Dálkové Design v Severní Amerika - Design Design programy v Severní Amerika

Dálkové Design v Severní Amerika - Design Design programy v Severní Amerika

Design

Masters stupňů, běžně známý jako MA, jsou postgraduální tituly trvající alespoň jeden rok a někdy dva roky se učí stupně obvykle nevyžaduje nějaký skutečný výzkum. MA je nejčastější název pro magisterský studijní program a je často používán.

Nakládání s veřejnými vysokými školami je daleko od optimální volbou. Soukromé školy poskytují mnohem lepší pomoc při vašich zkušeností distančního vzdělávání. Některé on-line univerzity čerpá učitele a studenty na velké vzdálenosti z celého světa. To výrazně zvyšuje rozmanitost v distanční výuce a vytváří náročné rozhovor mezi těmi, kdo z velmi odlišných komunit, regionů a vzdálených kultur.

Spanning 23 zemí, Severní Amerika je kontinent naplněn vzdělávací příležitosti. Studenti mají možnost dozvědět se více jazyků a rozvíjet porozumění diametrálně odlišných kultur.

Dálkové Design v Severní Amerika - Udělejte si Design v Severní Amerika. Získejte všechny Dálkové Design program a informace školy. Ušetřete čas a obraťte se na školu přímo zde!

Čtěte více

Ma V Obchodním Designu A Umění Vedení

SCAD - The Savannah College of Art and Design
Campus nebo Online Denní studium Kombinované September 2016 Spojené státy americké Atlanta Savannah + 1 více

Nová konvergence probíhá mezi tvůrčí sféry a obchodním světě. SCAD Business Design a umění vedení Program počítá s rostoucí potřebu nové generaci vůdců, kteří se sloučil originální poznatky s strategické vize pro rozvoj prosperující společnosti, neziskové organizace, průkopnické a inovativní umění a kultura organizace. [+]

. Unite umění a kulturu s podniky Nová konvergence probíhá mezi tvůrčí sféry a obchodním světě. SCAD Business Design a umění vedení Program počítá s rostoucí potřebu nové generaci vůdců, kteří se sloučil originální poznatky s strategické vize pro rozvoj prosperující společnosti, neziskové organizace, průkopnické a inovativní umění a kultura organizace. Základní kurzy v programu se vytvořit tvůrčí ekonomiku kontextu, s důrazem na strategické myšlení, vedení a řízení. Univerzitní spolupráce s předními kreativních podniků vystavuje studentům real-svět kultury podnikání a výzvy. MA v podnikání designu a umění vedení K dispozici na adrese: - Atlanta - Savannah - eLearning BDAL 701 principy podnikání designu a umění vedení BDAL 709 Obchodní Komplexita v kreativních průmyslů BDAL 739 financování umění a kulturní iniciativy * BDAL 745 Marketingové Umění a kulturní iniciativy † BDAL 746 Arts Leadership stáž ‡ § BDAL 749 Business Design a umění vedení MA Final Project§ BUSI 715 strategického rozhodování Enterprise úspěch BUSI 739 Financování umění a designu Ventures * BUSI 745 Marketing umění a designu Ventures † BUSI 746 Podnikání praktikum ‡ Writ 743 Professional Psaní pro obchodní aplikace - Na 500 až 700 na úrovni volitelný Celkový průběhu studia: 45 hodin Kariéra v Business Design a umění vedení Staňte se ředitelka muzea. Staňte se výkonný public relations. Staňte se správce umění. Jako obchodní a průmyslové spoléhání na kreativního myšlení a inovativních řešení problémů, se zvyšuje, takže se vaše možnosti pro příjemný a úspěšné kariéry. Spusťte svou kariéru jako profesionální: Ředitel muzea Správce Arts Executive Public relations Obchodní designer Šéfdesinger Festival / ředitel divadla Kreativní podnikatel Vývoj a fundraising důstojník Ředitel Kulturní záležitosti A dostat najatých a najal nejlepší z nejlepších: Ace Hardware Alliance Theatre Arlington Arts Center Umění Liga Hilton Head Car Museum Lemay Ameriky Orpheum Theatre Savannah Magazine Thea Foundation Winston-Salem Symphony [-]

Master Vzdělávací Technologie

University of San Francisco - School of Education
Campus nebo Online Denní studium September 2016 Spojené státy americké San Francisco

Naše magisterský program je určen pro pedagogy, kteří jsou nadšeni potenciálních technologických nabídek pro zvýšení zapojení studentů a učení. Naši studenti chtějí rozšířit své dovednosti pro provádění příslušných technologií se zvýšenou činností v jejich vlastních učebních prostředí. [+]

Naše magisterský program je určen pro pedagogy, kteří jsou nadšeni potenciálních technologických nabídek pro zvýšení zapojení studentů a učení. Naši studenti chtějí rozšířit své dovednosti pro provádění příslušných technologií se zvýšenou činností v jejich vlastních učebních prostředí. V hands-na kvalitu z Program Educational Technology řeší rozdíly mezi porozumění funkčnost technologie a vědět, jak to může být učen pro studenty. Přesněji řečeno, to není jen důvod, proč byste použít techniku, ale jak by to mohlo být strategicky realizován. Naši absolventi budou připraveni: Optimalizovat využití účinných technik učení prostřednictvím příslušných technologických nástrojů Vezměte stávající osnovy a přeměnit jej na současné studentské publikum Design a naučit on-line, hybrid, nebo směsové kurzy Sloužit jako peer technologii trenér pro kolegy Program Podrobnosti Vzdělávací technologický magisterský program je určen pro profesionály, kteří mají zájem jak kreativní průzkumu a praktického používání digitálních technologií. Naším cílem je vždy na to, aby studentům nástroje a strategie, které můžete použít hned v jejich vlastních učebních prostředí. Také jsme pochopili, že každá škola má různé druhy a množství zdrojů, takže jsme prozkoumat celou řadu technologických nástrojů s důrazem na low-cost nebo volných zdrojů. Tento program bude přínosem pro učitele jak v K-12 a vyšších nastaveních, vzdělávací vůdci, učební plán a technologických specialistů, vývojáři softwaru, firemní školitele a další zájemce v průniku digitálních technologií a vzdělávání. Program USF je Vzdělávací technologie vám dává pět účinné způsoby, jak zlepšit svou pedagogickou sadu nástrojů a zvýšit svůj vliv na budoucí studenty. Vstoupit jako důvtipný instruktor, tvrdě pracovat a odejít jako: Digitální leader Digitální vypravěč Digitální pedagog Digitální designer Digitální hybnou silou změny Curriculum Struktura Kurikulum se zaměřuje na náročnější využití technologických nástrojů pro zvýšení studentské angažovanosti, motivace a aktivní učení. Magisterské kandidáti jsou vyzývány, aby využily svého učení pro okamžitou použitelnost; Kurz projekty vyžadují studenty aplikovat nové dovednosti potřebám obsahu disciplíny-specifické. Program Educational Technology pomáhá pedagogům: Naneste technologie-zlepšil vzdělávacích postupů dovnitř a ven z učebny. Připravte se vyvíjejí s rychle se měnící vzdělávacích a technologických krajiny. Pochopit strukturu a funkci technologických systémů vzdělávání. Vrcholící posouzení pro tento projekt založený na magisterském stupni je webová stránka portfolio, které mohou sloužit jako platforma pro sdílení a spolupráci s dalšími pedagogy, stejně jako elektronický životopis pro ty, kteří chtějí rozvíjet svou kariéru. PROGRAM DELIVERY Třídy setkat na učební víkendech, alternativní víkend harmonogram asi dva víkendy za měsíc ubytovat dospělé studenty, z nichž většina plný úvazek a další povinnosti. Program Vzdělávací technologie je navržena tak, aby být dokončen v pěti semestrů (dva roky) včetně léty. Skončit v této časové ose, můžete naplánovat, aby se dva kurzy za semestr. Kurzy Tyto kurzy jsou organizovány do pěti bezplatnými dua. Studenti obvykle bude trvat dva kurzy každý semestr pro pět semestrů. Popis kurzu DTTL 614: Navigace předěl: Digitální Vedení - To líbí nebo ne, rychlý rozvoj technologie vytvořil řadu předělů: ty s přístupem a ty, kteří nemají; ti, kteří jsou pohodlné s technologií a ti, kteří nejsou; ty, kteří mají s integrací technologie do své práce a těch, kteří jsou spokojeni s nástroji, které byly vždy použity. Navigace toto rozdělení může být náročná a obohacující. V tomto kurzu se budeme zabývat tím, jak digitální technologie mohou pomoci vyřešit klíčové pedagogické problémy, stejně jako vytvářet příležitosti pro nové efektivní pedagogické postupy. Začneme cestu zkoumání toho, co digitální technologie znamená pro transformaci akademických prostředí. DTTL 602: Digitální Vedení Lab - Digitální technologie nejsou jen otevírají příležitosti; oni také vyvolat nové problémy a výzvy. V tomto počátečním laboratoři samozřejmě zkoumat, jak efektivně a eticky zavést úmyslné digitální přítomnosti v rámci svého vzdělávacího prostředí a širší odbornou veřejnost. Také jsme zkoumat, jak naučit naše studenty podobné, věk-osvojit si dovednosti. Nakonec jsme se potýkají s systémových nerovností, že digitální technologie mohou odhalit stejně jako Mediate. DTTL 603: Made to Stick: Výuka s mozkem v mysli - Tento kurz se zabývá postupy založených na výzkumu, které drží vynikající příslib pro zachycení studenta pozornost, zlepšení retence a posilování integrace znalostí. Zkoumáme tuto oblast i když čočky digitálních-learning příběhy. Budeme používat Heath bratrů šesti principů: jednoduché, nečekané, konkrétní, důvěryhodné, emocionální a příběhy jako odrazový můstek k prozkoumání používání digitálních příběhů ve vzdělávání. DTTL 604: Digital Storytelling Lab - Cílem tohoto kurzu je představit vám základy dobrého vzdělávacího vyprávění v digitálním formátu. Můžete dostat své ruce e-špinavé s podstatou zvukovou produkci: nahrávání, editaci, mixování a sdílení. Začneme tím, že pozná pojmy, které samy o sobě k audio prezentace, pohybující se na storyboarding, a celý proces tvorby. Kurz vás také seznámí s mocí koncepčních map a vizuálních modelů. Naučíte se, jak zkombinovat zvuk s vizuálními modelů vytvořit účinný integrovaný studijní zkušenosti. DTTL 605: Multimedia Learning - V multimediální učení, budeme zkoumat důvod tohoto rozhodnutí, tvar a funkce, které činíme s instruktážní materiály. Máme odpovědět na otázky o tom, proč nějaký obsah a prezentace "práce", zatímco jiní klesat bytu. Jsme vedeni v naší vyšetření specifika vycházejících z výzkumu za kognitivní teorii zátěže a se zásadami multimediálního učení. Výzkum za těmito jevy ukazují způsoby, které dělají jednoduché změny na digitálních produktů a prezentacích může značně zvýšit učení studentů. Během kurzu budeme zkoumat teorii, platí naše znalosti na analýzu stávajících výukových zdrojů, a konečně vytvořit nové materiály naše vlastní. DTTL 606: Lab média - Zkoumáme svět vizuální komunikace: ze statických obrázků, na video, na specializované řemesla how-to screencasty. V tomto kurzu se naučíte hlouběji aplikovat principy multimediální výukové k vytvoření efektivní vizuální zkušenosti s učením. První část kurzu je zaměřena na efektivní výukové obrazy všeho druhu z infografiky do efektivního využití fotografických obrazů. Druhá část kurzu zkoumá, jak účinně a efektivně rozvíjet videa založená na studijní zkušenosti. Necháte kurz dobře vybavenou vytvořit převrácený nebo online výukové zážitky, které využívají nejlepší vizuální komunikační techniky. DTTL 607: Učební Designs - Všichni jsme slyšeli rčení, že Ale jak se poučky změny pedagogiky, kdy naše učebny již nevypadají tak, jak se před dvaceti lety, "dobré vyučování je dobré vyučování."? V Učení Designs, budeme zabývat tím, jak přizpůsobit a používat osvědčené postupy osnov do učeben 21. století. Zaměřujeme se na efektivních technik pro zvýšení angažovanosti, projektování autentickou posouzení, jiskření smysluplné spolupráce, a rozlišování instrukce pro 1: 1, převrácený, mísí a online třídy. DTTL 608: Design Lab - V učení vzory jste vyvinuli navrhovaný plán pro zcela přepracovat jeden kurz nebo jednu do hloubky jednotky. V Design Lab, nyní proměnit váš plán do živé, dýchající, ready-to-nasazení osnov pomocí následujících pěti krocích z konstrukčního myšlení použitý Stanfordu d.school. Tento kurz čerpá dovednosti piloval ve svých předešlých laboratorních kurzů, a poskytuje příležitost pro vás záměrně odpovídaly vaší technologie repertoár s cíli učení. DTTL 609: změnit svět z Zde - Jako absolvent programu DTTL, jste si jisti, čelit výzvám, které zvou k dát své učení do praxe, a vést s účelem. V rámci tohoto projektu na bázi samozřejmě spolupracovat s malým návrhářským týmem na bohatou servis-learning projektu v reakci na reálných vzdělávací potřeby pro vzdělávací instituce nebo skupiny nedostatečně sloužil. Také jsme prozkoumat způsoby, ve kterém digitální nástroje a virtuální spolupráce mohou zlepšit projektové bázi a služeb založených na studijní zkušenosti mimo tradiční třídě. DTTL 610: Capstone Lab - V tomto hands-on vrcholící Samozřejmě se zaměřujeme na to, jak syntetizovat všechny své předchozí práci do jednoho krásného profesionální webové stránky, které můžete použít jako základ pro své profesionální přítomnost pro nadcházející roky. Naučíte základy webové kódování, že každý pedagog potřebuje vyvinout obratné, mobilní s dětmi, reagující webové stránky. Odraz na své webové stránky portfoliu vám pomůže zjistit, jak projekty portfolio bázi lze použít i usnadněna v rámci současného třídě. Získané dovednosti, znalosti Vzdělávací technologický magisterský program má sedm programových výsledky. Po dokončení MA u studentů vzdělávací technologie budou moci: Prokázat znalost digitálních pedagogických teoretických obsahu. Kaplan a udržovat relevantní materiály, které sdílejí s vzdělávací komunity. Vytvoření smysluplné digitálních médií čerpající z výzkumu na design a instruktážní využívání multimédií. Reflektovat praxi posílit pedagogiku, vyvíjet jako profesionál, a ke zlepšení výsledků žáka. Reagovat na systémové učení, kulturní a přístupová nerovnosti přes digitální pedagogiky. Připojení k různým profesionály a digitálních komunit v příslušném, autentické a účinným způsobem. Přispívají smysluplně do vzdělávacího profesi. [-]

MSc V Oboru Webdesignu A On-line Komunikace

University of Florida - College of Journalism and Communications
Online forma Denní studium Kombinované 1 - 2 let September 2016 Spojené státy americké Gainesville + 1 více

Studenti v web design a online komunikační program učit principy a pokročilé techniky se v Internet Design a strategické komunikace se vztahuje na zprávy, obchodní a zábavní média. [+]

MSc v oboru Web Design a online komunikace Studenti v web design a online komunikační program učit principy a pokročilé techniky se v Internet Design a strategické komunikace se vztahuje na zprávy, obchodní a zábavní média. Studenti mohou začít magisterský titul nebo certifikát program na podzim, jaro a léto podmínek. Stupeň je vyučován výhradně on-line a mnoho kurzů, a to zejména v návrhu pořadí, mají živé studenta instruktor interakce v Adobe Connect. Tato technologie umožňuje instruktoři a studenti slyšet a vidět jeden druhého a sdílet tvůrčí práce. Program je veden členy fakulty s rozsáhlými zkušenostmi v oboru web designu, stejně jako v akademické a teoretického výzkumu.Určeny především jako program na částečný úvazek pro odborníky vyškolenými v tradičních mediálních profesí, studenti mohou rovněž zapsat na plný úvazek a dokončit 37-úvěr stupně ve třech podmínek, s nákladem čtyřech chodech za semestr, včetně třídy vyvrcholení projektu. Žáci navštěvující na částečný úvazek, si mohou vybrat ze dvou předmětů za semestr. V Graduate Certificate programu budou studenti absolvovat čtyři kurzy, to vše se zaměřením na web design.... [-]