Mistr v architektuře
Mediterranea University of Reggio Calabria
Klíčová informace
Umístění kampusu
Reggio Calabria, Itálie
Jazyky
Angličtina
Studijní formát
Na kampusu
Doba trvání
5 let
Tempo
Plný úvazek
Školné
Vyžádejte si informace
Uzávěrka přihlášek
Vyžádejte si informace
Nejbližší datum zahájení
Oct 2024
Stipendia
Prozkoumejte možnosti stipendií, které vám pomohou financovat vaše studium
Úvod
Oddělení architektury "DARTE", byla založena v roce 2012. Nabízí absolvent úrovni odborné vzdělání a pokročilé výzkumné příležitosti v architektuře a designu spojil pole jako interiérový design, design krajiny, územní plánování, obnovení, zvýšení a řízení architektonického dědictví. Zaměřuje se na rozvíjení myšlenek v architektuře, výzkumy na sociální, kulturní a fyzický kontext, stejně jako bere na průzkum alternativních způsobů využití materiálu.
Cíle "DARTE", odrážejí názor, že architektura je intelektuální disciplína, jak umění a profesí. Program je tedy založen na těchto záměrech: stimulovat umělecké citlivosti a tvůrčí síly, k posílení intelektuální růst a schopnost rozvíjet tvůrčí a odpovědné řešení jedinečné a měnících se problémů, a pomoci student získat jednotlivé funkce nezbytné pro příslušný praxe architektury a celoživotního učení (v odkazu na požadavky směrnice Evropské unie 2005/36 o pravidlech pro výkon povolání architekta v Evropě).
Úkolem architektury je vytvoření lidských prostředí. Je to jak vyjádřením lidských hodnot a kontext pro lidské činnosti. Prostřednictvím procesu designu, architektury řeší vzájemně propojených v oblasti životního prostředí, chování a kulturní otázky, které jsou základem organizaci samotné stavby. Student architektury je vyzýván, aby přímé citlivosti, představivosti a intelektu do fyzického významu těchto zásadních otázek při navrhování koherentní prostředí pro lidi.
\; a program vedoucí k Ph.D. Stupeň v architektuře a území.
V oddělení se používají 52 na plný úvazek profesorů, z toho 12 profesorů, 14 docentů, 26 agregáty profesoři (výzkumní pracovníci bez časového omezení). Oddělení nabízí služby a prostory pro studium. Skládá se z 12 studijních tříd, 8 dílenských učeben, 2 studoven (celkem 1690 studijních stanic); 3 laboratoře (multimediální, jazykové, materiál); 1 knihovna (47,400 svazků, 130 předplatného periodik) s celkovým počtem 120 stanic.
cíle školení
Pětileté jeden cyklus studijní obor studia v architektuře (magisterského studia) si klade za cíl ukázat, profesionální s kompetencemi, které charakterizují všeobecný architekta, podle směrnice EU 2005/36, který reguluje a vyrovnává povolání architekta v Evropě.
Hlavním smyslem průběhu studia je přenos a integraci znalostí v oblasti architektury, město a území. Didaktika je zaměřen na získání kvalifikace, která se dívá na designu jako způsobu syntézy a zásadním momentem znalostí a stavebnictví. Existují dvě části návrhu školení. První z nich, teoretická, se zaměřuje na akvizice student znalostí, metod a nástrojů týkajících se architektonickou zkušeností a jeho historii, také nedávný; druhý, operativnější, je přímým směrem k know-how, získávání kompetencí pro vstup do povolání architekta.
Do konce průběhu studia je student musí získat znalosti a analytické schopnosti týkající se velkého počtu polí, které charakterizují profesionálního architekta:
- Hluboce poznat historii architektury, stavebního sektoru, městského plánování, architektonického restaurování a jiném prostředí a transformační území činnostech spojených s praxí architektury a stavebního inženýrství, jak jsou uvedeny ve směrnici 85/384 / CEE a související doporučení.
- Hluboce znát nástroje a metody reprezentaci, aby teoreticko-vědeckých a metodické-operativní poznatky o matematických a jiných základních věd, a aby bylo možné používat tyto poznatky interpretovat a popsat komplexní problémy, stejně jako to, které vyžadují interdisciplinární přístup ,
- Hluboce mít teoretické-vědecké a metodické-operativní poznatky o architektuře, o stavebním sektoru, urbanistické a architektonické restaurování a musí být schopen používat tyto poznatky pro identifikaci, formulovat a řešit, inovativním způsobem i složité problémy stejně jako to které vyžadují interdisciplinární přístup.
- Chcete-li mít znalosti při řízení podniku a podnikání a profesní etiku.
- Aby bylo možné mluvit a psát plynně alespoň v jednom jazyce Evropské unie, jiném než Ital, pro profesionální účely.
Pracovní příležitosti
Absolvent musí být schopen:
- K výrobě projektů v různých velikostech, podle zvláštního nástroje architektury, včetně těch plánování ve velkém měřítku a v důsledku toho musí řídit návrhové procesy a rozpoznat jeho velikost jejích závěrů, a to až do územním měřítku.
- Chcete-li používat nabyté odborné znalosti pro ověření proveditelnosti projektu, zastavěná fáze stavby, transformační akce postavené a přirozeném prostředí iv souvislosti s výzkumem.
- Nasměrovat výstavbu projektu a koordinovat, kde je to nutné, jiní odborníci, kteří v oblasti architektury, stavebního inženýrství, urbanismus, architektonický a obnovy životního prostředí.
- Chcete-li zobrazit odbornost v integraci různorodých kompetencí, řízení složitost problémů a promyslet etické odpovědnosti odborníkem podle architekta a ke změnám vyvolaným na fyzickém a sociálním kontextu. Na konci průběhu studia, absolvent musí mít osobní samosprávy a kritické schopnosti na rozhodování v transformačních, řízení, čtení a reprezentaci činy fyzických kontextů, a musí vyvíjet schopnost při přebírání odpovědnosti a účastí v rozhodovací proces v interdisciplinárním kontextu s jejich schopností v koordinaci akcí taky.
Absolventi mohou buď vykonávat, kromě externích odborných, funkce vysoké odpovědnosti ve veřejné správě a / nebo ve veřejných a soukromých subjektů působících v oblasti výstavby a proměny města a území.
První rok
- Počet
- Základní pojmy zastoupení
- architektonické kompozice
- Dějiny antické a středověké architektury
- Materiály pro architekturu
- Urban Law
- Angličtina
- Počítačové dovednosti (CAD)
Druhý rok
- Integrovaný kurz mechaniky materiálů a konstrukcí
- Mechanika materiálů a konstrukcí-Scienza 1 e Scienza 2
- Architektonické řešení 2
- Dějiny moderní architektury
- Design Building Systems
- Technická fyzika
- 2. ročník volitelný
- Laboratoř urbanismu 1
- Územní plánování
- Město a životní prostředí Zastoupení
Třetí rok
- Strategií a politik pro územní soudržnost
- krajina
- Integrovaný Průběh architektonické kreslení a průzkum
- architektonické kreslení
- architektonický průzkum
- Integrovaný Průběh analýzy a navrhování stavebních konstrukcí
- Analýza a návrh stavebních konstrukcí
- Morfologie Stuctures
- Projekt a staveniště řízení
- Laboratoř architektonického návrhu 1
- Laboratorní Architektonické řešení
- Interiérový design 1
čtvrtý ročník
- Integrovaný kurz "obnova"
- Teorie Restaurace
- architektonické Restaurace
- 4. ročník volitelný
- Výkonný Planning Laboratory
- Výkonný Planning
- Morfologie Komponenty
- Workshop v architektonického projektu / Design 2
- Architektonického projektu / Design 2
- Interiérový design 2
- Laboratoř urbanismu 2
- Územní plánování
- městský design
pátý ročník
- Odhad
- Konečný projekt
- Učňovské vzdělávání a poradenství
- 5. ročník volitelný
- Architektonické řešení Workshop
- Architektonický design
Zvolený studentem
- Art of zahrad
- Energie a udržitelnost projektu
- Estetika
- Design a Organizace pro bezpečnost stavebního Site
- Multimediální prezentace architektury
- Inovativní technologie pro projekt
O Škole
Otázky
Podobné kurzy
Magisterské studium architektury
- Florence, Itálie
Bakalář v oboru Základy architektury + Magisterský titul v oboru architektury
- Villaviciosa de Odón, Španělsko
Magisterský titul v oboru architektura
- Valencia, Španělsko