Mgr. Management marketingu programy, vyhledejte nejlepší programy MSc zde! - MSc

Mgr. Management marketingu programy, vyhledejte nejlepší programy MSc zde! - MSc

Mgr. Management marketingu

Pokud jste někdy zajímal o to, jak podniky podporovat sebe, pak se dostat do MSc v oboru Marketing Management může být pro vás. Tento stupeň připravuje studenty, aby se na nové výzvy v hospodářském světě přes internet a prostřednictvím různých médií, ať už je to on-line reklamy, reklamy časopisů, televizní reklamy, nebo více.

Co je MSc v oboru Marketing Management? Tento stupeň učí studenty, jak zvládnout všechny druhy různých technologií, z Internetu na výzkum nástrojů a mimo něj. To také pomůže naučit lépe, jak dohlížet na týmy pracují na různých marketingových strategií, což je důvod, proč mnoho obory vyžadují třídy správy, než je váš program i začíná. Dozvíte se vedení kromě úspěšných marketingových strategií pro širokou škálu diváků.

Existuje celá řada vysokých škol a institucí, které nabízejí programy pro MSc v oboru Marketing Management.Jako takový, celkové náklady daného programu závisí na tom, kde je samozřejmě vzít a kolik kurzu je třeba dokončit. V závislosti na tom, kde jste jít a jaký typ studia jste již dokončili, může být nutné, aby se více nebo méně kurzů k dosažení vašeho titulu. Výzkum své možnosti dobře se přesvědčte se, zda určitý program bude vyhovovat vašim potřebám.

S MSc v oboru Marketing Management, měli byste být schopni vést marketingové týmy ve společnosti, ať jste kdekoliv. Z výzkumů a analýz k rozvoji, budete mít možnost zapojit se do marketingového projektu, na každém kroku na cestě. Dalo by se dokonce mají prostředky, jak začít svůj vlastní obchodní budovy a prosazování jiných podniků pomocí strategie, výzkum a analytické techniky, které jste se naučili prostřednictvím svého programu.

 

Existuje mnoho různých univerzit, které nabízejí programy pro MSc Marketing Management.Pro ty, kteří žijí daleko od univerzity s takovým programem, on-line kurzy jsou často k dispozici k dokončení studia. Chcete-li začít ve své postgraduální studium dnes hledat programu níže a kontaktujte přímo vstup kanceláři školy podle svého výběru vyplněním hlavní formulář.

Čtěte více

Grenoble Graduate School Of Business (ggsb) Msc Marketingového řízení

De Broc School of Business
Campus forma Denní studium 24 měsíců September 2017 Spojené království Londýn

Staňte se člověk tahá za nitky v pozadí integrovaných, mezinárodní marketingové kampaně - kampaně, které vyhraje firmu miliony příjmů. Toto odvětví zaměřené Program bude rozvíjet v sobě pokročilé analytické a strategické myšlení dovednosti potřebné v moderní marketingové řízení. [+]

. Staňte se člověk tahá za nitky v pozadí integrovaných, mezinárodní marketingové kampaně - kampaně, které vyhraje firmu miliony příjmů. Toto odvětví zaměřené Program bude rozvíjet v sobě pokročilé analytické a strategické myšlení dovednosti potřebné v moderní marketingové řízení. Program je navržen a uděluje Grenoble Graduate School of Business (GGSB) a je dodáván De Broc School of Business v centru Londýna. S takovým profesionálním profilu na vyžádání, pak budete mít výběr zajímavých rolí, na ještě více vzrušující společností. Požadavky předmětu Silný bakalářský titul z uznávané univerzity (hodnoceno GGSB přijímací desky) Angličtina znalosti: TOEFL - IBT: 94 (minimálně 22 v každém pásmu) IELTS - 6,5 (minimálně 6,0 ve všech oblastech) Cambridge Proficiency zkoušky: A, B, C Pearson Test z angličtiny (PTE) - minimálně 63 [-]

Ms Marketingu

Walden University
Online forma Denní studium October 2016 Spojené státy americké USA Online

Chtěli byste získat digitální marketingové dovednosti a strategie při získávání hlubší pochopení základů marketingu? [+]

Chtěli byste získat digitální marketingové dovednosti a strategie při získání hlubšího pochopení marketingových základy? Jako student v Walden je MS v programu Marketing, budete zkoumat: Tradiční a špičkové marketingové témat, od diferenciace značky na digitální mediální strategie. Důležitost pochopení zákazníků a marketingu vztahu k retenci zákazníků a role přesvědčování a vyprávění v rozvojových obsahu. Proces analyzování marketingových metrik jako způsob, jak informovat strategické rozhodování. V tomto on-line marketing magisterského studijního programu, budete mít také možnost syntetizovat své znalosti prostřednictvím rozvoje strategického marketingového plánu pro skutečný nebo fiktivní firmy. [-]

MSc Marketing

Kent Business School, University of Kent
Campus forma Denní studium Kombinované 1 rok September 2016 Spojené království Canterbury + 1 více

Mistr v marketingu poskytuje studentům skillls uplatnit své znalosti na real-svět marketingových problémů. Program rovněž klade velký důraz na sociálně odpovědné uvádění na trh a úloha marketingu ve společnosti. Akreditované CIM (Chartered Institute of Marketing). [+]

. Získat vhled do různých činností, které tvoří marketingový mix a jiné důležité komunikační strategie. Organizace dnes čelí mnoha výzvám a příležitostem. Jak technologie se vyvinula a potřeby spotřebitelů a chce se změnily, organizace jednou dominantní v jejich odvětví se zakolísal (např, myslím Nokia, Zlaté stránky, Kodak, nebo Sony), a organizace, které byly méně známých prosperovali a přišel ovládnout trhy, které sloužit (myslím Google, Tata nebo Huawei). Více nedávno, dokonce i "mocný" Apple se dostalo pod zvýšeného ohrožení od konkurentů, kteří se pravděpodobně pochopili zákazník potřebuje lepší, a kteří byli schopni poskytnout zákazníkům vynikající hodnotu. Na Kent Business School MSc v oboru marketing vám pomohou pochopit tyto problémy a poskytnout vám dovednosti uplatnit své znalosti v reálném světě marketingu výzvy. Program klade velký důraz na sociálně odpovědné uvádění na trh, a roli marketingu ve společnosti. Dozvíte se z mezinárodně uznávané tým marketingových a obchodních myslitelů, kteří jsou odborníky ve svých oblastech, a bude vám doporučuje, aby prováděly vlastní vývoj jako jedince s marketingové zkušenosti a reálných dovednosti, které jsou v poptávce. Chartered Institute of Marketing (CIM) je přední profesionální orgán pro obchodníky na celém světě a existuje rozvíjet marketingové profese, udržování profesních standardů a zlepšení dovedností marketingových odborníků. Kent Business School spojila své síly s CIM, aby vám možnost získat CIM odbornou kvalifikaci, kterou jejich multifunkčním Award Pathway (mapa). CIM kvalifikace jsou velmi vyhledávané po zaměstnavateli, a MAP vedle míře MSc Marketing, zaručuje, že jsou vybaveny nejlepší příležitosti pro úspěšné marketingové kariéru. Absolventi mohou pokračovat k výběru kariéry v spotřebitele nebo závodu na obchodní marketing. Ty budou vybaveny tak, aby pracovat v různých marketingových funkcí, včetně analytiky Marketing, marketingové komunikace, prodeje a řízení značky, ve veřejném i soukromém sektoru, nevládních organizací, poradenských a napříč nejrůznějších sektorů a odvětví. Informace o programu Následující moduly jsou nabízeny našim současným studentům. Tento seznam je založen na aktuální osnov a může se měnit každý rok v reakci na nový vývoj kurikula a inovací: Aplikovaný Marketingový výzkum Kupující Rozhodování Finanční a manažerské účetnictví Integrované marketingové komunikace Mezinárodní marketingová strategie marketing Organizační chování a řízení lidských zdrojů Applied Business Modelování Společenská odpovědnost a globalizace digital marketing Vývoj nových produktů a inovační management Marketing Report Posouzení Program zahrnuje učil a složku projektu. Učil program je hodnocen směsi ročníkové úkolů v průběhu celého roku, a vyšetření v květnu a červnu. Jakmile jsou dokončeny, studenti pak pracovat na plný úvazek na marketing zprávě. To poskytuje příležitost aplikovat techniky a postřehy uvedené v programu a aplikovat je na konkrétní problémové oblasti. vstupní požadavky Studenti, kteří chtějí požádat o vyšší stupeň by měl mít dobrý diplom z Velké Británie nebo rovnocenné mezinárodně uznávané kvalifikace. Pozornost bude věnována těm žadatelům, kteří jsou držiteli dobré druhé třídy diplom. Žadatelé bez diplom může být také považována na základě pracovní zkušenosti, odborné kvalifikace a relevanci programu na jejich současnou profesní role. Je vyžadován doklad o znalosti anglického jazyka. Děláme nabízíme řadu pre-zasedáními kurzy v angličtině pro akademické účely prostřednictvím Kent International drah. [-]

Master Of Science (MSC) V Oblasti Marketingu

WU - Vienna University of Economics and Business
Campus forma Denní studium September 2016 Rakousko Vídeň

Čtyři semestry, na plný úvazek, anglicky učil studijní program [+]

Magisterský studijní program v oboru Marketing poskytuje našim absolventům s potřebnými znalostmi a dovednostmi získat důkladné znalosti o výzvách, podnikatelské a neziskové organizace zaměřené na zákazníky jsou konfrontovány s. Marketing tradičně pomáhá těmto firmám při vytváření hodnotu zjišťování potřeb svých zákazníků a poskytnout jim inovativních produktů a služeb. Ale v globalizovaném světě, který se rychle mění, existuje několik nové skutečnosti, které ovlivňují současné a budoucí obchodní praktiky:

Efektivní marketing má spojit dobře zavedené plánování a výzkum technik s procesem adaptivní experimentování pro rychlejší učení a zlepšení přesnosti rozhodování. Obchodníci se setkat s rostoucí dostupnosti a široké využití databází odvozených ze spotřebitelských průzkumů, údajů ze čteček a interaktivních on-line médií. Navíc, vyhledávače a sociální média změnila způsob, jakým spotřebitelé získat informace, rozhodovat se a komunikovat mezi sebou navzájem a firem. To vyžaduje marketingových odborníků, že mají pokročilé analytické a kvantitativní dovednosti, jako je statistika, databázový marketing a průzkum trhu, ale také kvalitativní dovednosti, aby lépe pochopit měnící stávající i budoucí kupní a spotřební zvyklosti spotřebitelů. Současná ekonomická krize a nedostatek zdrojů umožňuje měření marketing výkonnosti nabývají na významu v současné praxi řízení.... [-]


MSc Marketing

Durham University Business School
Campus forma Denní studium 1 rok August 2017 Spojené království Durham

MSc Marketing Program Durham se zařídíme se základními dovednostmi a znalostmi, aby vyniklo dlouhodobé napříč všemi kariéry související s marketingem. [+]

. MSc Marketing Marketing se dotýká všech aspektů organizace a pomáhá tvar a přímou podnikovou strategii. MSc Marketing Program Durham se zařídíme se základními dovednostmi a znalostmi, aby vyniklo dlouhodobé napříč všemi kariéry související s marketingem. Chartered Institute of Marketing (CIM) je přední profesionální orgán pro obchodníky na celém světě a existuje rozvíjet marketingové profese, udržování profesních standardů a zlepšení dovedností marketingových odborníků. Durham University spojila své síly s CIM dát studentům možnost získat odbornou kvalifikaci CIM Graduate Gateway. CIM kvalifikace jsou velmi vyhledávané po zaměstnavateli, a map s našimi vlastními stupňů, který zajišťuje jsme vybavit studenty s nejlepší příležitosti pro úspěšnou marketingovou kariéry. Termín 1 Naučíte uplatňování klíčových marketingových modelů a teorií, aby se vztahují na reálných scénářů. V sem 1, učení je založeno na základní vzdělávání, které vám poskytne příležitost k rozvoji dovedností a zkušeností s mnoha podnikových marketingových kariéry, z komerčního sektoru, aby charity a mimo něj. Hlavní moduly jsou: Současná Marketingová komunikace Spotřebitelé a spotřeba Marketing teorie Marketing Management a strategie Potom si můžete zvolit jeden volitelný z nabídky, která v minulosti součástí strategického řízení značky, sociální marketing a etické jednání. TERM 2 V sem 2, kurz obsahuje volitelné moduly, které vám umožní získat odbornou přípravu pokročilé úrovně v současném marketingu a managementu. Budete mít možnost vybrat volitelné moduly přizpůsobit své učení. Jádro modul sem 2 je metody výzkumu v oblasti marketingu, s volitelných modulů napříč marketingu a managementu drah, které v minulosti obsahovaly: Arts, Heritage a marketingu cestovního ruchu Globální marketing Retail Marketing Management MARKETING SERVICES Business to Business Marketing Konkurenční Strategie a organizační Fitness Poradenství Inovace a Management Technology New Venture Tvorba Společnost a udržitelnost Advanced Marketingová strategie Termín 3: Podnikatelský projekt nebo disertační práce V létě budete absolvovat 12.000 slovo disertační práci na téma podnikání podle svého výběru. To lze na základě nezávislého akademického výzkumu, nebo podnikatelského projektu (skutečný obchodní výzva pocházet vámi nebo školy). Dohlížet člen fakulty s odpovídajícími zkušenostmi, budete zkoumat podrobněji předmět, který jste již studoval v rámci svého programu. To je příležitost pro vás rozvíjet své obchodní pohled a prezentovat své analýzy a myšlenky v odborné a profesionální úrovni; kombinují kritické diskriminaci a smysl pro proporce při hodnocení důkazů a názory ostatních. Přidání do vašich zkušeností Mezinárodní zkušenosti Pokud vaše ambice ležet za Británii, nabízíme řadu míst na naší jedinečnou práce v zahraničí schématu. To bude zahrnovat psaní disertační práci na jednom z našich mezinárodních partnerských institucí v období od června do srpna. Řada stipendií jsou k dispozici řečníků Jako součást svého programu, budete mít možnost vychutnat prezentací akademiky a odborníky z praxe v rámci zvolené oblasti zájmu. Minulé reproduktory mají mimo jiné zástupci významných světových nadnárodních společností, jako je Google, Deloitte a Sage kromě předních akademiků, které poskytují ideální příležitost získat praktické znalosti a progresivní pohled. Přijímací proces Zde jsou kroky v procesu přijímacího řízení: Dáme vám vědět, kdy jsme obdrželi vaši žádost. Jakmile obdržíme všechny vaše podkladů, budeme vám e-mail, abyste věděli, naše rozhodnutí. V případě, že rozhodnutí je, aby se vám nabídka místo na programu dáme vám vědět e-mailem. Upozorňujeme, nebudeme vydávat tvrdé nabídka kopie dopisů, protože tyto nejsou povinni získat studentské vízum. Pokud jste požádali o univerzitní ubytování na formuláři žádosti, bude vysoká škola kontaktovat nasměrovat. Mohou vám pošle přihlášku na ubytování, které byste měli vyplnit a poslat přímo na vysoké škole. Ty by měly potvrdit přijetí vaší nabídky co nejdříve. Za účelem zajištění své místo, jste povinni zaplatit ve lhůtě šesti týdnů ode dne původní nabídky (naleznete v nabídce dokumenty podrobnosti o platebních metod). Zahraniční studenti vyžadují studentské vízum, obdrží CAS (potvrzení o převzetí k studií) prostřednictvím e-mailu, jakmile všechny nabízejí jsou splněny podmínky, byly přijaty akceptace a vklad, a vy jste do pěti měsíců od data zahájení programu. Upozornění: Musíte námi podělit o svůj vlastní osobní e-mailovou adresu při používání. Vezměte prosím na vědomí, nemají používat University propojené e-mailu, který může přestat pracovat, jakmile se dokončit svůj bakalářský titul. CIM Graduate brána Chartered Institute of Marketing (CIM) je přední profesionální orgán pro obchodníky na celém světě a existuje rozvíjet marketingové profese, udržování profesních standardů a zlepšení dovedností marketingových odborníků. Durham University spojila své síly s CIM dát studentům možnost získat odbornou kvalifikaci CIM Graduate Gateway. CIM kvalifikace jsou velmi vyhledávané po zaměstnavateli, a map s našimi vlastními stupňů, který zajišťuje jsme vybavit studenty s nejlepší příležitosti pro úspěšnou marketingovou kariéry. [-]

MSc Marketing

University of Roehampton Online
Online forma Denní studium Spojené království Londýn

Tam je naprosto nezbytné pro nové talenty v rychle se měnícím oblasti marketingu. Poptávka po marketingových manažerů se očekává, že významně poroste během příštích několika let, kdy podniky čelit rostoucím požadavkům zákazníků a klientů, a intenzivnější hospodářská soutěž. [+]

Tam je naprosto nezbytné pro nové talenty v rychle se měnícím oblasti marketingu. Poptávka po marketingových manažerů se očekává, že významně poroste během příštích několika let, kdy podniky čelit rostoucím požadavkům zákazníků a klientů, a intenzivnější hospodářská soutěž. Mnozí obchodníci chybí nové dovednosti, média, že moderní podniky požadují. Úspěšní profesionálové potřebují flexibilní, agilní přístup, zakotvený v obou online a offline marketingového prostředí, včetně sociálních médií, internetu a digitálních kanálů, k provedení úspěšné marketingové kampaně. Tento online MSc Marketing poskytuje komplexní pochopení pole postaven na praktické znalosti současných trendů a jak je využít. Budete teorii do praxe, získávat poznatky můžete okamžitě použitelná, které pomáhají růstu drive podnikání ve své současné roli. Tento on-line mistři program může zlepšit své vyhlídky na globálním trhu práce, vybavení budete řešit marketingových problémů s opravdu mezinárodní myšlení. Budujte kariéru s magisterského programu Roehampton online Protože jsme přesvědčeni, že vzdělávání může být jen život měnící, když jsme se aplikovat to, co se učíme, vyvíjíme magisterských programů, jejichž cílem je odrážet většinu současného myšlení v oblasti studia, což znamená, že budete učit dovednosti, které budou relevantní pro vaši kariéru právě teď a do budoucna. Učení modelu a struktura programu Každý z Roehampton-line magisterských programů byl navržen tak, aby vám pomohou posunout vpřed ve svém životě a sleduje stejnou základní strukturu. Každý on-line programu se skládá ze sedmi modulů a výzkumném projektu. Každý modul trvá 12 týdnů. Ty pak mají přestávku asi dva týdny před obnovením své studium. Váš projekt je podobně jako disertační práce, ve které všechny předchozí šikmou vrcholí v akademickém výzkumu papíru. Moduly přirovnat k 20 akademických kreditů, zatímco váš výzkumný projekt nese 40 kreditů - ale budete mít 26 týdnů na dokončení, že část vašeho programu. Jak se budu učit? Učíme se s Roehampton Online je živý proces. Studenti z celého světa využít znalosti, které získali z fakulty a výuky ve třídě diskusi, a dal to okamžitě pracovat ve svém vlastním životě. Kdy musím být on-line? V Roehampton Online, chápeme, že většina našich studentů má obsazeno kariéry a aktivní osobní život mimo třídu. Naše on-line studijní model proto byla navržena tak, aby vás zmocnit se schopností vybrat, kdy a kde budete studovat: Žádné set přednáška krát Přístup k Classroom 24 hodin denně Komplexní podpora podpora V Roehampton Online budete dostávat podporu od okamžiku, kdy vás informovat se za den, kdy jste absolvent, od: Váš zápis poradce - vaše one-stop shop pro rady a informace v průběhu procesu žádosti Fakulta - mentorů, instruktoři a zprostředkovatelé v učení, členy fakulty jsou tam, aby směr, ve třídě Roehampton Zaměstnatelnost a Kariéra Hub - nebo REACH - poskytuje 24/7 přístup ke zdrojům, které vám pomohou najít lepší práci Centrum pro žákem úspěšnosti - učení zdroj plné video spojení a služeb určený speciálně, aby vám pomohou uspět Psaní centrum - obdrží individuální zpětnou vazbu od expert psaní lektorů a lépe na produkci akademickou práci Dovednostní jednotky - dopadl na zem běží s studiu díky těchto volných krátkých úvodních kurzů Přijímací řízení On-line studijní programy v Roehamptonu Online jsou určeny pro profesionály, kteří chtějí prohloubit své vzdělání a zvýšit jejich kariéry. Takže praxe je důležitým faktorem při výběru nejvhodnějších žadatelů o kurzu. Pokud jste již mají bakalářský titul (nebo ekvivalent) a mají odpovídající pracovní zkušenosti, můžete mít nárok na plné přijetí do některého z našich programů. I v případě, že nemáte vhodný bakalářský titul, může stále být způsobilé, pokud máte dostatek příslušné odborné zkušenosti. Pokud ano, můžete být podmíněně přijat. Tak dlouho, jak budete míjet první modul, budete pak mít plné vstupné. Žádost o informace se dozvíte více o požadavky pro přijetí na vaší konkrétní program. [-]

Magistr Udělen Titul Ve Velké Británii - Mezinárodní Marketing

Legacy Business School
Campus forma Denní studium 1 rok September 2016 Spojené státy americké New York

Mezinárodní Marketing specializace zkoumá zásady, nástroje a techniky marketingového managementu. [+]

. Master of Science udělen titul IN THE UK Jednoho roku Science Program vede k UK titul Master of Science. Znalosti a kompetence v základech podnikového řízení v celé řadě praktických disciplín. Kromě toho program nabízí výběr ze tří oborů in International Management, mezinárodní marketing a mezinárodní finance. Poplatek za podání žádosti: $ 75 Registrační poplatek: 100 $ Školné: $ 84710 Doba trvání programu: 1 rok Mezinárodní marketing Mezinárodní Marketing specializace zkoumá zásady, nástroje a techniky marketingového managementu. Kurz je zaměřen na mezinárodní strategický marketing, spotřebitelské chování, integrovaný marketing a služby marketingu. [-]

Msc Marketing Management

Toulouse Business School - Barcelona Campus
Campus forma Denní studium 18 měsíců January 2016 Španělsko Barcelona

Pak TBS Barcelona je na plný úvazek, 18-měsíční MSc Marketing Management vám umožní získat tuto významnou konkurenční výhodu v dynamickém, neustále se měnící průmyslu. Učil výhradně v angličtině a vysoce přizpůsobitelné, tento program nabízí 3 specializace stopy, takže můžete snadno přizpůsobit kurzy, které vám pomohou dosáhnout vašich profesních cílů: B2C Marketing, B2B marketingu a mezinárodního obchodu. [+]

Hledáte způsob, jak rozšířit svůj marketingový znalosti a dovednosti nastavit? Pak TBS Barcelona je na plný úvazek, 18-měsíční Vedení MSc Marketing vám umožní získat tuto významnou konkurenční výhodu v dynamickém, neustále se měnící průmyslu. Vyučován výhradně v angličtině a vysoce přizpůsobitelné, Tento program nabízí 3 specializace stopy takže můžete snadno přizpůsobit kurzy, které vám pomohou dosáhnout vašich profesních cílů: B2C Marketing, B2B Marketing, A mezinárodní obchod, Jsme také hrdí na to obstarávat pro jednu z nejrychlejších sektorů španělských Rosteme s našimi volitelný fast track obor módy a luxusu. Vedení MSc Marketing bude trénovat, aby co nejlepší marketingová rozhodnutí o zásadní, důsledné základ pro správu, takže budete připraveni přijmout jakékoliv manažerské marketingovou pozici. Budete také získat hands-on praxi Behem 6-ti měsíční stáž ve špičkových národních a mezinárodních firem. Co je víc, personalizované koučování program, bude vám na vaší cestě k nalezení ideální profesionální dráhu. TBS Barcelony Vedení MSc Marketing Má velmi praktické zaměření, stejně jako neochvějnou oddanost akademické přísnosti. Mezi naší pedagogických pracovníků počítáme přední praktici v oblasti marketingu a mezinárodně uznané akademickés, čímž se získá širší obchodní perspektivu. Kromě toho výbor pro posuzování, Vytvořený z odborníků z odvětví, dohlíží na obsah kursu, aby se zajistilo, že jsou vždy relevantní s nejnovějšími trendy a vývojem. Vše, co potřebujete, aby vám spustit na vaší marketingové řízení kariéry! Proč si vybrat naši MSc Marketing Management? vysoce přizpůsobitelné TBS - UPC double degree TBS Triple Akreditace - Inovace Zaručená mezinárodně Minded Stáže - teorii do praxe Individuální koučování Vysoce, použitelné absolventi Barcelona - Jeden z druhu Obsah programu Vedení MSc Marketing je vyučován přes 3 podmínek. Během prvního funkčního období budete učit Základy marketingu, stejně jako nejmodernější techniky v oblasti marketingu. Ve druhém semestru budete moci specializovat ve většině příslušné oblasti pro dosažení vašich profesních cílů. Třetí termín bude vynaložena podniknutí odborná stáž v renomovaném národní nebo mezinárodní společnost. V celém průběhu, budete těžit z naší osobní koučování program, který vás o tom, jak úspěšně identifikovat váš ideální kariéru. 1. semestr (leden až červen) Běžné předměty Zaměřené na rozvoj pochopení složitosti podnikání a obecného managementu. Podnikatelský plán strategie společnosti mezinárodní obchod systémové dynamiky lidských zdrojů Klíčové subjekty v marketingu Úvod do základních prvků marketingu, s konceptů ilustrovaných pomocí aplikace a profesionální příklady. Rozhodnutí o spotřebitelů a trhů vztahy se zákazníky marketingové strategie Během hlavních předmětů v marketingu, budou studenti volit mezi následujícími rychlých tratí: General Marketing Móda a Luxury Marketing Business Game Studenti budou rozděleni do týmů mezi sebou soutěží, jako kdyby byly různé společnosti ve stejném odvětví. Přidal složitost vychází ze skutečnosti, že konkurenční týmy mohou být v Barceloně nebo v hlavním kampusu v Toulouse. 2. semestr (září až prosinec) Strategie intenzivní kurz Intenzivní kurz strategie, která se týká přehodnocení koncepce od prvního ročníku, vývoji a jejich aplikací na vyřešení velmi složitých real obchodních případů. Specializace stopy Tento program nabízí 3 specializace stopy takže můžete snadno přizpůsobit kurzy, které vám pomohou dosáhnout vašich profesních cílů: B2B Marketing B2C Marketing Mezinárodní marketing Jsme také hrdí na to obstarávat pro jednu z nejrychlejších sektorů španělských Rosteme s naším volitelný fast track obor módy a luxusu. SEZAM Poradenská projekt proveden v týmech obsahujících strategického posouzení skutečného podniku a návrh strategických doporučení. 3. semestr (leden až červen) Povinný 6-měsíční stáž Budete také získat hands-on praxi v průběhu 6-ti měsíční stáž ve špičkovém národních a mezinárodních firem. A co víc, bude individuální koučování program nastavený vám na vaší cestě k nalezení ideální profesionální dráhu. Požadavky na přijetí Bakalářský studijní Uchazeči musí mít bakalářský titul (z minimálně 180 ECTS) z non-francouzské akreditované vysoké škole. Kandidáti, kteří budou mít pravděpodobně takovou kvalifikaci získané před začátkem kurzu MSc jsou také ucházet. Znalosti angličtiny Kandidáti musí předložit úředně uznaný anglický certifikát. Minimální skóre potřebné pro přijetí jsou: TOEFL IBT:> 80 IELTS:> 6.0 FCE Poznámka: Kandidáti nemusí předložit doklad o jejich úrovni angličtiny pokud angličtina je jejich mateřský jazyk, nebo v případě, že se jejich bakalářský titul plně v angličtině. Přijímací zkoušky Kandidáti musí mít jednu z následujících testu vstupné: TBS vstupné testu nebo GMAT (minimálně 530), nebo GRE profil kandidátů Uchazeči musí splňovat následující kritéria: Být mladší 29 let na MSc start programu dne. Nemají více než 2 roky praxe v pozici, relevantní pro oblast MSC Course. Není stanovena žádná minimální stupeň průměr bodu (GPA) požadavek. Nicméně, bude silná GPA být pozitivně při posuzování žádosti. Přijímací proces Konzultovat s příslušným kolo aplikační níže * Vyplňte on-line přihlášku Nahrát požadované dokumenty aplikací ** Zaplatit vstupné prostřednictvím kreditní kartou nebo bankovním převodem (130 €) Zařídit, aby se online TBS Přijímací zkoušky, nebo poskytnout potvrzení o některý z uznávaných přijímacích zkoušek uvedených výše Mají přijímací pohovory (face-to-face nebo přes Skype) Dočkat, až se oznámí rozhodnutí o přijetí. To bude zaslána e-mailem. * Aplikace kola Vstup do absolventa pracuje v postupných krocích přijímacího základ: čím dříve se použijí, tím větší vaše šance jsou přijímány. Žádosti budou považovány za v souladu s koly vidíte na obrázku. Žádosti podané po každém termínu bude převeden do dalšího kola. Je nutné poskytnout požadované dokumenty aplikací před uzávěrky pro podání žádosti; jinak vaše žádost bude převeden do dalšího kola. 1. kolo - 11.března 2. kolo - 20.dubna 3. kolo - 18.května 4. kolo - 22.června 5. kolo - 24.srpna 6. kolo - 21.září 7. kolo - 26.října ** Aplikační dokumenty Kopie těchto dokumentů budou muset od vás: Naskenovaná kopie certifikátu studia svého bakalářského Naskenovaný kopii Transcript of Records od svého prvního stupně, včetně GPA (Grade Point Average) Naskenovaná kopie pasu nebo občanského průkazu Oficiální doklad o úrovni angličtiny (zkontroluje požadované výsledky výše) Foto (ve formátu JPG) CV (v angličtině) [-]

MSc V Strategic Marketing

Romanian-American University
Campus forma Denní studium 2 let October 2016 Rumunsko Bukurešť

MSc ve strategickém marketingu, které nabízí School of Management-marketingu, je dvouletý program. Znalost dosáhl ve třídě a dovednosti vyvinuté v tomto programu bude skýtat poučenějšího a připraveného jedince k řešení širokou škálu marketingových aspektů, počínaje porozumění trhu a zaměření, pokračovat s polohováním a končí s marketingovými metrik. [+]

. MSc v Strategic Marketing, Které nabízí School of Management-marketingu, je dvouletý program. Znalost dosáhl ve třídě a dovednosti vyvinuté v tomto programu bude skýtat poučenějšího a připraveného jedince k řešení širokou škálu marketingových aspektů, počínaje porozumění trhu a zaměření, pokračovat s polohováním a končí s marketingovými metrik. Oficiální accrediation by ARACIS (Rumunská agentura pro zajišťování kvality ve vysokoškolském vzdělávání), rozhodnutí, kterým se rumunská vláda (Rumunská agentura pro zajišťování kvality ve vysokém školství) Mistr ve strategické marketingové Rozvoj úspěšné praktiky v jedné z nejdynamičtějších a populární kariéry Přenos know-how mezi akademickým a podnikatelským prostředím Rozvoj odborné znalosti v oblasti marketingových aplikací špičkových Snaha o vizi zákazníka-střed ve všech organizačních snažení Široká nabídka volitelných předmětů se zahraničními profesory Mistr ve strategické marketingové je dvouletý program. Znalost dosáhl během výuky a dovednosti se vyvíjely v průběhu tohoto programu bude skýtat poučenějšího a připravený jednotlivce. Absolvent bude schopen řešit širokou škálu marketingových aspektů, počínaje trhu porozumění a zaměření, pokračuje s polohováním a končí s marketingovými metrik. Pro hodnocení studentů, School of Management-Marketing uplatňuje metodiku rumunský-americká vysoká škola, která je součástí nařízení o odborné činnosti studentů a závisí na dvou kritériích: docházky a výkonu. Každý akademický rok je rozdělen na 2 semestry. Osnovy poskytuje minimální 60 přenosných kreditních bodů (30 kreditních bodů za semestr). K dispozici je celkem čtyři semestry za dva roky. Semestr má obvykle 14 týdnů. 4. semestr má 11 týdnů + 3 přidělené pro stáže a dokončení disertační práce projektu. Osnovy jsou povinné předměty a volitelné předměty (od prvního ročníku studia, 2. semestr). Volitelné předměty jsou seskupeny ve stopách, které poskytují studentům další školení, v závislosti na výběru provedeném v prvním roce. Mistr ve strategickém marketingu zahrnuje tyto povinné předměty: - Marketingový výzkum a analýza dat - Integrovaná marketingová komunikace - Global Marketing Management - Customer Experience Management - Správa Značky a zákazníků vlastního kapitálu - Segmentace a polohovací strategie - Digital Marketing Management - Supply Chain strategie - stanovení cen a prodeje strategického řízení - měřící efektivitu marketingu - Marketing Planning - Rozhodování - Marketing Innovation Lab - Integrovaný výzkum a poradenství projekt - Strategic Marketing simulace - Specialized Internship - práce s papírem Project Mistr ve strategickém marketingu zahrnuje následující volitelné předměty: - Mezinárodní obchodní jednání - Design Factory - rozvoj inovací - Psychologie kultury - Prezentační dovednosti - International Business Ethics & Leadership - Reality Zkušební Labs: Testování Podnikatelské nápady - Workshop - The Art of Networking: Buďte Best Performer - růstové strategie pro banky a firmy Upraveno tak, aby rozvíjející se trhy - start-up Garáž: Ladění podnikatelský proces - Workshop - Projektový management - Podnikání s asijskými zeměmi - Komunikace v 21. století Rumunský-americká vysoká škola nabízí všem žadatelům anglický test, on-line získat osvědčení o svých anglických jazykových dovedností. [-]

MSc V Oboru Marketing Management

EAE Business School
Campus forma Kombinované 1 rok October 2016 Španělsko Barcelona Madrid + 1 více

To vede k jasnému závěru: práce Marketing Management, jsou stále složitější a mění, což vyžaduje manažeři se schopností učit se a vyvíjet kontinuálně. [+]

Mistr v Marketing Management

V posledních letech došlo, jak společnosti se musí naučit pracovat v prostředí stále více dynamický, konkurenceschopný a globalizovaném světě, ovlivnil internet a nové způsoby, jak komunikovat s našimi zákazníky.

Nových informačních technologií povzbudit všechny účastníky trhu, a tak zvládat tyto technologie slouží k zajištění konkurenční reakci v globálním prostředí a místního času. Trh se také viděn jako spotřebitelé se stále více náročnější a lepší informovanost jsme nuceni znovu objevit, jak jsme se s nimi komunikovat. Sytost reklama, hledání nových distribučních kanálů, nebo nový způsob stravování, které přinesly digitalizace a internet jsou faktory, aby zvážila. ... [-]


MSc Marketing

University of East Anglia Faculty of Social Sciences
Campus forma Denní studium 1 rok August 2017 Spojené království Norwich

MSc Marketing Stupeň nabízí Norwich Business School byl navržen tak, aby pokročilý studijní program týkající se uvádění na trh. To vystavuje studenty do propojených funkcí řízení pak jim umožňuje zvážit důsledky specializovaných marketingových přístupů. [+]

. MSc Marketing stupeň nabízí Norwich Business School byl navržen tak, aby pokročilý studijní program týkající se uvádění na trh. To vystavuje studenty do propojených funkcí řízení pak jim umožňuje zvážit důsledky specializovaných marketingových přístupů. Celkovým cílem tohoto programu je vývoj nové generace marketingových manažerů, kteří mohou prospívat v dynamických a složitých podnikových prostředích. Zajišťuje pro intelektuální rozvoj studenta mu umožní účinně fungovat, a to v širokém spektru odvětví podnikání, zlepšením a rozvíjí silnější hlediska marketingu mezi obecné dovednosti a znalosti managementu. Tento titul je navržen tak, aby vyhovovaly potřebám absolventů, kteří dříve specializují v oblasti řízení, nebo kteří studovali předmět v kontextu non-UK. Speciální funkce Kurz má řadu funkcí, které usnadňují atraktivní pro potenciální studenty a zaměstnavatelům, kteří chtějí zaměstnat své další generaci manažerů: Konečné finanční odměnu ve výši 1000 £ pro nejlepšího studenta na programu MSc. K dispozici bude také příležitostí pro majetkového PhD studiesin školy. Hostující řečníci z průmyslu prostřednictvím naší MSc Business Forum ", který je podporován Alumni fondu UEA a jiných průmyslových vazeb školy. Ruce na rozvoj manažerských dovedností a osobní rozvoj .. Otevření náborových příležitostí prostřednictvím přímé interakci s podniky a přístupu ke službě kariéry. Chartered Institute of Marketing Naše MSc Marketing (s možnostmi) byl schválen a akreditován Chartered Institute of Marketing (CIM) poskytovat přímý vstup na CIM je Chartered postgraduální diplom v oblasti marketingu (Senior zkušenosti marketing managementu také povinné). Vstupní požadavky Titul Předmět: Jakýkoliv předmět, kromě Business (není-li studoval v kontextu non-UK) Titul Klasifikace: Dobrý 2.2 nebo ekvivalentní Vstup Požadavek Žadatelé by měli normálně mít dobrý první titul od uznávané instituce vyššího vzdělávání ve Velké Británii nebo v zámoří v jiných než podnikání nebo řízení disciplín. Žadatelé ze zámoří mohou držet non-UK titul v jakémkoliv oboru. Je normální, vysokoškolských studentů žádat o vstup do postgraduálních programů v jejich posledním roce studia. Žadatelé, kteří dosud nebyly uděleny stupeň může být nabídnuto místo na podmínku dosažení určité třídě stupně. [-]

Magistr V Marketingového řízení

ADEN campus Guatemala
Online & Campus forma Denní studium September 2016 Guatemala Guatemala City

INTEGRA MARKETING svou strategii [+]

INTEGRA MARKETING Vaše strategie CÍLE Posoudit změny v životním prostředí, spotřebitele a technologii a jeho dopad na strategii firmy. Strukturování návrhy určené od hodnoty zákazníka, segmentované a přizpůsobené současným požadavkům, a to buď v tuzemském i zahraničním trhu. Digitální nástroje integrovat různé marketingové procesy. • Rozvíjet systémový přístup, který umožňuje propojení procesů, činností a nástrojů. Budovat a udržovat vztahy se zákazníky založené na uznání nesplněných příležitostí, rozvoj vhodných forem a způsobů použití metriky pro měření míry spokojenosti. Experientialize procesů pomocí simulace pro pochopení reality široce. S přihlédnutím k dopadu nových marketingových nástrojů při vytváření a udržování trvalé vztahy příjemci Odborníci, kteří jsou držiteli řídící funkce spojené s komerční oblasti, s více než třemi lety zkušeností. Majitelé firem. Všichni ti, kteří chtějí se naučit nový způsob, jak zlepšit své marketingové a prodejní dovednosti řízení. Reklamních agentur a marketingové manažery. POŽADAVKY: větší než 4-leté vysokoškolské vzdělání nebo kariéru rovného Studijní plán Dokončené PRESENCIAL ONLINE dokončena U PRESENCIAL dokončena ONLINE END OF MASTER a práci (TFM) · E-learning Osvědčení University of California v Irvine - prodloužení a Aden International Business School, který byl udělen certifikát specializace v oboru strategické řízení inovací (^), aby splňovaly požadavky programu společně. Po dokončení a schválení dokončila Master of Science v Business Innovation vydávané Swiss Business School (Švýcarsko) 1 se získá. (^) Osvědčení o dalšího vzdělávání, což neznamená titul nebo titul, které mají být vydány v USA. (1) Název vydán ve Švýcarsku. on-line mód s volitelnými podpora ve třídě akcí. [-]

Magistr V Marketingového řízení

ADEN campus Panamá
Online & Campus forma Denní studium March 2017 Panama Panama City

INTEGRA MARKETING svou strategii [+]

. INTEGRA MARKETING Vaše strategie CÍLE Posoudit změny v životním prostředí, spotřebitele a technologii a jeho dopad na strategii firmy. Strukturování návrhy určené od hodnoty zákazníka, segmentované a přizpůsobené současným požadavkům, a to buď v tuzemském i zahraničním trhu. Digitální nástroje integrovat různé marketingové procesy. • Rozvíjet systémový přístup, který umožňuje propojení procesů, činností a nástrojů. Budovat a udržovat vztahy se zákazníky založené na uznání nesplněných příležitostí, rozvoj vhodných forem a způsobů použití metriky pro měření míry spokojenosti. Experientialize procesů pomocí simulace pro pochopení reality široce. S přihlédnutím k dopadu nových marketingových nástrojů při vytváření a udržování trvalé vztahy příjemci Odborníci, kteří jsou držiteli řídící funkce spojené s komerční oblasti, s více než třemi lety zkušeností. Majitelé firem. Všichni ti, kteří chtějí se naučit nový způsob, jak zlepšit své marketingové a prodejní dovednosti řízení. Reklamních agentur a marketingové manažery. POŽADAVKY: větší než 4-leté vysokoškolské vzdělání nebo kariéru rovného Studijní plán Dokončené PRESENCIAL ONLINE dokončena U PRESENCIAL dokončena ONLINE END OF MASTER a práci (TFM) · E-learning Osvědčení University of California v Irvine - prodloužení a Aden International Business School, který byl udělen certifikát specializace v oboru strategické řízení inovací (^), aby splňovaly požadavky programu společně. Po dokončení a schválení dokončila Master of Science v Business Innovation vydávané Swiss Business School (Švýcarsko) 1 se získá. (^) Osvědčení o dalšího vzdělávání, což neznamená titul nebo titul, které mají být vydány v USA. (1) Název vydán ve Švýcarsku. on-line mód s volitelnými podpora ve třídě akcí. [-]

MSc V Oboru Marketingové řízení

EDHEC Business School
Campus forma Denní studium 2 let September 2016 Francie Nice Paris Singapur Singapore Spojené království Londýn Lille + 6 více

MSc v oboru Marketing Management je určen k přípravě studentů na odborné praxe v oblasti B2B / B2C marketing, digitální marketing, zábavním průmyslu nebo luxusního řízení. [+]

Získané dovednosti, znalosti MSc v oboru Marketing Management je určen k přípravě studentů na odborné praxe v oblasti B2B / B2C marketing, digitální marketing, zábavním průmyslu nebo luxusního řízení. Carrefour a Unilever se rozhodly sponzorovat program vést studenty k top manažerských pozicích by dohled v reálném čase projektů a zajištění přístupu pro manažery pro profesionální postřehy. Je to vybavuje studenty s celou řadou pokročilých znalostí a podporuje porozumění současných strategických výzev, kterým čelí marketingu. Získané dovednosti, znalosti Mistrovství v analýze a syntéze marketingový výzkum Foster rozhodující strategický marketing myšlení Proveďte marketingové funkce (digitální, luxusní, média, služby, značkování, atd) Vyhodnotit, analyzovat a implementovat klíčové ukazatele výkonnosti Chování globálních marketingových strategií [-]

Magistr V řízení Značky A Marketingové Komunikace

University of Southern Denmark
Campus forma Denní studium 2 let September 2016 Dánsko Odense

Zaostřovací pole profilu se marketingové komunikace proces od corporate k úrovni značky pomocí vyspělých, socio-kulturní teoretický ... [+]

. Mistr v oboru ekonomie a Business Administration - Brand Management a marketingové komunikace (MSc) zaostřovací pole profilu se marketingové komunikace proces od corporate k úrovni značky pomocí pokročilých, socio-kulturní teoretické pohledy na spotřebitelských trzích. Studenti na tomto profilu budou mít větší znalosti v předmětech, které jsou relevantní pro tento a kompetencí analyzovat základní sociální a kulturní principy a základní logiky moderní komunikační a označovat problémy, s využitím pokročilých etnografické metody. Student získá kompetence při provádění řízení značky jak na strategické a taktické úrovni.A konečně, bude student získá kompetence v analýze současných vztahů mezi marketingové komunikace a branding, korporace a spotřebitelských trzích, stejně jako použití současné principy kulturní řízení značky a etnografické metody výzkumu trhu.... [-]