Keystone logo

146 MA Programy v Komunikace 2024

Filtry

Filtry

  • MA
  • Žurnalistika a masová komunikace
  • Komunikace
Studijní obory
  • Žurnalistika a masová komunikace (146)
  • Zpět do hlavní kategorie
Místa
Najděte další místa
Druh titulu
Doba trvání
Studijní tempo
Jazyk
Jazyk
Studijní formát

    MA Programy v Komunikace

    Mnoho studentů rozhodnout vydat MA ve sdělení za účelem získání vyšší úrovně dovedností v konkurenčním poli. Tento pokročilý stupeň je spojen s vynikající schopnosti a dovednosti výzkumu a prezentaci v obchodní komunikaci.

    Co je MA ve sdělení? Master of Arts v komunikaci je postgraduální studium, které poskytuje studentům pokročilý výzkum, psaní a prezentaci dovedností. Studenti budou obvykle zkoumat témata založená na široké škále samozřejmě záležitostí, které budou platit své akademické zkušenosti své kariéry. Studenti se seznámí s nejlepší metody sběru dat a představují příslušné výsledky v písemné formě a v řečnictví. Studenti školy dostávají do procesu vydělávat tento stupeň připravuje je na různých pozicích obchodních vztahů.

    Kurzy, jako je strategie, organizačního chování a informačních technologií nabízejí několik oblastí koncentrace v závislosti na profesní zájmy studentů. Prostřednictvím výzkumu, organizace materiálu a prezentaci výsledků, které používají metody přizpůsobené ke kurzu předmětu a související kariérní dráhy, studentům rozvíjet odborné znalosti, které jim staví do nejvyšších řad svých vrstevníků v obchodních komunikačních oblastech.

    Doba trvá na dokončení kurzu k této pokročilé míry liší v závislosti na rozdílné požadavky jednotlivých programů, a v důsledku toho se náklady liší v jednotlivých institucích. Pro zájemce o studium, poraďte se se každé instituci získat jasnou představu o nákladech v čase a výuky potřebné k dokončení programu.

    Poznatky a zkušenosti získané za důležité v různých manažerských komunikačních oblastech, jako je marketing, public relations, a organizační komunikace. Studenti používají své tituly do veřejné vztahy pro firmy, stát se veřejnost mluvčí organizace. Mohou psát nebo představují odpovědi na dotazy, odpovědět na otázky médií žijí, nebo informace, řemeslo zprávy. Marketingové příležitosti také používat komunikační dovednosti; studenti používají své výzkumné a prezentační dovednosti k vytváření zpráv. Komunikace zpráv efektivně je zapotřebí na pozicích v organizacích, stejně.

    &nbsp

    Pro zájemce o studium mohou najít tu správnou instituci vykonávat svou míru hledáním naší rozsáhlé databázi škol a porovnat kurzu, umístění a nákladů na své potřeby a profesní cíle.Hledání programu dole a kontaktujte přímo vstup kanceláři školy podle svého výběru vyplněním hlavní formulář.