Biologie Švédsko - Biologie programy Švédsko Biologie

Biologie

Švédsko, oficiálně Švédské království, je skandinávská země v severní Evropě. Švédsko hraničí s Finskem a Norskem, a je připojen k Dánsku mostu-tunelu přes Öresund. Švédsko je rozvinutý post-industriální společnost s pokročilým sociálního státu. Úrovně a délky života řadí se mezi nejvyšší na světě.

Biologie Švédsko - Vezměte si MSc Švédsko. Všechny programu MSc a informace školy. Ušetřete čas a obraťte se na školu zde!

MSc Obnovu Zdrojů

University of Borås
Campus forma Denní studium 2 let August 2017 Švédsko Boras

Program je silně spojen s oblastí výzkumu v průmyslové biotechnologie, energetické využití a polymerních materiálů. [+]

MSc v využití zdrojů

Jak populace Země stoupá a globální poptávka po spotřebním materiálem zvyšuje se množství odpadu vyprodukovaného a spotřebované energie po celém světě přes jak výroby a spotřeby a je na alarmující nárůst. Jak více a více firem hledají způsoby výroby tohoto cyklu udržitelný, služby příslušně kvalifikovaným technikem se stal velmi atraktivní.

Tím, že studuje tento jedinečný magisterského studijního programu v oblasti obnovy zdrojů, vzhledem k tomu švédským centrem pro využití zdrojů, budete rozvíjet dovednosti a kompetence analyzovat a řešit problémy spojené s likvidací zpracování a recyklaci zbytků do užitečných produktů.... [-]

Master in Polymer Technology

KTH Royal Institute of Technology
Campus forma Denní studium 2 let September 2017 Švédsko Stockholm

[+]

Technická univerzita v Dánsku KTH Royal Institute of Technology ve Švédsku [-]

Master in Molecular Techniques in Life Science

KTH Royal Institute of Technology
Campus forma Denní studium 2 let September 2017 Švédsko Stockholm

[+]

. Program je dodáván týmem učitelů, kteří jsou mezinárodně uznávané výzkumných pracovníků ve svých disciplínách s cílem zajistit relevantní osnov ve výzkumném popředí. Titul Project [-]

Magisterský Program V Geo-informační Vědy A Pozorování Země

Lund University
Campus forma Denní studium 2 let September 2017 Švédsko Lund

Geo-informační vědy a pozorování Země pro modelování a řízení v oblasti životního prostředí je nezbytné pro otázky rozvoje na celém světě. Prostorová satelitní snímky data, jako jsou mapy a globálních databází, stejně jako hrají ústřední roli při hledání spolehlivých informací o životním prostředí pro scénář studií a životaschopných politik. [+]

program přehled

Geo-informační vědy a pozorování Země pro modelování a řízení v oblasti životního prostředí je nezbytné pro otázky rozvoje na celém světě. Prostorová satelitní snímky data, jako jsou mapy a globálních databází, stejně jako hrají ústřední roli při hledání spolehlivých informací o životním prostředí pro scénář studií a životaschopných politik. Znalosti a dovednosti v této oblasti bude proto i nadále mít zásadní význam pro průmysl, vlády a nevládní organizace. Program běží po dobu 22 měsíců a je učen fakultami světové třídy v pěti zemích: Island, Velké Británii, Švédsku, Polsku a Holandsku.

... [-]

MSc V Oboru Organická Syntéza / Medicinální Chemie

Linköping University
Campus forma Denní studium 2 let August 2017 Švédsko Linköping

Magisterský studijní program Organická syntéza / medicinální chemie si klade za cíl poskytnout studentům poznatky o navrhování, syntéza a vyhodnocení nízkomolekulárních biologicky aktivních organických látek. [+]

. Magisterský studijní program Organická syntéza / medicinální chemie si klade za cíl poskytnout studentům poznatky o navrhování, syntéza a vyhodnocení nízkomolekulárních biologicky aktivních organických látek. Program nabízí pokročilé znalosti v organické syntéze a farmaceuticky účinných látek, a znalosti medicinální chemie. Biologicky aktivní látky s nízkou molekulovou hmotností, představují těžiště výzkumu life-science. Znalost molekulárních struktur a jejich vlastnosti má zásadní význam pro naše chápání rozsáhlé vědecké oblasti, z farmaceuticky účinných sloučenin na organické elektroniky a jejich začlenění do diagnostických nástrojů, jako jsou biosenzory. popis programu Magisterský studijní program Organická syntéza / medicinální chemie si klade za cíl poskytnout studentům poznatky o navrhování, syntéza a vyhodnocení nízkomolekulárních biologicky aktivních organických látek. Program nabízí pokročilé znalosti v organické syntéze a farmaceuticky účinných látek, a znalosti medicinální chemie. Biologicky aktivní látky s nízkou molekulovou hmotností, představují těžiště výzkumu life-science. Znalost molekulárních struktur a jejich vlastnosti má zásadní význam pro naše chápání rozsáhlé vědecké oblasti, z farmaceuticky účinných sloučenin na organické elektroniky a jejich začlenění do diagnostických nástrojů, jako jsou biosenzory. Hlavním cílem programu je pochopení organické syntézy vztahujících se k biologicky aktivních látek. Program začíná kurzy organické chemie a organické syntézy, budova ze základních pojmů na pokročilé úrovni, následuje úvod do farmaceutické chemii a farmaceutické technologii. Pokrývá také proteinové chemie a biomolekul design, který rozšíří znalosti studentů v oblasti bio-organické chemie. Program se dochází k závěru, s projektem práce, a to buď ve výzkumné skupiny nebo v průmyslu. Naše výzkumná zařízení jsou dobře vybaveny všemi potřebnými analytických / diagnostických nástrojů nalezených v průmyslových výzkumných zařízení. Kariérní možnosti V návaznosti na závěrečné zkoušky, získají studenti teoretické znalosti a praktické zkušenosti potřebné pro práci s organickou syntézu ve farmaceutickém průmyslu. Možné zaměstnavatelé pokrývají společnosti v rozmezí od výzkumných intenzivní začínajících na velkých farmaceutických výrobců s velkým výzkum a vývoj (R & D) oddělení. Alternativně mohou studenti pokračovat v provádění výzkumu vedoucího k získání doktorského titulu. Výzkumné pozice zahrnují široký rozsah prací, od diagnózy onemocnění na detekci chemických sloučenin. Příklady latter zahrnovat biosenzory pro detekci raného stádia Alzheimerovy choroby. [-]

Společného Magisterský Program V Zdravotnické Informatiky (MSC)

Stockholm University, Department of Computer and System Sciences (DSV)
Campus forma Denní studium 2 let August 2017 Švédsko Stockholm

Program je zaměřen na studenty, kteří se zajímají o informační technologie a chtějí aplikovat na poli medicíny a zdravotní péče. Je to dáno společně mezi Karolinska Institutet a Stockholmské univerzitě a dostanete společný titul z obou univerzit. [+]

Společného magisterský program v Zdravotní informatika

Zdravotnická informatika společnosti s učením, jak zlepšit moderní zdravotní péče prostřednictvím efektivního řízení znalostí a zdravotnických informací. Naučíte metody učinit zdravotnictví bezpečnější, účinnější a kvalitnější prostřednictvím informací na bázi počítače a řízení znalostí.

Studenti s technickým zázemím zahájit užíváním kurzy v oblasti základní lékařské vědy a organizace zdravotní péče a řízení na Karolinska Institutet, zatímco studenti s pozadím ve zdravotnických absolvovat kurzy v základních počítačových a systémových věd na Stockholmské univerzitě. Poté se obě skupiny připojit k zájmu o zdravotnické informatiky. Ve druhém ročníku, studenti profil své vzdělání tím, že volitelných předmětů a kompletní stupně projektu.... [-]