Kombinované Marketing v Asie - Marketing Marketing programy v Asie

Kombinované Marketing v Asie - Marketing Marketing programy v Asie

Marketing

Magisterské programy poskytuje stejný název pro stupeň - Mistr. Postgraduální studium jako Masters of Science jsou zkráceny MSc. Master of Science v managementu programu nebo Master of Science vzdělávání managementu jsou postgraduální programy v běžném řízení. To znamená, že studenti dostávají akademické vzdělání s hloubkou reflexe a abstrakce. Masters lze obvykle klasifikovány jako Master of Science (MSc) nebo populární Master of Arts (MA). Master of Science (MSc) obvykle je uveden pro úspěšné dosažení postgraduální programy s vědou nebo technického hlediska konvergence.

Jako největší a nejlidnatější kontinent na světě, Asie se skládá z nejrůznějších etnik, kultur, prostředí, ekonomie, historické vazby a vládních systémů.

Kombinované Marketing v Asie - Udělejte si Marketing v Asie. Získejte všechny Kombinované Marketing program a informace školy. Ušetřete čas a obraťte se na školu přímo zde!

Čtěte více

M.sc Globální Marketingové řízení

Asia Pacific University of Technology & Innovation (APU)
Campus forma Kombinované 16 - 60 měsíců January 2017 Malajsie Kuala Lumpur

Master of Science v Global Marketing Management se zaměřuje na trh v globálním prostředí. Na zde uvedené definici globálního marketingu přijala je to Clarke a Wilson (2009) "globální marketing .... zavádí marketingový plán, který může být použit ve všech zemích ať už jako standardní přístup nebo přizpůsobenou specifickým rysům tohoto trhu ". Jinými slovy, se program zaměří na přemýšlení a plánování na globální úrovni, ale provádění a jednat na místní úrovni s ohledem na trhu a jeho požadavky. [+]

. M.Sc. v globální Marketing Management Master of Science v Global Marketing Management se zaměřuje na trh v globálním prostředí. Na zde uvedené definici globálního marketingu přijala je to Clarke a Wilson (2009) "globální marketing .... zavádí marketingový plán, který může být použit ve všech zemích ať už jako standardní přístup nebo přizpůsobenou specifickým rysům tohoto trhu ". Jinými slovy, se program zaměří na přemýšlení a plánování na globální úrovni, ale provádění a jednat na místní úrovni s ohledem na trhu a jeho požadavky. Požadavky na přijetí Bakalářské minimální CGPA 2,50 nebo odpovídá za přijatelné Senátu; NEBO Bakalářský diplom nebo rovnocenné, ale pro CGPA pod 2,50; mohou být přijaty za předpokladu, že uchazeči musí mít 5 let Pracovní zkušenosti v daném oboru. Absolventi rovnocenných kvalifikací, kteří mají několik let příslušných zkušeností v oboru. Je doklad o uspokojivé znalosti angličtiny pro kandidáty, kde angličtina není jejich rodným jazykem, jako je IELTS 6,0 nebo vyšší, nebo TOEFL 550 nebo vyšší. Kdo by se měl zúčastnit Master of Science v Global Marketing Management byl navržen tak, aby klíčové manažery, vedoucí pracovníky, manažery, podnikatele a další odborníky pro kariéru v globální marketing prostřednictvím rozvoje kritického myšlení a schopnosti v identifikaci, vyhodnocení a řešení problémů, které vyvstaly v globálním marketing a vývoj globálních marketingových strategií. Kromě toho, že je určen pro ty, kteří mají vysokoškolské zázemí v podnikání, stejně jako ty z jiných oblastí průmyslu mají zájem o vypracování komplexního chápání pojmů a současných teorií v řízení globálních podniků. Výhody tohoto programu Po úspěšném absolvování tohoto programu, budete moci: Posoudit význam národních i mezinárodních trendů a problémů v přeshraničního uvádění na trh. Zhodnotit význam vytváření, rozvíjení a udržování konkurenční výhodu v globálním kontextu. Kriticky hodnotí řadu pokročilých dovedností potřebných navrhnout a implementovat globální marketingový plán. Rozvíjet dovednosti, které mají být použity v poradním nebo praktickou vedoucím postavení v marketingovém managementu Správa marketingu a firemní komunikace ve světových marketingových prostředí. Vlastnit osobní, interpersonální, kulturní povědomí a kritické dovednosti, aby mohli pracovat v Marketing Management Integrace znalostí a zvládnout komplexní marketingové informace Vyhodnocovat komplexní marketingové scénáře a vývoj nových aplikací, postřehy a strategie pro globální marketing. Vypracovat komplexní pochopení složitosti globálního marketingu Navrhovat a implementovat globální marketingový plán. Program moduly a projektu / práce Moduly jsou navrženy tak, aby znalosti a dovednosti, které manažeři potřebují, aby přilákaly zákazníky na celém světě. To je speciálně navržen tak, aby vyhovovaly potřebám a trendy na globálním trhu v mezinárodním a multikulturním prostředí. Studenti se učí, že je důležité definovat rozsah marketingu 21. století, vývoj a realizaci efektivní marketingové strategie, přizpůsobení se rychle se měnící technologií; budování spokojenost a udržení zákazníků, a usnadněním komunikace úspěšně. Základní moduly Volitelné moduly * Statistiky a rozhodování Strategický Marketing Management Euro Asia Global Business a trendy Global Management Marketing Integrované marketingové komunikace Řídit tvořivosti a inovace Marketing a udržitelnost ve věku globalizace Nový vývoj výrobků a inovace Metodologie výzkumu MARKETING SERVICES Disertační práce NEBO Etika podnikání a korporátní odpovědnost Podnikání v rámci Euro Asii Strategie do rozvíjejících se trhů Projekt Papír / Případová studie Disertační práce Školení v metodách výzkumu, a to prostřednictvím výzkumných metod a přehled literatury modulu, navíc k přísnému dohledu, vás podpoří rozvíjet své výzkumné dovednosti, takže můžete efektivně dokončit svou disertační práci nebo projektu papír. Budete se očekává, že provádět efektivní výzkum ve vztahu k podnikání v globální marketing u obou akademické a průmyslu účely. Buďto trasa bude vyžadovat, abyste plánovat a provádět efektivní vědecký výzkum kriticky zhodnotí a vybere globální strategie pro vstup na trh, které vedou k významnému disertační práce nebo provádění příslušného výzkumu a analýzy vedoucí k jednomu z akademické papíru, poradenství zprávy nebo anamnézy ve vztahu k aspekt Global Marketing management. Dual Titul Award: APU, Malajsie & Staffordshire University, Velká Británie [-]

University Of Leicester MSc V Oblasti Marketingu

Stafford
Online forma Kombinované 24 - 60 měsíců September 2017 Saúdská Arábie Saúdská Arábie Online Stát Palestina Palestinská území Online Katar Katar Online Omán Omán Online Libanon Libanon Online Kuvajt Kuwait Online Spojené arabské emiráty Spojené arabské emiráty Online Jordánsko Jordan Online Libye Libye Online Bahrajn Bahrain Online + 18 více

Obchodní organizace jsou dnes čelí nebývalým změnám. Zvýšená složitost a hospodářskou soutěž v domácích i světových trzích, plus vyšší očekávání a přísnější požadavky z [+]

MSc Marketing

Výhody

Obchodní organizace jsou dnes čelí nebývalým změnám. Zvýšená složitost a konkurenci na domácích i světových trzích, a vysoká očekávání, a přísnější požadavky ze strany zákazníků a spotřebitelů, vyžadují sofistikovanější marketing. Vyrovnat se s novými a měnící se podmínky trhu, manažeři potřebují větší citlivost a povědomí o zvláštních okolností je teď čelí.

Propracovaný management marketing vyžaduje řadu znalostí, které se bude budovat dlouhodobé vztahy se zákazníky. Moderní vedoucí marketinku spoléhat na nejmodernější poznatky o chování spotřebitelů a spotřebních postupech, formulování strategie a implementace, a inovací a vývoje nových produktů.... [-]


Magistr V Marketingového řízení

The Hong Kong Polytechnic University Faculty of Business
Campus forma Kombinované 1.5 - 6 let September 2017 Hongkong

Globalizace a technologické změny jsou rychle mění podnikatelské svět. Marketing je stále důležitější disciplínou v dnešním ekonomickém klimatu. Trendy v současném marketingové řízení [+]

Master of Science v Marketing Management

Globalizace a technologické změny jsou rychle mění podnikatelské svět. Marketing je stále důležitější disciplínou v dnešním ekonomickém klimatu. Trendy v současném marketingového řízení patří rostoucí důraz na spokojenost zákazníků, služby marketingu, rozvoje trhu Číny a business-to-business marketing.

MSc v oboru Marketing Management se zabývá výše uvedenými otázkami, zaměřené především na ty, kteří mají odborné a technické kvalifikace, ale je třeba rozšířit své znalosti a dovednosti v oblasti marketingového řízení. To zahrnuje řadu odborných marketingových otázek v oblastech, jako jsou on-line analýza spotřebitelského trhu, manažerské problémy v marketingu, analytické metody pro výzkum trhu a globální marketingové strategie.... [-]