Mgr. Management marketingu programy, vyhledejte nejlepší programy MSc zde! - MSc

Mgr. Management marketingu programy, vyhledejte nejlepší programy MSc zde! - MSc

Mgr. Management marketingu

Pokud jste někdy zajímal o to, jak podniky podporovat sebe, pak se dostat do MSc v oboru Marketing Management může být pro vás. Tento stupeň připravuje studenty, aby se na nové výzvy v hospodářském světě přes internet a prostřednictvím různých médií, ať už je to on-line reklamy, reklamy časopisů, televizní reklamy, nebo více.

Co je MSc v oboru Marketing Management? Tento stupeň učí studenty, jak zvládnout všechny druhy různých technologií, z Internetu na výzkum nástrojů a mimo něj. To také pomůže naučit lépe, jak dohlížet na týmy pracují na různých marketingových strategií, což je důvod, proč mnoho obory vyžadují třídy správy, než je váš program i začíná. Dozvíte se vedení kromě úspěšných marketingových strategií pro širokou škálu diváků.

Existuje celá řada vysokých škol a institucí, které nabízejí programy pro MSc v oboru Marketing Management.Jako takový, celkové náklady daného programu závisí na tom, kde je samozřejmě vzít a kolik kurzu je třeba dokončit. V závislosti na tom, kde jste jít a jaký typ studia jste již dokončili, může být nutné, aby se více nebo méně kurzů k dosažení vašeho titulu. Výzkum své možnosti dobře se přesvědčte se, zda určitý program bude vyhovovat vašim potřebám.

S MSc v oboru Marketing Management, měli byste být schopni vést marketingové týmy ve společnosti, ať jste kdekoliv. Z výzkumů a analýz k rozvoji, budete mít možnost zapojit se do marketingového projektu, na každém kroku na cestě. Dalo by se dokonce mají prostředky, jak začít svůj vlastní obchodní budovy a prosazování jiných podniků pomocí strategie, výzkum a analytické techniky, které jste se naučili prostřednictvím svého programu.

 

Existuje mnoho různých univerzit, které nabízejí programy pro MSc Marketing Management.Pro ty, kteří žijí daleko od univerzity s takovým programem, on-line kurzy jsou často k dispozici k dokončení studia. Chcete-li začít ve své postgraduální studium dnes hledat programu níže a kontaktujte přímo vstup kanceláři školy podle svého výběru vyplněním hlavní formulář.

Čtěte více

MSc V Oboru Marketing Management

EAE Business School
Campus forma Kombinované 1 rok October 2017 Španělsko Madrid Barcelona + 1 více

To vede k jasnému závěru: práce Marketing Management, jsou stále složitější a mění, což vyžaduje manažeři se schopností učit se a vyvíjet kontinuálně. [+]

Mistr v Marketing Management

V posledních letech došlo, jak společnosti se musí naučit pracovat v prostředí stále více dynamický, konkurenceschopný a globalizovaném světě, ovlivnil internet a nové způsoby, jak komunikovat s našimi zákazníky.

Nových informačních technologií povzbudit všechny účastníky trhu, a tak zvládat tyto technologie slouží k zajištění konkurenční reakci v globálním prostředí a místního času. Trh se také viděn jako spotřebitelé se stále více náročnější a lepší informovanost jsme nuceni znovu objevit, jak jsme se s nimi komunikovat. Sytost reklama, hledání nových distribučních kanálů, nebo nový způsob stravování, které přinesly digitalizace a internet jsou faktory, aby zvážila. ... [-]


MSc Digitální Marketing & Analytics

Regent’s University London
Campus forma Denní studium 12 - 16 měsíců September 2017 Spojené království Londýn

Marketingový průmysl je rychle se rozvíjející, složitý terén. Je nezbytné, aby marketingoví odborníci držet krok s nejnovějšími technologiemi a trendy, a přesto stále obtížné změřit a pochopit úspěch moderních digitálních marketingových kampaní. [+]

Marketingový průmysl je rychle se rozvíjející, složitý terén. Je nezbytné, aby marketingoví odborníci držet krok s nejnovějšími technologiemi a trendy, a přesto stále obtížné změřit a pochopit úspěch moderních digitálních marketingových kampaní. V průběhu svého studia, budete zkoumat způsob, jakým digitální marketing a analytiku se mění tvář marketingu, se zaměřením na čtyři hlavní oblasti: sociální média marketing, zpracování velkých objemů dat, cloud computing a mobilní marketing. Získáte pochopení marketingové teorie, stejně jako rozvíjet klíčové praktické dovednosti pro spuštění digitálních kampaní. Díky použití živých kalhotek získáte praktické zkušenosti, pracovat na typy projektů byste se zapojených jako marketingový lékaře. Proč bych si měl vybrat tento program? Webová analytika, zpracování velkých objemů dat, sociální média a obsahový marketing jsou nyní nejtěžší dovednosti náboru pro a jsou klíčové marketingové trendy pro budoucnost. Naše vysoce relevantní, průmysl-vedl program, přímo řeší aktuální marketing technologické schopnosti mezeru, vybavení vám oběma tvůrčí marketingových dovedností a klíčových digitální, technické a kvantitativních analytických schopností v současné době chybí v tomto odvětví. Klíčové dovednosti, cíle a záměry Školení v technických dovednostech, které marketingové profesionály vyžadují nyní Směs technických a marketingových dovedností v každém modulu Klíčové praktické dovednosti pro spuštění digitální kampaně, včetně sociálních médií a analytické schopnosti Hluboké znalosti digitální marketingové strategie, plánování a řízení V důkladný pohled na to, jak digitální technologie je tvarování marketingové činnosti jednotlivých průmyslových odvětví budoucí příležitosti Tam je významný rozdíl dovednosti v hospodářském odvětví, které je v zoufalé potřebě lidí, kteří mají nejen marketingových znalostí, ale i digitální, analytická a sociální média odbornost. Absolventi tohoto programu bude mít velmi žádaný dovednosti, které jsou atraktivní pro marketingové zaměstnavatele, jak agenturu a na straně klienta. Budete mít možnost využít příležitostí, které jsou k dispozici v tomto odvětví a uplatňovat své schopnosti na širokou škálu různých rolí. [-]

Ms Marketing

Kogod School of Business, American University
Campus forma Denní studium 1 rok September 2017 Spojené státy americké District of Columbia

Masters v marketingu studijní program (MSMKTG) na Kogod School of Business poskytuje konkurenční výhodu pro studenty hledají kariéru v oblasti marketingu. Poskytuje pochopení marketingových nástrojů a konceptů, které připravuje absolventy odlišit od svých vrstevníků, významně přispět ze své první den v práci, a urychlit jejich povýšení. [+]

. 30 kreditních hodin; Program kohorta bázi Na plný úvazek, kompletace do jednoho roku Lock-krok plán Výkonný série reproduktor Masters v marketingu programu (MSMKTG) Na Kogod School of Business poskytuje konkurenční výhodu pro studenty hledají kariéru v oblasti marketingu. Poskytuje pochopení marketingových nástrojů a konceptů, které připravuje absolventy odlišit od svých vrstevníků, významně přispět ze své první den v práci, a urychlit jejich povýšení. Unikátní do programu MS Marketing, budou studenti pracovat v cross-funkční týmy vedle RedPeg marketingu, oceněnou marketingové agentury v Washington, DC, oblasti prostřednictvím našeho významného klienta projekt aplikované. Klient Projekt Použita je vyvrcholení zkušenost navržen tak, aby představit studenty na všechny aspekty vývoje, realizaci a vyhodnocení marketingové kampaně. Studenti povede projekt od začátku do konce, včetně výzkumu trhu, strategické plánování, kreativní implementace, a konečně, vyhodnocení výsledků kampaně. [-]

MSc Marketing

Kent Business School, University of Kent
Campus forma Denní studium Kombinované 1 rok September 2017 Spojené království Canterbury + 1 více

Mistr v marketingu poskytuje studentům skillls uplatnit své znalosti na real-svět marketingových problémů. Program rovněž klade velký důraz na sociálně odpovědné uvádění na trh a úloha marketingu ve společnosti. Akreditované CIM (Chartered Institute of Marketing). [+]

Získat vhled do různých činností, které tvoří marketingový mix a jiné důležité komunikační strategie. Organizace dnes čelí mnoha výzvám a příležitostem. Jak technologie se vyvinula a potřeby spotřebitelů a chce se změnily, organizace jednou dominantní v jejich odvětví se zakolísal (např, myslím Nokia, Zlaté stránky, Kodak, nebo Sony), a organizace, které byly méně známých prosperovali a přišel ovládnout trhy, které sloužit (myslím Google, Tata nebo Huawei). Více nedávno, dokonce i "mocný" Apple se dostalo pod zvýšeného ohrožení od konkurentů, kteří se pravděpodobně pochopili zákazník potřebuje lepší, a kteří byli schopni poskytnout zákazníkům vynikající hodnotu. Na Kent Business School MSc v oboru marketing vám pomohou pochopit tyto problémy a poskytnout vám dovednosti uplatnit své znalosti v reálném světě marketingu výzvy. Program klade velký důraz na sociálně odpovědné uvádění na trh, a roli marketingu ve společnosti. Dozvíte se z mezinárodně uznávané tým marketingových a obchodních myslitelů, kteří jsou odborníky ve svých oblastech, a bude vám doporučuje, aby prováděly vlastní vývoj jako jedince s marketingové zkušenosti a reálných dovednosti, které jsou v poptávce. Chartered Institute of Marketing (CIM) je přední profesionální orgán pro obchodníky na celém světě a existuje rozvíjet marketingové profese, udržování profesních standardů a zlepšení dovedností marketingových odborníků. Kent Business School spojila své síly s CIM, aby vám možnost získat CIM odbornou kvalifikaci, kterou jejich multifunkčním Award Pathway (mapa). CIM kvalifikace jsou velmi vyhledávané po zaměstnavateli, a MAP vedle míře MSc Marketing, zaručuje, že jsou vybaveny nejlepší příležitosti pro úspěšné marketingové kariéru. Absolventi mohou pokračovat k výběru kariéry v spotřebitele nebo závodu na obchodní marketing. Ty budou vybaveny tak, aby pracovat v různých marketingových funkcí, včetně analytiky Marketing, marketingové komunikace, prodeje a řízení značky, ve veřejném i soukromém sektoru, nevládních organizací, poradenských a napříč nejrůznějších sektorů a odvětví. Informace o programu Následující moduly jsou nabízeny našim současným studentům. Tento seznam je založen na aktuální osnov a může se měnit každý rok v reakci na nový vývoj kurikula a inovací: APLIKOVANÝ Marketingový výzkum Kupující Rozhodování finančního a manažerského účetnictví Integrované marketingové komunikace Mezinárodní marketingová strategie marketing Organizační chování a řízení lidských zdrojů Applied Business Modelování Společenská odpovědnost a globalizace digital marketing Vývoj nových produktů a inovační management Marketing Report Posouzení Program zahrnuje učil a složku projektu. Učil program je hodnocen směsi ročníkové úkolů v průběhu celého roku, a vyšetření v květnu a červnu. Jakmile jsou dokončeny, studenti pak pracovat na plný úvazek na marketing zprávě. To poskytuje příležitost aplikovat techniky a postřehy uvedené v programu a aplikovat je na konkrétní problémové oblasti. Vstupní požadavky Studenti, kteří chtějí požádat o vyšší stupeň by měl mít dobrý diplom z Velké Británie nebo rovnocenné mezinárodně uznávané kvalifikace. Pozornost bude věnována těm žadatelům, kteří jsou držiteli dobré druhé třídy diplom. Žadatelé bez diplom může být také považována na základě pracovní zkušenosti, odborné kvalifikace a relevanci programu na jejich současnou profesní role. Je vyžadován doklad o znalosti anglického jazyka. Děláme nabízíme řadu pre-zasedáními kurzy v angličtině pro akademické účely prostřednictvím Kent International drah. [-]

MSc Marketing

London School of Economics and Political Science
Campus forma Denní studium 12 měsíců September 2017 Spojené království Londýn

MSc Marketing je vynikající jednoroční program, poskytující analytický, business-zaměřené učební plán pro rozvoj své dovednosti jako inovativní a strategického marketingu. Praktický projekt vám umožní aplikovat své poznatky a odborné znalosti poradenské problémů reálného světa, a rozvíjet své odborné a praktické dovednosti jako marketingový manažer. [+]

. MSc Marketing je vynikající jednoroční program, poskytující analytický, business-zaměřené učební plán pro rozvoj své dovednosti jako inovativní a strategického marketingu. Praktický projekt vám umožní aplikovat své poznatky a odborné znalosti poradenské problémů reálného světa, a rozvíjet své odborné a praktické dovednosti jako marketingový manažer. základní kurzy v rámci tohoto programu přinést poučení z nejnovějších výzkumů do učebny, což dobře zaoblené, kritickou analýzu chování spotřebitelů a datové analytiky, v kontextu skutečných obchodních výzev. Získáte detailní znalost spotřebitelských trhů, založené na špičkovém výzkumu a postřehy v lidském chování. Budete také rozvíjet svůj talent a odborné znalosti v oblasti analýzy dat, což vám umožní zaujmout strategický přístup k navrhování a vývoj marketingových kampaní. Jádro kurz základů obchodního vedení bude také rozvíjet své znalosti o souvislostech, v nichž marketingoví manažeři mohou řídit dopředu organizačními cíli Tato jedinečná kombinace lidského poznání, analytické odbornosti a porozumění podnikání vás odliší od ostatních marketingových absolventů, a dá vám nástroje k vytvoření skutečně efektivní řešení založené na důkazech k neustále se měnící marketingových výzev, kterým čelí podniky po celém světě. Uvádíme na trh tento nový program pro první příjem studentů v září 2017. Osnovy Jsme zařadil # 2 na světě pro společenské vědy a řízení a program MSc Marketing je založen na LSE tradici akademického dokonalosti. Učební plán je navržen tak, kolem čtyř povinných základních kurzů, a můžete také přizpůsobit svůj program podle svých vlastních zájmů a profesní cíle s možností výběru z volitelných volitelných předmětů z předních akademických oddělení napříč LSE. Budete dokončit program s Marketing Action Learning Project, která vám umožní rozvíjet své praktické marketingové dovednosti, spojit znalosti z kurzů v celém programu, a vyberte prostor pro specializaci prohloubit svůj knowledgee v konkrétní oblasti zájmu. Pre-zasedáními kurz (non-hodnotila) Studenti jsou povinni absolvovat před zasedáními kurz před začátkem programu, zahrnující program tříd a uvítací akce. Tento kurz bude poskytovat intenzivní "boot-tábor" školení v základních principech obchodu a globální prostředí, v němž firmy působí. To je navržen tak, aby základní kontext ke specialistovi marketingových znalostí, které budete rozvíjet v celém programu, za účelem vybudování své znalosti o strategickém řízení role marketingu hraje v jízdě podnikání. Povinné předměty (2,0 jednotek) Základy marketingu (0,5 jednotek) Za poznáním klíčová analytická rámců, technické nástroje a koncepty, které jsou nezbytné pro vybudování efektivní marketingové strategie, a rozvíjet dovednosti studentů při analýze a dělat smysl složitých reálných situacích. Marketing Analytics I: Spotřebitelské Základy analýzy (0,5 jednotek) Naprostou nezbytností v době zpracování velkých objemů dat, tento kurz poskytuje základní znalosti marketingových analytických a výzkumných metod a interpretaci a využívání datových postřehy. Consumer Insights I: behaviorální Fundamentals (0,5 jednotek) Rozvoj pochopení lidské psychologie a chování spotřebitelů přinést vhled do zásadních otázek, včetně proč spotřebitelé chtějí, co chtějí, jaké informace budou reagovat a co bude ignorovat, a jak a proč se rozhodovat. Marketing Action Learning Project (0,5 jednotek) Tým projektu analyzování a řešení marketingový problém v reálném světě v rámci organizace, sdružující učení napříč všemi kurzy v programu. Studenti budou rozvíjet týmové pracovní dovednosti a zkušenosti v poradenství, pracovní vypracovat zprávu o uvádění na trh nahlédnutí do hloubky, aby poskytovaly základ pro doporučení pro efektivní řešení složitého reálného světa vydání. Volitelné volitelných předmětů (2,0 jednotek) Kromě výše uvedených základních kurzů, budete přizpůsobit svůj program podle svých vlastních zájmů a profesní cíle s volitelným volitelných předmětů. Budete mít možnost vybrat si z výběru specialista marketingu volitelných předmětů níže, stejně jako možností, jak rozšířit své znalosti s volitelných předmětů z předních akademických oddělení napříč LSE, které pokrývají širokou škálu širších témat relevantních pro marketingové manažery dnes. Specialista marketingových volitelných Marketing Analytics II: Analytics pro správu inovace, produkty a značky (0,5 jednotka) Stavební poznatky ve state-of-the-art modelů Marketingové Analytics pro manažerské rozhodování v oblasti marketingu, které umožňují společnostem, aby se ukázal jako vedoucí postavení na trhu, úspěšně zahájit nové produkty nebo inovace, a spravovat zralých produktů a značek. Consumer Insights II: Judgement a rozhodování (0,5 jednotka) Představení pole behaviorální rozhodování vědy rozvíjet a in-hloubka pochopení lidského úsudku a rozhodování, včetně vhled do poznávacích zaujatostí a heuristiky, preference a hodnoty, rozhodování za nejistoty a rizika, zásady výběru architektury, a jak přivodit změna chování. New Media Marketing (0,5 jednotka) Rozvoj špičkové nástroje a techniky pro strategické on-line reklamy a sociální média marketing, s technologií a analytiky, aby shromažďovat, analyzovat a působit informací o zákaznících. Cenová strategie (0,5 jednotka) Poskytující základní pochopení základních principů cenové strategie, taktiky cenových a realizace s využitím analytických nástrojů, teorie a rámců formulovat úspěšné strategie v oblasti cenotvorby. Kariérní rozvoj s Marketing MSc LSE je zařazen # 5 na světě pro jeho dobrou pověst u zaměstnavatele (QS žebříčku 2016) a MSc Marketing bude poskytovat platformu transformovat svou kariéru. Ať už hledáte způsob, jak učinit další krok ve své stávající marketingové kariéru, kteří chtějí změnit svoji kariéru a přestěhovat se do marketingového řízení z jiného oboru, nebo pracuje na spuštění vlastního podnikání podniku, bude tento program poskytovat intelektuální a praktickou dovednosti, které vám umožní řídit svou kariéru vpřed. Budete absolvovat jako dobře zaoblené marketingový manažer, s důsledným vědeckým přístupem k analýze dat, spolu s diferencovaného a zasvěcené pochopení zákazníků, která vám schopnost řídit strategický marketing úspěch. Vedle toho budete stavět své profesní schopnosti s předměty rozvíjet své týmovou práci a komunikační dovednosti, a upevnit svou základní chápání marketingového průmyslu. LSE Kariéra LSE kariéra bude poskytovat na míru individuální podporu s vaší vývoje a hledání zaměstnání profesionální celou dobu trvání programu. Nabízejí one-to-one Kariéra Consultant relace, přístup k zaměstnavatelům s kariéry veletrhy, semináře a workshopy, rozsáhlé databáze pracovních příležitostí prostřednictvím LSE Kariéra Hub, a pomoc při hledání zaměstnání, životopisy / životopisy a rozhovory. Absolvent destinace Absolventi z LSE katedry managementu šly na úspěšnou kariéru v celé řadě průmyslových odvětví a vedoucích organizací po celém světě. Zde jsou některé příklady firem a organizací, které naši absolventi nyní pracují pro: Vstupní požadavky Bakalářský titul na úrovni 2,1 nebo vyšší, nebo mezinárodní ekvivalent. Žadatelé z jakéhokoli akademickým zázemím jsou vítány. Není nutné ji před formální studium kvantitativních předmětů, ale studenti musí přijít připraveni jednat s kvantitativními tématech, jako je statistika a analytických údajů. Není nutná žádná pracovní zkušenosti před, ale studenti, kteří mají zkušenosti jsou vítány. Uveďte podrobně veškeré relevantní zkušenosti v aplikaci. Všichni žadatelé musí předložit GMAT nebo GRE skóre Požadavky na anglický jazyk Vaše žádost bude posuzovat jeho studijním úspěchům. Nabídku na místo může být podmíněno navštěvovat další kurzy a / nebo složení kvalifikační zkoušky na vhodném standardu, kromě titulu. Měli byste si uvědomit, že tam jsou vždy mnohem více aplikací než míst jsou k dispozici na LSE a držení minimálních požadavků na přijímací nezaručuje, že vám bude nabídnuta vstupné. Proto je ve vašem zájmu uplatnit co nejdříve. Jak se přihlásit Podat přihlášku k LSE Graduate přijímací kanceláři. Aplikace jsou nyní otevřené pro vstup do programu na podzim 2017. Působíme postupové vstupné, takže nemáme konečný termín, a místa jsou v současné době k dispozici na tento program. Nicméně, nabízíme místa na kdo dřív přijde, je první obsloužen, takže vám doporučujeme použít co nejdříve, aby se zabránilo zklamání. Náš přijímací proces je řízen centrálně, tak prosím navštivte LSE Graduate přijímací kancelář pro dotazy o procesu a požadavků aplikací. Poplatky a finanční podpora Program Poplatek za školné: UK / EU £ 25.944 (prozatímní EU); zámoří 26.448 £ LSE nabízí celou řadu možností finanční podpory pro UK a mezinárodní postgraduální studenty. [-]

MSc Marketing

Birmingham Business School, University of Birmingham
Campus forma Denní studium 1 rok September 2017 Spojené království Birmingham

Tento program je určen pro absolventy všech oborů, a zkoumá principy, teoretické koncepty a praxi marketingu, se silným důrazem na současnou filozofií a současných problémů. Tento program je akreditován Chartered Institute of Marketing. [+]

Business to business, vztahy se zákazníky, interní komunikace ... Marketing produktů nebo služeb organizace vám dělá velvyslance značky, klíčovou součást v jeho obchodní a pověsti úspěch. Tento program je určen pro absolventy všech oborů, a zkoumá principy, teoretické koncepty a praxi marketingu, se silným důrazem na současnou filozofií a současných problémů. Tento program je akreditován Chartered Institute of Marketing. Uznávané touto Hospodářská a sociální rada pro výzkum (ESRC) a akreditované Chartered Institute of Marketing, tento program je provozován a podporován zkušenými akademiky a marketingové praktiky. Po celém světě známá pro své odborné znalosti, budou vám významné nahlédnutí do klíčových oblastech marketingu, včetně značky na trh; reklamní; Chování spotřebitelů; marketing etika; a inovace a strategie. Obsah programu Tento program zahrnuje šest vyučovaných modulů, včetně čtyř základních modulů (Consumer Behaviour, marketingové řízení, marketingový výzkum a marketingové strategie a plánování) následované řadou specializovaných modulů, jako jsou Retail marketing, strategické řízení značky, strategického hlediska udržitelnosti životního prostředí a marketingových komunikací. Můžete také provést podstatné výzkumné práce na marketingové téma dle Vašeho výběru. Poslední disertačních prací zahrnovala šetření v oblastech, jako je interaktivní marketing, marketingové komunikace a retail marketingu. Z tohoto programu, nemusíte předchozí formální vzdělání v oblasti marketingu. Program je rozpoznán ESRC pro výzkum vzdělávání a je Tento program je akreditován Chartered Institute of Marketing. Pro čerstvé absolventy a praktikující manažery již obeznámeni se základními marketingovými pojmy, prosím viz také naše marketingové komunikace MSc a strategický marketing a programy Poradenství MSc. Podrobné údaje o programu 12-měsíční plný úvazek program začíná na konci září. Za prvních devět měsíců jsou vynakládány rozvíjení znalostí přes šest nebo sedm vyučovaných modulů, obsahuje čtyři povinné moduly a vybrané ze seznamu možností navržených tak, aby vám flexibilitu dva / tři specializované moduly. 24 měsíců MSc Marketing Program je také k dispozici, kde se studenti nejprve trvat devět měsíců všeobecné obchodní kvalifikaci, postgraduální diplom v oboru Business Administration (GDBA), pokud nesplňují požadavky 12měsíců kurzu. Je-li dosaženo uspokojivé výsledky v této GDBA mohou studenti pak postupují do 12 měsíců MSc programu Marketing. Proč studovat tento kurz Jsme oddělení mezinárodních vědců a učitelů, kteří hrdi na naši širokou dosahující, důsledné a smysluplné výzkumu. Získali jsme řadu výzkumných grantů z orgánů, jako ESRC a Britské akademie, jakož i úzkou spolupráci s obchodními organizacemi na regionální i národní úrovni. Jsme aktivně zapojeni s naší disciplíny s pomocí našeho profesionálního členství, vydavatelství předních časopisů a zapojení s průmyslem a media.We spustit také čtyři mimořádné programy MSc Marketing, které přitahují studenty z více než třiceti zemí. Ty budou vyučovány zaměstnanci z jedné z největších skupin marketingu fakulty ve Velké Británii, včetně akademiků, kteří jsou mezinárodně uznávané. Naše doplňkem akademiků a marketingové praktiky nabízejí rozsáhlé zkušenosti a odborné znalosti v oblastech, jako jsou značky na trh, reklama, marketing služeb, e-marketing, maloobchod, mezinárodní marketing, chování spotřebitelů, mezi podniky marketingu, marketingové etiky, inovace a strategie. vstupní požadavky Dobrý stupeň vyznamenání (2: 1 nebo vyšší) nebo postgraduální diplom z britské univerzity nebo ekvivalentní. [-]

Master Of Science (MSC) V Oblasti Marketingu

WU - Vienna University of Economics and Business
Campus forma Denní studium September 2017 Rakousko Vídeň

Čtyři semestry, na plný úvazek, anglicky učil studijní program [+]

Magisterský studijní program v oboru Marketing poskytuje našim absolventům s potřebnými znalostmi a dovednostmi získat důkladné znalosti o výzvách, podnikatelské a neziskové organizace zaměřené na zákazníky jsou konfrontovány s. Marketing tradičně pomáhá těmto firmám při vytváření hodnotu zjišťování potřeb svých zákazníků a poskytnout jim inovativních produktů a služeb. Ale v globalizovaném světě, který se rychle mění, existuje několik nové skutečnosti, které ovlivňují současné a budoucí obchodní praktiky:

Efektivní marketing má spojit dobře zavedené plánování a výzkum technik s procesem adaptivní experimentování pro rychlejší učení a zlepšení přesnosti rozhodování. Obchodníci se setkat s rostoucí dostupnosti a široké využití databází odvozených ze spotřebitelských průzkumů, údajů ze čteček a interaktivních on-line médií. Navíc, vyhledávače a sociální média změnila způsob, jakým spotřebitelé získat informace, rozhodovat se a komunikovat mezi sebou navzájem a firem. To vyžaduje marketingových odborníků, že mají pokročilé analytické a kvantitativní dovednosti, jako je statistika, databázový marketing a průzkum trhu, ale také kvalitativní dovednosti, aby lépe pochopit měnící stávající i budoucí kupní a spotřební zvyklosti spotřebitelů. Současná ekonomická krize a nedostatek zdrojů umožňuje měření marketing výkonnosti nabývají na významu v současné praxi řízení.... [-]


MSc Marketing

Durham University Business School
Campus forma Denní studium 1 rok August 2017 Spojené království Durham

MSc Marketing Program Durham se zařídíme se základními dovednostmi a znalostmi, aby vyniklo dlouhodobé napříč všemi kariéry související s marketingem. [+]

MSc Marketing Marketing se dotýká všech aspektů organizace a pomáhá tvar a přímou podnikovou strategii. MSc Marketing Program Durham se zařídíme se základními dovednostmi a znalostmi, aby vyniklo dlouhodobé napříč všemi kariéry související s marketingem. Chartered Institute of Marketing (CIM) je přední profesionální orgán pro obchodníky na celém světě a existuje rozvíjet marketingové profese, udržování profesních standardů a zlepšení dovedností marketingových odborníků. Durham University spojila své síly s CIM dát studentům možnost získat odbornou kvalifikaci CIM Graduate Gateway. CIM kvalifikace jsou velmi vyhledávané po zaměstnavateli, a map s našimi vlastními stupňů, který zajišťuje jsme vybavit studenty s nejlepší příležitosti pro úspěšnou marketingovou kariéry. Termín 1 Naučíte uplatňování klíčových marketingových modelů a teorií, aby se vztahují na reálných scénářů. V sem 1, učení je založeno na základní vzdělávání, které vám poskytne příležitost k rozvoji dovedností a zkušeností s mnoha podnikových marketingových kariéry, z komerčního sektoru, aby charity a mimo něj. Hlavní moduly jsou: Současná Marketingová komunikace Spotřebitelé a spotřeba Marketing teorie Marketing Management a strategie Potom si můžete zvolit jeden volitelný z nabídky, která v minulosti součástí strategického řízení značky, sociální marketing a etické jednání. TERM 2 V sem 2, kurz obsahuje volitelné moduly, které vám umožní získat odbornou přípravu pokročilé úrovně v současném marketingu a managementu. Budete mít možnost vybrat volitelné moduly přizpůsobit své učení. Jádro modul sem 2 je metody výzkumu v oblasti marketingu, s volitelných modulů napříč marketingu a managementu drah, které v minulosti obsahovaly: Arts, Heritage a marketingu cestovního ruchu Globální marketing Retail Marketing Management MARKETING SERVICES Business to Business Marketing Konkurenční Strategie a organizační Fitness Poradenství Inovace a Management Technology New Venture Tvorba Společnost a udržitelnost Advanced Marketingová strategie Termín 3: Podnikatelský projekt nebo disertační práce V létě budete absolvovat 12.000 slovo disertační práci na téma podnikání podle svého výběru. To lze na základě nezávislého akademického výzkumu, nebo podnikatelského projektu (skutečný obchodní výzva pocházet vámi nebo školy). Dohlížet člen fakulty s odpovídajícími zkušenostmi, budete zkoumat podrobněji předmět, který jste již studoval v rámci svého programu. To je příležitost pro vás rozvíjet své obchodní pohled a prezentovat své analýzy a myšlenky v odborné a profesionální úrovni; kombinují kritické diskriminaci a smysl pro proporce při hodnocení důkazů a názory ostatních. Přidání do vašich zkušeností Mezinárodní zkušenosti Pokud vaše ambice ležet za Británii, nabízíme řadu míst na naší jedinečnou práce v zahraničí schématu. To bude zahrnovat psaní disertační práci na jednom z našich mezinárodních partnerských institucí v období od června do srpna. Řada stipendií jsou k dispozici řečníků Jako součást svého programu, budete mít možnost vychutnat prezentací akademiky a odborníky z praxe v rámci zvolené oblasti zájmu. Minulé reproduktory mají mimo jiné zástupci významných světových nadnárodních společností, jako je Google, Deloitte a Sage kromě předních akademiků, které poskytují ideální příležitost získat praktické znalosti a progresivní pohled. Přijímací proces Zde jsou kroky v procesu přijímacího řízení: Dáme vám vědět, kdy jsme obdrželi vaši žádost. Jakmile obdržíme všechny vaše podkladů, budeme vám e-mail, abyste věděli, naše rozhodnutí. V případě, že rozhodnutí je, aby se vám nabídka místo na programu dáme vám vědět e-mailem. Upozorňujeme, nebudeme vydávat tvrdé nabídka kopie dopisů, protože tyto nejsou povinni získat studentské vízum. Pokud jste požádali o univerzitní ubytování na formuláři žádosti, bude vysoká škola kontaktovat nasměrovat. Mohou vám pošle přihlášku na ubytování, které byste měli vyplnit a poslat přímo na vysoké škole. Ty by měly potvrdit přijetí vaší nabídky co nejdříve. Za účelem zajištění své místo, jste povinni zaplatit ve lhůtě šesti týdnů ode dne původní nabídky (naleznete v nabídce dokumenty podrobnosti o platebních metod). Zahraniční studenti vyžadují studentské vízum, obdrží CAS (potvrzení o převzetí k studií) prostřednictvím e-mailu, jakmile všechny nabízejí jsou splněny podmínky, byly přijaty akceptace a vklad, a vy jste do pěti měsíců od data zahájení programu. Upozornění: Musíte námi podělit o svůj vlastní osobní e-mailovou adresu při používání. Vezměte prosím na vědomí, nemají používat University propojené e-mailu, který může přestat pracovat, jakmile se dokončit svůj bakalářský titul. CIM Graduate brána Chartered Institute of Marketing (CIM) je přední profesionální orgán pro obchodníky na celém světě a existuje rozvíjet marketingové profese, udržování profesních standardů a zlepšení dovedností marketingových odborníků. Durham University spojila své síly s CIM dát studentům možnost získat odbornou kvalifikaci CIM Graduate Gateway. CIM kvalifikace jsou velmi vyhledávané po zaměstnavateli, a map s našimi vlastními stupňů, který zajišťuje jsme vybavit studenty s nejlepší příležitosti pro úspěšnou marketingovou kariéry. [-]

MSc Global Management Marketing

Sheffield University Management School
Campus forma Denní studium 12 měsíců September 2017 Spojené království Sheffield

Marketing a řízení v globálním měřítku - rozdělit své studium mezi Velkou Británií a Hong Kong získat kritické chápání úspěšného marketingu přes mezinárodní území. [+]

. Marketing a řízení v globálním měřítku - rozdělit své studium mezi Velkou Británií a Hong Kong získat kritické chápání úspěšného marketingu přes mezinárodní území.Tento 12 měsíců programu, společně vydané Sheffield University Management School a Hong Kong Baptist University, je určen pro studenty ze všech disciplinární pozadí snaží rozvíjet svou kariéru v oblasti mezinárodního marketingu. To je schválen Chartered Institute of Marketing (CIM).Strávíte první polovině svých studiích v Sheffieldu ve Velké Británii a druhý v Hong Kong, Čínská lidová republika. Non-Hong Kong absolventi programu se mohou vztahovat zůstat a pracovat v Hong Kongu po dobu 12 měsíců po dokončení studia. Studenti se registrují na tento program se automaticky stane partnerský postgraduálních členy CIM.KurzNaše MSc v Global Marketing Management je vyučován na plný úvazek po dobu dvou semestrů (semestrálních jeden v Sheffieldu, semestr dva v Hong Kong) následovaný projektu disertační práce, a to prostřednictvím kombinace přednášek, seminářů, případových studií a práce ve skupině pro kolaborativní učení. Směs případových studií a zadání pomůže rozvíjet své aplikované marketingové dovednosti. Studenti jsou hodnoceni pomocí individuálního zadání, skupinové projekty, zkoušek a jejich disertační práce.Akreditace CIM je velmi prospěšné pro absolventy v tomto MSc. Studenti se registrují na program automaticky stávají partnerský postgraduálních členy CIM. Po úspěšném absolvování, máte nárok na status spolupracovník CIM členství a pokud budete mít tříletou marketing pracovní zkušenosti, které budou mít nárok na plné členství v ústavu. V návaznosti na další vývoj, absolventi naší MSc v Global Marketing Management také nárok na status Chartered Marketér.Kurz začíná v září a trvá po dobu celého 12 měsíců. Moduly Semestr 1: Sheffield Globální marketing Marketing Management Současná Marketing Practice Marketingová komunikace Mezinárodní Chování spotřebitele Semestr 2: Hong Kong Vedení International Services Marketing Strategický marketing Mezinárodní Marketingový výzkum Společensky Repsonsible marketing v mezinárodním kontextu Semestr 3 Disertační práce (ať už v Sheffieldu nebo Hong Kong) KandidátNaši studenti jsou zkušení a vysoce vzdělaní v jejich rozmanitých oborů, ale chtějí stavět na jejich odborných znalostí a rozvinout kritické zhodnocení mezinárodního managementu a marketingu. Tento program byl vyvinut se svými studenty na popředí - můžete absolvovat nejen s MSc, ale také s CMI diplom.Budete mít 2: 1 diplom (nebo ekvivalent), nebo schválenou odbornou kvalifikaci. Pro zahraniční studenty, standardní anglický požadavek Sheffield University Management School je IELTS 6,5 s minimálně 6 v každé části, nebo ekvivalent. ŠkolaSheffield University Management School je hrdý na to být v horní jedno procento obchodních škol na světě díky prestižní Triple Crown akreditaci (AMBA, EQUIS, AACSB). Škola je efektní, architektonická budova se nachází v listové Broomhill, chůze od centra města a 15 minut pouhých 15 minut jízdy autem od Peak District, a poskytuje tak velmi vysokou kvalitou života.... [-]

MSc Obchod S Marketingového řízení -london Campus-

Northumbria University London Campus
Campus forma Denní studium 1 rok January 2017 Spojené království Londýn

Tento populární program byl vyvinut pro čerstvé absolventy v non-podnikatelských oborů, kteří chtěli přidat obchodní rozměr jejich vysokoškoláka specializace. Chcete-li být úspěšný v tomto programu, budete potřebovat nadšení, odhodlání a ochotu nejen tvrdě pracovat, ale učit se nové způsoby myšlení. Očekáváme také vám ukázat iniciativu a být schopen pracovat samostatně. [+]

Začátek termíny: Září, leden, červen Práce ve velké, moderní, mezinárodní organizace, středně velká firma, nebo dokonce malý start-up firma vyžaduje řadu podnikatelských schopností. Nejcennější zaměstnanci jsou ti, kteří mají nejen dobré znalosti a pochopení různých částí podniku, ale ti, kteří jsou rychlé žáci a týmoví hráči s potenciálem vedení. MSc Business Marketing s programem management umožní studentům i všeobecné obchodní znalosti a porozumění, stejně jako osobní dovednosti potřebné pro širokou škálu rolí. Tento populární program byl vyvinut pro čerstvé absolventy v non-podnikatelských oborů, kteří chtěli přidat obchodní rozměr jejich vysokoškoláka specializace. Chcete-li být úspěšný v tomto programu, budete potřebovat nadšení, odhodlání a ochotu nejen tvrdě pracovat, ale učit se nové způsoby myšlení. Očekáváme také vám ukázat iniciativu a být schopen pracovat samostatně. Tento program je navržen tak, kolem sadu modulů, které jsou společné pro všechny dráhy. Tyto moduly zahrnují všeobecné obchodní funkce, strategického řízení a organizační analýzu. Tyto moduly také vás k dosažení obecných postgraduálních cílů strategického povědomí, rozvojových vedoucí potenciál a pochopení teorie a praxe mezinárodního obchodu. Ve druhém semestru budete mít příležitost se specializovat v Marketing Management. V závěrečném semestru budete dokončit svůj výzkum a psaní vaší práce. Každý student má osobní výzkumnou nadřízeného a bude muset podat návrh posouzen výzkumu před zahájením disertační práce sám. Absolventi na programu, se připojili širokou škálu podniků, včetně programů absolvent odborné přípravy. Významný počet absolventů se vrátila do práce pro rodinný podnik, nebo dokonce začali své vlastní podnikání. Tento kurz je také k dispozici jako MSc Obchod s Marketing Management s pokročilým praxi to znamená nabízení garantovanou stáž, která vám zkušenosti z pracovního prostředí a cennou příležitost dát své učení do praxe. Praxe bude probíhat mezi druhým a posledním semestru, a to může být placené nebo neplacené. Kdo by to oblek hřiště? Naše úspěšné "Business with ..." programu je pro lidi, kteří hledají úvod do světa byznysu a zároveň bude moci příležitost spojit klíčové podnikatelské subjekty se studiem na specializaci dráhy, v tomto případě Management. Tento kurz nabízí maximální flexibilitu pro studenty touží vstoupit do světa podnikání. Standardní Entry První stupeň, což odpovídá klasifikaci 2.2 vyznamenání. Žadatelé, kteří nemají takový akademickou kvalifikaci, ale mají značné zkušenosti s prací v obchodní organizace a / nebo vlastnit bude rovněž považovat za relevantní odbornou kvalifikaci. Jak tam je nějaká statistika vyučované v průběhu programu, žadatelé by měli mít na matematiku kvalifikační rovnocenným maturitou třídě B. Plus jeden z následujících: Mezinárodní / Anglický jazyk Požadavky: Mezinárodní žadatelé musí mít jednu z následujících anglických jazykových kvalifikací s jakostí, jak je uvedeno níže. Mezinárodní British Council English Language Testing System (IELTS) skóre 6.5 (nebo vyšší), s minimálním skóre v každé složce čtení, psaní, poslech a mluvení 5,5 Pearson Akademický skóre 62 (nebo vyšší), s minimálním skóre v každé součásti čtení, psaní, poslech a mluvení z 51 Univerzita také přijímá mnoho dalších anglický jazyk kvalifikaci, a pokud máte jakékoliv dotazy ohledně našich požadavků Anglický jazyk kontaktujte prosím Mezinárodní přijímací kancelář a my Vám rádi pomůžeme. [-]

Ma / MSc Management Marketing

University of Westminster, Westminster Business School
Campus forma Denní studium Kombinované 1 rok January 2017 Spojené království Londýn + 1 více

[+]

. Obsah předmětu Budete rozvíjet strategickou perspektivu a rozšířit své stávající znalosti o marketingu a jeho začlenění do celkové podnikové strategie a struktury. Budete zdokonalovat své schopnosti pro analýzu komplexní marketingové a obchodní situace a přijímání rozhodnutí o vhodných postupů. Budete také zlepšit své kariérní vyhlídky v oblasti marketingu a všeobecných obchodních ploch. Vrcholem pro mnoho studentů je obytná víkend organizována jako součást tohoto kurzu - víkend pryč kombinující prezentací a workshopů s velkými příležitostmi k síti a poznat své spolužáky. Studenti tohoto kurzu těžit z volného přístupu na část materiálu na seznamu Samozřejmě čtení. Fast-track marketing management MA / MSc [-]

Magistr V Marketingového řízení

The Hong Kong Polytechnic University Faculty of Business
Campus forma Denní studium Kombinované 1.5 - 6 let September 2017 Hongkong

Globalizace a technologické změny jsou rychle mění podnikatelské svět. Marketing je stále důležitější disciplínou v dnešním ekonomickém klimatu. Trendy v současném marketingové řízení [+]

Master of Science v Marketing Management

Globalizace a technologické změny jsou rychle mění podnikatelské svět. Marketing je stále důležitější disciplínou v dnešním ekonomickém klimatu. Trendy v současném marketingového řízení patří rostoucí důraz na spokojenost zákazníků, služby marketingu, rozvoje trhu Číny a business-to-business marketing.

MSc v oboru Marketing Management se zabývá výše uvedenými otázkami, zaměřené především na ty, kteří mají odborné a technické kvalifikace, ale je třeba rozšířit své znalosti a dovednosti v oblasti marketingového řízení. To zahrnuje řadu odborných marketingových otázek v oblastech, jako jsou on-line analýza spotřebitelského trhu, manažerské problémy v marketingu, analytické metody pro výzkum trhu a globální marketingové strategie.... [-]


Magistr V Marketingu

Carl H. Lindner College of Business, University of Cincinnati
Campus forma Denní studium Kombinované 9 měsíců September 2017 Spojené státy americké Cincinnati + 1 více

The University of Cincinnati Master of Science v programu Marketing poskytuje našim studentům dovednosti, znalosti a chování potřebné, aby se stal marketingu světové úrovně. [+]

. The University of Cincinnati Master of Science v programu Marketing poskytuje našim studentům dovednosti, znalosti a chování potřebné, aby se stal marketingu světové úrovně. Vzhledem k tomu, město Cincinnati je doma k Fortune 500 společností, jako je Procter & Gamble, Kroger a Macy a místo narození brand managementu, náš program MS Marketing nabízí studentům skutečně jedinečnou příležitost učit se od nejlepších obchodníků z celého světa a pracovat na reálném světové projekty pro významné společnosti jako například Procter & Gamble, Johnson & Johnson a General Electric. The University of Cincinnati MS Marketing fakulty jsou světově proslulý myslitelé v oblasti chování a trhu postřehy spotřebitele a bude výzvou, abyste k dosažení nové úrovně marketingové zkušenosti v oblastech od kvantitativního a kvalitativního výzkumu na značky a reklamy na marketingové strategie a inovace. The University of Cincinnati Master of Science v programu Marketing může být dokončen buď na plný úvazek student, nebo jako částečný úvazek student. Tento program může být dokončena za méně než devět měsíců. Získat konkurenční výhodu MS-Marketing program byl vyvinut s cílem poskytnout studentům inovativní a specializované akademické osnov nabídkami, jak šíři a hloubku krytí v marketingu. Studenti získají důkladnou odbornou přípravu a zkušenosti ve všech oblastech marketingu, včetně: - propagace značky - strategie - průzkum trhu - Kupující chování - Produktový management - Mezinárodní Záležitosti foto kredit: Ofer Wolberger / BRANSCH INC. [-]

MSc Marketing

The Chinese University of Hong Kong, CUHK Business School
Campus forma Denní studium 1 rok September 2017 Hongkong

MSc programu v marketingu klade důraz na současné konkurenční silné stránky jednotlivých odborů v oblasti marketingu v Číně, opravit marketing, CRM, Brand managementu a strategického marketingu. [+]

The MSc Program v Marketing klade důraz na současné konkurenční silné stránky jednotlivých odborů v oblasti marketingu v Číně, opravit marketing, CRM, Brand managementu a strategického marketingu. Kromě toho, že program je jedinečný v tom, že poskytuje studentům nejen důkladné a in-hloubky báze znalostí v oblasti marketingu, ale také širokou škálou pokročilých marketingu volitelných nejsou obvykle vyskytují v normální vysokoškoláka marketingu nebo programu MBA. Cílem programu je Cílem MSc v programu Marketing je poskytnout studentům, kteří aspirují na vysoce schopné marketingové odborníky s pokročilou marketingových znalostí a dovedností potřebných. Po ukončení programu, Studenti budou schopni aplikovat marketingové koncepty, zásady a teorie realizovat efektivní marketingové operace. Studenti budou schopni aplikovat pokročilé analytické a kvantitativní techniky při vytváření marketingové správná rozhodnutí. Studenti budou schopni analyzovat dopad různých národních funkcí a přizpůsobit vhodné marketingové strategie a marketingové rozhodnutí. Studenti budou schopni posoudit etické důsledky marketingových rozhodnutí a musí být schopen odpovídajícím způsobem reagovat na ně. Studenti budou rozumět otázky spojené s předními / řízení prodeje a / nebo marketingových týmů. Studijní plán Kandidáti jsou nutné k dokončení jednoho předpokladem kurz pre-termín, sedm základních kurzů a čtyři volitelných předmětů nabízených v pravidelných podmínkách během jednoho roku. Každý kurz se rovná třem kreditních jednotek. Předpokladem samozřejmě i sedm základní kurzy jsou nabízeny MSc programu v marketingu. U volitelných předmětů, zájemci si mohou vybrat nanejvýš šest (6) jednotky kurzů nabízených MSc programu v marketingu či kurzů nabízených jinými programy MSc v oboru CUHK Business School a MSSc programu v reklamě, které nabízí School of Journalism a komunikace, po schválení programový ředitel. Studenti jsou povinni absolvovat dvoutýdenní předčasného kurz (předpokladem chodech) v srpnu před první termín začíná. Požadavky na přijetí Žadatelé musí splňovat následující požadavky: Mají uznaný bakalářský titul s vyznamenáním (nesmí být nižší než druhé třídy nižší divizi nebo B třídě) nebo odpovídající odborné kvalifikace. Poskytnout uspokojivé GMAT skóre Žadatelé by měli zajistit, aby poslat oficiální GMAT skóre (školní Copy) Úřadu program, MSc programu v marketingu čínské univerzity v Hong Kong: programový kód pro MSc programu v marketingu je R9H-0W-23 pro přijetí účelem se skóre nebude brán zřetel GMAT zkoušky, které vykonávají více než pět let před přijímacím roku. Žadatelé by měli splňovat jeden z následujících požadavků anglického jazyka na univerzitě před přijati do programu: mají stupeň průchodu v angličtině v jedné z následujících zkoušek: Hong Kong Advanced Level zkouška (AS Level); Hong Kong Higher Level zkouška; CUHK Imatrikulace vyšetření; nebo dosáhnout úrovně 4 nebo vyšší v předmětu Anglický jazyk Hongkong diplom středního vzdělání (HKDSE) Examinatoin; nebo stupeň z univerzity v Hongkongu nebo v anglicky mluvící zemi; nebo dosahovat určené skóre v následujících testů: TOEFL (Paper-based: 550; Computer-based: 213, založené na Internetu: 79); GMAT (verbální) (Pásmo 21); IELTS (akademické) (Pásmo 6,5); nebo Žadatelé s tituly udělované zahraničními univerzitami prostřednictvím vzdělávacích programů na dálku nebo prostřednictvím dokončení kurikula krátkou dobu jsou povinni poskytnout hodnotící zprávu od Rady Hong Kong pro akreditaci akademických a profesních kvalifikací (HKCAAVQ) na úrovni kvalifikace získané. [-]

Velitel řízení Vědy Marketingu

Toulouse Business School - Barcelona Campus
Campus forma Denní studium 18 měsíců January 2016 Španělsko Barcelona

Pak TBS Barcelona je na plný úvazek, 18-měsíční MSc Marketing Management vám umožní získat tuto významnou konkurenční výhodu v dynamickém, neustále se měnící průmyslu. Učil výhradně v angličtině a vysoce přizpůsobitelné, tento program nabízí 3 specializace stopy, takže můžete snadno přizpůsobit kurzy, které vám pomohou dosáhnout vašich profesních cílů: B2C Marketing, B2B marketingu a mezinárodního obchodu. [+]

. Hledáte způsob, jak rozšířit svůj marketingový znalosti a dovednosti nastavit? Pak TBS Barcelona je na plný úvazek, 18-měsíční Vedení MSc Marketing vám umožní získat tuto významnou konkurenční výhodu v dynamickém, neustále se měnící průmyslu. Vyučován výhradně v angličtině a vysoce přizpůsobitelné, Tento program nabízí 3 specializace stopy takže můžete snadno přizpůsobit kurzy, které vám pomohou dosáhnout vašich profesních cílů: B2C marketing, B2B marketing, A mezinárodní obchod, Jsme také hrdí na to obstarávat pro jednu z nejrychlejších sektorů španělských Rosteme s našimi volitelný fast track obor módy a luxusu. Vedení MSc Marketing bude trénovat, aby co nejlepší marketingová rozhodnutí o zásadní, důsledné základ pro správu, takže budete připraveni přijmout jakékoliv manažerské marketingovou pozici. Budete také získat hands-on praxi Behem 6-ti měsíční stáž ve špičkových národních a mezinárodních firem. Co je víc, personalizované koučování program, bude vám na vaší cestě k nalezení ideální profesionální dráhu. TBS Barcelony Vedení MSc Marketing Má velmi praktické zaměření, stejně jako neochvějnou oddanost akademické přísnosti. Mezi naší pedagogických pracovníků počítáme přední praktici v oblasti marketingu a mezinárodně uznané akademickés, čímž se získá širší obchodní perspektivu. Kromě toho výbor pro posuzování, Vytvořený z odborníků z odvětví, dohlíží na obsah kursu, aby se zajistilo, že jsou vždy relevantní s nejnovějšími trendy a vývojem. Vše, co potřebujete, aby vám spustit na vaší marketingové řízení kariéry! Proč si vybrat naši MSc Marketing Management? vysoce přizpůsobitelné TBS - UPC double degree TBS Triple Akreditace - Inovace Zaručená mezinárodně Minded Stáže - teorii do praxe Individuální koučování Vysoce, použitelné absolventi Barcelona - Jeden z druhu Obsah programu The Vedení MSc Marketing je vyučován přes 3 podmínek. Během prvního funkčního období budete učit Základy marketingu, stejně jako nejmodernější techniky v oblasti marketingu. Ve druhém semestru budete moci specializovat ve většině příslušné oblasti pro dosažení vašich profesních cílů. Třetí termín bude vynaložena podniknutí odborná stáž v renomovaném národní nebo mezinárodní společnost. V celém průběhu, budete těžit z naší osobní koučování program, který vás o tom, jak úspěšně identifikovat váš ideální kariéru. 1. semestr (leden až červen) Běžné předměty Zaměřené na rozvoj pochopení složitosti podnikání a obecného managementu. Podnikatelský plán strategie společnosti mezinárodní obchod systémové dynamiky lidských zdrojů Klíčové subjekty v marketingu Úvod do základních prvků marketingu, s konceptů ilustrovaných pomocí aplikace a profesionální příklady. Rozhodnutí o spotřebitelů a trhů vztahy se zákazníky marketingové strategie Během hlavních předmětů v marketingu, budou studenti volit mezi následujícími rychlých tratí: General Marketing Móda a Luxury Marketing Business Game Studenti budou rozděleni do týmů mezi sebou soutěží, jako kdyby byly různé společnosti ve stejném odvětví. Přidal složitost vychází ze skutečnosti, že konkurenční týmy mohou být v Barceloně nebo v hlavním kampusu v Toulouse. 2. semestr (září až prosinec) Strategie intenzivní kurz Intenzivní kurz strategie, která se týká přehodnocení koncepce od prvního ročníku, vývoji a jejich aplikací na vyřešení velmi složitých real obchodních případů. Specializace stopy Tento program nabízí 3 specializace stopy takže můžete snadno přizpůsobit kurzy, které vám pomohou dosáhnout vašich profesních cílů: B2B marketing B2C marketing Mezinárodní marketing Jsme také hrdí na to obstarávat pro jednu z nejrychlejších sektorů španělských Rosteme s naším volitelný fast track obor módy a luxusu. SEZAM Poradenská projekt proveden v týmech obsahujících strategického posouzení skutečného podniku a návrh strategických doporučení. 3. semestr (leden až červen) Povinný 6-měsíční stáž Budete také získat hands-on praxi v průběhu 6-ti měsíční stáž ve špičkovém národních a mezinárodních firem. A co víc, bude individuální koučování program nastavený vám na vaší cestě k nalezení ideální profesionální dráhu. Požadavky na přijetí Bakalářský studijní Uchazeči musí mít bakalářský titul (z minimálně 180 ECTS) z non-francouzské akreditované vysoké škole. Kandidáti, kteří budou mít pravděpodobně takovou kvalifikaci získané před začátkem kurzu MSc jsou také ucházet. Znalosti angličtiny Kandidáti musí předložit úředně uznaný anglický certifikát. Minimální skóre potřebné pro přijetí jsou: TOEFL IBT:> 80 IELTS:> 6.0 FCE Poznámka: Kandidáti nemusí předložit doklad o jejich úrovni angličtiny pokud angličtina je jejich mateřský jazyk, nebo v případě, že se jejich bakalářský titul plně v angličtině. Přijímací zkoušky Kandidáti musí mít jednu z následujících testu vstupné: TBS vstupné testu nebo GMAT (minimálně 530), nebo gre profil kandidátů Uchazeči musí splňovat následující kritéria: Být mladší 29 let na MSc start programu dne. Nemají více než 2 roky praxe v pozici, relevantní pro oblast MSC Course. Není stanovena žádná minimální stupeň průměr bodu (GPA) požadavek. Nicméně, bude silná GPA být pozitivně při posuzování žádosti. Přijímací proces Konzultovat s příslušným kolo aplikační níže * Vyplňte on-line přihlášku Nahrát požadované dokumenty aplikací ** Zaplatit vstupné prostřednictvím kreditní kartou nebo bankovním převodem (130 €) Zařídit, aby se online TBS Přijímací zkoušky, nebo poskytnout potvrzení o některý z uznávaných přijímacích zkoušek uvedených výše Mají přijímací pohovory (face-to-face nebo přes Skype) Dočkat, až se oznámí rozhodnutí o přijetí. To bude zaslána e-mailem. * Aplikace kola Vstup do absolventa pracuje v postupných krocích přijímacího základ: čím dříve se použijí, tím větší vaše šance jsou přijímány. Žádosti budou považovány za v souladu s koly vidíte na obrázku. Žádosti podané po každém termínu bude převeden do dalšího kola. Je nutné poskytnout požadované dokumenty aplikací před uzávěrky pro podání žádosti; jinak vaše žádost bude převeden do dalšího kola. 1. kolo - 11.března 2. kolo - 20.dubna 3. kolo - 18.května 4. kolo - 22.června 5. kolo - 24.srpna 6. kolo - 21.září 7. kolo - 26.října Poslední Aplikace Uzávěrka ledna 2017 příjem: 5.prosince ** Aplikační dokumenty Kopie těchto dokumentů budou muset od vás: Naskenovaná kopie certifikátu studia svého bakalářského Naskenovaný kopii Transcript of Records od svého prvního stupně, včetně GPA (Grade Point Average) Naskenovaná kopie pasu nebo občanského průkazu Oficiální doklad o úrovni angličtiny (zkontroluje požadované výsledky výše) Foto (ve formátu JPG) CV (v angličtině) [-]