Dálkové Biologie v Severní Amerika - Biologie Biologie programy v Severní Amerika

Biologie

Distanční vzdělávání nebo distanční vzdělávání je způsob, jak dosáhnout vzdělání a poučení, často na individuální bázi, pro studenty, kteří nejsou fyzicky přítomni na akademické půdě.

Spojené státy americké obyčejně volal Spojené státy, je spolková republika skládající se z padesáti států a federálního distriktu. 48 sousedících států a federální distrikt Washington, DC jsou v prvním Severní Ameriky mezi Kanadou a Mexikem. Stát Aljaška se nachází v severozápadní Severní Americe, západní Kanady a na východ od Ruska přes Bering úžinu a stát Havaj je souostroví v polovině severním Pacifiku. Země má také pět obydlených a devět neosídlených území v Pacifiku a Karibiku.

Dálkové Biologie v Severní Amerika - Udělejte si Biologie v Severní Amerika. Získejte všechny Dálkové Biologie program a informace školy. Ušetřete čas a obraťte se na školu přímo zde!

Ms Bioinformatika

NYU Tandon Online
Online forma September 2017 Spojené státy americké Brooklyn

Staly nepostradatelnou součástí učení, jak řešit biotechnologických a farmaceutických problémy, s využitím genomických dat a nástroje pro příští generace s naší inovativní on-line Master of Science v bioinformatiky. [+]

. Bioinformatika Online Staly nepostradatelnou součástí učení, jak řešit biotechnologických a farmaceutických problémy, s využitím genomických dat a nástroje pro příští generace s naší inovativní on-line Master of Science v bioinformatiky. Rychle rostoucí znalost molekulární biologie buňky vedlo k bioinformatiky, nové disciplíny, který transformuje tradiční biologii do informační vědy. The School of Engineering Master of Science v programu Bioinformatika připravuje studenty pro správu a studium dat z exploze informací z oblasti přírodních věd. Program splňuje požadavky průmyslu pro profesionály se solidními základy v genomika, proteomika, Perl a BioPerl, R a Bioconductor, MySQL, sekvence a analýzy dráhy, stejně jako řada genom informatických nástrojů a algoritmů, jako je výbuch. Studenti, kteří získají certifikát Advance Bioinformatika mohou uplatňovat tyto kredity směrem k Bioinformatics magisterský titul. Všimněte si, že pouze 9 kredity z osvědčení Advance může být použit k programu Bioinformatics magisterském studiu. Student musí absolvovat buď 9 práce se úvěry nebo 6 prohlídky studie kreditů pro uspokojení požadavků na MS. Osnovy Základní Základní kurzy (6 kreditů) Povinné kurzy pro studenty s výpočetní techniky nebo podobného prostředí: Chemical Foundation for Bioinformatics BI-GY 7513 3 kredity Biologická Foundation for Bioinformatics BI-GY 7523 3 kredity Povinné kurzy pro studenty s chemickým nebo biologickým věda pozadí: Úvod do programování a řešení problémů CS-GY 5303 3 kredity Datové struktury a algoritmy CS-GY 5403 3 kredity Povinné základní předměty (9 kreditů) Bioinformatika I: Sekvenční analýza BI-GY 7533 3 kredity Proteomika BI-GY 7543 3 kredity Bioinformatics III: Funkční Predikce BI-GY 7553 3 kredity Požadované Volitelné předměty (9 kreditů) Prohlídky Studie na Bioinformatika I BI-GY 7583 3 kredity Prohlídky Studies in Bioinformatics II BI-GY 7593 3 kredity Výpočetní nástroje Perl a Bioperl BI-GY 7643 3 kredity Next Generation Sekvenční analýza BI-GY 7653 3 kredity Systems Biology: -Omes a -Omics BI-GY 7623 3 kredity Transkriptomika BI-GY 7633 3 kredity MS práce v bioinformatice BI-GY 997X Ostatní Volitelné předměty (6 kreditů) Speciální témata v "informatiky v chemických a biologických věd" BI-GY 7573 3 kredity Transkriptomika BI-GY 7633 3 kredity Pravděpodobnost a stochastické procesy EL-GY 6303 3 kredity Titul Požadavky: 30 [-]

MS V Biotechnologii

Duquesne University
Campus nebo Online Denní studium Kombinované 2 let October 2017 Spojené státy americké Pittsburgh + 1 více

Master of Science v biotechnologiích je určen k doplnění technické vzdělání v přírodních vědách s expozicí na průmyslový výzkum a vývoj, spojený s etikou. Tento program je určen k posílení a zlepšení vědecké a laboratorní dovednosti studentovi, a zároveň poskytuje základy podnikání, projektů a vedení skupiny. [+]

MS v biotechnologii Tradiční programy MS slouží k přípravě studentů na kariéru v akademickém výzkumu. Nicméně, dovednosti potřebné v malých i velkých biomedicínských odvětví vyžadují znalosti v moderních laboratorních metod, stejně jako pochopení průmyslovém prostředí a proces vývoje výrobku. Master of Science v biotechnologii je navržen tak, aby doplnit technické vzdělání v přírodních vědách s expozicí průmyslového výzkumu a vývoje, spolu s etikou. Tento program je určen k posílení a zlepšení vědecké a laboratorní dovednosti studentovi, a zároveň poskytuje základy podnikání, projektů a vedení skupiny. Duquesne Rozdíl MS v biotechnologii kombinuje pokročilý výcvik v laboratorních věd s výukou základů regulační záležitosti, zdravotnických prostředků, komerční výzkum a vývoj produktů. Studenti se učí z fakulty, kteří jsou odborníky ve svém oboru. Obchodní základy jsou zahrnuty v osnovách pro zlepšení řízení a komunikační dovednosti, spolu s podnikáním training.Students ve třídě konečné vyvrcholení Kurz poskytuje studentům příležitost prokázat svou schopnost dělat rozsáhlé knihovny výzkum, stejně jako písemné a ústní prezentační dovednosti. Studenti mají možnost pracovat s Centrem pro biotechnologie, sítě s ostatními studenty - včetně zahraničních studentů, kteří přinášejí různé pohledy na vědách o životě, a účastnit se stáží. Několik stážisté byli najati jejich zaměstnavatelem na promoci. Student absolvování programu budou připraveni na pozicích řídících VaV a vývoj nových produktů operací v malých i velkých biomedicínských firem. Někteří absolventi zadali kariéru v rozvíjející se vědy o živé přírodě firem v oblastech výroby a provozu, stejně jako spojení na zdravotní péči a technologických firem. Program byl také základem pro studenty, kteří jdou na pokračovat lékařské a zubní školy, a Ph.D. programy. Vlastní program pro každého studenta Studenti vstupující do programu, budou muset absolvovat kurzy v biologii a chemii, stejně jako další čtyři kurzy v biotechnologii. Zbytek 30 kreditů potřebných k absolvování budou naplněny volitelných z programu absolventa Bayer školy a Donahue Graduate School of Business. Kurzy budou vybrány poskytnout studentům s přizpůsobeného programu přímo na svých speciálních a specifických průmyslových požadavků. MS v biotechnologii je navržen tak, aby být dokončena za dva roky, s minimálně 6 hodin úvěru v průběhu podzimní a jarní semestr. Zbývající Celoroční dokončena v průběhu letního semestru mezi roky jeden a dva. Kurzy jsou nabízeny ve večerních hodinách a on-line pro pohodlí pracujících studentů. Požadavky na MS v biotechnologii Chcete-li být přijat do MS v programu Biotechnology, studenti musí úspěšně dokončit BS nebo BA v oboru přírodních nebo lékařských věd a musí splňovat požadavky na vstup Bayer školy přírodních a environmentálních věd. [-]

Magistr V Lidských Faktorů V Designu Informací (mshfid)

Bentley University, McCallum Graduate School of Business
Campus nebo Online Denní studium Kombinované September 2017 Spojené státy americké Waltham

Prostřednictvím programu MSHFID, profesionály učit inovativní přístupy k vývoji výrobku, který integruje cíle podniku a na konci-uživatel. [+]

.

Kombinují technologii a designu výrobku, s bystrým pochopení lidského chování, které ovlivňují změny způsobem, který zlepšuje uživatelskou zkušenost. Prostřednictvím Master of Science v lidských činitelů v informačních Design (MSHFID), profesionály učit inovativní přístupy k vývoji výrobku, který integruje cíle podniku a na konci-uživatel. Tento inovační program je umístěn v obchodní škola, která studentům jedinečnou schopnost vidět úlohu, kterou hraje design ve větší organizační struktury. Tato výkonná kombinace staví MSHFID studentů ve vysoké poptávce pro seniory-pozicích v předních společnostech.

Program MSHFID: ... [-]