Média programy, vyhledejte nejlepší programy MSc zde! - MSc

Média programy, vyhledejte nejlepší programy MSc zde! - MSc

Média

Říká se, že vaše práce je jen práce, pokud nechcete milovat to, co děláte. I když to může být těžké pro mnohé o nikom milující tabulky a finanční účetní knihy, to je jasně vidět, jak moc zábavné je, aby se měl o práci v médiích. Master of Science (MSc), se zaměřením na mediální studia vám pomohou k dalšímu růstu dovednosti, které se naučili, jak studentkou a zároveň dává vám nohu na ty, s nimiž budete soutěžit o práci v budoucnu.

Pokročilé kurzy vyučované v postgraduálních programů v oblasti médií v kreativních postupů a technologií, obrazovce a mediálních studií, digitální kino a designu médií. V závislosti na specializaci, může být požadováno i další kurzy, jako jsou obchodní administrativa, komunikace, elektroniky a výpočetní techniky.Na rozdíl od bakalářského kurzu, hodně z osnov magisterského studia je zaměřen na převedení poznatků do praktické nastavení. Proto je často zapotřebí stáže.

Nejsi jediný, kdo s cílem pracovat v médiích. Vzhledem k neustálé pokroky ve výrobních a vysílacích technologií, stejně jako šíření virtuálních médií, mediálních studií často přitahuje velké množství rádoby pracovníky, kteří chtějí využít těchto nových pracovních příležitostí. I když můžete ještě opravdu si uvědomit, co je MSc v médiích a jak vám může pomoci dostat dopředu, zaměstnavatelé určitě ano, a oni jsou často hledají speciálně pro ty, kteří mají takové pověření.

Zjistíte, že různé postgraduální školy mají různé ceny školného v závislosti na typy kurzu a studentem výhod, které nabízejí.Pokud máte obavy o náklady na postgraduální studium, poraďte se se svým správcem programu o možnostech finanční pomoci.

Mnoho kariéry čeká na vás, až budete mít svého magisterský titul v médiích patří: art director, grafik, webový vývojář, vedoucí výroby, video editor, audio / video technika, herní vývojář

Pokud jste v současné době pracuje, on-line postgraduální kurzy jsou k dispozici, aby vám pomohou dosáhnout vašich cílů vzdělávání při práci. Ročníková práce je navržen tak, aby být dokončen svým vlastním tempem pod vlastním dohledem. Instruktoři i nadále k dispozici odpovědět na otázky, které se objeví.

 

Master of Science v médiích vám pomůže vybudovat impozantní životopis pro potenciální zaměstnavatele, kteří chtějí vyplnit pozice v tomto konkurenčním odvětví.Chcete-li použít, vyhledejte svého programu níže a kontaktujte přímo vstup kanceláři školy podle svého výběru vyplněním hlavní formulář. 

Čtěte více

MSc V E-learningu

University of Nicosia
Campus forma Denní studium Kombinované 3 semestry September 2016 Kypr Nicosia Řecko Athény + 3 více

Cílem tohoto programu je umožnit postgraduální studenti získají znalosti, dovednosti a hodnoty týkající se e-learning a jeho přispívajících technologie prostřednictvím tří hlavních pilířů. V prvním pilíři jsou studenti vystaveni e-learningových konceptů, analýzy potřeb a použití nových technologií pro rozvoj e-learning materiál. [+]

. Splatnost (roky): 1,5 let Kvalifikace: E-Learning (MSc, 1,5 let nebo 3 semestry) - distanční vzdělávání Úroveň kvalifikace: 2. cyklus (Masters) Jazyk výuky: angličtina / Greek Forma studia: plný úvazek / částečný úvazek Minimální Kredity: 27 Minimální ECTS kreditů činil 90 Profil programu: Cílem tohoto programu je umožnit postgraduální studenti získají znalosti, dovednosti a hodnoty týkající se e-learning a jeho přispívajících technologie prostřednictvím tří hlavních pilířů. V prvním pilíři jsou studenti vystaveni e-learningových konceptů, analýzy potřeb a použití nových technologií pro rozvoj e-learning materiál. V rámci druhého pilíře, studenti předem své znalosti a dovednosti pro navrhování vzdělávací materiály a kurzy, stejně jako jejich posuzování. Ve třetí a poslední pilíř svého studia, jsou studenti umožnilo soustředit se buď na navrhování, provádění a šíření e-learningového výzkum, nebo na zavádění, řízení a vyhodnocování e-learningových učebních osnov a programy. Stupeň představuje nezávislou a terminálu studium. Mohla by také sloužit jako základ pro přijetí ke studiu, a pokračoval směrem, doktorský titul v e-learningu, vzdělávacích technologií nebo technologií Enhanced učení. Kariérní vyhlídky: Navrhovaný program absolventa umožní studentům získat důkladnou znalostí, schopnosti a dovednosti v oblasti e-learningu. Program podle požadavků kurzy ty, které jsou nezbytné pro základy v e-learningu a experimentální a umožnit studentům zvolit ty volitelných předmětů, které budou splňovat jejich budoucí profesní cíle ve vztahu k: Využívání informačních a komunikačních technologií pro e-learning ve formálním nebo neformálním prostředí vzdělávací Konstrukce interaktivní multimediální aplikace, které podporují učení Design, vývoj a vyhodnocování e-learningových kurzů Návrh, vývoj a správu e-learningové programy Absolventi navrženého programu by měl být schopen: 1) držet manažerskou pozici ve společnosti nebo vládní úřady, které vyvíjejí on-line studijní programy; 2) stát se odborníky na e-learningu v organizaci na znalostech vedl (vzdělávací instituce, odborné přípravy a rozvoje organizace, tréninkové jednotky nadnárodní organizace atd); 3) stát se podnikatelem a vytvořit jejich vlastní podniky, které nabízejí e-learning řešení jiných organizacích; a 4) pokračovat ve studiu na vyšší absolventské hodnosti. Přístup k dalšímu studiu: Absolvent Program poslouží jako základ pro přijetí k získání doktorského titulu v souvisejících oblastech. [-]

Magistr Specializace Na Obchodní Komunikaci A Digitální Média (MSC)

Tilburg University
Campus forma Denní studium 1 rok January 2017 Nizozemsko Tilburg

V anglické magisterský obor v Business Communication & Digital Media, se můžete zaměřit na problematiku komunikace v oblasti obchodní komunikace. Budete výzkum, jak lidé komunikují mezi sebou pomocí různých prostředků, a jak se zpracovávají informace prostřednictvím jazyka, obraz, zvuk a počítačů. Například, získáte znalosti o úskalích a nedorozumění při výměně ... [+]

Mistr Specializace na obchodní komunikaci a digitální média (MSc) V anglické magisterský obor v Business Communication & Digital Media, se můžete zaměřit na problematiku komunikace v oblasti obchodní komunikace. Budete výzkum, jak lidé komunikují mezi sebou pomocí různých prostředků, a jak se zpracovávají informace prostřednictvím jazyka, obraz, zvuk a počítačů. Například, získáte znalosti o úskalích a nedorozumění při výměně informací, sjednávání a zvládání konfliktů v obchodním prostředím a principy marketingové komunikace. Důraz je kladen na účincích digitální komunikace na naši společnost a kulturu. Program v obchodní komunikaci a digitální média, umožňuje studovat na následky / důsledky výběr médií pro efektivní komunikaci transakce. interní komunikace Jednou z nejdůležitějších otázek v rámci organizace, je interní komunikace. Jak se týmy komunikovat a rozhodovat? Jak se vyrovnat se s konflikty v rámci své organizace? Jak se manažeři využívají moderní obchodní komunikaci motivovat své zaměstnance? Tyto otázky jsou součástí vnitřního obchodní komunikace, který se bude zabývat v průběhu studia. Ty se zaměří na důležité aspekty mezilidské a skupinové komunikace. Eternal komunikace V této souvislosti, externí komunikace je více než marketing a propagace produktů v nabídce, jde o image organizace. Jak se organizace zvládnout krizové situace? Jak se komunikovat s médii? Jak se organizace zlepšit svou image prostřednictvím komunikace? Tyto otázky budou zodpovězeny v průběhu tohoto programu. Budete studovat různé teorie, které vysvětlují, jak se lidé pozorování a utvářejí své názory, a vy se dozvíte o tom, jak organizace oslovit zákazníky a přesvědčit je. Digitální média Během posledních deseti let, internet a nová média se rychle rozvíjet. Rostoucí význam internetu a nových médií má zásadní vliv na obchodní komunikaci. Existuje několik problémů, které organizace čelí v této konkrétní oblasti komunikace, jako je oznámení novinky e-mailem, nejpohodlnější způsob komunikace se zákazníky, kvalitu a uživatelskou přívětivost jejich webové stránky. Další část této práce je sociální média aspekt, a jak organizace se s tím vypořádat. Jak plánovat a vybrat? Vaše magisterský program v komunikačních a informačních věd nabízí seznam předmětů z čeho vybírat v každé ze čtyř jednotek. Každý kurz má štítek, s odkazem na jeden z specializace skladeb: obchodní komunikaci a digitální média (BDM), komunikační design (CD), dat žurnalistika (DJ) a lidské aspekty informačních technologií (Hait). Můžete si svobodně vybrat z řad nabízených kurzů, nebo se rozhodne specializovat v jedné z těchto skladeb. Rozhodnete-li se specializovat, měli byste si vybrat alespoň čtyři kurzy s tímto konkrétním štítkem, jako BDM, CD, DJ nebo Hait. Ujistěte se, že máte dostatek času zbývá do čtvrtého bloku pracovat na své diplomové práce. Důrazně doporučujeme, abyste si vybrat a dokončit 6 kurzy (36 ECTS) plus 2 výzkumné dovednosti moduly v prvním, druhém a třetím jednotek. Potřebujete výzkumné dovednosti, pracovat na své diplomové práce. [-]

MSC Mediální Technologie

Leiden University
Campus forma Denní studium 2 let September 2016 Nizozemsko Leiden

Program Media Technology MSc je společná iniciativa Leiden ústavu Advanced informatiky v rámci fakulty pro vědu a Akademie pro tvůrčí a herecká umění. [+]

. The Program Media Technology MSc je společná iniciativa Leiden ústavu Advanced informatiky v rámci fakulty pro vědu a Akademie pro tvůrčí a herecká umění. Je to prostředí, kde studenti, umělci a vědci mohou formulovat své vlastní vědecké otázky. Jsou podporovány přeložit osobní inspirace a kuriozity do vlastních zvládnutelné a kompaktní výzkumných projektů. Program uznává, kreativitu jako důležitý faktor ve vědecké inovace. Jejím cílem je být místem, kde studenti, umělci a vědci provádět výzkum o vytváření inovativních řešení, inspirované výsledků a principy vědy. K dosažení tohoto cíle, vzdělávací program se zaměřuje na kreativní zkoumání a chápání vědy a techniky. Program podporuje své studenty k tomu ze znalostí a informací dostupných v celé Leiden University a Věda o výtvarném umění mezifakultní v Haagu. Klíčové pojmy celém programu jsou kreativita, technologie a vědecký výzkum. Cílem programu je stimulovat inovaci a kreativitu v oblasti vědeckého výzkumu na inovativní použití technologie. Mediální technologie může být řekl, aby poskytovali autonomní vědce ", stejně jako umělecké akademie poskytují autonomní umělce. Věda vytvořením Věda je určen k vytváření znalostí, racionálním a rozumným způsobem. Mnoho výzkumných metod existuje, jak to udělat. Věříme, že "věda o vytváření" může hrát důležitou roli vedle jiných metod. Při použití technologie v moderním způsobem, jeden se učí nové věci; nové metody a alternativní pohledy jsou objeveny. Vidíme to jako platný a produktivní způsob, jak dělat výzkum. V důsledku toho, studentské projekty, ve kterých jsou skutečné produkty realizované jsou důležité v Program Media Technology MSc. Nicméně, proces zkoumání při tvorbě produktu je stejně důležitý jako samotný produkt. Projekty vždy vést k pracovní konečného produktu nebo doklad o koncept, který obsahuje složku médií: vizuální, auditivní nebo jinak. Nejčastěji vědecká práce je také produkován, který popisuje vědecký pokrok vyplývající z projektu. Studenti jsou vedeni k předložení těchto dokumentů do mezinárodních časopisech, konferencí a uměleckých festivalů. Důvody, proč si vybrat technologii Media v Leidenu 1.. Jsme podporovat a usnadňovat autonomní a tvůrčí vědecký výzkum. 2. Výzkum v našem programu může mít za následek vědeckých prací, ale také v uměleckých instalací, návrhy, počítačové programy atd. [-]

Magistr V Oblasti Počítačů A Nových Médií (podle Kurzu)

Universiti Brunei Darussalam Faculty of Science (FOS)
Campus forma Denní studium Kombinované 12 - 24 měsíců August 2017 Brunej Bandar Seri Begawan + 1 více

To je program absolventa kurzu o určené pro řešení nejaktuálnějších novinek z multimediálních počítačů, které poskytuje dopad na rozvoj médií.Proto, kteří kandidáti se podílejí [+]

Master of Science ve výpočetní technice a nových médií (podle kurzu)

To je program absolventa kurzu o určené pro řešení nejaktuálnějších novinek z multimediálních počítačů, které poskytuje dopad na rozvoj médií. Proto mohou uchazeči, kteří jsou zapojeni do široké palety různých odvětví registraci k výkonu této magisterský program s cílem získat zkušenosti s state-of-the-art multimediální platformy, hardware, software a firmware. Díky inovacím a vynálezech a informačních a komunikačních technologií (ICT), vývoj nových médií umožňuje podstatnou účast na vývoji společnosti. Proto, výpočetní technika a nová média program je interdisciplinární kurz, který umožňuje kandidáta vyniknout při použití nejmodernější technologie pro kariérní rozvoj. ... [-]


Magistr V Budoucích Médiích (MSC)

Birmingham City University
Campus forma Denní studium 1 rok August 2017 Spojené království Birmingham

Ty budou založeny na čtyři dny v týdnu po dobu 12 měsíců ve studiu Future Media na Birmingham City University NTI Birminghamu, práci na kalhotky ... [+]

Mistr v budoucnosti médií (MSc)

Future Media: Pro simuluje funkční digitální komunikační agentury. To byl navržen ve spolupráci s globální komunikační agentura McCann Erickson s poradní skupiny partnerských organizací, s cílem zajistit studentům real-svět zkušenosti práci na multimediální projekty kolem značky nebo propagaci výrobku, rozvoj mobilního obsahu nebo navrhování televizních kampaní; budete jíst, spát a dýchat digitální strategii. Ty budou založeny na čtyři dny v týdnu po dobu 12 měsíců ve studiu Future Media na Birmingham City University NTI Birminghamu, práci na kalhotky vytvořených našimi partnery, v multidisciplinární týmy, které budou zahrnovat kolegy z obou ŘO a MSc trase cesty. Oporou veškeré projektové práce bude silný důraz na obchodní strategii, analytiky, monetizace a význam integrovaných kampaní, které řeší řadu aktivit značky a přímého marketingu techniky. Na Future Media: Pro, nejsou tam žádné suché třídních přednášky, zdlouhavé disertace nebo zkoušky. Místo toho, obdržíte intenzivní výuku z průmyslu profíků, než pracovat v týmech strategise, vytvářet a nasazovat řešení, pod vedením mentorů. Vyhodnocení bude vycházet z jednotlivých portfolií a ústní hodnocení. Future Media: Pro poskytuje rádoby Marketing asistenti / manažery, Brand Stratégové, digitální návrháři, obsah Producenti, Web Analytici a média prodeje manažerům příležitost ponořit se do nejnovějších technologií, technik a inovací, dát nápady do praxe a vytvořit portfolio, které bude vidět, jak vystoupit z davu. Úspěšní studenti získají MA / MSc v oboru mediální budoucnost z Birmingham City University. ŘO a MSc Route-způsoby, jak byly navrženy tak, aby odrážely průmyslu potřebu talent s odlišnými dovednostmi a přístupy k řešení problémů, by pěstovat jak projektantům a stratégů (MSC) a designové / technické odborníky a producenty (MA). Všechny Future Media: Pro studenty sledovat společný základní osnovu, podpoří interakci mezi vrstevníky, stejně jako celou řadu činností charakteristickou pro každou disciplínu. Nejste si jisti, který cesta-cesta je pro vás? Pokyny lze nalézt v "Vstupní požadavky a aplikace" části a my jsme rádi, diskutovat v rozhovoru.... [-]


MSc Hra A Mediální Technologie

Utrecht University
Campus forma Denní studium 2 let September 2016 Nizozemsko Utrecht

Magisterský studijní program v Game a mediální technologie se zaměřuje na technologické aspekty hraní her a multimédií v rámci počítačové vědy. [+]

Připravte se na REGISTRACE vzkvétající PRŮMYSL Herní a multimediální převzaly významné místo v naší společnosti, což vede k prosperující odvětví s obraty přesahují z filmového průmyslu a vytváření skoky do počítačového softwaru a vývoje hardware. Magisterský program ve hře a mediální technologie se zaměřuje na technologické aspekty hraní her a multimédií v rámci počítačové vědy. V rámci výzkumného programu her a simulace, budete zkoumat: Modelování virtuální světy Vytváření animace postav a chování Generování efektivní scénáře Budování multi-smyslové rozhraní DRAMA, styl a emoce To také zahrnuje takové aspekty, jako drama, styl a emoce, se zaměřením na technické aspekty. Simulace fyziky, biologie a psychologie reálného světa a jeho uvedení do života více smyslových simulací jsou hlavní problémy, kterým se bude zabývat v našem dynamickém programu. Nové typy her a hardwaru pravidelně se dostanou na trh. Kromě toho se zvyšuje uznání hodnoty her jako vzdělávací nástroj a integraci multimediálních nástrojů do každodenního života pokračuje. To vytváří živnou důvody pro ty, kteří s pokročilým stupněm v oblasti Game a mediální technologie. PROGRAM CÍL Tento Magisterský program ve hře a mediální technologie poskytuje vám základním i aplikovaném znalosti techniky pro nakládání s prostorová data. Získáte dovednosti provádět výzkum, analyzovat a řešit vědecké problémy - a držet krok s pokrokem výzkumu v oblasti geometrie, zobrazování a virtuálních prostředí. Hry a mediální technologie absolventi jsou velmi ceněny zaměstnanci v mnoha firem a výzkumných pracovišť. [-]

Master in Communication Studies: New Media and Society in Europe

Vrije Universiteit Brussel
Campus forma Denní studium 1 rok September 2017 Belgie Brusel

[+]

Popis programu

 

Mistr komunikačních studií je jeden rok (60 ECTS), akademický mistr se zaměřením na nová média a společnost v Evropě. Tento jedinečný anglický jazyk Program je zaměřen na rychle se měnící oblasti médií a komunikace v evropském kontextu. Program trvá originální interdisciplinární přístup a umožňuje studentům soustředit se na podnikání, politice a / nebo hlediska uživatele nových médií. Nová média a společnost v Evropě trvá originální interdisciplinární přístup k novým médiím a umožňuje studentům soustředit se na podnikání, politice a / nebo hlediska uživatele nových médií.

Použít teď pro MSc. Komunikační studia ... [-]


MA V Managementu Sociálních Médiích

Escuela de Negocios y Dirección
Campus forma Denní studium 1 rok October 2016 Španělsko Madrid

Naučte se uvolnit potenciál vaší značky v sociálních sítích [+]

Naučte se uvolnit potenciál vaší značky v sociálních sítích CÍLE Jaké dovednosti se bude vyvíjet, když jste dokončili magisterský titul v oboru sociální správa médií? Implementovat iniciativy sociálních médií. Správa SEO kampaní. Aktualizovat a zjednodušit profily a účty RRSS cílené. Navrhovat a zvýšit firemní blogy. Spuštění efektivní reklamní kampaně na sociálních médiích. Studovat a zlepšit zkušenosti zákazníků o 2,0 firmě webových aplikací. Házení optimalizovaný obsah založený na diváky a cílů, věrný značce. Vytvořit optimalizovaný obsah založený na cílové skupiny, kanálu a cílů. Plánuje spravovat on-line pověst. Optimalizovat umístění značky na digitální kanály. Zvládnutí osobní značky. Rozvíjet současné trendy v sociálních médiích. příjemci: online mistr v sociální Media Management je primárně určen pro studenty komunikace, public relations nebo žurnalistiku, ale mohou také zúčastnit kurzu všechny zájemce v oblasti digitálních médií, kteří chtějí aktualizovat svůj profil se stále požadované znalosti. To je také zaměřen na osoby zodpovědné za digitální oblasti podnikání, profesionální strategie vynucování založena, a obecně, osoby samostatně výdělečně činné, kteří chtějí, aby se firemní účty samostatně. agenda: Plán Social Media Realizace projektu sociálních médií. Klíče k dobré digitální strategii. potřebných zdrojů. Plán Social Media. Search Engine Optimization - SEO Provoz vyhledávačů. Cíle našich webových stránkách: Jak si vybrat správné cíle. Plánování SEO kampaň. SEO polohovací faktory. Rozpočet. Některé SEO nástroje. Analýza SEO kampaň. Řízení a strategie sociální Media Facebook. LinkedIn. Twitter. Youtube. Google +. grafických sociální sítě. Jiné. Řízení a strategie Corporate Blog Základy. Druhy blogů. Firemní blog. CMS hlavních platformách. Strategií rozvoje. Reklama na sociálních sítích Facebook Ads. Instagram reklamy. Linkedin reklamy. Twitter reklamy. Trendy. zákazník 2.0 Profil nové spotřebitele. Analýza a optimalizace zkušenosti zákazníků v jejich vztahu se značkou. Zákaznický servis v digitálním prostředí. Sociální CRM. Tvorba a Content Management Jak cílit na obsah na cílovou skupinu. obsah plánu Redakční kalendář publikací. Kopie SEO. Kopírovat kreativní. Vyprávění. Značka firmy na internetu. Manuální styly. Obsah Curation. Licence pro obsah vysílání na internetu. Vysílání a obsah Viralization Obsah difúzní techniky. Techniky viralización obsah. Word of mouth a partyzánské marketing. Současné trendy v sociálních médiích Zdroje odborných informací. Zdroje profesionální aktualizace. Mobilní strategie integrace SM. Integrace mobilních komunikačních strategií s virtuálních komunit. Gamifikace strategie aplikuje na SM. rozvíjející se sociální sítě. rozvíjející se profese. Jiní. Online řízení reputace Sociální Branding. Vedení značky na internetu. Online pověst. Plánovat internetovou pověst. Online pověst krize Monitorování a nástroje pro správu Sociální sítě Hlavními nástroji pro správu a monitoring sociálních sítí. Řízení a využívání nástrojů pro publikování na sociálních sítích. Příklady a případové studie. Měření a analýza sociální média a pověst online Měřicí nástroje. Klíčové metriky v sociálních médií a online reputaci. Definování KPI. ROI analýza ziskovosti. Dashboardy. Reporting a vykazování dat. Profesionální Profily a Social Networking: Osobní Brand Definování osobní strategie značky. Vytvoření této značky. povědomí o značce. Blog. Pověst. Vlivných osobností. Dílna a sklady Právní aspekty v digitální oblasti. Tvořivost. Nástroje. profesní dovednosti. Jiní. závěrečný projekt Kvalifikace: Magisterský studijní tvář v sociální správa médií vydané Business School Digital ESNEDI a škola podnikání a managementu, stejně jako název vydané European University Miguel de Cervantes bude udělena všem těm, kteří v souladu s pravidly programu a schválit všechny materiály vyvinuté v pořadu dne. Metodika: Zákaznický servis, akce povědomí o značce, přímý nebo nepřímý prodej, propagace, networking, testování výrobků, ... možnosti sociálních sítí na společnost jsou prakticky neomezené. Naučte se využívat nich s magisterský titul v oboru Sociální Media Management ESNEDI. Digital Business School ESNEDI je spin off School of Business a managementu, vzdělávací instituce, která se specializuje na postgraduální vzdělávání na podnikové úrovni. Po více než 15 let zkušeností a akademické podpory poskytované European University Miguel de Cervantes a více než 30.000 studentů, kteří se rozhodli jít za svou pedagogickou modelu, Enyd představila svůj nový katalog školení, jehož cílem je usnadnit získávání dovedností jsou vyžadují klíčové profesní profily digitální ekonomiky. Modalitu magisterský titul v oboru Sociální Media Management ESNEDI vychází z metodologie, která podporuje klíč studijních dovedností Master třídy učil na univerzitě tříd v Madridu, semináře / semináře, praktický vývoj obchodního případu a Challenge (navrhovaných projektů společnosti reálného sektoru k vyřešení jednotlivec nebo skupina) a konec challenge, ve kterém musí student prokázat, co se naučili tím, že řeší službu poskytovanou jedné z partnerských společností kurzu. Samozřejmě, můžete také kompatibilní se všemi učí ponoření do firmy, zaměřené na praktickou aplikaci poznatků v profesionálním prostředí. Chcete se dozvědět více? Kontaktujte nás a získat informace bez závazku. Kariéra Outlook: sociální média stratég, ředitel pro digitální marketing, digitální reklamní technik, kreativní marketing, obsah specialista, digitální stratég, sociální manažerem médií. [-]

MSc Informační Studie: Lidský Střed Multimediální

University of Amsterdam
Campus forma Denní studium Kombinované 12 měsíců September 2016 Nizozemsko Amsterodam + 1 více

Informační studia je široký a interdisciplinární pole, a to především zabývá analýzou, sběru, třídění, manipulace, skladování, vyhledávání ... [+]

Master of Science (MSc) v informačních studií: Human Centered Multimedia

 

Jazyk výuky: angličtina

Začíná v: duben

Lidská střed Multimedia je magisterský program pro vás, pokud:

máte zájem o způsobech lidé interagují s (nový) technologie a média, a jak jsou podporovány, překážel a jimi ovlivněn Chcete-li analyzovat systémy pro zásobování, skladování a sdělování informací prostřednictvím různých médií (jako je video, řeč a text) Chcete-li vytvořit spojení mezi firemní / organizační vedení a osoby odpovědné za vývoj technologických řešení jste kreativní, a připraveni dívat se za standardních roztoků vaším cílem je na koncové uživatele. ... [-]

MSc Pokročilé Multimediální Design A 3D Technologie

Brunel University: College of Engineering, Design and Physical Sciences
Campus forma Denní studium Kombinované 1 - 2 let September 2016 Spojené království Uxbridge + 1 více

Tento kurz poskytuje jedinečnou kombinaci multimediálních a interakce návrhových procesů, návrh 3D virtuální reality a animace médiích, audiovizuálních médií a efekty a 3D média v kombinaci s reálným a virtuálním studiu a vytváření multimediálních on-poloze. [+]

Tento kurz poskytuje jedinečnou kombinaci multimediálních a interakce návrhových procesů, návrh 3D virtuální reality a animace médiích, audiovizuálních médií a efekty a 3D média v kombinaci s reálným a virtuálním studiu a vytváření multimediálních on-poloze. Zaměřuje se nejen na kreativní umění a designu aspekty digitálních médií, ale také na teorii a praxi technických nástrojů a technik potřebných pro tvorbu 3D, interaktivní skutečný a reality médií virtuální prostřednictvím rozvoje designu a technologie poznání, porozumění a dovednosti. Cíle Tento program MSc v pokročilé multimediální design a 3D technologie si klade za cíl vytvořit dokonalou znalost konstrukčních principů a technik potřebných pro návrh kombinovaného skutečného a virtuálního interaktivní a 3D multimédia a zhodnocení současných výzkumných směrů a příležitostí, které jsou k dispozici v toto pole výzkumu. Na tomto kurzu se: Rozvíjet pokročilé znalosti a dovednosti důležité pro navrhování a tvorbu kombinovaných skutečných virtuálních interaktivních a 3D multimédia a nástrojů, pomáhat při vytváření kombinovaných skutečných a virtuálních interaktivních a 3D multimédia. Rozvíjet schopnost navrhovat složité kombinované reálné a virtuální interaktivní a multimediální 3D výtvory a všestrannost uplatnit řadu různých nástrojů a technologií designu v celé řadě různých mediálních oblastí realizovat stvoření. Rozvíjet kreativitu a nezávislé učení schopnosti potřebné pro další profesní rozvoj, další výzkum, a pro získání nových dovedností na vysoké úrovni. Získat ocenění současných výzkumných směrů a příležitostí, které jsou k dispozici v této oblasti výzkumu. Pokročilé zdroje Naše zelená TV studio laboratoře, Audio Studio a řezné hrany návrhové nástroje patří mezi naší řadě moderní zařízení k dispozici studentům. Konstrukční nástroje používané v průběhu zahrnují: Pokročilé 3D technologie - 3D Studio, Vicon Motion Capture, Motion Builder, 3D Stereo Video Multimedia a interakce design - Flash a Action Script Audiovizuální Post Production - AfterEffects, Final Cut Pro, Nuke, Logic Studio Pro 3D Film design a výroba - Nuke, oční. Kariéra Tento program plně připravuje studenty na práci v multimediální společnosti, které vyvíjejí bohatý mediální obsah. Konkrétní role Absolventi mohou vstoupit zahrnovat: 3D grafika návrháři a animátoři Audio vizuální pre- a post-produkce návrháři Reálné a virtuální studio návrháři Hry designéři a programátoři Multimediální návrháři nástroj pro výuku Vysílání TV Media návrháři 2nd generace internetových médií návrháři 4. generace celulární médií návrháři. Program také připravuje studenty provádět související akademický výzkum. Řada studentů v různých oborech v rámci kolegia zůstali na provádět doktorát na Brunel University. V průměru, jeden student vysoké akademického úspěchu za rok je nabídl pozici PhD. V Brunel nabízíme mnoho možností a zkušeností v rámci vašeho programu a Norsku - učení založeného na praxi, profesionální podpůrné služby, dobrovolnictví, mentoring, sportu, umění, spolcích, společnostech, a mnohem, mnohem víc - a doporučujeme vám, aby co nejvíce z nich, takže si můžete vytěžit maximum ze sebe. Vstupní kritéria 2016/17 UK první nebo druhé třídy Honours diplom nebo rovnocenné mezinárodně uznávané kvalifikace v multimediální techniky nebo příbuzný předmět. Studenti z filmového TV; Art & Design; Komunikace nebo Mediální studia, které ukazují slib technické schopnosti a studentů z techniky, vědy, včetně sociálních a počítačových věd a informačních technologií, které ukazují návrhu aptitude se bude uvažovat. Vstupní kritéria jsou předmětem přezkumu a měnit každý akademický rok. Anglický jazyk Požadavky IELTS: 6 (min 5,5 ve všech oblastech) Pearson: 51 (51 ve všech dílčí skóre) BrunELT: 60% (min 55% ve všech oblastech) [-]

MSc Médií A Komunikace

Xi'an Jiaotong-Liverpool University
Campus forma Denní studium Kombinované 18 - 30 měsíců September 2017 Čína Suzhou + 1 více

MSc v médiích a komunikační program si klade za cíl poskytnout vhodně kvalifikované absolventy příležitost rozvíjet hluboké pochopení oblasti médií a komunikace na teoretické i praktické úrovni. [+]

. Přehled Program MSc Média a komunikace si klade za cíl poskytnout vám příležitost k rozvoji hluboké znalosti z oblasti médií a komunikace na teoretické i praktické úrovni. Program je určen pro absolventy z oblasti médií a komunikace, společenské vědy, reklamy a public relations, pro jedince již pracují v médiích a snaží se získat hlubší porozumění svém oboru, a pro ostatní, kteří chtějí rozvíjet a rozšířit rozsah svých teoretických a odborných znalostí médií. To je také odrazovým můstkem pro každého jednotlivce, kteří chtějí pokračovat v doktorát v oboru médií a komunikace. Budete absolvent s kritickým a teoretické znalosti souvislostí komunikačních studií v kombinaci s příležitost rozvíjet praktické dovednosti v produkci digitálních médií. V kombinaci se silnými anglických jazykových dovedností, které studuje na XJTLU dává, toto produkuje absolventy, kteří budou velmi atraktivní pro čínské i mezinárodní společnosti ve stále více globalizovaném pracovišti. Oddělení má digitální mediální laboratoř, představovat počítače Apple iMac, Final Cut Pro editační software X a Adobe sadu profesionálních digitálních médií software výroby, kromě Sony high definition digitální video produkce souprav pro krátké filmové tvorby, digitálních médií a dokumentární výroba. Absolventi tohoto programu, stejně jako u všech XJTLU magisterskému studiu, získat titul University of Liverpool, který je veden podle čínského ministerstva školství. Unikátní prodejní místa Tím, že studuje MSc Mediální a komunikační budete těžit z: • Unikátní kombinace obou médiích teorie a praktického výcviku, něco velmi málo jiných magisterské programy poskytují • Další výukových činností, které vám umožňují příležitost spolupracovat s předními výzkumnými pracovníky a odborníky v oboru • získání neobyčejné porozumění čínských a mezinárodních mediálních trzích. Program MSc Mediální a komunikační znalosti a dovednosti: • bude vám pokročilé kritické chápání klíčových otázek, pojmů a teorií a vztah mezi teorií a praxí v oblasti médií a komunikace • vštípit dobré znalosti a pochopení mediálního jazyka a jeho iterace na různých mediálních platforem • podporovat svoji zkoumání důsledků mediální analýzy k pracovním účelům • pomůže rozvinout pochopení současné metodiky, jak je zakotvena v mediálních a komunikačních postupů • Doporučujeme vám, aby se zapojily s teorií, z něhož současné názory na komunikativní praktik , včetně významu globálních a lokálních mediálních projevů • Pomůžeme vám zapojit a kriticky ocenit spojení mezi teorií a praxí v oblasti médií a komunikace • podporují své výzkumné dovednosti a techniky • poskytovat praktickou znalostí a praktických modulů a díla umístění. Kromě toho program poskytuje přehled o současných teoretických, metodologických, praktické a etické principy, které jsou základem výzkumu v oblasti médií a komunikace a rozvíjí své dovednosti, znalosti a porozumění dále v teorii a praxi aplikován mediální práce. Moduly Hlavní moduly • Globální masová kultura • Současná teorie médií • Digitální etiky • Správa sociálních médií • Současná čínská média prostředí • Výzkumné metody v komunikaci • Interaktivní a vznikající technologie • rozvoj praktických dovedností. Volitelné moduly • Pokročilá public relations a reklama • Gaming. Doplňkové moduly studijní aktivita Kariéra MSc Mediální a komunikační absolventi nyní kariéry v předních mezinárodních a čínských mediálních společností specializující se na public relations, reklamy a digitálních médií mezi ostatními. Poplatky RMB 90000 pro celou 18 měsíců na plný úvazek programu. Univerzitní školné pokrytí nákladů na vaší studie s námi. Vstupní požadavky: akademické zázemí bakalářský titul (UK 2: 1 nebo ekvivalent) v oblasti komunikace, média, anglicky s médii nebo podobně. Není nutná žádná praktická zkušenost, ale některé důležité mediální praxe / pozadí je výhodou. Anglické jazykové požadavky • IELTS: 7,0 (minimálně 6,0 ve všech sekcích) • TOEFL iBT: 100 (minimálně 21 v každém dovednosti) [-]

MSc V Interaktivním Digitálních Médií

Trinity College Dublin
Campus forma Denní studium 1 rok September 2016 Irsko Dublin

Tento M.Sc. Kurz poskytuje základy v oblasti technologií a médií, které se týkají oblasti digitálních médií. Kurz probíhá na plný úvazek v průběhu dvanácti měsíců. Formální učení je rozdělena do dvou dvanáct-týdenní semestry ... [+]

MSc v oboru interaktivních digitálních médií Tento M.Sc. Kurz poskytuje základy v oblasti technologií a médií, které se týkají oblasti digitálních médií. Kurz probíhá na plný úvazek v průběhu dvanácti měsíců. Formální učení je rozdělena do dvou dvanácti týdenní semestry. Každý student vybere a zahájí výzkumný projekt, který musí být předložena ve formě disertační práce 12.000 slov do poloviny března. Studenti se také absolvovat závěrečný projekt, který může být výsledkem společného vývoje s počtem studentů ze třídy. Tam je významný důraz na teorii, spíše než na mediální nebo softwarových aplikací. Speciální laboratoř je k dispozici pro danou třídu, kde se studenti mohou seznámit s aplikací. Nabízené kurzy jsou: Úvod do programování; XML / HTML; Technologie audio; Senzory; Interaktivní Authoring; Grafický design; Zpracování obrazu; Kulturní a kritických studií; Metodika vědecké práce; Client / Server Technologie a sítě; Interaktivní vyprávění; Mobile Computing; Zpracování obrazu a 3-D modelování; Hra Vývoj a výroba; Právní otázky v digitální publikování .; Digital Media Enterprises Tento kurz je vhodný zejména pro absolventy s primárním stupni buď v humanitních nebo v oblasti počítačové vědy, protože obě disciplíny jsou důležité pro oblasti digitálních médií. Žádosti budou přijímány od dobrých vyznamenání absolventy v jakémkoliv oboru nebo od dospělých studentů s odpovídajícími zkušenostmi v oboru. Tento kurz byl spolufinancován v rámci Národního rozvojového plánu (programu konverze Absolvent Skills) za poplatek platit studenty z EU. [-]

MSc V Oboru Marketingu A Digitálních Médií

ESCP Europe Business School
Campus forma Denní studium 12 měsíců September 2016 Španělsko Madrid

Umístěn jako nejlepší mistrů v marketingu v západní Evropě podle Eduniversal / SMBG v roce 2014, tento mistr trénoval více než 600 účastníků, které jsou nyní součástí sítě 45.000 absolventů z ESCP Evropy. [+]

. Umístěn jako nejlepší mistrů v marketingu v západní Evropě podle Eduniversal / SMBG v roce 2014, tento mistr trénoval více než 600 účastníků, které jsou nyní součástí sítě 45.000 absolventů z ESCP Evropy. Naši studenti obsadit strategické a provozní marketingových pozicích (brand manager, Brand Společenství manažer, on-line marketing, prodej analytik, atd.) A komunikace (Public Relations, sociálních médií, Account Manager, Media Planner, atd.), V různých společností po celém světě. Určeno pro studenty s vysokoškolským / bakalářský titul a první profesní zkušenosti, tento pán si klade za cíl vyškolit studenty, kteří ambice a úspěšně, tvůrčí a nadšenou kariéru v globálním a digitálního trhu. K dosažení tohoto cíle, nabízíme studentům jedinečnou mezinárodní, profesionální a lidskou zkušenost: Interakce mezi studenty a učiteli z více než 20 národností zaručuje větší hloubku v multikulturním učení, který je vyztužen s kurzy v angličtině a španělštině. Blízkost studentů do světa práce je podporována prostřednictvím našich profesorů, kteří mají významné pozice v renomovaných firem (vedoucí pracovníci z Colgate, Nestlé, Google, atd), a prostřednictvím organizace a rozvoje "živých případových studií" s našimi partnery: L ' Oréal a Havas Media. S vědomím, že naši studenti mají odlišnou totožnost profilované k úspěchu, poskytujeme jim osobní kariéry trénovat a semináře s cílem zlepšit jejich prezentační a vyjednávací schopnosti. Vždy se snaží zprostředkovat iluze, zvědavost a všestrannost, aby se jejich růst šťastně a úspěšný v jejich profesionální a, proč ne, osobní život. Klíčové vlastnosti a termíny Mistr ESCP Europe v Marketing & Digital Media je na plný úvazek akademický program, který se skládá ze šesti měsíců na plný úvazek ročníkové práce a projekty, včetně mezinárodního semináře, následuje stáž trvající nejméně čtyři měsíce a dokončení profesionální práce za poukázána na konci programu. Kurzy jsou vyučovány v anglickém jazyce s možností dělat volitelné předměty ve španělštině. Ve zkratce: Typ předmětu Na plný úvazek, post-absolvent se specializuje magisterského studijního programu, akreditovaný jako MSc francouzským "Konference des Grandes Ecoles". 48 hodin [90ECTS] přednášek a projektů. Účastníků profily Nejrůznějších prostředí: strojírenství, komunikace, právo, finance, obchod, atd. Průměrný věk: 25 let s první profesionální zkušenosti a / nebo mezinárodní zkušenosti. Délka kurzu v týdnech 12 měsíců (od konce září) 6 měsíců kurzu, včetně mezinárodní studijní cestu Nejméně čtyři měsíce stáž nebo přímého zaměstnání Profesionální práce na téma výběru studenta Osnovy Cílem tohoto mistra je zajistit, aby studenti zvládnout širokou škálu marketingových a komunikačních nástrojů, a rozvíjet specifické manažerské dovednosti, aby vyhovovaly současným obchodní potřeby, potřebné na vysoce konkurenčních mezinárodních a digitální trhy. Tento plný úvazek program se koná přes 12 měsíců, začínající na konci září a je rozdělen do tří fází: Požadavky Stupně požadované pro způsobilost: První nebo bakalářský titul (španělské a mezinárodní studenty) Stupně z "Grande École" (francouzských kandidátů) Jiné míry rovnocenné výše uvedené (konzultujte s námi) Výjimku z těchto požadavků může být provedena v případě, že kandidát nemá tento typ studia, ale prokazatelně doložit, že výjimečné vlastnosti a dovednosti. Podle norem stanovených "Konference des Grandes Ecoles" ve Francii, by takoví kandidáti neměla překročit 30% přijatých studentů každý rok. Náklady a financování Poplatky pro akademický rok 2016/17 jsou stanoveny na 16,700 EUR s nevratná poplatku za žádost 120 EUR. Poplatky jsou fakturovány ve třech splátkách. Platby jsou splatné v září, prosinci a březnu. Žadatelé, kteří jsou nabídl místo musí potvrdit jejich přijetí a zaplatit nevratnou zálohu ve výši 10% školného. [-]

MSc Business Intelligence A Sociální Média

Brunel University: College of Business, Arts and Social Sciences
Campus forma Denní studium 1 rok January 2017 Spojené království Uxbridge

Tento vzrušující nový program zkoumá vývoj v cloudu na základě a mobilní obchod, který se mění způsob, jakým podniky budou fungovat v budoucnu. Business Intelligence a sociální média MSc sdružuje technologie a obchodní perspektivy, aby pochopil důsledky pro sociálně-mediální povoleno podnikání. [+]

O závodu Tento vzrušující nový program zkoumá vývoj v cloudu na základě a mobilní obchod, který se mění způsob, jakým podniky budou fungovat v budoucnu. Business Intelligence a sociální média MSc sdružuje technologie a obchodní perspektivy, aby pochopil důsledky pro sociálně-mediální povoleno podnikání. Kurz pomůže studentům připravit se na kariéru v oblasti obchodu a řízení v rámci i mimo IT sektoru o získání technické dovednosti a zhodnocení zásadní roli sociální webové technologie hrají v dnešním organizací a jejich schopnost transformovat obchodní procesy. Cíle Budete rozvíjet dobré znalosti a porozumění obchodních praktik pro nová média a příbuzné a přenositelných dovedností, jejichž cílem je čelit výzvám zaměstnání v rámci globální ekonomiky. Získáte pochopení důležitosti informačních a komunikačních technologií na masové operací moderní podniky všeho druhu. Ty budou vyzváni, aby uvažovali o významu pojmů pro podnikání a aplikovat své nově vyvinuté dovednosti v předstihu studiu či odborné praxe. Úspěšní absolventi kurzu postupují do vedení a rozhodování role v průmyslových organizací nebo rozvíjet úspěšné poradenské a konzultační firmy vlastní. Praktici hledají kvalifikaci více obchodně významných a technologicky zaměřený vysokoškolského studia v oblasti nových technologií v podnikání, spíše než MBA najít tento postup zájem. Speciální funkce Kurz poskytuje: Curriculum zaměření na sociálních médií v podnikání. Výuka se a prostřednictvím sociálních médií. Technologies zavedla od non-tech perspektivy. Zaměřte se na poradenství a podnikání. Příležitosti pro studenty do praxe a rozvíjet analýzu problému, návrh řešení, poradenské a komunikační dovednosti, jakož i seznámit se s obchodními modely a životního cyklu pro rozvoj podnikání. Informační systémy Vyhodnocení a integrace Group Akademici, kteří učí na této vzrušující programu jsou součástí informačních systémů hodnocení a skupinová integrace, což je výzkumné centrum excelence, který podporuje celou řadu inženýrských a Physical Sciences Research Council (EPSRC) financované sítí a projektů. Tato skupina je umístěna v Brunel Business School ve spolupráci s vynikajícím ratingem (RAE 5 bodů), škola informačních systémů, výpočetní techniky a matematiky. ISEing je první multi-disciplinární výzkumná skupina získat vládní prostředky v oblasti informačních systémů hodnocení, Enterprise integrace a eGovernment. Výuka a hodnocení učení Kurz je strukturován tak, aby na plný úvazek studenti absolvují čtyři 15 kreditních modulů na období, plus 60 kreditních disertace modul v termínu 3.. Každý 15 kr modul vyžaduje 150 hodin Studie zahrnovala 22 hodin tutorem uspořádány čas kontaktu a minimálně 128 hodin bezkontaktní studentů se podařilo včas. Každý modul má svou vlastní formu hodnocení se konala na konci semestru, ve kterém modul běží, a mohou zahrnovat eseje, projekty a skupinové úkoly. Disertační práce je rozšířený výzkum orientovaný úkol prováděn individuálně a nabízí příležitost pro studenty, aby provedla důkladné vyšetřování do tématu jejich výběru. Studenti si mohou vybrat, aby vypracovala projekt ve spolupráci s průmyslovým partnerem, který může být zaměřen na obchodní řešení praktického významu (spíše než teoretický výzkum). Režimy studia 1 rok na plný úvazek v září: Učil prvkem kurzu (září-duben) obsahuje osm modulů; Dodávka bude kombinací přednášek, seminářů a cvičení / skupinové práce. Další čtyři měsících (květen až září) se vydává podniku disertační práce. 1 rok na plný úvazek v lednu: Učil prvkem programu obsahuje 8 modulů, které jsou dodávány ve dvou termínech (čtyři v lednu až dubnu a čtyři v září až prosinec); Dodávka bude kombinací přednášek, seminářů a cvičení / skupinové práce. Diplomová práce se provádí od května do srpna, a pak může být dokončena lednem-březen po druhé vyučovací termínu. Zaměstnatelnost Podnikatelské klima se rychle mění a je zde silně rozšířené očekávání, že bude vytvořena nová pracovní místa v technologickém podnikatelském sektoru. Nicméně to je také široce vnímáno, že existuje celosvětový nedostatek kvalifikovaných manažerů s dovednostmi vydělávat na nově se rozvíjející rušivé technologie. Jako přímý důsledek nových technologických pokroků, které umožňují inovativní způsoby podnikání a vytváření hodnoty, existuje mnoho nových příležitostí pro profesionály vytvořit kariéry, které neexistovaly před i jen pár let. Uvádí se v průmyslu literatuře, že tyto nové role jsou stále nutné zvládnout úkoly vytvořené zlomových technologií, které narušily nebo změnily tradiční obchodní modely. Očekává se, že nové tituly práce budou i nadále objevovat, a my očekáváme, že absolventi MSc v oboru Business Intelligence a sociální média samozřejmě budou dobře plnit tyto nové role v USA, Číně, Indii - v podstatě na celém světě. Společnosti, které jsou aktivně hledají kandidáty patří podniky v odvětví technologie, ale také bankovnictví, pojišťovnictví, maloobchodu a vzdělávání. Ve skutečnosti, se očekává, že prakticky všechny sektory budou muset řešit Big údaje a nevyhnutelně budou muset kvalifikované lidi, řídit vývoj. Proto jsme navrhli kurz zaměřit na typy nových pracovních rolí jsou vytvořeny a předpokládaných v podnikání. [-]

MSc V Médiích řízení

USI Università della Svizzera italiana
Campus forma Denní studium 24 měsíců September 2016 Švýcarsko Lugano

Master in Media Management je pro zájemce o studium základy podniků, jež působí jak na redakční aspekty nakládání s činností těchto společností. [+]

Cíle a obsah

  Učební plán obsahuje analýzu procesu tvorby, výroby a vysílání obsahu z různých typů: od knih k novinám, rozhlasu a televize, do elektronického obsahu pro distribuci online.

Zejména Master nabízí možnost naučit se základní aspekty fungování mediálních společností a prozkoumání aspektů řídících činností těchto podniků (v ekonomické struktuře a sektorových politik, výzkumu, tvorby a rozvoje produktů a služeb , správu práv, web používání, atd..).

Cílem je vyškolit profesionály, kteří na základě důkladné znalosti charakteristik médií, který je schopen vykonávat funkce plánování, koordinaci a řízení výrobních a distribučních procesů společností publikuje v tisku, audiovizuálních a elektronických zařízení, s ohledem na hlavní faktory kontextu kulturních a politických, ekonomických, se zvláštním zřetelem na veřejné služby (např. V případě, rozhlas, televize) a obecného zájmu. ... [-]