Hledat zde pro Kombinované programy Zahradní a krajinná architektura

Najděte nejlepší Kombinované Zahradní a krajinná architektura zde!

Zahradní a krajinná architektura

Mistři je první úroveň absolventa kurzu a lze je získat poté, co obdrží bakalářský titul. Vydělávat pány obvykle vyžaduje dva roky na plný úvazek studie, která činí 36 až 54 kreditů semestr.

 

Jako multidisciplinární praxi, krajinářská architektura zahrnuje aspekty botanika, zahradnictví, výtvarném umění, ekologie, krajinářská architektura, plánování místa a příbuzných vědách. Znalosti a dovednosti v těchto oblastech jsou využívány k řemeslu veřejné i soukromé venkovní zeleně.

Nejlepší Kombinované Zahradní a krajinná architektura. Získejte všechny informace o Kombinované Zahradní a krajinná architektura a obraťte se na školu přímo zde!

Čtěte více

Master (ma) Vývojové Prostředí

Ravensbourne
Campus forma Kombinované 1 - 2 let August 2017 Spojené království Londýn

Ravensbourne MA Životní prostředí design vyšetřuje Prostorová tvorba v jeho skutečné-virtuální, a makro-mikro váhy. [+]

Kombinované Zahradní a krajinná architektura . Ravensbourne MA Životní prostředí design zkoumá prostorové design v jeho skutečných-virtuální, a makro-mikro váhy. Zahrnující interiérů, architekturu, městy a přírodní prostředí program analyzuje řadu různých perspektiv teorie a praxe z umění, vědu a technologie k porozumění kulturní udržitelnosti. Systémy - Každý rok Kurz je zaměřen na výrobu nový výzkum, který bere vpřed otázek vyplývajících moderny. V současné době se zaměřil na přírodních ekologických systémů (zemětřesení, tektonických desek, delty a břehy), (re) contruction a války, cosmographies a kultury outerspace, a bio-tech materiálů; Samozřejmě vás povzbuzuje, aby prozkoumala svůj vlastní oblast výzkumu a praxe. Technologie - Návrhové prostředí pracuje s multidisciplinárním týmu, kde výměnu znalostí je jedním z hlavních bodů, na Focus. Od: aplikovaných technologií, vizuální efekty, interaktivní digitální média, pohyblivého obrazu, komunikačního designu a módy, program má za cíl zavést studenty s metodami a technikami z různých perspektiv objímat nové možnosti, které nabízí nové technologie a tvůrčích procesů v projektování. Modelování a simulace - S rukama na školení v používání vědeckých nástrojů a výpočetních nástrojů, Ravensbourne Vám nabízí s plným přístupem k digitálním zařízením pro digitální imaging a prototypování; kde budete mít možnost experimentovat a inovovat prostřednictvím technických, uživatelů a interakce workshopů založených na strategiích nasazených předních praktiky uvnitř pole. Ty budou vyzváni, aby se zapojily s pokročilou praxí v globálním kontextu a zkoumat podobnosti a hlavní rozdíly a důrazy různých center po celém světě, a aby své učení a konstrukční řešení do kontextu. Zde budete rozšiřovat svůj vlastní výzkum a praxi, rozvíjením a řízením individuální program vyšetřovací a tvůrčí rozvoj v oblasti životního prostředí designu vyvrcholil v realizaci konečného velkého projektu plně informovaný profesionální a průmyslové kontextů a multi disciplinární perspektiv. [-]

Master Of Architecture II

NewSchool of Architecture and Design
Campus forma 1 rok July 2017 Spojené státy americké San Diego

Master of Architecture II stupně dává studentům, kteří již dokončili Naab akreditovaný bakalářský titul příležitost rozvíjet hlubší pochopení principů designu a teorie. Studenti získají akademické pověření a praktické zkušenosti to trvá usilovat o placenou kariéru ve výuce, stejně jako podobné povolání. [+]

Master of Architecture II stupně dává studentům, kteří již dokončili Naab akreditovaný bakalářský titul příležitost rozvíjet hlubší pochopení principů designu a teorie. Studenti získají akademické pověření a praktické zkušenosti to trvá usilovat o placenou kariéru ve výuce, stejně jako podobné povolání. [-]

Magistr Architektonického Vědy - Krajina Studie

UCD College of Engineering and Architecture
Campus forma 1 rok September 2017 Irsko Dublin

Masters of Architectural Science (krajinné studie) stanoví základ pro více integrovaný přístup ke správě (plánování, navrhování, vývoj, zachování a péče) pro venkovské, třásně a městské krajiny v Irsku a jinde. [+]

Kombinované Zahradní a krajinná architektura . Graduate Učil (level 9 nfq, připočítá 90) Masters of Architectural Science (krajinné studie) stanoví základ pro více integrovaný přístup ke správě (plánování, navrhování, vývoj, zachování a péče) pro venkovské, třásně a městské krajiny v Irsku a jinde. Program je přesvědčen, že nejlepší postgraduální vzdělání se koná v mezioborovém prostředí. Všechny disciplíny jsou zapojeni do navrhování, plánování, vytváření a ochraně životního prostředí navržený se podělí o základních modulů ve stejném přednáška prostoru a designového studia. Studenti v krajině bude vzdělaný předními vědci a odborníky v Evropě, a mohou být vystaveni současným teoretickým, technických a legislativních otázkách. Kdo by měl platit? Celá volba Time vhodný pro: Hi-Fi žadatele (EHP): ano Mezinárodní žadatelé (Non EEA) v současné době pobývají mimo oblast EHP. ano Pracovní příležitosti Častým problémem v budoucnu budou zahrnovat řízení krajinných zdrojů a infrastruktury. Ti, kteří mají pokročilé kvalifikaci v této oblasti bude mít zřetelnou výhodu nad ostatními, kteří si chtějí utvářet budoucnost zastavěného a přírodního prostředí. Absolventi tohoto programu se účastní změnou způsobu, jakým místní a obytné krajiny jsou vnímány, navrženy, plánované a chráněna, po celém světě. Poplatky, financování a stipendia MArchSc krajina Studies (T296) Full Time Poplatek EU za rok - € 7.490 nonEU Poplatek za rok - € 23.800 *** Poplatky se mohou změnit Informace o školné je k dispozici na webových stránkách poplatků UCD. Upozorňujeme, že UCD nabízí řadu postgraduálních stipendií pro plný úvazek, self-financování zahraničních studentů, držící nabídku místa na UCD absolventa studijního programu. Pro další informace viz Mezinárodní stipendia. Vstupní požadavky A 4-rok Bakalářský titul s minimálním horní druhé třídy vyznamenání (level NFQ 8) nebo mezinárodní ekvivalence v příslušném programu. Žadatelé, jejichž mateřským jazykem není angličtina, musí rovněž prokázat znalosti anglického jazyka na IELTS 6.5 (bez kapely méně než 6,0 v každém prvku) nebo rovnocenný doklad. Osvědčení Student Profile Dhivyaa Chelvan, Indie, Student jsem si vybral MArchSc v krajinářské architektury v UCD, jak jsem držet profesionální architektury míru (B.Arch) z Indie a já jsem hledal jeden rok mistrů zlepšit své znalosti o krajinu. Navíc studio je multidisciplinární kombinuje všechny prvky architektury. Celkově lze říci, Zjistil jsem, že kvalita vzdělání a infrastruktury vynikající v UCD. Zpočátku, když jsem absolvent, rád bych najít práci jako budovy a venkovních prostor designu architekta, ale můj dlouhodobý cíl je omplete PhD a působí jako akademický. UCD mi dal velmi dobrý základ pro pohyb v tomto směru Vybavení hotelu a další zdroje Škola architektury, plánování a politika životního prostředí nabízí speciální studio prostor pro své studenty, vyhrazené architektura knihovna a mapové místnosti, přístup k plně vybaveným počítačové vybavení, stavba laboratorní prostor s širokou škálou vybavení včetně laserových fréz a CNC router, a přístup k monitorování a simulační zařízení v institutu Země. * Kurzy zůstane otevřená až do té doby, než byly naplněné všechna místa, tedy dřívější aplikace se doporučuje [-]

(Březen) Magistr Architektury (riba Pt Ii)

University of Westminster - Faculty of Architecture and the Built Environment
Campus forma 2 let September 2017 Spojené království Londýn

Březnový (Part 2) je dlouho-zavedený a uznávaný kurz, který je předepsán ARB a potvrzené RIBA poskytnout výjimku z druhého stupně odborného vzdělávání. Důraz kurzu je inovativní konstrukční práce a na rozvoj starostlivý a kritický přístup ke studiu a praxi architektury. [+]

Březnový (Part 2) je dlouho-zavedený a uznávaný kurz, který je předepsán ARB a potvrzené RIBA poskytnout výjimku z druhého stupně odborného vzdělávání. Důraz kurzu je inovativní konstrukční práce a na rozvoj starostlivý a kritický přístup ke studiu a praxi architektury. Průběh podporuje rozmanitost výběru, interpretace a přístupu, ať už v designu projektů nebo více akademický výzkum. Dřívější zaměřuje na propracovaných designových programů (ve formálních, technických, profesních nebo městských podmínkách), které vyžadují kázeň a sebekritiku. Ta se zaměřuje na hlavní práce, delší kus specializovaného výzkumu v oblasti architektury a jejích historických nebo teoretických kontextech. Kurz má tři hlavní cíle: rozvíjet svůj návrh schopnost prostřednictvím projektové bázi experimentování; aby předložila hodnocení a kritiku svých ročníkové práce v širším kulturním kontextu a ve světle technických, ekonomických a právních omezení; a podporovat artikulovaného vysvětlení a reprezentaci kvality a hodnoty v konstrukčních projektů. Hlavní moduly Design projekt 1 (YEAR 1 DESIGN STUDIO) Tento jediný návrh projektu, nebo řada propojených design projektů, je individuální pro každý voleným Design Studio, a probíhá paralelně s Year 2 Design Studio. Můžete si vybrat Design Studio Následující prezentací všech lektorů na začátku akademického roku Design studio; každý Design Studio nabízí nový projekt každý rok. Projekty vedou z předběžného výzkumu k rozvoji individuálního krátké, a designového návrhu, který vám rozvíjet k posouzení na konci semestru One. digitální reprezentace Tento modul se zaměřuje na digitální mediální technologie a počítačových strategií, včetně zásad 2D a 3D počítačového kreslení, modelování, rendering, animace a digitálních výrobních technologií. Modul si klade za cíl rozšířit své praktické i teoretické znalosti moderních digitálních médií, stejně jako k posílení své stávající počítačové znalosti a dovednosti - proto je posouzení na základě "přidanou hodnotou". Odborných studií Tento modul vychází z praxe a zavádí zákonné, profesní a manažerské pojmy související s takzvanou "odbornou" vývoj vašeho studia. To se vás zeptá, aby odrážely na předchozí zkušenosti a osobní rozvoj, a identifikovat oblasti pro budoucí vyšetřování. Modul vás seznámí s rolí architekta ve stavebnictví (včetně vývoje a otázky zadávání veřejných zakázek), a na profesní, manažerské a právní překážky, které ovlivňují práci architekta v praxi. Design projekt 2 (YEAR 1 DESIGN STUDIO) Obyčejně, i když ne výlučně, téma či kontext Design Project 2 zahrnuje vývoj nebo testování aspekty návrhu projektu 1. prostřednictvím dalšího výzkumu nebo průzkumných projektech. Tento modul však klade větší důraz na detailní řešení individuálního návrhu designu, často ve větším měřítku, a zabývá jasněji se problematikou programu, významnosti, technologie a dopadu na životní prostředí. Modul je paralelně s rokem 2 Design Studio. HISTORIE A TEORIE Tento modul se skládá z odborného semináře studia a sérii širších modulu celé přednášky a začíná celoroční studii architektonické historie a teorie, která kulminuje s disertační podání V roce 2. V návaznosti na prezentace všech vedoucích seminární skupiny na začátku semestru, můžete si vybrat seminární skupinu s vlastním konkrétní téma a studijního programu. Na základě toho můžete zvolit jednotlivou oblast výzkumu a rozvíjet ho skrze psaní a prezentace; můžete také připravit abstraktní pro váš práce. Technické studie v PRAXI Tento modul vyžaduje, jednotlivě nebo ve skupině, aby provedla výzkum různých přístupů k, a druhy, technologie a designu v oblasti životního prostředí. Budete muset dívat na širší kulturní problematiky, ale především na otázky udržitelnosti v designu. Očekává se, že informovat svého Design studio projektové práce. DISERTAČNÍ PRÁCE Práce je hlavním cílem architektury historii a teorii učení a hlavní písemného součást kurzu. V návaznosti na abstraktu, si výzkum do primárních a sekundárních zdrojů, definovat a upřesnit metodiku, vypracováním návrhu synopsi, a konečně dokončit 10.000 slovo disertační práce s poznámky pod čarou, bibliografie a ilustrací. Máte-li zkoumat jiný režim studia, jako je natočit film nebo navrhování webových stránek, budete ještě muset splnit nižší slovo limit 6000 slov. HLAVNÍ návrhu projektu (ROK 2 DESIGN STUDIO) Stejně jako u Design Studio 1, to je individuální pro každý voleným Design Studio, a vy si vybrat Design Studio následující prezentací všech lektorů na začátku akademického roku Design studio. Modul je integrován s následným konstrukčních rozpracování modulu, a tyto dva moduly obvykle vytvořit jednotný zastřešující projekt pro konečný akademický rok. Tyto moduly jsou paralelně s rokem 1 Design Studio, nicméně, roč 2 studenti se očekává, že sledují, a vyřešit, ambicióznější a sofistikované práce. APPLIED technické studie V tomto modulu dokončit použité technické studijní Souběžně s progresí svého hlavního projektu Design. Tato integrovaná zpráva vysvětluje a prohlubuje v oblasti životního prostředí, strukturální a konstrukční strategie přirozená do svého konstrukčního myšlení a váš projekt. DESIGN DEVELOPMENT (ROK 2 DESIGN STUDIO) Tento modul navazuje na hlavní konstrukční projekt, a požádá vás zpracovat, test, přizpůsobovat a rozvíjet svůj návrh designu projektu produkovat dobře vyřešit architektonické řešení. Tento modul podporuje komunikovat své nápady, výzkumné práce a grafické návrhy v řadě médií na pokročilé úrovni. Můžete také integrovat svou prezentaci s vaší prací ve strategické zprávě a aplikované technické studie modulů pro. Modul je paralelně s Rok 1 Design Studio. strategická zpráva Tento modul je podstatná zpráva, která je integrována s vaší hlavní design Studio projektu a moduly Applied technických studií. Zpráva se zaměřuje na zkoumání a vysvětlování důležitá rozhodnutí projekt, jehož součástí návrhového procesu. Modul vás seznámí s různými přístupy ke zprávě - metodologie, techniky vybrané stavební precedensy - prostřednictvím seminářů a skupinových cvičeních Design studio. Vstupní požadavky kurzu specifické Jste povinni mít bakalářský titul v architektuře, nebo podobně, s vysokou úroveň výkonu, který bude za normálních okolností byla ověřena RIBA pro část 1 / předepsaných ARB pro část 1. Obvykle budete mít jednoroční (post-stupňový) profesní zkušenosti. Na pohovoru byste měli prezentovat své akademické portfolio společně s ukázkami prací provedených během odborné přípravy, jakož i příslušné kontextové materiálu. Pokud vaším rodným jazykem není angličtina budete potřebovat IELTS skóre 7,0, s minimalni 6,5 ve všech složkách. Přidružené kariéry Většina studentů, kteří absolvují architektuře března (část 2) jsou následně použity v architektonických kancelářích, a stát se Registered architekti po požití Part 3 zkoušku. Jiní postupovat, aby přijaly další Masters nebo PhD míry, a pak jít do výzkumu a / nebo výuku. [-]

Magistr V Bytové Architektury

IAAD + Écoles de Condé
Campus forma October 2017 Itálie Turín

Mistr zkoumá prostor určený jak jeho estetické a funkční aspekty, a ty, méně zřejmé, způsob použití a symbolické [+]

Kombinované Zahradní a krajinná architektura . Magisterský program interiérové ​​architektury - Nové formy současného bydlení Mistr zkoumá prostor určený jak jeho estetické a funkční aspekty, a ty, méně zřejmé, způsoby použití a symbolické hodnoty. To vyplývá dvojí cestu, počínaje instinktu mužů aby se uvolnilo místo, umístění své vlastní stanoviště, zkoumá performativní hodnoty postavené, depozitáře základních hodnot společnosti. Návrhy a teoretické podněty stávají materiál, na který je možné vyvinout aktivitu projekt zaměřený veškerou pozornost na to, aby konkrétní jaké plánovaném rozsahu designéra. Cíle a metodika výuky Design je zažívá období silného hybnosti a šíření. Rychlý vývoj výrobních metod a životního stylu stále více vyžaduje přizpůsobivost a inovaci. Předvídání a stimulující změna se stala jedním z hlavních hnacích sil růstu a konkurenční faktor současné ekonomiky. Tradiční hranice disciplin jsou zahlceni potřebou větší interakci, schopnost pracovat ve skupinách a transferu technologií. Návrháři jsou povinni znát nové nástroje reprezentace a sdílení informací, jakož i ke zlepšení dovednosti naslouchání potřebám. Nicméně, nové možnosti otevřít pro návrháře, kteří jsou požádáni, aby čerpat z bohatých tradičních znalostí, bez podmínek a závazků formální styl. Produkt tvořivosti, také aplikován na téma staré jako živé, se může stát software, který nám pomáhá orientovat sami, nebo rozhraní pro správu aplikace domácí automatizace, ale v každém případě musí být čas využít nových poznatků ke zlepšení dobrých životních podmínek a splnění požadavku na pohodlí. Zdá se být jasné, dokonce z tohoto stručného úvodu, že pán není určena pouze pro přenos předem stanovené znalosti a konsolidované zkušenosti jako použití technik, materiálů typické jiných oblastech, jako je literatura, chemie, neurovědy, kino, počítačové vědy , Na závěr chceme dát prostor k tématům typické odborné praxe a řízení projektu a týmu zaměstnanců, že zákazník, považovány za součást kvality práce projektanta. Kromě svědomí ekonomiky projektu studenti IAAD musí získat schopnost dělat marketing na sebe - základní prezentovat a pochopit svou práci a své dovednosti. Během kurzu, velký důraz je kladen na prezentaci a soutěže o návrh: Studenti jsou vyzváni, aby prezentace jejich práce a podporoval účast v národních a mezinárodních soutěží: Projekty musí nejen splňovat designéry, ale musí být schopen být oceněn a srozumitelný poroty odborníků i veřejnosti. FAKULTA Odborníci pracující v příslušných odvětvích akademický předmět, kteří vědí, hlavní hráče v odvětví a dovednosti potřebné, aby byli konkurenceschopní na trhu práce, tvoří IAAD učitelský sbor. Lektoři budou sloužit jako nástroj pomoci studentům zlepšit a pochopit, které je třeba k dokonalosti vstoupit na trh práce s náskokem aspektů něčí profesionality. Příspěvky excelence IAAD věří v hodnoty kulturní a zážitkové kontaminace, otevírání dveří univerzity odborníkům známé národní i mezinárodní úrovni, odborníků, kteří se podílejí na didaktický, vedoucí dílen, seminářů a přednášek. Studenti budou mít jedinečnou příležitost k interakci s "guru" sektoru, kteří se připojí IAAD fakulty jako hostujících profesorů. [-]

Magisterský Titul V Oboru Architektury Biodigital

International University of Catalonia
Campus forma 1 rok September 2017 Španělsko Barcelona

Nabízíme Vám možnost účastnit se v prvním architektuře programu, který zkoumá předmět z biologického a digitální perspektivě. Avantgardní osnova a nová, 21. století koncept na dosah ruky. Budete mít příležitost [+]

Discover Biodigital Architektura Nabízíme Vám možnost účastnit se v prvním architektuře programu, který zkoumá předmět z biologického a digitální perspektivě. Avantgardní osnova a nová, 21. století koncept na dosah ruky. Budete mít možnost využít state-of-the-art technologii s novými možnostmi výroby. A celý nový svět nástrojů otevřou na vás, vylepšování odbornou kvalifikaci a pracovní dovednosti. Jste připraveni vidět možnosti čekají vás v oblasti biodigital architektury? Proč zvolit Biodigital Architecture? inovační vzdělávání Experiment s genetickým-řízený software, evolučních procesů, vznikajících systémů a skriptování. Nová vize kybernetických-digitálních a environmentálních procesů Prozkoumat pojmy, jako bio-learning a morfogeneze. Mezinárodní přístup a přední akademičtí pracovníci Naučte se s mezinárodním výuky orgánu, který učinil významné příspěvky k této nové oblasti cutting-edge of biodigital architektury. UIC v Barceloně magisterský titul v Biodigital architektuře je průkopnický program, který kombinuje architekturu, biologii a nových digitálních trendy. Od roku 2000 tento program nabídl jedinečný přístup k architektuře z biologického a digitální perspektivě. Výukový program stanoví styčné body mezi novými kybernetickými-digitální a ekologické-environmentální techniky. To zahrnuje experimentální koncepty, metody a díla, která využívají genetické-řízený software, evoluční procesy, vznikající systémy, algoritmy, parametrické modely a skriptování. Nový pohled na architekturu, která čerpá z oblastí, jako je například genetická proti generativní, přírodní proti digitální a vlivu nových Biologické. Avantgardní architektura a design program, který integruje nejnovější vývoj v pojetí a projekční techniky: Data-Driven Production, CNC číslicové řízení stroje, 3D tiskárny ... Stručně řečeno, nestandardní formu architektury, která se vztahuje a podporuje genetické a digitální principy variace, mutace a hybridizace. Pro zájemce o studium Máte-li vysokoškolské vzdělání v oboru architektury, strojírenství, umění, designu, terénní úpravy, biologie, genetiky, je to ten správný magisterský titul pro vás. Nevyžaduje se žádná předchozí odborné znalosti kybernetiky a ekologie. Pracovní příležitosti Architektura, inženýrství, design, umění, výuka a výzkum. Kombinace vyspělé digitální technologie aplikuje na architektuře a biologické poznatky otevřou nový, jak přesto nevyužitý trh. Akademický akreditaci University magisterský titul (úřední), který umožňuje provádět doktorské studium. Vybavení Digitální výroba laboratorní a genetická laboratoř. Curriculum a předměty Semináře a konference o: Metafyzika a výpočetní Teorie Vznik Základy genetiky Vznikající Nature of Life Eco Manipulation Genetické versus generativní Digitální nástroje a organických forem New Bio a digitální techniky Práce Antoni Gaudí a Salvadora Dalího jako zdroj Biodigital architektury Informační systémy: Digitální nástroje a organických forem: Praktická cvičení školení v oblasti digitálních nástrojů, jako generativní software, parametrické asociativní software, skriptování, výrobních nástrojů a CAD / CAM obrábění, spojené s developerského projektu Genetická a Biodigital Architectural Design: Studios a semináře, včetně personalizovaných výukových programů s cílem vyvíjet konstrukce a provádění vědeckého výzkumu Masters disertační práce: Závěrečná prezentace výzkumného projektu. [-]

Master V Městském A Regionálním Rozvoji

University of Geneva
Campus forma 4 semestry February 2017 Švýcarsko Ženeva

Master in rozvoj měst a regionů nabízí školení do hloubky v oblasti měst a využití krajiny územního plánování, rozvoje měst a územního plánování, na severu a na jihu. Program klade velký důraz na praktické zkušenosti (prostřednictvím workshopů či stáží založených na projektech, například), což umožňuje studentům rozvíjet odborné znalosti nutné, aby územní diagnózu a navrhnout a realizovat projekty městské plánování a koordinaci procesů a subjekty zapojené do městského a regionální rozvoj. Získají hluboké znalosti technických, právních a praktických nástrojů používaných odborníky na denní bázi. [+]

Kombinované Zahradní a krajinná architektura . Mistr v městské a regionální rozvoj Master in rozvoj měst a regionů nabízí školení do hloubky v oblasti měst a využití krajiny územního plánování, rozvoje měst a územního plánování, na severu a na jihu. Program klade velký důraz na praktické zkušenosti (prostřednictvím workshopů či stáží založených na projektech, například), což umožňuje studentům rozvíjet odborné znalosti nutné, aby územní diagnózu a navrhnout a realizovat projekty městské plánování a koordinaci procesů a subjekty zapojené do městského a regionální rozvoj. Získají hluboké znalosti technických, právních a praktických nástrojů používaných odborníky na denní bázi. Kritického myšlení aspektem těchto aktivit je další hlavní zaměření programu: zatímco studenti jsou povinni zvládnout různé nástroje a techniky, musejí také vyvinout reflexní a kritické přístupy k rozvoji měst a regionů, aby bylo možné předvídat proud DOSTUPNÉ směry byly: Regionální a územní plánování Krajinná architektura Regionální rozvoj na jihu Geografické informační systémy CÍLE: Mistr v městské a regionální rozvoj poskytuje komplexní školení v oblasti regionální, města a územní plánování. Školení je poskytováno prostřednictvím workshopů, které popředí metody a nástroje používané v městských a regionálních profesí plánování (diagnostika, projekty, výkresy, mapování, zmenšených modelů atd). Cílem tohoto programu je poskytnout in-hloubkové počáteční školení, které připravuje absolventy na trhu práce. Osnovy Povinné předměty (40Credits) Specializační kurzy (40Credits) Tři výzkumný projekt dílny (40Credits) Práce (40Credits) Pohyblivost Studenti mohou jít na výměnou za jeden semestr, jak brzy jako druhé pololetí. Studenti mohou získat až 30 kreditů, zatímco na výměnu. Žádné kreditů za práce mohou být získány jinde. www.unige.ch/exchange Příležitosti Master in rozvoj měst a regionů preparesgraduates na kariéru v oblasti regionálního a městského plánování, krajinné architektury a péče o životní prostředí. Absolventi najdou práci v různých prostředích: specializovaných poradenských firem, kantonálních nebo místních stavebních úřadů, místních plánovacích orgánů a regionálních parků, agentur pro rozvojovou spolupráci, výzkumným agenturám, atd Přijímací kritéria Bakalářský titul v oboru geografie, architektury, zahradní architektury, studie v oblasti životního prostředí, práva, politologie, sociologie, historie, antropologie, etnologie, nebo rovnocenný stupeň. nebo ekvivalentní stupeň. Merit-based vstupné. Žadatelé z univerzit aplikovaných věd, jejichž předchozí průběh studia se týká územního plánování mohou být přijaty k magisterském studijním programu, je-li jejich žádost schválena a sledují doplňkový program korekvizity (mezi 10 a 30 kreditů). Aplikace Termín: 28.února 2017 pro všechny absolventy ze zahraničních univerzit (30.dubna 2017 pro všechny absolventy švýcarských univerzit / škol) www.unige.ch/enrolment admissions.unige.ch [-]

Master En Architecture

University of Mons
Campus forma 2 let September 2017 Belgie Mons

L'architecture se situe aux croisements de différentes disciplines comme les arts et les techniques de construction, les sciences humaines et les sciences exactes. [+]

L'architecture se situe aux croisements de différentes disciplines comme les arts et les techniques de construction, les sciences humaines et les sciences exactes. L'architecture a pour tâche de réinventer les formes du bâti pour mieux répondre aux nouveaux besoins sociétaux, aux enjeux les plus actuels, comme par exemple celui du développement durable . Dans cette perspective, la Faculté d'Architecture et d'Urbanisme entend former des concepteurs d'espaces, acteurs sensibles et responsables, capables d'intervenir avec créativité dans des situations concrètes complexes. La FAU propose, dès le Bachelier un ensemble de cours articulés autour du projet d'architecture. Ceux-ci permettent aux étudiants d'acquérir les premières connaissances techniques, scientifiques et artistiques. En Master, la finalité ART de BATIR est structurée autour de quatre filières thématiques, Habitats, Patrimoine, Paysage, Urbanité. Chaque filière développe une approche et une méthodologie du projet spécifique en lien avec sa thématique. En atelier, l'étudiant est ainsi amené, grâce à une pédagogie axée sur l'échange avec les enseignants et des praticiens, à développer ses acquis, à synthétiser ses connaissances sur des projets de plus en plus complexes, tant au niveau de l'échelle (aménagements de quartier ou d'équipements publics) que des enjeux, spécifiques à chacune des filières. Ces projets sont chaque fois élaborés dans des conditions de commande réelle de manière à développer le sens de la responsabilité et une éthique de travail. La finalité "ART de BATIR" offre également aux étudiants en architecture la possibilité d'élargir leurs compétences en matière de technologies numériques (modélisation 3D), de performance énergétique des bâtiments et d'art contemporain. Cette formation est étroitement liée au centre de recherches U.R.B.A.In.E. Les étudiants trouveront ainsi dans les multiples séminaires, conférences et workshops l'occasion d'approfondir leur formation. [-]

Magistr V Architektuře

Mediterranea University of Reggio Calabria
Campus forma 5 let October 2017 Itálie Reggio Calabria

Oddělení architektury "DARTE" nabízí pětiletý program (LM - 4) vede k získání titulu Master of Architecture. Tento kurz je omezený vstup s asi 150 studentů každý rok (pro vstup do pětiletého programu studenti musí úspěšně absolvovat zkoušku). Oddělení také nabízí nezávislý výzkum vedoucí k získání titulu Master of 1. a 2. stupně ... [+]

Kombinované Zahradní a krajinná architektura . Oddělení architektury "DARTE", byla založena v roce 2012. Nabízí absolvent úrovni odborné vzdělání a pokročilé výzkumné příležitosti v architektuře a designu spojil pole jako interiérový design, design krajiny, územní plánování, obnovení, zvýšení a řízení architektonického dědictví. Zaměřuje se na rozvíjení myšlenek v architektuře, výzkumy na sociální, kulturní a fyzický kontext, stejně jako bere na průzkum alternativních způsobů využití materiálu. Cíle "DARTE", odrážejí názor, že architektura je intelektuální disciplína, jak umění a profesí. Program je tedy založen na těchto záměrech: stimulovat umělecké citlivosti a tvůrčí síly, k posílení intelektuální růst a schopnost rozvíjet tvůrčí a odpovědné řešení jedinečné a měnících se problémů, a pomoci student získat jednotlivé funkce nezbytné pro příslušný praxe architektury a celoživotního učení (v odkazu na požadavky směrnice Evropské unie 2005/36 o pravidlech pro výkon povolání architekta v Evropě). Úkolem architektury je vytvoření lidských prostředí. Je to jak vyjádřením lidských hodnot a kontext pro lidské činnosti. Prostřednictvím procesu designu, architektury řeší vzájemně propojených v oblasti životního prostředí, chování a kulturní otázky, které jsou základem organizaci samotné stavby. Student architektury je vyzýván, aby přímé citlivosti, představivosti a intelektu do fyzického významu těchto zásadních otázek při navrhování koherentní prostředí pro lidi. \; a program vedoucí k Ph.D. Stupeň v architektuře a území. V oddělení se používají 52 na plný úvazek profesorů, z toho 12 profesorů, 14 docentů, 26 agregáty profesoři (výzkumní pracovníci bez časového omezení). Oddělení nabízí služby a prostory pro studium. Skládá se z 12 studijních tříd, 8 dílenských učeben, 2 studoven (celkem 1690 studijních stanic); 3 laboratoře (multimediální, jazykové, materiál); 1 knihovna (47,400 svazků, 130 předplatného periodik) s celkovým počtem 120 stanic. cíle školení Pětileté jeden cyklus studijní obor studia v architektuře (magisterského studia) si klade za cíl ukázat, profesionální s kompetencemi, které charakterizují všeobecný architekta, podle směrnice EU 2005/36, který reguluje a vyrovnává povolání architekta v Evropě. Hlavním smyslem průběhu studia je přenos a integraci znalostí v oblasti architektury, město a území. Didaktika je zaměřen na získání kvalifikace, která se dívá na designu jako způsobu syntézy a zásadním momentem znalostí a stavebnictví. Existují dvě části návrhu školení. První z nich, teoretická, se zaměřuje na akvizice student znalostí, metod a nástrojů týkajících se architektonickou zkušeností a jeho historii, také nedávný; druhý, operativnější, je přímým směrem k know-how, získávání kompetencí pro vstup do povolání architekta. Do konce průběhu studia je student musí získat znalosti a analytické schopnosti týkající se velkého počtu polí, které charakterizují profesionálního architekta: Hluboce poznat historii architektury, stavebního sektoru, městského plánování, architektonického restaurování a jiném prostředí a transformační území činnostech spojených s praxí architektury a stavebního inženýrství, jak jsou uvedeny ve směrnici 85/384 / CEE a související doporučení. Hluboce znát nástroje a metody reprezentaci, aby teoreticko-vědeckých a metodické-operativní poznatky o matematických a jiných základních věd, a aby bylo možné používat tyto poznatky interpretovat a popsat komplexní problémy, stejně jako to, které vyžadují interdisciplinární přístup , Hluboce mít teoretické-vědecké a metodické-operativní poznatky o architektuře, o stavebním sektoru, urbanistické a architektonické restaurování a musí být schopen používat tyto poznatky pro identifikaci, formulovat a řešit, inovativním způsobem i složité problémy stejně jako to které vyžadují interdisciplinární přístup. Chcete-li mít znalosti při řízení podniku a podnikání a profesní etiku. Aby bylo možné mluvit a psát plynně alespoň v jednom jazyce Evropské unie, jiném než Ital, pro profesionální účely. Pracovní příležitosti Absolvent musí být schopen: K výrobě projektů v různých velikostech, podle zvláštního nástroje architektury, včetně těch plánování ve velkém měřítku a v důsledku toho musí řídit návrhové procesy a rozpoznat jeho velikost jejích závěrů, a to až do územním měřítku. Chcete-li používat nabyté odborné znalosti pro ověření proveditelnosti projektu, zastavěná fáze stavby, transformační akce postavené a přirozeném prostředí iv souvislosti s výzkumem. Nasměrovat výstavbu projektu a koordinovat, kde je to nutné, jiní odborníci, kteří v oblasti architektury, stavebního inženýrství, urbanismus, architektonický a obnovy životního prostředí. Chcete-li zobrazit odbornost v integraci různorodých kompetencí, řízení složitost problémů a promyslet etické odpovědnosti odborníkem podle architekta a ke změnám vyvolaným na fyzickém a sociálním kontextu. Na konci průběhu studia, absolvent musí mít osobní samosprávy a kritické schopnosti na rozhodování v transformačních, řízení, čtení a reprezentaci činy fyzických kontextů, a musí vyvíjet schopnost při přebírání odpovědnosti a účastí v rozhodovací proces v interdisciplinárním kontextu s jejich schopností v koordinaci akcí taky. Absolventi mohou buď vykonávat, kromě externích odborných, funkce vysoké odpovědnosti ve veřejné správě a / nebo ve veřejných a soukromých subjektů působících v oblasti výstavby a proměny města a území. První rok Počet Základní pojmy zastoupení architektonické kompozice Dějiny antické a středověké architektury Materiály pro architekturu Urban Law Angličtina Počítačové dovednosti (CAD) Druhý rok Integrovaný kurz mechaniky materiálů a konstrukcí Mechanika materiálů a konstrukcí-Scienza 1 e Scienza 2 Architektonické řešení 2 Dějiny moderní architektury Design Building Systems Technická fyzika 2. ročník volitelný Laboratoř urbanismu 1 Územní plánování Město a životní prostředí Zastoupení Třetí rok Strategií a politik pro územní soudržnost krajina Integrovaný Průběh architektonické kreslení a průzkum architektonické kreslení architektonický průzkum Integrovaný Průběh analýzy a navrhování stavebních konstrukcí Analýza a návrh stavebních konstrukcí Morfologie Stuctures Projekt a staveniště řízení Laboratoř architektonického návrhu 1 Laboratorní Architektonické řešení Interiérový design 1 čtvrtý ročník Integrovaný kurz "obnova" Teorie Restaurace architektonické Restaurace 4. ročník volitelný Výkonný Planning Laboratory Výkonný Planning Morfologie Komponenty Workshop v architektonického projektu / Design 2 Architektonického projektu / Design 2 Interiérový design 2 Laboratoř urbanismu 2 Územní plánování městský design pátý ročník Odhad Konečný projekt Učňovské vzdělávání a poradenství 5. ročník volitelný Architektonické řešení Workshop Architektonický design Zvolený studentem Art of zahrad Energie a udržitelnost projektu Estetika Design a Organizace pro bezpečnost stavebního Site Multimediální prezentace architektury Inovativní technologie pro projekt [-]

Magisterským Studijním Programem V Architektuře (ochrana)

Sapienza University of Rome
Campus forma 2 let October 2017 Itálie Řím

Masters program v architektuře (Conservation), která se zaměřuje především na italskou architektonického dědictví, si klade za cíl vyškolit studenty ke konsolidaci a zachovat stávající architektonické a environmentální dědictví a rozvíjet kvalitní projekty, které berou [+]

The Masters program v architektuře (Conservation), Která se zaměřuje především na italské architektonické dědictví, si klade za cíl vyškolit studenty ke konsolidaci a zachovat stávající architektonické a environmentální dědictví a rozvíjet kvalitní projekty, které berou v úvahu vztah mezi nové projekty, životního prostředí a historického města. Program přináší řadu různých oborů, včetně humanitních a vědecko-technických oborů, k přípravě studentů k práci jako architekti mají konkrétní pravomoci ve stavebních procesů a zachování stávajících struktur. Konkrétně bude program dvouletý ponořit se hlouběji do hlavních kompetencí získaných s bakalářský titul a bude se zabývat: historicko-kritická a historicko-technická analýza architektury, od jednotlivých projektů na krajinu a životní prostředí jako celek; architektonické řešení projektu a realizace a zachování stávajících architektonických struktur; specifické vědecké poznatky a kritické know-how. Oprávněným studentům Master of Science v "Architecture (konzervace)" připouští studentů bude mít alespoň tři roky (nebo čtyři roky) Bakalářský titul v oboru architektury (L-17), civilní a environmentální inženýrství (L-7) a projektového řízení (L-23 ). Výbor bude hodnotit studenty s jiným pozadím případ od případu. Uchazeč je povinen poskytnout portfolio nebo životopis a osvědčení o odborné způsobilosti anglicky. Všichni studenti musí mít dobrou znalost mluvené i psané angličtině. [-]

Magistr V Krajinářské Architektury

Latvia University of Agriculture
Campus forma 2 let September 2017 Lotyšsko Jelgava

Tento program si klade za cíl připravit odborné a tvůrčí odborníky pro řešení problémů v konečné krajinářské architektury nebo v odvětvích spojených s krajiny a životního prostředí. [+]

Kombinované Zahradní a krajinná architektura . Program mistři "krajinářská architektura" je nabízen na Fakultě životního prostředí a inženýrské stavby, kde nové inženýři - stavby, životní prostředí a specialistů vodohospodářské, geodeti, stejně jako krajiny projektanti a plánovači, jsou připravené. Studenti na fakultě pracovat s up-to-date zařízení, kde budou mít možnost pochopit příčinných souvislostí existující v současné době v přírodě a aplikovat je na konkrétní úkol ve své budoucí práci. akademický profil Tento program si klade za cíl připravit odborné a tvůrčí odborníky pro řešení problémů v konečné krajinářské architektury nebo v odvětvích spojených s krajiny a životního prostředí. Program zahrnuje povinné studijní kurzy krajinářské architektury teorie, krajina vědy, krajinné inventář, historické krajiny kvality, trvale udržitelný rozvoj Společenství, krajinné ekologie a analýza. Získáte znalosti pro kreativní a kritické myšlení při vývoji krajinné politiky, racionální využívání zdrojů, procesu návrhu a materiály, rekonstrukce a obnovy krajiny. Výzkum probíhá v následujících směrech: krajina design, krajinářská architektura, plánování krajiny. Tento program je doplněn vypracováním a obhajobou diplomové práce. Požadavky na přijetí Bakalářský titul je vyžadováno v architektuře nebo krajinářské architektury nebo druhé úrovně odborné vysokoškolské vzdělání v podobných oborů, například zeměpisu, lesnictví, zemědělství, řízení životního prostředí, ekologie, územní plánování a projektování. Student musí mít základní znalosti v kreslení, složení, dějiny architektury a krajinářské architektury, teorie krajinářské architektury, analýzy krajiny a zahradní architektury. English požadavky: CEFR B2, IELTS skóre 5,5, TOEFL skóre 520, TOEFL iBT skóre-65. Kariérní vyhlídky a další studie Absolventi pracují ve všech druzích architektura, design, výzkumných společností. Magisterské opravňuje absolventům pokračovat ve studiu v příslušném doktorském studijním programu na vysokých školách v Lotyšsku nebo v zahraničí. Studijní plán 1. Povinné kurzy (45 ECTS) 1.1. Teoretické kurzy (15 ECTS) 1.1.1. Metodologie výzkumu 1.1.2. Počítačová grafika I 1.1.2. Počítačová grafika II 1.1.3. Zahradní a krajinářská architektura teorie I 1.1.4. Zahradní a krajinářská architektura teorie II 1.2. Specifické teoretické kurzy (student vybrat kurzy v množství 30 ECTS) 1.2.1. Udržitelný rozvoj společnosti I 1.2.2. Trvale udržitelný rozvoj II Společenství 1.2.3. Udržitelný rozvoj Společenství III 1.2.4. Krajina I 1.2.5. Krajina II 1.2.6. Krajina vědy I 1.2.7. Krajina vědy II 1.2.8. Krajina Zásoby I 1.2.9. Krajina Zásoby II 1.2.10 Landscape Architecture Technologie I 1.2.11 Landscape Architecture Technologie II 1.2.12 Řízení krajina I 1.2.13 Krajina řízení II 1.2.14 Územní plánování I 1.2.15 Územní plánování II 2. Kurzy kolaudaci teoretických cognitions (28,5 ECTS) 2.1. Povinná část (10,5 ECTS) 2.1.1. Filozofie vědy 2.1.2. Angličtina nebo němčina v magisterských studií 2.1.3. Statistiky 4,5 Ia 2.2. Volitelná část (student vybrat kurzy v množství 18 ECTS) 2.2.1. Regionální Venkovské krajiny 2.2.2. Krajinná ekologie a analýz 2.2.3. Plánování krajiny 2.2.4. Historická krajina kvality 2.2.5. Inovace v krajinářské architektury 2.2.6. Výpočetní Aplikace I 2.2.7. Výpočetní aplikace II 2.2.8. Zahradní architektura I 2.2.9. Zahradní architektura II 2.2.10. Posouzení projektu a prezentace I 2.2.11. Posouzení projektu a prezentace II 4. Diplomová práce (37,5 ECTS) 4.1. Diplomová práce I 4.2. Diplomová práce II 4.3. Diplomová práce III 4.4. Diplomová práce IV Celkem 120 ECTS [-]

Mistři V Architektuře

Tianjin University
Campus forma Kombinované September 2017 Čína Tianjin

School of Architecture, Tianjin University se skládá ze čtyř výukových oddělení, a to Architecture, Urban a plánování venkova, krajinářské architektury a designu životního prostředí a několik výzkumných center, například Institute of Architectural historie a teorie a Institute of Architectural technologie. [+]

Škola architektury School of Architecture, Tianjin University se skládá ze čtyř výukových oddělení, a to Architecture, Urban a plánování venkova, krajinářské architektury a designu životního prostředí a několik výzkumných center, například Institute of Architectural historie a teorie a Institute of Architectural technologie. Máme 157 zaměstnanců, včetně 146 členů fakulty. Existují 44 profesorů a výzkumných pracovníků a 53 docentů. Mezi nimi je jeden akademik Čínské akademie věd, jeden význačný učitel ve vysokém školství National Teachers Award a čtyři zahraniční profesoři. Po posouzení ze strany National Board of Architectural akreditaci Číně v roce 1992 a 1995, škola získala první várku Národní vynikající pedagogickou kvalifikaci v oboru architektury bakalářských a magisterských programů. Městskými a venkovskými plánování programu byla hodnocena National Board of urbanismu akreditaci v Číně v roce 2000 a dosáhl vynikajícího akreditaci v roce 2004. Program krajinářská architektura vznikla na základě krajinářské architektury institutu v roce 2012. ocenění soutěž 1. cena, 2015 US D3 bydlení Zítra soutěže, "Nomádství Revolution, New Tank-dwellingof Sea Gypsies" 1. cena, 2013 Výroční AIM soutěže, "Heal v dešti" 1. cena, 2013 D3 bydlení Zítra Soutěž "Život na Ropeway" 2. cena, eVolo 2012 Skyscraper soutěže, "Mountain Band-Aid" mezinárodní komunikace Naše škola zavedla výuku a výzkum partnerství s více než 40 zahraničními univerzitami prostřednictvím hostující profesor, společné studio, spolupráce ve výzkumu a vědecké konference. Naše partnerské školy zahrnují UCL, AA a TU Berlin z Evropy, GSD, UCLA a Columbia University z Ameriky a Tokijské univerzitě Kyoto University a University Soul z Asie, atd Tam bylo několik stovek mezinárodních hostujících vědců z naší školy, šíří přes USA, Anglii, Francii, Německu, Japonsku, Austrálii a Hongkongu a Tchaj-wanu prostoru. Prostřednictvím řady společných výukových, výstav a soutěží, naši učitelé vyměňovat nových výukových metod se zahraničními a tuzemskými kolegy, které přispívají k inovacím a rozvoji školy. Katedra architektury Historie katedry architektury, Univerzita v Tianjin, lze datovat do odboru Architectural Engineering Tianjin Ústavu průmyslu a obchodu, se sídlem v roce 1037, kde známí architekti, SHENG Liyuan a ZHANG Bo, kdy učil. V roce 1952, po úpravách oddělení vnitrostátních škol, ministerstvo Architectural Engineering Private University of Jingua, Katedra Architectural Engineering of Northern Jiaotong univerzity a Ústavu pozemního stavitelství na Tianjin University byly integrovány do odboru občanských a Architectural Engineering na Tianjin University a prof XU Zhong, který je známý pedagog a architekt v Číně, již dlouho režisér. V roce 1990 Architecture major byl obnoven na pětileté semestru a oddělení podílel na pedagogické evaluace architektury poprvé v roce 1991 a prošel každý zhodnocení s vysokou jakostí níže. Škola architektury, Univerzita v Tianjin, vznikla v roce 1997 na základě původní katedry architektury. zavedení disciplína Disciplína první úrovně architektury bylo uděleno podle stupně výboru Národního ministerstvo udělí míry MA a PhD, stejně jako založit stanice Post-doktorát. Škola architektury na Tianjin University přitahuje skupinu aktivních smýšlejících a akademicky příslušnými učenci. Výuka posádku tvoří tým akademiků a profesionálních lektorů, kteří jsou oba aktivní a kreativní, s kompletním znalostního systému a pečlivé stipendium, které lze ospravedlnit jejich úspěchy v oblasti výzkumu, výuky a konstrukčních postupů. Absolventi školy jsou vítány průmyslem celostátní, jejich pověst pevné profesionální základu, aktivní myšlení a surefooted pracovních stylů. Cíle Výcvik architektury odborné stupně absolventů v Tianjin University klade důraz na schopnosti studentů na technické praxe, designu a inovace, která se přizpůsobuje potřebám společnosti, posiluje kariéru orientované a úzce spojuje architekturu odborného posouzení a architekt profesionální certifikace kvalifikace systém objednat pěstovat odborníky na vysoké úrovni v oblasti architektury. Studenti, kteří dokončí související aspekty vzdělávání a školení, získat potřebné úvěry a splňují příslušné požadavky obdrží Master of Architecture stupně od Univerzita v Tianjin. Vzhledem k tomu, Master of Architecture stupně Univerzita v Tianjin má vzájemného uznávání ve všech zemích, které podepsaly Canberra Accord, takže se absolventi mohou získat odbornou kvalifikaci v těchto zemích, které povedou k vytvoření širší podmínku zaměstnání pro absolventy. Highlights Provedeno osnov systém v angličtině Tyto kurzy výuky angličtiny byly provedeny po dobu tří let, které byly vyučovány převážně mezinárodně uznávaných profesorů, kteří byli vyzváni k přednáškám školou architektury. To dělalo záruku na vzdělávání zámořských studentů. Specifický design studio pro profesionální trénink Design kurz byl povinný předmět osnov, které byly v režii skupiny učitelů s různými výzkumného prostoru. Žáci byli požádáni, aby dokončit návrh projektu podle skupiny nebo jednotlivce. V praxi konstrukce, znalost teorie byl vykonáván komplexně. Pro splnění požadavků povinných odborných kurzů, studenti mají možnost volitelných předmětů interdisciplinární, který by jim měl pomoci vyvinout komplexní profesionály. Specifické Příležitost Design praxe Tianjin University School of Architecture má úzké partnerství s desítkami domácích i zahraničních architektura design společnosti, které jsou všechny oficiálně určených School of Architecture Tianjin University vně škol výcvikových základen pro absolventů. V tomto období Tianjin University zařídí zámořské studenty dokončit 16-týdenní praxi v jedné z firem. Městská výstavba má tendenci být nasycen v západních zemích, takže poměrně málo příležitostí pro studenty do praxe, které mohou být kompenzovány vyučovacího procesu v Tianjin University. Škola architektury má také co-založil odborné praxe základnu s několika renomovaných architektonických firem v zemi a jmenuje proslulí architekti jako odborní lektoři. Základem odborná praxe pro studenty: Tianjin University Research Institute of architektonického návrhu a urbanismu Tianjin urbanismu & Design Institute Tianjin architektonické řešení Institute Čínský architektonický návrh a Research Group Beijing Institute of architektonického návrhu Archiland International Curriculum Zajištění 1. Úvod přípravné kurzy Cíl předmětu: designové předměty byly nejdůležitější kurz ke zlepšení komplexní schopnost studentů, schopnost analyzovat otázku, navrhnout otázku a vyřešit otázku. Podle různých konstrukčních tématy, museli teorie a design metoda souvisejících odborných znalostí řešit praktické problémy designu. Organizace Samozřejmě formát a výuková metoda: skupina učitelů organizována studio. Každý návrh téma bude dokončena asi za 6-8 týdnů. Studentů ve skupině nebo nezávislého vyplnění formuláře provádět konstrukční kurzu. Související metody výuky součástí přednášky související teorie a metody pro základnovou šetření a prezentace, koncepce projektu a projevu, návrh zprávy atd Posouzení Předmět: předkládat konstrukční výkresy a prezentace. Obsah kurzu pro architektury (1) a (2) Designové ateliéry zahrnují, ale nejsou omezeny na následující témata Zelený design a technologie stavební Obnova měst a rekonstrukce starých budov Parametrické design a BIM související s digitální design Urban obytný prostor a bytů 2. Zavedení teoretických kurzů 1. Návrh in Motion Cíl předmětu: animace bude probíhat v 3D MAX. Techniky modelování budou přezkoumány; související pojmy modelovacích metod a postupů animace bude soustředěna podrobněji úrovni ve třídě. Obsah předmětu: Obě složky digitálních médií bude prozkoumána ve třídě. Jedním z nich je pohyb v konstrukci, a druhý z nich je design v pohybu. Pohyb v provedení se týká metody, dopady a účinky uvedení do pohybu konstrukce, přičemž konstrukce v pohybu se vztahuje k navrhování pohybu a činnosti. Organizace Samozřejmě formát a výuková metoda: přednáška, interakci s žáky, studenty prezentaci vyjádřil učitelem. Výukové materiály obsahovaly: 1) .ppt seriál Chan 2) .3d Studia MAX 2013/2014 systémové Posouzení Předmět: (1) K dispozici bude jeden návrh, jedno modelování, jeden stereoskopický obraz, a konečný projekt má být dokončen. (2) Projekty budou odstupňovány o úplnosti prezentaci, představivost použije a tvořivost vyjádřil. 2. Ekologické Životní prostředí a rozvoj měst Cíl předmětu: Kurz představí několik klíčových bodů na územního plánu a návrhu architektury základny na ekologické prostředí pro rozvoj pozadí dnes, jako počátky a vývoj analýz dopadů na životní prostředí; Hlavní fáze analýzy vlivů na životní prostředí - vyšetření a stanovení rozsahu, predikce, sledování a vyhodnocování; ekologická stopa a rozvoj měst; integraci životního prostředí do rozhodování; začlenění environmentálních a sociálních aspektů do městské infrastruktury; integrační evropská politika životního prostředí; Limity pro životní prostředí; a konečně důležitý případová studie o změně klimatu a správy v Wales UK. Obsah předmětu: původ a vývoj ekologických analýz dopadů; Hlavní fáze ekologických analýz dopadů - screening a scoping, predikce, sledování a vyhodnocování; Ekologická stopa a rozvoj měst; Začlenění aspektu životního prostředí do rozhodování; Integrace environmentálních a sociálních aspektů do městské infrastruktury; Evropská integrace politika životního prostředí, ekologických limitů, změna klimatu a vládnutí ve Walesu. Organizace Samozřejmě formát a výuková metoda: konzultace, diskuze a recenze Posouzení Předmět: studenti prezentace 3. Integrovaná budova a urbanismus v zachování zdrojů Cíl kurzu: integrovaná projekční metody ekologických, ekonomických a sociálních parametrů jsou zavedeny s případové studie mezinárodních projektů urbanistické a architektonické navrhování. S případové studie v historickém městském fragmentu v Tianjin, studenti jsou schopni provádět vyšetřování a analýzu dat z klíčových parametrů, a aplikovat je v analytických nástrojů pro podporu urbanistické a architektonické řešení. Obsah předmětu: Kurz seznamuje s teorií a metod pokud jde o zdroje a environmentální výkonnosti zastavěného prostředí, včetně udržitelnosti, stavební LCA a LCC, prostorová analýza, atd Organizace Samozřejmě formát a výuková metoda: zavést trans-disciplinární teorie a metody; kombinace přednášek a cvičení; Integrace urbanistické a architektonické navrhování a analytických metod Učební materiály obsahovaly: Koenig H. Kohler N., J. Kreisseig, Luetzkendorf T. Lebenszyklusanalyse in der Gebaeudeplanung. Mnichov: Detail Zelené knihy. 2009 Moffat S. lhůt pro udržitelnou městskou System Design Protahování hranice běžnou praxí. Disertace, Universität Karlsruhe (TH). 2007 Posouzení Předmět: terénního šetření a příprava dat 20%, prezentace na dané třídě 40%, papír 40% 4. Regiony Managing Global City Cíl předmětu: úspěšné učení v předmětu bude zahrnovat úsilí poznat a pochopit problematiku charakter a plánování s nimiž se potýká metropolitní oblasti, které zažívají globální metropole rozvoj síly. Studenti jsou vedeni k četl o městech a připojte teorie a koncepty, aby městských regionů, které byly vybrány jako případové studie s cílem zachytit nedávné změny v ekonomice, infrastruktury, institucí a politik. Obsah předmětu: Toto téma zkoumá koncept globálního oblasti města jako zdroj problémů, které vyžadují nové přístupy pro rozvoj měst rozhodování. Důrazy z diskusí budou na identifikaci globálních městských regionů, ekonomických a institucionálních sil, které utvářejí jejich vytváření a změny a reakce plánování a řízení na dynamiku globálních regionů město. Studenti budou vystaveny na mezinárodních a australských zkušeností v rozvoji koncepce a na ilustraci výsledků. Organizace Samozřejmě formát a výuková metoda: přednášky a semináře (4 hodiny denně po dobu několika po sobě jdoucích 4 dny. K dispozici budou dvě 2-hodinových lekcí denně. Jedna hodina budou použity pro přednášky a druhý bude pro seminář v každé relaci) Učební materiály obsahovaly: seznam čtení bude přidělen v průběhu výuky týdne. Posouzení Předmět: Účast na 40%; Kvíz 25%; Zpráva Group 35% 5. Výzkum Metoda Cíl kurzu: Tento kurz je zaměřen na průzkum výzkumnou metodu v různých oblastech v architektuře. Obsah kurzu: obsah zahrnuje: Jak si vybrat výzkumné téma, jak se dělá výzkumný záměr, jak provádět výzkum, jak psát a revize vědeckých výzkumných prací, jak používat různé druhy výzkumných nástrojů a jak prezentovat výzkum. Tento kurz se bude opírat hlavně na přednáškách, v kombinaci s skupinových diskusí a prezentací studentů, integrující úkoly a literatury. Samozřejmě formát organizace a způsob výuky: přednáška, interakce se studenty, studenti prezentaci poznamenal učitel Učební materiály obsahovaly: 1) ppt seriál Kang 2) pěti vědeckých prací pro studenty přezkoumat Posouzení Předmět: (1) návrh pro výzkum (individuální) (2) Recenze vědeckých papíru (skupiny) 6. Návrh myšlení a poznání Cíl předmětu: Jak návrháři myslí? Co dělá návrhář kreativní a úspěšný? V oblasti designu studie, výzkum kognitivních jevů během návrhových procesů probíhá v Aby bylo možné odpovědět na tyto otázky. Obsah kurzu: tato pokročilá úroveň samozřejmě představí všechny stávající teorie vyvinuté v této oblasti. Mohla by být prozkoumána faktorů ovlivňujících návrhové procesy, které generují konstrukční řešení. Výrobky z designu poznání zobrazené ve velkém stylu a tvořivost budou pokryty v nějakém detailu stejně. Všechny tyto jevy designu poznávání, individuální styl, design tvořivost a nové oblasti uživatelského střed designu; Budou zkoumány prostřednictvím řady případových studií. Organizace Samozřejmě formát a výuková metoda: přednáška, interakce se studenty, studenti prezentaci poznamenal učitel Učební materiály obsahovaly: 1) ppt série Chan 2) Vědecké dokumenty pro studenty přezkoumat Posouzení Předmět: (1) Několik ve své třídě cvičení (20 bodů) (2) Final projektu (80 bodů) 7. světového kulturního dědictví a případové studie Úvod Předmět: Hlavní funkcí tohoto kurzu je poskytnout komplexní prezentaci světového kulturního dědictví prostřednictvím teorie a společenských věd přístupů, který kombinuje s případové studie v asijských zemích. Kurz bude rozdělen do pěti přednášek: (1) světového dědictví program UNESCO (2) Případové studie asijského světového dědictví Prerservation & Management - Historické město: Kathmandu Valley, Nepál (3) Případové studie asijského světového kulturního dědictví Prerservation & Management - kulturní krajina a UNESCO: kulturní krajina z Bamiyan údolí, v Afghánistánu; Lumbini, místo narození Buddhy, Nepálu; Bhútán Kulturní krajina (4) Případové studie asijského světového dědictví Prerservation a management - kulturní dědictví a trasách: Silk silnice světového dědictví sériové i nadnárodních Nominace (5) Homework studentů prezentaci - Q & A Způsob výuky: A, přednášky pro teorii a případové studie Světového kulturního dědictví UNESCO. B, Computer Prezentace: PPT a videa. C, přednáší kombinující diskuse a debaty s studenta. Zkouška: Závěrečná zpráva a práce (domácí práce po přednáškách) Výukové materiály: 1. UNESCO světového kulturního dědictví MAP 2. Počítač Prezentace: PPT a videa 8. Zavřete četby architektonických projektů spisů & Úvod předmětu: Předmět si klade za cíl zvýšit schopnost studentů zapojit se s architektonickými spisy a design projektů, zaměřila především na období 1900 až po současnost. Prostřednictvím řady blízkých odečtů organizovaných kolem vybraného tématu (nebo témata), kurz se snaží vybudovat smysl pro intelektuální orientace pro pochopení architektonické zaujetí a zároveň, podporovat pečlivé zpracování textů a obrázků. Předpokládané znalosti: pokročilá úroveň čtenářské schopnosti v angličtině, znalost Photoshop a InDesign. Způsob výuky: přednáška, 50%, diskutovat, 50% Zkouška: úkoly, zprávy a diskuse ve třídě Výukové materiály: 1. Peter Eisenman, deset Kanonické Budovy 2. Rafael Moneo, Poznámky na 21 projektů 9. Metaphysic tradiční architekturou. Symboly a význam přes západní a orientální architektury Úvod Předmět: Kurz je zaměřen na budování hluboké porozumění tradiční architektury v metafyzické úrovni, sledování ideologický a metafyzický konotaci za architektonické formy. Prostřednictvím průběhu učení, umožnit studentům zvládnout, jak se v závislosti na metafyzické teorie a znalosti recenze tradiční architektury, čímž odhalil hluboký důvod architektonické formy, struktura, tvar, podle citlivosti tradiční vzestupu architektonické znalostí do racionálního známo, průlom na estetický význam porozumění, pokud jde o tradiční konstrukci lidového duchovního významu v porozumění a průzkumu. Nástin Předmět: Kurz bude rozdělen do dvou částí: metafyzické teorie a metafyzické konotací kulturních symbolů v tradiční architektuře. 1.. Teoretická část metafyziky přes diskriminace koncepce metafyziky a filozofie, náboženství, doktríny, atd související pojmy a vysvětlení, interpretace metafyzické charakteristik teorie a esence, a školy teorie, vědci a hlavní teoretické názory. 2. Druhá část tradičních architektur kolem případu, jako je Indie, Nepálu a tradiční architektury v Číně, analýza charakteristik odlišného kulturního prostředí a tradiční architektury a metafyzické konotací a srovnávací analýzy commonness a duchovní podstaty. Chcete-li pomoci studentům hlouběji pochopit hluboký smysl a historické pozadí za tradiční architektonické formy. Fakulta Mark Dorrian - Profesor, škola architektury plánování a krajiny, Newcastle University, UK Lai Delin - Docent, University of Louisville, USA. Telefon: 502-852-0445 Chiu-Shui Chan - Profesor architektury, VRAC & Human Computer Interaction, Katedra architektury, Iowa State University, USA Jian Kang - Profesor, viceprezident architektury College, University of Sheffield, UK. Zaznamenaná inženýr (CEng); Fellow britského institutu akustiky (IOA); Fellow sluchové společnosti Ameriky (ASA) Sun Sheng Han - Profesor, Katedra architektury, stavebnictví a plánování, University of Melbourne, Austrálie FengShida (FUNG, Stanislaus) - Docent, škola architektury, čínská univerzita Hongkong Stephen Kendall - Profesor, škola architektury, Ball State University, USA. Registrovaný architekt, prezident při výplní Systems USA LLC Roland LIN Chih-Hung - Program specialista, Francis Childe, Giovanni Boccardi, Feng Jing, šéfové, Asia & Pacific Unit, Centrum světového dědictví UNESCO Daniel Bluestone - Profesor a ředitel Historic Preservation programu, škola architektury, The University of Virginia, USA Andrew Flynn - Reader na environmentální politiku a plánování, University of Cardiff, Velká Británie li Yu - Docent a ředitel Kurz pro magisterského Eco-měst. University of Cardiff, Velká Británie Niklaus Kohler - Profesor na univerzitě v německém Karlsruhe. SongKun - Profesor, náměstek prezident školy architektury, Univerzita v Tianjin XuZhen - Docent, náměstek prezident školy architektury, Univerzita v Tianjin Chen Tian - Profesor, ředitel městského prostoru a urbanismus Institute, University Tianjin Zhao Jianbo - Profesor, Associate Director of Architecture oddělení Tianjin University Wang Jianghua - Docent, zástupce ředitele odboru architektury, Tianjin University Yang Wei - Docent, škola architektury, Tianjin University Bian Hongbin - Docent, škola architektury, Tianjin University ZouYing - Profesor, škola architektury, Tianjin University on Jie - Docent, zástupce ředitele digitálního designu výzkumné instituce, Tianjin University [-]

Integrovaný Magistr V Architektuře

Universidade Lusófona do Porto
Campus forma 5 let October 2017 Portugalsko Přístav

Plán integrovaného magisterského průběhu studia v oboru architektury z University Lusophone přístavu vychází z doporučení školského Charty v architektuře domény, nastavte program UIA (charta pro vzdělávání architektů) a UNESCO. [+]

Kombinované Zahradní a krajinná architektura . O Plán Mistr Průběh studia v oboru architektury z Lusophone univerzity v Portu vychází z doporučení školského Charty v architektuře domény, společného programu UIA (charty pro vzdělávání architektů) a UNESCO. Mistr v architektuře je vedeno vysokou interakcí mezi praxí a učení prostřednictvím: - založený výzkum v praxi projektu; - Konstrukční metody, jakož i příbuzných oborů; - Do projektu jako syntézu poznatků získaných a jako ústřední prvek architekta tréninku. cíle Architektura je interdisciplinární obor, který se skládá z několika částí: humanitní, sociální a fyzické vědy, technologie a kreativní umění. Takový výcvik by měly být považovány za projev postoj ke konceptualizaci, koordinovat a vykonat dílo kořeny v humanistické tradici. Základním cílem kurzu je vycvičit generalisty architekty schopni řešit případné rozpory mezi různými požadavky, potřeby společnosti a životnímu prostředí a transformace území ve všech jejích aspektech a zeměpisných rámců. Znalostí, schopností a dovedností, které mají být získány Architektura Kurz si klade za cíl poskytnout studentům s řadou schopností získaných v oblasti činnosti týkající se zastavěného prostředí a územního plánování. Proto je cílem z Lusophone University of Porto připravit odborníky schopné připravovat studie, plány a architektonické návrhy; ke koordinaci řízení a směřování děl; plánovat a vyhodnocovat činnosti ohlašované do oblasti architektury a urbanismu; a provádět vědecký výzkum v oblasti historie, teorie a praxe architektury. budoucí studie Mistr v architektuře se skládá ze dvou cyklů. Studenti, kteří absolvují Architecture studium na Lusophone univerzitě v Portu, dokončení 2. cyklus, jsou schopni se zapsat do doktorského studijního programu. Stále mohou studenti z jiných vysokých škol vstoupit do 2. cyklu (Advanced Architecture studií) tento kurz v Lusophone univerzity v Portu, po dokončení 1. cyklu (diplom v architektuře ve Všeobecných studií) na univerzitě, z nichž pocházejí. kariérní vyhlídky Otevřené odborné činnosti jsou všechny dohod týkajících se oblastí, znalosti a vesmíry na praxi architektury, urbanismu, plánování a řízení měst, vědecký výzkum a výuku. Tedy za předpokladu, pracovní příležitosti jsou: odborná praxe jako architekt v liberálním režimu; Odborná praxe jako architekt v soukromých institucí a stavebních firem; ústřední a místní veřejné správy (obce, veřejné instituce a místní technické kanceláře); Vědecký výzkum a výuka. [-]

Magistr V Krajinářské Architektury

Estonian University of Life Sciences
Campus forma 2 let September 2017 Estonsko Tartu

Zahradní a krajinářská architektura se zaměřuje na zásah do krajiny prostřednictvím plánování, řízení a designu. Mezinárodní Mistr programu v krajinářské architektury je sjednocena kolem pojetí krajiny ... [+]

Mezinárodní Mistr programu v krajinářské architektury je sjednocena kolem pojetí krajiny, která je obecně rozumí venkovní prostor, prostředí a místa a vztahy mezi lidmi a tyto prostory, prostředí a míst, a to jak z hlediska činnosti a vnímání. Zahradní a krajinářská architektura se zabývá krajinou všech typů, a to jak městské a venkovské, a na všech měřítek od nejmenšího otevřeného prostoru v regionu.

Cíl: Celkovým cílem je umožnit studentům, aby se stal profesionálním zahradních architektů, zejména prostřednictvím Evropské federace krajinářské architektury (EFLA) akreditaci. Program je navržen tak, aby odrážely proces EU Boloňský a kritéria EFLA.... [-]


Magistr V Jednom Cyklu V Architektuře

Università degli Studi della Basilicata
Campus forma 5 let October 2017 Itálie Matera

Vzdělávací Cílem studijního oboru v jednom cyklu, v souladu se směrnicí 85/384 / EHS, je vytvořit profesní profil, který kombinuje specifické návrhářské schopnosti na architektonické a urbanistické úrovni osvojení systémů pro stavební proveditelnost " dílo, které má přijít, takže můžete sledovat kvalifikovaně pracovat správně z estetické, funkční, technické a ekonomické. [+]

Kombinované Zahradní a krajinná architektura . Vzdělávací Cílem studijního oboru v jednom cyklu, v souladu se směrnicí 85/384 / EHS, je vytvořit profesní profil, který kombinuje specifické návrhářské schopnosti na architektonické a urbanistické úrovni osvojení systémů pro stavební proveditelnost " dílo, které má přijít, takže můžete sledovat kvalifikovaně pracovat správně z estetické, funkční, technické a ekonomické. cíle předmětu V průběhu pěti let studia, aktivity mají vyrovnaný spread mezi teoretickými a praktickými aspekty, aby bylo umožnit studentům dosáhnout základních cílů učení, jako jsou: schopnost navrhnout měřítko budovy, města a krajiny; znalost historie a teorie architektury; znalost teorie a techniky restaurování; znalost urbanismu a plánování; znalost průzkumu a přípravy metod výstavby projektu; znalost konstrukčního řešení, a inženýrských staveb; znalost fyzikálních otázek a technologií, pro design budovy, která bere v úvahu klimatických faktorů; technické dovednosti, aby mohly řádně navrhnout budovy jak z hlediska bezpečnosti (strukturální, rostlin, distribuce), a to jak z hlediska faktoru nákladů zohlednění v oblasti stavebních předpisů. Vzdělávací činnost Souhrn činností je rozdělena do tří období: První cyklus (první a druhý rok) je zaměřen na základní výcvik. Druhý cyklus (třetí a čtvrtý rok) vědecko-technické a odborné vzdělání. Třetí cyklus (pátý rok) k přípravě diplomové práce. Školné je stanoveno povinná účast musí být spokojeni s účastí na všech druzích učení stanovených v učení. Dosažení 300 kreditů (CFU) poskytl, včetně zkoušky, laboratorní práce a školení, umožní studentům získat Master of Science v architektuře. stáže Studenti musí provádět v průběhu jejich studia stáž u přičleněných externími stranami s univerzitou. To je příležitost získat první hands-on přístup s pracovišti a vytvořit vzdělávací aktivitu zaměřenou na cíle specificky souvisejících s pracovním kontextu, ve kterém jsou umístěny studenti. Žádost o identifikaci vzdělávacích aktivit, které mají být provedeny, musí být předložena Radě studijního programu v souladu s postupy stanovenými jí, které se rovněž zabývá posouzení domade a jejich schválení. Připomínáme, že frekvence vzdělávacích aktivit je povinná. [-]