M.Ed. ve vzdělávacím vedení
High Tech High Graduate School Of Education
Klíčová informace
Umístění kampusu
Jazyky
Angličtina
Studijní formát
Smíšené, Na kampusu
Doba trvání
Vyžádejte si informace
Tempo
Plný úvazek
Školné
Vyžádejte si informace
Uzávěrka přihlášek
Vyžádejte si informace
Nejbližší datum zahájení
Vyžádejte si informace
* Dokončení Jeden rok
Stipendia
Prozkoumejte možnosti stipendií, které vám pomohou financovat vaše studium
Úvod
M.Ed. Přehled programu
GSE je odhodlána poskytovat svým studentům učení zkušenosti, které jsou personalizované, autentické a transformativní. Postgraduální studenti v M.Ed. Program vytvářet osobní učební plány, prozkoumat své vlastní otázky prostřednictvím akčního výzkumu a dalších forem vyšetřování, a podělit se o své práce s diváky v rámci i mimo GSE. Oni pracovat a učit se spolupracovat na kohorty modelu klenout terény, oborů a různých učebních prostředí. GSE mají studenti dostatek příležitostí k uplatnění teorii reálného světa výuky a učení souvislostech, a zároveň přispět k širší diskusi o pedagogické teorie a praxe. Nachází se v inovativní K-12 prostředí, GSE se zaměřuje na rozvoj vůdce, kteří jsou schopni formovat učebních prostředí, která jsou inovativní a spravedlivé, aby řešení otázky teorie a praxe, které záležitost, a pro komunikaci, která se na poli na svobodě.
M.Ed. V Vzdělávací Vedení je k dispozici jako jeden rok plný úvazek programu nebo dvouletého částečný úvazek programu pro profesionály. Prostřednictvím F-1 vízum, je M.Ed. Program je k dispozici pro zahraniční studenty. Každý na plný úvazek student, nebo bydliště, se vyučil na vedoucí školy nebo vedoucí učitel v jedné z třinácti K-12 HTH školy nebo lídr v oblasti organizace řízení charterové. Postgraduální studenti praxi vedení se zaměřením na vlastní kapitál a hlubší učení, při provádění projektů, které integrují teorii a praxi ve svém školním prostředí. Studenti jsou podporovány v dosažení následujících výsledků vzdělávání:
Praxe Promyšlený Poptávka & Reflection (IR)
- Reflektivní praxe (IR1): Zamyslete se a kriticky analyzovat své vlastní praxe řídit budoucí činnost.
- Connection (IR2): syntetizovat a propojit relevantní teorii a stipendium na své vlastní praxi.
- Badatelská (IR3): Design, řízení a šetření podíl, který řeší zásadní otázky ze své praxe.
Konstrukční Spravedlivé Learning Environments (D)
- Vzdělávací Design (D1): Práce s kolegy navrhnout přístupy k učení, které zdůrazňují personalizace, připojit se k světu mimo školní a nabízejí přístup a výzvou pro všechny žáky.
- Program Design (D2): Prokázat porozumění tomu, jak o přidělení dospělých a prostředky studenta ovlivňuje vytvoření spravedlivých vzdělávacího prostředí ve školách.
Zapojit se do vedení školy pro změnu (L)
- Usnadnění (L1): Podpora a usnadnění studentů a učitelů dialog zaměřený na zkvalitnění výuky a učení.
- Collaboration (L2): Zapojit kolegy a studenty v trvalé úsilí k vytváření spravedlivé, zapojení vzdělávacího prostředí.
O Škole
Otázky
Podobné kurzy
Magistr v pedagogických vědách
- Riga, Lotyšsko
Magisterský titul ve vzdělávacím podnikání
- Oulu, Finsko
Mistr Vzdělávací Orientace
- León, Španělsko