Mgr. Management marketingu programy, vyhledejte nejlepší programy MSc zde! - MSc

Mgr. Management marketingu programy, vyhledejte nejlepší programy MSc zde! - MSc

Mgr. Management marketingu

Pokud jste někdy zajímal o to, jak podniky podporovat sebe, pak se dostat do MSc v oboru Marketing Management může být pro vás. Tento stupeň připravuje studenty, aby se na nové výzvy v hospodářském světě přes internet a prostřednictvím různých médií, ať už je to on-line reklamy, reklamy časopisů, televizní reklamy, nebo více.

Co je MSc v oboru Marketing Management? Tento stupeň učí studenty, jak zvládnout všechny druhy různých technologií, z Internetu na výzkum nástrojů a mimo něj. To také pomůže naučit lépe, jak dohlížet na týmy pracují na různých marketingových strategií, což je důvod, proč mnoho obory vyžadují třídy správy, než je váš program i začíná. Dozvíte se vedení kromě úspěšných marketingových strategií pro širokou škálu diváků.

Existuje celá řada vysokých škol a institucí, které nabízejí programy pro MSc v oboru Marketing Management.Jako takový, celkové náklady daného programu závisí na tom, kde je samozřejmě vzít a kolik kurzu je třeba dokončit. V závislosti na tom, kde jste jít a jaký typ studia jste již dokončili, může být nutné, aby se více nebo méně kurzů k dosažení vašeho titulu. Výzkum své možnosti dobře se přesvědčte se, zda určitý program bude vyhovovat vašim potřebám.

S MSc v oboru Marketing Management, měli byste být schopni vést marketingové týmy ve společnosti, ať jste kdekoliv. Z výzkumů a analýz k rozvoji, budete mít možnost zapojit se do marketingového projektu, na každém kroku na cestě. Dalo by se dokonce mají prostředky, jak začít svůj vlastní obchodní budovy a prosazování jiných podniků pomocí strategie, výzkum a analytické techniky, které jste se naučili prostřednictvím svého programu.

 

Existuje mnoho různých univerzit, které nabízejí programy pro MSc Marketing Management.Pro ty, kteří žijí daleko od univerzity s takovým programem, on-line kurzy jsou často k dispozici k dokončení studia. Chcete-li začít ve své postgraduální studium dnes hledat programu níže a kontaktujte přímo vstup kanceláři školy podle svého výběru vyplněním hlavní formulář.

Čtěte více

Grenoble Graduate School Of Business (ggsb) Msc Marketingového řízení

De Broc School of Business
Campus forma Denní studium 24 měsíců September 2016 Spojené království Londýn

Toto odvětví zaměřené Program bude rozvíjet v sobě pokročilé analytické a strategické myšlení dovednosti potřebné v moderní marketingové řízení. [+]

. Staňte se člověk tahá za nitky v pozadí integrovaných, mezinárodní marketingové kampaně - kampaně, které vyhraje firmu miliony příjmů. Toto odvětví zaměřené Program bude rozvíjet v sobě pokročilé analytické a strategické myšlení dovednosti potřebné v moderní marketingové řízení. Program je navržen a uděluje Grenoble Graduate School of Business (GGSB) a je dodáván De Broc School of Business v centru Londýna. S takovým profesionálním profilu na vyžádání, pak budete mít výběr zajímavých rolí, na ještě více vzrušující společností. Požadavky předmětu Silný bakalářský titul z uznávané univerzity (hodnoceno GGSB přijímací desky) Angličtina znalosti: TOEFL - IBT: 94 (minimálně 22 v každém pásmu) IELTS - 6,5 (minimálně 6,0 ve všech oblastech) Cambridge Proficiency zkoušky: A, B, C Pearson Test z angličtiny (PTE) - minimálně 63 [-]

MSc V Oboru Marketing Management

EAE Business School
Campus forma Kombinované 1 rok October 2016 Španělsko Barcelona Madrid + 1 více

To vede k jasnému závěru: práce Marketing Management, jsou stále složitější a mění, což vyžaduje manažeři se schopností učit se a vyvíjet kontinuálně. [+]

Mistr v Marketing Management

V posledních letech došlo, jak společnosti se musí naučit pracovat v prostředí stále více dynamický, konkurenceschopný a globalizovaném světě, ovlivnil internet a nové způsoby, jak komunikovat s našimi zákazníky.

Nových informačních technologií povzbudit všechny účastníky trhu, a tak zvládat tyto technologie slouží k zajištění konkurenční reakci v globálním prostředí a místního času. Trh se také viděn jako spotřebitelé se stále více náročnější a lepší informovanost jsme nuceni znovu objevit, jak jsme se s nimi komunikovat. Sytost reklama, hledání nových distribučních kanálů, nebo nový způsob stravování, které přinesly digitalizace a internet jsou faktory, aby zvážila. ... [-]


MSc V Mezinárodním Marketingu

InterActive
Online forma Denní studium 12 měsíců September 2016 Spojené království Velká Británie (UK) Online

MSc v oboru mezinárodní marketing je zaměřena na absolventy, kteří mají zájem na trh v globálním měřítku a napomohou ty, věnovaná honit kariéru v oblasti mezinárodního marketingu. [+]

. MSc v oboru mezinárodní marketing je zaměřena na absolventy, kteří mají zájem na trh v globálním měřítku a napomohou ty, věnovaná honit kariéru v oblasti mezinárodního marketingu. MSc v oboru mezinárodní marketing může zvýšit svou kariéru, a to nejen v oblasti mezinárodního marketingu, ale v celé řadě oblastí, včetně podnikání a digitální komunikace. Znalosti a Skillset budete získávat nabízí potenciál k pokroku na úrovni řízení s lehkostí. Požadavky předmětu 2: 2 nebo vyšší od Velké Británii bakalářský titul, nebo rovnocenné kvalifikace. Mezinárodní požadavky - Anglický jazyk na úrovni rovnocenné IELTS 6.5 nebo vyšší s minimálně 6,0 v každé složky chybu ". [-]

MSc Marketing

University of Roehampton Online
Online forma Denní studium Spojené království Londýn

Tam je naprosto nezbytné pro nové talenty v rychle se měnícím oblasti marketingu. Poptávka po marketingových manažerů se očekává, že významně poroste během příštích několika let, kdy podniky čelit rostoucím požadavkům zákazníků a klientů, a intenzivnější hospodářská soutěž. [+]

Tam je naprosto nezbytné pro nové talenty v rychle se měnícím oblasti marketingu. Poptávka po marketingových manažerů se očekává, že významně poroste během příštích několika let, kdy podniky čelit rostoucím požadavkům zákazníků a klientů, a intenzivnější hospodářská soutěž. Mnozí obchodníci chybí nové dovednosti, média, že moderní podniky požadují. Úspěšní profesionálové potřebují flexibilní, agilní přístup, zakotvený v obou online a offline marketingového prostředí, včetně sociálních médií, internetu a digitálních kanálů, k provedení úspěšné marketingové kampaně. Tento online MSc Marketing poskytuje komplexní pochopení pole postaven na praktické znalosti současných trendů a jak je využít. Budete teorii do praxe, získávat poznatky můžete okamžitě použitelná, které pomáhají růstu drive podnikání ve své současné roli. Tento on-line mistři program může zlepšit své vyhlídky na globálním trhu práce, vybavení budete řešit marketingových problémů s opravdu mezinárodní myšlení. Budujte kariéru s magisterského programu Roehampton online Protože jsme přesvědčeni, že vzdělávání může být jen život měnící, když jsme se aplikovat to, co se učíme, vyvíjíme magisterských programů, jejichž cílem je odrážet většinu současného myšlení v oblasti studia, což znamená, že budete učit dovednosti, které budou relevantní pro vaši kariéru právě teď a do budoucna. Učení modelu a struktura programu Každý z Roehampton-line magisterských programů byl navržen tak, aby vám pomohou posunout vpřed ve svém životě a sleduje stejnou základní strukturu. Každý on-line programu se skládá ze sedmi modulů a výzkumném projektu. Každý modul trvá 12 týdnů. Ty pak mají přestávku asi dva týdny před obnovením své studium. Váš projekt je podobně jako disertační práce, ve které všechny předchozí šikmou vrcholí v akademickém výzkumu papíru. Moduly přirovnat k 20 akademických kreditů, zatímco váš výzkumný projekt nese 40 kreditů - ale budete mít 26 týdnů na dokončení, že část vašeho programu. Jak se budu učit? Učíme se s Roehampton Online je živý proces. Studenti z celého světa využít znalosti, které získali z fakulty a výuky ve třídě diskusi, a dal to okamžitě pracovat ve svém vlastním životě. Kdy musím být on-line? V Roehampton Online, chápeme, že většina našich studentů má obsazeno kariéry a aktivní osobní život mimo třídu. Naše on-line studijní model proto byla navržena tak, aby vás zmocnit se schopností vybrat, kdy a kde budete studovat: Žádné set přednáška krát Přístup k Classroom 24 hodin denně Komplexní podpora podpora V Roehampton Online budete dostávat podporu od okamžiku, kdy vás informovat se za den, kdy jste absolvent, od: Váš zápis poradce - vaše one-stop shop pro rady a informace v průběhu procesu žádosti Fakulta - mentorů, instruktoři a zprostředkovatelé v učení, členy fakulty jsou tam, aby směr, ve třídě Roehampton Zaměstnatelnost a Kariéra Hub - nebo REACH - poskytuje 24/7 přístup ke zdrojům, které vám pomohou najít lepší práci Centrum pro žákem úspěšnosti - učení zdroj plné video spojení a služeb určený speciálně, aby vám pomohou uspět Psaní centrum - obdrží individuální zpětnou vazbu od expert psaní lektorů a lépe na produkci akademickou práci Dovednostní jednotky - dopadl na zem běží s studiu díky těchto volných krátkých úvodních kurzů Přijímací řízení On-line studijní programy v Roehamptonu Online jsou určeny pro profesionály, kteří chtějí prohloubit své vzdělání a zvýšit jejich kariéry. Takže praxe je důležitým faktorem při výběru nejvhodnějších žadatelů o kurzu. Pokud jste již mají bakalářský titul (nebo ekvivalent) a mají odpovídající pracovní zkušenosti, můžete mít nárok na plné přijetí do některého z našich programů. I v případě, že nemáte vhodný bakalářský titul, může stále být způsobilé, pokud máte dostatek příslušné odborné zkušenosti. Pokud ano, můžete být podmíněně přijat. Tak dlouho, jak budete míjet první modul, budete pak mít plné vstupné. Žádost o informace se dozvíte více o požadavky pro přijetí na vaší konkrétní program. [-]

Magistr in Marketing Management

ADEN campus Salvador
Online & Campus forma Denní studium September 2016 Salvador San Salvador

INTEGRA EL MARKETING A TU ESTRATEGIA [+]

. INTEGRA EL MARKETING A TU ESTRATEGIA Objetivos Evaluar los cambios en el entorno, el consumidor y la tecnología y su impacto en la estrategia de la empresa. Estructurar propuestas de valor pensadas desde el cliente, segmentadas y ajustadas a las demandas actuales, ya sea en mercados locales como internacionales. Integrar herramientas digitales a los distintos procesos de marketing. • Desarrollar un enfoque sistémico que permita vincular procesos, actividades y herramientas. Construir y sostener relaciones con clientes basadas en el reconocimiento de las oportunidades insatisfechas, el desarrollo de canales apropiados y la utilización de métricas que permitan medir el grado de satisfacción. Experiencializar los procesos, utilizando simulaciones que permitan comprender la realidad en forma amplia. Reconocer el impacto de las nuevas herramientas de marketing en la creación y sostenimiento de relaciones duraderas Destinatarios Profesionales que ocupen posiciones de dirección vinculadas a áreas comerciales, con más de tres años de experiencia. Propietarios de empresas. Todos aquellos que deseen aprender una forma nueva de hacer marketing y potenciar sus habilidades de gestión de ventas. Agencias de publicidad y encargados de marketing. REQUISITOS: Título universitario de carrera igual o mayor a 4 años de duración Plan de estudios CURSADO PRESENCIAL CURSADO ONLINE CURSADO PRESENCIAL U ONLINE TRABAJO DE FIN DE MASTER (TFM) · E-learning Certificación University of California at Irvine – Extension y ADEN International Business School, otorgarán en forma conjunta certificado de Specialization in Strategic Management of Innovation(^) a quienes cumplan los requerimientos del programa. Al finalizar el cursado y aprobación se obtiene el título de Master of Science in Business Innovation otorgado por Swiss Business School (Suiza)1. (^) Certificado de educación continua, que no implica título ni grado, a ser emitido en USA. (1) Título emitido en Suiza. Modalidad online con instancias presenciales optativas de apoyo. [-]

MSc V Oboru Marketing A Management Mezinárodních

ISM University of Management and Economics
Campus forma Denní studium 2 let September 2016 Litva Vilnius

MSc v oboru Marketing a management Mezinárodního je přísný a unikátní akademický program vystaví studentům mezinárodního obchodu a akademické prostředí .. [+]

Master of Science (MSc) v oblasti mezinárodního marketingu a managementu, je přísný a unikátní učební plán vystavit studentů na mezinárodní obchod a akademického prostředí, tak je optimálně připravit na kariéru v oblasti mezinárodního obchodu. Program je zaměřený na studenty s in-hluboké znalosti a manažerské dovednosti při vytváření konkurenční mezinárodní marketingové strategie, včetně strategického plánování, efektivní tržní alokace zdrojů, strategické plánování a postavení na trhu, zavádí studenty, aby účinné nástroje marketingové komunikace, jakož i řešení potřeby spotřebitelů v náročných a rychle se měnícím globálním podnikatelském prostředí. Program výuky je zaměřena na poskytování studenty bohatý pohled na způsob mezinárodních firem řídit marketingové činnosti v evropských zemích a ostatními ekonomikami světa. Globalizace a internacionalizace spotřebitelských trhů současné podniky nepřeberné množství příležitostí a výzev, proto musí firmy vykonávat efektivně a účinně, mají-li zůstat ve stále více konkurenčním globálním trhu. Klíčem k ziskové výkonnosti firmy je získat poznatky o globálním zákazníkům a uspokojit s vynikající nabídky. Osnovy vám porozumět současné teoretické pohledy a praxe v oblasti mezinárodního marketingu a managementu přinesla zkušený mezinárodní fakulty, které by zvýšily své kritické a tvůrčí myšlení, a umožní vám řídit marketingové činnosti úspěšně v globalizovaném světě. ... [-]


Master Managementu A Marketingu

Campus M21
Campus forma Denní studium 4 semestry October 2016 Německo Mnichov

Ve sportu je dnes mnohem více než jen vyhrát soutěž. Sport je komunita, životní styl a zábavu. Sportovní události jsou společně slaví jako událost. Předaukční výstava a Fan Zones mají zcela nový rozměr. [+]

. SPORT, událost a zdraví jsou mezinárodního růstu TRHY Ve sportu je dnes mnohem více než jen vyhrát soutěž. Sport je komunita, životní styl a zábavu. Sportovní události jsou společně slaví jako událost. Předaukční výstava a Fan Zones mají zcela nový rozměr. Digitalizace otevírá nové možnosti prostřednictvím sportu Tracker a Apps. Sport a události jsou "rozdělit" a každý sportovec stojící informaci dnes o školení či tělesných údajů, které byly před několika lety experti vyhrazena. Sportovní oblečení je zkratka pro životní styl, obrazu a způsob života - u sportovců, stejně jako u jiných sportovců. Naše společnost je vysoce sporty- a zdravotní činnost. rovnováha mezi pracovním a soukromým životem a aktivní zdraví jsou také v centru pozornosti jako výkonnost a zábavu. Složitost těchto růstových odvětvích volá po vysoce kvalifikované pracovníky. S tímto praktickým magisterského programu vám přinese ve vynikající pozici. Praxe se silnými značkami Magisterský studijní program "Management a marketing: Sport - Událost - Zdraví 'na Campus M21 je praktické. Působnost rozhraní managementu, marketingu, komunikace, sport, události a zdraví je jedinečná a plně vztahuje na požadavky trhu. Naši studenti rozvíjet s odborníky v oblasti silných koncepcí a kampaní. Partnery patří Adidas, obloha, event agentur VOK hrází nebo sportovním veletrhu ISPO. V reálné praxi projekty, které věcech - podniku hry nejsou dost! Výzkum Modul 20 týdnů ve sportovních klubech, oddělení událostí, agentur nebo společností doma nebo v zahraničí, a diplomové práce jsou často klíčem ke spuštění kariéru v vrcholového managementu nebo dlouhodobý úspěch jako podnikatel. Tyto studie Studijní skupiny s maximálně 25 studentů, praktické studii s motivovanými profesorů a lékařů, osobním přístupem a jasnými konstrukcí, moderním areálu v horní poloze - tak dělá legraci studiu a vede k úspěchu. Po magisterském stupni jsou otevřeny k podpoře a vyšší služby. Kromě disciplínách budete rozvíjet svou osobnost dále s klíčovými dovednostmi, jako je tvořivost, mediální gramotnosti a vedení. Kromě toho si můžete plně rozvinout svůj talent s doplňujícím bonusů. Tyto studie zahrnují: Magisterský program trvá čtyři semestry a skládá se z různých studií modulů. Pro každý modul dostanete kreditů (ECTS). lze dosáhnout celkem 120 kreditů. Po úspěšném dokončení budou uděleny veřejné vysoké školy vám Master of Science (M.Sc.). Studijní a zkušební řád Vybrané Obsah kurzu: Speciální komunikační Sportovní komunikace komunikace v oblasti zdraví Akce a kampaně v oblasti sportu, médií, společnosti Strategické a aplikovaný corporate governance marketingový výzkum finanční řízení úspěch Controlling Pracovní příležitosti Sport, událostí a zdraví jsou růstové sektory s obrovským tržním potenciálem. Nacházíte se v očích veřejnosti. Kvalifikovaní manažeři s prakticky orientované řízení a marketingové know-how jsou v poptávce v horních vrstvách. Připojte své studium s akreditovanou mezinárodních standardů Master of Science. Propojení s odborníky v oboru a vývoj vedení kompetencí studuje na kampusu M21 kurzu. Tento program Master nabízí dobré vyhlídky. Například, jak je: Manažer ve sportovních klubů a sdružení Marketing Manager ve sportovním průmyslu Hlava v akci a marketingové agentury Vedoucí sponzoringu a podpoře Ředitel komunikace neziskových organizací Hlava ve fitness a zdraví firmy Konzultant v poradenské společnosti pro správu [-]

Magistr V Marketingového řízení

The Hong Kong Polytechnic University Faculty of Business
Campus forma Denní studium Kombinované 1.5 - 6 let September 2016 Hongkong

Globalizace a technologické změny jsou rychle mění podnikatelské svět. Marketing je stále důležitější disciplínou v dnešním ekonomickém klimatu. Trendy v současném marketingové řízení [+]

Master of Science v Marketing Management

Globalizace a technologické změny jsou rychle mění podnikatelské svět. Marketing je stále důležitější disciplínou v dnešním ekonomickém klimatu. Trendy v současném marketingového řízení patří rostoucí důraz na spokojenost zákazníků, služby marketingu, rozvoje trhu Číny a business-to-business marketing.

MSc v oboru Marketing Management se zabývá výše uvedenými otázkami, zaměřené především na ty, kteří mají odborné a technické kvalifikace, ale je třeba rozšířit své znalosti a dovednosti v oblasti marketingového řízení. To zahrnuje řadu odborných marketingových otázek v oblastech, jako jsou on-line analýza spotřebitelského trhu, manažerské problémy v marketingu, analytické metody pro výzkum trhu a globální marketingové strategie.... [-]


MSc V Oboru Marketing A Management

Loughborough University School of Business and Economics
Campus forma Denní studium 1 rok October 2016 Spojené království Loughborough

Naše MSc v oboru Marketing a management Program nabízí kompletní řadu Marketing a management moduly, které vám pohled na klíčové funkce jakékoliv organizace, stejně jako in-hloubkové teoretické znalosti ze základních prvků marketingu [+]

Loughborough MSc in Management

Pokud jste absolvent chtějí rozšířit své manažerské schopnosti v dynamickém a podnětné prostředí a svůj první titul je v non-obchodní nebo non-management kázně, pak Loughborough je jeden-rok MSC kurzy jsou pro vás. Nabízíme pět velmi populární na plný úvazek učí magisterských programů v řízení, z nichž každý šité na míru konkrétní funkci a spustit od října do září, s přestávkami mezi nimi.

Naše Business School má slavné historie, běh postgraduální kurzy managementu pro více než 25 let s 100s studenti, kteří využívají z naší rozsáhlé zkušenosti z průmyslu každý rok. Spojené království je míra zhodnocení palubě našeho kvalita výuky jako 'vynikající', zatímco my jsme stále velmi skóre v hlavních tabulkách ligu každý rok. Na vrcholu se, že má Loughborough University vyhrál Times vysokých školách 'Best Student Experience Award za tři roky po sobě (2006, 2007 a 2008) - ocenění hlasoval studentů v celé Velké Británii. V roce 2007 ocenění viděl Loughborough také vyhrát 'vynikající podporu pro zahraniční studenty' ocenění. ... [-]


Msc Marketing Management

Aston Business School
Campus forma Denní studium 1 rok September 2016 Spojené království Birmingham

Tento MSc v oboru Marketing Management je navržen tak, aby vyhovovaly potřebám absolventů, kteří dosud specializují v marketingu, ale teď si to přejí. [+]

MSc Marketing Management

Tento MSc v oboru Marketing Management je navržen tak, aby vyhovovaly potřebám absolventů, kteří dosud specializují v marketingu, ale teď si to přejí. Zatímco představovat moduly specializované marketingové, pochopení a uznání ostatních obchodních funkcí v rámci organizace je také vyvinul.

Moduly

Povinné předměty

Marketing Management Analýza pro disertační výzkum Marketingový výzkum Marketingová strategie.

Volitelné moduly (Vyberte čtyři)

Účetnictví pro nefinanční manažery Strategic Business Sustainability Integrované marketingové komunikace Chování spotřebitele Strategické řízení značky E-Marketing Služby Marketing Mezinárodní Marketing Management Strategické řízení Marketingové kanály a Strategické Sales Force řízení ... [-]

Magistr V Oblasti Marketingu A Inovací

University of Southern Denmark
Campus forma Denní studium 2 let September 2016 Dánsko Esbjerg

Chcete být schopni rozpoznat a využít příležitosti na trhu? Vzhledem ke zvyšující se internacionalizace a globalizace, podniky potřebují ... [+]

. Mistr v oboru ekonomie a Business Administration - Marketing a inovace (MSc) Přejete si být schopni rozpoznat a využít příležitosti na trhu? Vzhledem ke zvyšující se internacionalizace a globalizace, podniky potřebují manažeři, kteří chápou, jak se na vedení, aby zajistily konkurenční výhody na celosvětových trzích a specialistů, kteří mohou rozvíjet znalosti o zákazníky a konkurenční situace. Tento program vám poskytuje know-how dovednosti, které umožňují, aby se stal takový manažer.Kompetence naučili v průběhu programu v oblasti marketingu a inovace mohou být použity na místě a využít příležitostí na trhu. Můžete použít pravomoci při účasti v inovačních projektů a vytvořit marketingové plány pro stávající produkty. Program navazuje na kvalifikaci v organizaci a marketingu získaných na bakalářské úrovni v kombinaci s kurzy kvantitativního a kvalitativního výzkumu. Kurzy jsou mix kurzů dávat kvalifikací, které mají být použity v dlouhodobém horizontu a kurzů dává vám nástroje, které můžete použít ve své první zaměstnání. Kurz projektového řízení je příkladem takového kurzu.Kurzy používají kombinaci projektové práce, skupinová práce a přednášky.Program je nabízen na Campus Esbjerg.... [-]

Ms Marketing

Kogod School of Business, American University
Campus forma Denní studium 1 rok September 2016 Spojené státy americké District of Columbia

Masters v marketingu studijní program (MSMKTG) na Kogod School of Business poskytuje konkurenční výhodu pro studenty hledají kariéru v oblasti marketingu. Poskytuje pochopení marketingových nástrojů a konceptů, které připravuje absolventy odlišit od svých vrstevníků, významně přispět ze své první den v práci, a urychlit jejich povýšení. [+]

30 kreditních hodin; Program kohorta bázi Na plný úvazek, kompletace do jednoho roku Lock-krok plán Výkonný série reproduktor Masters v marketingu programu (MSMKTG) Na Kogod School of Business poskytuje konkurenční výhodu pro studenty hledají kariéru v oblasti marketingu. Poskytuje pochopení marketingových nástrojů a konceptů, které připravuje absolventy odlišit od svých vrstevníků, významně přispět ze své první den v práci, a urychlit jejich povýšení. Unikátní do programu MS Marketing, budou studenti pracovat v cross-funkční týmy vedle RedPeg marketingu, oceněnou marketingové agentury v Washington, DC, oblasti prostřednictvím našeho významného klienta projekt aplikované. Klient Projekt Použita je vyvrcholení zkušenost navržen tak, aby představit studenty na všechny aspekty vývoje, realizaci a vyhodnocení marketingové kampaně. Studenti povede projekt od začátku do konce, včetně výzkumu trhu, strategické plánování, kreativní implementace, a konečně, vyhodnocení výsledků kampaně. [-]

MSc V Strategic Marketing

Romanian-American University
Campus forma Denní studium 2 let October 2016 Rumunsko Bukurešť

MSc ve strategickém marketingu, které nabízí School of Management-marketingu, je dvouletý program. Znalost dosáhl ve třídě a dovednosti vyvinuté v tomto programu bude skýtat poučenějšího a připraveného jedince k řešení širokou škálu marketingových aspektů, počínaje porozumění trhu a zaměření, pokračovat s polohováním a končí s marketingovými metrik. [+]

. MSc v Strategic Marketing, Které nabízí School of Management-marketingu, je dvouletý program. Znalost dosáhl ve třídě a dovednosti vyvinuté v tomto programu bude skýtat poučenějšího a připraveného jedince k řešení širokou škálu marketingových aspektů, počínaje porozumění trhu a zaměření, pokračovat s polohováním a končí s marketingovými metrik. Oficiální accrediation by ARACIS (Rumunská agentura pro zajišťování kvality ve vysokoškolském vzdělávání), rozhodnutí, kterým se rumunská vláda (Rumunská agentura pro zajišťování kvality ve vysokém školství) Mistr ve strategické marketingové Rozvoj úspěšné praktiky v jedné z nejdynamičtějších a populární kariéry Přenos know-how mezi akademickým a podnikatelským prostředím Rozvoj odborné znalosti v oblasti marketingových aplikací špičkových Snaha o vizi zákazníka-střed ve všech organizačních snažení Široká nabídka volitelných předmětů se zahraničními profesory Mistr ve strategické marketingové je dvouletý program. Znalost dosáhl během výuky a dovednosti se vyvíjely v průběhu tohoto programu bude skýtat poučenějšího a připravený jednotlivce. Absolvent bude schopen řešit širokou škálu marketingových aspektů, počínaje trhu porozumění a zaměření, pokračuje s polohováním a končí s marketingovými metrik. Pro hodnocení studentů, School of Management-Marketing uplatňuje metodiku rumunský-americká vysoká škola, která je součástí nařízení o odborné činnosti studentů a závisí na dvou kritériích: docházky a výkonu. Každý akademický rok je rozdělen na 2 semestry. Osnovy poskytuje minimální 60 přenosných kreditních bodů (30 kreditních bodů za semestr). K dispozici je celkem čtyři semestry za dva roky. Semestr má obvykle 14 týdnů. 4. semestr má 11 týdnů + 3 přidělené pro stáže a dokončení disertační práce projektu. Osnovy jsou povinné předměty a volitelné předměty (od prvního ročníku studia, 2. semestr). Volitelné předměty jsou seskupeny ve stopách, které poskytují studentům další školení, v závislosti na výběru provedeném v prvním roce. Mistr ve strategickém marketingu zahrnuje tyto povinné předměty: - Marketingový výzkum a analýza dat - Integrovaná marketingová komunikace - Global Marketing Management - Customer Experience Management - Správa Značky a zákazníků vlastního kapitálu - Segmentace a polohovací strategie - Digital Marketing Management - Supply Chain strategie - stanovení cen a prodeje strategického řízení - měřící efektivitu marketingu - Marketing Planning - Rozhodování - Marketing Innovation Lab - Integrovaný výzkum a poradenství projekt - Strategic Marketing simulace - Specialized Internship - práce s papírem Project Mistr ve strategickém marketingu zahrnuje následující volitelné předměty: - Mezinárodní obchodní jednání - Design Factory - rozvoj inovací - Psychologie kultury - Prezentační dovednosti - International Business Ethics & Leadership - Reality Zkušební Labs: Testování Podnikatelské nápady - Workshop - The Art of Networking: Buďte Best Performer - růstové strategie pro banky a firmy Upraveno tak, aby rozvíjející se trhy - start-up Garáž: Ladění podnikatelský proces - Workshop - Projektový management - Podnikání s asijskými zeměmi - Komunikace v 21. století Rumunský-americká vysoká škola nabízí všem žadatelům anglický test, on-line získat osvědčení o svých anglických jazykových dovedností. [-]

MSc V Globální Strategické řízení

ESADE Business School
Campus forma Denní studium 1 rok September 2016 Španělsko Barcelona

Studovat MSc s ještě větší mezinárodní vlivy, rozdělením svůj program mezi Lingnan (University College) v Guangzhou (Čína), McIntire School of Commerce, University of Virginia (USA) a ESADE v Barceloně. Perfektní volbou pro ty, kteří chtějí rozšířit své obzory a byli připraveni na globální kariéry v podnikání po celém světě. [+]

Studovat MSc s ještě větší mezinárodní vlivy, rozdělením svůj program mezi Lingnan (University College) v Guangzhou (Čína), McIntire School of Commerce, University of Virginia (USA) a ESADE v Barceloně. Perfektní volbou pro ty, kteří chtějí rozšířit své obzory a byli připraveni na globální kariéry v podnikání po celém světě. PROČ MSc v globální strategické vedení? Live in 3 kontinentech v jednom roce, a stát se globálně smýšlející člověk. Zjistit, co týmová práce v rámci nejvíce mezinárodně a akademicky různých skupin lidí můžete udělat pro své pohledem na svět. Stát se globálním lídrem připraveni realizovat globální strategie a řídit složité mezinárodní týmy. Těžit z 3 velmi odlišných způsobů učení se z nejlepších profesorů na každé univerzitě. S pouhými 60 studentů ve třídě, to je výběrový program, který vám dává nejhlubší možnou vhled do toho, jak svět podnikání funguje. Získat dva oficiální tituly a osvědčení ze tří nejprestižnějších univerzit na světě. Získejte přístup k kariéra služby a sdružení absolventů na třech univerzitách, otevírá ještě více dveří do pracovních příležitostí po celém světě. CÍLE PROGRAMU V době, kdy jste absolvent, budete moci: Plně pochopit složitost provádění globální strategie ve velmi dynamickém světové ekonomiky Pochopit, jak je firma provádí v USA, Číně a Evropě Rozhodujte v teoretických i praktických souvislostech Použít silné analytické a cross-kulturní dovednosti každodenní podnikatelské výzvy KOMPETENCE Tento program je navržen tak, aby vybavit jak analytické a měkkých dovedností potřebných pro budoucí globální kariéry. Žije a studuje ve třech kontinentech s vrstevníky z celého světa vám dá mezikulturní dovednosti, odolnost a pružnost pro přizpůsobení na jakékoli globální myšlení. Malý kohorta 60 studentů a těžký důraz na týmovou práci v multikulturních skupin vám dá výhodu na pracovišti, kde nadnárodní obchodní operace jsou na denním pořádku. [-]

Msc Marketing Management

Toulouse Business School - Barcelona Campus
Campus forma Denní studium 18 měsíců January 2016 Španělsko Barcelona

Pak TBS Barcelona je na plný úvazek, 18-měsíční MSc Marketing Management vám umožní získat tuto významnou konkurenční výhodu v dynamickém, neustále se měnící průmyslu. Učil výhradně v angličtině a vysoce přizpůsobitelné, tento program nabízí 3 specializace stopy, takže můžete snadno přizpůsobit kurzy, které vám pomohou dosáhnout vašich profesních cílů: B2C Marketing, B2B marketingu a mezinárodního obchodu. [+]

. Hledáte způsob, jak rozšířit svůj marketingový znalosti a dovednosti nastavit? Pak TBS Barcelona je na plný úvazek, 18-měsíční Vedení MSc Marketing vám umožní získat tuto významnou konkurenční výhodu v dynamickém, neustále se měnící průmyslu. Vyučován výhradně v angličtině a vysoce přizpůsobitelné, Tento program nabízí 3 specializace stopy takže můžete snadno přizpůsobit kurzy, které vám pomohou dosáhnout vašich profesních cílů: B2C Marketing, B2B Marketing, A mezinárodní obchod, Jsme také hrdí na to obstarávat pro jednu z nejrychlejších sektorů španělských Rosteme s našimi volitelný fast track obor módy a luxusu. Vedení MSc Marketing bude trénovat, aby co nejlepší marketingová rozhodnutí o zásadní, důsledné základ pro správu, takže budete připraveni přijmout jakékoliv manažerské marketingovou pozici. Budete také získat hands-on praxi Behem 6-ti měsíční stáž ve špičkových národních a mezinárodních firem. Co je víc, personalizované koučování program, bude vám na vaší cestě k nalezení ideální profesionální dráhu. TBS Barcelony Vedení MSc Marketing Má velmi praktické zaměření, stejně jako neochvějnou oddanost akademické přísnosti. Mezi naší pedagogických pracovníků počítáme přední praktici v oblasti marketingu a mezinárodně uznané akademickés, čímž se získá širší obchodní perspektivu. Kromě toho výbor pro posuzování, Vytvořený z odborníků z odvětví, dohlíží na obsah kursu, aby se zajistilo, že jsou vždy relevantní s nejnovějšími trendy a vývojem. Vše, co potřebujete, aby vám spustit na vaší marketingové řízení kariéry! Proč si vybrat naši MSc Marketing Management? vysoce přizpůsobitelné TBS - UPC double degree TBS Triple Akreditace - Inovace Zaručená mezinárodně Minded Stáže - teorii do praxe Individuální koučování Vysoce, použitelné absolventi Barcelona - Jeden z druhu Obsah programu Vedení MSc Marketing je vyučován přes 3 podmínek. Během prvního funkčního období budete učit Základy marketingu, stejně jako nejmodernější techniky v oblasti marketingu. Ve druhém semestru budete moci specializovat ve většině příslušné oblasti pro dosažení vašich profesních cílů. Třetí termín bude vynaložena podniknutí odborná stáž v renomovaném národní nebo mezinárodní společnost. V celém průběhu, budete těžit z naší osobní koučování program, který vás o tom, jak úspěšně identifikovat váš ideální kariéru. 1. semestr (leden až červen) Běžné předměty Zaměřené na rozvoj pochopení složitosti podnikání a obecného managementu. Podnikatelský plán strategie společnosti mezinárodní obchod systémové dynamiky lidských zdrojů Klíčové subjekty v marketingu Úvod do základních prvků marketingu, s konceptů ilustrovaných pomocí aplikace a profesionální příklady. Rozhodnutí o spotřebitelů a trhů vztahy se zákazníky marketingové strategie Během hlavních předmětů v marketingu, budou studenti volit mezi následujícími rychlých tratí: General Marketing Móda a Luxury Marketing Business Game Studenti budou rozděleni do týmů mezi sebou soutěží, jako kdyby byly různé společnosti ve stejném odvětví. Přidal složitost vychází ze skutečnosti, že konkurenční týmy mohou být v Barceloně nebo v hlavním kampusu v Toulouse. 2. semestr (září až prosinec) Strategie intenzivní kurz Intenzivní kurz strategie, která se týká přehodnocení koncepce od prvního ročníku, vývoji a jejich aplikací na vyřešení velmi složitých real obchodních případů. Specializace stopy Tento program nabízí 3 specializace stopy takže můžete snadno přizpůsobit kurzy, které vám pomohou dosáhnout vašich profesních cílů: B2B Marketing B2C Marketing Mezinárodní marketing Jsme také hrdí na to obstarávat pro jednu z nejrychlejších sektorů španělských Rosteme s naším volitelný fast track obor módy a luxusu. SEZAM Poradenská projekt proveden v týmech obsahujících strategického posouzení skutečného podniku a návrh strategických doporučení. 3. semestr (leden až červen) Povinný 6-měsíční stáž Budete také získat hands-on praxi v průběhu 6-ti měsíční stáž ve špičkovém národních a mezinárodních firem. A co víc, bude individuální koučování program nastavený vám na vaší cestě k nalezení ideální profesionální dráhu. Požadavky na přijetí Bakalářský studijní Uchazeči musí mít bakalářský titul (z minimálně 180 ECTS) z non-francouzské akreditované vysoké škole. Kandidáti, kteří budou mít pravděpodobně takovou kvalifikaci získané před začátkem kurzu MSc jsou také ucházet. Znalosti angličtiny Kandidáti musí předložit úředně uznaný anglický certifikát. Minimální skóre potřebné pro přijetí jsou: TOEFL IBT:> 80 IELTS:> 6.0 FCE Poznámka: Kandidáti nemusí předložit doklad o jejich úrovni angličtiny pokud angličtina je jejich mateřský jazyk, nebo v případě, že se jejich bakalářský titul plně v angličtině. Přijímací zkoušky Kandidáti musí mít jednu z následujících testu vstupné: TBS vstupné testu nebo GMAT (minimálně 530), nebo GRE profil kandidátů Uchazeči musí splňovat následující kritéria: Být mladší 29 let na MSc start programu dne. Nemají více než 2 roky praxe v pozici, relevantní pro oblast MSC Course. Není stanovena žádná minimální stupeň průměr bodu (GPA) požadavek. Nicméně, bude silná GPA být pozitivně při posuzování žádosti. Přijímací proces Konzultovat s příslušným kolo aplikační níže * Vyplňte on-line přihlášku Nahrát požadované dokumenty aplikací ** Zaplatit vstupné prostřednictvím kreditní kartou nebo bankovním převodem (130 €) Zařídit, aby se online TBS Přijímací zkoušky, nebo poskytnout potvrzení o některý z uznávaných přijímacích zkoušek uvedených výše Mají přijímací pohovory (face-to-face nebo přes Skype) Dočkat, až se oznámí rozhodnutí o přijetí. To bude zaslána e-mailem. * Aplikace kola Vstup do absolventa pracuje v postupných krocích přijímacího základ: čím dříve se použijí, tím větší vaše šance jsou přijímány. Žádosti budou považovány za v souladu s koly vidíte na obrázku. Žádosti podané po každém termínu bude převeden do dalšího kola. Je nutné poskytnout požadované dokumenty aplikací před uzávěrky pro podání žádosti; jinak vaše žádost bude převeden do dalšího kola. 1. kolo - 11.března 2. kolo - 20.dubna 3. kolo - 18.května 4. kolo - 22.června 5. kolo - 24.srpna 6. kolo - 21.září 7. kolo - 26.října ** Aplikační dokumenty Kopie těchto dokumentů budou muset od vás: Naskenovaná kopie certifikátu studia svého bakalářského Naskenovaný kopii Transcript of Records od svého prvního stupně, včetně GPA (Grade Point Average) Naskenovaná kopie pasu nebo občanského průkazu Oficiální doklad o úrovni angličtiny (zkontroluje požadované výsledky výše) Foto (ve formátu JPG) CV (v angličtině) [-]