Magistr Design komunikačních médií v Evropa - Magistr Design komunikačních médií Magistr Design komunikačních médií programy v Evropa

Magistr Design komunikačních médií v Evropa - Magistr Design komunikačních médií Magistr Design komunikačních médií programy v Evropa

Magistr Design komunikačních médií

MSc, nebo Master of Science, je akademický rozdíl propůjčený na ty, kteří skutečně dokončit předem sadu ročníkové práce v tom, co je často disciplína věda-založený. MSc často zlepšuje pracovní příležitosti, stejně jako vydělávat potenciál.

Existuje více než čtyři tisíce vysokoškolské organizace v Evropě, od předních výzkumných institucí do malých, učení zaměřených vysokých škol. Evropa sama o sobě není tolik liší od ostatních kontinentů, sahající od polárního kruhu až po pobřeží Afriky.

Magistr Design komunikačních médií v Evropa - Udělejte si Magistr Design komunikačních médií v Evropa. Získejte všechny program Magistr Design komunikačních médií a informace školy. Ušetřete čas a obraťte se na školu přímo zde!

Čtěte více

Master Ve Mobilních Výpočetních Systémů

EURECOM
Campus forma Denní studium 1 rok September 2016 Francie Biot

Master je určen pro ty, kteří chtějí rozvíjet potřebné kompetence v oblasti mobilních komunikací: od fyzické vrstvy (teorie bezdrátového komunikačního a prováděcí aspekty), mobilní sítě (založené na IPv6), k aplikacím (pro smartphone, tablet, ...). [+]

. Mistr v oblasti mobilních komunikací je určen pro ty, kteří chtějí rozvíjet potřebné kompetence v oblasti mobilních komunikací: z fyzické vrstvy (teorie bezdrátového komunikačního a aspektů realizace), mobilní sítě (založené na IPv6), k aplikacím (pro smartphone, tablet ...). Mistr Studenti budou mít možnost pracovat s OpenAirInterface, na základě experimentálního výzkumu iniciativy a open-fórum pro inovace v oblasti digitálních rádiové komunikace, který se stále více používá mnoho špičkových zahraničních univerzit a společností open-source. KOORDINÁTOR (S) Bonnet, Christian POPIS Cíle MSc MobCom se zaměřuje na poskytování teoretická východiska a aplikovaného know-how pro inženýry v oblasti mobilní komunikace Systems. Cílem je řešit problémy ze systémového hlediska, brát vertikální řez a následující konstrukční přístup cross-vrstvy. To odpovídá jak nejnovější trend v oblasti výzkumu a do nejžádanějších odborného profilu pro inženýry v této oblasti. Ve skutečnosti, je nyní dobře známo, že problémy související s přenosové techniky fyzické vrstvy (RF designu, zpracování signálu algoritmy, kanálové kódování a modulace) a protokolů horní vrstvy (Link Control vrstva, s vícenásobným přístupem, routing), které byly tradičně zpracované v samostatném módě v kabelových sítí, musí být zacházeno společně v mobilních komunikačních sítí. ŽIVOTNÍ PROSTŘEDÍ Sophia-Antipolis je považován za hlavní evropský region pro telekomunikační výzkum a vývoj v jižní Francii. EURECOM, což je konsorcium akademických a průmyslových partnerů, zavedla v průběhu let součinnost s místním průmyslovém prostředí o moderních výzkumných témat. Během jejich Master of Science, budou studenti využívat tvořit odborné znalosti renomovaných průmyslových partnerů (Alcatel, Bouygues, SFR, France Télécom VaV, Philips, Thales, ST Microelectronics, Hitachi, Texas Instruments, IBM, BMW, SAP, Sharp, ESA) jako i použití nejmodernějších technologických platforem v EURECOM Wireless Communication laboratoře. APLIKACE Žádosti o 2015-2016 jsou nyní uzavřeny. Je zapotřebí 4 roky Bakalářský titul v oboru elektrotechniky, informatiky, telekomunikací a úrovni B2 v angličtině. Popis kurzu Zimním semestru (říjen-leden) Technické kurzy T ATWireless 5.00 Pokročilá témata v bezdrátových komunikací T DigiCom 5.00 Digitální komunikace T InfoTheo 5.00 Teorie informace T MobCom 5.00 Mobilní komunikační techniky T MobServ 5,00 Mobilní aplikace a služby T MobSys 5.00 Mobilní komunikační systémy T NetMod 5.00 Network Modeling T SSP 5.00 Statistické zpracování signálu Obecné kurzy G Entrep 3.00 Podnikání a Capital Venture- G GreenIT 3.00 Udržitelná ICT je G Innov 3.00 Inovace a vývoj nových produktů G ManagIntro 5.00 Úvod do problematiky řízení G Nemovitosti: 3.00 Práva k duševnímu vlastnictví G TeamLead 5.00 osobního rozvoje a Team Leadership Jarní semestr (únor-červen) Technické kurzy T Kódování 5,00 Chanel Teorie kódování T MobAdv 3,00 Mobile Pokročilé sítě T MobIP 3.00 Mobile Networking T MobWat 3.00 technologiemi bezdrátového přístupu T Radio 5.00 Radio inženýrství T SigTech technologie zpracování signálu 5.00 T SP4COM 5.00 Zpracování signálu pro komunikaci Obecné kurzy G Business 5.00 Business simulace G Law 3.00 Obecný úvod k právo: smlouvy, zakládání podniků G ProjMan Řízení 5.00 projektů G satt 3,00 Sociologické přístupy telekomunikačních technologií [-]

Komunikační Design

Politecnico di Milano
Campus forma Denní studium 2 let October 2016 Itálie Milán

Master of Science programu v komunikační design připravuje návrhář schopna vyrovnat se strategickými problémy v komunikaci, které poskytují inovativní řešení a koordinovat všechny role a kompetence spojené s komplexním komunikačním projektu. [+]

Poslání a cíle The Master of Science programu v komunikační design připravuje designer schopen vyrovnat se strategickými problémy v komunikaci, poskytování inovativních řešení a koordinovat všechny úkoly a kompetence spojené s komplexním komunikačním projektu. Ve srovnání s Bachelor of Science v Master of Science schopnost koordinovat a řídit komplexní komunikační systémy pomocí inter-mediální formy komunikace je rozvíjet a zdokonalovat. Oblasti, v nichž absolvent zasahuje patří tradiční a multimediální publikování, značku a identitu výrobků, produktů a služeb, pro nové televize, konstrukční informace, internetu a mobilních zařízeních. Kariérní možnosti Profily absolvovali této Master of Science samozřejmě zaujímají role ředitelů a projektových manažerů v oblasti rozvoje komunikačních strategií. Mají dostatek pracovních příležitostí v tradiční a multimediální vydavatelského průmyslu, v profesionálních studiích, v reklamních a komunikačních agenturách a v oblasti IT a internetu poradenských firem. [-]

Magistr V Designu Zkušeností Uživatele A IT Architektury

Jönköping University
Campus forma Denní studium 2 let October 2016 Švédsko Jönköping

To je dvouleté magisterský program, který má za cíl poskytnout studentům znalosti o přístupech, kdy informační technologie je hnací silou pro úspěšné provozování živnosti. [+]

. Master of Science se zaměřením na informatiku To je dvouleté magisterský program, který má za cíl poskytnout studentům znalosti o přístupech, kdy informační technologie je hnací silou pro úspěšné provozování živnosti. Osobní zařízení, jako jsou tablety, smartphony a wearables vyměňujete stolních počítačů na pracovišti i doma. Práce je často děláno na cestách, v mobilním a neustále se měnícím prostředí - přepínání z jednoho zařízení na druhé a pohybuje se jako první z kanceláře do autobusové zastávky, a pak domů. Podkladové informační systémy podporující tento posun se mění také, zavádění nových omezení a cílů. To vyžaduje nový způsob myšlení, přehodnocení způsobu, jakým IT řešení jsou navržena a architected transformovat podnikové cíle do kreativní uživatelské zkušenosti a poskytovat podpůrné IT architekturu. Tato diplomová zařídíme se znalostmi a dovednostmi k řešení těchto výzev. Dozvíte se, uživatelské zkušenosti design, IT architektury a podnikové architektury. Budete mít možnost navrhnout a vyvinout mobilní a server-side řešení, stejně jako naučit se zvládnout základy designu služeb a cloud computingu. Po maturitě S mírou v User Experience Design a IT architektury budete připraveni pracovat v různých rolích, jako je uživatelské zkušenosti designér, interakce designéra, informační architekt, IT architekt nebo IT stratég, cloud řešení architekta nebo Enterprise architekt. Budete také být připraveni na doktorské studium. Kurzy v rámci programu NB Předběžný seznam předmětů Rok 1 User Experience design 6 kreditů Průmyslové Realizace produktu: Proces - metody - Vedení 9 kreditů Vývoj pro Mobile, přenosným a inteligentních zařízení 6 kreditů Informace Architektura a sémantických technologií 6 kreditů Vývoj na straně serveru Solutions 6 kreditů Enterprise Architecture a IT architektury 7,5 úvěry Cross-Channel User Experience a servisní design 6 kreditů Podnikatelská Performance Management a IT 7.5 úvěry Vývoj produktu Cross-disciplína Týmy 1 3 kredity Vývoj produktu Cross-disciplína Týmy 2 3 kredity 2. ročník Průmysl umístění kurzu 9 kreditů Specifikace produktu a Požadavky na řízení 6 kreditů Vývoj produktu Cross-disciplína Týmy 3 9 kreditů Závěrečná práce Práce, mistr 30 kreditů Volitelného předmětu: Cloud Computing a dat Analytics 6 kreditů Softwarové inženýrství - perspektivní produktu 6 kreditů Fakta Kredity: 120,0 ECTS kreditů : Magisterský Kurzy studia: plný úvazek Místo studia: Campus založené Jazyk: English Datum zahájení: podzim 2016 Požadavky: Žadatel musí držet minimálně bakalářský titul (tzn. což je ekvivalent 180 kreditů na akreditované vysoké škole) s nejméně 90 kreditů v informatice, výpočetní techniky, počítačové techniky, designu interakce (s příslušnými hřišť v programování pro web) nebo rovnocenný doklad. Je vyžadován doklad o anglické profiency. [-]

Magisterský Titul V Oboru Módní Komunikačního Designu

University of Minho - School of Engineering
Campus forma Denní studium October 2016 Portugalsko Guimarães

Cílem kurzu je zajistit školení a trénink a břit v designu a módy marketingové komunikace, která odpovídá tvorbě produktů pro komunikaci a diferencovaná módní značky potřeb, vychvalovat vysoká přidaná hodnota výrobků pracoval, s dopadem na udržitelnost hodnotového řetězce společností textilu a oděvních (ITV) a módy; [+]

Cílem kurzu je zajistit školení a trénink a břit v designu a módy marketingové komunikace, která odpovídá tvorbě produktů pro komunikaci a diferencovaná módní značky potřeb, vychvalovat vysoká přidaná hodnota výrobků pracoval, s dopadem na udržitelnost hodnotového řetězce společností textilu a oděvních (ITV) a módy, rovněž přispívá ke stimulaci vytváření multidisciplinárních týmů s strukturovaných a integrovaných schopností řídit celý proces na znalosti trhu a vytváření značek a jejich vzájemnou komunikaci v průmyslu textilní a oděvní móda, což odpovídá na nové tržní příležitosti a / nebo vytvoření reálné hodnoty pro své cílové skupiny. [-]

MSc Značky A řízení Designu

Plymouth University
Campus forma Denní studium 1 rok August 2016 Spojené království Plymouth

Jako spotřebitelé stále důmyslnější a výběr produktů ještě větší, že je třeba rozlišovat prostřednictvím strategické značky a vedení konstrukce se stává stále důležitější. S tímto programem budete zkoumat hodnotu značky a řízení designu v době stále více nasycených trzích. Stejně jako rozvoj značky související s teoretické znalosti a praktické zaměření, budete mít příležitost ... [+]

. MSc značky a řízení design Jako spotřebitelé stále důmyslnější a výběr produktů ještě větší, že je třeba rozlišovat prostřednictvím strategické značky a vedení konstrukce se stává stále důležitější. S tímto programem budete zkoumat hodnotu značky a řízení designu v době stále více nasycených trzích. Stejně jako rozvoj značky v souvislosti teoretické znalosti a praktické zaměření, budete mít možnost rozvíjet podnikání, vedení, výzkum a komunikační dovednosti. Klíčové vlastnosti Příjem one-to-one mentoring od zkušeného značka profesionál v současné době pracuje s lokálně, národně nebo mezinárodně uznávané organizace. Využijte svých odborných znalostí rozvíjet své praktické dovednosti a znalosti průmyslu, a přístup k informacím o insider které vám pomohou připravit se na vstup do pracovního prostředí. Sestavte šíři znalostí, které vám umožní uspět tím, že rozvíjí praktické a teoretické znalosti všech aspektů značky a řízení designu, včetně: psychologii spotřebitele; řízení kreativních lidí; ochranné známky, autorská práva a branding práva; podnikání; vedení a výrobková politika a řízení portfolia. Prozkoumejte širší kontext značek v dnešní společnosti a jak jsou ovlivněny a ovlivňován politickými a kulturními trendy. Budete rozvíjet "velký obrázek" myšlení vám pomůže vystoupit z davu. Těžit z přístupu k vyhrazené sérii seminářů vydanému manažery z organizací v rámci průmyslu a branding, reklamu a design agentur. Sestavte si praktické dovednosti s programem zaměřeným na ruce-na učení, vydané zaměstnanci, které jsou aktivní výzkumných pracovníků v rámci předmětů, které vyučují. Doplňte své akademické studium s exkurzemi na návštěvu organizace, které vypracovaly nebo byly pomocný ve vývoji unikátních, inovativní nebo silné značky, které umožňuje přístup k jedinečným vhled do průmyslu. Základní moduly MKT711 Značky a hodnota designu MKT710 Brands, kultura a společnost MKT712 spotřebitele psychologie a chování Brand ENT705SU Podnikání a Small Business růst HRL710A vedení a řízení Essentials MKT707 výrobková politika a Portfolio Management SRE712 Výzkumné metody pro rozhodování Vedení MKT709 Strategické Brand LAW711 ochranné známky, autorská práva a designu právo Vstupní požadavky BA / BSC Titul Normální minimální vstupní požadavky jsou Dolní Druhý / 2: 2 třída diplom v příslušném předmětu, např oblasti podnikání a řízení, grafického designu, psychologie nebo sociologie. APEL Kandidáti, kteří nejsou držiteli prvního stupně, nebo kteří získali třetiny ocenění třídy nebo projít stupeň lze uvažovat o programu na základě předchozí pracovní zkušenosti a odpovídající školení. Uchazeči budou pohovor správci programů, a lze-li to vhodné nutné k dokončení posouzení prokázat, že mají potřebné znalosti a dovednosti, aby mohly vstoupit. Uchazeči budou muset vyplnit všechny moduly na programu, a proto APEL nebudou brány v úvahu pro všechny moduly na MSc značky a Design Management míry sám. Jazykové požadavky Uchazeči budou muset být kompetentní v angličtině. Uchazeči, jejichž mateřským jazykem není angličtina vyžadovat IELTS 6,5 (s minimálně 5,5 v každé prvku), nebo ekvivalent této částky v bezpečném angličtiny testu. Pokud uchazeč v anglickém jazyce nesplňuje výše uvedené normy, budou mít možnost dokončit jeden z pre-zasedáními kurzy angličtiny univerzity. [-]