Magistr Interaktivní design programy, vyhledejte nejlepší programy MSc zde! - MSc

Magistr Interaktivní design programy, vyhledejte nejlepší programy MSc zde! - MSc

Magistr Interaktivní design

V dnešní 's svět, lidé a počítače jsou v neustálém kontaktu s ostatními. Jedinci s bakalářskými tituly zaměřené na počítačové vědy a psychologie, může mít zájem na zvyšování své znalosti, pokud jde o interakci mezi lidmi a jejich elektronických zařízení. MSc v Interaction Design je post-sekundární stupeň určena pro ty, kteří chtějí porozumět a zlepšit uživatelé odkazů a jejich produkty mají.

Co je MSc v interakci designu? Tento program poskytuje studentům s pohledem do hloubky, jak efektivně vytvářet pozitivní interakce na zlepšení uživatelské zkušenosti s počítači a dalších digitálních produktů. Vydělávat tento stupeň obvykle trvá dva roky po promoci se mládenec 's stupně v příbuzném oboru, jako je softwarové inženýrství, grafického designu, průmyslového designu a kognitivních studií. Během programu, studenti využívají různé strategie učení v rámci přípravy na ukončení, jako design softwaru, výzkumu a další.

Tím se zapsal do navazujícího magisterského programu pro návrh interakcí, studenti mohou těžit z up-and-nastupující oboru, který se chystá zpracovat pokračující proud nově vyvinuté technologie. Po dokončení, studenti mohou být vyzbrojen arzenálem znalostí, které jim mohou pomoci půdy zaměstnání v mnoha různých oblastech.

Náklady na zápis do Master of Science programu se liší v závislosti na umístění univerzity. To je nejlepší pro studenty se zájmem kontaktovat školu přímo pro většinu informací up-to-date školného.

S interakce designu míře v ruce, absolventi mohou být schopni začít kariéru v tomto rozvíjejícím se trhu práce. Pracovní poměr může být nalezen v softwarové firmy, výrobci mobilních telefonů a herních vývojářů. Ostatní stupně Držitelé rozhodnete pracovat web marketing a design, výroba GPS nebo vizualizaci informací.

Nalezení správného návrhu interakce hlavní 's programem, je prvním krokem na cestě k plnohodnotnému kariéru. S on-line programy k dispozici, je to jednodušší, než kdy jindy získat mistrovský 's titul z pohodlí jednoho ' s vlastním domě. Chcete-li začít, hledat programu dole a kontakt přímo vstup kanceláři školy dle Vašeho výběru vyplněním v hlavní formě.

Čtěte více

Msc Bio Inspirované Inovace

Utrecht University
Campus forma Denní studium 2 let September 2016 Nizozemsko Utrecht

Tento program je zaměřen na studenty, Life Sciences, kteří chtějí inovovat služby, produkty a systémy produkce a mají zájem o bio inspirované designem a science.Bio inspirované designem a vědy se používají pro inovace, které podporují přechod k udržitelnému, cyklické ekonomiky. Magisterský program, Bio Inspired inovace (BMI), nabízí jedinečnou kombinaci znalostí a dovedností školení, které bude podporovat hledání a vývoj kruhových obchodních modelů a bio inspirované výzkumu a inovací. [+]

. Učením se od přírody: kde se věda MEETS UDRŽITELNOST Bio design inspirovaný a věda jsou používány pro inovace, které podporují přechod k udržitelnému, cyklické ekonomiky. Magisterský program Bio Inspired inovace (bii) nabízí jedinečnou kombinaci znalostí a dovedností školení, které bude podporovat hledání a vývoj kruhových obchodních modelů a bio inspirované výzkumu a inovací. Příroda se vyvinula řešení společenských výzev, kterým čelíme. BII je určen pro studenty s bakalářským titulem v (LIFE) věd, kteří chtějí inovovat služby, produkty a systémy produkce a mají zájem o využití bio design inspirovaný a vědy. Můžete se stát biolog při návrhové stolu a usnadňují inovace, které se své lekce z přírody. Stanete se profesionálním, který přispívá k přechodu na kruhové hospodářství s Bio Inspired inovace. Inovace, výzkum a DESIGN Tento magisterský program navazuje na vynikající výzkumu na Přírodovědecké fakultě a odkazy výzkumné poznatky k řešení společenských a obchodních výzev. První rok je výzkum založený, zatímco druhý ročník se zaměřuje na využívání poznatků výzkumu v oblasti inovací. V prvním roce budete součástí pokročilé výzkumné prostředí, které odkazují na vaší oblasti odborných znalostí (hlavní výzkumný projekt). Naučíte se nastavit a provádět výzkum a diskutovat a nahlásit jeho výsledků. Navíc vám začne prozkoumat a dozvědět se o multi-disciplinární inovací, Collaborative Business modelování a design. Budete navštěvovat semináře a workshopy, z nichž některých se bude organizovat sami, které vám umožní připravit na druhý rok. Ve druhém roce se dostanete do hloubky poznání biomimikry a dalších konstrukčních a inovačních metod prostřednictvím kurzů a stáže. Kariérní vyhlídky Tento magisterský program připravuje, aby se stal vysoce kvalifikovaného odborníka, který je schopen fungovat v akademické, obchodní nebo jiné organizační prostředí. Budete změna-agent a prostředků pro profesionální organistations, jejichž cílem je být součástí trvale udržitelné společnosti s garantovanou zásobování potravinami. Aktivně podporujeme vaše úsilí, aby se stal bio inspirované odborné kruhová ekonomika, inovátora podnikatel, vědec nebo poradce. [-]

Magisterský Studijní Program V Interakci člověk-technologie, M.Sc.

University of Tampere
Campus forma Denní studium 2 let August 2016 Finsko Tampere

Tento program je nabízen ve spolupráci mezi Univerzita v Tampere (UTA) a Tampere University of Technology (tut). Studenti si mohou prohloubit své znalosti v kurzu jednotek, které pokrývají širokou škálu témat od uživatelské zkušenosti a emocí na inovativní využití obličeje chování, jako je pohledem a výrazů, dotek, řeči a fyziologie člověka v uživatelských rozhraní. Program vede studenty k vědeckému myšlení a psaní, stejně jako hands-o práci v různých projektech kurzu. [+]

Naneste na 14. prosince 2015 - 27. ledna 2016 Koordinační školy: škola informačních věd Doba trvání: dva akademické roky Rozsah: 120 kreditů / kreditů Program Období: podzimní semestr 2016 - jarní semestr 2.018 Specializace na UTA: Interaktivní technologie Tento program je nabízen ve spolupráci mezi University of Tampere (UTA) a Tampere University of Technology (TUT). Studenti si mohou prohloubit své znalosti v kurzu jednotek, které pokrývají širokou škálu témat od uživatelské zkušenosti a emocí na inovativní využití obličeje chování, jako je pohledem a výrazů, dotek, řeči a fyziologie člověka v uživatelských rozhraní. Program vede studenty k vědeckému myšlení a psaní, stejně jako hands-o práci v různých projektech kurzu. Typické úlohy absolventů patří interakce nebo UX designéra, specialista použitelnost, výzkumník, uživatelský zážitek architekt a vývojáře softwaru. Ačkoliv je program je k dispozici v podstatě stejným formátu na obou univerzit se doporučuje, aby tito žadatelé mají zájem hlavně v designu interakce, vývoj interaktivního softwaru nebo výzkumu, platí UTA, a těmi, především zájem o uživatelské zkušenosti se vztahují na Tutanchamona. Tak většina jejich samozřejmě jednotek bude organizovat své domovské univerzitě. Způsobilost Kritéria způsobilosti v magisterském studijním programu v lidských-Technology interakce se skládá ze dvou částí: Univerzita v Tampere všeobecná kritéria způsobilosti, a zvláštní kritéria způsobilosti programu, které specifikují a přidat informace do obecných kritérií. Žadatelé musí splňovat oba, aby mohly být považovány za způsobilé. Obecné způsobilosti: Způsobilí požádat o magisterském studijním programu je osoba, která dokončil vysokoškolské bakalářský titul nebo ekvivalent v oblasti požadovaného magisterského programu, nebo v úzce související téma, A má plynulost v angličtině dostatečně pokročilá pro vědecké studie. Specifické požadavky programu jsou následující: Způsobilí požádat o magisterského studijního programu v oblasti lidských-Technology interakce je žadatel, který má dokončil vhodný vysokoškolské bakalářský titul nebo ekvivalent v interaktivní technologie (HCI), informatiky, výprava, školství, mediálních studií, psychologie, sociologie, nebo jiné příslušném oboru se studiemi u interakce člověka s počítačem. Žadatelé s nedokončenou bakalářského studia Bakalářský diplom nebo musí být dokončeny v dostatečném předstihu před zahájením programu. Pokud je studijní není dokončena do konce lhůty pro podávání žádostí, žadatel může být přijat do programu za podmínky, že on / ona pošle ověřenou kopii certifikátu studia do kanceláře škole od 29. července 2016. Úspěšný žadatel bude v tomto případě, nejprve obdrží oznámení o podmíněném přijetí a později oficiální dopis o přijetí, jakmile ověřenou kopii certifikátu studia dosáhl kancelář školy. [-]

MSc Vzdělávací Vědy: Učení V Interakci

Utrecht University
Campus forma Denní studium 2 let September 2016 Nizozemsko Utrecht

Chcete oddělit a pochopit složité interakce rozvoje, vzdělávání a učení? Chceš o tom, jak procesy v kontextu vzdělávání se týkají kognitivní a sociální rozvoj dětí, mládeže a dospělých? Program Magisterský v pedagogických věd: Učení v interakci vás zve k řešení těchto témat a další. [+]

. Nikdy jsme se učit sami. Vždy Učíme se interakcí s někým nebo něčím. Prozkoumejte složitosti kognitivních a sociálních procesech učení, které chcete oddělit a pochopit složité interakce rozvoje, vzdělávání a učení? Chceš o tom, jak procesy v kontextu vzdělávání se týkají kognitivní a sociální rozvoj dětí, mládeže a dospělých? Program Magisterský v pedagogických věd: Učení v interakci vás zve k řešení těchto témat a další. Vzdělání může být někdy nudné a neefektivní. Můžeme změnit, že prostřednictvím uznání a rozvíjet koncept, který jsme nikdy naučit sami. Vždy Učíme se interakcí s někým nebo něčím, jako je například: lidé, kteří jsou větší znalosti než my (učitele nebo pokročilé spolužáků); lidé, kteří jsou stejně jako my dobře informovaný (vrstevníky nebo v týmech); nebo artefakty (životní prostředí kolem nás, knihy, nebo počítače). Existuje stále více a více příležitostí k využití multimédií ve třídě. Ale je to vždy efektivní? Je velmi důležité, že zdroj učení spojuje s tím, jak naše paměť funguje. Teprve pak děti mohou najít svou cestu materiálu. Máte-li zájem dozvědět se o a provádění vysoce kvalitního výzkumu do těchto interakcí, můžete si udělat skutečný rozdíl v učení, učení a výuky. Výzkum zaměřený Tento program je nabízen Oddělení dětí, rodiny a výchova studia je součástí Univerzity v Utrechtu fakulty sociálních věd. Je založen na výzkumu prioritní oblasti vzdělávání a učení, který je zakotven v místních, národních a mezinárodních výzkumných sítí. Mezinárodní Přítomnost studentů z různých zemí, vám nabízí příležitost zkoumat problémy v oblasti vzdělávání a učení v rámci širšího mezinárodního hlediska. Vědci a učenci ze zahraničí jsou také zváni na hodnocení přednášky a semináře výzkumu. Doporučujeme všem studentům k účasti na mezinárodních výzkumných seminářích nebo dokončit stáž v zahraničí. Multidisciplinární Tento multidisciplinární dvouletý program umožňuje syntetizovat poznatky z pedagogiky, psychologie, neurovědy a lingvistiky. Naši lektoři představují různé vědních oborů, jako jsou například vývojové psychologie, pedagogiky, experimentální psychologie, lidského pohybu, lingvistiky, pedagogiky, přírodních věd a sociologie. Tato široká řada pohledů vám pomůže vytvořit komplexní pohled na problémy v pedagogických vědách. PROGRAM CÍL Jako absolvent tohoto magisterského studijního programu, budete dobře kvalifikovaný odborník v oblasti vzdělávání a učení věd. Budete mít důkladné znalosti o současném vývojové, učení a vyučování teorie, stejně jako neurobiologickou základ vzdělávání a učení. Kromě toho, budete mít k dispozici nástroje a odborné znalosti k provádění vysoce kvalitního výzkumu v oblasti vzdělávání. Program vás připraví stejně dobře pro kariéru jako doktoranda nebo jako aplikované výzkumník mimo univerzitu. [-]

Magistr V Oblasti Počítačové Vědy - Hry A Média Integrace

University of Colorado Colorado Springs
Campus forma Denní studium Kombinované September 2016 Spojené státy americké Colorado Springs

Masters of Science v oboru výpočetní techniky - Hry a média integrace Volba je interdisciplinární stupeň, který dává všem studentům pevný základ na pokračování výzkumu a vývoje v oblasti her, animace a filmové tvorby, VR / HCl, komplexní systémy a nositelných počítačů. [+]

Masters of Science v oboru výpočetní techniky - Hry a média integrace Volba je interdisciplinární stupeň, který dává všem studentům pevný základ na pokračování výzkumu a vývoje v oblasti her, animace a filmové tvorby, VR / HCl, komplexní systémy a nositelných počítačů. Jak animace a hry průmyslu, a nositelná výpočetní společenství požadují nejvyšší kvality portfolia na místě před postgraduální studenty. Až šest hodin úvěru portfolia vývoj je důležitým rysem tohoto studijního programu. Kromě kompletní hra programem, krátký animovaný film, nebo nositelných počítačů výrobku, vývoj portfolio může obsahovat auditování třídy v Písmena, Arts and Sciences (LAS) a College of Business. Jeden z nejvíce vzrušujících aspektů programu je kombinace souboru povinných předmětů k zajištění všech studentům rozvíjet pevné základy v základech návrhu a vývoje her a integraci mediálních produktů, a možnost, aby si studenti sledovat jejich zvláštní zájmy prostřednictvím několika volitelných předmětů a rozvoj portfolia. Program Cíle Absolventi programu budou znát a být schopen provádět na profesionálních standardů v následujících oblastech: - široké znalosti celého spektra her a mediální integrace - důkladné pochopení procesu vytváření, projektování, vývoje produktů a nasazení hry, animace a film, nebo nositelných počítačů produkt - Odbornost s mnoha nástrojů a technik pro realizaci hry a mediální integrace výrobek pro průmysl Všeobecné požadavky Uchazeči o postgraduální studium ve hrách a Media integraci musí mít BS, BA nebo BFA vzdělání a mají značnou výpočetní zkušenosti a ukázat slib schopnost vykonávat pokročilé studium a výzkum. Je zapotřebí celkově pregraduální stupeň průměr bodu na 3,0 na stupnici od 4.0. Žadatelé s stupeň průměr bodu je menší než 3,0, může být dočasně přijat na případ od případu. Mezinárodní žadatelé musí dodržovat mezinárodní požadavky na žadatele. Zadání studenti musí mít ekvivalent těchto předmětů UCCS: - CS 1450 datové struktury a algoritmy - CS 3020 Advanced Technology objektu pomocí C # .NET nebo CS 3060 objektově orientovaného programování v C ++ - MATH 2150 Diskrétní matematika - MATH 3130 lineární algebry student, který dokončil CS 1450, ale postrádá ostatní předpoklady, může přijaty, ale stále by musel splňovat výše uvedené požadavky po přijetí. Studenti s značné znalosti programování a / nebo matematické zkušeností v oboru se doporučuje použít. Informace o programu Vývoj nových forem interakce, inovativní výzkum v týmovém prostředí a rozvoj portfolia jsou základem základem navrhovaného stupně. Všechny kurzy ve vzdělávacím programu se zaměří na kreativitu a účast týmu od všech studentů. Potenciální projekty a žádost obsahovat - vytváření grafické aktiv, virtuální realita, vzdělání, zdravotní, filmové tvorby a animace, rehabilitaci a geriatrické zdravotní péči, historii a teorii, smíšené, umocněnou a nositelných počítačů, a simulaci a školení. Tento program vyžaduje 30 hodin úvěru na úrovni absolventa práce. Aby se zajistilo, že absolvent programu budou získali dostatečné šíři znalostí v her a mediální integrace, tyto tři předměty nebo jejich ekvivalenty jsou nutné, pokud nebyly dříve brány jako vysokoškolák - CS 5720 Návrh a analýza Algoritmy - CS 5780 3D hry a digitální obsah Creation - CS 5800 Úvod do počítačové grafiky Kromě toho, kdyby se budoucí plány studenta jsou usilovat o doktorát v oboru počítačových věd, tyto předměty jsou vysoce doporučeno, pokud nebyla přijata jako součást bakalářský program: - CS 5500 Operační systémy - CS 5700 modelovací, Automaty a formální jazyky - CS 5200 Computer Architecture Tyto kurzy se ujistili, že absolvent programu GMI budou získali dostatečné šíři znalostí v oblasti informatiky. Studenti, kteří měli pokročilé vysokoškolské kursy v těchto přesných oblastech, nebude umožněno, aby tyto kurzy pro postgraduální úvěr, ale místo toho musí zahrnout jiné úrovni absolventa informatické kurzy. Industrial Portfolio, práce, projekt Kromě toho budou studenti muset vyvinout Průmyslové portfolia (až šest kreditních hodin), a dokončení projektu (tři kreditních hodin), nebo práci (šest kreditních hodin). Maximální celková devět hodin úvěru práce nebo projektu, a portfolio je povoleno to, že studenti mají dostatek ročníkovou práci ve hrách a médií integračních oblastí. Práce nebo projekt (3 nebo 6 kreditních hodin) Studenti jsou nutné k dokončení projektu (tři kreditních hodin) nebo práce (šest kreditních hodin). Studenti by měli být schopni pracovat s poradcem v oblasti GMI koncentrace po pokynů MS práce nebo práce projektu v oddělení CS. [-]

Msc Počítačová Animace

University of Kent, School of Computing
Campus forma Denní studium 1 rok September 2016 Spojené království Canterbury

Náš program je zaměřen na aktuální potřeby průmyslu, techniky a praxe; si klade za cíl být přímá cesta do tohoto high-profil moderní, kreativní průmysl, který byl vyvinut společně se školou a Framestore CFC, našeho průmyslového partnera. [+]

. Náš program je zaměřen na aktuální potřeby průmyslu, techniky a praxe; si klade za cíl být přímá cesta do tohoto vysoce-profil moderní, kreativní průmysl, který byl vyvinut společně Škola a Framestore CFCNaše průmyslové partnery. Každý modul je dodáván prostřednictvím přednášek, demonstrací a seminářů. Škola inženýrství a digitální umění úspěšně kombinuje moderní techniky a technologií s vzrušující nové oblasti digitálních médií. Škola byla založena před více než 40 lety a vyvinula výuku nejvyšší kvality a výzkumnou základnu, příjem vynikající hodnocení v obou hodnoceních v oblasti výzkumu a výuky. Škola se zavazuje, vysoce kvalitní výzkum, který má významné národní a mezinárodní dopad, a naše šíření odborných znalostí nám umožňuje rychle reagovat na nový vývoj. Naše 30 akademických pracovníků a více než 130 postgraduálních studentů a výzkumných pracovníků tvoří týmy, které poskytují ideální zaměřit se účinně podporovat vysokou úroveň výzkumné činnosti. Tam je prosperující populace studenta studovat na postgraduální stupňů pozoruhodně přátelské a podpůrné výuky a výzkumu životního prostředí. Máme financování výzkumu z výzkumných rad britských, evropských výzkumných programů, řadu průmyslových a obchodních společností a vládních agentur - například ministerstvo obrany, a mnoho dalších. Naše elektronické systémy Design Centre and Digital Media Hub poskytují školení a poradenství pro širokou škálu firem. Mnoho z našich výzkumných projektů je spolupráce, a my jsme dobře rozvinuté vztahy s institucemi po celém světě. [-]

Magistr V Designu Zkušeností Uživatele A IT Architektury

Jönköping University
Campus forma Denní studium 2 let September 2016 Švédsko Jönköping

To je dvouleté magisterský program, který má za cíl poskytnout studentům znalosti o přístupech, kdy informační technologie je hnací silou pro úspěšné provozování živnosti. [+]

Master of Science se zaměřením na informatiku To je dvouleté magisterský program, který má za cíl poskytnout studentům znalosti o přístupech, kdy informační technologie je hnací silou pro úspěšné provozování živnosti. Osobní zařízení, jako jsou tablety, smartphony a wearables vyměňujete stolních počítačů na pracovišti i doma. Práce je často děláno na cestách, v mobilním a neustále se měnícím prostředí - přepínání z jednoho zařízení na druhé a pohybuje se jako první z kanceláře do autobusové zastávky, a pak domů. Podkladové informační systémy podporující tento posun se mění také, zavádění nových omezení a cílů. To vyžaduje nový způsob myšlení, přehodnocení způsobu, jakým IT řešení jsou navržena a architected transformovat podnikové cíle do kreativní uživatelské zkušenosti a poskytovat podpůrné IT architekturu. Tato diplomová zařídíme se znalostmi a dovednostmi k řešení těchto výzev. Dozvíte se, uživatelské zkušenosti design, IT architektury a podnikové architektury. Budete mít možnost navrhnout a vyvinout mobilní a server-side řešení, stejně jako naučit se zvládnout základy designu služeb a cloud computingu. Po maturitě S mírou v User Experience Design a IT architektury budete připraveni pracovat v různých rolích, jako je uživatelské zkušenosti designér, interakce designéra, informační architekt, IT architekt nebo IT stratég, cloud řešení architekta nebo Enterprise architekt. Budete také být připraveni na doktorské studium. Kurzy v rámci programu NB Předběžný seznam předmětů Rok 1 User Experience design 6 kreditů Průmyslové Realizace produktu: Proces - metody - Vedení 9 kreditů Vývoj pro Mobile, přenosným a inteligentních zařízení 6 kreditů Informace Architektura a sémantických technologií 6 kreditů Vývoj na straně serveru Solutions 6 kreditů Enterprise Architecture a IT architektury 7,5 úvěry Cross-Channel User Experience a servisní design 6 kreditů Podnikatelská Performance Management a IT 7.5 úvěry Vývoj produktu Cross-disciplína Týmy 1 3 kredity Vývoj produktu Cross-disciplína Týmy 2 3 kredity 2. ročník Průmysl umístění kurzu 9 kreditů Specifikace produktu a Požadavky na řízení 6 kreditů Vývoj produktu Cross-disciplína Týmy 3 9 kreditů Závěrečná práce Práce, mistr 30 kreditů Volitelného předmětu: Cloud Computing a dat Analytics 6 kreditů Softwarové inženýrství - perspektivní produktu 6 kreditů Fakta Kredity: 120,0 ECTS kreditů : Magisterský Kurzy studia: plný úvazek Místo studia: Campus založené Jazyk: English Datum zahájení: podzim 2016 Požadavky: Žadatel musí držet minimálně bakalářský titul (tzn. což je ekvivalent 180 kreditů na akreditované vysoké škole) s nejméně 90 kreditů v informatice, výpočetní techniky, počítačové techniky, designu interakce (s příslušnými hřišť v programování pro web) nebo rovnocenný doklad. Je vyžadován doklad o anglické profiency. [-]