Mgr. Management marketingu programy, vyhledejte nejlepší programy MSc zde! - MSc

Mgr. Management marketingu programy, vyhledejte nejlepší programy MSc zde! - MSc

Mgr. Management marketingu

Pokud jste někdy zajímal o to, jak podniky podporovat sebe, pak se dostat do MSc v oboru Marketing Management může být pro vás. Tento stupeň připravuje studenty, aby se na nové výzvy v hospodářském světě přes internet a prostřednictvím různých médií, ať už je to on-line reklamy, reklamy časopisů, televizní reklamy, nebo více.

Co je MSc v oboru Marketing Management? Tento stupeň učí studenty, jak zvládnout všechny druhy různých technologií, z Internetu na výzkum nástrojů a mimo něj. To také pomůže naučit lépe, jak dohlížet na týmy pracují na různých marketingových strategií, což je důvod, proč mnoho obory vyžadují třídy správy, než je váš program i začíná. Dozvíte se vedení kromě úspěšných marketingových strategií pro širokou škálu diváků.

Existuje celá řada vysokých škol a institucí, které nabízejí programy pro MSc v oboru Marketing Management.Jako takový, celkové náklady daného programu závisí na tom, kde je samozřejmě vzít a kolik kurzu je třeba dokončit. V závislosti na tom, kde jste jít a jaký typ studia jste již dokončili, může být nutné, aby se více nebo méně kurzů k dosažení vašeho titulu. Výzkum své možnosti dobře se přesvědčte se, zda určitý program bude vyhovovat vašim potřebám.

S MSc v oboru Marketing Management, měli byste být schopni vést marketingové týmy ve společnosti, ať jste kdekoliv. Z výzkumů a analýz k rozvoji, budete mít možnost zapojit se do marketingového projektu, na každém kroku na cestě. Dalo by se dokonce mají prostředky, jak začít svůj vlastní obchodní budovy a prosazování jiných podniků pomocí strategie, výzkum a analytické techniky, které jste se naučili prostřednictvím svého programu.

 

Existuje mnoho různých univerzit, které nabízejí programy pro MSc Marketing Management.Pro ty, kteří žijí daleko od univerzity s takovým programem, on-line kurzy jsou často k dispozici k dokončení studia. Chcete-li začít ve své postgraduální studium dnes hledat programu níže a kontaktujte přímo vstup kanceláři školy podle svého výběru vyplněním hlavní formulář.

Čtěte více

Grenoble Graduate School Of Business (ggsb) Msc Marketingového řízení

De Broc School of Business
Campus forma Denní studium 24 měsíců September 2017 Spojené království Londýn

Staňte se člověk tahá za nitky v pozadí integrovaných, mezinárodní marketingové kampaně - kampaně, které vyhraje firmu miliony příjmů. Toto odvětví zaměřené Program bude rozvíjet v sobě pokročilé analytické a strategické myšlení dovednosti potřebné v moderní marketingové řízení. [+]

. Staňte se člověk tahá za nitky v pozadí integrovaných, mezinárodní marketingové kampaně - kampaně, které vyhraje firmu miliony příjmů. Toto odvětví zaměřené Program bude rozvíjet v sobě pokročilé analytické a strategické myšlení dovednosti potřebné v moderní marketingové řízení. Program je navržen a uděluje Grenoble Graduate School of Business (GGSB) a je dodáván De Broc School of Business v centru Londýna. S takovým profesionálním profilu na vyžádání, pak budete mít výběr zajímavých rolí, na ještě více vzrušující společností. Požadavky předmětu Silný bakalářský titul z uznávané univerzity (hodnoceno GGSB přijímací desky) Angličtina znalosti: TOEFL - IBT: 94 (minimálně 22 v každém pásmu) IELTS - 6,5 (minimálně 6,0 ve všech oblastech) Cambridge Proficiency zkoušky: A, B, C Pearson Test z angličtiny (PTE) - minimálně 63 [-]

MSc Marketing

Durham University Business School
Campus forma Denní studium 1 rok October 2016 Spojené království Durham

MSc Marketing Program Durham se zařídíme se základními dovednostmi a znalostmi, aby vyniklo dlouhodobé napříč všemi kariéry související s marketingem. [+]

MSc Marketing Pokud uvažujete kariéru v komerčním sektoru, program MSc Marketing vybavuje se základními dovednostmi a znalostmi, které potřebujete. Dozvíte se, jak aplikovat odůvodněnou rámec pro taktické polohování a optimalizaci marketingových rozhodnutí. Získáte školení pokročilé úrovně v současném marketingu a rozvíjet kritické povědomí o aktuálních otázkách v oblasti marketingu. Snad nejdůležitější ze všech, dostanete do práce společně s dalšími budoucími lídry v přední-hrana výzkumu a praxe v oboru. Stejně jako spolupráce s kolegy z celé školy, budete mít možnost úzce spolupracovat s Durham fakulty, hostující lektory a odborníky z firemních a podnikových partnerů. Chcete-li dosáhnout svého kvalifikaci budete muset úspěšně absolvovat i jádro a volitelných modulů a disertační práce, nebo podnikatelského projektu. Termín 1 Naučíte uplatňování klíčových marketingových modelů a teorií, aby se vztahují na reálných scénářů. V sem 1, učení je založeno na základní vzdělávání, které vám poskytne příležitost k rozvoji dovedností a zkušeností s mnoha podnikových marketingových kariéry, z komerčního sektoru, aby charity a mimo něj. Hlavní moduly jsou: Současná Marketingová komunikace Spotřebitelé a spotřeba Marketing teorie Marketing Management a strategie Budete pak vyberte jeden z modulů ze širokého sortimentu, který v minulosti součástí strategické řízení značky, sociální marketing, a etické jednání. TERM 2 V sem 2, kurz obsahuje volitelné moduly, které vám umožní získat odbornou přípravu pokročilé úrovně v současném marketingu a managementu. Budete mít možnost vybrat volitelné moduly přizpůsobit své učení. Jádro modul sem 2 je metody výzkumu v oblasti marketingu, s volitelných modulů napříč marketingu a managementu drah, které v minulosti obsahovaly: Arts, Heritage a marketingu cestovního ruchu Globální marketing Retail Marketing Management Služby Marketing Business to Business Marketing Poradenství Termín 3: Podnikatelský projekt nebo disertační práce V létě budete absolvovat 12.000 slovo disertační práci na téma podnikání podle svého výběru. To lze na základě nezávislého akademického výzkumu, nebo podnikatelského projektu (skutečný obchodní výzva pocházet vámi nebo školy). Dohlížet člen fakulty s odpovídajícími zkušenostmi, budete zkoumat podrobněji předmět, který jste již studoval v rámci svého programu. To je příležitost pro vás rozvíjet své obchodní pohled a prezentovat své analýzy a myšlenky v odborné a profesionální úrovni; kombinují kritické diskriminaci a smysl pro proporce při hodnocení důkazů a názory ostatních. [-]

MSc Marketing

University of Roehampton Online
Online forma Denní studium Spojené království Londýn

Tam je naprosto nezbytné pro nové talenty v rychle se měnícím oblasti marketingu. Poptávka po marketingových manažerů se očekává, že významně poroste během příštích několika let, kdy podniky čelit rostoucím požadavkům zákazníků a klientů, a intenzivnější hospodářská soutěž. [+]

. Tam je naprosto nezbytné pro nové talenty v rychle se měnícím oblasti marketingu. Poptávka po marketingových manažerů se očekává, že významně poroste během příštích několika let, kdy podniky čelit rostoucím požadavkům zákazníků a klientů, a intenzivnější hospodářská soutěž. Mnozí obchodníci chybí nové dovednosti, média, že moderní podniky požadují. Úspěšní profesionálové potřebují flexibilní, agilní přístup, zakotvený v obou online a offline marketingového prostředí, včetně sociálních médií, internetu a digitálních kanálů, k provedení úspěšné marketingové kampaně. Tento online MSc Marketing poskytuje komplexní pochopení pole postaven na praktické znalosti současných trendů a jak je využít. Budete teorii do praxe, získávat poznatky můžete okamžitě použitelná, které pomáhají růstu drive podnikání ve své současné roli. Tento on-line mistři program může zlepšit své vyhlídky na globálním trhu práce, vybavení budete řešit marketingových problémů s opravdu mezinárodní myšlení. Budujte kariéru s magisterského programu Roehampton online Protože jsme přesvědčeni, že vzdělávání může být jen život měnící, když jsme se aplikovat to, co se učíme, vyvíjíme magisterských programů, jejichž cílem je odrážet většinu současného myšlení v oblasti studia, což znamená, že budete učit dovednosti, které budou relevantní pro vaši kariéru právě teď a do budoucna. Učení modelu a struktura programu Každý z Roehampton-line magisterských programů byl navržen tak, aby vám pomohou posunout vpřed ve svém životě a sleduje stejnou základní strukturu. Každý on-line programu se skládá ze sedmi modulů a výzkumném projektu. Každý modul trvá 12 týdnů. Ty pak mají přestávku asi dva týdny před obnovením své studium. Váš projekt je podobně jako disertační práce, ve které všechny předchozí šikmou vrcholí v akademickém výzkumu papíru. Moduly přirovnat k 20 akademických kreditů, zatímco váš výzkumný projekt nese 40 kreditů - ale budete mít 26 týdnů na dokončení, že část vašeho programu. Jak se budu učit? Učíme se s Roehampton Online je živý proces. Studenti z celého světa využít znalosti, které získali z fakulty a výuky ve třídě diskusi, a dal to okamžitě pracovat ve svém vlastním životě. Kdy musím být on-line? V Roehampton Online, chápeme, že většina našich studentů má obsazeno kariéry a aktivní osobní život mimo třídu. Naše on-line studijní model proto byla navržena tak, aby vás zmocnit se schopností vybrat, kdy a kde budete studovat: Žádné set přednáška krát Přístup k Classroom 24 hodin denně Komplexní podpora podpora V Roehampton Online budete dostávat podporu od okamžiku, kdy vás informovat se za den, kdy jste absolvent, od: Váš zápis poradce - vaše one-stop shop pro rady a informace v průběhu procesu žádosti Fakulta - mentorů, instruktoři a zprostředkovatelé v učení, členy fakulty jsou tam, aby směr, ve třídě Roehampton Zaměstnatelnost a Kariéra Hub - nebo REACH - poskytuje 24/7 přístup ke zdrojům, které vám pomohou najít lepší práci Centrum pro žákem úspěšnosti - učení zdroj plné video spojení a služeb určený speciálně, aby vám pomohou uspět Psaní centrum - obdrží individuální zpětnou vazbu od expert psaní lektorů a lépe na produkci akademickou práci Dovednostní jednotky - dopadl na zem běží s studiu díky těchto volných krátkých úvodních kurzů Přijímací řízení On-line studijní programy v Roehamptonu Online jsou určeny pro profesionály, kteří chtějí prohloubit své vzdělání a zvýšit jejich kariéry. Takže praxe je důležitým faktorem při výběru nejvhodnějších žadatelů o kurzu. Pokud jste již mají bakalářský titul (nebo ekvivalent) a mají odpovídající pracovní zkušenosti, můžete mít nárok na plné přijetí do některého z našich programů. I v případě, že nemáte vhodný bakalářský titul, může stále být způsobilé, pokud máte dostatek příslušné odborné zkušenosti. Pokud ano, můžete být podmíněně přijat. Tak dlouho, jak budete míjet první modul, budete pak mít plné vstupné. Žádost o informace se dozvíte více o požadavky pro přijetí na vaší konkrétní program. [-]

Msc Marketing Management

Toulouse Business School - Barcelona Campus
Campus forma Denní studium 18 měsíců January 2016 Španělsko Barcelona

Pak TBS Barcelona je na plný úvazek, 18-měsíční MSc Marketing Management vám umožní získat tuto významnou konkurenční výhodu v dynamickém, neustále se měnící průmyslu. Učil výhradně v angličtině a vysoce přizpůsobitelné, tento program nabízí 3 specializace stopy, takže můžete snadno přizpůsobit kurzy, které vám pomohou dosáhnout vašich profesních cílů: B2C Marketing, B2B marketingu a mezinárodního obchodu. [+]

Hledáte způsob, jak rozšířit svůj marketingový znalosti a dovednosti nastavit? Pak TBS Barcelona je na plný úvazek, 18-měsíční Vedení MSc Marketing vám umožní získat tuto významnou konkurenční výhodu v dynamickém, neustále se měnící průmyslu. Vyučován výhradně v angličtině a vysoce přizpůsobitelné, Tento program nabízí 3 specializace stopy takže můžete snadno přizpůsobit kurzy, které vám pomohou dosáhnout vašich profesních cílů: B2C Marketing, B2B Marketing, A mezinárodní obchod, Jsme také hrdí na to obstarávat pro jednu z nejrychlejších sektorů španělských Rosteme s našimi volitelný fast track obor módy a luxusu. Vedení MSc Marketing bude trénovat, aby co nejlepší marketingová rozhodnutí o zásadní, důsledné základ pro správu, takže budete připraveni přijmout jakékoliv manažerské marketingovou pozici. Budete také získat hands-on praxi Behem 6-ti měsíční stáž ve špičkových národních a mezinárodních firem. Co je víc, personalizované koučování program, bude vám na vaší cestě k nalezení ideální profesionální dráhu. TBS Barcelony Vedení MSc Marketing Má velmi praktické zaměření, stejně jako neochvějnou oddanost akademické přísnosti. Mezi naší pedagogických pracovníků počítáme přední praktici v oblasti marketingu a mezinárodně uznané akademickés, čímž se získá širší obchodní perspektivu. Kromě toho výbor pro posuzování, Vytvořený z odborníků z odvětví, dohlíží na obsah kursu, aby se zajistilo, že jsou vždy relevantní s nejnovějšími trendy a vývojem. Vše, co potřebujete, aby vám spustit na vaší marketingové řízení kariéry! Proč si vybrat naši MSc Marketing Management? vysoce přizpůsobitelné TBS - UPC double degree TBS Triple Akreditace - Inovace Zaručená mezinárodně Minded Stáže - teorii do praxe Individuální koučování Vysoce, použitelné absolventi Barcelona - Jeden z druhu Obsah programu Vedení MSc Marketing je vyučován přes 3 podmínek. Během prvního funkčního období budete učit Základy marketingu, stejně jako nejmodernější techniky v oblasti marketingu. Ve druhém semestru budete moci specializovat ve většině příslušné oblasti pro dosažení vašich profesních cílů. Třetí termín bude vynaložena podniknutí odborná stáž v renomovaném národní nebo mezinárodní společnost. V celém průběhu, budete těžit z naší osobní koučování program, který vás o tom, jak úspěšně identifikovat váš ideální kariéru. 1. semestr (leden až červen) Běžné předměty Zaměřené na rozvoj pochopení složitosti podnikání a obecného managementu. Podnikatelský plán strategie společnosti mezinárodní obchod systémové dynamiky lidských zdrojů Klíčové subjekty v marketingu Úvod do základních prvků marketingu, s konceptů ilustrovaných pomocí aplikace a profesionální příklady. Rozhodnutí o spotřebitelů a trhů vztahy se zákazníky marketingové strategie Během hlavních předmětů v marketingu, budou studenti volit mezi následujícími rychlých tratí: General Marketing Móda a Luxury Marketing Business Game Studenti budou rozděleni do týmů mezi sebou soutěží, jako kdyby byly různé společnosti ve stejném odvětví. Přidal složitost vychází ze skutečnosti, že konkurenční týmy mohou být v Barceloně nebo v hlavním kampusu v Toulouse. 2. semestr (září až prosinec) Strategie intenzivní kurz Intenzivní kurz strategie, která se týká přehodnocení koncepce od prvního ročníku, vývoji a jejich aplikací na vyřešení velmi složitých real obchodních případů. Specializace stopy Tento program nabízí 3 specializace stopy takže můžete snadno přizpůsobit kurzy, které vám pomohou dosáhnout vašich profesních cílů: B2B Marketing B2C Marketing Mezinárodní marketing Jsme také hrdí na to obstarávat pro jednu z nejrychlejších sektorů španělských Rosteme s naším volitelný fast track obor módy a luxusu. SEZAM Poradenská projekt proveden v týmech obsahujících strategického posouzení skutečného podniku a návrh strategických doporučení. 3. semestr (leden až červen) Povinný 6-měsíční stáž Budete také získat hands-on praxi v průběhu 6-ti měsíční stáž ve špičkovém národních a mezinárodních firem. A co víc, bude individuální koučování program nastavený vám na vaší cestě k nalezení ideální profesionální dráhu. Požadavky na přijetí Bakalářský studijní Uchazeči musí mít bakalářský titul (z minimálně 180 ECTS) z non-francouzské akreditované vysoké škole. Kandidáti, kteří budou mít pravděpodobně takovou kvalifikaci získané před začátkem kurzu MSc jsou také ucházet. Znalosti angličtiny Kandidáti musí předložit úředně uznaný anglický certifikát. Minimální skóre potřebné pro přijetí jsou: TOEFL IBT:> 80 IELTS:> 6.0 FCE Poznámka: Kandidáti nemusí předložit doklad o jejich úrovni angličtiny pokud angličtina je jejich mateřský jazyk, nebo v případě, že se jejich bakalářský titul plně v angličtině. Přijímací zkoušky Kandidáti musí mít jednu z následujících testu vstupné: TBS vstupné testu nebo GMAT (minimálně 530), nebo GRE profil kandidátů Uchazeči musí splňovat následující kritéria: Být mladší 29 let na MSc start programu dne. Nemají více než 2 roky praxe v pozici, relevantní pro oblast MSC Course. Není stanovena žádná minimální stupeň průměr bodu (GPA) požadavek. Nicméně, bude silná GPA být pozitivně při posuzování žádosti. Přijímací proces Konzultovat s příslušným kolo aplikační níže * Vyplňte on-line přihlášku Nahrát požadované dokumenty aplikací ** Zaplatit vstupné prostřednictvím kreditní kartou nebo bankovním převodem (130 €) Zařídit, aby se online TBS Přijímací zkoušky, nebo poskytnout potvrzení o některý z uznávaných přijímacích zkoušek uvedených výše Mají přijímací pohovory (face-to-face nebo přes Skype) Dočkat, až se oznámí rozhodnutí o přijetí. To bude zaslána e-mailem. * Aplikace kola Vstup do absolventa pracuje v postupných krocích přijímacího základ: čím dříve se použijí, tím větší vaše šance jsou přijímány. Žádosti budou považovány za v souladu s koly vidíte na obrázku. Žádosti podané po každém termínu bude převeden do dalšího kola. Je nutné poskytnout požadované dokumenty aplikací před uzávěrky pro podání žádosti; jinak vaše žádost bude převeden do dalšího kola. 1. kolo - 11.března 2. kolo - 20.dubna 3. kolo - 18.května 4. kolo - 22.června 5. kolo - 24.srpna 6. kolo - 21.září 7. kolo - 26.října ** Aplikační dokumenty Kopie těchto dokumentů budou muset od vás: Naskenovaná kopie certifikátu studia svého bakalářského Naskenovaný kopii Transcript of Records od svého prvního stupně, včetně GPA (Grade Point Average) Naskenovaná kopie pasu nebo občanského průkazu Oficiální doklad o úrovni angličtiny (zkontroluje požadované výsledky výše) Foto (ve formátu JPG) CV (v angličtině) [-]

MSc V Oboru Marketing Management

EAE Business School
Campus forma Kombinované 1 rok October 2016 Španělsko Barcelona Madrid + 1 více

To vede k jasnému závěru: práce Marketing Management, jsou stále složitější a mění, což vyžaduje manažeři se schopností učit se a vyvíjet kontinuálně. [+]

Mistr v Marketing Management

V posledních letech došlo, jak společnosti se musí naučit pracovat v prostředí stále více dynamický, konkurenceschopný a globalizovaném světě, ovlivnil internet a nové způsoby, jak komunikovat s našimi zákazníky.

Nových informačních technologií povzbudit všechny účastníky trhu, a tak zvládat tyto technologie slouží k zajištění konkurenční reakci v globálním prostředí a místního času. Trh se také viděn jako spotřebitelé se stále více náročnější a lepší informovanost jsme nuceni znovu objevit, jak jsme se s nimi komunikovat. Sytost reklama, hledání nových distribučních kanálů, nebo nový způsob stravování, které přinesly digitalizace a internet jsou faktory, aby zvážila. ... [-]


MSc Marketing

Kent Business School, University of Kent
Campus forma Denní studium Kombinované 1 rok September 2016 Spojené království Canterbury + 1 více

Mistr v marketingu poskytuje studentům skillls uplatnit své znalosti na real-svět marketingových problémů. Program rovněž klade velký důraz na sociálně odpovědné uvádění na trh a úloha marketingu ve společnosti. Akreditované CIM (Chartered Institute of Marketing). [+]

Získat vhled do různých činností, které tvoří marketingový mix a jiné důležité komunikační strategie. Organizace dnes čelí mnoha výzvám a příležitostem. Jak technologie se vyvinula a potřeby spotřebitelů a chce se změnily, organizace jednou dominantní v jejich odvětví se zakolísal (např, myslím Nokia, Zlaté stránky, Kodak, nebo Sony), a organizace, které byly méně známých prosperovali a přišel ovládnout trhy, které sloužit (myslím Google, Tata nebo Huawei). Více nedávno, dokonce i "mocný" Apple se dostalo pod zvýšeného ohrožení od konkurentů, kteří se pravděpodobně pochopili zákazník potřebuje lepší, a kteří byli schopni poskytnout zákazníkům vynikající hodnotu. Na Kent Business School MSc v oboru marketing vám pomohou pochopit tyto problémy a poskytnout vám dovednosti uplatnit své znalosti v reálném světě marketingu výzvy. Program klade velký důraz na sociálně odpovědné uvádění na trh, a roli marketingu ve společnosti. Dozvíte se z mezinárodně uznávané tým marketingových a obchodních myslitelů, kteří jsou odborníky ve svých oblastech, a bude vám doporučuje, aby prováděly vlastní vývoj jako jedince s marketingové zkušenosti a reálných dovednosti, které jsou v poptávce. Chartered Institute of Marketing (CIM) je přední profesionální orgán pro obchodníky na celém světě a existuje rozvíjet marketingové profese, udržování profesních standardů a zlepšení dovedností marketingových odborníků. Kent Business School spojila své síly s CIM, aby vám možnost získat CIM odbornou kvalifikaci, kterou jejich multifunkčním Award Pathway (mapa). CIM kvalifikace jsou velmi vyhledávané po zaměstnavateli, a MAP vedle míře MSc Marketing, zaručuje, že jsou vybaveny nejlepší příležitosti pro úspěšné marketingové kariéru. Absolventi mohou pokračovat k výběru kariéry v spotřebitele nebo závodu na obchodní marketing. Ty budou vybaveny tak, aby pracovat v různých marketingových funkcí, včetně analytiky Marketing, marketingové komunikace, prodeje a řízení značky, ve veřejném i soukromém sektoru, nevládních organizací, poradenských a napříč nejrůznějších sektorů a odvětví. Informace o programu Následující moduly jsou nabízeny našim současným studentům. Tento seznam je založen na aktuální osnov a může se měnit každý rok v reakci na nový vývoj kurikula a inovací: Aplikovaný Marketingový výzkum Kupující Rozhodování Finanční a manažerské účetnictví Integrované marketingové komunikace Mezinárodní marketingová strategie marketing Organizační chování a řízení lidských zdrojů Applied Business Modelování Společenská odpovědnost a globalizace digital marketing Vývoj nových produktů a inovační management Marketing Report Posouzení Program zahrnuje učil a složku projektu. Učil program je hodnocen směsi ročníkové úkolů v průběhu celého roku, a vyšetření v květnu a červnu. Jakmile jsou dokončeny, studenti pak pracovat na plný úvazek na marketing zprávě. To poskytuje příležitost aplikovat techniky a postřehy uvedené v programu a aplikovat je na konkrétní problémové oblasti. vstupní požadavky Studenti, kteří chtějí požádat o vyšší stupeň by měl mít dobrý diplom z Velké Británie nebo rovnocenné mezinárodně uznávané kvalifikace. Pozornost bude věnována těm žadatelům, kteří jsou držiteli dobré druhé třídy diplom. Žadatelé bez diplom může být také považována na základě pracovní zkušenosti, odborné kvalifikace a relevanci programu na jejich současnou profesní role. Je vyžadován doklad o znalosti anglického jazyka. Děláme nabízíme řadu pre-zasedáními kurzy v angličtině pro akademické účely prostřednictvím Kent International drah. [-]

MSc Marketing

University of East Anglia Faculty of Social Sciences
Campus forma Denní studium 1 rok August 2016 Spojené království Norwich

MSc Marketing Stupeň nabízí Norwich Business School byl navržen tak, aby pokročilý studijní program týkající se uvádění na trh. To vystavuje studenty do propojených funkcí řízení pak jim umožňuje zvážit důsledky specializovaných marketingových přístupů. [+]

. MSc Marketing stupeň nabízí Norwich Business School byl navržen tak, aby pokročilý studijní program týkající se uvádění na trh. To vystavuje studenty do propojených funkcí řízení pak jim umožňuje zvážit důsledky specializovaných marketingových přístupů. Celkovým cílem tohoto programu je vývoj nové generace marketingových manažerů, kteří mohou prospívat v dynamických a složitých podnikových prostředích. Zajišťuje pro intelektuální rozvoj studenta mu umožní účinně fungovat, a to v širokém spektru odvětví podnikání, zlepšením a rozvíjí silnější hlediska marketingu mezi obecné dovednosti a znalosti managementu. Tento titul je navržen tak, aby vyhovovaly potřebám absolventů, kteří dříve specializují v oblasti řízení, nebo kteří studovali předmět v kontextu non-UK. Speciální funkce Kurz má řadu funkcí, které usnadňují atraktivní pro potenciální studenty a zaměstnavatelům, kteří chtějí zaměstnat své další generaci manažerů: Konečné finanční odměnu ve výši 1000 £ pro nejlepšího studenta na programu MSc. K dispozici bude také příležitostí pro majetkového PhD studiesin školy. Hostující řečníci z průmyslu prostřednictvím naší MSc Business Forum ", který je podporován Alumni fondu UEA a jiných průmyslových vazeb školy. Ruce na rozvoj manažerských dovedností a osobní rozvoj .. Otevření náborových příležitostí prostřednictvím přímé interakci s podniky a přístupu ke službě kariéry. Chartered Institute of Marketing Naše MSc Marketing (s možnostmi) byl schválen a akreditován Chartered Institute of Marketing (CIM) poskytovat přímý vstup na CIM je Chartered postgraduální diplom v oblasti marketingu (Senior zkušenosti marketing managementu také povinné). Vstupní požadavky Titul Předmět: Jakýkoliv předmět, kromě Business (není-li studoval v kontextu non-UK) Titul Klasifikace: Dobrý 2.2 nebo ekvivalentní Vstup Požadavek Žadatelé by měli normálně mít dobrý první titul od uznávané instituce vyššího vzdělávání ve Velké Británii nebo v zámoří v jiných než podnikání nebo řízení disciplín. Žadatelé ze zámoří mohou držet non-UK titul v jakémkoliv oboru. Je normální, vysokoškolských studentů žádat o vstup do postgraduálních programů v jejich posledním roce studia. Žadatelé, kteří dosud nebyly uděleny stupeň může být nabídnuto místo na podmínku dosažení určité třídě stupně. [-]

Magistr Ve Vedení A Obchodní Administrativy - Marketing Management

Academy of Leadership Sciences Switzerland
Campus nebo Online Kombinované February 2017 Švýcarsko Curych

Master of Science ve vedení a Business Administration - Marketing Management (MSLBAMM) na alsS je absolventem program, vedení studie zaměřené na rozvoj dovedností pro efektivní vedení a marketingového řízení v rychle se měnícím, globálním trhu. [+]

Master of Science v Leadership a Business Administration - Marketing Management (MSLBAMM) u alsS je absolventem program, vedení studie zaměřené na rozvoj dovedností pro efektivní vedení a marketingového řízení v rychle se měnícím, globálním trhu. Efektivní vedení je zásadní pro úspěch jakéhokoliv úsilí ve veřejném i soukromém sektoru. Podniky, vládní agentury, volení kanceláře, vzdělávací instituce, charitativní organizace atd. Potřebujete cenné vůdce, kteří mohou identifikovat, podpořit a provedla v organizačních cílů a záměrů. V této souvislosti, MSLBAMM studenti budou mít možnost získat nejnovější poznatky z vedení, obchodní administrativa, a marketingové řízení, začleněna do tohoto programu, a stále více vědomi svých vlastních silných stránek, postojů a chování, a účinky, které mít na jiné jako vůdce. Program MSLBAMM také poskytuje jednotlivcům v současnosti nebo hledá vedoucí pozice s koncepční a analytické dovednosti potřebné pro úspěšné vedení, obchodní administrativa, a marketingového řízení. Tento program odráží náš závazek k podpoře komunity a obchodní servis, osobní růst, provádí výzkum a důkazy, na základě příležitostí ke vzdělávání pro studenty.... [-]


Magistr V Marketingového řízení

ADEN campus Republica Domincana
Online & Campus forma Denní studium January 2017 Dominikánská republika Santo Domingo

INTEGRA MARKETING svou strategii [+]

. INTEGRA MARKETING Vaše strategie CÍLE Posoudit změny v životním prostředí, spotřebitele a technologii a jeho dopad na strategii firmy. Strukturování návrhy určené od hodnoty zákazníka, segmentované a přizpůsobené současným požadavkům, a to buď v tuzemském i zahraničním trhu. Digitální nástroje integrovat různé marketingové procesy. • Rozvíjet systémový přístup, který umožňuje propojení procesů, činností a nástrojů. Budovat a udržovat vztahy se zákazníky založené na uznání nesplněných příležitostí, rozvoj vhodných forem a způsobů použití metriky pro měření míry spokojenosti. Experientialize procesů pomocí simulace pro pochopení reality široce. S přihlédnutím k dopadu nových marketingových nástrojů při vytváření a udržování trvalé vztahy příjemci Odborníci, kteří jsou držiteli řídící funkce spojené s komerční oblasti, s více než třemi lety zkušeností. Majitelé firem. Všichni ti, kteří chtějí se naučit nový způsob, jak zlepšit své marketingové a prodejní dovednosti řízení. Reklamních agentur a marketingové manažery. POŽADAVKY: větší než 4-leté vysokoškolské vzdělání nebo kariéru rovného Studijní plán Dokončené PRESENCIAL ONLINE dokončena U PRESENCIAL dokončena ONLINE END OF MASTER a práci (TFM) · E-learning Osvědčení University of California v Irvine - prodloužení a Aden International Business School, který byl udělen certifikát specializace v oboru strategické řízení inovací (^), aby splňovaly požadavky programu společně. Po dokončení a schválení dokončila Master of Science v Business Innovation vydávané Swiss Business School (Švýcarsko) 1 se získá. (^) Osvědčení o dalšího vzdělávání, což neznamená titul nebo titul, které mají být vydány v USA. (1) Název vydán ve Švýcarsku. on-line mód s volitelnými podpora ve třídě akcí. [-]

Magistr V Marketingového řízení

ADEN campus Salvador
Online & Campus forma Denní studium September 2016 Salvador San Salvador

INTEGRA MARKETING svou strategii [+]

INTEGRA MARKETING Vaše strategie CÍLE Posoudit změny v životním prostředí, spotřebitele a technologii a jeho dopad na strategii firmy. Strukturování návrhy určené od hodnoty zákazníka, segmentované a přizpůsobené současným požadavkům, a to buď v tuzemském i zahraničním trhu. Digitální nástroje integrovat různé marketingové procesy. • Rozvíjet systémový přístup, který umožňuje propojení procesů, činností a nástrojů. Budovat a udržovat vztahy se zákazníky založené na uznání nesplněných příležitostí, rozvoj vhodných forem a způsobů použití metriky pro měření míry spokojenosti. Experientialize procesů pomocí simulace pro pochopení reality široce. S přihlédnutím k dopadu nových marketingových nástrojů při vytváření a udržování trvalé vztahy příjemci Odborníci, kteří jsou držiteli řídící funkce spojené s komerční oblasti, s více než třemi lety zkušeností. Majitelé firem. Všichni ti, kteří chtějí se naučit nový způsob, jak zlepšit své marketingové a prodejní dovednosti řízení. Reklamních agentur a marketingové manažery. POŽADAVKY: větší než 4-leté vysokoškolské vzdělání nebo kariéru rovného Studijní plán Dokončené PRESENCIAL ONLINE dokončena U PRESENCIAL dokončena ONLINE END OF MASTER a práci (TFM) · E-learning Osvědčení University of California v Irvine - prodloužení a Aden International Business School, který byl udělen certifikát specializace v oboru strategické řízení inovací (^), aby splňovaly požadavky programu společně. Po dokončení a schválení dokončila Master of Science v Business Innovation vydávané Swiss Business School (Švýcarsko) 1 se získá. (^) Osvědčení o dalšího vzdělávání, což neznamená titul nebo titul, které mají být vydány v USA. (1) Název vydán ve Švýcarsku. on-line mód s volitelnými podpora ve třídě akcí. [-]

Msc Marketing Management

Aston Business School
Campus forma Denní studium 1 rok September 2016 Spojené království Birmingham

Tento MSc v oboru Marketing Management je navržen tak, aby vyhovovaly potřebám absolventů, kteří dosud specializují v marketingu, ale teď si to přejí. [+]

MSc Marketing Management

Tento MSc v oboru Marketing Management je navržen tak, aby vyhovovaly potřebám absolventů, kteří dosud specializují v marketingu, ale teď si to přejí. Zatímco představovat moduly specializované marketingové, pochopení a uznání ostatních obchodních funkcí v rámci organizace je také vyvinul.

Moduly

Povinné předměty

Marketing Management Analýza pro disertační výzkum Marketingový výzkum Marketingová strategie.

Volitelné moduly (Vyberte čtyři)

Účetnictví pro nefinanční manažery Strategic Business Sustainability Integrované marketingové komunikace Chování spotřebitele Strategické řízení značky E-Marketing Služby Marketing Mezinárodní Marketing Management Strategické řízení Marketingové kanály a Strategické Sales Force řízení ... [-]

Magistr V Marketingového řízení

ADEN Bogotá
Online & Campus forma Denní studium January 2017 Kolumbie Bogotá

INTEGRA MARKETING svou strategii [+]

INTEGRA MARKETING Vaše strategie CÍLE Posoudit změny v životním prostředí, spotřebitele a technologii a jeho dopad na strategii firmy. Strukturování návrhy určené od hodnoty zákazníka, segmentované a přizpůsobené současným požadavkům, a to buď v tuzemském i zahraničním trhu. Digitální nástroje integrovat různé marketingové procesy. • Rozvíjet systémový přístup, který umožňuje propojení procesů, činností a nástrojů. Budovat a udržovat vztahy se zákazníky založené na uznání nesplněných příležitostí, rozvoj vhodných forem a způsobů použití metriky pro měření míry spokojenosti. Experientialize procesů pomocí simulace pro pochopení reality široce. S přihlédnutím k dopadu nových marketingových nástrojů při vytváření a udržování trvalé vztahy příjemci Odborníci, kteří jsou držiteli řídící funkce spojené s komerční oblasti, s více než třemi lety zkušeností. Majitelé firem. Všichni ti, kteří chtějí se naučit nový způsob, jak zlepšit své marketingové a prodejní dovednosti řízení. Reklamních agentur a marketingové manažery. POŽADAVKY: větší než 4-leté vysokoškolské vzdělání nebo kariéru rovného Studijní plán Dokončené PRESENCIAL ONLINE dokončena U PRESENCIAL dokončena ONLINE END OF MASTER a práci (TFM) · E-learning Osvědčení University of California v Irvine - prodloužení a Aden International Business School, který byl udělen certifikát specializace v oboru strategické řízení inovací (^), aby splňovaly požadavky programu společně. Po dokončení a schválení dokončila Master of Science v Business Innovation vydávané Swiss Business School (Švýcarsko) 1 se získá. (^) Osvědčení o dalšího vzdělávání, což neznamená titul nebo titul, které mají být vydány v USA. (1) Název vydán ve Švýcarsku. on-line mód s volitelnými podpora ve třídě akcí. [-]

MSc V Oboru Marketing Management

International Business School – Budapest
Campus forma Denní studium Kombinované 1 rok September 2016 Maďarsko Budapešť + 1 více

Program - MSc v oboru Marketing Management se snaží produkovat absolventy schopné využívat svých znalostí a porozumění v multikulturním prostředí a zapojení do marketingové rozhodování. [+]

Program - MSc v oboru Marketing Management poskytuje pokročilé úrovně vzdělávání v oblasti marketingu a řízení s důrazem na směs teorie a praxe, jejichž cílem je produkovat absolventy schopné využívat svých znalostí a porozumění v multikulturním prostředí a zapojení do marketingové rozhodování.

Vzhledem k tomu, organizační přežití na globálním trhu vyžaduje efektivní konkurenční strategie, program MSc klade značný důraz na strategické myšlení složku. A co je strategické myšlení? Je to schopnost myšlení, kde tyto vlastnosti - některé nebo všechny z nich - by mohly být přítomny současně:

Když se podíváme na problém v integrované perspektivy, přičemž na životní prostředí vyvíjí systém dané téma je součástí, ocenit, že mohou existovat žádná konečná odpověď na otázku (y) zvýšil. ... [-]

MSc V Managementu Se Specializací V Oblasti Strategického Marketingu

Católica Lisbon School of Business and Economics
Campus forma Denní studium 3 - 4 semestry October 2016 Portugalsko Lisboa

MSc in Management se zaměřením na strategický marketing poskytuje pokročilé, hloubkové školení v klíčových aspektů marketingové funkce. [+]

Uzávěrka přihlášek: 1. kolo: 2. března - 27 dubna 2015 2. kolo: 18th květen - 15.června 2015 Pozdní Aplikace: 22.června - 29.června 2015 Vezměte prosím na vědomí, že pozdní žádosti (po 22 června 2015) od zámořských kandidátů, které vyžadují víza bude považovat pouze tehdy, pokud je jejich žádost o vízum je již zpracován. Prosím, obraťte se na MSc Marketing a přijímací kancelář pro další informace. Školné: € 8.990 (3 semestry) | € 10.990 (4 semestry) plus registrační poplatek ve výši € 320 za rok (EEA a Non-EEA) ÚVĚRY: 90 ECTS (3 semestry) nebo 120 ECTS (4 semestry) Trvání na plný úvazek: 3-4 semestry (mezinárodní výměna semestr je volitelný (a přidává 4. semestr) Jazyky: Angličtina Umístění: Lisbon, Portugal Režim dodání: Na akademické půdě Vzdělávací varianta: na plný úvazek Link webové stránky: http://www.clsbe.lisboa.ucp.pt/site/custom/template/fceetplgeneric.asp?sspageID=54&lang=2 POPIS MSc in Management se zaměřením na strategický marketing poskytuje pokročilé, hloubkové školení v klíčových aspektů marketingové funkce. Rozvíjet koncepční znalosti, analytické a technické dovednosti a tvořivost a měkkých dovedností pro přechod na marketingových pozicích na vysoké úrovni. Je to vzrušující doba, aby marketing manager, s technologií vytvářet zcela nové kategorie produktů a služeb. V tomto programu si můžete prohloubit své znalosti v nových formách a souvislostech marketingu prostřednictvím široké škály volitelných. Dozvíte se také, provádět a analyzovat kvantitativní a kvalitativní výzkum. Tento program je navržen tak, aby vám s akademickým a praktické znalosti uspět v různých kariéry související s marketingem. Získat odborné znalosti a dovednosti, aby zahájila kariéru jako produktový manažer, specialista branding, reklamní stratég, nebo spotřebitelské vhledu analytik. Kdo by se měl vztahovat Řízení nebo Ekonomika absolventi, kteří hledají vysokou úroveň kariéru v oblasti marketingu, včetně v oblasti prodeje, výzkumu a analytiky trhu, brandingu, nebo reklama. Odborná praxe / stáž (až 2 roky), mezinárodní expozice (výměna, letní školy nebo stáž v zahraničí) a mimoškolní úspěchy jsou vysoce ceněny přijímací jury. VÝHODY Mají magisterský titul v jediné portugalské Business School mezi nejlepších v Evropě 25, podle Financial Times. Se stal součástí sítě absolventů více než 40.000 absolventů po celém světě. Católica-Lisabon je dobře známý pro jeho akademické kvality! Nabízíme přísné kvality v každém předmětu učíme používat state-of-the-art znalosti. Magisterský titul zajistí lepší úspěšnost umístění, vyšší samostatnost a odpovědnost při vašich prvních míst a co je nejdůležitější, větší potenciál! Católica vstupu Lisabonské smlouvy v místech více než 97% svých absolventů do 3 měsíců po ukončení jejich vzdělání. OBSAH MSc in Management se zaměřením na strategický marketing poskytuje pokročilé, hloubkové školení v klíčových aspektů marketingové funkce. V tomto programu si můžete prohloubit své znalosti v nových formách a souvislostech marketingu prostřednictvím široké škály volitelných. Program poskytuje koncepční rámec, analytické dovednosti, znalosti z oboru a měkkých dovedností k postupu do různých marketingových rolí, jako je například produktových manažerů, branding specialisty nebo spotřebitel nahlédnutí analytiků. Náš MSc in Management se specializací na strategický marketing je struktura: VŠEOBECNÉ OBCHODNÍ Nadace kurzy Tyto nadace kurzy jsou navrženy tak, aby konsolidovat integrovaný pohled na firmy a podnikatelského prostředí. Některé kurzy mohou být upuštěno, v závislosti na vašem pozadí. Většina studentů se bude muset přijmout mezi třemi a sedmi nadace kurzů. Není-li uvedeno jinak, všechny nadace kurzy jsou napůl semestr a stojí za to 3.5 ECTS. Specializační kurzy Marketing specializace poskytuje další školení a hluboké znalosti, aby vás připraví na úspěšnou kariéru v oblasti marketingu. Marketing specializace vyžaduje absolvovat minimálně 31,5 ECTS buď povinných kurzů (tučně), nebo volitelných předmětů v rámci oboru. Kurzy jsou 3,5 ECTS, pokud není uvedeno jinak. Řízení značky Spotřebitelské chování Marketingový výzkum [7 ECTS] Strategický marketing Digitální marketing Mezinárodní marketing International Markets Segmentace Marketing Analytics Marketingová komunikace New Product Development Maloobchod Služby Marketing ZDARMA volitelné Zdarma volitelné může být použita na volitelných mimo vaši specializaci. Můžete si vybrat téma z jiného pro doplnění vaší oblasti odborných znalostí, nebo jednoduše prozkoumat téma, které vás zajímá. Católica Lisabonu nabízí širokou škálu volitelných vyučovaných naší fakulty, prestižní pozvaných přednášejících a vrcholoví manažeři z firemního světa. EXCHANGE SEMESTRÁLNÍ Chcete-li získat cenné mezinárodní zkušenosti, můžete dokončit výměnu semestr v jednom z CATÓLICA¬LISBON prestižních partnerských škol po celém světě. OPTION FORMA A moll Studenti, kteří se rozhodnou výměny semestr se mohou rozhodnout pro menší v oblasti, která je komplementární k jejich specializaci. Menší může přinést další šíři svůj životopis a otevřít další možnosti kariéry. V zájmu dokončení nezletilého, povinný kurz a 10.5 ECTS v této oblasti musí být vyplněny. VEDENÍ LAB Připravte se na hledání zaměstnání a postupovat ve své kariéře v rámci účasti na vedení Lab (4 ECTS). Vyberte z workshopů a aktivit, které vám pomohou odhalit své silné stránky, naučit se a procvičit profesní dovednosti a rozšířit své profesní obzory. Dostanete zpětnou vazbu od kolegů a profesionálů, a podílet se na realistické assessment centra. Posílit své odborné znalosti v klíčových oblastech: Komunikace a VLIV / TEAMWORK / kreativita / Adaptabilita / dělat věci STÁT definovat své cíle a vybrat z různých hledání zaměstnání a profesních dovedností workshopů a aktivit, včetně mezinárodních exkurzí, řečníků, a workshopů zaměřených na klíčové kompetence. Letní stáž Studenti jsou povinni absolvovat 1,5 měsíční stáž před nebo v průběhu hlavního programu. PRÁCE PROJECT Budete se podílet na workshopu navržen tak, aby vám poskytl rady, zdroje, požadavky, a užitečných nástrojů, které naplánovala a psát výzkum pro váš diplomové práce (30 ECTS). Pro mnoho studentů, práce semestr slouží jako ideální most mezi akademických studií a své profesionální kariéry. Po dokončení své diplomové práce, kariéra Development Office je k dispozici pro práci s sebou na hledání zaměstnání a plánování kariéry. Ty by měly v plánu pracovat na plný úvazek na své disertační práce 3 až 4 měsíce. MSC V oblasti správy se zaměřením na strategických požadavky trhu 1. cyklus titul v oboru Business / Management a ekonomie Angličtina Proficiency Odborná praxe / stáž (do 2 let) Mezinárodní zkušenosti (výměna, letní školy nebo stáž v zahraničí) Mimoškolní aktivity Dokumentech přiložených k žádosti Curriculum Vitae v angličtině. Prohlášení o účelu Univerzitní osobní záznamy potvrzující akademické kvalifikace (Portugalská nebo v angličtině). Pro účely použití nebudeme vyžadovat formální potvrzení od vaší školy, ale my to vyžadují non úřední doklad se všemi kurzy jste se zúčastnili a jeho stupně (můžete vytisknout informace z osobní webové stránky svých studentů). Budeme vyžadovat formální potvrzení po dokončení svého vzdělání a nejpozději v říjnu (v září sání) a března (pro příjem únor). Zahraniční studenti: Transcript of Records musí být ověřena úřední orgán školské správy dané země. Tento orgán bude také muset být uznány portugalskou diplomatického sboru nebo konzulátu nebo musí být na Haagskou úmluvou apostilou. Můžete prezentovat jednu z následujících certifikátů, až do začátku příjmu, prokázat svou znalostí angličtiny nebo se Católica Lisabonské smlouvy English Test: -TOEFL (Doporučeno skóre): 600 (PBT), 250 (CBT), nebo 100 (IBT). Pokud si přejete centrum TOEFL nám zaslat své skóre, náš kód je 8339. -IELTS (Doporučeno skóre): 7.0 -certificate Předem English (CAE) minimálně C GMAT, nebo si můžete vzít Católica Lisabonské smlouvy Přijímací zkoušky: -Mandatory Pro uchazeče se zkušenostmi v oblasti odlišné od ekonomiky a managementu -V Vstupné porota může požádat tuto zkoušku od žadatele s pozadím v řízení nebo ekonomie, pokud se rozhodnou, že je ospravedlnitelné Důležitá poznámka - Platby těchto testů jsou nevratná (anglicky test - € 45 a Vstupné test - € 40). Poplatek za podání žádosti a Zápisné je také nevratná. FINANCOVÁNÍ Stipendium Católica-LISABON Top + je stipendijní program pro studenty s vynikající studijní výsledky. Realizátoři Católica Lisabonu, tento program umožňuje vysoce potenciál studentům dokončit MSc v Católica Lisabonské smlouvy s částečné prominutí magisterského poplatků, v rozmezí od 25% do 90%. Doporučujeme vynikající studenty, které se vztahují na tato stipendia; zejména těch, které mají své první stupeň cyklu v horní části svých tříd (například průměrné konečné stupně 77,50% nebo vyšší). Následující kritéria jsou velmi ceněny podle poroty: Vysokoškolák GPA a studijní výsledky Mezinárodní zkušenosti Mimoškolní aktivity Odborná praxe (např stáže) Příspěvek k rozmanitosti skupiny Příspěvek do školních aktivit Výsledky GMAT nebo Católica Lisabonské smlouvy Admission Test, co přichází v úvahu. VÝJIMKA: Double degree a Joint Degree musí studenti platit školné ve 2. ročníku programu, zatímco oni jsou v zahraničí. Stipendia na základě sociálních kritérií Stipendia jsou založeny na ekonomiku a akademické faktory. Prostřednictvím procesu žádosti, která stanoví ekonomické potřeby a studijní výsledky, sociální služby, a to prostřednictvím univerzity služby studenta úřadu, mohou financovat všechny nebo část studia studenta. V tomto stipendium, akademický výkon je také brát v úvahu, a student může mít část jeho / její školné financuje. Kromě toho bude požadovat činnost na podporu školy. Zahraniční studenti Kromě této stipendium poskytované školou, důrazně doporučujeme zkontrolovat ve své domovské zemi, o místních možnostech vládní stipendium (velvyslanectví, konzulátů) Úvěry Nejlépe mezinárodní bankovní instituce nabízejí půjčky s nízkým úrokem na studenty, které pokrývají školné a výdaje spojené se studiem. Žádosti o tyto úvěry by měly být předloženy přímo do banky. Kromě toho, doporučujeme vám, podívejte se na finanční instituce ve své domovské zemi. [-]

Master Managementu A Marketingu

Campus M21
Campus forma Denní studium 4 semestry October 2016 Německo Mnichov

Ve sportu je dnes mnohem více než jen vyhrát soutěž. Sport je komunita, životní styl a zábavu. Sportovní události jsou společně slaví jako událost. Předaukční výstava a Fan Zones mají zcela nový rozměr. [+]

. SPORT, událost a zdraví jsou mezinárodního růstu TRHY Ve sportu je dnes mnohem více než jen vyhrát soutěž. Sport je komunita, životní styl a zábavu. Sportovní události jsou společně slaví jako událost. Předaukční výstava a Fan Zones mají zcela nový rozměr. Digitalizace otevírá nové možnosti prostřednictvím sportu Tracker a Apps. Sport a události jsou "rozdělit" a každý sportovec stojící informaci dnes o školení či tělesných údajů, které byly před několika lety experti vyhrazena. Sportovní oblečení je zkratka pro životní styl, obrazu a způsob života - u sportovců, stejně jako u jiných sportovců. Naše společnost je vysoce sporty- a zdravotní činnost. rovnováha mezi pracovním a soukromým životem a aktivní zdraví jsou také v centru pozornosti jako výkonnost a zábavu. Složitost těchto růstových odvětvích volá po vysoce kvalifikované pracovníky. S tímto praktickým magisterského programu vám přinese ve vynikající pozici. Praxe se silnými značkami Magisterský studijní program "Management a marketing: Sport - Událost - Zdraví 'na Campus M21 je praktické. Působnost rozhraní managementu, marketingu, komunikace, sport, události a zdraví je jedinečná a plně vztahuje na požadavky trhu. Naši studenti rozvíjet s odborníky v oblasti silných koncepcí a kampaní. Partnery patří Adidas, obloha, event agentur VOK hrází nebo sportovním veletrhu ISPO. V reálné praxi projekty, které věcech - podniku hry nejsou dost! Výzkum Modul 20 týdnů ve sportovních klubech, oddělení událostí, agentur nebo společností doma nebo v zahraničí, a diplomové práce jsou často klíčem ke spuštění kariéru v vrcholového managementu nebo dlouhodobý úspěch jako podnikatel. Tyto studie Studijní skupiny s maximálně 25 studentů, praktické studii s motivovanými profesorů a lékařů, osobním přístupem a jasnými konstrukcí, moderním areálu v horní poloze - tak dělá legraci studiu a vede k úspěchu. Po magisterském stupni jsou otevřeny k podpoře a vyšší služby. Kromě disciplínách budete rozvíjet svou osobnost dále s klíčovými dovednostmi, jako je tvořivost, mediální gramotnosti a vedení. Kromě toho si můžete plně rozvinout svůj talent s doplňujícím bonusů. Tyto studie zahrnují: Magisterský program trvá čtyři semestry a skládá se z různých studií modulů. Pro každý modul dostanete kreditů (ECTS). lze dosáhnout celkem 120 kreditů. Po úspěšném dokončení budou uděleny veřejné vysoké školy vám Master of Science (M.Sc.). Studijní a zkušební řád Vybrané Obsah kurzu: Speciální komunikační Sportovní komunikace komunikace v oblasti zdraví Akce a kampaně v oblasti sportu, médií, společnosti Strategické a aplikovaný corporate governance marketingový výzkum finanční řízení úspěch Controlling Pracovní příležitosti Sport, událostí a zdraví jsou růstové sektory s obrovským tržním potenciálem. Nacházíte se v očích veřejnosti. Kvalifikovaní manažeři s prakticky orientované řízení a marketingové know-how jsou v poptávce v horních vrstvách. Připojte své studium s akreditovanou mezinárodních standardů Master of Science. Propojení s odborníky v oboru a vývoj vedení kompetencí studuje na kampusu M21 kurzu. Tento program Master nabízí dobré vyhlídky. Například, jak je: Manažer ve sportovních klubů a sdružení Marketing Manager ve sportovním průmyslu Hlava v akci a marketingové agentury Vedoucí sponzoringu a podpoře Ředitel komunikace neziskových organizací Hlava ve fitness a zdraví firmy Konzultant v poradenské společnosti pro správu [-]