Mistr v e-cestovního ruchu a příjmů řízení
INSA Business, Marketing & Communication School
Klíčová informace
Umístění kampusu
Barcelona, Španělsko
Jazyky
Španělština
Studijní formát
Na kampusu
Doba trvání
1 rok
Tempo
Poloviční úvazek
Školné
EUR 4 200 / per year
Uzávěrka přihlášek
Vyžádejte si informace
Nejbližší datum zahájení
Vyžádejte si informace
Úvod
Představení
Cestovní ruch je jedním ze současných jezdců světové ekonomiky a je jedním z hlavních generátorů zaměstnání. Z tohoto důvodu je velmi důležité udržet vysokou úroveň kvality v odvětví cestovního ruchu, s podporou kvalifikovaných lidí přispívající k udržení a zlepšení úrovně konkurenceschopnosti tohoto odvětví.
Magisterský v e-Tourism & Revenue Management poskytuje znalosti v oblasti digitálních nástrojů a sociálních sítí, které umožňují otevřít širokou škálu marketingových aktivit a prodeje. Také specializované odborné přípravy, která optimalizuje zdroje a výnosy ve vysoce konkurenčním odvětví.
Cíle
- Poskytuje znalosti v digitálních nástrojů a sociálních sítí
- Vytvořit vztahový marketing, přímý a loajalitu zákazníků v digitálním prostředí
- Znalost teorií a metod "Revenue Management".
- Vzdělávat a školit odborníky k vytvoření dopad na růst tržeb v ubytování a stravování.
Cíl
a) Absolventi v cestovním ruchu.
b) Odborníci potřebují modernizovat a kteří si přejí rozšířit své podnikatelské obzory.
c) společnosti, které hledají odborné znalosti zaměstnanců.
d) Absolventi v odborném Intermediate nebo vyšší platové třídy v oblasti cestovního ruchu, potravinářství, cestovní kanceláře a Hospitality Management, kteří hledají praktickou přípravu na vstup do pracovního procesu.
Profesionální příležitosti
- Příjmy manažer
- Hotel ředitel nebo zástupce
- Vedoucí stravování a restaurací
- Nákup manažer
- Potraviny a nápoje ředitel
INSA nabízí možnost stáží v podnicích v období dodávky magisterského
Osnova
1. E-marketingu cestovního ruchu
Transformace Tradiční marketingu cestovního ruchu
Umístění a digitální Značky
Digitální zachycování a segmentace strategie
Význam plánování komunikace: Net strategie
Digitální Web
Digitální Nástroje a sociální sítě
Vztah marketing, přímý a loajalitu zákazníků v digitálním prostředí
Web Analytics: měření a kvantifikace v e-turismu
MANAGEMENT 2. PŘÍJMY
Politiky a cíle "Revenue Management"
, Kterým se stanoví základ pro program "Revenue Management"
Space management
Optimální rychlost politiky a výpočty
Ovládání frekvence, dostupnost a "overbooking"
Management Group
Technologie Témata
Time management
Analýza a implementace
Konečný projekt
Assessment System
Hodnocení programový systém se skládá z účasti na schůzích, půl dílčí hodnocení průběhu a přípravě a prezentaci finálního projektu.
Po úspěšném testování a vyhodnocování programu tak dlouho, dokud tam je minimální účast nutná, studenti získat titul Master na e-Tourism & Revenue Management INSA obchod, marketing a komunikace School.