti a vedení v společností, jejichž podnikání má silnou mezinárodní a globální povahu ... [+]

Mistr Online - International Trade

Mistr v mezinárodním obchodu umožňuje studentům jako specialista efektivně obsadit pozice odpovědnosti a vedení v společností, jejichž podnikání má silnou mezinárodní a globální.

Jaké jsou cíle programu?

Cílem Master v mezinárodním obchodu je vyškolit front řádku odborníků, kteří jsou schopni pochopit a řešit problémy různého druhu, zejména v souvislosti s efektivní řízení mezinárodního obchodu. To je dosaženo pomocí získávání znalostí a dovedností typicky spojené s Mezinárodní obchod, kromě vlastních manažerských dovedností pozicích.

Proč si vybrat nás?

Metodika učení je založeno na "případ metodou", video, virtuální třídy zasedání a interaktivních cvičení. Student má týdenní plán práce a osobní následovat učitele. Fakulta se skládá z odborníků v oboru.... [-]


Magistr V Globálním Podnikatelském řízení

University of San Francisco - School of Management
Campus forma Denní studium 1 rok August 2016 Španělsko Barcelona

Master in Global podnikatelského managementu (MGEM) na univerzitě v San Franciscu se dostanete do Barcelony, Taipei, a San Francisco, odhalující úspěšné, kreativní a inovativní obchodní praktiky skrze kulturní objektivem tří živých měst. [+]

Mistr v globální podnikatelské řízení (MGEM) Na University of San Francisco se dostanete do Barcelony, Taipei, a San Francisco, odhalující úspěšné, kreativní a inovativní obchodní praktiky skrze kulturní objektivem tří živých měst. Program MGEM spojuje přímou expozici vůči nadnárodních podnikatelských firem s mezinárodní kohortu studentů poskytnout vám s globálními obchodními dovednostmi na úspěch. - Strávit čtyři měsíce v každé zúčastněné město a absolvent v jednom roce - Nabídka na USF San Francisco Downtown kampusu, ve spojení s Institut Quimic de Sarria (Barcelona) a Fu Jen Katolické univerzitě (Taipei) - Všechny kurzy jsou vyučovány v anglickém jazyce - bakalářský titul musí být poskytnuta v posledních třech letech Vstupní požadavky - Oficiální přepis (y) - Nahrát kopie přepisů z každé akreditované vysoké škole nebo vysoké škole navštěvoval do on-line aplikace. Je-li přijat do programu, pokyny pro odesílání úředník bude za předpokladu Uzavřené přepisy. - Životopis - Vložte aktuální životopis prokazující příslušné pracovní zkušenosti. - Doporučující dopisy - Dva doporučující dopisy jsou povinné. Alespoň jedno doporučení by mělo pocházet z vysokoškolský profesor, který je dobře obeznámený s akademickým schopnosti žadatele. V případě, že doporučující musí předložit vytištěnou kopii dopisu poštou, prosím, požádat, aby vaše doporučující, vyplňte tento formulář, aby zahrnoval jeho / jejího dopisu. - Prohlášení o účelu a esej - je zapotřebí 500 až 1000 slov esej o sobě, svém zázemí, a vaše krátkodobé a dlouhodobé profesní cíle. Prosím, ujistěte se, že adresa, proč jste se rozhodl věnovat tento titul na University of San Francisco. Můžete také zahrnout informace o vaší rodině a osobních zájmů. - Interview - University of San Francisco School of Management rozhovorů jsou pouze na pozvání. Jako takový, měli byste být vybrán na pohovor, bude pozvánka zaslána e-mailového účtu v souvislosti s on-line aplikací a obsahuje všechny potřebné údaje. - English Proficiency - Všichni žadatelé jsou povinni prokázat znalosti angličtiny předložením TOEFL, IELTS nebo PTE Academic skóre. Žadatel, který absolvoval dva nebo více let studijním programu na vysoké škole v USA, nebo některé z osvobozených zemí (kontaktujte nás pro více informací), se vzdala tohoto požadavku. Pro uchazeče z jakéhokoli Jižní Ameriky, Evropy, a / nebo v Africe, se prosím obraťte na Institut Quimic de Sarria (IQS). Pro uchazeče z některé asijské nebo oceánské zemi, se prosím obraťte na Fu Jen Catholic University (FJU). [-]

Master In International Hotelového Managementu

Vatel Switzerland - International Business School Hotel & Tourism Management
Campus forma Denní studium 2 - 4 semestry February 2017 Španělsko Madrid

Mistr osnovy nabízí talentovaným studentům náročné a přitom kombinace akademické kurzy a projekty pro dosažení vyšších strategická pozice v pohostinství [+]

Master in International Hotelnictví

Dnes, pohostinství a cestovního ruchu je kosmopolitní a globalizovaná, a proto skauti pro vyškolení pracovníci.

Mistr titul v International Hotel and Management cestovního ruchu kombinuje přístup k výuce univerzitní s profesionálním okraji, jehož cílem je vyškolit provozní a vyšších manažerů v oblasti pohostinství s širokou škálou zařízení a vybavení, které se týkají mezinárodních společností.

Tento program připravuje studenty pro specializované výkonné a manažerských pozic v pohostinství a cestovním ruchu společností. Program kombinuje řízení vědy špičkovou s tradiční know-how v oblasti hotelů a restaurací vedení. Kurz práce je posílena prostřednictvím okamžité uplatnění poznatků v praktických nastavení.... [-]


Magistr V řízení Digital Business

OBS Business School
Online forma Denní studium Kombinované 12 měsíců May 2017 Španělsko Barcelona + 1 více

Po celá léta, jsme svědky přechodu z analogového na novou digitální společnosti společnosti (nové technologie, obchodní modely, formy organizace a komunikace ...) s rušivým změnám, které tak vznikají; způsob podnikání a strukturovat práci. To bylo důsledkem zásadních změn, které zažily nejhospodárnější, nová odvětví ... [+]

Master in management Digital Business Po celá léta, jsme svědky přechodu z analogového na novou digitální společnosti společnosti (nové technologie, obchodní modely, formy organizace a komunikace ...) s rušivým změnám, které tak vznikají; způsob podnikání a strukturovat práci. To bylo důsledkem zásadních změn, které zažily nejvíce hospodářských odvětví, nové společnosti s novými obchodními kultur, které způsobily revoluci převládající status quo v mnoha hospodářských odvětvích, vytváření nových naprosto odlišné od předchozí nastavení. Žijeme v měnící etapou, která složitostí, nejednoznačností, volatilitou a rychlost životního prostředí. Společnost požaduje větší transparentnost a poctivost ve způsobu, jakým jsme se komunikovat a svědky exponenciální nárůst informací (externí, nestrukturovaný, otevřený a v reálném čase), řídit rozhodování. K dispozici jsou nové technologické nástroje, které se sejdou v Master in Digital Business Management umožňuje spravovat efektivněji organizace. Velmi náročné prostředí, které vyžaduje nové dovednosti, profesionální a osobní dovednosti asimilovat v tomto programu. Ze všech těchto důvodů Master in management Digital Business OBS se zaměřuje na klíčové aspekty jak z technických a lidských podmínek, řešit nové bezpečnostní prostředí. Potřeba pro profesionály a digitální podnikatelů naší doby. Cíle Master v řízení Digital Business Jaké cíle se dostaneme? Pochopit výhody a podporovat potřebné změny pro zlepšení v oblasti řízení a směřování společnosti, založené na orientaci strategie v digitálním prostředí. Provádět a sledovat digilitación strategie podniku, dělat správná rozhodnutí pro dosažení plánovaných cílů. Rozvíjet manažerské dovednosti a techniky nezbytné vést proces změn ve společnosti. Proveďte digitální Business Development Plan. Schopností a dovedností, které bude vyvíjet v tomto mistra, jsou: Domino různých strategií pro rozhodování. Zvýšená přesnost kapacity analýzy a syntézy s cílem určit, v systematické a realistický, faktory generující výzvy a příležitosti v digitálním prostředí. Lepší komunikační dovednosti a motivace zařízení vést změny procesů. Požadavky Mistr v řízení Digital Business Základním cílem našeho přijímacího procesu je zajištění vhodnosti kandidátů. Všichni účastníci musí dostat co nejvíce z tohoto učení zkušeností, přes kontextu, ve kterém je možné vytvořit dlouhodobý vztah se spolužáky, učiteli a absolventy. Jsou to fáze procesu přijímacího: Předpoklady pro přijetí Žádost o přijetí Osobní pohovor Motivační dopis Vyhodnocení Přijímací výbor Imatrikulace Magisterský titul v oboru Digital Business Management Lidé, kteří projdou hodnocením programu a splňují požadavky na vzdělání stanovené UB, bude udělena UB (University of Barcelona). Kromě toho budou všechny osoby, které projdou hodnocení obdrží stupně EAE Business School. Chcete-li získat stupeň UB je nutné mít vysokoškolské vzdělání (vysokoškolské vzdělání nebo diplom). Neschopnost mít vysokoškolské vzdělání, jakmile prošel různými posudky, diplom rozšíření univerzitního UB je získané. Mistr Finanční pomoc v řízení Digital Business OBS nabízí uchazečům stipendijní program na podporu dalšího vzdělávání pro profesionály, podnikatele a manažery. Chcete-li použít pro jednu z těchto grantů, které financují část programu, musí být uchazeči přijati do programu a splňují stanovené požadavky. Přijímací a stipendium výbor bude posuzovat přiměřenost profilu a kariéru kandidátů, z důvodů uvedených v dopise ze dne žádosti o stipendium a profesními a akademickými doporučení kandidáta. [-]

Magisterský Titul V Oboru Podniková Ekonomika A Management Módy

FDModa - LCI Barcelona
Campus forma Denní studium 1 semestr September 2016 Španělsko Barcelona

Mistr v managementu a podnikání módy je podporován drtivou pedagogické praxe v oblasti módy, které má škola designu Felicidad Duce - LCI Barceloně, a společnost mezinárodně, Ekonomicko-správní fakulta Univerzita v Barceloně, s nímž úzce spolupracoval na návrhu programu, čímž je zajištěno výuky strukturovaný plán a celosvětově uznávanou kvalifikaci. [+]

Magisterske studium Business, ekonomie, administrativa Španělsko. Jazyk výuky: španělština Mistr v managementu a podnikání módy je podporován drtivou pedagogické praxe v oblasti módy, které má škola designu Felicidad Duce - LCI Barceloně, a společnost mezinárodně, Ekonomicko-správní fakulta Univerzita v Barceloně, s nímž úzce spolupracoval na návrhu programu, čímž je zajištěno výuky strukturovaný plán a celosvětově uznávanou kvalifikaci. Za zmínku stojí také účast Textilní clusteru Fashion Actm Catalunya, jehož spolupráce umožnila vyvinout program odborných studií a přizpůsobeny potřebám a fungování podnikové sféry textilu a módy, poskytující hluboké a rozsáhlé znalosti účastníků záležitost. Tento mistr je navržen v souladu s reformami navrženými v Boloňského procesu a je založen na zásadách kvality, rozmanitosti a konkurenceschopnosti. Obecné cíle Mají potřebné tvůrčí schopnosti na podporu řízení nových zdrojů a vedení. Může analyzovat společnost přizpůsobit se aktuálním potřebám. Chcete-li vědět právní, finanční a organizační rámec upravující Textilní a oděvní průmysl. Získat potřebné nástroje pro efektivní správu společnosti Textilní a oděvní sektor. Kompetence V průběhu kurzu jsou získávány následující kompetence: Chcete-li mít znalosti o globální a totes způsobem spojující svět umění a naopak. Jak jejich vztah a živit sebe, poskytuje syntetické, analytické a kritické v tvůrčích a výrobních procesů řízení. Znát a aplikovat interdisciplinarity mezi různými produkty. Zobrazit jako doplněk a týkají, s cílem dokončit kreativní globálně a / nebo konkurenceschopnosti ve světě procesu módní firmy. S vysokou plynulost pochopení tiskových médií v souvislosti se světem módy, stejně jako jejich projekt a komunikativní funkci. Získejte všechny pojmy potřebné pro klasifikaci a vyhodnocení potřeb grafického jazyka týkající se tvůrčího procesu v rámci módní design, vedení a směr. Vědět, jak používat všechny zdroje koncepční a technické, aby ve směru a řízení společností zabývajících se módou, kreativní jazyk grafiky, plastů a informativní je adekvátně řešit. Mít přehled o světě módy a provoz firmy, jejích procesů a interakcí mezi nimi. Znát proces rozhodování, který zahrnuje všechna opatření řízení. Mít schopnost vést dialog s ostatními řediteli společnosti a externími subjekty, na které je závislý. Přečtěte si průvodce v rámci koncernové strategie, která bude připravit cestu k dosažení cílů. Mít znalosti a splatnost rozrušit a vedení nejcennější aktivum společnosti je jeho zaměstnanci. [-]

Magistr V Finanční Poradenství

Instituto Europeo de Posgrado - España
Online forma Kombinované 8 měsíců September 2016 Španělsko Madrid

Mistr v poradenství vlacích Finanční a připravuje studentům znalosti a dovednosti potřebné k úspěšně rozvíjet a pracovat efektivně integrované finanční poradenství a správu aktiv. Cílem je poskytnout odbornou kvalifikaci pro plnění svých úkolů prkno, řízení a finanční poradenství pro jednotlivce na osobní nebo privátní bankovnictví, a nějaká funkce ... [+]

Mistr ve finančním poradenství Mistr v poradenství vlacích Finanční a připravuje studentům znalosti a dovednosti potřebné k úspěšně rozvíjet a pracovat efektivně integrované finanční poradenství a správu aktiv. Cílem je poskytnout odbornou kvalifikaci pro plnění svých úkolů prkno, řízení a finanční poradenství pro jednotlivce na osobní nebo privátní bankovnictví, a jakákoli banka nebo pojištění profesní role, která zahrnuje dodávku integrovaného kapitálu a finančního poradenství. Double Degree Universidad Rey Juan Carlos Se souhlasem Evropského institutu pro postgraduální s král Juan Carlos University v Madridu, Online MBA v General Management je nabízen s dvojitým titulem z obou institucí vysoké prestiže ve Španělsku a mezinárodně. Proč si vybrat nás? Metodika Online Mistr ve finančním poradenství, můžete sladit pracovní a rodinný život s odbornou přípravou vývoje a získat znalosti o programu prostřednictvím množství scénářů, které se hrálo v každém předmětu, ve kterém skutečné situace týkající se předmětu ošetřené které byl zkoumán tak, že v popředí, mají praktické využití v poradenské činnosti finančního. Proximity a přizpůsobení Styk studentů, učitelů a lektorů, je kontinuální přes virtuální platformy pro vývoj programu. Studenti budou mít: Celková dostupnost materiál 24 hodin denně, 7 dní v týdnu Kladení otázek v kteroukoli denní dobu Průběžná komunikace prostřednictvím diskusních fór Systém hodnocení Hodnocení programu je v podstatě praktický, a je založena na čtyřech aspektech: Praktická cvičení plánované Individuální a skupinová práce Účast na činnostech Diplomová práce projekt Přijímací řízení U každé volání následující proces přijetí se provádí na základě výběru studentů pro omezené nabízených míst: IEP obchodní poradci informovat zájemce o všech otázkách týkajících se procesu a přijímacích požadavků (podmínky financování, stipendia, atd.) Programu a. Uchazeč musí vyplnit "přihlášku", který bude odeslán, a zaslat jej na IEP spolu s následujícími dokumenty: Životopis Titulación Universitaria Po obdržení dokumentace, bude kandidát na telefonním rozhovoru svolává k dokončení procesu hodnocení. Výbor Přijímací zváží záznam a během přibližně jeden týden obdržíte potvrzení o přijetí, kdy dokáže, který dává místo ke studiu programu. Po obdržení potvrzení o přijetí, budou studenti legalizaci jejich zápisu. Financování Existují také speciální podmínky financování, podporované oběma institucemi, s cílem pomoci studentům převzít náklady na kurzu prostřednictvím systému odložené platby podle měsíčních splátkách komfortní a přizpůsobené potřebám studentů. [-]

Magistr En Diseño Grafico Y PROYECTOS Editoriales

Esdesign - Escuela Internacional de Diseño de Barcelona
Online forma Denní studium 12 měsíců May 2017 Španělsko Barcelona

Especialízate en Diseño Grafico y descubre en profundidad Todos los que lo integran Elementos. [+]

Magisterske studium Business, ekonomie, administrativa Španělsko. Al hablar de Diseño Grafico y sus diferentes ámbitos de influencia-Confluencia, ne pasan Mas de 10 segundos hasta comenzar pensar en cuales syn sus disciplinas más complejas e importantes. Y conforme Avanza esta CORRIENTE pensadora en tu cabeza, Cada vez más afianzada queda en ella la idea de que el Diseño EDITORIAL es 100% diseño Grafico. Miramos otras disciplinas y vemos una serie de Caminos cruzados que nos llevan hasta ella; pero cuando nos ponemos delante de la disciplina úvodník, sabemos que todo en ella forma parte del diseño Grafico. Desde el Diseño o elección de la Tipografia con que trabajar hasta el envío del arte finále, pasando por la diskuzi sobre Qué foto o ilustracion ha de acompañar ese u layout Ostatní, Toda Decisión tomada es Puro diseño Grafico. Hoy en día, cualquier Decisión tomada a la Ligera puede suponer un Rotundo Fracaso del Proyecto. Cada una de las opciones elegidas ha de estar pensada, diseñada y programada para obtener un RESULTADO Optimo. Por ello, en este Mistr en Diseño Grafico y Proyectos Editoriales os enseñaremos calibrar cada una de estas decisiones que Cháranu de vuestro Proyecto redakční un Proyecto de EXITO. Tanto en Soportes analógicos como Digitales. Trabajaremos la Tipografia na Nivel mikro, Navegando desde el inicio de la Escritura, el Porque de las Formas caprichosas de algunos velikost textu y al propio Dibujo de la letra. Veremos Cómo comenzar diseñar una Tipografia y Qué herramientas usaremos para su digitalización. Estudiaremos la evolución del mundo editorial Traves del uso de la Tipografia LO largo de la historia. Veremos Cómo conceptualizar un Proyecto que necesita de una forma determinada. Para ello, trabajaremos sobre las decisiones tener en cuenta para desarrollar unos Contenidos atractivos A Los que más adelante daremos la forma adecuada. Veremos Qué nos lleva elegir un rozvržení determinado, por Qué la elección de una o Varias maquetas distintas, Cuál es el flujo de lectura conveniente para hacer Nuestra publicación coherente y atractiva. Entraremos de en el lleno USO del software indicado para el diseño redakční y trabajaremos de forma Avanzada todas y cada una de las herramientas que nos proporciona dicho software. Tanto je nivel tisku como Digital. Haremos que Nuestro ordenador trabaje para nosotros, y žádné al Reves. Y habiendo Tratado el Proyecto redakční como un todo, trataremos de Luz dar A Los Nuevos mercados Editoriales basados ​​en Soportes Digitales así como la producción impresa. Indagaremos en los Nuevos Soportes Editoriales, quioscos Digitales y producción de Revistas Electronicas. Objetivos Los principales objetivos de este Programa syn: Asimilar los conocimientos Históricos, teóricos y prácticos para la correcta comprensión del Proyecto redakční desde la elección y Desarrollo de los Contenidos hasta su producción. Ser capaces de la desarrollar creatividad y la habilidad para poder encontrar soluciones originales y funcionales. Aprender v tomar decisiones para conseguir resultados óptimos. Adquirir el Dominio de las herramientas Digitales dirigidas al mundo redakční. Dominar del lenguaje usado en el Medio y la disciplina. Aprender cada una de las metodologías empleadas en la consecución del Buen Proyecto redakční. Adquirir la capacidad para ser críticos y poder elegir entre un buen Proyecto redakční y uno que no lo es. Dominar las fases de producción y ser capaces de elaborar una buena planificación así como de poder calcular honorarios y Presupuestos. Destinatarios Graduados Superiores en Diseño Licenciados en Comunicacion y Publicidad Licenciados en Bellas Artes Licenciados en Periodismo Licenciados en PUBLICIDAD y Relaciones Públicas Licenciados en Comunicacion audiovizuální PROFESIONÁLOVÉ: En aquellos casos que el alumno acredite estudios Superiores previos UN proceso de Acreditación del título Universitario, el Comité academico evaluará el CV y ​​portfolio del candidato así como el plan de Estudios cursado, que deberá mantener una equivalencia razonable con los actuales Estudios de Grado de la misma prostor. Titulación Las Personas que la superen evaluación del Programa obtendrán la doble titulación: Título propio de ESdesign - Escuela Superior de Diseño de Barcelona y Título propio de la Universidad Internacional de Valencia, que les acreditará como en la especialidad profesionales cursada. SALIDAS profesionales Los alumnos que realicen este Mistr pueden desarrollar su vida Laboral en las siguientes oblastech: Estudios de Diseño Grafico Departamentos de maquetación en Revistas y Editoriales Departamentos creativos de Agencias de Publicidad PROFESIONÁLOVÉ na volné noze, emprendedores, NUEVAS Empresas, uvedení do provozu společnost ... Profesorado Profesorado especializado en cada una de las Áreas temáticas del programa, Mediante el Estudio de casos y la realización de PROYECTOS prácticos, el estudiante obtendrá una formación multidisciplinární pero absolutamente relacionada. Apostamos por un profesorado internacional que aporta diversos puntos de vista sobre el mundo de la comunicación, Cada uno desde su perspectiva profesional. Por ello contamos con PROFESIONÁLOVÉ que la dominan complejidad del proceso desde un punto de vista globální, con Fuertes fundamentos en Campanas Globales en diversos Canales / Soportes de comunicación. Programa / Contenido El Mistr en mistr en Diseño Grafico y Proyectos Editoriales se estructura partir de las siguientes Áreas temáticas que se integran en un Proyecto příčná que se desarrolla LO largo de la Duracion del curso: Historia del Diseño Editorial (4 ECTS) Estudio de la evolución del proceso úvodník, su Diseño y Mercado, je partir del uso de la Tipografia en Revistas, Libros y publicaciones Digitales. El Proyecto Editorial y el Contenido (6 ECTS) Análisis de las VLASTNOSTI propias del Proyecto Editorial partir de unos parámetros si establecer como základen para la publicación de la Información y / O Contenidos preestablecidos (Revistas, Prensa, etc.). Acotación de ESTRUCTURAS, tipografías, Edicion, Ritmo. Se Trata de la valorar versatilidad del proceso que la marcará lectura y la comprensión de la información publicada. El Diseño y Proyecto redakční I (5 ECTS) Una vez definidos los Contenidos del Proyecto úvodník, se Trata de conseguir acotar cada una de las decisiones tomar para poder realizar una práce coherente en la búsqueda de soluciones GRÁFICAS. Elección de formatos, Tipografia, rejilla, fotografia, ilustracion, atd. Herramientas - InDesign (5 ECTS) InDesign como el Buque insignie del software de Edicion; el más Potente, amplio y dedicado programa usado para diseñar. Žádné Sólo se Trata de un software de maquetación y compaginación: se Trata de una herramienta destinada hacernos la vida más sencilla Los diseñadores. Dirección de arte en ilustracion, Fotografía e Infografía (5 ECTS) Un aspecto importantísimo si Nivel redakční es la a veces mal llamada Dirección de Arte. Saber Qué decir y Cómo decirlo es algo zásadní en la sociedad en la que vivimos y šavle hacerlo en el Medio redakční es una obligación, sin MAS. Por ello, centraremos el Contenido de este modulo en la correcta elección de Todos ENO Elementos que acompañarán Los Elementos estrictamente GRAFICOS que diseñemos. Trabajaremos modo de vyšší en estos tres ámbitos, de que acabemos manera manejando y las tendencias controlando que Marcan El Paso del tiempo en dichas disciplinas. El Diseño y Proyecto redakční II (5 ECTS) Una vez definidos los Contenidos del Proyecto úvodník, se Trata de conseguir acotar cada una de las decisiones tomar para poder realizar una práce coherente en la búsqueda de soluciones GRÁFICAS. Elección de formatos, Tipografia, rejilla, fotografia, ilustracion, atd. Herramientas - InDesign (5 ECTS) InDesign como el Buque insignie del software de Edicion; el más Potente, amplio y dedicado programa usado para diseñar. Žádné Sólo se Trata de un software de maquetación y compaginación: se Trata de una herramienta destinada hacernos la vida más sencilla Los diseñadores. Producción redakční (5 ECTS) La Producción editorial en la actualidad ha sufrido numerosos cambios debido a la evolución de la Tecnología. Pero en esencia, la Filosofia es la misma. En este modulo se tratarán temas Relacionados con las Artes GRÁFICAS en Cuanto reproducción e IMPRESION del Producto Grafico, con Qué Soportes y VLASTNOSTI de Cada uno Podemos CONTAR, Qué colores y Tintas Podemos USAR, atd., Así como también veremos Cómo llevar Cabo un Cálculo de presupuesto lo más acertadamente posible; herramientas y métodos de optimización de Costes, reglas básicas para llegar al buen entendimiento con Nuestro clientes y proveedores. El Proyecto redakční digitální I (5 ECTS) Al hablar de PROYECTOS Editoriales, žádné Podemos obviar la importancia que los tienen Nuevos Soportes Digitales en el uso y consumo del mismo Proyecto. Debemos ayudar al alumno pensar en estos Nuevos Soportes, donde el propio receptor rozhodnout Qué tipo de información quiere y Cuando la quiere. El diseñador Debe anticipar las nuevas Formas de Producto redakční adaptadas Los Nuevos Soportes Digitales; se Trata de la correcta elección de Tipografia, barva, imagen, estructura, atd., además de los conocer limites de ampliación, Consulta e Investigación de los Contenidos, consiguiendo Una usabilidad innovadora, intuitiva y seductora para el usuario. Tratará el libro digital en sus Diversas tipologías. Libro Lectura (narrativa, científico y referencial), libro objeto (pieza de comunicación). Producción de libro - Tisk vs eBook. Publicaciones Digitales para tabletas Electronicas iPad y Android. El Proyecto redakční digitální II (5 ECTS) Al hablar de PROYECTOS Editoriales, žádné Podemos obviar la importancia que los tienen Nuevos Soportes Digitales en el uso y consumo del mismo Proyecto. Debemos ayudar al alumno pensar en estos Nuevos Soportes, donde el propio receptor rozhodnout Qué tipo de información quiere y Cuando la quiere. El diseñador Debe anticipar las nuevas Formas de Producto redakční adaptadas Los Nuevos Soportes Digitales; se Trata de la correcta elección de Tipografia, barva, imagen, estructura, atd., además de los conocer limites de ampliación, Consulta e Investigación de los Contenidos, consiguiendo Una usabilidad innovadora, intuitiva y seductora para el usuario. Tratará el libro digital en sus Diversas tipologías. Libro Lectura (narrativa, científico y referencial), libro objeto (pieza de comunicación). Producción de libro - Tisk vs eBook. Publicaciones Digitales para tabletas Electronicas iPad y Android. Proyecto Final del Master (10 ECTS) Además de los superar créditos de los módulos anteriores, Todos los alumnos deberán desarrollar un Proyecto integrální de mistr, consistente en un Proyecto osobní de Diseño Editorial partir de los Contenidos impartidos en el curso. Workshop y unidades de Aprendizaje Escritura, caligrafía, nápisy y Tipografia (2 ECTS) Situarnos en el momento Histórico de la aparición de la Escritura y el alfabeto, pasando por la Escritura manuální y tipográfica, la Tipografia de Plomo y las Diversas tipologías tipográficas. Trataremos la relación entre Escritura, caligrafía, nápisy y Tipografia. Realizaremos sesiones prácticas de popisovaného y redibujo de la letra con diferentes herramientas. Diseño tipográfico (4 ECTS) Introducción al Análisis y diseño de la letra. Se trabajará en la creación de velikost textu alfabéticos desde diferentes ópticas, teniendo en su cuenta Aplicación finále en el del Entorno diseño Grafico. Diseño tipográfico (4 ECTS) Producción digitální de la Tipografia. [-]

Master In International Business

ESde Business School
Online forma Denní studium 1 rok November 2016 Španělsko Valencia

On-line Master in International Business ESDE Business School je určen pro přípravu odborníků mezinárodně orientovaných schopny řídit společnosti v procesu internacionalizace či aktuální operace v zahraničí, které dominují finanční a strategické prostředí pro zvukovou rozhodování a organizační směr. [+]

ÚVOD A CÍLE Internacionalizace podniků a jejich usazení na zahraničních trzích je výsledkem, že globalizace přinesla, vzhledem k rostoucí segmentaci a konkurenčních trzích. Je nezbytné, aby spravovat a řídit využívání informačních technologií, která bude řešit expanzi operací a provádět změna organizační kultury, s cílem posílit strategii v rozvíjejících se a světových trzích. El Online Master in International Business ESDE Business School je určen pro přípravu odborníků mezinárodně orientovaných schopny řídit společnosti v procesu internacionalizace či aktuální operace v zahraničí, které dominují finanční a strategické pro zvukovou rozhodování a prostředí organizačního managementu. Cílem tohoto programu je, že profesionální mistr dovednosti, aby úspěšně provádět správu úloh, posouzení a hodnocení organizací v mezinárodním prostředí. Aplikovat získané znalosti v nových a měnícímu se prostředí zvyšujících konkurenceschopnost na mezinárodních trzích. Integrovat poznatky a vynášet soudy v oblasti obchodního managementu v mezinárodním prostředí, z dostupných informací. Generovat úvahy o právních, ekonomických, sociálních a etických povinností souvisejících s používáním jejich znalostí a rozhodnutí. Kariéra Outlook: Import a export společnosti. Mezinárodní bankovnictví. zpracovatelský průmysl a služby. Mezinárodní námořní společnosti. nadnárodních společností. regulátory. technologický sektor. Mezinárodní management logistiky společnosti. Mezinárodní obchodní společnosti. Poradenských firem. Správa infrastruktury. Malé a střední podniky. mnohostranné instituce. Nevládními organizacemi. Kvalifikace a kurikulum Materiály, které tvoří osnovy Master in International Business Business School ESDE jsou rozděleny takto: Vedení International Business Integraci a mezinárodní ekonomické prostředí Tento kurz je zaměřen na analytický přístup ke globálním podnikatelském prostředí. Jako student se aktivně učit se prostřednictvím případových studií, řešení problémů a aplikací konceptů. Kurz vám dává možnost rozvíjet dovednosti a země srovnávací analýzu; chápání nejdůležitějších makroekonomických ukazatelů; Vyhodnocení hlavního řízení rizik a identifikaci obchodních příležitostí. E Innovation International Business V tomto modulu se bude zabývat faktory, které umožňují společnostem získání a udržení konkurenčních výhod v mezinárodním prostředí, a to prostřednictvím identifikace příležitostí, budování kapacit a vývoje nových technologií a organizačních forem. Global Marketing Předmětem globálního marketingu si klade za cíl nabídnout analytické a koncepční rámec zaměřený na rozhodování a rozvoji a realizaci marketingových programů po celém světě. Otázky, jako je schopnost působit na mezinárodní úrovni výběru zahraničních trzích, bude vývoj globálního marketingového programu a prováděním a kontrolou globálního marketingového programu mají být zahrnuty v kurzu. Mezinárodní finanční management Provádíme základní znalosti mezinárodních financí a strategických rozhodnutích finančního řízení podniků na světových trzích. Víš odpovědnosti finančních ředitelů nadnárodních společností či společností s nadnárodní dceřinými společnostmi, dodavateli nebo mezinárodních trzích produktů. Cross-kulturní management Kurz je určen na rozvoj jako globální obchodní vůdce. Budete pokrývají hlavní témata pro řízení firmy podnikající v mezinárodním měřítku. Mezinárodní obchod Vedení Strategie Globální E-Business Zde je přehled o řízení elektronického obchodu v globalizovaném světovém hospodářství. Témata zahrnují technologie, které podporují e-commerce; různé modely e-commerce a aplikací; bezpečnostní otázky; Elektronické platební systémy; právní a etické otázky; globální problémy v digitálním řízení; design a otázky týkající se provádění a strategie pro realizaci e-business. Global Entrepreneurship Dozvíte nástroje nezbytné pro úplné pochopení procesu podnikání na světových trzích. Kurz je zaměřen na poznání a hledání globálních obchodních příležitostí, hodnocení životaschopnost nových podniků a naučit se zacházet s rostoucí podnikání. Mezinárodní obchodní management Vedení Obchod je klíčové mezinárodní aktivity, zejména pro malé a střední podniky (MSP). Tento kurz pokrývá teorii a praxi řízení dovozu a vývozu. Hlavními tématy jsou obchodní plánování, řízení zprostředkovatelů (včetně právních aspektů) a hodnocení rizik a finančního řízení. Globální Supply Chain Management V tomto kurzu budete rozvíjet schopnost conceptualize, design a realizaci dodavatelského řetězce v souladu s charakteristikami produktu, trhu a zákazníků. můžete posoudit, jak informační technologie, dynamické trhy a globalizace mají vliv na strategiích a postupech v rámci dodavatelského řetězce, včetně logistiky, digitální koordinace rozhodování a zdrojů, řízení rizik a zásob, veřejných zakázek a uzavírání smluv dodavatel, design a procesy produktu a řízení tržeb. Mezinárodní obchodní jednání Budete rozumět teorii vyjednávání, jak je praktikována v různých strategických a mezinárodních pódiích. Cílem je pomoci vám cítit pohodlně a sebejistě s procesem vyjednávání. Kurz je navržen tak, aby být relevantní pro široké spektrum problémů vyjednávání že manažeři čelí, ale používá konkrétní příklady mezinárodní strategie, jako jsou fúze a akvizice a společné podniky. Budeme nabízet příležitost rozvíjet dovednosti na základě zkušeností a pochopení obchodování na koncepčních a analytických rámců užitečné při řízení mezinárodního obchodu. International Business Simulace Mezinárodní obchodní simulace je předmětem uzavření. Nabízíme příležitost integrovat znalosti získané v průběhu provádění mezinárodních řízení, hrát roli manažera kategorie pro hlavní spotřebního zboží společnosti. Simulace probíhá v angličtině přidat tento jazyk, který je nezbytný v konkurenčním prostředí mezinárodního obchodu. Doplňkové aktivity: "Obchodování s": Workshopy "obchodování s" řešit konkrétní aspekty podnikání nebo poskytovat služby v různých oblastech světa. Zaměřte se na ekonomických a kulturních zvláštnostech každé společnosti, kultur a subkultur a jejich dopad na obchodní vztahy. Workshopy se také zabýval protokoly otázkách souvisejících a obchodní etikety, stejně jako snadnosti podnikání v těchto regionech. Konkrétní tématy jsou regionální obchodní bloky, výhody a výzvy podnikání v těchto zemích, pokyny pro investory a podnikatele, případové studie atd Vstupní požadavky Chcete-li otevřít magisterské učení bude nutné mít dokončené vysokoškolské vzdělání. Budou přístupné pro absolventy z vnější strany evropských vzdělávacích systémů bez schválení svých titulů, po ověření ze strany univerzity. požadavky na přijetí V případě, že poptávka převyšuje nabídku míst, akademický výbor přezkoumá životopisy kandidátů s cílem rozhodnout, zda je relevantní, či nikoli udělit právo na registraci, v souladu s profily příjmu a požadavky na odbornou přípravu předchozí set. Pro takový případ, vypracuje Komise seřazených seznam zásluh kandidátů podle následujících kritérií: Akademický záznam (50%) Odborná praxe (10%) dodatečné školení (30%) Znalost jiných jazycích než v mateřském jazyce (10%) bude mít přednost při kvalifikaci angličtinu přes jiné jazyky. Komise může také provést osobní pohovor s kandidátem, pokud to považuje za nezbytné. [-]

Magisterském Studijním Programu - Makroekonomické Politiky A Finančních Trhů

Barcelona Graduate School of Economics
Campus forma Denní studium 1 rok September 2016 Španělsko Barcelona

Studenti v Makroekonomická politika a finanční trhy Program bude získávat relevantní znalosti o hlavních otázek, v makroekonomické a finanční analýzy ekonomie, stejně jako klíčové nástroje, data a modely. [+]

Master Program - Makroekonomická politika a finanční trhy

Politici jsou často nuceni učinit rozhodnutí v podmínkách nejistoty, které mají přímý dopad na země, celkový výkon. Důkladné pochopení dynamiky agregátní ekonomiky je nezbytná, ale ne úplně dostačující, za úspěch. Soukromé podniky musí být také dobře z mnoha zdrojů kameniva rizika a nejistoty, a analytické nástroje k dispozici ke studiu agregátní ekonomiky může být hodně pomoci.

Studenti v Makroekonomická politika a finanční trhy Program bude získávat relevantní znalosti o hlavních otázek, v makroekonomické a finanční analýzy ekonomie, stejně jako klíčové nástroje, data a modely. ... [-]


Intenzivní Master Of E-commerce V Madridu

Madrid School of Marketing
Campus forma Denní studium 400 hodin March 2017 Španělsko Madrid

El Intenzivní Mistr v E-Commerce -v Presence (Madrid) z MSMK - Madrid School of Marketing je vysoce specializovaný program E-Commerce, která vám dává schopnosti a dovednosti potřebné k budou specializovat jako E-Commerce Management, zároveň rozvíjet své dovednosti při vytváření internetové obchody, e-commerce platformy, systémy a platební brány, logistika a strategie a podpora pro e-commerce, metody řízení a plnění, řízení zásob v distribuci a dopravě, integrace logistika s on-line obchody a služby zákazníkům v gamifikace v mobilním segmentu ve značkovém obsah, strategii sociálních médií, a vypracovat obchodní plán pro on-line obchodním procesu. [+]

PREZENTACE El Intenzivní Mistr v E-Commerce -v Presence (Madrid) z MSMK - Madrid School of Marketing je vysoce specializovaný program E-Commerce, která vám dává schopnosti a dovednosti potřebné k budou specializovat jako E-Commerce Management, zároveň rozvíjet své dovednosti při vytváření internetové obchody, e-commerce platformy, systémy a platební brány, logistika a strategie a podpora pro e-commerce, metody řízení a plnění, řízení zásob v distribuci a dopravě, integrace logistika s on-line obchody a služby zákazníkům v gamifikace v mobilním segmentu ve značkovém obsah, strategii sociálních médií, a vypracovat obchodní plán pro on-line obchodním procesu. Intenzivní Mistr v E-Commerce Face (Madrid) z MSMK vám umožní vytvořit program v zařízeních symbolické ulici Principe de Vergara v Madridu, která vám umožní spojit svou profesi s vysoce specializované vzdělávání v oblasti digitálních Marketing, můžete se zúčastnit konference, semináře a workshopy prestižními reproduktorů, budete pracovat v malých a ambitu kvality složeného z vedoucích národních i nadnárodních společností a kde budete těžit z celoživotního zaměstnání a výměně osvědčených postupů se specializovat ve skupinách Mistr. Struktura programu 01.FUNDAMENTOS a marketingem Zadejte dopravy generace kampaních faktory. Multimediální kampaně. Použitelnost. Management. Nástroje. N SELF (ZENOVATION) Spotřebitelské a 02.COMPORTAMIENTO vedoucí firma na zkušenostní marketing, dovednosti a osobní RŮST Zkušenosti Ekonomika: nový scénář pro spotřebitele pochopit a pochopit. Zážitkové Marketing. Hodnota spotřebitele. Vize zkušenostního výzkumu: jaké techniky a nástroje používat v závislosti na cílech. Analýza, role a druhy spotřebitelů. Design zkušenosti Customer Relationship Management Customer Experience Management. Zkušenostní Marketing (XM). Jak řešit projekt zážitkového inovací. Technologie aplikována na povědomí spotřebitelů. 03.ANÁLISIS ONLINE BUSINESS MODEL Analýza pro on-line obchodních modelů. Model Canvas, nebo jak vytvořit udržitelný model. Strategické alternativy online obchodu. 04.BUSINESS podnikatelský plán ONLINE Business analýzy vytvořit nebo rozvíjet. Umístění a segmentace. Obchodní strategie. Předpovědní příjmy, výdaje. Sledování obchodního modelu. Kontrola finanční řízení. Financování aplikační možnosti investorů. Crowdfounding a další alternativy financování. Řízení lidí v digitálním prostředí. Vyhledávání a řízení dodavatelů. 05.ESTRATEGIA v sítích Sociálních médií a web. Sociální plán Media ve společnosti. Obsah Marketing. 06.POSICIONAMIENTO VYHLEDÁVAČ Umístění Web: SEO strategie. Strategie SEM: Google Adwords a další platformy. Web Analytics. Plánování a řízení kampaní. Nástroje pro správu a rozhodování. 07.GAMIFICACIÓN Gamifikace v obchodní strategii. Gamifikace aplikován na elektronický obchod. Gamificación plánování akce. Návratnost investic (ROI). BUSINESS 08.MOBILE Spotřebitelů a uživatelů. Mobilní strategie. Mobile Internet. Mobilní zprávy. Mobilní reklama. Mobile Social Media. 09.BRANDED OBSAH Nové reklamní modely a jejich vliv na komunikačních kampaní. Reklama a Značkové obsahu. Strategické plánování Značkové obsah. Kreativita: design a řízení. Obsah Strategie a Brand. Informační a propagační obsah. Obsah výroby. Obsah strategie distribuce. 10.SISTEMAS PLATBA a mosty Internet a platebních prostředků. Stávající platební prostředky. Obchodní a provozní modely. Integrační metody. 11.PLATAFORMAS eCommerce Typy eCommerce platforma. Funkčnost platformy elektronického obchodu. Efektivitu řízení a ziskovosti eCommerce platforem. Sociální média a e-commerce platformy. 12.LA LOGISTIKA A PODPORA jako strategie pro eCommerce Základy a techniky logistika. Jak řízení logistických služeb elektronického obchodu. Supplay Chain a logistické řízení. Integrační služby. Klíčové dodavatelského řetězce faktory. Nabídka a poptávka. Strategie pro řízení poptávky. Základní strategie a jejich implementace pro řízení logistiky. 13.CÓMO správu zásob Základy zásob a finanční řízení. Druhy zásob a kontrolu nákladů. Efektivní řízení zásob. Správa "dlouhý ocas efekt" v inventáři. 14.TÉCNICAS plnění a MANAGEMENT Správa hodnotového řetězce v eCommerce. Scénáře a obchodních modelů on-line Správa procesu plnění. Zásobovací základy a techniky. Správa vstupní proces a implementace modelu ABC. Potřebujete zavazadel nebo outsourcing? cross docking, zásoby v internetovém obchodě. Sbíráme management. mezinárodní eCommerce. Rozvíjejte své vlastní "business case" podniku. 15.DISTRIBUCIÓN A DOPRAVA Hlavní rozhodnutí Doprava pro on-line podnikání. Incident management. "Poslední míle". Výběr a řízení dopravy ideální obchodní model. Vyjednávání a řízení nákladů. Administrativní a finanční řízení související s distribucí a dopravy. 16.LOGÍSTICA REVERSE (STRATEGIE A PROVOZNÍ) Hlavní pojmy a techniky. Plánování a realizace. Optimalizace nákladů. Reverse řízení logistiky. Procesy spojené s manipulační výnosy. 17.INTEGRACIÓN logistika procesu s on-line obchod Integrace podnikání s pažbou. Integrace podnikání bez nutnosti - Drop poštovné. EDI a čárových kódů. Logistika štítek. Výběr a vyjednávání s dodavateli technologie. PRÁVNÍ A PRÁVNÍ 18.ASPECTOS eCommerce Španělský / mezinárodní právní systém. Odpovědnost akcionářů a ředitelů společnosti. Dohoda akcionářů. Mezinárodní nábor. Nástroje pro naši diferenciace značky. Služby Zákon o informační společnost (LSSI). Organic zákona na ochranu osobních údajů. (Zákon). Ostatní spotřební zákony. .Applications Nepřímé daně na webu: Právní upozornění, Ochrana osobních údajů a upozornění. Důvěra těsnění. Web a bezpečnostního prostředí. Podávání stížností procesy. 19.SERVICIO A PRODEJNÍ Funkčnost. Orientace na zákazníka. Zvýšená podpora podnikání. Věrnostní programy. Péče a řízení reklamací a stížností. eCRM. DIGITAL 20.EMPRENDIMIENTO Kontext a prostředí pro generování inovací. Start-up: obchodní modely a příběhy o úspěchu. Institucionální podpora. Školky, poradenství, školení, konzultace, další. Fundraising techniky: získávání kapitálu a financování. Strategie pro internacionalizaci. [-]

MDF - Master En Dirección Financière

ISEAD Business School
Online forma Denní studium 13 měsíců October 2016 Španělsko Madrid

Vývoj podnikání vyžaduje specializované odborníky v hospodářské a finanční řízení komplexní zvládnutí všech aspektů dané oblasti. [+]

Vývoj podnikání vyžaduje specializované odborníky v hospodářské a finanční řízení komplexní zvládnutí všech aspektů dané oblasti. Master in finančním řízení účastník s komplexní školení, důkladný, soudržné, komplexní a na míru těchto potřeb.

Požadavky:

Mezi 3 a 5 let odborné praxe.

Estudios universitarios Superiores.

Agenda:

Počet hodin: 1000 hodin výcviku

Účetnictví a analýza investic

• účetnictví a finanční analýzy (60 hodin)

• Finanční řízení v obchodních rozhodnutí (60 hodin)

• řízení a analýzy nákladů pro rozhodování (48 hodin) ... [-]


Master In Business Sdělení

INSA Business, Marketing & Communication School
Campus forma Denní studium 1 rok September 2016 Španělsko Barcelona

1. Představení programu a proč spustit oddělení komunikace, profesionálové potřebují komplexní pohled na všechny aspekty odvětví: marketing, reklama, public relations, finance, lidské zdroje, atd.Tento Master nabízí komplexní školení v [+]

Master in Business sdělení 1. Představení programu a proč Chcete-li spustit oddělení komunikace, profesionálové potřebují komplexní pohled na všechny aspekty tohoto odvětví: Marketing, reklama, public relations, finance, lidské zdroje, atd. Tento Master nabízí komplexní školení v komunikačních dovednostech a jak vést a řídit komunikační projekty v plné výši. 2. Cíle - Chcete-li vyškolit odborníky iniciativy, které jsou schopny úspěšně převzít vedoucí odpovědnost. - Pochopit a aplikovat nástroje jsou k dispozici pro provádění komunikační plán. - Posílit kapacitu analýzy, týmová práce a rozhodování. 3.Příjemci a) Absolventi a profesionály, kteří chtějí rozšířit své znalosti. b) Zkušení profesionálové, kteří chtějí, aby se na nové úkoly a odpovědnosti. c) společnosti, hledající odborností. d) Absolventi odborného Intermediate nebo vyšší platové třídy v oblasti reklamy, marketingu, Business Administration hledám praktickou přípravu pro vstup do pracovního procesu. 4. Kariéra - Ředitel a komunikace - Ředitel a marketingový manažer - Podnikatelé INSA nabízí možnost stáží v podnicích v období dodávky Mistra 5.Program • Reklamní management • Vyjednávací techniky • Strategické plánování a vedení účtů komunikace • Marketing a vztah Marketing 2.0 • Kreativita a umělecký směr (Směr Výroba a reklama) • Public Relations a event management • Komunikační plán 6. Systém hodnocení a akademické akreditace Program systém hodnocení je založen na průběžné hodnocení jednotlivých bloků prostřednictvím třídy docházky a / nebo vyšetření, tak musí student prošlo každé téma samostatně. Kromě / student musí získat minimálně stupeň stanovené v závěrečném projektu. Po úspěšně prošel testy a hodnocení programu tak dlouho, jak to má minimální návštěvnost požadované, studenti / získat titul Master in Business Communication INSA Business, Marketing & Komunikace školy.... [-]


Global Executive Magistr V Provozu A řízení Dodavatelského řetězce (gemos)

MIP Politecnico di Milano School of Management
Campus forma Kombinované 12 měsíců February 2017 Španělsko Barcelona

Program GEMOS je součástí-time program určený pro manažery, kteří chtějí zvýšit své znalosti o provozu a řízení dodavatelského řetězce.Kurz se skládá z řady 6. [+]

Global Executive Master in provoz a Supply Chain Management (GEMOS)

Program GEMOS je součástí-time program určený pro manažery, kteří chtějí zvýšit své znalosti o provozu a řízení dodavatelského řetězce. Kurz se skládá z řady 6 dvouměsíčních vzdělávacích modulů rozdělených mezi MIP Milánu a Eada Business School v Barceloně, plus další týdenní modul na Lignan University, Čína.

Kurz je zaměřen na poskytování vzdělávání ve vysoce aktivní a "hands-on 'způsobem, s důrazem na " učit se praxí "přístup. Metodika reflektuje poptávku společností zaměstnávat odborníky s dovednostmi, jako je schopnost odrážet schopnost jednat tváří v tvář změnám, všestrannost pracovat v týmech a přizpůsobivost čelit výzvám globálního životního prostředí.Tyto kompetence jsou rozvíjeny prostřednictvím metody případových studií, obchodních projektů, obchodní simulace, analýzu a diskusních skupin a týmový pracovní činnosti, se studenti neustále pracovat na skutečných obchodních případů a strategické rozhodování. Kurz má navíc Závěrečná Podnikatelský projekt, který je krátký konec kurzu projektu provedeného v přidružené společnosti. Cílem projektu je vypracování akčního plánu v oblasti provozu a řízení dodavatelského řetězce ke zlepšení konkurenčního postavení vybrané společnosti. Podrobné údaje o programu Kurz je zaměřen na poskytování vzdělávání ve vysoce aktivní a "hands-on 'způsobem, s důrazem na " učit se praxí "přístup.Metodika reflektuje poptávku společností zaměstnávat odborníky s dovednostmi, jako je schopnost odrážet schopnost jednat tváří v tvář změnám, všestrannost pracovat v týmech a přizpůsobivost čelit výzvám globálního životního prostředí. Tyto kompetence jsou rozvíjeny prostřednictvím metody případových studií, obchodních projektů, obchodní simulace, analýzu a diskusních skupin a týmový pracovní činnosti, se studenti neustále pracovat na skutečných obchodních případů a strategické rozhodování. Program se bude zabývat na některé klíčové otázky v rámci provozu a řízení dodavatelského řetězce: • Procesní analýza • Finance pro OM a SCM • Řízení provozu • Strategie a inovace • Informační systémy • Supply Chain Management ... [-]