Biologie v Evropa - Biologie Biologie programy v Evropa

Biologie

Evropa je šestým největším kontinentem a zahrnuje 47 zemí a nejrůznějších závislostí, ostrovy a území. To je ohraničené na Středozemní moře na jih, v Asii na východě a Atlantským oceánem na západ.

Biologie v Evropa - Udělejte si Biologie v Evropa. Získejte všechny program Biologie a informace školy. Ušetřete čas a obraťte se na školu přímo zde!

MSc V Oboru Zemědělské Ekonomiky (dálkové Studium)

SOAS University of London
Online & Campus forma Denní studium Kombinované August 2017 Spojené království Londýn

Tento kurz poskytuje studentům základní nástroje potřebné pro teoretické a empirické ekonomické analýzy, zejména ve vztahu k odvětví obnovitelných přírodních zdrojů. Jejím cílem je vybavit studenty s přísnými technickými dovednostmi, které jsou generická oblasti zemědělské ekonomiky, při zachování zaměření na aplikace spíše než abstraktní analýzy. [+]

. Tento kurz poskytuje studentům základní nástroje potřebné pro teoretické a empirické ekonomické analýzy, zejména ve vztahu k odvětví obnovitelných přírodních zdrojů. Jejím cílem je vybavit studenty s přísnými technickými dovednostmi, které jsou generická oblasti zemědělské ekonomiky, při zachování zaměření na aplikace spíše než abstraktní analýzy. Studenti jsou schopni přijmout modulů orientovaných směrem vývoje, výroby, marketingu, politiky a ekonomické transformace. Kurz je určen pro ty, kteří chtějí pokračovat v kariéře jako zemědělský ekonom nebo podniknout vyšších studií v této oblasti. Pro další informace prosím navštivte webové stránky SOA: https://www.soas.ac.uk/cedep/programmes/agecon/msc/ [-]

MSc Nanomateriály Věda

Utrecht University
Campus forma Denní studium 2 let February 2017 Nizozemsko Utrecht

Nanomateriály Věda je dvouletý (120 ECTS), multidisciplinární program, ve kterém budete objevovat šetřené oblasti katalýzy, koloidní vědy a nanofotoniku. Program vám poskytne solidní teoretický základ a pomůže vám rozvíjet experimentální dovednosti nezbytné provádět výzkum na vysoké úrovni. [+]

Nanomateriály v Utrechtu posuzovány nejlepší v oboru Průvodce výběrem holandského mistra je (Keuzegids Masters 2015) zařadil programu Univerzita v Utrechtu v Nanomateriály vědy jako nejlepší v oboru Chemie v Nizozemsku. Studenti si vybral magisterský program, Nanomateriály vědy na univerzitě v Utrechtu jako nejlepší programu v oblasti v ročním přezkumu "Beste studií" Elsevier Prozkoumání, které aplikace nanomateriálů Nanomateriály jsou základní stavební kameny, které mohou produkovat chemické látky v ekologicky šetrným způsobem, sklizeň světlo dodávat energii a přispět k rozvoji rychlejší počítače a lepší léky. V tomto dvouletém magisterském studijním programu, budete získat důkladné znalosti o, a experimentální zkušenosti s, nové nanomateriály a jejich syntézu, strukturu a aplikace - například jako katalyzátory nebo nanofotoniku. Chemie budoucnosti Rozměry systémů na mikroskopické úrovni určit jejich fyzikální a chemické vlastnosti a použití. Vaše studia vám poskytne nástroje pro analýzu a experimentovat s těmito vlastnostmi a možnostmi. Kromě toho bude obsah kurzu seznámí s nanomateriálů zítřka, včetně koloidní krystaly - nový nástroj pro manipulaci světla v miniaturních laserů a optických přístrojů - a nových katalyzátorů pro efektivnější a šetrnější k životnímu prostředí chemie. Přispívat k udržitelné společnosti Spojené talenty a odborných znalostí chemiků a fyziků jsou nezbytné pro úspěch v řadě podpolí v rámci vědy a techniky. Naše magisterský program vám nabízí znalosti a školení pro práci jako vědec, který přispívá k udržitelnější společnosti. Prostřednictvím svých kurzech a výzkumné práce, budete se podílet na vzrušující oblasti vývoje nanomateriálů a rozvíjet základní znalosti z různých aplikací a průmyslových zájmů. Naši pracovníci vynikají v oblasti výzkumu a výuky, a udržují úzké vztahy s partnery v oblasti průmyslu a akademické obce. Jako součást programu, můžete se rozhodnout k účasti na stáži průmyslu na bázi. Prestižní Debye institut pro nanomateriály vědu zajišťuje výuku a výzkum v programu. Institut se zaměřuje na tři oblasti výzkumu: koloidy, katalýzy a nanofotoniku. PROGRAM CÍL Nanomateriály Věda je dvouletý (120 ECTS), multidisciplinární program, ve kterém budete objevovat šetřené oblasti katalýzy, koloidní vědy a nanofotoniku. Program vám poskytne solidní teoretický základ a pomůže vám rozvíjet experimentální dovednosti nezbytné provádět výzkum na vysoké úrovni. Celoroční je tak v kombinaci s výzkumem, což vám možnost dát teorii do praxe. TRACKS Chemické vědy Fyzika a Klimatické vědy [-]

MSc / Pgcert / Pgdip Energie Z Odpadu

Cranfield University
Campus forma Denní studium Kombinované 1 - 3 let October 2016 Spojené království Cranfield + 1 více

Tento kurz bude zkoumat způsoby správy odpadů spolu s přeměnou odpadů na energii a úloha energie z odpadu ve Velké Británii, pokud jde o technologie a biochemie a / nebo chemie paliv. Jako takový je tento kurz zaměřen na strojírenství a fyzikální vědy absolventů vzhledem k povaze těchto modulů. Studenti, kteří absolvují tento kurz získají širokou posilování ... [+]

. Tento kurz bude zkoumat způsoby správy odpadů spolu s přeměnou odpadů na energii a úloha energie z odpadu ve Velké Británii, pokud jde o technologie a biochemie a / nebo chemie paliv. Jako takový je tento kurz zaměřen na strojírenství a fyzikální vědy absolventů vzhledem k povaze těchto modulů. Studenti, kteří absolvují tento kurz získají širokou zhodnocení technických, ekonomických a ekologických problémů, kterým čelí energii z odpadního průmyslu. Předpokládá se, že studenti absolvování tohoto kurzu budou zaměstnávají firmy nakládáním s odpady, energetické společnosti a strojírenství nakládání s odpady, a to jak technické a inženýrské poradenství spolu s manažerských pozicích napříč celým sektorem. [-]

Magistr V Oblasti Marketingu A Managementu

INSEEC Bordeaux
Campus forma Denní studium September 2016 Francie Bordeaux

Tento MSc vítá oba studenti z různých prostředí (vysoká škola nebo řízení absolventi) a odborníků z oblasti vinařství.Se silnou mezinárodní orientací, této [+]

Master of Science ve Wine Marketing & management

Tento MSc vítá oba studenti z různých prostředí (vysoká škola nebo řízení absolventi) a odborníků z oblasti vinařství. Se silnou mezinárodní orientací, tento program si klade za cíl vybavit naše studenty s podniky a technických dovedností, aby mohli pracovat jako vysoce kvalifikovaných manažerů v odvětví vína. Pevně ​​se sídlem v profesionálním světě, bude MSc umožní studentům osvojit potřebné metody a nástroje managementu. Níže jsou uvedeny typy pozic, že ​​naši absolventi budou vyškoleni pro: regionální exportní manažer, produktový manažer, manažer nákupu, vedoucí marketingu, komunikace manažer, manažer vína firmy ... ... [-]

Bezpečnosti Potravin A řízení MSc / Top-up Do MSC

London South Bank University
Campus forma Denní studium Kombinované 1 rok August 2017 Spojené království Londýn + 1 více

Program MSc / PgDip na bezpečnost a kontrolu potravin řeší klíčové otázky kontroly potravin, jak z výrobců potravin a prosazování potravinového práva hledisek, uznává stejně důležité potřeby distributorů, prodejců a samozřejmě, spotřebitelů. [+]

. Přehled Program MSc / PgDip na bezpečnost a kontrolu potravin řeší klíčové otázky kontroly potravin, jak z výrobců potravin a prosazování potravinového práva hledisek, uznává stejně důležité potřeby distributorů, prodejců a samozřejmě, spotřebitelů. Kurz zahrnuje znalosti a potřebné pro úspěšné zavádění a realizace systémů kontroly, jako jsou ty, které vycházejí z přijatých zásad správné výrobní praxe (SVP), dovednosti a další mezinárodní standardy řízení kvality. Odpovědnost zajištění bezpečnosti potravin spočívá především s vládou a průmyslem. V dnešním potravinářském průmyslu, všechny aspekty výroby, skladování a distribuce potravin musí být účinně kontrolován, a to nejen k zajištění bezpečnosti a hygienické nezávadnosti, ale také s cílem zajistit účinné a konzistentní výrobu při co nejnižších nákladech. Spotřebitelé požadují větší záruku bezpečnosti, jakož i další informace, na jejichž základě jejich volby. Studenti by měli vzít na náročné role v širokém rozsahu kontroly potravin aktivit v soukromém i veřejném sektoru na dokončení studia, a zároveň získat mezinárodně uznávanou kvalifikaci. Studie příležitost EU Možnosti studia v EU existují s University of de Lorraine Nancy ve Francii, a polytechnické univerzity de Valencia (UPV), Valencia, Španělsko. Moduly Rok 1 Všechny moduly jsou hodnoceny prostřednictvím kombinace formální vyšetření a kurzu. Každý modul představuje 200 hodin času učení s až 40 hodin kontaktní výuky ve třídě. Regulace potravin a udržitelnost Složení potravin a bezpečnost Jídlo mikrobiologie a hygiena Řízení kvality potravin Potraviny Správa vývoj produktů Kontroly potravin operace Výzkumné metody Projekt Kurz byl vyvinut, aby: Důkladné pochopení vědeckých principů, na kterých oba bezpečné nakládání postupů potravin a kontroly potravin jsou založeny Zhodnocení významu řádného řízení výroby, skladování a distribuci, a prostředky, jimiž je dosaženo při výrobě a prodeji bezpečné potraviny Pochopení odpovědnosti potravinářského průmyslu se zájmy a blaho spotřebitele Příležitosti, aby zvážila sociální a ekonomické kontexty, v nichž toto odvětví funguje, Intelektuálně stimulující a ucelený program, důležité jak pro vaše potřeby a ti potravinářského průmyslu Podrobný pochopení filosofie a metodologie výzkumu Nejlepší možný příležitost k osobní a profesní rozvoj Znalosti a dovednosti potřebné, aby posílily své kariérní vyhlídky. Jízdní řád Úterý a ve středu od 10.00 do 17.00 hodin. Zaměstnatelnost Program se vztahuje na znalosti a dovednosti potřebné pro úspěšné zavádění a realizace systémů kontroly, jako jsou ty, které na základě přijatých zásad správné výrobní praxe (SVP), a dalších mezinárodních standardů řízení kvality. Tím se otevírá mnoho a rozmanité možnosti v oblasti bezpečnosti a kontroly potravin. Budete studovat všechny oblasti bezpečnosti potravin, a to od mikrobiologické, chemické a fyzické bezpečnosti v různých modulesand celou dobu trvání programu. Kurz se otevře širokou škálu pracovních příležitostí, včetně role v: vývoje výrobku; kontrola kvality; bezpečnosti potravin a řízení kvality; catering a maloobchod; technický audit; a vymáhání potravinové právo. Někteří z našich absolventů se posléze PhD míry. Nedávné zaměstnavatelé zahrnují Kerry Foods, Leathams, Bakkaver, Kraft Foods, Tesco, Asda, Marks and Spencer, obchodní dům Harrods a místní úřady. Vstupní požadavky Bakalářský stupeň ekvivalent k UK Second ClassHonours nižší soutěže v příslušném předmětu; nebo HND / HNC v potravinářské technologie nebo spřízněné téma; Plus 2 roky odpovídající praxe. Vítáme rovnocenné zámořské kvalifikace. [-]

Magistr V Biologického Materiálu

Maastricht University, Faculty of Humanities and Science
Campus forma Denní studium 2 let September 2016 Nizozemsko Maastrichtská

Přemýšleli jste někdy, kde plasty bude pocházet z ropy poté, co vyčerpá? Je možné vyrobit funkčních materiálů a plastů z biologických zdrojů? Mohou být nové udržitelné materiály vyráběny na základě molekulárních struktur dostupných v přírodě? V master biologického materiálu my vám poskytne znalosti a kompetence k řešení těchto problémů. [+]

Přemýšleli jste někdy, kde plasty bude pocházet z ropy poté, co vyčerpá? Je možné vyrobit funkčních materiálů a plastů z biologických zdrojů? Mohou být nové udržitelné materiály vyráběny na základě molekulárních struktur dostupných v přírodě? V master biologického materiálu my vám poskytne znalosti a kompetence k řešení těchto problémů. Biologického: udržitelných materiálů s případně zcela novými vlastnostmi Planeta Země se krátí fosilních paliv. Alternativní zdroje pro materiály a plasty je třeba nalézt a rozvíjet. Nová generace vědců je nutné zjistit, nových materiálů a udržitelných výrobních metod s využitím biologických zdrojů. To poskytuje příležitost pro vývoj nových materiálů se zcela novými materiálovými vlastnostmi. Tento program Vás připravuje na kariéru v oblasti výzkumu, vývoje, výroby a použití materiálů na bázi bio na pomoc při přechodu k udržitelnějšímu a biologického hospodářství. Rychlá fakta Titul / title: Materiály MSc Bio-based Doba trvání: 2 roky na plný úvazek Jazyk výuky: angličtina Datum zahájení: září 2016 Místo: Brightlands Chemelot Campus, Sittard-Geleen Proč studovat biologického Materiály na Maastrichtské univerzitě? Multi-disciplinární program biologického vědy o materiálech Otevřená osnovy, ve kterém se studenti mohou vybrat si své vlastní dráhu v oblasti biologického materiálu Vynalezl nový způsob výuky vědy o materiálech na magisterské úrovni s použitím problém založené učení a učení založené na výzkumu Jasná připojení k místnímu průmyslu podílí na výzkumu a vývoji materiálů a polymerů, také biologického varianty těchto a nové biologického polymerů Jasné spojení s velmi důležitém vývoji v rámci vědy, průmyslu a společnosti Tento program se nachází na Brightlands Chemelot Campus; vedle jednoho z největších chemických míst v Evropě s state-of-the-art infrastruktury a laboratorních zařízení Vysoce motivovaný personál, který má odborné znalosti v rámci oblasti biologického materiálu v kombinaci s průmyslovou zkušenost obohacuje svůj názor na toto téma Vzdělávací program, který si klade za cíl nejen pro přenos znalostí, ale také silně zahrnuje kompetence a rozvoj dovedností do programu Možnost, aby vyhovoval vašim budoucího zaměstnavatele na místě nebo v regionu metody výuky Problém-Based-Learning (PBL) V mistra biologického Materials využíváme Problém-založené učení (PBL) jako metoda výuky. V prostředí PBL budete pracovat v malých výukových skupinách asi 12 studentů na vědeckých případů. Můžete vést diskusi a výměnu znalostí a formulovat své cíle učení jako skupina. Tím, že aktivně řeší případy, lépe pochopit teorii a naučí aplikovat své poznatky na různé otázky. Navíc získáte základní dovednosti, jako je například předložení stanoviska, diskutování, psaní textů a spolupracovat. Výzkum-Based-Learning (RBL) V master biologického materiálů bereme PBL ještě o krok dále tím, že včlení výzkumu do rovnice: Výzkum-Based Learning (RBL). V RBL práci na současných výzkumných témat jako součást svého vzdělání. V tomto programu, tréninky praktické dovednosti jsou zahrnuty do kurzů. Tímto způsobem lze získat plnou integraci akademických a praktických dovedností. Navíc v projektech, budete integrovat své znalosti a dovednosti a hledat kreativní způsoby, jak najít řešení skutečných problémů výzkumu z akademické i průmyslové praxe. V RBL budete studovat oba základní a další problémy v oblasti aplikovaného výzkumu, jehož odpověď není dosud znám. Tímto způsobem je také možné se dostat místní průmysl a výzkumné ústavy, přítomné v areálu Brightlands Chemelot mají zájem a podílejí akademické obce. Konzultační skupiny a lektoři PBL a RBL jsou studentské zaměřené přístupy ke vzdělávání. Provázet Vás bude během učení o "vychovatel", kteří mohou sledovat proces skupiny, zeptejte se kritické, věcné otázky, sdílet znalosti a studenty podpory v případě potřeby. Máte intenzivní kontakt se studenty a zaměstnance a naše přístupných lektorů vám pomohou při plně využívající své schopnosti a znalosti. Analýza výkonů studenta PBL a zejména RBL jsou vnímány jako velmi inspirující studenty. Jste na starosti svého procesu učení, což zvyšuje vaši motivaci. aktivně spolupracuje s studijní materiál, budete ponořit se hlouběji do problematiky a vaši schopnost shromažďovat, strukturu a udržení informací se výrazně zvýší. Požadavky na přijetí Bakalářský diplom v jednom z polí uvedených níže nebo ekvivalent (zahrnuje bakalářské diplomy z příslušných holandského HBO / vyšší programů odborného vzdělávání; ty budou potřebovat dodatečný souhlas od představenstva přijímací): Biologické studie týkající se oblasti biologického materiálu chemie Polymer vědy a techniky Biomedicínské inženýrství BIOTECHNOLOGY a jiné bakalářské programy vztahující se k chemii a / nebo materiálů. 15 ECTS (nebo ekvivalent) v matematiky na bakalářské úrovni. [-]

Kandidát V Zemědělství

Faculty of Science at University of Copenhagen
Campus forma Denní studium 2 let September 2016 Dánsko Kodaň

Jako vysokoškolský diplom v oboru zemědělství, jste odborník na udržitelnou výrobu a využívání rostlin pro potraviny, krmiva, vláknina, energie, rekreaci a zdraví. [+]

Vysokoškolské vzdělání v oboru zemědělství

Světová populace rychle roste a mnoho nových hladových krků. Nicméně, omezený přístup k vodě, živin a vhodné půdy pro produkci potravin. Současně vytváří rostoucí města potřebují zelené bydlení prostředí, a rostliny, které mohou vytvářet pohodu, zdraví a rekreaci. Jako vysokoškolský diplom v oboru zemědělství, jste odborník na udržitelnou výrobu a využívání rostlin pro potraviny, krmiva, vláknina, energie, rekreaci a zdraví. Školení probíhá v angličtině a nabízí optimální možnosti, aby se silnou mezinárodní profil a dát dohromady svůj vlastní profesní profil. ... [-]

MSc Obnovu Zdrojů

University of Borås
Campus forma Denní studium 2 let August 2017 Švédsko Boras

Program je silně spojen s oblastí výzkumu v průmyslové biotechnologie, energetické využití a polymerních materiálů. [+]

MSc v využití zdrojů

Jak populace Země stoupá a globální poptávka po spotřebním materiálem zvyšuje se množství odpadu vyprodukovaného a spotřebované energie po celém světě přes jak výroby a spotřeby a je na alarmující nárůst. Jak více a více firem hledají způsoby výroby tohoto cyklu udržitelný, služby příslušně kvalifikovaným technikem se stal velmi atraktivní.

Tím, že studuje tento jedinečný magisterského studijního programu v oblasti obnovy zdrojů, vzhledem k tomu švédským centrem pro využití zdrojů, budete rozvíjet dovednosti a kompetence analyzovat a řešit problémy spojené s likvidací zpracování a recyklaci zbytků do užitečných produktů.... [-]

Msc Aplikován Plant Science

University of Greenwich
Campus forma Denní studium Kombinované 1 rok September 2016 Spojené království Medway + 1 více

Vyvinutý výzkumu vědců a pracovníků se zkušenostmi z Velké Británie a mezinárodního zahradnictví a zemědělství, bude naše míra MSc Applied Plant Science pokroku svou kariéru rozvíjet své znalosti a výzkumné dovednosti v praktickém kontextu [+]

. Proč tento MSc? Odborníci v rostlinných věd jsou stále více zapotřebí podniky po celém světě, v oblasti výzkumu a inovací, vlád a agentur. Tento studijní program vám dá: • směry na výzkum a obsahové business-vedl kurz • možnost provádět výzkumný projekt týkající se vašich vlastních zájmů a kariéry • cestu ke studiu plné MSc v jednom roce, nebo individuální kurzy pro další profesní vývoj Ty budou učit zaměstnanci, kteří mají bohaté zkušenosti s prací v a aplikaci přípravků na vědu, v obchodu, průmyslu a veřejné správy. Budete provádět přírodovědné výlety a externí výzkumné stáže, které vám poskytne praktické zkušenosti a pracovní příležitosti. Tam, kde budu studovat? Ty budou založeny na University of Greenwich Chatham námořní kampusu, kde budou mít prospěch z odborných znalostí v rámci institutu přírodních zdrojů, multidisciplinární centra excelence se zavedeným pověst pro vysoce kvalitní výzkum a odbornou přípravu na podporu globální bezpečnosti potravin a udržitelný rozvoj. Budete také získat praktické dovednosti na vysoké škole Hadlow, Kent, a ve výzkumných ústavech a další nastavení pro obchodníky. Program bude zahrnovat: důkladné praktické a teoretické uzemnění na: - věda biologie rostlin a její využití v komerční a výzkumné scéně - The účelnosti zahradnictví a zemědělské technologie - obchodní aspekty této obchodní oblasti, včetně plánování, provádění a vyhodnocování zkoušek na využívat a rozvíjet nové přístupy, postupy a plodiny Co budete studovat? Budete studovat čtyři základní kurzy a 45 kreditů vybrat z řady možností, jak je uvedeno níže. Vezměte prosím na vědomí, že to nemusí být možné spustit všechny volitelných kurzů zde uvedené v daném roce, ale individuální kurzy mohou být k dispozici pro další profesní rozvoj, jakož i v rámci prezenční 1 rok MSc. - Molekulární a biologie rostlin Zásady Crop zlepšení (30 kreditů) - výzkumné metody v Plant Science (15 kreditů) - růst rostlin a oříznutí technologie (30 kreditů) - nezávislý výzkumný projekt (60 kreditů) Možnosti - Agrolesnické (15 kreditů) - agronomie a Crop fyziologie (15 kreditů) - Aplikace a aspekty komerčních Crop Science (30 kreditů) - Plánování pro osobní a profesní rozvoj (15 kreditů) - Plant Disease Management (15 kreditů) - Posklizňová úprava Technologie Ovoce a zelenina (45 kreditů) [-]

Postgraduální Diplom / MSC Zemědělsko-potravinářského Rozvoj Podnikání

University of Ulster, Faculty of Business and Management
Campus forma Kombinované 2 let September 2016 Spojené království Jordanstown

Hlavním cílem tohoto kurzu je značným přínosem pro účastníky ze zemědělsko-potravinářského průmyslu, v domácích i mezinárodních trzích, a to prostřednictvím rozvoje strategického marketingu a inovace myšlení v zemědělsko-potravinářském kontextu. [+]

Hlavním cílem tohoto kurzu je značným přínosem pro účastníky ze zemědělsko-potravinářského průmyslu, v domácích i mezinárodních trzích, a to prostřednictvím rozvoje strategického marketingu a inovace myšlení v zemědělsko-potravinářském kontextu. Takové myšlení se budou rozvíjet na koncepční a praktické úrovni jak pro posledních hospodářských absolventů a absolventů z jiných oborů, které mohou prokázat odpovídající zájem a / nebo schopnosti v zemědělsko-potravinářských podniků. Program je velmi důležité zejména pro ty manažery již pracují v zemědělsko-potravinářském průmyslu doma iv zahraničí, kteří mají zvláštní zájem o marketing, inovace a podnikání. Rozvoj znalostí, intelektuální kvality, profesionální a přenositelné dovednosti, spolu s všudypřítomnou mezinárodního pohledu na strategický marketing a otázkami inovací, vybaví účastníci pro střední management a jmenování do vyšších funkcí v celém zemědělsko-potravinářského řetězce doma iv zahraničí. Program byl vyvinut ve spolupráci s vysokými manažery a klíčové politické rozhodnutí-tvůrci ze Severního Irska (NI) a Spojené státy (USA), zemědělsko-potravinářského podniku, odvětví, jakož i vedoucí marketingu a podnikání akademiků z celého světa. Účastníci se očekává, že úspěšně dokončily osm základních modulech pro udělení atestace, a ty, kdo chtějí dokončit MSc bude muset také kompletní Aplikovaná zemědělsko-potravinářského podniku projekt. Hlavní moduly jsou: Základy marketingu potravin, Chování spotřebitele a pronikání na trh, podpora inovací a podnikání, vedení, Mezinárodní zemědělsko-potravinářské obchodní strategie, Jídlo řízení dodavatelského řetězce, současné problémy v potravinách Marketing a Zemědělsko-obchodní a podnikání v zemědělsko-potravinářském trhu . Prostřednictvím inovativních výukových a vzdělávacích strategií, skládající se ze tří bloků den výuky s následnou-do vedení, program se snaží vyhovět potřebám zemědělsko-potravinářského průmyslu v praktické a zákaznicky orientovanou způsobem. Kromě toho, strategických partnerství a mezinárodní vstupy na program z Babson College, Boston, Delaware Valley College, Philadelphia a St Joseph je University, Philadelphia bude napomáhat rozvoji mezinárodní perspektivu v potravinách na trh pro použití v rámci příslušné regionální zemědělsko-potravinářského sektoru. S finanční podporou Ministerstva zemědělství a rozvoj venkova (DARD) prostřednictvím potravin v Severním Irsku Implementace strategie partnerství (FSIP) a integrované zapojení vysoce uznávaných mezinárodních partnerů do vzdělávání účastníků 'zkušenosti, je významnou přidanou hodnotu pro účastníky tohoto programu . Takové zapojení je tento program unikátní vzdělávací nabídku v Evropě. Program je schválen Chartered Institute of Marketing v Severním Irsku a Severním Irsku Jídlo a pití asociace (NIFDA). [-]

MSc řízení Kvality Potravin

Wageningen University
Campus forma Denní studium 2 let August 2017 Nizozemsko Wageningen

Hlavní Program Food Quality Management nabízí integrovaný přístup ke studiu a posoudit kvality procesů v zemědělskopotravinářském řetězci s vyvinutým výhradně technicko-manažerské přístupu. [+]

Program MSc Food Quality Management nabízí integrovaný přístup ke studiu a hodnocení kvality procesů v zemědělsko-potravinářském řetězci prostřednictvím výhradně vyvinuté technicko-manažerské přístupu. V celém dodavatelském řetězci je zkoumána z primárního sektoru na konečného spotřebitele. Jsou diskutovány také potraviny, květiny a dobytek.

Shrnutí programu

Řízení jakosti potravin zajišťuje zdraví a bezpečnost potravin a dalších produktů podléhajících zkáze (např květiny), a stal se zvýšeně důležité v dnešní společnosti, je to vzhledem k měnící se požadavky spotřebitelů, rostoucí konkurence, otázky životního prostředí a vládní zájmy. To vyústilo v turbulentní situaci na trhu s potravinami a zemědělsko-potravinářského výrobního řetězce. Situaci dále komplikuje komplexní charakteristiky potravin a složek potravin, které obsahují aspekty, jako jsou variabilita, omezená trvanlivost a potenciální bezpečnostní rizika; stejně jako mnoho chemických, biochemické, fyzikální a mikrobiální procesy. Chcete-li této výzvě čelit, je zapotřebí neustálé zlepšování metod řízení kvality potravin všude tam, kde znalost moderních technologií a metod řízení hraje klíčovou roli. ... [-]

Master Of Science (MSc) V Chemii - Analytické Vědy

University of Amsterdam
Campus forma Denní studium Kombinované 24 měsíců February 2017 Nizozemsko Amsterodam + 1 více

Dvouletý magisterský program se skládá z povinných předmětů, volitelných předmětů, literatura práce a výzkumného projektu. [+]

Pro vývoj nových léčiv, rozpletení složitých biologických systémů nebo návrh nových trvalých materiálů a chemických procesů, metody a techniky jsou zapotřebí k identifikaci a kvantifikaci chemických sloučenin v různých materiálů a prostředí. V analytických vědách, získáte vhled do moderní analytické technologie. Naučíte se aplikovat různé analytické techniky v této specializace trati, včetně chromatografie, hmotnostní spektrometrie, spektroskopie, stejně jako přístupů založených na laserové technologii. Hlavní témata v oblasti výzkumu na VU University Amsterdam patří vývoj analytických screeningu a techniky charakterizace za biologicky aktivních látek. obecný program Dvouletý magisterský program se skládá z povinných předmětů, volitelných předmětů, literatura práce a výzkumného projektu. Studijní program Dobové Povinné předměty volitelné předměty Zářím-říjnu Separační vědy (6 ES) Bio-analýza a klinická diagnostika (6 ES) Listopadem-prosinec Hmotnostní spektrometrie (6 ES) Vysoká propustnost screening (6 ES) Jan Základy analytických věd (6 ES) Únor-březnu (Bio) Molekulární spektroskopie (6 ES) nukleární magnetické rezonance (6 ES) Duben-květen omics postupy v molekulární diagnostiky (6EC) Analýza proteinů (6 ES) Června (Bio) Analytický luminiscenční spektroskopie (6 ES) volitelné předměty Více volitelných předmětů z čeho vybírat ve spolupráci s University of Amsterdam: Chemická analýza pro forenzních důkazů (6 ES) Analytický chemik v průmyslu (6 ES) Biosystems analýza dat (6 ES) Chemie životního prostředí (6 ES) Kombinované studium Po konzultaci s koordinátorem magisterského, existují možnosti pro studium na částečný úvazek. [-]

Magistr Marketing, Komunikace A Inženýrské Potravinářských Výrobků - Učí Francouzsky

École de Management de Normandie / Normandy Business School
Campus forma Denní studium 1 rok September 2017 Francie Caen

Tento program je vyučován ve francouzštině. [+]

. Tento program je vyučován ve francouzštině. Přečtěte si oficiální francouzské popis a platí se zde: MS Marketing, komunikace et des Produits Agroalimentaires INGENIERIE [-]

MSc Mezinárodní Ročník: Vinné Révy, Vína A Terroir Management

ESA Ecole Superieur d'Agriculture
Campus forma Denní studium 4 měsíců September 2016 Francie Angers

MSc "Mezinárodní Vintage": révu, vína a Terroir řízení je naučit studenty, aby se odborníci specializující se na vína a jejich povědomí o evropském rozměru produkce vína, a poskytnout jim znalosti techniky ... [+]

nejvzdálenější regiony, a jejich povědomí o evropském rozměru produkce vína, a poskytnout jim znalosti techniky, techniky, ekonomiky, organizace, strategie, marketing, a spotřebitel přístup. Připravit studenty na cross-kulturní přístup: cizího jazyka, programy, které nabízí v různých zemích a přednášek pedagogů a odborníků z různých národností.

Osnovy

7 modulů ve 3 různých zemí, 2 cizí jazyky kromě mateřského jazyka, integrované enologie (procesu vinifikace, environmentální omezení, experimentování plán, senzorická analýza), víno ekonomie a marketingu, znalost vína terroir (charakterizace terroir, víno "typicity" , hodnocení kvality), vinařství a životního prostředí, samozřejmě i na vědecký přístup (bibliografie, statistiky, pro učiva management). Studijní cesty ve třech zemích. Odborného projektu ve společnosti. ... [-]

MSc V Oboru Zahradnictví

Warsaw University of Life Sciences - SGGW (WULS-SGGW)
Campus forma Denní studium 3 semestry March 2017 Polsko Varšava

Poskytuje studentům s pochopením biologické pozadí v pěstování zahradnických plodin a posklizňová úprava "život" zeleniny, ovoce a okrasných rostlin. [+]

Poslání fakulty

Zahradnické rostliny jsou velmi důležitou součástí lidského prostředí, lidské stravě a jsou používány v přírodní medicíně jako lék proti mnoha civilizačním chorobám.

Zahradnická fakulta a krajinářské architektury cílem je poskytnout studentům komplexní znalosti moderního zahradnictví, včetně pěstování a posklizňové technologie zahradnických plodin pěstovaných v mírném klimatu - plodin, léčivých rostlin, ovoce, okrasných rostlin, znalostí integrované ochrany proti škůdcům, pro -ecological výroba, biotechnologické metody, ochrana krajiny, atd.

Poslání zaměření (major)