Média programy, vyhledejte nejlepší programy MSc zde! - MSc

Média programy, vyhledejte nejlepší programy MSc zde! - MSc

Média

Říká se, že vaše práce je jen práce, pokud nechcete milovat to, co děláte. I když to může být těžké pro mnohé o nikom milující tabulky a finanční účetní knihy, to je jasně vidět, jak moc zábavné je, aby se měl o práci v médiích. Master of Science (MSc), se zaměřením na mediální studia vám pomohou k dalšímu růstu dovednosti, které se naučili, jak studentkou a zároveň dává vám nohu na ty, s nimiž budete soutěžit o práci v budoucnu.

Pokročilé kurzy vyučované v postgraduálních programů v oblasti médií v kreativních postupů a technologií, obrazovce a mediálních studií, digitální kino a designu médií. V závislosti na specializaci, může být požadováno i další kurzy, jako jsou obchodní administrativa, komunikace, elektroniky a výpočetní techniky.Na rozdíl od bakalářského kurzu, hodně z osnov magisterského studia je zaměřen na převedení poznatků do praktické nastavení. Proto je často zapotřebí stáže.

Nejsi jediný, kdo s cílem pracovat v médiích. Vzhledem k neustálé pokroky ve výrobních a vysílacích technologií, stejně jako šíření virtuálních médií, mediálních studií často přitahuje velké množství rádoby pracovníky, kteří chtějí využít těchto nových pracovních příležitostí. I když můžete ještě opravdu si uvědomit, co je MSc v médiích a jak vám může pomoci dostat dopředu, zaměstnavatelé určitě ano, a oni jsou často hledají speciálně pro ty, kteří mají takové pověření.

Zjistíte, že různé postgraduální školy mají různé ceny školného v závislosti na typy kurzu a studentem výhod, které nabízejí.Pokud máte obavy o náklady na postgraduální studium, poraďte se se svým správcem programu o možnostech finanční pomoci.

Mnoho kariéry čeká na vás, až budete mít svého magisterský titul v médiích patří: art director, grafik, webový vývojář, vedoucí výroby, video editor, audio / video technika, herní vývojář

Pokud jste v současné době pracuje, on-line postgraduální kurzy jsou k dispozici, aby vám pomohou dosáhnout vašich cílů vzdělávání při práci. Ročníková práce je navržen tak, aby být dokončen svým vlastním tempem pod vlastním dohledem. Instruktoři i nadále k dispozici odpovědět na otázky, které se objeví.

 

Master of Science v médiích vám pomůže vybudovat impozantní životopis pro potenciální zaměstnavatele, kteří chtějí vyplnit pozice v tomto konkurenčním odvětví.Chcete-li použít, vyhledejte svého programu níže a kontaktujte přímo vstup kanceláři školy podle svého výběru vyplněním hlavní formulář. 

Čtěte více

MSc V Médiích řízení

USI Università della Svizzera italiana
Campus forma Denní studium 24 měsíců September 2016 Švýcarsko Lugano

Master in Media Management je pro zájemce o studium základy podniků, jež působí jak na redakční aspekty nakládání s činností těchto společností. [+]

Cíle a obsah

  Učební plán obsahuje analýzu procesu tvorby, výroby a vysílání obsahu z různých typů: od knih k novinám, rozhlasu a televize, do elektronického obsahu pro distribuci online.

Zejména Master nabízí možnost naučit se základní aspekty fungování mediálních společností a prozkoumání aspektů řídících činností těchto podniků (v ekonomické struktuře a sektorových politik, výzkumu, tvorby a rozvoje produktů a služeb , správu práv, web používání, atd..).

Cílem je vyškolit profesionály, kteří na základě důkladné znalosti charakteristik médií, který je schopen vykonávat funkce plánování, koordinaci a řízení výrobních a distribučních procesů společností publikuje v tisku, audiovizuálních a elektronických zařízení, s ohledem na hlavní faktory kontextu kulturních a politických, ekonomických, se zvláštním zřetelem na veřejné služby (např. V případě, rozhlas, televize) a obecného zájmu. ... [-]


MSc V E-learningu

University of Nicosia
Campus forma Denní studium Kombinované 3 semestry September 2016 Řecko Athény Kypr Nicosia + 3 více

Cílem tohoto programu je umožnit postgraduální studenti získají znalosti, dovednosti a hodnoty týkající se e-learning a jeho přispívajících technologie prostřednictvím tří hlavních pilířů. V prvním pilíři jsou studenti vystaveni e-learningových konceptů, analýzy potřeb a použití nových technologií pro rozvoj e-learning materiál. [+]

Splatnost (roky): 1,5 let Kvalifikace: E-Learning (MSc, 1,5 let nebo 3 semestry) - distanční vzdělávání Úroveň kvalifikace: 2. cyklus (Masters) Jazyk výuky: angličtina / Greek Forma studia: plný úvazek / částečný úvazek Minimální Kredity: 27 Minimální ECTS kreditů činil 90 Profil programu: Cílem tohoto programu je umožnit postgraduální studenti získají znalosti, dovednosti a hodnoty týkající se e-learning a jeho přispívajících technologie prostřednictvím tří hlavních pilířů. V prvním pilíři jsou studenti vystaveni e-learningových konceptů, analýzy potřeb a použití nových technologií pro rozvoj e-learning materiál. V rámci druhého pilíře, studenti předem své znalosti a dovednosti pro navrhování vzdělávací materiály a kurzy, stejně jako jejich posuzování. Ve třetí a poslední pilíř svého studia, jsou studenti umožnilo soustředit se buď na navrhování, provádění a šíření e-learningového výzkum, nebo na zavádění, řízení a vyhodnocování e-learningových učebních osnov a programy. Stupeň představuje nezávislou a terminálu studium. Mohla by také sloužit jako základ pro přijetí ke studiu, a pokračoval směrem, doktorský titul v e-learningu, vzdělávacích technologií nebo technologií Enhanced učení. Kariérní vyhlídky: Navrhovaný program absolventa umožní studentům získat důkladnou znalostí, schopnosti a dovednosti v oblasti e-learningu. Program podle požadavků kurzy ty, které jsou nezbytné pro základy v e-learningu a experimentální a umožnit studentům zvolit ty volitelných předmětů, které budou splňovat jejich budoucí profesní cíle ve vztahu k: Využívání informačních a komunikačních technologií pro e-learning ve formálním nebo neformálním prostředí vzdělávací Konstrukce interaktivní multimediální aplikace, které podporují učení Design, vývoj a vyhodnocování e-learningových kurzů Návrh, vývoj a správu e-learningové programy Absolventi navrženého programu by měl být schopen: 1) držet manažerskou pozici ve společnosti nebo vládní úřady, které vyvíjejí on-line studijní programy; 2) stát se odborníky na e-learningu v organizaci na znalostech vedl (vzdělávací instituce, odborné přípravy a rozvoje organizace, tréninkové jednotky nadnárodní organizace atd); 3) stát se podnikatelem a vytvořit jejich vlastní podniky, které nabízejí e-learning řešení jiných organizacích; a 4) pokračovat ve studiu na vyšší absolventské hodnosti. Přístup k dalšímu studiu: Absolvent Program poslouží jako základ pro přijetí k získání doktorského titulu v souvisejících oblastech. [-]

Magistr Specializace Na Obchodní Komunikaci A Digitální Média (MSC)

Tilburg University
Campus forma Denní studium 1 rok January 2017 Nizozemsko Tilburg

V anglické magisterský obor v Business Communication & Digital Media, se můžete zaměřit na problematiku komunikace v oblasti obchodní komunikace. Budete výzkum, jak lidé komunikují mezi sebou pomocí různých prostředků, a jak se zpracovávají informace prostřednictvím jazyka, obraz, zvuk a počítačů. Například, získáte znalosti o úskalích a nedorozumění při výměně ... [+]

. Mistr Specializace na obchodní komunikaci a digitální média (MSc) V anglické magisterský obor v Business Communication & Digital Media, se můžete zaměřit na problematiku komunikace v oblasti obchodní komunikace. Budete výzkum, jak lidé komunikují mezi sebou pomocí různých prostředků, a jak se zpracovávají informace prostřednictvím jazyka, obraz, zvuk a počítačů. Například, získáte znalosti o úskalích a nedorozumění při výměně informací, sjednávání a zvládání konfliktů v obchodním prostředím a principy marketingové komunikace. Důraz je kladen na účincích digitální komunikace na naši společnost a kulturu. Program v obchodní komunikaci a digitální média, umožňuje studovat na následky / důsledky výběr médií pro efektivní komunikaci transakce. interní komunikace Jednou z nejdůležitějších otázek v rámci organizace, je interní komunikace. Jak se týmy komunikovat a rozhodovat? Jak se vyrovnat se s konflikty v rámci své organizace? Jak se manažeři využívají moderní obchodní komunikaci motivovat své zaměstnance? Tyto otázky jsou součástí vnitřního obchodní komunikace, který se bude zabývat v průběhu studia. Ty se zaměří na důležité aspekty mezilidské a skupinové komunikace. Eternal komunikace V této souvislosti, externí komunikace je více než marketing a propagace produktů v nabídce, jde o image organizace. Jak se organizace zvládnout krizové situace? Jak se komunikovat s médii? Jak se organizace zlepšit svou image prostřednictvím komunikace? Tyto otázky budou zodpovězeny v průběhu tohoto programu. Budete studovat různé teorie, které vysvětlují, jak se lidé pozorování a utvářejí své názory, a vy se dozvíte o tom, jak organizace oslovit zákazníky a přesvědčit je. Digitální média Během posledních deseti let, internet a nová média se rychle rozvíjet. Rostoucí význam internetu a nových médií má zásadní vliv na obchodní komunikaci. Existuje několik problémů, které organizace čelí v této konkrétní oblasti komunikace, jako je oznámení novinky e-mailem, nejpohodlnější způsob komunikace se zákazníky, kvalitu a uživatelskou přívětivost jejich webové stránky. Další část této práce je sociální média aspekt, a jak organizace se s tím vypořádat. Jak plánovat a vybrat? Vaše magisterský program v komunikačních a informačních věd nabízí seznam předmětů z čeho vybírat v každé ze čtyř jednotek. Každý kurz má štítek, s odkazem na jeden z specializace skladeb: obchodní komunikaci a digitální média (BDM), komunikační design (CD), dat žurnalistika (DJ) a lidské aspekty informačních technologií (Hait). Můžete si svobodně vybrat z řad nabízených kurzů, nebo se rozhodne specializovat v jedné z těchto skladeb. Rozhodnete-li se specializovat, měli byste si vybrat alespoň čtyři kurzy s tímto konkrétním štítkem, jako BDM, CD, DJ nebo Hait. Ujistěte se, že máte dostatek času zbývá do čtvrtého bloku pracovat na své diplomové práce. Důrazně doporučujeme, abyste si vybrat a dokončit 6 kurzy (36 ECTS) plus 2 výzkumné dovednosti moduly v prvním, druhém a třetím jednotek. Potřebujete výzkumné dovednosti, pracovat na své diplomové práce. [-]

MSC Mediální Technologie

Leiden University
Campus forma Denní studium 2 let September 2016 Nizozemsko Leiden

Program Media Technology MSc je společná iniciativa Leiden ústavu Advanced informatiky v rámci fakulty pro vědu a Akademie pro tvůrčí a herecká umění. [+]

Program Media Technology MSc je společná iniciativa Leiden ústavu Advanced informatiky v rámci fakulty pro vědu a Akademie pro tvůrčí a herecká umění. Je to prostředí, kde studenti, umělci a vědci mohou formulovat své vlastní vědecké otázky. Jsou podporovány přeložit osobní inspirace a kuriozity do vlastních zvládnutelné a kompaktní výzkumných projektů. Program uznává, kreativitu jako důležitý faktor ve vědecké inovace. Jejím cílem je být místem, kde studenti, umělci a vědci provádět výzkum o vytváření inovativních řešení, inspirované výsledků a principy vědy. K dosažení tohoto cíle, vzdělávací program se zaměřuje na kreativní zkoumání a chápání vědy a techniky. Program podporuje své studenty k tomu ze znalostí a informací dostupných v celé Leiden University a Věda o výtvarném umění mezifakultní v Haagu. Klíčové pojmy celém programu jsou kreativita, technologie a vědecký výzkum. Cílem programu je stimulovat inovaci a kreativitu v oblasti vědeckého výzkumu na inovativní použití technologie. Mediální technologie může být řekl, aby poskytovali autonomní vědce ", stejně jako umělecké akademie poskytují autonomní umělce. Věda vytvořením Věda je určen k vytváření znalostí, racionálním a rozumným způsobem. Mnoho výzkumných metod existuje, jak to udělat. Věříme, že "věda o vytváření" může hrát důležitou roli vedle jiných metod. Při použití technologie v moderním způsobem, jeden se učí nové věci; nové metody a alternativní pohledy jsou objeveny. Vidíme to jako platný a produktivní způsob, jak dělat výzkum. V důsledku toho, studentské projekty, ve kterých jsou skutečné produkty realizované jsou důležité v Program Media Technology MSc. Nicméně, proces zkoumání při tvorbě produktu je stejně důležitý jako samotný produkt. Projekty vždy vést k pracovní konečného produktu nebo doklad o koncept, který obsahuje složku médií: vizuální, auditivní nebo jinak. Nejčastěji vědecká práce je také produkován, který popisuje vědecký pokrok vyplývající z projektu. Studenti jsou vedeni k předložení těchto dokumentů do mezinárodních časopisech, konferencí a uměleckých festivalů. Důvody, proč si vybrat technologii Media v Leidenu 1.. Jsme podporovat a usnadňovat autonomní a tvůrčí vědecký výzkum. 2. Výzkum v našem programu může mít za následek vědeckých prací, ale také v uměleckých instalací, návrhy, počítačové programy atd. [-]

MSc V Interaktivním Digitálních Médií

Trinity College Dublin
Campus forma Denní studium 1 rok September 2016 Irsko Dublin

Tento M.Sc. Kurz poskytuje základy v oblasti technologií a médií, které se týkají oblasti digitálních médií. Kurz probíhá na plný úvazek v průběhu dvanácti měsíců. Formální učení je rozdělena do dvou dvanáct-týdenní semestry ... [+]

. MSc v oboru interaktivních digitálních médií Tento M.Sc. Kurz poskytuje základy v oblasti technologií a médií, které se týkají oblasti digitálních médií. Kurz probíhá na plný úvazek v průběhu dvanácti měsíců. Formální učení je rozdělena do dvou dvanácti týdenní semestry. Každý student vybere a zahájí výzkumný projekt, který musí být předložena ve formě disertační práce 12.000 slov do poloviny března. Studenti se také absolvovat závěrečný projekt, který může být výsledkem společného vývoje s počtem studentů ze třídy. Tam je významný důraz na teorii, spíše než na mediální nebo softwarových aplikací. Speciální laboratoř je k dispozici pro danou třídu, kde se studenti mohou seznámit s aplikací. Nabízené kurzy jsou: Úvod do programování; XML / HTML; Technologie audio; Senzory; Interaktivní Authoring; Grafický design; Zpracování obrazu; Kulturní a kritických studií; Metodika vědecké práce; Client / Server Technologie a sítě; Interaktivní vyprávění; Mobile Computing; Zpracování obrazu a 3-D modelování; Hra Vývoj a výroba; Právní otázky v digitální publikování .; Digital Media Enterprises Tento kurz je vhodný zejména pro absolventy s primárním stupni buď v humanitních nebo v oblasti počítačové vědy, protože obě disciplíny jsou důležité pro oblasti digitálních médií. Žádosti budou přijímány od dobrých vyznamenání absolventy v jakémkoliv oboru nebo od dospělých studentů s odpovídajícími zkušenostmi v oboru. Tento kurz byl spolufinancován v rámci Národního rozvojového plánu (programu konverze Absolvent Skills) za poplatek platit studenty z EU. [-]

Magistr V Budoucích Médiích (MSC)

Birmingham City University
Campus forma Denní studium 1 rok August 2016 Spojené království Birmingham

Ty budou založeny na čtyři dny v týdnu po dobu 12 měsíců ve studiu Future Media na Birmingham City University NTI Birminghamu, práci na kalhotky ... [+]

Mistr v budoucnosti médií (MSc)

Future Media: Pro simuluje funkční digitální komunikační agentury. To byl navržen ve spolupráci s globální komunikační agentura McCann Erickson s poradní skupiny partnerských organizací, s cílem zajistit studentům real-svět zkušenosti práci na multimediální projekty kolem značky nebo propagaci výrobku, rozvoj mobilního obsahu nebo navrhování televizních kampaní; budete jíst, spát a dýchat digitální strategii. Ty budou založeny na čtyři dny v týdnu po dobu 12 měsíců ve studiu Future Media na Birmingham City University NTI Birminghamu, práci na kalhotky vytvořených našimi partnery, v multidisciplinární týmy, které budou zahrnovat kolegy z obou ŘO a MSc trase cesty. Oporou veškeré projektové práce bude silný důraz na obchodní strategii, analytiky, monetizace a význam integrovaných kampaní, které řeší řadu aktivit značky a přímého marketingu techniky. Na Future Media: Pro, nejsou tam žádné suché třídních přednášky, zdlouhavé disertace nebo zkoušky. Místo toho, obdržíte intenzivní výuku z průmyslu profíků, než pracovat v týmech strategise, vytvářet a nasazovat řešení, pod vedením mentorů. Vyhodnocení bude vycházet z jednotlivých portfolií a ústní hodnocení. Future Media: Pro poskytuje rádoby Marketing asistenti / manažery, Brand Stratégové, digitální návrháři, obsah Producenti, Web Analytici a média prodeje manažerům příležitost ponořit se do nejnovějších technologií, technik a inovací, dát nápady do praxe a vytvořit portfolio, které bude vidět, jak vystoupit z davu. Úspěšní studenti získají MA / MSc v oboru mediální budoucnost z Birmingham City University. ŘO a MSc Route-způsoby, jak byly navrženy tak, aby odrážely průmyslu potřebu talent s odlišnými dovednostmi a přístupy k řešení problémů, by pěstovat jak projektantům a stratégů (MSC) a designové / technické odborníky a producenty (MA). Všechny Future Media: Pro studenty sledovat společný základní osnovu, podpoří interakci mezi vrstevníky, stejně jako celou řadu činností charakteristickou pro každou disciplínu. Nejste si jisti, který cesta-cesta je pro vás? Pokyny lze nalézt v "Vstupní požadavky a aplikace" části a my jsme rádi, diskutovat v rozhovoru.... [-]


MSc Hra A Mediální Technologie

Utrecht University
Campus forma Denní studium 2 let September 2016 Nizozemsko Utrecht

Magisterský studijní program v Game a mediální technologie se zaměřuje na technologické aspekty hraní her a multimédií v rámci počítačové vědy. [+]

. Připravte se na REGISTRACE vzkvétající PRŮMYSL Herní a multimediální převzaly významné místo v naší společnosti, což vede k prosperující odvětví s obraty přesahují z filmového průmyslu a vytváření skoky do počítačového softwaru a vývoje hardware. Magisterský program ve hře a mediální technologie se zaměřuje na technologické aspekty hraní her a multimédií v rámci počítačové vědy. V rámci výzkumného programu her a simulace, budete zkoumat: Modelování virtuální světy Vytváření animace postav a chování Generování efektivní scénáře Budování multi-smyslové rozhraní DRAMA, styl a emoce To také zahrnuje takové aspekty, jako drama, styl a emoce, se zaměřením na technické aspekty. Simulace fyziky, biologie a psychologie reálného světa a jeho uvedení do života více smyslových simulací jsou hlavní problémy, kterým se bude zabývat v našem dynamickém programu. Nové typy her a hardwaru pravidelně se dostanou na trh. Kromě toho se zvyšuje uznání hodnoty her jako vzdělávací nástroj a integraci multimediálních nástrojů do každodenního života pokračuje. To vytváří živnou důvody pro ty, kteří s pokročilým stupněm v oblasti Game a mediální technologie. PROGRAM CÍL Tento Magisterský program ve hře a mediální technologie poskytuje vám základním i aplikovaném znalosti techniky pro nakládání s prostorová data. Získáte dovednosti provádět výzkum, analyzovat a řešit vědecké problémy - a držet krok s pokrokem výzkumu v oblasti geometrie, zobrazování a virtuálních prostředí. Hry a mediální technologie absolventi jsou velmi ceněny zaměstnanci v mnoha firem a výzkumných pracovišť. [-]

MSc Média Ekonomika

University of East Anglia Faculty of Social Sciences
Campus forma Denní studium 1 rok August 2016 Spojené království Norwich

MSc Media Ekonomika je určený pro přilákání studentů z filmu, literatury a médií na bázi vysokoškolské tituly, kteří studovali některé statistiky, a kteří chtějí rozvíjet své analytické schopnosti pochopit ekonomickou a politický kontext odvětví, ve kterém oni doufají, že sledují své kariéry , [+]

Detail předmětu MSc Media Economics je určený pro přilákání studentů z filmu, literatury a médií na bázi bakalářské tituly, kteří studovali některé statistiky, a kteří chtějí rozvíjet své analytické schopnosti pochopit ekonomickou a politický kontext odvětví, v nichž doufají sledovat jejich kariéry. Pokud jste absolvent ekonomie, bude kurz vám umožní pochopit média lépe. Kurz vybaví vám dovednosti potřebné pro vstup kariéry v obchodním aspekt médií, pro manažery například účtu v reklamě, kariéru v publikování, finančních a manažerských pozicích v vysílání. Tento kurz zapadá do našeho programu Aplikovaná odbornou přípravu, která je navržen tak, aby poskytovat školení v nových a odborně atraktivní dovednosti v ekonomice. Je vhodné, buď pro absolventy bez ekonomického zázemí, kteří chtějí pochopit, jak trhy fungují a rozvíjet analytické schopnosti ekonoma, nebo pro absolventy v oblasti ekonomie, kteří chtějí rozvíjet odborné znalosti, aniž by se zavázat, že plné vzdělávání v oblasti výzkumu. Tento kurz poskytuje školení, která staví odborné oblasti v širším ekonomickém kontextu a ukazuje, jak vhled z ekonomiky může zlepšit výkon na pracovišti. Ty budou učit společně s pracovníky a studenty z politických, sociálních a mezinárodních studií a School of Economics, z nichž oba mají silnou tradici interdisciplinární výzkum a výuku o otázkách médií. Program by měl apelovat na ty, kteří chtějí pokračovat v kariéře v oblasti řízení nebo sdělovacích prostředků. Struktura kurzu Budete studovat povinné moduly v ekonomickém pojetí a ekonometrických metod, ekonomiku a politiku sdělovacích prostředků a mezinárodní politické ekonomie. Budete mít také možnost vybrat si z řady modulů nabízených v rámci politických, sociálních a mezinárodních studií a School of Economics. Další podrobnosti o modulů v aktuální nabídce naleznete na kartu profil Course. Posouzení Vyhodnocení bude provedeno prostřednictvím kombinace kurzu a zkoušek. Budete také napsat disertační práci na téma dle vašeho výběru, pod dohledem individuálně akademickým od školy. Vstupní požadavky Titul Předmět: Ekonomika nebo jiné relevantní předmět Titul Klasifikace: 2.2 nebo ekvivalentní Vstup Požadavek Žadatelé by měli normálně mít dobrý první titul od uznávané instituce vyššího vzdělávání. Univerzita bude také brát v úvahu pracovní zkušenosti, kde žadatelů relevantní. Žadatelé, kteří nestudovali ekonomii na bakalářské úrovni se očekává, že studovali relevantní matematické / statistiky moduly v jejich stupně, aby získal přijetí do tohoto kurzu. Je normální, vysokoškolských studentů žádat o vstup do postgraduálních programů v jejich posledním roce studia. Žadatelé, kteří dosud nebyly uděleny titul může být nabídnuto místo, podmínil jejich dosažení určité třídě stupně. [-]

MSc Informační Studie: Lidský Střed Multimediální

University of Amsterdam
Campus forma Denní studium Kombinované 12 měsíců September 2016 Nizozemsko Amsterodam + 1 více

Informační studia je široký a interdisciplinární pole, a to především zabývá analýzou, sběru, třídění, manipulace, skladování, vyhledávání ... [+]

Master of Science (MSc) v informačních studií: Human Centered Multimedia

 

Jazyk výuky: angličtina

Začíná v: duben

Lidská střed Multimedia je magisterský program pro vás, pokud:

máte zájem o způsobech lidé interagují s (nový) technologie a média, a jak jsou podporovány, překážel a jimi ovlivněn Chcete-li analyzovat systémy pro zásobování, skladování a sdělování informací prostřednictvím různých médií (jako je video, řeč a text) Chcete-li vytvořit spojení mezi firemní / organizační vedení a osoby odpovědné za vývoj technologických řešení jste kreativní, a připraveni dívat se za standardních roztoků vaším cílem je na koncové uživatele. ... [-]

MSc Pokročilé Multimediální A 3D Technologie

Brunel University: College of Engineering, Design and Physical Sciences
Campus forma Denní studium Kombinované 1 - 2 let September 2016 Spojené království Uxbridge + 1 více

Tento nový kurz poskytuje jedinečnou kombinaci Multimedia a design interakce procesů, design 3D animace a virtuální reality médií, audiovizuálních médií a efekty a 3D média v kombinaci s reálným a virtuálním studiu a na umístění tvorbu multimediálního. [+]

O závodu Tento nový kurz poskytuje jedinečnou kombinaci Multimedia a design interakce procesů, design 3D animace a virtuální reality médií, audiovizuálních médií a efekty a 3D média v kombinaci s reálným a virtuálním studiu a na umístění tvorbu multimediálního. Zaměřuje se nejen na kreativní umění a designu aspekty digitálních médií, ale také na teorii a praxi technických nástrojů a technik potřebných pro tvorbu 3D, interaktivní skutečný a reality médií virtuální prostřednictvím rozvoje designu a technologie poznání, porozumění a dovednosti. Zobrazení vitrínu disertační videa, showreels a webové portfolio našich studentů. Cíle Program MSc v rozšířeném Multimediální design a virtuální realita technologií klade za cíl rozvíjet důkladnou znalost konstrukčních principů a technik potřebných pro návrh kombinovaných skutečných i virtuálních interaktivních a 3D multimédia. Studenti kurzu bude: Rozvíjet pokročilé znalosti a dovednosti důležité pro navrhování a tvorbu skutečné kombinované, virtuální interaktivní a 3D multimediálních a nástrojů, které pomáhají při vytváření kombinovaných skutečných i virtuálních interaktivních a 3D multimédia. Rozvíjet schopnost navrhovat složité kombinované reálné a virtuální interaktivní a multimediální 3D výtvory a všestrannost uplatnit řadu různých nástrojů a technologií designu v celé řadě různých mediálních oblastí realizovat stvoření. Rozvíjet kreativitu a nezávislé učení schopnosti potřebné pro další profesní rozvoj, další výzkum, a pro získání nových dovedností na vysoké úrovni. Získat ocenění současných výzkumných směrů a příležitostí, které jsou k dispozici v této oblasti výzkumu. Speciální funkce Pokročilé zdroje Naše zelená TV studio laboratoře, Audio Studio a řezné hrany návrhové nástroje patří mezi naší řadě moderní zařízení k dispozici studentům. Konstrukční nástroje používané v průběhu zahrnují: Pokročilé 3D technologie - 3D Studio, Vicon Motion Capture, Motion Builder, 3D Stereo Video Multimedia a interakce design - Flash a Action Script Audiovizuální Post Production - AfterEffects, Final Cut Pro, Nuke, Logic Studio Pro 3D Film design a výroba - Nuke, oční. Spokojení studenti Brunel konstrukční oddělení je aktivní v mnoha oblastech výzkumu a budeme důsledně řadí mezi nejlepších britských univerzit pro uspokojení studenta. Stáhněte si souhrn - Advanced multimediální design a 3D technologie: současnost a budoucnost výzkumné činnosti. Stavu techniky studentských projektů a stáží Multimédia a 3D návrhového studenti na Brunel jsou známé pro své nápadité, tvůrčí práci. Kariéra Tento program plně připravuje studenty na práci v multimediální společnosti, které vyvíjejí bohatý mediální obsah. Konkrétní role Absolventi mohou vstoupit zahrnovat: 3D grafika návrháři a animátoři Audio vizuální pre- a post-produkce návrháři Reálné a virtuální studio návrháři Hry designéři a programátoři Multimediální návrháři nástroj pro výuku Vysílání TV Media návrháři 2nd generace internetových médií návrháři 4. generace celulární médií návrháři. Program také připravuje studenty provádět související akademický výzkum. Řada studentů v různých oborech v rámci kolegia zůstali na provádět doktorát na Brunel University. V průměru, jeden student vysoké akademického úspěchu za rok je nabídl pozici PhD. V Brunel nabízíme mnoho možností a zkušeností v rámci vašeho programu a Norsku - učení založeného na praxi, profesionální podpůrné služby, dobrovolnictví, mentoring, sportu, umění, spolcích, společnostech, a mnohem, mnohem víc - a doporučujeme vám, aby co nejvíce z nich, takže si můžete vytěžit maximum ze sebe. [-]

Master in Communication Studies: New Media and Society in Europe

Vrije Universiteit Brussel
Campus forma Denní studium 1 rok September 2017 Belgie Brusel

[+]

Popis programu

 

Mistr komunikačních studií je jeden rok (60 ECTS), akademický mistr se zaměřením na nová média a společnost v Evropě. Tento jedinečný anglický jazyk Program je zaměřen na rychle se měnící oblasti médií a komunikace v evropském kontextu. Program trvá originální interdisciplinární přístup a umožňuje studentům soustředit se na podnikání, politice a / nebo hlediska uživatele nových médií. Nová média a společnost v Evropě trvá originální interdisciplinární přístup k novým médiím a umožňuje studentům soustředit se na podnikání, politice a / nebo hlediska uživatele nových médií.

Použít teď pro MSc. Komunikační studia ... [-]


MSc V Oboru Marketingu A Digitálních Médií

ESCP Europe Business School
Campus forma Denní studium 12 měsíců September 2016 Španělsko Madrid

Umístěn jako nejlepší mistrů v marketingu v západní Evropě podle Eduniversal / SMBG v roce 2014, tento mistr trénoval více než 600 účastníků, které jsou nyní součástí sítě 45.000 absolventů z ESCP Evropy. [+]

Umístěn jako nejlepší mistrů v marketingu v západní Evropě podle Eduniversal / SMBG v roce 2014, tento mistr trénoval více než 600 účastníků, které jsou nyní součástí sítě 45.000 absolventů z ESCP Evropy. Naši studenti obsadit strategické a provozní marketingových pozicích (brand manager, Brand Společenství manažer, on-line marketing, prodej analytik, atd.) A komunikace (Public Relations, sociálních médií, Account Manager, Media Planner, atd.), V různých společností po celém světě. Určeno pro studenty s vysokoškolským / bakalářský titul a první profesní zkušenosti, tento pán si klade za cíl vyškolit studenty, kteří ambice a úspěšně, tvůrčí a nadšenou kariéru v globálním a digitálního trhu. K dosažení tohoto cíle, nabízíme studentům jedinečnou mezinárodní, profesionální a lidskou zkušenost: Interakce mezi studenty a učiteli z více než 20 národností zaručuje větší hloubku v multikulturním učení, který je vyztužen s kurzy v angličtině a španělštině. Blízkost studentů do světa práce je podporována prostřednictvím našich profesorů, kteří mají významné pozice v renomovaných firem (vedoucí pracovníci z Colgate, Nestlé, Google, atd), a prostřednictvím organizace a rozvoje "živých případových studií" s našimi partnery: L ' Oréal a Havas Media. S vědomím, že naši studenti mají odlišnou totožnost profilované k úspěchu, poskytujeme jim osobní kariéry trénovat a semináře s cílem zlepšit jejich prezentační a vyjednávací schopnosti. Vždy se snaží zprostředkovat iluze, zvědavost a všestrannost, aby se jejich růst šťastně a úspěšný v jejich profesionální a, proč ne, osobní život. Klíčové vlastnosti a termíny Mistr ESCP Europe v Marketing & Digital Media je na plný úvazek akademický program, který se skládá ze šesti měsíců na plný úvazek ročníkové práce a projekty, včetně mezinárodního semináře, následuje stáž trvající nejméně čtyři měsíce a dokončení profesionální práce za poukázána na konci programu. Kurzy jsou vyučovány v anglickém jazyce s možností dělat volitelné předměty ve španělštině. Ve zkratce: Typ předmětu Na plný úvazek, post-absolvent se specializuje magisterského studijního programu, akreditovaný jako MSc francouzským "Konference des Grandes Ecoles". 48 hodin [90ECTS] přednášek a projektů. Účastníků profily Nejrůznějších prostředí: strojírenství, komunikace, právo, finance, obchod, atd. Průměrný věk: 25 let s první profesionální zkušenosti a / nebo mezinárodní zkušenosti. Délka kurzu v týdnech 12 měsíců (od konce září) 6 měsíců kurzu, včetně mezinárodní studijní cestu Nejméně čtyři měsíce stáž nebo přímého zaměstnání Profesionální práce na téma výběru studenta Osnovy Cílem tohoto mistra je zajistit, aby studenti zvládnout širokou škálu marketingových a komunikačních nástrojů, a rozvíjet specifické manažerské dovednosti, aby vyhovovaly současným obchodní potřeby, potřebné na vysoce konkurenčních mezinárodních a digitální trhy. Tento plný úvazek program se koná přes 12 měsíců, začínající na konci září a je rozdělen do tří fází: Požadavky Stupně požadované pro způsobilost: První nebo bakalářský titul (španělské a mezinárodní studenty) Stupně z "Grande École" (francouzských kandidátů) Jiné míry rovnocenné výše uvedené (konzultujte s námi) Výjimku z těchto požadavků může být provedena v případě, že kandidát nemá tento typ studia, ale prokazatelně doložit, že výjimečné vlastnosti a dovednosti. Podle norem stanovených "Konference des Grandes Ecoles" ve Francii, by takoví kandidáti neměla překročit 30% přijatých studentů každý rok. Náklady a financování Poplatky pro akademický rok 2016/17 jsou stanoveny na 16,700 EUR s nevratná poplatku za žádost 120 EUR. Poplatky jsou fakturovány ve třech splátkách. Platby jsou splatné v září, prosinci a březnu. Žadatelé, kteří jsou nabídl místo musí potvrdit jejich přijetí a zaplatit nevratnou zálohu ve výši 10% školného. [-]

MSc Business Intelligence A Sociální Média

Brunel University: College of Business, Arts and Social Sciences
Campus forma Denní studium 1 rok September 2016 Spojené království Uxbridge

Tento vzrušující nový program zkoumá vývoj v cloudu na základě a mobilní obchod, který se mění způsob, jakým podniky budou fungovat v budoucnu. Business Intelligence a sociální média MSc sdružuje technologie a obchodní perspektivy, aby pochopil důsledky pro sociálně-mediální povoleno podnikání. [+]

. O závodu Tento vzrušující nový program zkoumá vývoj v cloudu na základě a mobilní obchod, který se mění způsob, jakým podniky budou fungovat v budoucnu. Business Intelligence a sociální média MSc sdružuje technologie a obchodní perspektivy, aby pochopil důsledky pro sociálně-mediální povoleno podnikání. Kurz pomůže studentům připravit se na kariéru v oblasti obchodu a řízení v rámci i mimo IT sektoru o získání technické dovednosti a zhodnocení zásadní roli sociální webové technologie hrají v dnešním organizací a jejich schopnost transformovat obchodní procesy. Cíle Budete rozvíjet dobré znalosti a porozumění obchodních praktik pro nová média a příbuzné a přenositelných dovedností, jejichž cílem je čelit výzvám zaměstnání v rámci globální ekonomiky. Získáte pochopení důležitosti informačních a komunikačních technologií na masové operací moderní podniky všeho druhu. Ty budou vyzváni, aby uvažovali o významu pojmů pro podnikání a aplikovat své nově vyvinuté dovednosti v předstihu studiu či odborné praxe. Úspěšní absolventi kurzu postupují do vedení a rozhodování role v průmyslových organizací nebo rozvíjet úspěšné poradenské a konzultační firmy vlastní. Praktici, kteří hledají více obchodně významných a technologicky zaměřený magisterský kvalifikaci v oblasti nových technologií v podnikání spíše než MBA najít tento postup zájem. Speciální funkce Kurz poskytuje: Curriculum zaměření na sociálních médií v podnikání. Výuka se a prostřednictvím sociálních médií. Technologies zavedla od non-tech perspektivy. Zaměřte se na poradenství a podnikání. Příležitosti pro studenty do praxe a rozvíjet analýzu problému, návrh řešení, poradenské a komunikační dovednosti, jakož i seznámit se s obchodními modely a životního cyklu pro rozvoj podnikání. Informační systémy Vyhodnocení a integrace Group Akademici, kteří učí na této vzrušující programu jsou součástí informačních systémů hodnocení a skupinová integrace, což je výzkumné centrum excelence, který podporuje celou řadu inženýrských a Physical Sciences Research Council (EPSRC) financované sítí a projektů. Tato skupina je umístěna v Brunel Business School ve spolupráci s vynikajícím ratingem (RAE 5 bodů), škola informačních systémů, výpočetní techniky a matematiky. ISEing je první multi-disciplinární výzkumná skupina získat vládní prostředky v oblasti informačních systémů hodnocení, Enterprise integrace a eGovernment. Zaměstnatelnost Podnikatelské klima se rychle mění a je zde silně rozšířené očekávání, že bude vytvořena nová pracovní místa v technologickém podnikatelském sektoru. Nicméně to je také široce vnímáno, že existuje celosvětový nedostatek kvalifikovaných manažerů s dovednostmi vydělávat na nově se rozvíjející rušivé technologie. Jako přímý důsledek nových technologických pokroků, které umožňují inovativní způsoby podnikání a vytváření hodnoty, existuje mnoho nových příležitostí pro profesionály vytvořit kariéry, které neexistovaly před i jen pár let. Uvádí se v průmyslu literatuře, že tyto nové role jsou stále nutné zvládnout úkoly vytvořené zlomových technologií, které narušily nebo změnily tradiční obchodní modely. Očekává se, že nové tituly práce budou i nadále objevovat, a my očekáváme, že absolventi MSc v oboru Business Intelligence a sociální média samozřejmě budou dobře plnit tyto nové role v USA, Číně, Indii - v podstatě na celém světě. Společnosti, které jsou aktivně hledají kandidáty patří podniky v odvětví technologie, ale také bankovnictví, pojišťovnictví, maloobchodu a vzdělávání. Ve skutečnosti, se očekává, že prakticky všechny sektory budou muset řešit Big údaje a nevyhnutelně budou muset kvalifikované lidi, řídit vývoj. Proto jsme navrhli kurz zaměřit na typy nových pracovních rolí jsou vytvořeny a předpokládaných v podnikání. [-]

MSc Médií A Komunikace

Xi'an Jiaotong-Liverpool University
Campus forma Denní studium Kombinované 18 - 30 měsíců September 2017 Čína Suzhou + 1 více

MSc v médiích a komunikační program si klade za cíl poskytnout vhodně kvalifikované absolventy příležitost rozvíjet hluboké pochopení oblasti médií a komunikace na teoretické i praktické úrovni. [+]

Přehled Program MSc Média a komunikace si klade za cíl poskytnout vám příležitost k rozvoji hluboké znalosti z oblasti médií a komunikace na teoretické i praktické úrovni. Program je určen pro absolventy z oblasti médií a komunikace, společenské vědy, reklamy a public relations, pro jedince již pracují v médiích a snaží se získat hlubší porozumění svém oboru, a pro ostatní, kteří chtějí rozvíjet a rozšířit rozsah svých teoretických a odborných znalostí médií. To je také odrazovým můstkem pro každého jednotlivce, kteří chtějí pokračovat v doktorát v oboru médií a komunikace. Budete absolvent s kritickým a teoretické znalosti souvislostí komunikačních studií v kombinaci s příležitost rozvíjet praktické dovednosti v produkci digitálních médií. V kombinaci se silnými anglických jazykových dovedností, které studuje na XJTLU dává, toto produkuje absolventy, kteří budou velmi atraktivní pro čínské i mezinárodní společnosti ve stále více globalizovaném pracovišti. Oddělení má digitální mediální laboratoř, představovat počítače Apple iMac, Final Cut Pro editační software X a Adobe sadu profesionálních digitálních médií software výroby, kromě Sony high definition digitální video produkce souprav pro krátké filmové tvorby, digitálních médií a dokumentární výroba. Absolventi tohoto programu, stejně jako u všech XJTLU magisterskému studiu, získat titul University of Liverpool, který je veden podle čínského ministerstva školství. Unikátní prodejní místa Tím, že studuje MSc Mediální a komunikační budete těžit z: • Unikátní kombinace obou médiích teorie a praktického výcviku, něco velmi málo jiných magisterské programy poskytují • Další výukových činností, které vám umožňují příležitost spolupracovat s předními výzkumnými pracovníky a odborníky v oboru • získání neobyčejné porozumění čínských a mezinárodních mediálních trzích. Program MSc Mediální a komunikační znalosti a dovednosti: • bude vám pokročilé kritické chápání klíčových otázek, pojmů a teorií a vztah mezi teorií a praxí v oblasti médií a komunikace • vštípit dobré znalosti a pochopení mediálního jazyka a jeho iterace na různých mediálních platforem • podporovat svoji zkoumání důsledků mediální analýzy k pracovním účelům • pomůže rozvinout pochopení současné metodiky, jak je zakotvena v mediálních a komunikačních postupů • Doporučujeme vám, aby se zapojily s teorií, z něhož současné názory na komunikativní praktik , včetně významu globálních a lokálních mediálních projevů • Pomůžeme vám zapojit a kriticky ocenit spojení mezi teorií a praxí v oblasti médií a komunikace • podporují své výzkumné dovednosti a techniky • poskytovat praktickou znalostí a praktických modulů a díla umístění. Kromě toho program poskytuje přehled o současných teoretických, metodologických, praktické a etické principy, které jsou základem výzkumu v oblasti médií a komunikace a rozvíjí své dovednosti, znalosti a porozumění dále v teorii a praxi aplikován mediální práce. Moduly Hlavní moduly • Globální masová kultura • Současná teorie médií • Digitální etiky • Správa sociálních médií • Současná čínská média prostředí • Výzkumné metody v komunikaci • Interaktivní a vznikající technologie • rozvoj praktických dovedností. Volitelné moduly • Pokročilá public relations a reklama • Gaming. Doplňkové moduly studijní aktivita Kariéra MSc Mediální a komunikační absolventi nyní kariéry v předních mezinárodních a čínských mediálních společností specializující se na public relations, reklamy a digitálních médií mezi ostatními. Poplatky RMB 90000 pro celou 18 měsíců na plný úvazek programu. Univerzitní školné pokrytí nákladů na vaší studie s námi. Vstupní požadavky: akademické zázemí bakalářský titul (UK 2: 1 nebo ekvivalent) v oblasti komunikace, média, anglicky s médii nebo podobně. Není nutná žádná praktická zkušenost, ale některé důležité mediální praxe / pozadí je výhodou. Anglické jazykové požadavky • IELTS: 7,0 (minimálně 6,0 ve všech sekcích) • TOEFL iBT: 100 (minimálně 21 v každém dovednosti) [-]

Magistr V Sociálních Médií A Webových Technologiích

Linnaeus University, Faculty of Technology
Campus nebo Online Denní studium 2 let September 2016 Švédsko Växjö

Program se zaměřuje na navrhování a vývoj sociálních médií nástrojů a služeb s využitím internetu a mobilních technologií. [+]

Sociální média a webové technologie, Mistr program, 120 kreditů

Úroveň: Second Level

Pracoviště: Fakulta inženýrství a technologie

Výuka Jazyk: English

Program se zaměřuje na navrhování a vývoj sociálních médií nástrojů a služeb s využitím internetu a mobilních technologií.

Tento program Master nabízí vyváženou kombinaci teoretických perspektiv a aplikované znalosti. Zejména se nabízí v-hloubka pochopení pro on-line komunit a technické prostředí, ve kterém komunikují. Budete rozvíjet dovednosti potřebné pro vytváření inovačních řešení a nástroje, které používají webové a mobilní technologie pro podporu těchto komunit.... [-]